Leto: XXI Ptuj, dne 19. januar 1984 Številka^ %tT m VSEBINA SAMOUPRAVNE INTERESNE SKUPNOSTI 1. Samoupravni sporazum o ustanovitvi Raziskovalne skupnosti občine Ptuj 2. Statut Raziskovalne skupnosti občine Ptuj 1. Na podlagi 52. in 73. člena Zakona o raziskovalni dejavnosti in raziskovalnih skupnostih (Uradni list SRS 35/79) ter 66. člena Zakona o osnovah svobodne menjave dela (Uradni list SRS 17/79) sklenejo delavci po svojih temeljnih organizacijah in delovnih skupnostih, drugi samoupravno organizirani delovni ljudje ter občani po krajevnih skupnostih SAMOUPRAVNI SPORAZUM O USTANOVITVI RAZISKOVALNE SKUPNOSTI OBČINE PTUJ I. UVODNE DOLOČBE 1. člen S tem samoupravnim sporazumom se določajo in opredeljujejo nameni in cilji ustanovitve občinske raziskovalne skupnosti in svobodne menjave dela v skupnosti in po njej, predmet in vsebina svobodne menjave dela, samoupravna organiziranost, vsebina, način in postopek sporazumevanja o medsebojnih pravicah, obveznostih in odgovornostih, osnove družbenoekonomskih odnosov v Raziskovalni skupnosti občine Ptuj, pravice in odgovornosti organov skupnosti, odnose med občinsko in posebnimi raziskovalnimi skupnostmi ter Raziskovalno skupnostjo Slovenije in druge zadeve ter vprašanja, ki so skupnega pomena za skupnost. 2. člen Raziskovalna skupnost občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: skupnost) neposredno organizira in uresničuje program raziskovalne dejavnosti v okviru občine in koordinira raziskovalne dejavnosti, ki se uresničujejo preko republiške in posebnih raziskovalnih skupnosti ter neposredno v delovnih organizacijah, TOZD in delovnih skupnostih. II. NAMEN IN CILJI USTANOVITVE SKUPNOSTI 3. člen Delavci po TOZD in delovnih skupnostih ter samoupravno organizirani delovni ljudje in občani po krajevnih skupnostih ustanavljajo skupnost z namenom, da načrtujejo in uresničujejo svojo dejavnost in razvoj na podlagi dosežkov raziskovalnega in inovacijskega dela in na njih temelječih razvojnih možnosti. Svoje interese na področju raziskovalne dejavnosti uresničujejo tako, da — vključujejo svoje potrebe po raziskovalni dejavnosti in uporabi njenih dosežkov v svoje plane ter v njih opredeljujejo tudi možnosti za njihovo zadovoljevanje. — organizirajo po potrebi lastno raziskovalno dejavnost, — pri svojem delu se neposredno povezujejo z delavci raziskovalnih organizacij in z njimi vzpostavljajo družbenoekonomske odnose in dohodkovne odnose na načelih svobodne menjave dela, — za uresničevanje skupnih raziskovalnih potreb in širših družbenih interesov na področju raziskovalne dejavnosti se združujejo v skupnost skupaj z delavci organizacij združenega dela, ki opravljajo raziskovalno dejavnost. 4. člen Glede na namer ; opredeljene v prejšnjem členu tega sporazuma, člani skupnosti z organiziranjem raziskovalne dejavnosti zagotavljajo združevanje dela in sredstev za uresničevanje svojih lastnih in skupnih potreb in interesov ter za doseganje naslednjih skupnih ciljev: — raziskovalna dejavnost mora postati sestavni in neločljivi del združenega dela, — doseči intenzivni razvoj inovacijskih procesov in raziskovalne dejavnosti skozi vse oblike raziskovalnega dela in s tem zagotoviti višjo gospodarsko rast in družbeni standard. 5. člen Pri uresničevanju ciljev bodo udeleženci tega sporazuma opredelili svoje dejavnosti s srednjeročnimi ter letnimi plani in programi dela. Pri obravnavi programov raziskovalnega dela sodelujejo v razpravi tudi delegati tistih izvajalcev, ki opravljajo storitve za skupnost pa niso člani skupnosti, ne glede na to, kje je sedež njihove delovne organizacije. III. OSNOVE DRUŽBENOEKONOMSKIH ODNOSOV V SKUPNOSTI 6. člen Osnove družbenoekonomskih odnosov v skupnosti so v svobodni menjavi dela med: — delavci temeljnih organizacij in delovnih skupnosti ter drugimi samoupravno organiziranimi delovnimi ljudmi ter občani v krajevnih skupnostih, kot uporabniki raziskovalnega dela in storitev, ter — delavci raziskovalnih organizacij združenega dela in delavci v drugih organizacijah združenega dela, ki na podlagi posebnega zakona opravljajo posebno oziroma določeno dejavnost na področju raziskovalne dejavnosti, kot izvajalci raziskovalnih nalog in storitev. IV. PREDMET SVOBODNE MENJAVE DELA 7. člen Predmet svobodne menjave dela v skupnosti so: - usmerjeni raziskovalni programi _ raziskovalne storitve - raziskova n. projekt. _ d storitve - raziskovalne naloge 8. čl?n Medsebojne odnose v svobodni menjavi dela urejajo uporabniki in izvajalci s samoupravnim sporazumom o temeljih plana razvoja raziskovalne dejavnosti, z drugimi samoupravnimi splošnimi akti in pogodbami. 9. člen Uporabniki združujejo pri skupnosti za uresničevanje dogovorjenega občinskega raziskovalnega programa sredstva iz dohodka temeljnih organizacij združenega dela in delovnih skupnosti. Osnove in merila združevanja sredstev določa samoupravni sporazum o temeljih plana skupnosti za srednjeročno obdobje. Za zadovoljevanje potreb in interesov po raziskovalni dejavnosti, ki se opravlja z neposredno menjavo dela zagotavljajo uporabniki sredstva iz virov, ki jih določa zakon. 10. člen Uporabniki in izvajalci bodo v skupnosti uresničevali smotre in cilje tako, da: — ugotavljajo in opredeljujejo potrebe in interese po raziskovalni dejavnosti v občini ter usmerjajo raziskovalne pobude na svojem področju, — informirajo delavce, delovne ljudi in občane o raziskovalni dejavnosti, pomembni za razvoj občine, in pospešujejo uporabo raziskovalnih dosežkov v praksi, — organizirajo in pospešujejo samoupravno sporazumevanje na področju raziskovalne dejavnosti, — dajejo pobude za vnašanje raziskovalne dejavnosti v širša razvojna prizadevanja občine, — oblikujejo raziskovalni program na svojem področju, organizirajo in pospešujejo samoupravno sporazumevanje za uresničevanje tega programa. — se sporazumevajo o zagotavljanju sredstev in merilih za vrednotenje raziskovalnih nalog in storitev v svobodni menjavi dela, ki se uresničuje v skupnosti, • — skrbijo za popularizacijo raziskovalne dejavnosti med delavsko in šolsko mladino, “ — spodbujajo, organizirajo in stimulirajo inovacijske dejavnosti v delovnih organizacijah, TOZD in delovnih skupnostih, — opravljajo druge naloge, v skladu s tem samoupravnim sporazumom, stalutom skupnosti ali sklepi njene skupščine. V. SODELOVANJE MÉD SKUPNOSTJO IN POSEBNIMI RAZISKOVALNIMI SKUPNOSTMI TER REPUBLIŠKO RAZISKOVALNO SKUPNOSTJO 11. člen Skupnost in posebne raziskovalne skupnosti sodelujejo med seboj, usklajujejo delo, se dogovarjajo o skupnih programih in izvajanju teh programov ter usklajujejo pogoje svobodne menjave dela. V ta namen lahko ustanavljajo skupne organe. Statut natančneje opredeljuje pogoje in načine ustanavljanja skupnih organov iz prvega odstavka tega člena skladno s sklenjenimi dogovori. 12. člen Med skupne naloge skupnosti in posebnih raziskovalnih skupnpsti, ki se uresničujejo v Raziskovalni skupnosti Slovenije, sodijo zlasti: — zagotavljanje medrepubliškega sodelovanja ter vzpodbujanje medrepubliških raziskav, — zagotavljanje vključevanja v mednarodno-znanstveno dogajanje, — pospeševanje priprave in prenosa raziskovalnih dosežkov v družbeno prakso, — usmerjanje razvoja in izobraževanja kadrov, ki delajo na področju raziskovalne dejavnosti, — pospeševanje znanstvenega tiska in znanstvenih razprav, — pospeševanje informacijsko-dokumentacijske dejavnosti, — pospeševanje razvoja raziskovalne infrastrukture. Za uresničevanje teh skupnih nalog skupnost združuje pri Raziskovalni skupnosti Slovenije dogovorjena sredstva. r 13. člen Skupnost sodeluje z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi družbenih dejavnosti in materialne proizvodnje, se dogovarja o skupnih nalogah in izvajanju teh nalog ter usklajuje raziskovalne programe. V ta namen lahko ustanavlja s temi skupnostmi skupne organe. 