i i “Nagrade” — 2017/12/8 — 8:22 — page 195 — #4 i i i i i i Nagrade DMFA Dr. Marko Jagodič, prejemnik priznanja DMFA Slovenije Doc. dr. Marko Jagodič je končal štu- dij enopredmetne fizike na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Dok- toriral je leta 2010 na Fakulteti za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru (UM FNM), na področju raziskav magnetizma v kvazikristalih. Že od leta 2005 je vključen v peda- goško delo na UM FNM pri različnih predmetih na študiju fizike. Nekaj let je vodil tudi vaje iz fizike na Fakulteti za gradbenǐstvo in geodezijo Univer- ze v Ljubljani. Od leta 2013 je redno zaposlen na II. gimnaziji v Mariboru, kjer uči fiziko na splošnem programu in programu mednarodne mature, ra- ziskovalno pa je aktiven na Inštitutu za matematiko, fiziko in mehaniko v Ljubljani. Z delom DMFA je tesno povezan od leta 2008, ko je prvič sodeloval pri organizaciji in izvedbi raziskovalnih dnevov za srednješolce na Bledu. Na raziskovalne dneve v Plemljevo vilo na Bledu DMFA Slovenije vsako leto povabi 16 najuspešneǰsih dijakov z državnega tekmovanja v znanju fizike. Marko Jagodič že vrsto let skrbi, da raziskovalni dnevi odlično potekajo. Sam opravi vsa potrebna administrativna dela, vodi delavnice in če je treba, pripravlja tudi obroke za udeležence. Z dijaki se pogovarja tudi o študiju fizike na fakultetah in jih navdušuje za nadaljnji študij ne le fizike, temveč tudi drugih naravoslovnih ved in matematike. Enako odlično opravlja pedagoško poslanstvo tudi na II. gimnaziji Mari- bor. Vsako leto pripravi več raziskovalnih nalog, ki jih pod njegovim vod- stvom izvedejo dijaki. O izredno kakovostnem mentorskem delu pričajo priz- nanja na državnih srečanjih s področja fizike, zlasti pa nagrada, ki sta jo prejela dijaka pod njegovim mentorstvom na mednarodnem sejmu znanosti in tehnike (Intel ISEF) leta 2015. Poleg neposrednega dela z mladimi je Marko Jagodič avtor poljudnih člankov v reviji Življenje in tehnika ter dnevniku Večer in tako skrbi za popularizacijo fizike med mladimi in širše v javnosti. Obzornik mat. fiz. 64 (2017) 5 195