TY - NEWS TI - Ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na gibalno učinkovitost? ID - 22202888 IS - 1/2 VL - 9 PB - Pedagoška fakulteta N2 - Vse večje zanimanje za videoigre ter s tem povezano naraščanje sedečega načina življenja pri mladostnikih je raziskovalce spodbudilo k iskanju alternativne strategije menjave pasivnega časa pred zasloni z aktivnim. Rešitev so našli v aktivnih videoigrah, ki od igralca zahtevajo telesno aktivnost. Ob spodbudnih rezultatih vpliva aktivnih videoiger na področju zdravega življenjskega sloga se je raziskovanje razširilo še na področje gibalnih sposobnosti in športne učinkovitosti. Namen našega članka je ugotoviti, ali lahko s pomočjo aktivnih videoiger vplivamo na športno učinkovitost. Pozitivni rezultati bi lahko prinesli napredek v športni rehabilitaciji ter v gibalnem učenju in izpopolnjevanju igre v domačem okolju. LA - slovenski JO - Revija za elementarno izobraževanje DA - 2016 A1 - Šlosar, Luka KW - active video games KW - aktivne videoigre KW - gibalna učinkovitost KW - motor efficiency KW - motor skills KW - gibalne sposobnosti KW - skill transfer KW - spretnosti KW - active video training ER -