14. člen Uporabniki in izvajalci v skupnosti se skupno z drugimi občinskimi raziskovalnimi skupnostmi in posebnimi raziskovalnimi skupnostmi obvezno združujejo v Raziskovalni skupnosti Slovenije, da bi v njej uresničevali skupne interese in potrebe po raziskovalni dejavnosti in tako soodločali o vprašanjih, za katera je na področju raziskovalne dejavnosti pristojna skupščina republiške raziskovalne skupnosti. VI. ENOTE IN TEMELJNE SKUPNOSTI V OBČINSKI RAZISKOVALNI SKUPNOSTI 15. člen V okviru skupnosti lahko uporabniki in izvajalci s samoupravnim sporazumom ustanavljajo: — enote raziskovalne skupnosti za uresničevanje skupnih interesov in potreb pri oblikovanju in izvajanju raziskovalnega projekta ali usmerjenega raziskovalnega programa, — temeljne skupnosti raziskovalne skupnosti za uresničevanje medsebojnih pravic, obveznosti in odgovotnosti v svobodni menjavi dela na določenem območju ali področju. Pogoje za ustanovitev in druge zadeve v zvezi ustanavljanja in delovanja enot in temeljnih skupnosti ureja statut skupnosti. Vil. STATUSNE DOLOČBE 16. člen Skupnost je pravna oseba z imenom Raziskovalna skupnost občine Ptuj in je nosilec pravic in obveznosti v skladu z določili tega samoupravnega sporazuma in statuta skupnosti; Za svoje obveznosti odgovarja z vsemi svojimi sredstvi neomejeno. 17. člen Skupnost ima svoj sedež v Ptuju, Raičeva ul. 6. 18. člen Skupnost predstavlja in zastopa predsednik skupščine skupnosti. V njegovi odsotnosti ga nadomešča njegov namestnik ali drug pooblaščen delegat ali delavec. Za skupnost podpisuje neomejeno predsednik oz. namestnik predsednika skupščine. Drugi delegati oz. delavci podpisujejo za skupnost v mejah pooblastil, ki jih določa statut skupnosti. 19. člen Predmet poslovanja in delovanja skupnosti je: — oblikovanje in načrtovanje raziskovalne politike v občini, — izvajanje in financiranje dogovorjenega občinskega raziskovalnega programa in raziskovalnega dela v občini, — koordiniranje izvajanja raziskovalnega dela v občini, ki ga uresničujejo uporabniki neposredno ali posredno preko skupnosti, posebnih raziskovalnih skupnosti in Raziskovalne skupnosti Slovenije, — sodelovanje in načrtovanje skupnih raziskovalnih nalog občinskih raziskovalnih skupnosti, — pospeševanje raziskovalne in inovacijske dejavnosti v občini, — druge aktivnosti, določene v statutu skupnosti. 20. člen Skupnost se registrira v sodnem registru, ki ga vodi temeljno sodišče v Mariboru. 21. člen Zakonitost poslovanja in dela skupnosti nadzira pristojni upravni organ občinske skupščine Ptuj. 22. člen Podrobnejša določila o statusnih zadevah, organizaciji dela in poslovanja ter e drugih pomembnejših zadevah vsebuje statut skupnosti. VIII. SAMOUPRAVNA ORGANIZIRANOST SKUPNOSTI 23. člen Skupnost upravlja skupščina, ki jo sestavljajo delegati ustanoviteljev kot uporabniki raziskovalnih storitev in raziskovalnega dela. . 24. člen Delegate v skupščino skupnosti delegirajo delegacije ali konference delegatov temeljnih organizacij, delovnih skupnosti, krajevnih skupnosti, drugih samoupravno organiziranih delovnih ljudi, delavcev, ki delajo s sredstvi v osebni lastnini in kmetje kooperanti. Podrobnejša določila o delegiranju in številu delegatov v skupščino skupnosti določa statut skupnosti. 25. člen Delegati so za svoje delo in delo skupščine skupnosti in njenih organov odgovorni delegaciji, konferenci delegatov in delovnim ljudem,, ki so jih izvolili. Delegat, ki v skupščini in njenih organih ne opravlja zaupanih delovnih nalog ali jih opravlja slabo in neučinkovito, je lahko predčasno razrešen dolžnosti delegata v primerih, na način in po postopku, ki ga določa statut temeljne organizacije združenega dela oz. samoupravne skupnosti. IX. SKUPŠČINA SKUPNOSTI IN NJENE PRISTOJNOSTI 26. člen Skupščina skupnosti je mesto za sporazumevanje o svobodni menjavi dela med uporabniki in izvajalci na področju načrtovanja in uresničevanja raziskovalnega dela in raziskovalne dejavnosti. 27. člen Skupščina skupnosti: 1. predlaga in ugotavlja, da so člani skupnosti: — sprejeli samoupravni sporazum o ustanovitvi skupnosti — sprejeli samoupravni sporazum o temeljih plana razvoja raziskovalne dejavnosti občine za srednjeročno obdobje — izvolili delegate v skupščino skupnosti 2. voli in razrešuje: — predsednika skupščine in namestnika predsednika — stalne in občasne odbore in druga delovna telesa — delegate za konferenco delegatov za skupščino Raziskovalne skupnosti Slovenije. 3. imenuje in razrešuje: — samostojno ali z drugimi skupščinami samoupravnih interesnih skupnosti v občini, vodjo delovne skupnosti — delegata, ki v odsotnosti predsednika ali njegovega namestnika predstavlja in zastopa skupnost — odredbodajalca za izvrševanje finančnega načrta skupnosti — delegata v razpisno komisijo za imenovanje vodje delovne skupnosti in drugih delavcev s posebnimi pravicami in obveznostmi. 4. sprejema: — statut in druge samoupravne splošne akte skupnosti — zaključni račun — samoupravne sporazume in družbene dogovore o uresničevanju dogovorjenih programov raziskovalne dejavnosti in drugih dogovorjenih skupnih nalog — letni, srednjeročni in dolgoročni plan skupnosti — finančni načrt za uresničevanje letnega plana raziskovalne dejavnosti — ukrepe za uresničevanje programa raziskovalnega dela in finančnega načrta skupnosti — ukrepe za pospeševanje in stimuliranje inovacijske in raziskovalne dejavnosti — programe kadrovske politike in strokovnega izobraževanja kadrov, M delajo na področju raziskovalne dejavnosti — potrebe po raziskavah — cene oz. povračila za opravljanje raziskovalnega dela — poročila o delu odborov in drugih delovnih teles, ki jih imenuje skupščina in o delu delegacij v skupščini republiške raziskovalne skupnosti — o podeljevanju inovacijskih nagrad za uspele in uresničene inovacijske dosežke v občini — elemente za določanje cene raziskovalnega dela in druge pogoje pri svobodni menjtM dela 5. oblikuje: — skupaj z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi v občini delovno skupnost za opravljanje administrativno-strokovnih pomožnih in tem podobnih del skupnega pomena 6. obravnava: — poročila odbora samoupravne delavske kontrole, — poročila upravnega organa pri skupščini občine, ki skrbi za zakonitost poslovanja skupnosti in njenih samoupravnih organov — poročila drugih družbenih organov, ki se nanašajo na raziskovalno dejavnost 7. zagotavlja: — obveščanje delegatov, delegacij članov skupnosti, družbenopolitičnih organizacij in javnosti — družbeno politično izobraževanje delegatov Skupščina skupnosti opravlja tudi druge zadeve, za katere je pristojna po zakonu, po tem samoupravnem sporazumu, statutu skupnosti in drugih samoupravnih splošnih'aktih. 28. člen Skupščina skupnosti enakopravno z zbori občinske skupščine razpravlja in odloča o sprejemanju odlokov in drugih splošnih aktov ter o splošni politiki načrtovanja in uresničevanja raziskovalne dejavnosti v občini v cilju, da postaneta raziskovalna dejavnost in znanost sestavini združenega dela in 'bistveni pospeševalec gospodarskega in družbenega razvoja in dejavnik kakovostnega spreminjanja gospodarstva v občini. Po predhodnem izjavljanju delavcev, delovnih ljudi in občanov v temeljnih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih lahko skupščina sprejema odločitve o dodatnem zbiranju sredstev za financiranje raziskovalne dejavnosti v občini in dogovorjenega ali dodatnega občinskega raziskovalnega programa. X. PREDSEDNIK IN NAMESTNIK PREDSEDNIKA SKUPŠČINE SKUPNOSTI 30. člen Predsednika skupščine in njegovega namestnika voli in razrešuje skupščina skupnosti iz vrst delegatov skupščine. Predsednik skupščine in njegov namestnik sta za svoje delo odgovorna skupščini. Mandatna doba predsednika in njegovega namestnika je določena v statutu skupnosti. 