ORMOŽ, 22. MAREC 2018 TISKOVINA LETNIK: 22 ŠT. 5 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 23. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož 24. JAVNI RAZPIS za dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini Ormož za leto 2018 25. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2018 26. JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2018 27. JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja v letu 2018 28. JAVNI RAZPIS za dodelitev sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev podjetja v občini Ormož 23. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 in 127/06-ZJZP), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07- uradno prečiščeno besedil, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16 in 61/17), 20. člena Zakona o knjižničarstvu (Uradni list RS, št. 87/01, 96/02 - ZUJIK in 92/16) ter 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo), 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/07) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16) so: Občinski svet Onnož, na 27. redni seji, dne 19.2.2018, Občinski svet Občine Središče ob Dravi, na 26. redni seji, dne 28.2.2018 in Občinski svet Občine Sveti Tomaž, na 27. redni seji, dne 20.2.2018 sprejeli ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož 1. člen V Odloku o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/08, 13/14 in 4/15) se šesti odstavek 11. člena spremeni tako, da se glasi: »Volitve predstavnikov delavcev zavoda razpiše direktor zavoda največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata. Volitve delavcev v svet zavoda so tajne.«. Na koncu dvanajstega odstavka se doda nov stavek, ki se glasi: »Dopisna seja sveta zavoda se lahko opravi, kadar gre za posamezno nujno zadevo manjšega pomena.«. 2. člen Prva alineja prvega odstavka 15. člena se spremeni tako, da se glasi: » - ima najmanj doseženo stopnjo izobrazbe, ki odraža VII/2 tarifni razred delovnega mesta, in sicer: specializacijo po visokošolski izobrazbi (prejšnjo) ah visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnjo) ali magistrsko izobrazbo, smer Umetnost in humanistika ter Družbene, poslovne, upravne in pravne vede,«. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-1/2018 07/9 Datum: 19.2.2018 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: 007-3/2018 Datum: 28.2.2018 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: 007-1/2018 01 ZH Datum: 20.2.2018 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 24. Na podlagi 5. člena Pravilnika o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 16/16 in 3/18) - v nadaljevanju Pravilnik) in Odloka spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2018 (Uradni vestnik občine Ormož št. 15/2017) objavljam JAVNI RAZPIS za dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini Ormož za leto 2018 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini Ormož za leto 2018. II. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Občina Onnož kot lokalna skupnost za namen sofinanciranja nakupa in vgradnje malih čistilnih naprav (v nadaljevanju MKČN) na poselitvenih območjih razpršene gradnje zagotavlja proračunska sredstva. Višina subvencije znaša: -1.000,00 EUR za nakup, vgradnjo in montažo MKČN ter do 50 % oziroma največ 1.000,00 EUR za nakup, vgradnjo in montažo hišnega črpališča. Sofinancira se postavitev ene male komunalne čistilne naprave oziroma enega hišnega črpališča za en stanovanjski objekt; - za nakup;, vgradnjo in montažo MKČN za več stanovanjsko stavbo oziroma več stanovanjskih stavb (skupinska čistilna naprava) 1.000,00 EUR za prvo enoto, za vsako nadaljnjo pa 500,00 EUR. Sofinancira se postavitev skupne ene MKČN za več stanovanjsko stavbo oziroma več stanovanjskih stavb različnih upravičencev. Upravičeni stroški so stroški dobave, vgradnje in montaže MKČN oziroma hišnega črpališča. DDV ni upravičen strošek. Višina sredstev, namenjenih za sofinanciranje malih čistilnih naprav za leto 2018 znaša 50.000,00 EUR. III. UPRAVIČENCI Upravičenci dodelitve subvencij so fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Onnož. Upravičenci so tudi društva s sedežem v občini Ormož, ki jim je z odločbo ah na podlagi zakona podeljen status društva, ki deluje v javnem interesu, in ki so lastniki ah upravljavci objekta, ki služi izvajanju dejavnosti društva. V primem izgradnje skupne male čistilne naprave za več stanovanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena. Investitoiji pa medsebojna razmaja uredijo s posebno pogodbo oz. dogovorom. Do sredstev niso upravičene fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih ah več stanovanjskih stavb v območju, kjer je že zgrajena ah kjer je predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja. Upravičenec lahko kandidira na proračunska sredstva za en objekt le enkrat. Do subvencije niso upravičene pravne osebe. IV. