OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI URADNO GLASILO Številka: 15/2018 LETNIK X SREDIŠČE OB DRAVI; 21.12.2018 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, ISSN 1855-7767 VSEBINA: 53. Odlok o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2019 54. Odlok o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Središče ob Dravi 55. Odlok o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Središče ob Dravi 56. Odlok o določitvi takse za obravnavo zasebnih pobud za spremembo namenske rabe prostora v Odloku o občinskem prostoru 57. Pravilnik o prenehanju veljavnosti Pravilnika o dodeljevanju enkratne socialne pomoči v Občini Središče ob Dravi 58. Sklep o potrditvi dopolnjenega predloga Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2019 59. Sklep o potrditvi kadrovskega načrta za leto 2019 60. Sklep o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja Občine Središče ob Dravi za leto 2019 61.. Sklep o letnem načrtu prodaje nepremičnega premoženja Občine Središče ob Dravi za leto 2019 62. Sklep o potrditvi amandmaja št. 1 63. Sklep o potrditvi Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Središče ob Dravi 64. Sklep o potrditvi Odloka o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Središče ob Dravi 65. Sklep o potrditvi Odloka o določitvi takse za obravnavo zasebnih pobud za spremembo namenske rabe prostora v Odloku o občinskem prostoru 66. Sklep o seznanitvi s poročilom izvajanju GJS ravnanja z odpadki v letu 2017 67. Sklep o seznanitvi s poročilom izvajanju GJS odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih voda v letu 2017 68. Sklep o seznanitvi s poročilom izvajanju GJS oskrbe s pitno vodo v letu 2017 69. Sklep o določitvi cene gospodarske službe ravnanja z odpadki 70. Sklep o določitvi cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda ter storitev povezanih z nepretočnimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami 71. Sklep o subvencioniranju cene storitev gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda ter storitev povezanih z nepretočnimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami 72. Sklep o določitvi cene gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo 73. Sklep o subvencioniranju cene storitev gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo 74. Sklep o potrditvi Pravilnika o prenehanju veljavnosti Pravilnika o dodeljevanju enkratne socialne pomoči v Občini Središče ob Dravi 75. Sklep o pooblastitvi župana Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS; Uradni list RS, št. 94/07 -uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (ZJF; Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16), je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji z dne 20.12.201 Ssprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2019 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2019 določajo: • proračun, • postopki izvrševanja proračuna ter • obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR Skupina / Podskupina kontov Proračun 2019 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2,080.654,18 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,836.947,18 70 DAVČNI PRIHODKI 1,518.723,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1,336.993,00 703 Davki na premoženje 170.630,00 704 Domači davki na blago in storitve 11.100,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 318.224,18 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 284.848,18 711 Takse in pristojbine 1.500,00 712 Globe in druge denarne kazni 0,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.100,00 714 Drugi nedavčni prihodki 29.776,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 82.106,80 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 82.106,80 PREJETE DONACIJE 0,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 161.600,20 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 161.600,20 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 161.600,20 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 780 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 1,949.546,39 40 TEKOČI ODHODKI 509.133,95 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 171.811,75 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 27.349,32 402 Izdatki za blago in storitve 276.970,99 403 Plačila domačih obresti 4.501,89 409 Rezerve 28.500,00 41 TEKOČI TRANSFERI 1,136.013,97 410 Subvencije 219.155,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 526.050,47 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 99.032,16 413 Drugi tekoči domači transferi 291.776,34 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 253.200,22 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 253.200,22 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 51.198,25 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 11.447,15 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 39.751,10 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (l.