31. člen Predsednik skupščine ali njegov namestnik ima naslednje pravice in dolžnosti: — predstavlja in zastopa skupnost — podpisuje sklepe, odločitve in druge listine skupščine — sklicuje seje skupščine in jim predseduje — skrbi, da je delo in poslovanje skupščine, njenih organov in strokovne službe v skladu s tem sporazumom, statutom in drugimi splošnimi akti ter zakoni — predlaga dnevne ,rede, materiale in informacije za zasedanie skupščine, J ■ — posreduje informacije o delovanju skupščine in njenih organov — koordinira delo med odbori in komisijami, ki jih imenuje skupščina — opravlja druga dela, ki jih določa statut, drugi samoupravni splošni, akti ali zavezuje sklep skupščine. XI. ORGANI SKUPŠČINE 32. Člen Za izvrševanje posameznih zadev ima skupščina odbore, komisije in druga telesa. V organih iz prejšnjega odstavka lahko sodelujejo samo delegati, ki so člani delegacij. Skupščina skupnosti voli in razrešuje odbore, komisije in druga telesa. Delo odborov, komisij in drugih teles je javno in organizirano tako, da omogoča najširšo strokovno in družbeno presojo. 33. člen Člani odborov, komisij in drugih delovnih teles so za svoje delo neposredno odgovorni skupščini. 34. člen Skupščina občinske raziskovalne skupnosti ima predsedstvo. Predsedstvo sestavljajo predsednik skupščine in njegov namestnik ter predsedniki stalnih odborov, komisij in drugih teles. Pristojnosti in podroben sestav predsedstva so opredeljene v statutu skupnosti. 35. člen Za izvrševanje nalog in urejanje skupnih zadev ima skupščina naslednje skupne organe: —odbor ža samoupravne, organizacije in kadrovske zadeve — svet za razvoj, družbeno planiranje in svobodno menjavo dela — komisijo za pospeševanje inovacijske in raziskovalne dejavnosti — odbor za splošni ljudski odpor in družbeno samozaščito Skupne organe voli skupščina skupnosti. Sestav in pristojnosti skupnih organov so podrobno opredeljene v statutu skupnosti. 36. člen Skupščina skupnosti lahko imenuje tudi druge stalne ali začasne odbore, komisije in delovna telesa. Mandatna doba članov skupnih in drugih organov je opredeljena v statutu skupnosti. XII. ODBOIŠ SAMOUPRAVNE DELAVSKE KONTROLE 37. člen Za uresničevanje in varstvo samoupravnih pravic udeležencev skupnosti ima skupnost odbor samoupravne delavske kontrole. Odbor samoupravne delavske kontrole ima sedem članov. Predsednika odbora si voli odbor iz vrst članov odbora. Mandatna doba članov odbora traja štiri leta. 38. člen - Člane odbora samoupravne delavske kontrole voli in odpoklicuje skupščina skupnosti s tajnimi volitvami. Kandidate za člana odbora samo-upi avite delavske kontrole evidentira občinska konferenca SZDL. 39. člen Odbor samoupravne delavske kontrole ima predvsem naslednje pravice in dolžnosti: — skrbi za uresničevanje pravic udeležencev s tem, da nadzoruje izvajanje pravic in opravlja nadzor nad uveljavljanjem pravic, obveznosti in odgovornosti, nad oblikovanjem in uporabo sredstev, nad izvajanjem sprejetega plana, delovnega programa ijn nalog ter nad delovanjem samoupravnih organov skupnosti in njene strokovne službe — nadzira izvajanje statuta in drugih samoupravnih splošnih aktov skupnosti ter samoupravnih sporazumov ter družbenih dogovorov, izvajanje sklepov samoupravnih organov skupnosti in strokovne službe — opravlja druge naloge, za katere je odbor pristojen po zakonu, statutu ali po drugih samoupravnih splošnih aktih skupnosti. Statut skupnosti v skladu z zakonom ureja pravice, dolžnosti in odgovornosti odbora samoupravne delavske kontrole in njihovih članov, sestav, volitve in odpoklic. XIII. USTANOVITEV SODIŠČA ZDRUŽENEGA DELA ZA PODROČJE RAZISKOVALNE DEJAVNOSTI 40. člen Spore iz družbeno ekonomskih odnosov in samoupravnih odnosov pri sprejemanju in izpolnjevanju planskih odločitev in drugih samoupravnih razmerij, ki jih delovni ljudje samostojno urejajo v skupnosti, rešuje posebno sodjšče združenega dela za področje raziskovalne dejavnosti pri Raziskovalni skupnosti Slovenije. 4L člen Skupnost skupaj z ostalimi občinskimi raziskovalnimi skupnostmi Slovenije, posebnimi raziskovalnimi skupnostmi in Raziskovalno skupnostjo Slovenije ustanovi skupno sodišče združenega dela za področje raziskovalne dejavnosti. Posebno sodišče združenega dela za področje raziskovalne dejavnosti se ustanovi s samoupravnim sporazumom. Ostala določila o delovanju posebnega sodišča združenega dela za področje raziskovalne dejavnosti vsebuje Samoupravni sporazum o ustanovitvi posebnega sodišča združenega dela za področje raziskovalne dejavnosti. XIV. STROKOVNA SLUŽBA ZA OBČINSKE RAZISKOVALNE SKUPNOSTI 42. člen Za opravljanje strokovnih, administrativnih, finančnih in pomožnih nalog oblikuje skupnost skupaj z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi v občini delovno skupnost. Delovna skupnost se oblikuje s samoupravnim sporazumom. Vodjo delovne skupnosti imenujejo in razrešujejo skupščine samoupravnih interesnih skupnosti, ki so jo oblikovale, potem, ko dobijo mnenje delovne skupnosti. Vodja delovne skupnosti se imenuje za dobo štirih let. Vodja delovne skupnosti je za svoje delo in delo delovne skupnosti odgovoren skupščinam, ki so oblikovale delovno skupnost. Samoupravni sporazum o oblikovanju delovne skupnosti ureja položaj, pravice in dolžnosti odgovorne osebe, ki dela v delovni skupnosti za potrebe občinske raziskovalne skupnosti. XV. PLANIRANJE V OBČINSKI RAZISKOVALNI SKUPNOSTI 43. člen Planiranje v skupnosti se opravlja na podlagi usklajenih elementov in se določa s samoupravnim sporazumom o temeljih plana skupnosti in planom skupnosti. 44. člen Samoupravni sporazum o temeljih plana skupnosti zlasti vsebuje: — raziskovalni program, razčlenjen po raziskovalnih nalogah, raziskovalnih projektih, usmerjenih raziskovalnih programih ter raziskovalnih in drugih storitvah, — program drugih nalog skupnosti, — program skupnih nalog, ki se bodo uresničevale v Raziskovalni skupnosti Slovenije, — program naložb v modernizacijo in razširitev materialne osnove raziskovalne dejavnosti, — obseg potrebnih sredstev za uresničevanje dogovorjenega raziskovalnega programa in drugih nalog skupnosti, — osnove in merila za oblikovanje sredstev za posamezno leto planskega obdobja, — instrumetne za združevanje sredstev, — posebne pogoje pri opravljanju raziskovalne dejavnosti, — medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti udeležencev pri delu, razvoju in zadovoljevanju dogovorjenih potreb. Statut skupnosti določa postopke sprejemanja in uresničevanja ostalih planskih dokumentov in tega sporazuma. XVI. SAMOUPRAVNI SPLOŠNI AKTI SKUPNOSTI 45. člen Skupnost ima naslednje samoupravne splošne akte: ,, — statut skupnosti — predlog samoupravnega sporazuma o temeljih plana razvoja raziskovalne dejavnosti v občini — plan skupnosti nemoteno delovanje skupnosti XVII. KONČNE IN PREDHODNE DOLOČBE 46. člen Ta samoupravni sporazum začne veljati, ko ga sprejme večina ustanoviteljic, občinska skupščina pa poda svoje soglasje. Skupščina občinske raziskovalne skupnosti ugotovi s sklepom, da so člani skupnosti sprejeli ta samoupravni sporazum. letni tmancni načrt sKupnosti pravilnik o delu odbora samoupAvne delavske kontrole poslovnik o delu skupščine in njenih skupnih organov druge samoupravne akte, sporazume in pravilnike, ki so potrebni za 47. člen Ustanovitelji skupnosti lahko predlagajo dopolnitev ali spremembo tega sporazuma po enakem postopku, kot je bil sprejet. 48. člen S sprejemom tega samoupravnega sporazuma preneha veljati samoupravni sporazum o ustanovitvi občinske raziskovalne skupnosti, ki ga je sprejela skupščina skupnosti na seji dne 19/2-1975. Štev.: 022-5/82-5 Predsednik skupščine: Datum: 24/3-1982 Janez PIČERKO 1. r. 2. Na podlagi 75. člena Zakona o raziskovalni dejavnosti.in raziskovalnih skupnostih {Uradnflist SHS, štev. 35/79) in 27. člena Samoupravnega sporazuma o ustanovitvi Raziskovalne skupnosti občine Ptuj je skupščina Raziskovalne skupnosti občine Ptuj dne 24.marca 1982 sprejela STATUT RAZISKOVALNE SKUPNOSTI OBČINE PTUJ I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Raziskovalna skupnost občine Ptuj (v nadaljnjem besedilu: skupnost) je samoupravna interesna skupnost, ki so jo ustanovili delavci po svojih temeljnih organizacijah in delovnih skupnostih, drugi samoupravno organizirani delovni ljudje ter občani po krajevnih skupnostih zaradi oblikovanja, usklajevanja in spremljanja uresničevanja politike na področju raziskovalne dejavnosti. 