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV 1. Na razpis se lahko prijavijo fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Onnož, 2. za enostanovanjsko ah več stanovanjsko stavbo oz. stavbe (v nadaljevanju: stavba), za katero se dobavi in vgradi MKČN, ki ne leži na območjih, kjer je bilo že izgrajeno javno kanalizacijsko omrežje in kjer je predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja. Območja (seznam hišnih številk), kjer je že zgrajena ah predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja in ni predvidena za subvencioniranje, so navedena v prilogi I razpisne dokumentacije. Za stavbe se štejejo stanovanjske stavbe in stavbe, kjer so deli stavb sestavljeni iz stanovanjske in nestanovanjske rabe (gostinska, poslovna, trgovska, storitvena dejavnost), pri čemer nestanovanjski del rabe ni predmet sofinanciranja, razen za če se stavba uporablja za potrebe delovanje društva, ki deluje v javnem interesu, 3. MKČN mora imeti pridobljeno izjavo o lastnostih, da ustreza standardom iz Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/2015) - v nadaljevanju: Uredba oz. veljavni zakonodaji s tega področja in je izdana skladu s predpisom, ki ureja potijevanje skladnosti in označevanje gradbenih proizvodov, 4. za MKČN mora biti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda izdelano Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE, iz katerih mora biti razvidno, da je njeno obratovanje v skladu z določbami Uredbe oz. veljavne zakonodaje s tega področja. Upravičenec mora Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE dostaviti ob vlogi za dodelitev sredstev oziroma najkasneje v roku 6 mesecev po pozivu za dopolnitev vloge, če ob oddaji vloge s Poročilom o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilom o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE še ne razpolaga. 5. čiščenje komunalne odpadne vode v MKČN mora biti skladno z ostalimi določili Uredbe oz. veljavne zakonodaje s tega področja, 6. lokacija postavitve MKČN mora omogočati neoviran dostop za vzdrževanje naprave in odvoz blata, 7. upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem (lastniško ali s pridobljeno stavbno pravico), na katerem j e postavljena MKČN, 8. MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja do oddaje vloge za subvencioniranje, pri čemer morajo biti računi nakupa in vgradnje ter potrdila o plačanem računu priloženi vlogi. Upravičenci so lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno MKČN že pred uveljavitvijo Pravilnika, 9. upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno MKČN, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov MKČN, ki ni časovno omejen in osebo, ki bo zadolžena za upravljanje MKČN. Skupno vlogo s prilogami poda upravičenec, ki je lastnik zemljišča na katerem bo MKČN. Podpisi na medsebojnem dogovora morajo biti oveijeni na Upravni enoti, 10. upravičenec, ki je na območju, kjer je javno kanalizacijsko omrežje že zgrajeno, bi pa priključek presegal dolžino 100 m ali bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje oz. v skladu s pogoji kot so opredeljeni v veljavni zakonodaji s tega področja, lahko prav tako pridobi subvencijo za MKČN. Vlagatelj si mora pridobiti od izvajalca gospodarske javne službe kanalizacijskega omrežja potrdilo, da gravitacijski priklop na kanalizacijo ni možen, ter da je priključek daljši od 100 m oz. bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje oz. v skladu s pogoji kot so opredeljeni v veljavni zakonodaji s tega področja, 11. upravičenec za nabavo hišnega črpališča na obstoječe kanalizacijsko omrežje si mora pridobiti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda potrdilo, da objekt za priklop na kanalizacijsko omrežje potrebuje hišno črpališče, zapisnik o pregledu in prevzemu priključka na kanalizacijski sistem, ter račun o nabavi (vgradnji). Upravičenci za nabavo hišnega črpališča so lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno hišno črpališče že pred sprejetjem in veljavnostjo Pravilnika. V. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisno dokumentacijo kandidati prevzamejo osebno vsak delovni dan od 8. do 12. me, oziroma v času uradnih ur v sprejemni pisarni (št. 14) Občine Onnož, Ptujska cesta 6, 2270 Onnož ali na spletni strani www.onnoz.si. Dodatne infonnacije dobite na Medobčinski upravi Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, Ptujska c. 6, pisarna št. 4, tel. (02) 741 53 25, pri mag. Romanu Rozmanu. VI. ROK IN NAČIN PRIJAVE Vlogo z vso potrebno dokmnentacijo (prilogami) je potrebno priporočeno poslati v zaprti kuverti z oznako »NE ODPIRAJ- JAVNI RAZPIS MKČN 2018« najkasneje do vključno 28.9.2018 na naslov: Občina Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož. Zaprte ovojnice z vsemi navedbami lahko vlagatelji oddajo tudi v sprejemni pisarni Občine Onnož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož (pisarna št. 14). VIL POSTOPEK OBRAVNAVE VLOG Vse prejete vloge bo obravnavala tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Odpiranje vlog ni javno. Upoštevale se bodo izključno v celoti izpolnjene (popolne) vloge ter pravočasno oddane vloge, na priloženih obrazcih s prilogami. Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge po vrstnem redu prispetja in pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 30 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi subvencij. Sredstva se dodelijo upravičencem po vrstnem redu prispelih popolnih vlog do porabe proračunskih sredstev posameznega leta za ta namen. Vloga se šteje za popolno, ko vsebuje vse zahtevane priloge, tudi Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE. Upravičencem, ki se bodo prijavili s polno vlogo in zaradi pomanjkanja sredstev ne bodo uspešni na javnem razpisu, bodo sredstva dodeljena v naslednjem proračunskem letu, če bodo sredstva v proračunu zagotovljena. Na podlagi predloga komisije o dodelitvi subvencij občinska uprava izda odločbo in pripravi pogodbo. Zoper odločbo je mogoča pritožba pri županu. Sredstva se nakažejo 30. dan od podpisa pogodbe na račun vlagatelja. Prvo odpiranje prispelih vlog bo 15.5.2018, drugo 1.10.2018. VIII. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV Upravičenec je dolžan vrniti nenamensko porabljeno subvencijo skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunajo od dneva izplačila upravičencu do dneva vračila v primerili, če se ugotovi: da je bila dodeljena subvencija delno ali v celoti nenamensko porabljena, da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve subvencije navajal neresnične podatke, da je v obdobju 5 let od prejema subvencije odtujil MKČN, za katero je prejel subvencijo, drage nepravilnosti pri porabi subvencije. Komisija, ki jo imenuje župan, lahko pred izplačilom subvencije opravi ogled MKČN, za katero se pomoč dodeljuje. Številka: 354-1/2018-1 02\23 Datum: 22.3.2018 Alojz SOK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 25. Na podlagi 5. člena Pravilnika o sofinanciranju programov turističnih dmštev v občini Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/05) in Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2018 (Uradni vestnik Občine Ormož št. 17/16 in 15/17) objavljam JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2018 I. PREDMET RAZPISA Sofinanciranje letnih programov turističnih dmštev v občini Ormož za leto 2018 z naslednjimi vsebinami: 1. izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena, 2. spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma, 3. akcije na področju ohranjanja kulture in naravne dediščine ter urejanja okolja, 4. organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena, 5. aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka. II. UPRAVIČENCI PO TEM RAZPISU SO TURISTIČNA DRUŠTVA, KI TZPOUN.TU.TE.TO NASLEDNJE POGOJE: da so registrirana po Zakonu o društvih, da delujejo najmanj 2 leti, da imajo sedež v občini Ormož in da delujejo na območju občine Ormož, da imajo urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino (seznam s podpisi ob plačilu članarine oz. ustrezen računovodski izpisek). Vsako društvo lahko kandidira praviloma z enim programom. Društvo, ki je pridobilo sredstva za prijavljene programe iz drugih proračunskih virov, ne more uveljavljati te pravice preko tega razpisa. III. VIŠINA RAZPOLOŽLJIVIH SREDSTEV: 12.415,00 EUR. IV. MERILA IN KRITERIJI ZA DODELJEVANJE SREDSTEV 1. Program dela za razpisano leto: izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena (do 2 aktivnosti: 5 točk, do 4 aktivnosti: 10 točk, 5 in več aktivnosti: 15 točk), spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma (do 2 aktivnosti: 5 točk, do 4 aktivnosti: 10 točk, 5 in več aktivnosti: 15 točk), akcije na področju ohranjanja kulturne in naravne dediščine ter urejanja okolja (do 2 akciji: 5 točk, 3 ali več akcij: 10 točk), organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena, vključno s sodelovanjem pri Martinovanju v Onnožu (do 2 prireditvi: 10 točk, 3 ali več prireditev: 20 točk), aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka do 10 točk. 2. Število članov turističnega društva s plačano članarino: do dvajset članov: 5 točk, do trideset članov: 10 točk, nad trideset članov: 15 točk. Turističnim društvom se izvedene aktivnosti, opredeljene v točki I. točkujejo. Vrednost točke se izračuna vsako leto na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih programov, ki so prispeli na razpis. V. Vlogo z vso potrebno dokumentacijo je potrebno predložiti v zapečateni kuverti z oznako »Ne odpiraj - razpis za programe turizma« do vključno 19. 