Ormož, 28.10.2021 Letnik 19 Številka 7 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 16. PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2022 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo:  PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2022 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi sprememb Odloka sodeloval: - Milena Debeljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance in računovodstvo - Mateja Zemljak, Vodja Oddelka za razvojno planiranje, gospodarske dejavnosti in pravne zadeve - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - Aleš Plohl, Vodja režijskega obrata - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 28.10.2021 16. Na podlagi 79. in 90. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2022 PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2022 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Danijel VRBNJAK mag. posl. ved GRADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 popr., 101/13, 55/15 –ZfisP, 96/15 - ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in na podlagi določil 5. točke VI. poglavja Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo, 6/19, 11/19) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Občine Ormož o aktivnostih in predvidenih rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2022: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 2 do 28.10.2021 Vložitev predloga proračuna 15.11.2021 Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna razprava do 1.12.2021 Javna razprava o predlogu proračuna do 3.12.2021 Pisne pripombe na predlog proračuna do 16.12.2021 Vložitev dopolnjenega predloga proračuna do 20.12.2021 Rok za vložitev pisnih amandmajev članov občinskega sveta 27.12.2021 Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta 28.12.2021 Objava odloka o proračuna v Uradnem glasilu slovenskih in na spletni strani Občine Ormož 28.10.2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 –ZfisP, 96/15 ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2022 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2022 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja v eurih Proračun leta 2022 24.347.499 13.914.448 10.187.858 8.878.661 1.102.592 206.605 3.726.589 1.284.955 711 Takse in pristojbine 18.000 712 Globe in druge kazni 19.800 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 41.649 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 3 714 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 28.10.2021 2.362.185 368.000 165.472 202.528 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 7.000 7.000 10.058.051 4.508.187 5.549.864 25.801.343 3.268.575 983.644 151.246 1.713.304 47.880 372.501 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) 6.496.819 551.308 3.344.599 461.834 2.139.078 15.603.246 15.603.246 432.703 201.694 231.009 -1.453.844 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2022 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0 75 Prejeta vračila danih posojil 0 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 0 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 0 Poročevalec, št. 7 4 28.10.2021 C. RAČUN FINANCIRANJA Proračun leta 2022 Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 2.210.000 2.210.000 2.210.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 756.156 756.156 756.156 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 0 1.453.844 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 1.453.844 0 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 0 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in 80. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; 4. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; 5. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 5 Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2022 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2023 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Neposredni uporabnik mora do 31. januarja tekočega leta oziroma v 30 dneh po uveljavitvi rebalansa proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim 28.10.2021 proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi sredstvi. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta oz. župana v skladu s pooblastilom, ki ga županu da občinski svet. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2022 oblikuje v višini 24.000 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 45.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 6 občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. 28.10.2021 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 evrov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 14. člen (začasno financiranje 2023) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2023, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2022 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 5.000 evrov. Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-0010/2021 Ormož, ____________ Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2022 lahko zadolži do višine 2.210.000 evrov. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2022 ne sme preseči skupne višine 500.000 evrov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) Posredni uporabniki občinskega proračuna. javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2022 zadolžijo do skupne višine 500.000 evrov. OBČINA ORMOŽ ŽUPAN Danijel VRBNJAK l.r. PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: V Odloku o proračunu občine Ormož za leto 2022 so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladih, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, oblikovanju proračunske rezerve, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštvo občine ter javnega sektorja v letu 2022. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2022 posreduje v javno razpravo. Občinska uprava PRILOGE:    I. SPLOŠNI DEL (v prilogi); II. POSEBNI DEL (v prilogi); III. NRP 2022-2025 (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 7 28.10.2021 OBRAZLOŽITVE PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2022 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: https://www.ormoz.si/objava/564472 Na podlagi drugega odstavka 24. in prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2022 samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 1. člen 2. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 86.250,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap.št. Parcelna št. Šifra k.o. 332-Ormož zemljišče Ekonomsko poslovna cona Ormož del 413/0, del 414/2 del 426/2, del 439, del 437/1, del 437/2, del 436, del 435, del 434 del 168/1 del 167/1 Kolesarska steza Pavlovci - Ormož del 722 zemljišče del 723 1. Samoupravna lokalna skupnost Občina Ormož Vrsta nepremični ne zemljišče 2. Občina Ormož zemljišče 3. Občina Ormož zemljišče 4. Občina Ormož zemljišče 5. Občina Ormož zemljišče 6. Občina Ormož 7. Občina Ormož Površina v m2 Okvirna cena v EUR 50.000 332-Ormož cca 1.500 15.000 320-Lešnica pri Ormožu cca 2960 11.850 295-Žerovinci cca 1645 1.200 317-Pavlovci 332-Ormož cca 1.140 6.000 320-Lešnica pri Ormožu 320-Lešnica pri Ormožu cca 400 2.000 cca 40 200 SKUPAJ: 86.250 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 8 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2021, se lahko nadaljujejo v letu 2022. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022, znaša največ 17.250,00 EUR. 5. člen 28.10.2021 V skladu z drugim odstavkom 27. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb in drugih potreb upravljavcev stvarnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022, kar v primeru tega letnega načrta znaša 17.250,00 EUR. Ta sklep velja s 01.01.2022. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Številka: 478-0127/2021 01\8 Ormož, dne ______________ ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, l.r. Obrazložitev: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 2. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18). Za nakup preostalih zemljišč v ekonomsko-poslovni coni Ormož bo občina v načrtu pridobivanja zagotovila sredstva za potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. Za potrebe izgradnje in vzdrževanja protipoplavnega ukrepa, bo Občina Ormož odkupila del zemljišč s parc. št. 413/0 in 414/2 obe k.o. Ormož. Za potrebe modernizacije javne poti 804275-Lešnica pri Ormožu in ureditve dovozne poti, bo potrebno odkupiti dele zemljišč s parc. št. 426/2, 439, 437/1, 437/2, 434, 435, 436, vse k.o. Lešnica pri Ormožu. Za potrebe ureditve dovozne poti v naselju Žerovinci, bo potrebno odkupiti dele zemljišč s parc. št. 167/1 in 168/1 obe k.o. Žerovinci. Za potrebe izgradnje kolesarske steze Pavlovci-Ormož, bo Občina Ormož po opravljeni odmeri trase odkupila zemljišča, po katerih poteka kolesarska steza. Za potrebe ureditve odvodnjavanja na javni poti 804302 – Lešnica, bo Občina Ormož morala odkupiti del zemljišča s parc. št. 722 k.o. Lešnica ter del zemljišča s parc. št. 723 k.o. Lešnica. Na podlagi drugega odstavka 24. in prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo in 11/19) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2022 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 9 2. člen 28.10.2021 Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 96.250,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap.št. Parcelna št. Šifra k.o. 332-Ormož zemljišče Ekonomsko poslovna cona Ormož del 413/0, del 414/2 del 426/2, del 439, del 437/1, del 437/2, del 436, del 435, del 434 del 168/1 del 167/1 Kolesarska steza Pavlovci - Ormož del 722 Občina Ormož zemljišče del 723 Občina Ormož zemljišče Infrastrukturna zemljišča (ceste, pločniki, …) 1. Samoupravna lokalna skupnost Občina Ormož Vrsta nepremični ne zemljišče 2. Občina Ormož zemljišče 3. Občina Ormož zemljišče 4. Občina Ormož zemljišče 5. Občina Ormož zemljišče 6. Občina Ormož 7. 8. Površina v m2 Okvirna cena v EUR 50.000 332-Ormož cca 1.500 15.000 320-Lešnica pri Ormožu cca 2960 11.850 295-Žerovinci cca 1645 1.200 317-Pavlovci 332-Ormož cca 1.140 6.000 320-Lešnica pri Ormožu 320-Lešnica pri Ormožu Območje Občine Ormož cca 400 2.000 cca 40 200 10.000 SKUPAJ: 96.250 3. člen Številka: 478-0127/2021 01\8 Ormož, dne ______________ Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2021, se lahko nadaljujejo v letu 2022. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, l.r. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022, znaša največ 19.250,00 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2022. Obrazložitev: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 2. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 31/18). Za nakup preostalih zemljišč v ekonomsko-poslovni coni Ormož bo občina v načrtu pridobivanja zagotovila sredstva za potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 10 28.10.2021 Za potrebe izgradnje in vzdrževanja protipoplavnega ukrepa, bo Občina Ormož odkupila del zemljišč s parc. št. 413/0 in 414/2 obe k.o. Ormož. KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2022 in 2023 Za potrebe modernizacije javne poti 804275-Lešnica pri Ormožu in ureditve dovozne poti, bo potrebno odkupiti dele zemljišč s parc. št. 426/2, 439, 437/1, 437/2, 434, 435, 436, vse k.o. Lešnica pri Ormožu. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti in načrtovane spremembe v številu in strukturi delovnih mest za obdobje dveh let. Za potrebe ureditve dovozne poti v naselju Žerovinci, bo potrebno odkupiti dele zemljišč s parc. št. 167/1 in 168/1 obe k.o. Žerovinci. Za potrebe izgradnje kolesarske steze Pavlovci-Ormož, bo Občina Ormož po opravljeni odmeri trase odkupila zemljišča, po katerih poteka kolesarska steza. Za potrebe ureditve odvodnjavanja na javni poti 804302 – Lešnica, bo Občina Ormož morala odkupiti del zemljišča s parc. št. 722 k.o. Lešnica ter del zemljišča s parc. št. 723 k.o. Lešnica. Za potrebe ureditve lastništva infrastrukturnih zemljišč (ceste, pločniki,….), ki jih je potrebno nujno pridobiti tekom leta in jih v tem trenutku še ni možno planirati, se zagotovi skupna postavka v Letnem načrtu pridobivanja, v vrednosti 10.000 EUR. V skladu z drugim odstavkom 27. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Ur. l. RS, št. 11/18, 79/18 ZSPDSLS-1A) lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb in drugih potreb upravljavcev stvarnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2022, kar v primeru tega letnega načrta znaša 19.250,00 EUR. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana OBČINA ORMOŽ Štev. Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF) podaja -pravne podlage:  Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E in 40/12 – ZUJF)  Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09),  Odlok o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradno glasilo slovenskih občin 28/20),  Odlok o organizaciji in delovnem področju režijskega obrata v Občini Ormož (Uradno glasilo slovenskih občin 28/20),  Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7   11 Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11), Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012, 24.4.2014, 20.1.2016, 8.6.2016, 28.4.2017, 7.12.2017 in 29.5.2018 in Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014, 10.9.2015 in 12.9.2017. 28.10.2021 predlog kadrovskega načrta za leti 2022 in 2023: Na dan 31.12.2021 je v občinski upravi skupaj s šestimi krajevnimi skupnostmi zaposlenih 26 javnih uslužbencev in 1 funkcionar. Dovoljeno število zaposlenih je 29 javnih uslužbencev in 1 funkcionar. Predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2021 znaša 30 in 1 funkcionar, prav tako znaša predlog dovoljenega števila javnih uslužbencev na dan 31.12.2023, 30 in 1 funkcionar. - V letu 2022 in 2023 se planira dodatna ena zaposlitev za nedoločen čas v okviru režijskega obrata, in sicer na področju urejanja okolice in čiščenja prostorov, saj je občina dodatno prevzela čiščenje javnih sanitarij v mestu Ormož in Doma kulture v Ormožu. Zakon o javnih uslužbencih opredeljuje tudi sistemizacijo delovnih mest, ki jo določi župan. Iz Uredbe o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest in nazivih v organih državne uprave in pravosodnih organih izhaja, da mora biti sistemizacija v skladu z obsegom sredstev, ki so v finančnem načrtu predvidena za plače in druge osebne prejemke, ki jih plačuje delodajalec ter v skladu s kadrovskim načrtom tako, da skupno število sistemiziranih delovnih mest ne sme biti višje od števila delovnih mest, dovoljenih v kadrovskem načrtu. V letih 2022 in 2023 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te se sprejemajo na podlagi podanih vlog. Zaposlitev pripravnika se za leti 2022 in 2023 ne predvideva. OBČINSKA UPRAVA Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2021 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta SKUPAJ 1 Funkcionarji občin (župan) 1 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2022 iz dan 31. dec. 2022 štev. kadrovska načrta zaposlenih na dan 31. dec. 2023 1 1 1 1 1 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2021 Dovoljeno štev. zaposlenih dan 31. dec. 2021 iz kadrovska načrta Predlog dovoljenega štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2022 Predlog dovoljenega štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2023 SKUPAJ 26 29 30 30 Občinska uprava 23 26 27 27 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 12 28.10.2021 Urad župana 1 2 2 2 Direktor občinske uprave 1 1 1 1 Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve 4 5 5 5 Oddelek za razvojno planiranje, gospodarske dejavnosti in pravne zadeve 6 7 7 7 Oddelek za finance in računovodstvo 4 4 4 4 Režijski obrat 7 7 8 8 Ožji deli lokalne skupnosti 3 3 3 3 Krajevna skupnost Ivanjkovci* 0** 0** 0** 0** Krajevna skupnost Kog* 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu* 0,5 0,5 0,5 0,5 1 1 1 1 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Ormož* Krajevna skupnost Podgorci* Krajevna skupnost Velika Nedelja* *Strokovni sodelavci v KS so vključeni v Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve; **Naloge strokovnega sodelavca v KS Ivanjkovci izvaja zaposleni v Oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve in se ne šteje v kvoto zaposlenih v krajevnih skupnostih, ker je delež te zaposlitve zajet v kvoti zaposlenega v oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, l.r. V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) bo predlog Kadrovskega načrta Občine Ormož za leti 2022 in 2023 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikuje svoje mnenje. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 7 13 28.10.2021 pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju občinskega inšpekcijskega nadzorstva, varstva okolja, urejanja prostora, urejanja prometa, notranje revizije in pravne zadeve. MEDOBČINSKA UPRAVA OBČIN ORMOŽ, SREDIŠČE OB DRAVI IN SVETI TOMAŽ -predlog kadrovskega načrta za leti 2022 in 2023: V letih 2022 in 2023 se v medobčinski upravi število zaposlenih ne spreminja. Medobčinska uprava Občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž opravlja upravne, strokovne in Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2021 SKUPAJ 6 Skupna Občinska uprava 6 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2021 iz dan 31. dec. 2022 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2023 6 6 6 6 6 V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) bo predlog Kadrovskega načrta Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž za leti 2022 in 2023 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikuje svoje mnenje. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, l.r. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 6 Poročevalec, št. 7 14 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 28.10.2021