2. člen Skupnost deluje v skladu z zakoni, družbenimi dogovori, samoupravnimi sporazumi in s svojimi samoupravnimi akti. Delo skupnosti je javno. II. STATUSNE DOLOČBE 3. člen Skupnost je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, kijih ima po ustavi, zakonu, samoupravnem sporazumu o ustanovitvi in tem statutu. Skupnost sme sklepati pogodbe in opravljati druge pravne posle samo v okviru svoje dejavnosti, kije vpisana v sodni register. Za obveznosti v pravnem prometu z drugimi, skupnost odgovarja z vsemi svojimi sredstvi. 4. člen Ime skupnosti je: Raziskovalna skupnost občine Ptuj. Sedež skupnosti je v Ptuju, Raičeva 6. Skupnost ima pečat okrogle oblike z besedilom: Raziskovalna skupnost občine Ptuj. 5. člen Skupnost predstavlja in zastopa predsednik skupščine skupnosti (v njegovi odsotnosti namestnik) neomejeno v okviru pravic in obveznosti, ki jih ima skupnost kot pravna oseba; Zastopnik je upravičen, da na podlagi sklepov organov skupščine in v mejah svojih pooblastil v imenu skupnosti sklene pravne posle in opravlja druga pravna dejanja ter podpisuje akte skupnosti. 6. člen Skupnost podpisuje predsednik skupščine skupnosti oziroma njegov namestnik. Pri poslovanju z banko in s službo družbenega knjigovodstva podpisuje skupnost predsednik skupščine skupnosti ali njegov namestnik oziroma pooblaščeni delavec in računovodja strokovne službe skupnosti. 111. SAMOUPRAVNA ORGANIZIRANOST SKUPNOSTI 7. člen Skupščina skupnosti je enodomna in šteje 42 delegatov. V skupščino delegirajo delovni ljudje ter občani, ki so uporabniki raziskovalnega dela in sicer: 52. Mesokombinat Perutnina TOZD Ptujska tiskarna 53. Mesokombinat Perutnina TOZD Servis 54. DES Ljubljana, TOZD Elektro Ptuj 55. Dravske elektrarne Maribor, TOZD Elektrarna Formin 56. Slovenijales LIK Savinja Celje, TOZD Lesna industrija Ptuj 57. GG Maribor, TOZD Gozdarstvo Ptuj 58. Komunalno gradbeno podjetje Ptuj, DS Skupnih služb 59. Komunalno gradbeno podjetje Ptuj, TOZD Vodovod in kanalizacija 60. Komunalno gradbeno podjetje Ptuj TOZD Nizke gradnje in hidrogradnje 61. Komunalno gradbeno podjetje Ptuj, TOZD Avtopark 62. Komunalno gradbeno podjetje Ptuj TOZD ' Komunalni servisi in vrtnarstvo 63. Dimnikarsko podjetje Ptuj 64. GP Gradis Ljubljana, TOZD Gradnje Ptuj 65. Opekarna Ptuj 66. Gradbeno podjetje Drava Ptuj 67. Stanovanjski servis Ptuj S 10 Zap. Organizacija združenega dela št. in skupnosti Zap. št. del. število oz. konf. delegatskih delegacij mest 69. IMP Ljubljana, TOZD Elektrokovinar Ptuj 70. Pleskar Ptuj 71. Podjetje za PTT promet Maribor, TOZO za PTT 12 13 1 1 1 2 3 4 72. Vodno gospodarsko podjetje Maribor, TOZD A. GOSPODARSTVO 1. TGA Kidričevo TOZD Tovarna glinice 2. TGA Kidričevo DS Skupnih služb 3. TGA Kidričevo TOZD Proizvodnja aluminija 4. TGA Kidričevo TOZD Vzdrževanje 5. TGA Kidričevo TOZD Predelava 6. TGA Kidričevo TOZD Promet 7. TGA Kidričevo TOZD Kontrola kvalitete B. AGIS Ptuj TOZD Orodjarna 9. AGIS Ptuj TOZD Vzmetarna Formin 10. AGIS Ptuj TOZD Precizna mehanika 11. AGIS Ptuj TOZD Kovinska obdelava • 12. AGIS Ptuj DS Skupnih služb 13. AGIS Ptuj TOZD Avtooprema 14. AGIS Ptuj TOZD Velika oprema 15. AGIS Ptuj TOZD Gumama 16. AGIS Ptuj TOZD Servis motornih vozil 17. AGIS Ptuj TOZD Vzdrževanje 18. ' AGIS Ptuj TOZD Komerciala 19. ELKOM HIKO Olga Meglič Ptuj DS Skupnih služb 20. ELKOM HIKO Olga Meglič Ptuj TOZD ASPO Dolane 21. ELKOM HIKO Olga Meglič Ptuj TOZD RIDO Dolane 22. TGO Gorenje Velenje 23. Elektrokovina Maribor TOZD Proizvodnja mali elektromotorjev Ptuj 24. MAP Maribor TOZD Karosernica Maribor, Proizvodnja zavod Ptuj 25. ŽG DCO Ljubljana; TOZD za vzdrževanje voz Ptuj 26. ZTO Celje, TOZD za vzdrževanje SV in TK naprav Celje, Nadzorništvo Ptuj 27. ŽTO Maribor, TOZD za promet Pragersko Postaje: Kidričevo, Ptuj, Moškanjci 28. ŽTO Maribor, TOZD za upravljanje in vzdrževanje prog Maribor, Nadzorništvo prog Ptuj 29. Ž£S Maribor, Poslovna enota Ptuj 30. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Mlekarna SV. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Tovarna močnih krmil 32. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Farma prašičev Draženci 33. Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo, TOZD Veterinarstvo Ptuj 34. Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo, TOZD Živinoreja Ptuj 35. Obdravski zavod za veterinarstvo in živinorejo, OS Skupnih služb 36. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Osojnik 37. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Ptujsko polje Dornava 38. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Dravsko polje Kidričevo 39. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Vinogradništvo 'Haloze Podlehnik 40. Kmetijski kombinat Ptuj DS Skupnih služb 41. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Petovia 42. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Kletarstvo Slovenske gorice 43. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Gradbeni remont 44. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Trgovina 45. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Tehnoservis 46. Kmetijski kombinat Ptuj TOZD Mizarstvo in žaga 47. Mesokombinat Perutnina Ptuj TOZD Mesna industrija 48. Mesokombinat Perutnina DS Skupnih služb 49. Mesokombinat Perutnina TOZD Perutninske farme 50. Mesokombinat Perutnina TOZD Tovarna krmil 51. Mesokombinat Perutnina TOZO Commerce 73. Vodno gospodarsko podjetje Maribor, TOZD Vodnogospodarska enota Drava Ptuj 74. Cestno podjetje Maribor, TOZO Vzdrževanje Ptuj 75. Agrotransport Ptuj 76. Certus Maribor, TOZD Potniški promet Ptuj 77. Merinka Maribor, TOZO Volneni izdelki Majšperk 78. Konus Slovenske Konjice, TOZD Lahko obutev Majšperk 79. LABOD Novo Mesto, TOZD Delta Ptuj 80. LABOD Novo Mesto Industrijska prodajalna Ptuj 81. MIP Ptuj, TOZD Maloprodaja 82. MIP Ptuj, TOZD Veleprodaja 83. MIP Ptuj, OS Skupnih služb 84. MIP Ptuj, TOZD Zaščita Kidričevo 85. Emona Merkur Ptuj 86. Konus Slovenske konjiče TOZO Blagovna hiša Ptuj 87. Mladinska knjiga Lj, Knjigarna in papirnica Ptuj 88. Tobačna tovarna Ljubljana TOZD Tobak prodajalne v Ptuju 89. Tobačna tovarna Ljubljana. TOZD Veleprodaja s skladiščem Ptuj 90. TIMA Maribor, TOZD Sadež, Prodajalne v občini Ptuj Zagrebška c., Cirkulane, Formin, Gerečja vas, Mala vas. Hajdoše, Podlehnik, Kidričevo, Ptuj, • Zagojiči, Turški vrh,Zamušani, Kungota 91. TIMA Maribor TOZO Klas, Prodajalne v občini Ptuj: Drenovec, Polenšak 92. Kmetijski kombinat Slovenska Bistrica, Prodajalna mesa Kidričevo 93. Košaki Maribor, TOZD Maloprodaja, Prodajalne v občini Ptuj: Murkova ul, Destrnik, Majšperk-Breg, Dolane, Zg. Hajdina, Lovrenc 94. RO Badel Zagreb, 000H Trgovina na malo, Prodajalna št. 1 Ptuj 95. Varteks Varaždin, Prodajalna Ptuj 98. MIK Zagreb, Prodajalna Ptuj 97. Kraš cipele Karlovac, Prodajalna Ptuj 98. Borovo OOUR Sava, Prodajalna Ptuja 99. Astra cipele Zagreb, Prodajalna Ptuj 100. Planika Kranj, Prodajalna Ptuj 101. Alpina Žiri, Prodajalna Ptuj 102 Peko Tržič Prodajalna Ptuj 103. Agrariacoop Zagreb, Prodajalna Ptuj 104. Lik Savinja Celje, TOZO Trgovina Les Ptuj 105 Metalka Ljubljana, Prodajalna skladišče Ptuj 106. Elektrotehna Ljubljana, Prodajalna Ptuj 107. Petrol Ljubljana, TOZD Trgovina na drobno Maribor, Bencinski servisi: Hajdoše, Podlehnik I, Podlehnik II, Ptuj Potrčeva c., Ormoška c, Ob novi cesti, 108. Petrol Ljubljana, Poslovna enota Maribor, Skladišče Ptuj 109. Dinos Ljubljana, Skladišče Ptuj 110. Slovenija avto Celje, Poslovalnica Ptuj 111. Kmetijski kombinat Ptuj, TOZO Haloški biser 112. Kmetijski kombinat Ptuj, TOZD Ptujske toplice 113. Petrol Lj., TOZD Motel Podlehnik 114. ŽTP Maribor, Kolodvorska restavracija Ptuj 115. Intes Maribor, TOZO Pekarne Vinko Reš Ptuj 116. Intes Maribor, TOZO Pekatin Obrat Mlin IV. Ptuj 117. Semenarna Ljubljana, selekcija Ptuj 118. Koteks tobus Ljubljana, odkupna postaja Ptuj 119. Surovina Maribor, odkupna postaja Ptuj 14 15 16 17 120. Hmezad Žalec, odkupna postaja Markovci 121. Košaki Maribor, Hladilnica Slovenija vas 122. Vinojug Gevgelija, Bife ši 11 Ptuj 123. Ghetaldus Zagreb, TOZD Optični servis Maribor, Prodajalna Ptuj 124. Birostroj Maribor, Servis Ptuj 125. Brivsko frizerski salon Maribor, Brivnica in česalnica Kidričevo 126. Kemična čistilnica Maribor, Poslovalnica Ptuj 127. Loterijski zavod Slovenije, Zastopstvo Ptuj B. PROSVETA IN KULTURA 1. Osnovna šola Franc Osojnik Ptuj - 2. Osnovna šola Bratje Reš Destrnik 3. Osnovna šola dr. Franja Žgeča Dornava 4. Osnovna šola Franc Belšak Gorišnica 5. Osnovna šola Juršinci 6. Osnovna šola Bratov Štrafela Markovci 7. Osnovna šola Tone Žnidarič Ptuj 8. Osnovna šola Olga Meglič Ptuj 9. Osnovna šola dr. Ljudevita Pivka Ptuj 10. Osnovna Vzgojnovarstveni zavod Ptuj 11. Osnovna šola Ivan Spolenjak Ptuj 12. Osnovna šola Cirkovce 13. Osnovna šola Hajdina 14. Osnovna šola Boris Kidrič Kidričevo 15. Osnovna šola Majšperk 16. Osnovna šola Martin Kores Podlehnik 17. Osnovna šola Videm pri Ptuju 18. Osnovna šola Leskovec 19. Osnovna šola Maksa Bračiča Cirkulane 20. Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Gospodarsko upravne šole Jože Lacko 21. Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Kovinarska in kmetijska šola Veljko Vlahovič 22. Center srednjega usmerjenega izobraževanja OS Skupnih služb 23. Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Gimnazija splošne in pedagoške smeri Dušan Kvedci 24. Center srednjega usmerjenega izobraževanja TOZD Dom učencev Ptuj 25. Dijaki srednjih šol 26. Glasbena šola Karol Pahor Ptuj 27. Delavska univerza Ptuj 28. Radio-Tednik Ptuj 29. Pokrajinski muzej Ptuj 30. Ljudska in šti dijska knjižnica Ptuj 31. Zgodovinski arhiv Ptuj 32. Zveza kulturnih organizacij občine Ptuj 33. ČGP Večer, Podružnica Ptuj 34. Mestni kino Ptuj C. SOCIALNO IN ZDRAVSTVENO VARSTVO 1. Zdravstveni center Ormož Ptuj, TOZD Bolnica 2. Zdravstveni center Ptuj Ormož TOZD Služba splošne medicine 3. Zdravstveni center Ptuj Ormož TOZD Zobozdravstvena služba 4. Zdravstveni center Ptuj Ormož DS Skupnih služb 5. Združene lekarne Ptuj 6. Zavod dr. Marjana Borštnarja Dornava 7. Dom upokojencev Ptuj — Muretinci 8. Zavod za zdravstveno varstvo Maribor 9. Higiensko epidemiološki oddelek, Teritorialne enote Ptuj 10. Železniški zdravstveni dom Maribor, Železniška ambulanta Ptuj D. DELOVNI LJUDJE - KMETJE 1. Kmetijska zadruga Ptuj 2. GG Maribor TOK Za kooperacijo gozdarstva 3. Mesokombinat Perutnina Ptuj, TOK Kooperacija Hajdina — kmeti 4. Kmetijska zadruga Dravsko polje Lovrenc — kmeti E. OBRTNIKI IN DELAVCI 1. Obrtno nabavna zadruga Panorama 2. Čevljarska delavnica in krpalnica Kidričevo 3. Obrtniki 4. Delavci zaposleni pri obrtnikih 5. Gospodinjske pomočnice in gospodarski pomočniki F. DRŽAVNI ORGANI 1. Skupščina občine Ptuj, Oddelek za občo upravo in proračun 2. Skupščina občine Ptuj, Oddelek za notranje zadeve 3. Skupščina občine Ptuj, Oddelek za ljudsko obrambo 4. Skupščina občine Ptuj, Strokovna služba skupščine in IS 5. Skupščina občine Ptuj, Uprava za družbene prihodke 6. Skupščina občine Ptuj, Geodetska uprava 7. Skupščina občine Ptuj, Občinski komite za družbeno ekonomski razvoj in planiranje 8. Skupščina občino Ptuj. Občinski komite za 22 23 24 25 26 27 28 urbanizem, komunalne in gradbene zadeve 9. Skupščina občine Ptuj, Uprava za inšpekcije občine Ormož in Ptuj 10. Delavci zaposleni v krajevnih skupnostih 11. DS Skupne službe krajevnih skupnosti Ptuj 12. Občinsko javno pravobranilstvo Ptuj 13. SDK Podružnica Ptuj 14. Družbeni uavobranilec samoupravljanja 15. Postaja milice Ptuj 16. Občinski štab za TO SO Ptuj 17. Kreditna banka Maribor, Poslovna enota Ptuj 18. Jugobanka Ljubljana, Ekspozitura Ptuj 19. Temeljno sodišče Maribor, enota v Ptuju 20. Temeljno javno tožilstvo Maribor, enota v Ptuju 21. Kmetijska zemljiška skupnost občine Ptuj 22. Skupnost za pospeševanje kmetijstva občine Ptuj 23. Samoupravna stanovanjska skupnost občine Ptuj 24. Samoupravna interesna skupnost za varstvo pred požarom Ptuj 25. Samoupravna komunalna skupnost občine Ptuj 26. Lokalna skupnost za ceste 27. Skupnost socialnega skrbstva občine Ptuj 28. Občinska zdravstvena skupnost 29. Skupne službe SIS družbenih dejavnosti občine Ptuj 30. Zavarovalna skupnost Triglav, predstavništvo Ptuj 31. Skupnost za zaposlovanje Maribor, enota Ptuj 32. Občinski komite ZKS Ptuj 33. Občinska konferenca SZDL Ptuj 34. Zveza sindikatov Občinski svet Ptuj 35. Občinska konferenca ZSMS Ptuj 36. Občinski odbor RK Ptuj 37. AMD Franc Galun Kidričevo 38. AMD Ptuj 39. Združenje šoferjev in avtomehanikov Ptuj 40. Občinska zveza OPM Ptuj 41. Zveza lovskih družin Ptuj 42. Ribiška družina Ptuj 43. Društvo upokojencev Ptuj 44. Občinski odbor ZZB Ptuj 45. Odvetniki in pri njih zaposleni delavci 46. Občinska gasilska zveza 47. Zveza telesnokulturnih organizacij Ptuj 48. Aero klub Ptuj 49. Certus Maribor, Turistična agencija Ptuj 50. Turistično društvo Ptuj 51. Aktivne vojaške in civilne osebe v JLA G. KRAJEVNE SKUPNOSTI I. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Stoperce 2. Krajevna skupnost Majšperk 3. Krajevna skupnost Dolana 4. Krajevna skupnost Ptujska gora II. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Cirkovce 2. Krajevna skupnost Lovrenc 3. Krajevna skupnost Kidričevo III. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Hajdina 2. Krajevna skupnost Ivan Spolenjak 3. Krajevna skupnost Turnišče IV. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Cirkulane 2. Krajevna skupnost Zavrč 3. Krajevna skupnost Markovci V. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Polenšek 2. Krajevna skupnost Dornava 3. Krajevna skupnost Gorišnica VI. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Vitomarci 2. Krajevna skupnost Trnovska vas VII. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Destrnik 2. Krajevna skupnost Rogoznica 3. Krajevna skupnost Juršinci Vlil. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Videm 2. Krajevna skupnost Leskovec IX. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Žetale 2. Krajevna skupnost Podlehnik X. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Grajena 2. Krajevna skupnost Bratje Reš 3. Krajevna skupnost Olga Meglič J 4. Krajevna skupnost Dušan Kveder XI. konferenca delegacij v 1. Krajevna skupnost Franc Osojnik 2. Krajevna skupnost Jože Potrč 3. Krajevna skupnost Boris Ziherl 29 1 36 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 1 I 1 2_______________________________________________________________3____________4 XII. konferenca delegacij 1. Krajevna skupnost Spuhlja 2. Krajevna skupnost Budina—Brstje 3. * Krajevna skupnost Tone Žnidarič 42 1 8. člen Delegati se delegirajo za posamezno zasedanje skupščin^. V skupščino je lahko delegiran vsakdo, kije v skladu z zakonom izvoljen v posebno, združeno ali splošno delegacijo za delegiranje delegatov v skupščino skupnosti. Kjer funkcijo delegacije v skladu z zakonom opravljajo vsi delavci je v skupščino lahko delegiran vsakdo, ki po zakonu sme biti izvoljen v delegacijo. Ne glede na prejšnje določbe tega člena ne more biti delegiran v skupščino delegat, ki je izvoljen za samoupravno delavsko kontrolo ali v organe in telesa skupščine skupnosti, dokler mu traja mandat v teh organih. ' 2. Stalne funkcije v skupščini skupnosti 9. člen V skupščini so stalne funkcije predsednik in namestnik predsednika skupščine ter predsedniki in člani organov skupščine. Na stalno funkcijo v skupščini je lahko izvoljen kdor je v skladu z določbami tega statuta lahko delegiran v skupščino. Delegata za predsednika in namestnika predsednika skupščine sta voljena za dobo dveh let, na druge stalne funkcije v skupščini pa za dobo dokler traja mandat delegacij po zakonu, vendar jih skupščina lahko razreši tudi prej, če: — prej preneha mandat delegacij oz. organa, ki ga je delegiral v skupščino; — preneha biti član delegacije oz. organa, ki opravlja funkcijo delegacije; — na podlagi zakona ali tega statuta ne more biti več delegiran v skupščino; — na osebno prošnjo delegati. V primeru, da je delegatu s stalno funkcijo prenehala funkcija pred potekom mandatne dobe, izvoli skupščina na to funkcijo drugega delegata za prestali del mandata. Delegat je lahko izvoljen na isto stalno funkcijo največ dvakrat zapored. V čas opravljanja funkcije se ne šteje čas, ki je bil krajši od polovice dobe iz iretjega odstavka tega člena. 