-ll.) 131.107,79 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 75 Prejeta vračila danih posojil 0,00 750 Prejeta vračila danih posojil 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0,00 440 Dana posojila 0,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 0,00 50 ZADOLŽEVANJE 0,00 500 Domače zadolževanje 0,00 VIN. ODPLAČILA DOLGA 129.191,71 55 ODPLAČILA DOLGA 129.191,71 550 Odplačila domačega dolga 129.191,71 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) 1.916,08 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -129.191,71 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -131.107,79 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2018 SPLOŠNI SKLAD ZA DRUGO - konto 9009 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih 29.675,00 proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov, ki sta prilogi k temu odloku se objavita na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si in na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. Za izvrševanje proračuna je odgovoren Župan. Odredbodajalec je župan ali od njega pooblaščena oseba. 4. člen (namenski prejemki in izdatki proračuna) Namenski prejemki proračuna Občine Središče ob Dravi so tisti, ki jih določajo državni predpisi. V 43. Členu Zakona o javnih financah so opredeljeni nekateri namenski prejemki. Isti člen tudi omogoča, da z Odlokom o proračunu lahko določimo tudi druge vrste namenskih prejemkov in izdatkov. Te možnosti ne bomo izkoristili, saj so vsi pomembni namenski prejemki določeni v ostalih predpisih. Občinska uprava pripravi poročilo o namenskih prihodkih, ki je sestavni del vsakoletnega Zaključnega računa proračuna. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča župan. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2019 in konec leta z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: • v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in • v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 30% izhodiščne vrednosti odloča župan. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov. Občinski svet odloča o spremembi vrednosti projektov nad 30% izhodiščne vrednosti projektov, ki so večji od vrednosti 100.000,00 EUR. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: • podračun proračunske rezerve, oblikovane po 49. členu ZJF, • podračun stanovanjskega sklada, oblikovanega na podlagi Odlok o ustanovitvi proračunskega stanovanjskega sklada (007-9/2011). Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V drugih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega predvideno višino odloča Občinski svet s posebnim sklepom. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2019 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 EUR. V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) V letu 2019 se za uravnoteženje proračuna za izvedene investicije ne predvideva nobeno zadolževanje. 11. člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga do poslovnih bank z neugodno obrestno mero se občina lahko zadolži do višine 100.000,00 EUR. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2019) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 410-18/2018 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. PRILOGA: • Posebni del proračuna • Načrt razvojnih programov Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odi. US), Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 - popr., 58/03 - ZZK-1, 33/07 - ZRNačrt, 108/09 - ZGO-1C in 80/10 - ZUPUDRR) ter 13. člena statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 4/16 ), 59. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 (Uradni list RS, št. 80/16 in 33/17-ZIPRS1718), prve in tretje alineje 41. člena ter določb VI. poglavja Zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 18/84, 32/85 - popr. in 33/89 ter Uradni list RS, št. 24/92 - odi. US, 29/95 - ZPDF, 44/97 - ZSZ in 27/98 - odi. US; v nadaljnjem besedilu: ZSZ), 218. člena, 218.a člena, 218.b člena, 218.c člena, 218.č člena in 218.d člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odi. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odi. US in 57/12, 101/13 -ZDavNepr, 110/13 in 19/15), je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel ODLOK o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Središče ob Dravi I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (predmet odloka) S tem odlokom se sprejmejo podlage za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju Občine Središče ob Dravi (v nadaljevanju: nadomestilo), ki določajo: - lego in namembnost ter smotrno izkoriščanje stavbnega zemljišča, - opremljenost stavbnega zemljišča s komunalnimi in drugimi objekti in napravami in možnost priključitve na te objekte in naprave, - izjemne ugodnosti v zvezi s pridobivanjem dohodka v gospodarskih dejavnostih, - merila za popolno ali delno oprostitev plačevanja nadomestila. II. DOLOČITEV ZAZIDANIH IN NEZAZIDANIH STAVBNIH ZEMLJIŠČ 2. člen (zazidana in nezazidana stavbna zemljišča) (1) Za zazidana stavbna zemljišča po tem členu štejejo tista zemljišča, na katerih so gradbene parcele z zgrajenimi stavbami in gradbenimi inženirskimi objekti, ki niso objekti gospodarske javne infrastrukture in tista zemljišča, na katerih seje na podlagi dokončnega gradbenega dovoljenja začelo z gradnjo stavb in gradbenih inženirskih objektov, ki niso objekti gospodarske javne infrastrukture. Če določena stavba gradbene parcele še nima določene, se do njene določitve za zazidano stavbno zemljišče šteje tisti del površine zemljiške parcele, na kateri stoji takšna stavba (fundus), pomnožena s faktorjem 1,5 - preostali del površine takšne zemljiške parcele pa se šteje za nezazidano stavbno zemljišče. (2) Kot zazidana stavbna zemljišča so določene tiste zemljiške parcele ali njihovi deli, na katerih je zgrajena oziroma se na podlagi dokončnega gradbenega dovoljenja gradi katera koli vrsta stavbe ali gradbeni inženirski objekt, ki ni objekt gospodarske javne infrastrukture, če so takšne