VEST! MIJK leto xxii 23. september 2016 ( Mestne občine Ptuj ^ issn 1318-900x številka 10 76. ODLOK o oglaševanju v Mestni občini Ptuj 77. PRAVILNIK o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj 78. ODREDBA o spremembah in dopolnitvah Odredbe o določitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na območju Mestne občine Ptuj 79. SKLEP o potrditvi dopolnjenega Lokalnega programa za kulturo Mestne občine Ptuj za obdobje od 2016 do 2019 80. SKLEP o prenosu nekategorizirane ceste med občinske ceste - parc št. 160/38, k.o. 389 - Nova vas pri Ptuju 81. JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj za leto 2016 76. Na podlagi 7. in 9. člena Zakona o financiranju občin (Zakon o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 101/07 - odl. US, 57/08, 94/10 - ZIU, 36/11, 40/12 - ZUJF, 104/12 - ZIPRS1314, 101/13 - ZIPRS1415, 14/15 - ZIPRS1415-D, 14/15 - ZUUJFO in 96/15), 8. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji (Uradni list RS, št. 41/07, 103/07 - ZPolS-D, 11/11, 28/11 - odl. US, 98/13 in 8/15), 3. in 17. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS, št. 29/11 - uradno prečiščeno besedilo, 21/13, 111/13, 74/14 - odl. US in 92/14 - odl. US) ter 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 20. seji, dne 18. 7. 2016, sprejel ODLOK o oglaševanju v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNI DOLOČBI 1. člen Ta odlok določa pogoje za oglaševanje na območju Mestne občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: občina), postopek pridobitve dovoljenja za oglaševanje na javnem mestu, obveznosti izvajalcev oglaševanja, prepovedi, dajatve, občinsko takso za oglaševanje na javnem mestu (v nadaljnjem besedilu: taksa), posebne primere oglaševanj na javnem mestu, nadzor in sankcije. 2. člen Oglaševanje na območju občine je mogoče samo na območjih določenih v Odloku o občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: OPN). II. VRSTE OBJEKTOV ZA OGLAŠEVANJE 3. člen Oglaševanje na območjih iz prejšnjega člena tega odloka je mogoče samo z oglaševalskimi objekti določenimi za posamezno območje. 4. člen Oglaševanje je dovoljeno na nepremičnih in premičnih oglaševalskih objektih. Nepremični oglaševalski objekti se lahko postavijo le na podlagi veljavne zakonodaje, ki ureja področje graditve objektov. III. OGLAŠEVANJE NA JAVNEM MESTU 1. Oglaševanje na javnem mestu kot gospodarska dejavnost 5. člen (1) Oglaševanje na javnem mestu kot gospodarska dejavnost je pridobitna dejavnost, ki jo opravljajo izvajalci oglaševanja registrirani za to dejavnost. 54 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 Oglaševanje kot gospodarsko dejavnost na javnih mestih lahko izvajajo: - pravne osebe, - samostojni podjetniki posamezniki, - posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, ki so registrirani za to dejavnost (v nadaljnjem besedilu: stranka) in so pridobili dovoljenje za oglaševanje na javnem mestu po tem odloku. (2) Oglaševanje na javnih mestih kot gospodarsko dejavnost je možno opravljati le na območju in lokacijah v skladu z OPN, prikazanih na Karti lokacij oglaševalnih mest v Mestni občini Ptuj (v nadaljevanju: Karta lokacij), razen v primeru iz c) točke 8. člena tega odloka. (3) Karto lokacij sprejme Komisija Mestne občine Ptuj za oglaševanje (v nadaljevanju: Komisija), ki predlaga spremembe in dopolnitve Karte lokacij. (4) Komisijo imenuje župan s sklepom. Komisijo sestavlja najmanj pet članov, in sicer predstavnik službe mestnega arhitekta, predstavnik organa občinske uprave, pristojnega za urejanje prostora, predstavnik Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, predstavnik občinske uprave, ki vodi postopke na podlagi tega odloka in vodja pristojnega oddelka. 2. Oglaševanje na javnem mestu kot negospodarska dejavnost 6. člen (1) Oglaševanje na javnem mestu kot negospodarska dejavnost je dejavnost, ki jo opravljajo pravne ali fizične osebe za lastne potrebe predstavitve dejavnosti, storitev ali blaga iz njihove registrirane dejavnosti na lokaciji kjer izvajajo dejavnost in njihovih lastnih premikajočih vozilih (lastno oglaševanje) ter oglaševanje za potrebe promocije mesta, posameznih prireditev, informiranja o prireditvah in projektih, ki se izvajajo pod pokroviteljstvom občine, države in Evropske Unije. (2) Oglaševanje organizatorjev prireditev s kulturno, humanitarno, socialno, športno in okoljevarstveno vsebino na oglaševalskih objektih občine se uredi s posebnim pravilnikom. IV. POGOJI IN PRIDOBITEV DOVOLJENJA ZA OGLAŠEVANJE NA JAVNEM MESTU 7. člen Pogoji za pridobitev dovoljenja za oglaševanje na javnem mestu so: - da je lokacija za oglaševanje v skladu s Karto lokacij, - da je oglaševalski objekt v skladu s tem odlokom in Karto lokacij, - da je podano ustrezno soglasje v skladu s prometno zakonodajo, - dokazilo o registraciji dejavnosti oglaševanja, v kolikor ni s tem odlokom drugače določeno, - da ima stranka poravnane vse obveznosti do občine, - da stranka ni postavila oglaševalskega objekta na javnem mestu brez dovoljenja ali pogodbe v zadnjih treh letih, - da je stranka odstranila oglaševalski objekt, ki ni bil postavljen v skladu z določili OPN. 8. člen (1) Dovoljenje za oglaševanje na javnem mestu se lahko pridobi po vrstah oglaševalskih objektov za naslednje obdobje oglaševanja, in sicer: a) za dobo do pet let: - samostoječi oglaševalski objekti in svetlobni oglaševalski objekti (do 6m2, v primeru 6m2 v tipski izvedbi 3x2 m2), - male svetlobne vitrine na avtobusnih postajališčih, - plakaterji in plakatni stebri: okrogli ali tristrani; b) za čas trajanja vzdrževanja ali gradnje: - velike in male stenske table na gradbiščnih ograjah, - oglaševanje na platnih gradbenih odrov; c) za čas trajanja prireditev ali predstavitev (dejavnosti, storitev, blaga), vendar največ 30 dni pred začetkom prireditev ali predstavitev in za čas trajanja prireditev ali predstavitev: - obešanje transparentov, - plakatnik, - prenosni ulični panoji tipa A, - deljenje letakov. (2) Dovoljenje za oglaševanje na javnem mestu se lahko pridobi tudi za druge oglaševalske objekte, ki morajo biti umeščeni v prostor glede na velikost, značaj in druge pogoje, določene z OPN. Soglasje k takšnemu predlaganemu oglaševalskemu objektu mora podati Komisija. V. NAČIN PRIDOBITVE DOVOLJENJA ZA OGLAŠEVANJE 1. Javni razpis 9. člen Lokacijo na javnem mestu iz Karte lokacij za postavitev oglaševalskega objekta, ki jo odda občina iz a) točke 8. člena odloka za dobo do pet let, pridobi stranka na podlagi javnega razpisa. Postopek javnega razpisa vodi komisija, ki jo imenuje direktor/ica občinske uprave. 