10. člen Nosilci kandidacijskih postopkov za izbor delegatov na stalne funkcije v skupščini so delovni ljudje in občani, organizirani v Socialistični zvezi delovnega ljudstva. 11. člen Predsednik in namestnik predsednika skupščine ter predsedniki organov skupščine sestavljajo predsedstvo skupščine. Predsedstvo obravnava vprašanja v zvezi s programiranjem, pripravo in sklicevanjem spj skupščine ter usklajuje delo njenih organov. Sestanke predsedstva sklicuje in vodi predsednik v njegovi odsotnosti pa namestnik predsednika skupščine v skladu s poslovnikom skupščine. Na sestanke predsedstva so lahko vabljeni predsednik odbora samoupravne delavske kontrole, po potrebi pa tudi predsedniki drugih organov skupščine in drugi, ki s svojim sodelovanjem na seji lahko prispevajo k uspešnješemu delu predsedstva. 3. Sklicevanje sej skupščine skupnosti 12. člen Sejo skupščine skupnosti sklicuje predsednik skupščine, v njegovi odsotnosti pa njegov namestnik. Sejo skupščine skliče predsednik na lastno pobudo ali na pobudo delegatov skupščine. Predsednik skupščine mora sklicati sejo skupščine, če to zahteva ena tretjina delegatov v skupščini ali odbor samoupravne delavske kontrole. 13. člen Vabilo z gradivom za sejo skupščine morajo delegati prejeti najmanj 14 dni pred sejo. O vprašanjih, ki zahtevajo zelo hitro odločitev in seje iz opravičljivih vzrokov ni mogoče sklicati v skladu s prvim odstavkom tega člena, lahko predsednik skupščine skliče sejo s skrajšanim rokom. Delo skupščine skupnosti, načine in postopke sprejemanja odločitev ter delo drugih organov skupščine podrobneje določa poslovnik skupščine. 4. Odločanje v skupščini 14. člen Skupščina skupnosti odloča v mejah pooblastil, ki jim ima po samoupravnem sporazumu o ustanovitvi, po drugem samoupravnem aktu sprejetem v skupnosti ali po zakonu. 15. člen Skupščina odloča na svojih sejah. Skupščina je sklepčna, če je navzočih več kot polovica vseh delegatov. Odločitve in sklepi skupščine skupnosti so sprejeti z večino glasov. * Skupščina skupnosti sprejema odločitve na seji. 16. člen Skupščina lahko sklene, da o posamezni zadevi o kateri je pooblaščena odločati, odločijo uporabniki z neposrednim izjavljanjem ali po svojih delegatih v organih upravljanja temeljnih organizacij združenega dela in drugih samoupravnih organizacij in skupnosti. t 5. Pravice, dolžnosti in obveznosti delegatov v skupščini skupnosti 17. člen Delegati v skupščini odločajo v skladu s stališči delegacij oz. konferenc delegacij, ki so jih delegirale, kot tudi v skladu s skupnimi in splošnimi družbenimi potrebami in interesei. 18. člen Delegati v skupščini: — odločajo o zadevah v pristojnosti skupščine; — predlagajo skupščini stališča in sklepe; — predlagajo v obravnavo skupščini vprašanja o delu skupščine in drugih organov skupnosti in skupščine, o izvajanju zakonov in drugih aktov v zvezi s sprejetim programom; — so voljeni v organe skupnosti; — zastopajo dogovorjena stališča in mnenja v delegacijah oziroma konferenca delegacij; — poročajo delegacijam oz. konferencam delegacij o sprejetih sklepih in stališčih v skupščini ter o svojem delu; — sodelujejo v delu skupščine in njenih organov. 6. Organi in druga delovna telesa skupščine 19. člen Za urejanje zadev in izpolnjevanje nalog ter odločitev skupščine imenuje skupščina izmed članov delegacij skupnosti: — odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve, — svet za razvoj, družbeno planiranje in svobodno menjavo dela — komisijo za pospeševanje inovacijske in raziskovalne dejavnosti. 20. člen Za opravljanje nalog in izpolnjevanje odločitev skupščine skupnosti lahko skupščina imenuje tudi druga stalna ali občasna delovna telesa skupščine. 21. člen Odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve: — pripravlja samoupravne splošne akte skupnosti; — rešuje kadrovska vprašanja skupnosti; — skrbi za urejanje medsebojnih odnosov in obveznosti med skupnostjo in strokovno službo, ki opravlja za skupnost strokovna, upravno pravna, finančna, administrativno tehnična in druga opravila; — skrbi za javnost dela skupnosti in obveščanje; — opravlja druge naloge, ki mu jih poveri skupščina skupnosti. 22. člen Svet za razvoj, družbeno planiranje in svobodno menjavo dela: — pripravlja delovne programe za plan in temelje planov skupnosti; — pripravlja 'strokovne podlage za oblikovanje elementov za samoupravni sporazum o temeljih plana; — pripravlja osnove in merila za združevanje sredstev; — opravlja druge naloge s področja svobodne menjave dela. 23. člen Komisija za pospeševanje inovacijske in raziskovalne dejavnosti: — pripravlja programe in izvaja naloge na področju pospeševanja, inovacijske in raziskovalne dejavnosti; — organizira Dan inovatorjev občine Ptuj; — odloča o nagradah in priznanjih skupnosti; — pripravlja in skrbi za izvajanje raziskovalnih nalog v skladu s programom skupnosti; — imenuje projektni svet za posamezno raziskovalno nalogo in spremlja njegovo delo; — opravlja druge naloge. 24. člen Vsak organ skupščine ima sedem članov. Predsednika in člane organov imenuje skupščina skupnosti. 25. člen Skupnost ustanovi z drugimi skupnostmi družbenih dejavnosti občine Ptuj komisijo za delegatski sistem, v katero vsaka od ustanoviteljic delegira dva delegata. Skupna komisija: — proučuje postopke odločanja v skupščini in skupnih organih; — spremlja in analizira delovanje delegacij in konferenc delegacij ter predlaga ustrezne ukrepe; — skrbi za javnost dela skupščine in njenih organov ter ustrezno obveščanje; — opravlja naloge v zvezi z delovanjem delegatskega sistema. 26. člen Organi skupščine organizirajo svoje delo tako, da posamezni njegovi člani posebej spremljajo in proučujejo določena vprašanja z delovnega področja organov, vendar pri odločanju v vseh vprašanjih enakopravno sodelujejo vsi njegovi člani. Predsednik in vsak član organa je osebno odgovoren za svoje delo v organu, v skladu s svojimi pravicami in dolžnostmi pa tudi za delo in odločitve organa. Predsednik in člani posameznega organa so skupščini skupnosti kolektivno odgovorni za izpolnjevanje nalog organa kot tudi za smotrnost in zakonitost odločitev, ki jih predlagajo skupščini. Predsednik in član organa je imenovan za čas, kolikor traja mandat delegatov po zakonu, vendar so lahko razrešeni tudi prej. Če skupščina skupnosti odpokliče posameznega ali vse člane posameznega organa ali jih razreši na njihovo prošnjo, so dolžni opravljati funkcijo, dokler skupščina na njihovo mesto ne izvoli drugih delegatov. 27. člen Seje organa skupščine sklicuje in vodi njegov predsednik. Predsednik organa je dolžan sklicati sejo na zahtevo vsaj štirih njegovih članov kot tudi na zahtevo skupščine skupnosti, predsednika skupščine ali odbora samoupravne delavske kontrole skupnosti. 28. člen Na sejo posameznega organa so lahko vabljeni poleg članov predsedstva skupščine še prestavniki drugih organov skupščine, družbenih organov, organizacij in skupnosti, kadar je njihovo sodelovanje pri obravnavanju posameznih vprašanj na seji lahko koristno. 29. člen Organi skupščine skupnosti sprejemajo odločitve z usklajevanjem stališč med člani. Ce člani organov ne morejo uskladiti stališč, s sprejemom odločitve pa ni mogoče odlašati, je sprejeta odločitev, za katero se izrečeta dve tretjini članov organa. Na zahtevo člana, ki se ne strinja s sprejeto odločitvijo, je organ dolžan seznaniti skupščino skupnosti tudi z njegovim stališčem. 30. člen Organi skupščine skupnosti lahko za proučevanje določenih vprašanj s svojega delovnega področja oblikujejo stalne ali občasne strokovne komisije oziroma delovne skupine, ki jih vodijo posamezni člani organa. Komisijam in delovnim skupinam lahko organi naložijo, naj proučijo in predlagajo možne rešitve posameznih vprašanj, ne morejo pa jih pooblastiti, da odločajo. 