4. 2018 na naslov: Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. VI. Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za gospodarske dejavnosti občine Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož, in sicer po mailu karmen.stumberger@onnoz.si ali telefonu 02 741 53 04. VIL Nepopolne vloge in vloge, ki ne bodo ustrezale pogojem iz tega razpisa, bodo zavrnjene. VIR. Postopek javnega razpisa bo izvedla tričlanska komisija, ki jo imenuje Župan Občine Ormož. IX. O izidu razpisa bodo vlagatelji obveščeni v 30. dneh po končanem razpisu. Številka: 419-49/2018 4 18 Ormož, dne 22. 3. 2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 26. Na podlagi 8. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 14/2016 in št. 4/2018) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož« št.: M001-5883687-2014/1 objavljam JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje zaposlovanja za leto 2018 I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 22.540,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Sredstva za pospeševanje zaposlovanja se dodeljujejo kot nepovratna finančna pomoč (subvencija) za: samozaposlitev osebe, ki je bila na Zavodu RS za zaposlovanje prijavljena kot brezposelna oseba ali iskalec zaposlitve; zaposlitev za določen čas osebe, ki je bila na Zavodu RS za zaposlovanje prijavljena kot brezposelna oseba ali iskalec zaposlitve; zaposlitev za določen čas osebe, ki ima status presežnega delavca; zaposlitev za določen čas osebe, ki ji je to prva zaposlitev (za čas opravljanja pripravništva). III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Upravičenci do sredstev so: - delodajalci - mala in mikro podjetja ter podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom zaposlili brezposelno osebo iz 9. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/2016 in št. 4/2018), - brezposelne osebe, ki v obdobju določenim z razpisom uresničujejo samozaposlitev. IV. VIŠINA SUBVENCIJE a) Višina sredstev, ki jo lahko pridobi: 1. brezposelna oseba za samozaposlitev znaša 3.000 točk; 2. delodajalcu za zaposlitev osebe iz dmge, tretje in četrte alinee 9. člena pravilnika znaša 2.000 točk. b) Višina točke znaša 0,49 EUR. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013). Do de minimis pomoči niso upravičena podjetja iz sektorjev: ribištva in akvakulture, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: i. če je znesek pomoči določen na podlagi cene ah količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ah jih zadevna podjetja dajo na trg, ii. če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ah države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. Pomoč ne bo namenjena za nabavo vozil za prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz. V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Za pridobitev sredstev je potrebno izpolnjevati naslednje pogoje: brezposelna oseba je državljan Republike Slovenije; brezposelna oseba je prijavljena na Zavodu RS za zaposlovanje; brezposelna oseba ima stalno prebivališče v občini Onnož; zaposlitev j e sklenj ena v letu 2018; sedež dejavnosti je v občini Onnož (velja za samozaposlene); delovno mesto mora biti ohranjeno najmanj eno leto od sklenitve pogodbe o zaposlitvi oz. samozaposlitve, v primem zaposlitve za čas opravljanja pripravništva pa mora biti delovno mesto ohranjeno za čas pripravniškega obdobja. VI. DOKUMENTACIJA K vlogi za sredstva za pospeševanje zaposlovanja, ki mora vsebovati za: a) delodajalce: ime in priimek oziroma naziv družbe, naslov obratovalnice oziroma dražbe, telefonsko številko, e-mali naslov, davčno številko, matično številko, številko transakcijskega računa, opis dejavnosti, število zaposlitev brezposelnih oseb v letu 2017 prijavljenih na Zavodu RS za zaposlovanje, število zaposlitev oseb, ki so imele status presežnih delavcev, število zaposlitev oseb, ki jim je to prva zaposlitev (za čas opravljanja pripravništva), b) za samozaposlene osebe: ime in priimek, naslov, telefonsko številko, e-mail naslov, opis dejavnosti, davčno in matično številko ter transakcijski račun, mora biti priložena naslednja dokumentacija: potrdilo Zavoda RS za zaposlovanje, da je bila oseba, za katero uveljavljajo subvencijo, registrirana kot brezposelna oseba ali iskalec zaposlitve oziroma dokazilo, da se oseba prvič zaposluje (oveijena izjava prosilca), potrdilo organa za notranje zadeve Upravne enote Ormož o stalnem prebivališču v občini Onnož osebe, ki se zaposluje, dokazilo o zaposlitvi (obrazec Ml), izpis iz poslovnega registra pri AJPESu, izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ah drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, seznam podjetij, s katerimi ste lastniško povezani (v primem, da niste z nobenim podjetjem lastniško povezani, vas prosimo za izjavo o tem). VIL ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt do porabe sredstev. Vloge sprejema Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. VIII. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge praviloma enkrat mesečno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za pospeševanje zaposlovanja, ki jo imenuje župan. Sklep o dodelitvi sredstev za pospeševanje zaposlovanja sprejme občinska uprava na podlagi predloga komisije. IX. INFORMACIJE Infonnacije dobijo prosilci na Občini Onnož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Kannen Štumberger (kannen. stumbcrgcrriormoz. si). Številka: 441-1/2018 04 18 Ormož, dne 22. 3. 2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 27. Na podlagi 21. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož, objavljenega v Uradnem vestniku občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 14/2016 in št. 4/2018) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož« št.: M001-5883687-2014/1 objavljam JAVNI RAZPIS za pridobitev sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja v letu 2018 I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 2.000,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja se dodeljujejo kot nepovratna finančna pomoč (subvencija) za bmto nagrade vajencev za šolsko leto 2018/2019. III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Za sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja lahko zaprosijo delodajalci - mala in mikro podjetja ter podjetniki posamezniki, ki so v obdobju določenim z razpisom sklenili učno pogodbo za sklenitev vajeniškega razmeija. IV. VIŠINA SUBVENCIJE 50 % mesečne nagrade določene z učno pogodbo za 1. in 2. letnik vajeniškega razmeija, 30 % mesečne nagrade določene z učno pogodbo za 3. in 4. letnik vajeniškega razmeija. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013). V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Pogoj za pridobitev sredstev je sklenjena učna pogodba za vajenca s stalnim bivališčem na območju občine Ormož. VI. DOKUMENTACIJA K vlogi za sredstva za pospeševanje poklicnega izobraževanja, ki mora vsebovati ime in priimek oziroma naziv družbe, naslov obratovalnice oziroma dražbe, telefonsko številko, e-mail naslov, matično in davčno številko, številko transakcijskega računa, opis dejavnosti, število vajencev, za katere se uveljavlja subvencija, z navedbo letnika vajeniškega razmeija ter višino bruto nagrade vajenca za posamezni letnik, mora biti priložena naslednja dokumentacija: učna pogodba o sklenitvi vajeniškega razmeija; izjava o stalnem prebivališču vajenca v občini Onnož; potrdilo o vpisu; izpis iz poslovnega registra pri AJPESu; izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu in izjavo o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, seznam podjetij, s katerimi ste lastniško povezani (v primem, da niste z nobenim podjetjem lastniško povezani, vas prosimo za izjavo o tem). VIL ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt do porabe sredstev. Vloge sprejema Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. VIII. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge praviloma enkrat mesečno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja, ki jo imenuje župan. Sklep o dodelitvi sredstev za pospeševanje poklicnega izobraževanja sprejme občinska uprava na podlagi predloga komisije. IX. INFORMACIJE Prosilci dobijo informacije na Občini Onnož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji Oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Kannen Štumberger (karmen.stmnberger@ormoz.si ah 02 741 53 04). Številka: 441-2/2018 04 18 Ormož, dne 22. 3. 