10. člen (1) Javni razpis mora vsebovati: - število in navedbo lokacij iz Karte lokacij za postavitev posameznih oglaševalskih objektov, - merila za postavitev in obliko oglaševalskih objektov za obravnavane lokacije, - morebitne dodatne pogoje, ki se jih opredeli na lokacijo in način rabe javne površine, - višino nadomestila v evrih oziroma predpisane občinske takse, - naslov pristojnega oddelka, ki zbira ponudbe, - rok za oddajo ponudb, - čas in kraj odpiranja ponudb, - rok v katerem bodo ponudniki obveščeni o izbiri. (2) Na javnem razpisu se izločijo tisti, ki ne izpolnjujejo pogojev iz četrte, pete, šeste in sedme alineje 7. člena tega odloka. (3) Javni razpis predvidi način rešitve primera, če za isto lokacijo prispe več ponudb, ki izpolnjujejo zahteve iz javnega razpisa. Javni razpis lahko vnaprej določi posebne kriterije, na podlagi katerih se v opisanem primeru izbere ponudnik ali pa se lokacije liciti-rajo. V primeru licitacije je izbran ponudnik, ki ponudi najvišje nadomestilo za posamezno lokacijo, pri čemer je izklicna vrednost enaka višini predpisane takse. V primeru izbire ponudnika na licitaciji, pristojni organ izbranemu ponudniku izda dovoljenje za oglaševanje, s katerim se določi lokacija za oglaševanje, vrsta oglaševalskega objekta, obdobje oglaševanja, način plačila električne energije za svetlobne oglaševalske objekte ter z njim sklene posebno pogodbo, s katero določi pogoje in način plačila na licitaciji iz-glasovanega nadomestila. Tako določen način plačila nadomestila predstavlja »drug način plačila« v skladu s tretjim odstavkom 9. člena Zakona o financiranju občin. (4) Obdobje oglaševanja do petih let se lahko na predlog stranke podaljša za največ pet let, če so izpolnjeni vsi pogoji iz tega odloka. LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 11. člen Ponudba ponudnika, ki sodeluje na javnem razpisu, mora vsebovati: - navedbo lokacije za oglaševanje iz Karte lokacij z navedbo parcele, katastrske občine in prostorskih koordinat, - navedbo vrste oglaševalskega objekta in načrt z merili in obliko oglaševalskega objekta, - dokazilo o registraciji dejavnosti oglaševanja iz četrte alineje 7. člena tega odloka, - druge v skladu z razpisom določene pogoje. Ali stranka izpolnjuje pogoje iz pete, šeste in sedme alineje 7. člena tega odloka, ugotovi pristojni oddelek občinske uprave. 2. Vloga 12. člen Prosto lokacijo, ki ni bila oddana na javnem razpisu, ali drugo lokacijo na javnem mestu, za postavitev objekta za oglaševanje iz 8. člena tega odloka, pridobi stranka na podlagi vloge. 13. člen (1) Pristojni organ izda dovoljenje iz a) in b) točke 8. člena odloka, po predhodnem soglasju Komisije. Stranka mora za pridobitev dovoljenja za oglaševanje izpolnjevati pogoje iz 7. člena tega odloka. V dovoljenju se določi lokacijo za oglaševanje, vrsto oglaševalskega objekta, obdobje oglaševanja ter višino in način plačila takse. (2) Vloga stranke za pridobitev dovoljenja iz prejšnjega odstavka mora vsebovati: - navedbo lokacije za oglaševanje iz Karte lokacij z navedbo parcele, katastrske občine in prostorskih koordinat, - navedbo vrste oglaševalskega objekta in načrt z merili in obliko oglaševalskega objekta, - dokazilo o registraciji dejavnosti oglaševanja iz četrte alineje 7. člena tega odloka. (3) Ali stranka izpolnjuje pogoje iz pete, šeste in sedme alineje 7. člena tega odloka, ugotovi pristojni organ. 14. člen (1) Pristojni organ izda dovoljenje iz c) točke 8. člena tega odloka po predhodnem soglasju organa občinske uprave, pristojnega za urejanje prostora. V dovoljenju se določi lokacijo za oglaševanje, vrsto oglaševalskega objekta, obdobje oglaševanja ter višino in način plačila takse. (2) Vloga stranke za pridobitev dovoljenja iz prejšnjega odstavka mora vsebovati: - navedbo lokacije za oglaševanje z navedbo parcele, katastrske občine in prostorskih koordinat, - soglasje v skladu z prometno zakonodajo, v kolikor je potrebno glede na lokacijo, - navedbo vrste oglaševalskega objekta. (3) Ali stranka izpolnjuje pogoje iz pete, šeste in sedme alineje 7. člena tega odloka, ugotovi pristojni organ. VI. OBVEZNOSTI STRANK 15. člen Stranka, ki pridobi dovoljenje iz tega odloka, mora: - postaviti oglaševalski objekt skladno z dovoljenjem iz tega odloka, - uporabljati lokacije za posamezne vrste oglaševalskih objektov skladno z dovoljenjem iz tega odloka, - izvajati oglaševanje po tem odloku, - plačevati električno energijo za osvetlitev svetlobnih oglaše- valskih objektov za oglaševanje skladno z dovoljenjem iz tega odloka, - označiti vsak oglaševalski objekt s svojim logotipom in številčno oznako, ki jo izda občina, - redno vzdrževati oglaševalske objekte, - poškodovana oglasna sporočila odstraniti v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku dveh dni, ko je izvedela za poškodbo, - vzdrževati čistočo v neposredni okolici oglaševalskih objektov, - plačevati nadomestilo ali takso, - odstraniti oglaševalski objekt najkasneje v roku tridesetih dni po preteku obdobja, določenega v dovoljenju za oglaševanje ali pogodbi, - skrbeti, da je vsebina oglaševanja v skladu z zakonodajo. VII. PREPOVEDI 16. člen Prepovedano je: - oglaševati brez dovoljenja za oglaševanje iz tega odloka ali v nasprotju z njim, - nenamensko uporabljati oglaševalske objekte, - poškodovati oglaševalske objekte, - poškodovati ali zakriti vsebino oglaševanja na oglaševalskih objektih, - trositi reklamni material in ga zatikati ali lepiti na avtomobile, ali deliti letake brez dovoljenja, - lepiti male ali velike plakate na zunanje površine izložb, sten, oken, vrat, zidov, ograj, gradbiščnih ograj, elektro in telefonskih omaric in podobno, - oglaševati na stoječih vozilih ali prikolicah s ploskovnimi oglaševalskimi objekti (majhnimi ali velikimi plakati) ali drugimi podobnimi načini oglaševanja (svetlobni, vrtljivi). VIII. POSEBNI PRIMERI OGLAŠEVANJ NA JAVNEM MESTU 1. Pridobivanje lokacij na podlagi javno - zasebnega partnerstva 17. člen (1) Pridobitev lokacij za postavitev oglaševalskih objektov je mogoča tudi v razmerju javno-zasebnega partnerstva. Pravice in obveznosti izvajalca javno-zasebnega partnerstva se uredijo s pogodbo o javno-zasebnem partnerstvu, pri čemer se ne uporabljajo določbe tega odloka o postopku pridobivanja lokacij in obveznosti plačila takse. (2) Gospodarnost uporabljene izjeme iz prejšnjega odstavka mora biti ugotovljena v investicijskem dokumentu. (3) Ob spremembi takse iz prvega odstavka se mora ponovno ugotavljati gospodarnost izjeme iz drugega odstavka tega člena. V primeru, da gospodarnost izjeme ni podana, mora zasebni partner plačati takso. 2. Oglaševanje za potrebe volilne in referendumske kampanje 18. člen (1) Občina brezplačno zagotovi vsem organizatorjem volilne kampanje enakopravnost pri lepljenju in nameščanju plakatov na oglasnih mestih, katerih število in skupna površina morata posameznemu organizatorju volilne kampanje omogočati vsaj osnovno informiranje volivcev v občini o listi kandidatov ali kandidatu ali referendumskem vprašanju. (2) Lokacije oglaševalskih objektov začasne narave in pogoji njiho- ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 ve postavitve, ki so organizatorjem volilne in referendumske kampanje na razpolago v času volilne in referendumske kampanje, se določijo s sklepom Mestnega sveta Mestne občine Ptuj. (3) Organizatorji volilne kampanje pridobijo oglasna mesta na podlagi javne objave pogojev za pridobitev pravice uporabe oglasnih mest. (4) Pristojni oddelek občinske uprave za izvedbo volitev mora vsaj 60 dni pred dnevom volitev, oziroma 25 dni pred dnem glasovanja na referendumu, z javno objavo določiti zagotovljena oglasna mesta in pogoje za pridobitev pravice do uporabe le-teh. (5) Na javno objavo se mora organizator volilne kampanje, ki si je vsaj 45 dni pred dnevom glasovanja odprl tudi poseben tran-sakcijski račun z oznako »za volilno kampanjo«, priglasiti pisno v roku, ki je v objavi določen, sicer se pri dodelitvi oglasnih mest ne upošteva. Rok za priglasitev ne sme biti krajši od 15 dni. (6) Organizator volilne kampanje dodeljenih oglasnih mest ne sme odstopiti drugim organizatorjem volilne kampanje. (7) V primeru, da organizator volilne kampanje vseh dodeljenih oglasnih mest ne začne uporabljati, mora o tem v 24 urah pisno obvestiti pristojni oddelek. Komisija teh oglasnih mest ne sme dodeliti ostalim organizatorjem volilne kampanje. (8) Prekrivanje ali uničevanje propagandnih sporočil drugih organizatorjev volilne kampanje je prepovedano. (9) Organizatorji volilne kampanje morajo takoj, najkasneje pa v 15 dneh po dnevu glasovanja odstraniti vsa propagandna sporočila in oglaševalske objekte ter očistiti njihovo neposredno okolico. 