Kupci so zadovoljni V Mercatorjevi trgovini v Polju, iki stoji sredi velikega potrošniškega zaledja, služ-buje kot poslovodja Franc Veber, star 46 let in oče dveh deklet. Jc že 25 let pri istem podjetju in zadovoljen s službo, le malo se pritožuje, češ, da ima premalo prodaj-ne površine An, da trgovina nasploh kot celota ne odgo-varja današnjim potrebam. Franc Veber »Zakaj ne odgovarja in v čem se to vidi?« »Trgovina ima 174 m2 pro dajne površine in smo v le-tu 1970 dosegli promet nad pol milijarde S din. Pred tremi leti, preden smo prišli na samopostrežbo, smo ime-li le okoli 350 milijanov S dinarjev prometa. Za to razliko se niso dvignile le cene, temveč je ta promet tudi od nekje drugje, pred-vsem od povečanega števila prebivalstva v Polju, saj so pred nekaj leti samo 200 m od nas zgradili 6 blokov po 20 stanovanj.« »Pa hodijo vsi okoličani k vam v trgovino?« »V glavnem vsi, toda če so zadovoljni ali ne, tega ne vem; mislim pa, da so blagajne velik problem, po-sebno ob sobotah.« »Ali so nezadovoljni samo ob sobotah iin zaradi blagajn ali je vzrak še kje drugje, npr. v izboru blaga itn.?« »Prepričan sem, da so z izborom blaga zadovoljni; ni-raarao le tistega, česar ni .niti na tržišču. Zanima me pa, kaj bi vam odgovorili polrošniki.« »Kakšne so stranke, so sitnc ali jim je vseeno, kakš-no blago dobijo?« »Razen nokaj izjem so stranke zadovoljne. Poznajo prodajalke in z njimi se lah-ko pogovorijo o nakupu in izboru.« »Pa strežno osebje, ste za-dovoljni z njim?« »Če primerjam promet, ka-terega je ustvarilo okoli 11 ljudi v letu 1970, moram biti zadovoljen, ker so to ustva-rile pridne roke.« »In vaši dohodki in do-hodM prodajalk: odgovarjajo prometu v trgovini?« »Plačo imajo po učinku in kot kaže, ta učkiek ni tako majhon. In s tem smo vsi zadovoljni.« »Kaj bi se po vašem mne-nju moralo spremeniti v tr-govini, da bi še povečali promet in resnično zadovo-ljili vse stranke?« »Predvsem bi veljalo raz-širiti trgovino, dozidati bife, povečati oddelek za tekstil in urediti parkirni prostor.« »Kaj bi kot dolgoletmi tr-govec svetovali kupcem pred nakupom?« »Predvsem to, da preden pridejo v trgovino, dobro premislijo, kaj žele kupiti in ne da se potem vračajo iji s tem izgubljajo čas.«