2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 28. Na podlagi 39. člena Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/2016 in št. 4/2018) in Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Onnož« št.: M001-5883687-2014/1 objavljam JAVNI RAZPIS za dodelitev sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev podjetja v občini Ormož I. RAZPISANI ZNESEK Višina razpisanih sredstev znaša 10.000,00 EUR. II. NAMEN RAZPISA Cilj ukrepa Promocija lastnih izdelkov in storitev podjetja je spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve lastnih izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. III. SUBJEKTI, KI LAHKO ZAPROSIJO ZA SREDSTVA Upravičenci do sredstev so: mala podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 50 zaposlenih ter njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 10 milijonov EUR, mikro podjetja, ki imajo v zadnjem poslovnem letu manj kot 10 zaposlenih in njihov letni promet in/ali bilančna vsota ne presegata 2 milijona EUR ter samostojni podjetniki posamezniki, ki so se udeležili sejma ali razstave doma ali v tujini. IV. INTENZIVNOST POMOČI IN UPRAVIČENI STROŠKI Intenzivnost pomoči: dotacija v višini do 50% upravičenih stroškov promocijskega prostora. V kolikor ima več upravičencev skupni promocijski prostor, se višina dotacije poveča za do 10 % za vsakega dodatnega upravičenca Višina sredstev, ki jih bo pridobil posamezni upravičenec, bo odvisna od števila prosilcev, ki bodo izpolnjevali vse pogoje tega razpisa. Upravičeni stroški: najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ah v tujini, ne upoštevajo se potni stroški, dnevnice in stroški prenočišč udeležencev na sejmu ah razstavi. Pomoč se dodeljuje v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013). Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ah države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ah drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. V. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV Pogoji za pridobitev sredstev: navedeni upravičenci morajo imeti sedež dejavnosti na območju občine Onnož ter oddati popolno vlogo z vsemi prilogami, upoštevajo se le računi in pogodbe za projekte udeležbe na sejmu / razstavi, ki so bili izvedeni od 3. 10. 2017 do roka za oddajo vloge - do vključno 2.10. 2018. VI. DOKUMENTACIJA Vsi prosilci morajo izpolniti prijavni obrazec in k vlogi predložiti naslednja dokazila: 1) naziv sejma oz. razstave in stroškovnik, 2) kopija prijavnice udeležbe na sejmu oz. razstavi, iz katere so razvidni naslednji podatki: naziv, naslov, organizator, termin, cena razstavnega prostora (velja le kopija podpisane in ožigosane prijavnice), 3) izjava o izpolnjevanju razpisnih pogojev, 4) dokazila o registraciji: za gospodarske družbe: fotokopija izpisa iz sodnega registra z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, za samostojne podjetnike: fotokopija izpisa iz Poslovnega registra RS izdanega s strani AJPESa z vsemi prilogami in naknadno vpisanimi spremembami, ki ne smejo biti starejše od 3 mesecev, v kolikor prosilec opravlja obrtno dejavnost, mora predložiti še fotokopijo obrtnega dovoljenja, 5) dokazila o izvedbi promocije na sejmih in razstavah ter stroških, ki so nastali in bili plačani v obdobju, določenim z javnim razpisom: kopije računov in kopije dokazil o plačilu računov, 6) poročilo o izvedenem nastopu in promociji na sejmu ali razstavi glede na razloge za udeležbo, 7) izjava o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je prosilec prejel na podlagi te ah dragih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, 8) izjava o drugih že prejetih ali zaprošenih (v kakšni višini in pri katerem dajalcu) pomočeh za iste upravičene stroške, 9) seznam podjetij, s katerimi ste lastniško povezani (v primem, da niste z nobenim podjetjem lastniško povezani, vas prosimo za izjavo o tem), 10) vzorec pogodbe (parafiran na vsaki strani). Razpisna dokumentacija je vlagateljem na voljo na spletni strani Občine Onnož www.ormoz.si. VII. ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Razpis je odprt najkasneje do vključno 2.10. 2018. Vloge sprejema Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti. Ptujska c. 6, 2270 Onnož. Vin. ROK ZA SPREJETJE SKLEPA O ODOBRITVI SREDSTEV Vloge, ki bodo prispele do roka, določenega z razpisom, bo pregledala tričlanska komisija za dodeljevanje sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev, ki jo imenuje župan Občine Onnož. Na podlagi preveijanja izpolnjevanja razpisnih pogojev bo komisija pripravila predlog razdelitve sredstev. Na podlagi pripravljenega predloga razdelitve sredstev izda občinska uprava v 30. dneh po končanem razpisu sklep o dodelitvi sredstev za promocijo lastnih izdelkov in storitev, zoper katerega je dovoljena pritožba v roku 15 dni od prejema pri organu, ki je izdal sklep. Upravičenec na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev sklene z Občino Onnož pogodbo o sofinanciranju promocije lastnih izdelkov in storitev. IX. INFORMACIJE Informacije dobijo prosilci na Občini Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, pri Vodji Oddelka za gospodarske dejavnosti mag. Karmen Štmnberger (tel. 02 741 53 04, kannen.stmnberger@onnoz.si). Številka: 0914-1/2018 04 18 Ormož, dne 22. 3. 2018 Alojz Sok l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