3. Oglaševanje kot gospodarska javna služba 19. člen Oglaševanje s posameznimi vrstami oglaševalskih objektov se lahko organizira kot gospodarska javna služba v skladu z veljavno zakonodajo. 4. Oglaševanje na avtobusih mestnega linijskega prometa 20. člen Oglaševanje na avtobusih mestnega linijskega prometa se s posebno pogodbo uredi z izvajalcem gospodarske javne službe. 21. člen Oglaševanje je dovoljeno na največ polovici zunanjih površin avtobusov vključno s steklenimi površinami. Oglaševanje je dovoljeno na stranskih in zadnji zunanji površini avtobusa, razen na prvem levem bočnem steklu pri vozniku, vhodnih in izhodnih vratih avtobusa in celotnem desnem bočnem steklu za prvimi vstopnimi vrati. Ostati morajo vidne vse oznake »vhod« in »izhod« ter oznake izvajalca gospodarske javne službe. Oglaševanje na stranskih površinah avtobusa namenjenih oglaševanju morajo biti na levi in desni strani razporejena simetrično. 5. Oglaševanje na obešankah javne razsvetljave 22. člen Oglaševanje na obešankah javne razsvetljave se s posebno pogodbo uredi z izvajalcem gospodarske javne službe, ki obsega urejanje in vzdrževanje javne razsvetljave. 6. Lastno oglaševanje s prenosnimi ulični panoji tipa A 23. člen (1) Pravne ali fizične osebe lahko s prenosnim uličnim panojem tipa A (do dimenzije 0,70 m x 1,00 m), za lastne potrebe, na loka- ciji kjer izvajajo dejavnost, oglašujejo dejavnost, storitev ali blago, v njihovem poslovnem času, ki ga je potrebno po prenehanju poslovnega časa odstraniti. (2) Prenosni ulični pano tipa A je lahko postavljen največ 0,70 m od lokacije kjer se izvaja dejavnost, v primeru pločnika pa mora biti zagotovljen prostor za prehod pešcev v širini, ki omogoča nemoten prehod pešcev, invalidov in staršev z otroškimi vozički, vendar ne manj kot 1,2 m. IX. DAJATVE 1. Nadomestilo 24. člen (1) Stranke so za oglaševanje na lokacijah, ki jih odda občina na podlagi 9. člena odloka, dolžne plačevati nadomestilo. (2) Obveznost plačila in višina nadomestila je določena s posebno pogodbo. V tem primeru se občinska taksa ne plačuje. 2. Občinska taksa 25. člen (1) Po tem odloku je zavezanec za plačilo takse stranka, ki pridobi dovoljenje za oglaševanje iz tega odloka. (2) Taksa se obračuna od velikosti oglaševalske površine oglaševalskega objekta. (3) Takso je treba plačati, ko nastane taksna obveznost, to je od dneva postavitve objekta za oglaševanje ali začetka oglaševanja iz c) točke 8. člena odloka. Taksa se plačuje mesečno do petnajstega v mesecu za pretekli mesec na transakcijski račun občine. Taksna obveznost preneha z dnem odstranitve oglaševalskega objekta ali prenehanja oglaševanja iz c) točke 8. člena odloka. (4) Taksa se plačuje po taksni tarifi, ki je določena v točkah. Vrednost točke znaša 0,0784. Če Mestni svet Mestne občine Ptuj ne spremeni vrednosti točke, se vrednost točke s 1. januarjem tekočega leta revalorizira z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin, ki ga ugotovi Statistični urad Republike Slovenije za obdobje leta pred letom, za katero se ugotovi vrednost točke. Ugotovitveni sklep o revalorizaciji vrednosti točke izda župan. (5) Višina takse se izračuna tako, da se vrednost točke pomnoži s številom točk taksnega predmeta, površino taksnega predmeta in številom dni. (6) Taksna tarifa je sestavni del tega odloka. 3. Oprostitev plačila občinske takse 26. člen (1) Občinske takse po tem odloku ne plačujejo občina in ožji deli občine ter ostale pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica je občina, za oglaševanje v svojem imenu in za svoj račun v okviru izvajanja njihovih dejavnosti ter v primeru oglaševanja kot negospodarske dejavnosti iz prvega odstavka 6. člena tega odloka. (2) V primeru oglaševanja s kulturno, humanitarno, socialno, športno in okoljevarstveno vsebino mora za oprostitev plačila takse zavezanec predložiti pristojnemu organu dokument, iz katerega je razvidna kulturna, humanitarna, socialna in okoljevarstvena vsebina. Občinska taksa se oprosti s sklepom župana. X. NADZOR 27. člen Nadzor nad izvajanjem določil tega odloka izvajata pristojni občinski inšpekcijski organ ter občinska uprava. LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 28. člen (1) Zoper kršitelja pristojni občinski inšpekcijski organ izvede postopek o prekršku. Vodenje postopka, izdajo plačilnih nalogov, odločb o prekrških zoper določbe tega odloka ter druge ukrepe, katerih namen je zagotoviti izvrševanje tega odloka, vodi pooblaščena uradna oseba. (2) Pristojni občinski inšpekcijski organ odredi odstranitev oglaševalskega objekta, če ugotovi, da je le-ta postavljen v nasprotju z določili tega odloka. (3) Pritožba zoper odločbo, izdano na podlagi drugega odstavka tega člena, ne zadrži njene izvršitve. V primeru odstranitve oglaševalskega objekta z izvršbo, se le-ta opravi na stroške kršitelja. XI. DOLOČBE O SANKCIJAH 29. člen (1) Z globo 1.000 EUR se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki ravna v nasprotju s 15. členom tega odloka. (2) Z globo 500 EUR se kaznuje za prekršek iz prejšnjega odstavka tega člena odgovorna oseba pravne osebe. (3) Z globo 800 EUR se kaznuje za prekršek samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s 15. členom tega odloka. (4) Z globo 600 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s 15. členom tega odloka. (5) Z globo 3.000 EUR se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki oglašuje v nasprotju z drugim členom tega odloka ali stori dejanje iz prve alineje 16. člena tega odloka. (6) Z globo 800 EUR se kaznuje za prekršek iz prejšnjega odstavka tega člena odgovorna oseba pravne osebe. (7) Z globo 1.500 EUR se kaznuje za prekršek samostojni podjetnik posameznik, ki oglašuje v nasprotju z drugim členom tega odloka ali stori dejanje iz prve alineje 16. člena tega odloka. (8) Z globo 1.000 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki oglašuje v nasprotju z drugim členom tega odloka ali stori dejanje iz prve alineje 16. člena tega odloka. (9) Z globo 300 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki oglašuje v nasprotju z drugim členom tega odloka ali stori dejanje iz prve alineje 16. člena tega odloka. (10) Z globo 2.000 EUR se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki stori dejanje iz druge do sedme alineje 16. člena tega odloka. (11) Z globo 1.000 EUR se kaznuje za prekršek iz prejšnjega odstavka tega člena odgovorna oseba pravne osebe. (12) Z globo 1.500 EUR se kaznuje za prekršek samostojni podjetnik posameznik, ki stori dejanje iz druge do sedme alineje 16. člena tega odloka. (13) Z globo 1.200 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki stori dejanje iz druge do sedme alineje 16. člena tega odloka. (14) Z globo 100 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki stori dejanje iz druge do sedme alineje 16. člena tega odloka. (15) Z globo 100 EUR se kaznuje pravna ali fizična oseba, ki oglašuje v nasprotju s 23. členom tega odloka. XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 30. člen Obstoječe pogodbe, sklenjene z občino, katerih predmet je opravljanje dejavnosti oglaševanja ali obstoječa soglasja oziroma dovoljenja občine prenehajo veljati s potekom časa, vendar najkasneje eno leto po začetku veljavnosti tega odloka. 