7. Delegiranje delegatov v zbor uporabnikov skupščine Raziskovalne skupnosti Slovenije 31. člen Skupščina skupnosti delegira delegate v skupščino Raziskovalne skupnosti Slovenije preko konference delegacij z občinskimi raziskovalnimi skupnostmi občin Lenart, Maribor-Rotovž, Maribor-Tabor, Maribor-Robrežje, Maribor-Tezno, Maribor-1'esntea, Maribor-Ruše, Ormož in Slovenska Bistrica. Skupščina skupnosti daje delegatom oblikovana stališča in smernice za delo v konferenci delegacije. 32. člen Oblikovanje konference delegacij občinskih raziskovalnih skupnosti in način dela konference se uredi s posebnim samoupravnim sporazumom, ki ga sprejemajo skupščine skupnosti občinskih raziskovalnih skupnosti, ki sestavljajo konferenco. 33. člen Za delegiranje delegatov v konferenco delegacij za seje zbora uporabnikov skupščine Raziskovalne skupnosti Slovenije, ko predhodno ni mogoče sklicati skupščine skupnosti, oblikuje skupščina svojo skupino delegatov. Skupina delegatov šteje 7 članov. Člani skupine delegatov izmed sebe izvolijo vodjo skupine. Skupina se voli za dobo največ enega leta. 34. člen Skupina delegatov za delegiranje delegatov v zbor uporabnikov skupščine Raziskovalne skupnosti Slovenije: — obravnava gradiva za seje zbora uporabnikov skupščine Raziskovalne skupnosti Slovenije ter oblikuje stališča in predloge, — sodeluje v konferenci delegacij za delegiranje delegatov v zbor uporabnikov, skupščine Raziskovalne skupnosti Slovenije, — poroča o svojem delu in delu konference delegacij skupščini skup- nosti. ,, 35. člen Delo skupine delegatov za delegiranje delegatov v zbor uporabnikov skupščine < Raziskovalne skupnosti Slovenije ureja poslovnik skupščine skupnosti. 111. ENOTE IN TEMELJNE SKUPNOSTI 36. člen Delavci ene ali več temeljnih organizacij izvajalcev in tisti uporabniki, katerih potrebe in interese ti izvajalci zadovoljujejo lahko ustanovijo enoto skupnosti: — za dodatno dogovarjanje in usklajevanje svojih potreb in možnosti pri uresničevanju projektov in usmerjenih raziskovalnih programov posameznih in med seboj usklajenih raziskovalnih nalog, — za sporazumevanje o dodatnem zagotavljanju sredstev za posamezne raziskovalne naloge in storitve. 37. člen Uporabniki se lahko organizirajo v temeljne skupnosti v katerih uresničujejo dodatne medsebojne pravice in obveznosti, obveznosti in odgovornosti v svobodni menjavi dela na določenem območju ali na določenem področju. 38. člen Pobudo za organiziranje v enoto oz. v temeljno skupnost lahko da vsak ali več članov skupnosti in organi skupnosti. V ta namen ustanovijo iniciativni odbor. Iniciativni odbor ugotovi možne udeležence samoupravnega sporazumevanja, pripravi osnutek samoupravnega sporazuma o ustanovitvi in ga da udeležencem v 30-dnevno javno razpravo. Na podlagi javne razprave osnutka pripravi predlog in ga predloži v sprejem vsem udeležencem. 39. člen Določila samoupravnega sporazuma o organiziranju v enoto oz. temeljno skupnost in drugih samoupravnih aktov enote oz. temeljne skupnosti morajo biti usklajena s samoupravnim sporazumom o ustanovitvi in drugimi samoupravnimi splošnimi akti skupnosti. 40. člen Skupščina enote oz. temeljne skupnosti sestavljata zbor uporabnikov in zbor izvajalcev. Določbe tega statuta, ki se nanašajo na pravice, obveznosti in odgovornosti delegatov v delu skupščine skupnosti, se primerno uporabljajo tudi za skupščino enote oz. temeljne skupnosti. 41. člen Samoupravnim sporazumom o organiziranju v enoto oz. temeljno skupnost se določi število delegatskih mest v posameznem zboru, ki jih delegirajo neposredno ali preko konferenc delegacij, udeležencev, ki so ta samoupravni sporazum sprejeli. IV. SAMOUPRAVNA DELAVSKA KONTROLA IN NADZOR 42. člen Nadzorstvo nad izvajanjem sprejete politike, uveljavljanjem pravic in obveznosti delavcev, drugih delovnih ljudi in občanov združenih v skupnosti, nad uresničevanjem odločitev, nad porabo sredstev ter nad delovanjem organov skupnosti opravlja odbor samoupravne delavske kontrole. 43. člen Odbor samoupravne delavske kontrole nadzira: — uresničevanje sprejete politike skupnosti, — uresničevanje samoupravnih splošnih aktov, — uresničevanje samoupravnih sporazumov in družbenih dogovorov, katerih udeleženka je skupnost, — izpolnjevanje sklepov organov skupnosti. 44. člen Odbor samoupravne delavske kontrole ima pravico in dolžnost dajati pobude in predloge pristojnim organom skupnosti za sprejem ustreznih ukrepov. Odbor samoupravne delavske kontrole ima pravico zahtevati, da organi družbenega nadzora kontrolirajo poslovanje skupnosti, o tej zadevi mora odboi seznaniti skupščino skupnosti. 45. člen Organi skupnosti in delavci Strokovne službe skupnosti morajo dati potrebne podatke odboru samoupravne delavske kontrole. 46. člen Odbor šteje 5 članov. Člane odbora samoupravne delavske kontrole volijo člani skupnosti na podlagi kandidatne liste, ki jo sestavi skupščina skupnosti po izvedenem kandidacijskem postopku. 47. člen Člani odbora izmed seb^izvolijo predsednika in namestnika predsednika odbora. Seje odbora sklicuje in vodi predsednik odbora, v njegovi odsotnosti pa njegov namestnik. Delo odbora ureja poseben poslovnik. 48. člen Odbor samoupravne delavske kontrole najmanj enkrat letno poroča skupščini skupnosti o svojem delu. V. LJUDSKA OBRAMBA IN DRUŽBENA SAMOZAŠČITA 49. člen Skupnost sprejme svoj obrambni načrt in izvršuje druge pravice in dolžnosti na področju ljudske obrambe in družbene samozaščite v skladu z zakonom in obrambnimi načrti ter sklepi družbeno-politične skupnosti, organizira in izvaja delo v vojnih ter drugih izrednih razmerah ter zagotavlja sredstva za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito. Za načrtne in učinkovite obrambne priprave skupnosti je odgovorna skupščina skupnosti. Skupnost določa načrt izvajanja obrambnih priprav v skladu s svojimi razvojnimi načrti oziroma programi dela ter skladno s svojimi nalogami za delovanje v primeru neposredne vojne navarnosti in v vojni. 50. člen Naloge na področju ljudske obrambe in družbene samozaščite skupnosti opravlja odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito. 51. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito šteje 5 članov. l’o položaju so člani odbora: — predsednik skupščine skupnosti, — namestnik predsednika skupščine skupnosti, — predsednik sveta za razvoj, družbeno planiranje in svobodno menjavo dela, — predsednik odbora za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve, — tajnik skupščine skupnosti. 52. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito opravlja na področju ljudske obrambe zlasti naslednje naloge: — pripravlja obrambni načrt skupnosti, — usklajuje obrambne priprave skupnosti z drugimi obrambnimi pripravami v občini, — pripravlja načrt delovanja skupnosti ob naravnih in drugih hudih nesrečah ter v drugih izrednih\primerih, — skrbi za uresničevanje nalog v skladu z obrambnim načrtom in načrtom za primer drugih izrednih razmer, — sprejema sklepe in pristojnosti skupščine skupnosti, kadar se skupščina zaradi izrednih razmer ne more sestati, — sodeluje s pristojnimi organi občine, družbenopolitičnimi organizacijami ter drugimi organizacijami in skupnostmi pri uresničevanju nalog s področia ljudske obrambe. 53. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito opravlja na področju družbene samozaščite zlasti naslednje naloge; • — spremlja varstvene razmere in stanje v skupnosti, pripravlja varnostni načrt in skrbi za njegovo izvajanje samožaščite,k®* pris,oinim orRanom ukrePe ža izvajanje družbene — sodeluje z odbori za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito drugih skupnosti in krajevno skupnostjo, — opravlja druge naloge, določene v splošnih' samoupravnih aktih — skupnosti s področja družbene samozaščite. 54. {len Ce bi nastopile izjemne razmere (izredne razmere, neposredna vojna nevarnost, vojna) mora skupnost prilagoditi svoje delo načrtom za delo v teh razmerah in ukreniti vse potrebno za nemoteno delo ter za odpravo posledic takega stanja. Način dela skupnosti in njenih organov določi odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito, če ni način delovanja v takih razmerah že določil državni organ. 