letnik VI, številka 1, februar 2014 49 Izzivi managementu: www.sam-d.si Informacije Mednarodno poslovanje A v t o r i c a : m a g . I v a n k a Š e n k – I l e r š i č R e c e n z e n t a : d r . M a j a M a k o v e c B r e n č i č , d r . M i l a n J u r š e G V Založba, d. o. o. Spletna s tran: http://www .gvzalozba.si/si/knjigarna/poslo vne-knjige/ poslovna-literatura/mednarodno-poslovanje-1/ Vključevanje slovenskih majhnih in srednje velikih podjetij v mednarodno poslovanje je danes nujnost in za marsikatero podjetje skoraj edina možnost za preživetje. Pri vključevanju v mednarodno poslovanje se podjetje srečuje z nepoznanim in nepredvidljivim tujim okoljem, zato morajo zaposleni poznati temeljna načela vstopanja na tuje trge in nastopanja na njih ter si pridobiti ustrezno znanje. Specifično interdisciplinarno tržno in ekonomsko znanje je dejavnik in gibalo razvoja, konkurenčnosti in uspešnega nastopa na tujih trgih. To pa lahko obvladujejo le tisti zaposleni, ki se nenehno izobražujejo in strokovno usposabljajo. Zagotovo je znanje danes v mednarodnem poslovanju najpomembnejša konkurenčna prednost. V mednarodnem poslovanju ustrezno izobražen delavec mora znati ne samo dobro prodajati izdelke ali storitve, ampak tudi poznati in obvladovati osnovne instrumente mednarodne menjave. Znati mora samostojno opravljati vsa tista opravila in sprejemati vse tiste odločitve, ki bistveno prispevajo k poslovanju podjetja na tujih trgih. Priročnik daje konkretne odgovore na številna vprašanja glede raziskave tujih trgov in virov informacij, načina vstopa podjetij na tuje trge, organizacije prodaje na izbranem trgu, nastopa na mednarodnih sejmih, sklepanja mednarodnih pogodb, zavarovanja poslovnih in plačilnih tveganj ter konkretne operativne izvedbe izvoznega in uvoznega postopka s prikazom vseh potrebnih listin in dokumentov. Knjiga je priročnik za zaposlene in študente, ki se želijo vsestransko seznaniti z mednarodnim poslovanjem. Teoretična in praktična navajanja so kar se da jasna in razumljiva, pri čemer so upoštevana uveljavljena teoretična izhodišča in spoznanja slovenskih in tujih avtorjev. Knjiga je obogatena z avtoričinimi neposrednimi praktičnimi izkušnjami. Razumevanje procesa mednarodnega poslovanja olajšujejo številne ilustracije, slikovne predstavitve, primeri in dobri zgledi iz prakse. Mednarodno poslovanje je kompleksno področje in skoraj nemogoče je zajeti vse teme. Zato nekatera področja niso podrobneje obdelana (transport, mednarodno poslovno komuniciranje, mednarodni marketing, internacionalizacija poslovanja). Bralcem, ki želijo poglobiti svoje znanje in pridobiti dodatne informacije, bodo v pomoč knjižni in spletni viri, navedeni na koncu poglavij. Priročnik omogoča študentom in zaposlenim, da se sukcesivno skozi posamezna poglavja tako teoretično kakor tudi praktično seznanijo z vsemi tistimi področji, ki jih bodo pogosto srečevali in uporabljali v svojem delovnem okolju. Priročnik je lahko zaposlenim v pomoč tudi pri reševanju praktičnih problemov in vir za pridobitev nekaterih uporabnih informacij. Naslov: Mednarodno poslovanje Avtorji: m a g . I v a n k a Š e n k – I l e r š i č Založba: GV Založba, Zbirka Manager Št. strani: 520 Leto izdaje: 2013 ISBN: 978-961-247-259-7 Oblika : mehka vezava Cena z DDV: 68,00 EUR Naročilo: GV Založba N o v os ti s področja s trok o vne literature G V Založb e, Zbirk a Manager :