31. člen Do določitve območij za oglaševanje v OPN, območja za oglaševanje s posameznimi oglaševalskimi objekti določa Karta lokacij. 32. člen Karta lokacij je objavljena na spletni strani občine (www.ptuj.si) in je na vpogled pri Komisiji. 33. člen Pravilnik iz drugega odstavka 6. člena tega odloka, sprejme župan v roku enega leta od uveljavitve tega odloka. 34. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o oglaševanju v Mestni občini Ptuj(Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/08 in 4/11) in Pravilnik o merilih za postavitev in obliko objektov za oglaševanje (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/11). 35. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-6/2016 Datum: 18. 7. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj PRILOGA: TAKSNA TARIFA Številka tarife Vrsta ali oglaševalski objekt Tarifa 1 samostoječi oglaševalski objekti inplakaterji ter plakatni stebri: okrogli ali tristrani 3 točke/m2/dan Tarifa 2 svetlobni oglaševalski objekti in male svetlobne vitrine na avtobusnih postajališčih, 4 točke/m2/dan Tarifa 3 velike in male stenske table na gradbiščnih ograjah, oglaševanje na platnih gradbenih odrov, 5 točk/m2/dan Tarifa 4 obešanje transparentov, plakatnik, prenosni ulični panoji tipa A, 6 točk/m2/dan Tarifa 5 deljenje letakov 100 točk/osebo/dan 58 ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 77. Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 21. seji, dne 19. 9. 2016, sprejel PRAVILNIK o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje Mestne občine Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Ta pravilnik določa vrste štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje, način, pogoje in postopke za njihovo pridobitev. 2. člen Iz proračuna Mestne občine Ptuj se dodeljuje: - praviloma skupno 30 štipendij za študij prve in druge bolonjske stopnje, - druge oblike denarnih pomoči za dodiplomski in podiplomski študij. 3. člen Mestna občina Ptuj dodeljuje štipendije in druge oblike denarnih pomoči za izobraževanje z namenom spodbujati teoretično znanje in praktično delo ter usposabljanje kadrov na vseh področjih v Mestni občini Ptuj in hkrati soustvarjati pogoje za gospodarski in negospodarski razvoj občine. 4. člen Štipendije in druge oblike denarnih pomoči za izobraževanje iz sredstev proračuna Mestne občine Ptuj se dodeljujejo na podlagi javnega razpisa. 5. člen Na javni razpis se lahko prijavijo državljani Republike Slovenije, ki imajo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj. 6. člen Župan Mestne občine Ptuj sklene s prejemnikom štipendije ali druge oblike denarnih pomoči za izobraževanje pogodbo, v kateri pogodbeni stranki določita medsebojne pravice in obveznosti. 7. člen Župan Mestne občine Ptuj pooblasti uradno osebo občinske uprave (v nadaljnjem besedilu: uradna oseba) za vodenje postopka za dodelitev štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje. II. JAVNI RAZPIS 8. člen Mestna občina Ptuj objavi javni razpis o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj in na spletni strani Mestne občine Ptuj. 9. člen Prijava na razpis se vloži neposredno na Mestni občini Ptuj ali pošlje priporočeno po pošti na naslov občine. 10. člen (1) V postopku za dodelitev štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje se obravnavajo prijave, ki vsebujejo vse z razpisom in obrazci zahtevane podatke in dokazila ter prispejo na Mestno občino Ptuj v roku, določenem v razpisu. (2) Če uradna oseba ugotovi, da je potrebno prijavo na razpis dopolniti, ker ne vsebuje vseh zahtevanih podatkov, obvesti prijavitelja o pomanjkljivostih in ga pozove, da jih odpravi v primernem roku ter ga opozori na posledice, če le teh ne bo pravočasno odpravil. (3) Če prijavitelj v določenem roku od prejema poziva za dopolnitev vloge pomanjkljivosti ne odpravi, se šteje, da je vloga nepopolna. Predložena dokumentacija se vrne prijavitelju. III. ODLOČANJE O DODELITVI 11. člen Uradna oseba posreduje seznam prijavljenih strokovni komisiji, ki jo imenuje župan. Strokovna komisija pripravi predlog prejemnikov štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje. 12. člen Odločbo o dodelitvi štipendije in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje izda direktor občinske uprave. O odločitvi se obvesti prijavitelja. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da neupravičeno ni bil izbran, lahko v 15 dneh od prejema odločbe vloži zahtevo za ponovno ocenitev prijave. Prijavitelj mora v svoji zahtevi opredeliti razloge, zaradi katerih zahteva ponovno ocenitev. O zahtevi odloči župan Mestne občine Ptuj. Odločitev je dokončna. 13. člen Prejemnik je najkasneje do desetega v mesecu dolžan sporočiti Mestni občini Ptuj vsako spremembo, ki vpliva na izvajanje pogodbenih določil (npr. porodniški dopust, daljša bolezenska odsotnost, sklenitev delovnega razmerja). Zaradi spremenjenih okoliščin se lahko izplačevanje sredstev dogovorjenih s pogodbo začasno v celoti prekine. 14. člen Prejemnik je dolžan: - obveščati Mestno občino Ptuj o izpolnjevanju pogodbe v rokih, ki so določeni s pogodbo, - predložiti dokazila o izpolnjevanju pogodbe, - obveščati Mestno občino Ptuj o vseh okoliščinah, ki bi utegnile ogroziti izpolnjevanje pogodbe. 15. člen (1) Če prejemnik ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti, lahko Mestna občina Ptuj prekine izplačevanje sredstev oz. odstopi od pogodbe ter zahteva vrnitev že izplačanih sredstev. Prejemnik mora izplačane zneske vrniti skupaj z obrestmi, v skladu z zakonom, ki predpisuje obrestno mero zamudnih obresti. (2) V kolikor prejemnik ne opravi letnika, za katerega je prejemal štipendijo ter ne predloži potrdila o opravljenem letniku 30 dni po zaključku tega študijskega leta, je dolžan vrniti vse zneske prejetih štipendij skupaj z obrestmi, v skladu z zakonom, ki predpisuje obrestno mero zamudnih obresti. (3) Prejemnik druge denarne pomoči za izdelavo naloge je dolžan LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 v roku, opredeljenem v pogodbi, predložiti potrdilo o uspešnem zagovoru naloge. V nasprotnem primeru je dolžan vrniti izplačani znesek, skupaj z obrestmi, v skladu z zakonom, ki predpisuje obrestno mero zamudnih obresti. (4) Prejemniku štipendije ali druge denarne pomoči iz drugega in tretjega odstavka tega člena se na njegovo prošnjo lahko odobri dodatni rok za izpolnitev obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena, zaradi opravičljivih zdravstvenih razlogov, starševskega dopusta ali smrti ožjih družinskih članov. Za opravičljive zdravstvene razloge se šteje bolezen ali poškodba, ki je trajala vsaj dva meseca in je vplivala na zmanjšanje učnih oziroma študijskih sposobnosti, kar se dokazuje z mnenjem zdravnika specialista. 