55. člen Skupnost se za usklajeno in učinkovito načrtovanje dela v izjemnih razmerah povezuje z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi, družbenopolitičnimi organizacijami in s krajevnimi skupnostmi. VI. SAMOUPRAVNO PLANIRANJE 56. člen Nosilci samoupravnega in družbenega planiranja so delavci, delovni ljudje in občani združeni v skupnosti. Pravico in dolžnost planiranja uresničujejo v skupnosti delavci, delovni ljudje in občani tako, da sklepajo samoupravne sporazume o temeljih plana skupnosti, da sprejemajo plane skupnosti ter, da sprejemajo ustrezne ukrepe za njihovo uresničevanje. 57. člen Skupnost planira dolgoročni, srednjeročni in letni razvoj. Dolgoročni plan sprejema skupnost za obdobje desetih ali več lét, srednjeročni za obdobje pet let. Z letnim planom skupnost določi uresničevanje usmeritev srednjeročnega plana. 58. člen Planiranje v skupnosti se začne s sklepom o pripravi plana, ki ga sprejme skupščina skupnosti. S sklepom določi skupščina skupnosti roke, do katerih morajo biti pripravljeni planski akti. 59. člen « Svet za razvoj, družbeno planiranje in svobodno menjavo dela pripravi delovni program za pripravo plana, določi roke za posamezna opravila planiranja in prosilce opravil. 60. člen Svet za razvoj, družbeno planiranje in svobodno menjavo dela pripravi strokovne podlage za oblikovanje elementov za sklepanje samoupravnega sporazuma o temeljih plana skupnosti. Elemente iz prejšnjega odstavka tega člena določi skupščina skupnosti s sklepom. 61. člen Elemente za sporazum iz prejšnjega člena tega statuta sprejmejo delavci, delovni ljudje in občani ter jih preko svo\n delegatov usklajujejo v skupščini skupnosti. 62. člen Delavci, delovni ljudje in občani združeni v skupnosti kot uporabniki sprejemajo zlasti elemente s katerimi določajo: — obseg potreb oz. programov in njihovo kvaliteto, — pogoje za zagotovitev potreb iz prejšnje alineje tega člena, — sredstva, ki jih bodo združevali za uresničevanje svojih potreb v skupnosti. 63. člen Samoupravni sporazum o temeljih plana skupnosti sprejemajo delavci, delovni ljudje in občani v temeljnih organizacijah združenega dela, in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih. Samoupravni sporazum o temeljih plana skupnosti je sprejet, ko skupščina skunosti ugotovi, da ga je sprejela večina udeležencev, če samoupravni sporazum o temelju plana skupnosti ne določa drugačne večine. VII. STROKOVNA SLUŽBA 64. člen Skupnost oblikuje z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi družbenih dejavnosti v občini Ptuj skupno strokovno službo, ki opravlja strokovne, administrativne in druge naloge za njeno nemoteno delovanje. Skupščina skupnosti daje soglasje k določbam statuta skupne strokovne službe, ki zadevajo uresničevanje njenih nalog, zaradi katerih je bila ustanovljena delovna skupnost strokovne službe, k programu njenega dela ter k razvidu del in nalog, ki jih opravlja skupna strokovna služba. 65. člen Pravice, obveznosti in odgovornosti delavcev strokovne službe določa samoupravni sporazum, ki ga sklenejo delavci delovne skupnosti skupne strokovne službe s skupnostjo in drugimi ustanoviteljicami. Delavci delovne skupnosti strokovne službe pridobivajo dohodek svoje delovne skupnosti iz celotnega prihodka, ki ga delovna skupnost ustvarja s svobodno ipenjavo dela. Pridobivanje dohodka ureja samoupravni sporazum o svobodni rpenjavi dela med strokovno službo in skupnostjo na podlagi opravljenih storitev po sprejetem programu. 66. člen Delo delavcev skupne strokovne službe vodi in usklajuje vodja skupne strokovne službe. 6.7. člen Skupščina skupnosti pooblasti izmed delavcev strokovne službe delavca — tajnika skupščine, ki je odgovoren za organizacijo dela skupščine in njenih organov ter skrbi za tekoče poslovanje skupnosti. Skupščina skupnosti lahko pooblaščenega delavca pooblasti za zastopanje skupnosti v pravnem prometu. Vlil. SREDSTVA SKUPNOSTI 68. člen O načinu in pogojih porabe sredstev, ki jih v skupnosti združujejo uporabniki za uresničevanje svobodne menjave dela ali v druge s samoupravnim sporazumom določene namene odloča skupščina skupnosti s finančnim načrtom. 69. člen Izplačila finančnih sredstev v skupnosti temeljijo na letnem planu skupnosti. Izplačila, ki so po svoji naravi vezana na sklenitev samoupravnega sporazuma ali pogodbe so dovoljena šele, ko je takšen akt veljavno sklenjen. Ce je v letnem planu skupnosti namen določenih sredstev, določen samo okvirno, odloča o posameznih izplačilih v tem okviru skupščina skupnosti, če ni za to pooblastila določenega skupnega organa. 70. člen Finančno poslovanje skupnosti vodi skupna strokovna služba, ki izvršuje posamezna izplačila iz sredstev skupnosti po nalogu predsednika skupščine oz. predsednika organa skupščine ter po nalogu vodje ali delavca delovne skupnosti v mejah pooblastil, ki jih je nanj prenesel predsednik skupščine oz. predsednik organa. Kdor izda nalog za izplačilo je osebno odgovoren za njegovo skladnost s samoupravnim splošnim oz. posameznim aktom, ki je predlagal to izplačilo kot tudi za njegovo skladnost z zakonom oz. predpisom na podlagi zakona. IX. JAVNOST DELA 71. člen Skupnost zagotavlja redno, pravočasno, resnično in popolno obveščanje javnosti o delovanju skupnosti, o vprašanjih, problematiki, stanju in razvoju raziskovalne dejavnosti, delovanju delegatskega sistema in samoupravljanja, o delu skupne strokovne službe, o uporabi sredstev s katerimi skupnost razpolaga in o drugih zadevah pomembnih za obveščanje javnosti. 72. člen Predstavniki družbeno-političnih skupnosti in organizacij, samoupravnih interesnih skupnosti, društev, krajevnih skupnosti in organizacij združenega dela imajo pravico prisostvovati na sejah skupščine in njenih organov ter sodelovati v razpravi in izražati svoja mnenja. Na seje skupščine in njenih organov so vabljeni tudi predstavniki tiska in drugih sredstev javnega obveščanja. 73. člen Za redno obveščanje javnosti o delu skupnosti je odgovoren predsednik skupščine in odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve. 74. člen Skupščina skupnosti in njeni organi lahko iz posebno utemeljenih razlogov sklenejo, da se ob obravnavanju določenih zadev javnost izključi. 75. člen Samoupravni sporazum o ustanovitvi skupnosti, njen statut ter drugi pomembni akti in sklepi skupnosti se objavijo v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj. X. POSTOPEK SPREJEMANJA STATUTA 76. člen Osnutek statuta pripravi odbor za samoupravne, organizacijske in kadrovske zadeve, skupščina skupnosti pa ga da v 30-dnevno javno razpravo. Na podlagi razprave pripravljeni predlog statuta sprejme skupščina skupnosti. 77. člen Spremembe in dopolnitve statuta se sprejemajo po postopku, ki velja za njegov sprejem. Spremembe in dopolnitve statuta lahko predlaga vsak član skupnosti, vsak delegat v skupščini skupnosti, ter organi skupnosti. XI. PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE 78. člen Z dnem uveljavitve tega statuta preneha veljati statut Raziskovalne skupnosti občine Ptuj sprejet na skupščini Raziskovalne skupnosti občine Ptuj 14/12-1976. Začasni sklep o določitvi števila delegatov, ki jih delegirajo v skupščino Raziskovalne skupnosti občine Ptuj posamezne delegacije oziroma konference delegacij sprejet na seji skupščine 27/2-1978 in Statutarni sklep o organizaciji ljudske obrambe in družbene samozaščite Raziskovalne skupnosti občine Ptuj sprejet na seji skupščine 9/5-1978. 79. člen Ta statut začne veljati, ko da nanj soglasje Skupščina občine Ptuj ter po objavi v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj, uporabljati pa se začne z novim mandatom skupščine. Štev.: 022-5/82-5 Datum: 24/3-1982 Predsednik skupščine: Janez PlCERKO, 1. r. Uradni vestnik občin Ormož In PtoJ Izhqja praviloma enkrat mesečno. In to v četrtek. Naročniki Tednika ga prejmejo brezplačno, naročniki posameznih Številk pa le skupaj s Tednikom. Izdajatelj Radlo-Tednlk Ptuj, Vošnjakova 6. Urejuje uredniški odbor - odgovorni urednik FRANC POTOČNIK. Sedež uredništva Ptuj, Srbski trg 1/1. Tiska Časopisno grafično podjetje Večer, Tržaška 14, Maribor.