odgovori na vprašanja delegatov KONFERENCA DELEGACIJ št. 36 — OŠ Oskar Kovačič VPRAŠANJE postavljeno na 6. seji zbora združenega dela dne 17. 10. 1978: Z odgovorom za DK št. 35 (V delegatski prilogi Naše komune z dne 2. oktobra 1978), ki se tiče tudi ostalih šol v naši občini, nismo bili popolnoma zadovoljni. Predlagamo, da se problem v zvezi z osebnimi dohodki kuharic na osnovnih šolah hitreje rešuje. ODGOVOR: O vprašanju šolske prehrane učencev je razpravljala skupš-čina občinske izobraževalne skupnosti na 2. seji 26. junija 1978. Na osnovi in v skladu s stališči, ki jih je sprejel izvršni odbor skupš-čine OIS na 1. seji 28. junija 1978,je Skupna služba izobraževalnih skupnosti Ljubljane pripravila predlog SPREMEMB IN DO POL-NITEV samoupravnega sporazuma o uresničevanju svobodne menjave dela v OIS in MIS. Predlog je obravnaval izvršni odbor skupščine OIS in ga predlaga skupščini OIS v sprejem. (Prediog so že prejele delegacije vseh temeljnih samoupravnih organizacij in Skupnosti in ga bosta obravnavala oba zbora skupščine OIS 23. novembra 1978). Predlog SPREMEMB IN DOPOLNITEV vklju-čuje tudi sofinanciranje šolske prehrane ucencev. Gre za posto pno urejanje tega vprašanja v skladu z možnostmi uporabnikov za financiranje programov občinske izobraževalne skupnosti. Izračunov in normativovtu ne navajamo, prejele so jih vse delegacije, želimo le opozoriti na to, da bi se moral prispevek staršev po uvedbi regresiranja za ustrezni del zmanjšati. V naslednjem obdobju naj bi se sofinanciranje uvedlo tudi za kosi-la. Smotrno bi bilo, da samoupravni organi (svet šol) obravnavajo vprašanje šolske prehrane učencev (cena, kakovost, velikost obrokov, kader, regresiranje), pri čemer bi se morali opredeliti do diferenciranega regresiranja prehrane glede na dohodkovne možnosti staršev. Tako že sedaj delajo skupnosti socialnega skrbstva, ko še ni regresiranja iz sredstev, ki jih pri občinski izo-braževalni skupnosti združujejo delavci in delovni Ijudje. Tajnik občinske izobraževalne skupnosti: JANEZRUDOLF KRAJEVNA SKUPNOST MALČI BELIČ VPRAŠANJE postavljeno na 5. seji zbora krajevnih skupnosti dne 19. 9. 1978: Križišče Zavetiške in Mencingerjeve je povezano z mostom, ki je že v slabem stanju, v zadnjem letu pa je čez vsako mero preo-bremenjen zaradi vožnje težkih kamionov. Delegati KS Malči Belič so po dejanskem ogledu in po sklepu 5. seje dne 14. 9.1978 ugotovili, da bo v kratkem prišlo do resnejših poškodb zgoraj navedenega prometnega objekta in predlagajo, da se na obeh straneh mostu v križišču Zavetiška—Mencinger-jeva postavita prometna znaka za prepoved prometa motornih vozil, katerih skupna teža s tovorom presega 3000kg. ODGOVOR: Sporočamo vam, da smo naročili pri Javni razsvetljavi znak » prepoved prometa motornih vozil«, katerih teža s tovorom pre-sega 3 tone in sicer v križišču Zavetiške—Mencingerjeve ulice. Sporočamo vam, da ta znak že stoji. Komunalna skupnost občine Ljubljana Vič-Rudnik: Predsednik IO: ZORN SREČOdipl.inž., 1.r. KONFERENCA DELEGACIJ št. 35 (OŠ Bičevje) 1. Kako planira občina kader za COŠ? 2. Zakaj ni točen odgovorv Naši komuni, na strani 19? Zakaj ne obravnava problemov, ki se tičejo naših šol (Brezovica, Bičevje, Vič)? ODGOVOR: Izvršni odbor skupščine občinske izobraževalne skupnosti je obravnaval delegatsko vprašanje na 3. in 4. seji, ko je tudi obrav-naval gradivo, ki ga je v zvezi z delegatskim vprašanjem pripravila Skupna služba izobraževalnih skupnosti Ljubljane. Izvršni odbor je ugotovil.da kadrovska politika v izobraževalni skupnosti doslej še ni bila celovito obravnavana, da pa je bila po-sebna pozornost posvečena štipendijski politiki kot pomembni sestavini kadrovske poiitike. Skupna služba izobraževalnih skupnosti Ljubljane je pripravila pregled štipendistov na — Pedagoški gimnaziji, . — Pedagoški akademiji in ¦ — Visoki šoli za telesno kulturo. - , Dajemo pojasnila k tabelam. Pedagoška gimnazija Tabela pokaže, da je malo učencev, ki so prejemali štipendijo, nadaljevalo študij na Pedagoški akademiji. To stanje se z uvaja-njem usmerjenega izobraževanja na Pedagoški gimnaziji izbolj-šuje. Pedagoška akademija Izobraževalne skupnosti štipendirajo študente, ki so se odločili za študij tistih predmetov, kjer je pomanjkanje usposobljenih uči-teljev največje. To trditev tabela, kjer so prikazane posamezne smeri študija in število štipendistov, potrjuje. Številke v vrsti »novi štipendisti« povedo, koliko novih štipendi-stov je bilo tisto leto. Manjše povečanje števila štipendistov, kot bi lahko bilo, je posledica osipa in zaposlovanja štipendistov pred zaključkom študija. Rubrika »zaposleni štipendisti« prikazuje, koliko štipendistov se je tisto leto zaposlilo. Visoka šola za telesno kulturo Tabela pokaže število štipendistov po letnikih. Število štipen-distov se povečuje, enako tudi število štipendistov, ki so se zapo-slili, pa vendar lahko ugotovimo , da še vedno primanjkuje uspo-sobljenih učiteljev telesne vzgoje. Eden od vzrokov je tudi odhaja-nje usposobljenih učiteljev iz šol. še vsako leto so izobraževalne skupnosti s težavo razdelile vse razpisane štipendije. Prave selekcije pravzaprav ni (npr. učni uspeh). Učni uspeh pa vpliva na višino štipendije med študijem. Iz navedenega izhaja, da izobraževalne skupnosti posebej za celodnevno osnovno šolo ne planirajo oziroma štipendirajo ka-drov, ampak si prizadevajo izboljšati splošno kadrovsko situacijo na podro čju vzgoje in izobraževanja, kar pa seveda vpliva tudi na COš. Vzroki, da prizadevanja niso uspešnejša, so globji in bo po-trebna za njihovo odpravo širša družbena akcija, za katero pa je sedaj, ko je v široki javni razpravi osnutek družbenega dogovora o oblikovanju in izvajanju kadrovske politi ke na območju Ijubljan-skih občin, primeren čas. ' PRILOGA: 1 Tajnik občinske izobraževalne skupnosti: JANEZ RUDOLF