16. člen (1) Prejemnik štipendije se s pogodbo zaveže, da bo v rednem roku zaključil s študijem in v roku 30 dni po diplomiranju predložil potrdilo o dokončanju študija, sicer je dolžan povrniti celotni znesek vseh prejetih štipendij, skupaj z obrestmi, v skladu z zakonom, ki predpisuje obrestno mero zamudnih obresti. (2) V redni potek študija v skladu s prejšnjim odstavkom se šteje po eno študijsko leto za posamezni letnik ter največ eno študijsko leto absolventskega staža. (3) V kolikor prejemnik štipendije iz opravičljivih zdravstvenih in drugih razlogov (starševski dopust, smrt ožjih družinskih članov) ne diplomira v rednem roku, se mu na njegovo prošnjo lahko določi dodatni rok. Za opravičljive zdravstvene razloge se šteje bolezen ali poškodba, ki je trajala vsaj dva meseca in je vplivala na zmanjšanje učnih oziroma študijskih sposobnosti, kar se dokazuje z mnenjem zdravnika specialista. (4) Kadar prejemnik uveljavlja razloge iz prejšnjega odstavka, se mu odobri dodatni rok za dokončanje študija, vendar ne daljši od dveh študijskih let. Po preteku tega roka je v roku 30 dni dolžan predložiti potrdilo o diplomiranju. (5) Za odločanje iz tretjega in četrtega odstavka tega člena je pristojna uradna oseba iz sedmega člena tega pravilnika. (6) Štipendista, ki prekine izobraževanje ali ga neuspešno zaključi ali ga opusti zaradi objektivnih razlogov ali ne izpolni pogojev za napredovanje v višji letnik (težki socialno-ekonomski pogoji, dalj časa trajajoča bolezen ali invalidnost), se na njegovo prošnjo lahko delno ali v celoti oprosti vračilo štipendije. (7) Vlogo o oprostitvi vračila štipendije iz šestega odstavka tega člena pregleda strokovna komisija ter poda predlog o rešitvi vloge štipendije v odločitev županu. IV. POSEBNOSTI POSTOPKA IN POGOJI ZA PRIDOBITEV ŠTIPENDIJE 17. člen (1) Štipendije se lahko dodelijo študentom prve bolonjske stopnje od drugega letnika naprej ter študentom druge bolonjske stopnje od prvega letnika naprej. (2) Študenti morajo za pridobitev štipendije izpolnjevati naslednje pogoje: - da se redno šolajo in ob vpisu v drugi letnik prve bolonjske stopnje niso starejši od 22 let oz. ustrezno starejši za naslednje letnike, - da niso v rednem delovnem razmerju, če so izredni študenti, - da so državljani Republike Slovenije in - da na družinskega člana ne prejemajo več kot 53 % neto povprečne mesečne plače za preteklo leto. (3) Štipendije se v nobeni obliki študija iz prvega odstavka tega člena ne dodeljujejo za absolventski staž. (4) Štipendije se dodeljujejo za eno študijsko leto z možnostjo po- novne prijave na razpis. (5) Pri dodelitvi štipendije se upoštevajo merila, ki se objavijo v javnem razpisu za dodelitev štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje. Ob enakem številu točk, izračunanem na podlagi meril iz razpisa, imajo prednost kandidati z nižjim osebnim dohodkom na družinskega člana. 18. člen V javnem razpisu se navede: - izobraževalni program, smer in stopnja izobrazbe, - število razpisanih štipendij, - rok za vložitev prijave na javni razpis, - merila za izbor, - osnovne pravice in obveznosti kandidatov, - zahtevano dokumentacijo, ki jo morajo vlogi priložiti kandidati. 19. člen Prijava na javni razpis mora vsebovati: - vlogo na predpisanem obrazcu, - življenjepis, - dokazilo o vpisu v tekoče študijsko leto, - dokazilo o učnem uspehu zadnjega letnika izobraževanja, - vsi dohodki staršev oz. skrbnikov morajo biti prikazani za obdobje od 1. 1. do 31. 12. za preteklo leto (odločba odmere dohodnine za preteklo leto), - izjavo o državljanstvu, - izjavo o stalnem prebivališču, - izjavo, da za namen tega javnega razpisa kandidat dovoljuje Mestni občini Ptuj pridobitev podatkov iz tretje, šeste in sedme alineje iz uradne evidence. V primeru, da kandidat ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila. 20. člen Višino štipendije določi strokovna komisija na podlagi študijskega uspeha zadnjega letnika izobraževanja in sicer: Študijski uspeh (povprečna ocena) EUR na mesec Od 8.00 do 8.30 80 Od 8.31 do 8.90 90 Od 8.91 do 10.00 100 21. člen (1) S pogodbo se podrobneje določijo medsebojne pravice in obveznosti strank, zlasti pa: - višina in trajanje štipendije ter način izplačevanja, - podatki o kraju, vrsti in času študija, - obveznosti prejemnika v času pogodbenega razmerja ter po izteku pogodbenega razmerja in - posledice neizpolnitve pogodbe. (2) Sestavni del pogodbe so lahko tudi dokumenti, kot so programi študija ali izpopolnjevanja, predračuni, garancijske izjave in podobno. V. POSEBNOSTI POSTOPKA IN POGOJI ZA PRIDOBITEV DRUGIH OBLIK DENARNIH POMOČI ZA IZOBRAŽEVANJE 22. člen (1) Pravico do sofinanciranja drugih oblik denarnih pomoči lahko prosilci uveljavljajo v študijskem letu, v katerem bodo zagovarjali nalogo. (2) Druge oblike denarnih pomoči za izobraževanje se lahko dode- ŠTEVILKA 10 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 9. 2016 lijo kandidatom, če izpolnjujejo naslednje pogoje: - da so državljani Republike Slovenije, - da imajo stalno prebivališče v Mestni občini Ptuj in - opravljajo naloge povezane s pospeševanjem razvoja Mestne občine Ptuj. 23. člen V javnem razpisu se navede: - pogoje za prijavo za dodelitev, - merila za izbiro, - način, kraj in čas za dvig prijavnih obrazcev z navodili, - rok in način oddaje prijave, - osnovne pravice in obveznosti kandidatov, - rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izbiri in financiranju. 24. člen Prijava na javni razpis mora vsebovati: - priloge in dokumente, ki so zahtevani s tem pravilnikom in javnim razpisom, - potrdilo o vpisu v dodiplomski oz. podiplomski študij, - izjavo o državljanstvu, - izjavo o stalnem prebivališču, - program dodiplomskega oz. podiplomskega študija, - izjavo, da za namen tega javnega razpisa kandidat dovoljuje Mestni občini Ptuj pridobitev podatkov iz tretje in četrte alineje iz uradne evidence. V primeru, da kandidat ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezno dokazilo. 25. člen Mestna občina Ptuj sofinancira stroške izdelave nalog iz področja pospeševanja gospodarskega in negospodarskega razvoja občine. 26. člen Pri pripravi predloga prejemnikov drugih oblik denarnih pomoči strokovna komisija upošteva število doseženih točk na podlagi meril, objavljenih v javnem razpisu. 27. člen (1) S pogodbo se podrobneje določijo medsebojne pravice in obveznosti strank, zlasti pa: - tema naloge, - vrsta druge oblike denarne pomoči za izobraževanje, - višina in trajanje druge oblike denarne pomoči ter način izplačevanja, - podatki o kraju, vrsti in času študija, ter predvidenem zaključku študija, - obveznost kandidata v času pogodbenega razmerja ter po izteku pogodbenega razmerja in - posledice neizpolnitve pogodbe. (2) Sestavni del pogodbe so lahko tudi dokumenti kot so programi študija ali izpopolnjevanja, predračuni, garancijske izjave in podobno. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 28. člen Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik Mestne občine Ptuj o dodeljevanju štipendij in drugih oblik denarnih pomoči za izobraževanje (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/10). 29. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve- stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-21/2016 Datum: 19. 9. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 78. Na podlagi 18. člena Odloka o ureditvi cestnega prometa na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/10, 11/12 in 13/12) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 21. seji, dne 19. 9. 2016, sprejel ODREDBO o spremembah in dopolnitvah Odredbe o določitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na območju Mestne občine Ptuj 1. člen V Odredbi o določitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 11/12 in 15/13; v nadaljevanju: Odredba) se v prvem odstavku 3. člena črta tretja alineja. Dosedanja četrta alineja postane tretja. 2. člen (1) V 4. členu se v prvem odstavku doda nova tretja alineja, ki se glasi: »- parkirišče Zadružni trg.«. (2) Prvi stavek drugega odstavka 4. člena se spremeni tako, da se glasi: »Na parkiriščih iz druge in tretje alinee je možno brezplačno parkiranje do 10 minut.«. (3) V 4. členu se doda nov tretji odstavek, ki se glasi: »(3) Parkirišča iz prvega odstavka tega člena so sicer namenjena kratkotrajnemu parkiranju, kjer se parkiranje plača ob koncu parkiranja, na njih pa je možno plačati tudi celodnevno ali celome-sečno parkiranje.«. 3. člen Druga alineja 5. člena se spremeni tako, da se glasi: »- Slovenski trg od hišne številke 1 do hišne št. 3,«. 4. člen (1) V 6. členu se dodajo nov drugi, tretji, četrti, peti in šesti odstavek, ki se glasijo: »(2) Na parkirnih površinah namenjenih kratkotrajnemu parkiranju (modra cona), je možno tudi plačilo parkirnine za obdobje enega meseca. (3) Dovolilnico se izda za posamezno parkirišče kratkotrajnega parkiranja (modra cona). Dovolilnico lahko pridobi fizična oseba s stalnim ali začasnim prebivališčem v naselju Ptuj ter pravna oseba s sedežem v naselju Ptuj. (4) S plačilom mesečnega pavšala pridobi upravičenec pravico do neomejenega parkiranja za čas veljavnosti dovolilnice. (5) Odločbo in dovolilnico za parkiranje izda upravičencem, za parkiranje na parkirnih površinah iz tega člena, pristojni občinski LETO XXII / 23. 9. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 10 organ na podlagi vloge. (6) Vloga za pridobitev dovolilnice se vloži v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. Vlagatelj je dolžan plačati upravno takso in vlogi priložiti fotokopijo osebnega dokumenta iz katerega je razvidno stalno ali začasno prebivališče vlagatelja in fotokopijo prometnega dovoljenja vozila za katero se podaja vloga. Odločba in dovolilnica sta vezani na registrsko številko vozila. V primeru zamenjave vozila je upravičenec dolžan v roku petnajst dni podati novo vlogo, staro dovolilnico pa vrniti organu, ki jo je izdal.«. (2) Prvi odstavek se ustrezno oštevilči. 5. člen Doda se nov 6.a člen, ki se glasi: »6.a člen Parkirne površine namenjene dolgotrajnemu parkiranju, označene z ustrezno prometno signalizacijo, kjer je možno parkiranje za obdobja daljša od 15 dni in se parkiranje plača po sistemu obdobnih dovolilnic, obsegajo: - Parkirišče Spin.«. 6. člen V osmi alineji 11. člena se besedna zveza »Komunalnem podjetju Ptuj d.d.« nadomesti z besedno zvezo »Javnih službah Ptuj d.o.o.«. 7. člen Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve-stniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-20/2012 Datum: 19. 9. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 79 Na podlagi 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 21. seji, dne 19. 9. 2016, sprejel naslednji SKLEP o potrditvi dopolnjenega Lokalnega programa za kulturo Mestne občine Ptuj za obdobje od 2016 do 2019 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj potrdi dopolnjen Lokalni program za kulturo Mestne občine Ptuj za obdobje od 2016 do 2019. 2. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na Mestnem svetu Mestne občine Ptuj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 410-59/2015 Datum: 19. 9. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 80. Na podlagi 9. člena Odloka o občinskih cestah na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/00, 12/02 in 3/14) in 12. člena v povezavi s 63. členom Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 21. seji, dne 19. 9. 2016, sprejel naslednji SKLEP o prenosu nekategorizirane ceste med občinske ceste - parc št. 160/38, k.o. 389 - Nova vas pri Ptuju 1. Nekategorizirana cesta, ki poteka po nepremičnini parc št. 160/38, k.o. 389 - Nova vas pri Ptuju, se prenese med občinske ceste. 2. Občinska uprava opravi vsa potrebna dejanja za kategorizacijo ceste, ki poteka po nepremičnini iz prejšnje točke tega sklepa. 3. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-36/2008 Datum: 19. 9. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj 81 Na podlagi 35. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 11/07, 7/14 in 7/15) in Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis, Mestna občina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj za leto 2016 I. NAMEN JAVNEGA RAZPISA Sredstva po tem razpisu se dodeljujejo z namenom povečevanja možnosti za ustanavljanje novih podjetij in ustvarjanje novih delovnih mest, pospeševanja izkoriščanja podjetniških in inovacijskih potencialov in vzpostavljanja ugodnega podjetniškega in ino-vativnega okolja za razvoj podjetništva in inovativnosti v občini. II. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za uresničevanje ciljev občine na področju razvoja podjetništva, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju pomoči de mini-mis za naslednje ukrepe po Pravilniku o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj: - Ukrep 1: sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij, - Ukrep 5: sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest, - Ukrep 6: sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih, - Ukrep 8: sofinanciranje zaposlovanja mladih, ŠTEVILKA 15 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXII / 23. 12. 2016 - Ukrep 9: sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka. III. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2016 v višini 60.000,00 EUR, na proračunski postavki 437 Spodbude za razvoj podjetništva, zaposlovanja in sofinanciranja komunalnega prispevka. IV. SPLOŠNI POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU Upravičenci do pomoči so: - podjetja, ki imajo poslovni sedež na območju občine, - fizične osebe s stalnim bivališčem v občini, kadar gre za sofinanciranje samozaposlitve. Za podjetje se po tem razpisu šteje: - samostojni podjetnik posameznik, - mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilančna vsota ne presega 2 milijonov EUR), - majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ali bilančna vsota ne presega 10 milijonov EUR), - srednje veliko podjetje (zaposluje manj kot 250 oseb ter letni promet ne presega 50 milijonov EUR in/ali bilančna vsota ne presega 43 milijonov EUR) v primeru prijave na ukrep sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij in ukrep sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka, - veliko podjetje, ki ni mikro, majhno ali srednje veliko podjetje po zgornji opredelitvi v primeru prijave na ukrep sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka. Za razpisane ukrepe velja, da se pomoč dodeljuje za že izvedene aktivnosti. Upravičenci lahko uveljavljajo pomoči de minimis za stroške iz obdobja od 4. 