Izvršni svet in upravni organi Pri učinkovitosti uveljavljanja dele-gatskega sistema nikakor ne bi mogli pustiti ob strani izvršnega sveta kot organa občinske skupščine. Njegova izjemna odgovornost se kaže zlasti pri predlaganju odločitev oučinski skup-ščini. V nekaterih ozkih krogih na-mreč še vedno prevladuje tiho mne-nje, da je izvršni svet, pač zaradl svojih izjemnih pristojnosti, organ in »oblast« za sebe, kar pa nikakor ni in ne bi smelo biti res. Izvršni svet nika-kor ne more biti osamosvojeni organ zunaj delegatskega sistema, pač pa del njega in zanj še posebej odgovoren. V zadnjem času je bilo opaziti, da je zače-njal izvršni svet čedalje bolj igrati vlo-go povezovalnega organa med skup-ščino in občinskimi upravnimi organi. Vsi hočemo, da bi se izvršni svet, sku-paj z upravnimi organi, še bolj vključil v delegatski sistem. Če naj bi to dosegli, bomo morali spremeniti metode dela izvršnega sveta, predvsem pri pripra-vah pomembnejših aktov. Izvršni svet naj bi pri pripravi njihove zasnove na ustrezen način vključil sodelovanje delegatov zborov, zlasti pa delovnih teles skupščine. Poskušali smo podati dokaj bežno sliko dosedanjega delegatskega delo-vanja in nekaj splošnih usmeritev za bodoče delo naših skupščinskih zbo-rov in nekaterih teles ter organov. Pri tem pa moramo kar najresneje pripo-mniti, da utegne biti vse brez pravega rezultata, če vsi skupaj, sleherni posa-meznik, ki je kakorkoli vključen v naš delegatski sistetn, ne bo dal vse od sebe in izpolnil svojih delegatskih pra-vic in dolžnosti. Samo od tega je odvi-sno, ali bomo v sedanjem mandatnem obdobju napravili še večji korak v raz-voju in krepitvi našega samoupravne-ga socialističnega sistema. Tadej Bratok