11. 2015 (zaključek lanskega razpisa) do vključno 3. 11. 2016 ter za samozaposlitev, odpiranje novih delovnih mest in zaposlovanje mladih od 4. 11. 2015 (zaključek lanskega razpisa) do vključno 3. 11. 2016. V primeru stroškov komunalnega prispevka to pomeni izdano odločbo in plačilo v zgoraj navedenem obdobju. Pomoč odobrena po pravilu de minimis, lahko pokriva do 100% upravičenih stroškov (brez DDV), razen za ukrep sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka do največ 50 % upravičenih stroškov. Višino zneska po posamezni vlogi bo določila komisija, glede na število vlog in razpoložljiva sredstva. Do pomoči po tem pravilniku niso upravičena podjetja, ki: - so v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji, - so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o finančnem poslovanju podjetij, - so v težavah in dobivajo državno pomoč za reševanje in prestrukturiranje, - sodijo v sektor ribištva in ribogojstva, - sodijo v sektor primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, - nimajo poravnanih finančnih obveznosti do občine, - nimajo plačanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delavcev, - delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti v naslednjih primerih: - če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadev- nih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, - če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Pomoči de minimis po tem razpisu se lahko dodelijo pod pogojem, da upravičenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: - že prejetih de minimis pomočeh, vključno z navedbo pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku, - kandidaturi za de minimis pomoč in o že odobreni in še ne izplačani de minimis pomoči, - drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške, - o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoči de minimis ne smejo biti neposredno povezane z izvozno dejavnostjo upravičenca in se ne smejo dodeljevati pod pogojem, da se domačim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoči de minimis niso namenjene nabavi vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Občina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« pomoči. Občina bo kot dajalec pomoči hranila evidence o individualni pomoči »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoči. V zvezi z istimi upravičenimi stroški se pomoč de minimis ne sme kumulirati z drugo državno pomočjo, če bi bila s tako kumulaci-jo presežena največja dovoljena intenzivnost pomoči, določena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odločbi, ki jo je sprejela Komisija. Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju ne bo presegel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR). Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko 12 LETO XXII / 23. 12. 2016 enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Pomoč »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi 360/2012. Pomoč »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000 oz. 100.000 EUR). V. OSNOVNI POGOJI RAZPISA PO POSAMEZNIH UKREPIH Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij Namen pomoči je pospešitev nastajanja podjetij in zagotavljanje pogojev za njihovo hitrejšo rast s sofinanciranjem materialnih in nematerialnih investicij. Upravičeni stroški za materialne investicije na območju občine po tem razpisu so: - stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišč na območju občine, - stroški pridobivanja projektne in investicijske dokumentacije za gradnjo poslovnih prostorov, - stroški nakupa, gradnje ali preureditve poslovnih prostorov, - stroški nakupa opreme in celovita obnova obstoječe proizvodnje. Upravičeni stroški za nematerialne investicije so: - stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme. Neupravičeni stroški so stroški nakupa drobnega inventarja in opreme. Upravičenci do pomoči so: - podjetja iz točke IV tega javnega razpisa, ki imajo poslovni sedež na območju občine in investirajo v razvoj ter razširitev dejavnosti ter podjetja, ki nimajo sedeža v občini, vendar investirajo v dejavnost na območju občine. Prejemnik pomoči mora zagotoviti vsaj 25 % lastnih sredstev za kritje stroškov posamezne investicije. Materialna in / ali nematerialna investicija mora ostati v lasti upravičenca najmanj 3 leta. Ukrep 5: Sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest Namen pomoči je povečevanje števila zaposlenih in ustvarjanje novih delovnih mest ter zmanjševanje brezposelnosti. Upravičeni stroški so: - stroški za realizacijo samozaposlitve v višini do 5 oziroma 10 minimalnih mesečnih plač, - stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini do 10 minimalnih mesečnih plač, - stroški za zaposlitev registrirano brezposelnega iskalca prve zaposlitve z najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo v višini do 10 minimalnih mesečnih plač. Upravičenci do pomoči v primeru samozaposlitve so fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče na območju občine in registrirajo dejavnost na podlagi Zakona o gospodarskih družbah, če jim taka ŠTEVILKA 15 dejavnost pomeni edini in glavni poklic in je tudi poslovni sedež na območju občine, in sicer do 10 minimalnih mesečnih plač za primer samozaposlitve brezposelne osebe in do 5 minimalnih mesečnih plač za primer samozaposlitve predhodno zaposlene osebe. Upravičenci do pomoči v primeru odpiranja novih delovnih mest so podjetja iz točke IV tega javnega razpisa, ki imajo poslovni sedež na območju občine in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru zaposlitve registrirane brezposelne osebe s stalnim bivališčem na območju občine in v kolikor nova zaposlitev pomeni povečanje skupnega števila zaposlenih nad najvišjim stanjem v preteklem letu brez upoštevanja upokojitev. Upravičenci do pomoči v primeru zaposlitve registrirano brezposelnega iskalca prve zaposlitve so podjetja iz točke IV tega javnega razpisa, ki imajo poslovni sedež na območju občine in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru zaposlitve registriranega brezposelnega iskalca prve zaposlitve, ki ima stalno bivališče na območju občine. Vsaka sofinancirana zaposlitev mora trajati najmanj 12 mesecev. V primeru, da upravičenec za zaposleno osebo prejme subvencijo tudi s strani državnih, evropskih ali drugih virov, mora trajati zaposlitev osebe še najmanj 12 mesecev po obdobju sofinanciranja iz drugih virov, kar upravičenec dokazuje s podaljšanjem pogodbe in drugimi ustreznimi dokazili. Ukrep 6: Sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih Namen pomoči je ustanavljanje novih tehnoloških in inovativnih podjetij v inkubatorjih in parkih. Upravičeni stroški so: - stroški zaščite intelektualne lastnine (zaščita patenta, blagovne znamke), - stroški izdelave prototipa, - stroški razvoja novega proizvoda in / ali storitve, - stroški raziskave tržišča, - stroški specializirane opreme, ki je potrebna za razvoj novega proizvoda in / ali storitve, - stroški dela redno zaposlenih v višini do 10 minimalnih mesečnih plač. Upravičenci do pomoči so podjetja iz 4. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj, ki imajo sklenjeno pogodbo z upravljavcem parka oziroma inkubatorja. Ukrep 8: Sofinanciranje zaposlovanja mladih Namen ukrepa je sofinanciranje zaposlovanja mladih brezposelnih oseb, kar jim bo omogočilo integracijo v delovno okolje in izboljšalo njihove zaposlitvene možnosti. S tem bomo prispevali k doseganju čim hitrejše in stabilnejše zaposljivosti ciljne skupine ter pomagali znižati negativni trend brezposelnosti mladih. Upravičeni stroški so: - stroški za zaposlitev mlade osebe v višini do 12 minimalnih mesečnih plač. URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ii ŠTEVILKA 15 Upravičenci do pomoči v primeru zaposlovanja mladih so podjetja iz 4. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru zaposlitve mlade osebe do dopolnjenega 30. leta starosti oziroma do dopolnjenega 35. leta starosti v primeru zaposlitve osebe z najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo, ki ima stalno bivališče na območju občine. Sofinancirana zaposlitev mlade osebe mora trajati najmanj 12 mesecev. V primeru, da upravičenec za zaposleno mlado osebo prejme subvencijo tudi s strani državnih, evropskih ali drugih virov, mora trajati zaposlitev mlade osebe še najmanj 12 mesecev po obdobju sofinanciranja iz drugih virov, kar upravičenec dokazuje s podaljšanjem pogodbe in drugimi ustreznimi dokazili. Ukrep 9: Sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka Namen sofinanciranja stroškov komunalnega prispevka je povečanje možnosti za ustanavljanje, rast in investiranje podjetij, ustanavljanje novih tehnoloških in inovativnih podjetij ter ustvarjanje novih delovnih mest s ciljem vzpostavitev boljših možnosti za gospodarskih razvoj. Upravičeni stroški so: - stroški komunalnega prispevka. Upravičenci do pomoči so podjetja iz 4. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj, ki investirajo v razvoj in razširitev dejavnosti, in podjetja, ki nimajo sedeža v občini, vendar investirajo v dejavnost na območju občine. Prejemnik pomoči mora zagotoviti vsaj 25 % lastnih sredstev za kritje stroškov posamezne investicije. Naložba se mora ohraniti v občini najmanj 3 leta po zaključku investicije. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru, da ima pridobljeno pravnomočno gradbeno dovoljenje za izvedbo investicije in v celoti plačan komunalni prispevek. VI. KRITERIJI IN MERILA ZA OCENJEVANJE VLOG PO POSAMEZNIH UKREPIH Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. pridobljeni certifikati kakovosti, 4. inovativnost, 5. tržna naravnanost, 6. tehnološki vidik investicije, 7. vpliv na okolje. Ukrep 5: Sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest A: Sofinanciranje samozaposlovanja 1. vrsta dejavnosti, 2. primernost poslovnega načrta, 3. število mesecev brezposelnosti, 4. status samozaposlene osebe. B: Sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest 1. status podjetja, LETO XXII / 23. 12. 2016 2. vrsta dejavnosti, 3. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo, 4. izobrazba novo zaposlene osebe, 5. status novo zaposlene osebe. Ukrep 6: Sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. inovativnost, 4. tržna naravnanost, 5. primernost podjetniške ideje. Ukrep 8: Sofinanciranje zaposlovanja mladih 1. vrsta dejavnosti, 2. izobrazba novo zaposlene osebe, 3. status novo zaposlene osebe, 4. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo. Ukrep 9: Sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. zaposlitve v povezavi z investicijo, 4. vpliv predvidene investicije. Točkovanje glede na zgoraj navedene kriterije določa razpisna dokumentacija, ki je dostopna na spletni strani www.ptuj.si. VII. ROK ODDAJE VLOG IN NAČIN PRIJAVE Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj je četrtek, 3. 11. 2016, do 15. ure, oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporočena pošiljka. Prijava na razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije. Vloge na ta razpis morajo biti vložene posebej za vsak ukrep. V primeru, da se znotraj posameznega ukrepa prijavljate z več projekti, mora biti vsak projekt na svojih obrazcih. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlogo - prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti pisemski ovojnici, s pripisom »NE ODPIRAJ - VLOGA RAZPIS PODJETNIŠTVO«, dostaviti na naslov Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Pri odpiranju se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v sprejemno pisarno Mestne občine Ptuj, do navedenega roka za oddajo ali bodo oddane na pošti kot priporočena pošiljka najkasneje 3. 11. 2016. Na hrbtni strani pisemske ovojnice morata biti naziv in polni naslov prijavitelja. VIII. PORABA SREDSTEV Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga določila pogodbe, je občina na predlog pristojnega občinskega upravnega organa upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 12 LETO XXII / 23. 12. 2016 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 15 IX. DATUM ODPIRANJA VLOG Odpiranje pravočasno prispelih in pravilno označenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Zaradi večjega števila razpisanih programov ter zainteresiranih vlagateljev odpiranje ponudb na podlagi tretjega odstavka 222. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZI-PRS1011 in 3/13) ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene pisemske ovojnice. Nepravilno označene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. Če vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelj ne bo dopolnil v določenem roku, bo komisija zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki ne bodo prispele v roku se kot prepozne zavržejo. X. IZID RAZPISA Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje župan. O izidu javnega razpisa bodo prijavitelji obveščeni s sklepom v roku 60 dni od obravnave vlog na komisiji. Mestna občina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le določen del razpoložljivih sredstev. XI. DODATNE INFORMACIJE Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo v sprejemni pisarni Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne občine Ptuj, www. ptuj.si, rubrika razpisi. Za dodatne informacije lahko pokličete na Mestno občino Ptuj Klavdijo Petek, tel. 02/748 29 40 ali pišete na elektronski naslov klavdija.petek@ptuj.si, z navedbo »razpis podjetništvo - de minimis«. Številka: 410-234/2016 Datum: 20. 9. 2016 Miran SENČAR, s.r. župan Mestne občine Ptuj Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Barbara Ferčič, telefon: 748 29 20, e-pošta: barbara.fercic@ptuj.si. Uredništvo: mag. Darja Harb (Lista župana dr. Štefana Čelana), Mateja Lapuh (Lista ZA Ptuj), Jožef Lenart (SDS), mag. Sonja Purgaj (SD), Dejan Klasinc (SMC), Jožica Težak (DeSUS), Peter Pribožič (NSi), Slavko Kolar (Mladi in upokojenci za delovna mesta), Branko Brumen (SLS), dr. Vlasta Kokol Voljč (Neodvisna lista za razvoj MO Ptuj). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. ii