parcele oziroma njihovi deli v skladu z določbami tega zakona določene kot gradbene parcele. (3) Če zemljiške parcele iz prejšnjega odstavka oziroma njihovi deli še niso določeni kot gradbene parcele, pridobijo takšne zemljiške parcele oziroma njihovi deli status zazidanega stavbnega zemljišča s pravnomočno odločbo o parcelaciji, izdano v skladu z določbami predpisov o gradnji objektov ali pa, ko postane gradbeno dovoljenje, izdano za objekt, ki naj bi se gradil na njej, dokončno. Do pravnomočnosti odločbe o parcelaciji oziroma dokončnosti gradbenega dovoljenja, se površina parcel iz prejšnjega odstavka, ko se od nje odšteje površina, na kateri stoji stavba ali gradbeni inženirski objekt, ki ni objekt gospodarske javne infrastrukture, pomnožena s faktorjem 1,5 šteje kot površina nezazidanega stavbnega zemljišča, vendar samo, če takšen preostali deli takšnih zemljiških parcel hkrati izpolnjujejo tudi pogoje za določitev nezazidanega stavbnega zemljišča. (4) Za nezazidana stavbna zemljišča štejejo tista zemljišča, za katera je z izvedbenim prostorskim aktom določeno, da je na njih dopustna gradnja stanovanjskih in poslovnih stavb, ki niso namenjene za potrebe zdravstva, socialnega in otroškega varstva, šolstva, kulture, znanosti, športa in javne uprave in da je na njih dopustna gradnja gradbenih inženirskih objektov, ki niso objekti gospodarske javne infrastrukture in tudi niso namenjeni za potrebe zdravstva, socialnega in otroškega varstva, šolstva, kulture, znanosti, športa in javne uprave. (5) Kot nezazidana stavbna zemljišča so določene tiste zemljiške parcele, za katere je z izvedbenim prostorskim aktom določeno, da je na njih dopustna gradnja določene vrste objekta iz prejšnjega odstavka, če je za njih zagotovljena oskrba s pitno vodo in energijo, odvajanje odplak in odstranjevanje odpadkov ter dostop na javno cesto in če ležijo znotraj območja, za katerega je občina z odlokom o nadomestilu določila, da se plačuje nadomestilo za uporabo nezazidanega stavbnega zemljišča. (6) Šteje se, da je za zemljiške parcele iz 5. odstavka tega člena zagotovljena oskrba s pitno vodo in energijo, odvajanje odplak in odstranjevanje odpadkov ter dostop na javno cesto, če je za območje, na katerem ležijo, sprejet državni ali občinski lokacijski načrt. Če je za območje, na katerem ležijo zemljiške parcele iz druge alinee prvega odstavka tega člena, sprejet občinski prostorski načrt, se šteje, da je za njih zagotovljena oskrba s pitno vodo in energijo, odvajanje odplak in odstranjevanje odpadkov, če imajo takšne parcele urejen dostop do javnega cestnega omrežja, za njih pa je tudi možno izvesti priključke na javno vodovodno omrežje, javno elektroenergetsko omrežje in javno kanalizacijsko omrežje, kolikor ni dovoljena gradnja greznic oziroma malih čistilnih naprav. 3. člen (določitev površine zazidanega stavbnega zemljišča) (1) Osnovo za določitev površine zazidanega stavbnega zemljišča predstavljajo Register nepremičnin, Kataster stavb in Zemljiški kataster, ki jih vodi Geodetska uprava RS in iz katerih občina za potrebe odmere nadomestila črpa potrebne podatke. Osnovo za določitev poslovnih subjektov predstavlja tudi Poslovni register Slovenije. (2) Površina zazidanega stavbnega zemljišča za stanovanjski namen se določi kot neto tlorisna površina (SIST ISO: 9836) vseh zaprtih prostorov posameznega stavbnega dela stanovanjskega namena in neto tlorisna površina garaže za osebna vozila, če je le-ta vpisana kot samostojni stavbni del. (3) Površina zazidanega stavbnega zemljišča za poslovni namen se določi kot neto tlorisna površina (SIST ISO: 9836) vseh prostorov posameznega stavbnega dela poslovnega namena in neto tlorisna površina vseh stavbnih delov, ki so funkcionalno povezani z njim. (4) V površino zazidanega stavbnega zemljišča za poslovni namen se štejejo tudi zunanje poslovne površine, ki se uporabljajo kot spremljevalne površine za opravljanje poslovne dejavnosti. To so predvsem zunanja parkirišča, zunanje manipulativne površine, delavnice na prostem, nepokrita skladišča, športna igrišča. (5) Če podatek o površini zazidanega stavbnega zemljišča ali kateri drugi podatek o stavbi ali delu stavbe v navedenih uradnih evidencah ne obstaja ali je očitno napačen, le-tega na podlagi terenskega ogleda ali podatkov iz projektne dokumentacije objekta določi organ občine, pristojen za odmero nadomestila. Skladno z državno zakonodajo se na ta način pridobljen podatek pred odmero posreduje zavezancu v pregled. (6) Občina pristojni geodetski upravi predlaga vpis novih podatkov oziroma vpis sprememb ali uskladitev podatkov v ustrezne evidence v skladu s predpisi, ki urejajo evidentiranje nepremičnin. (7) Podatki, ki jih občina v skladu s prejšnjim odstavkom ne more vpisati v ustrezne evidence, zavezanci pa v skladu z zakonom, ki ureja graditev objektov, sami niso predlagali vpisa novih ali spremenjenih podatkov, se štejejo za pravilne, dokler v ugotovitvenem postopku, začetem na podlagi pritožbe zavezanca zoper odločbo o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča, ni ugotovljeno dejansko stanje, ki predstavlja osnovo za odmero površine za tekoče leto in prihodnja odmerna leta. 4. člen (določitev površine nezazidanega stavbnega zemljišča) (1) Osnovo za določitev površine nezazidanega stavbnega zemljišča predstavljata evidenci Zemljiški kataster in Kataster stavb, ki ju vodi Geodetska uprava RS in iz katerih občina za potrebe odmere nadomestila črpa potrebne podatke. (2) Površina nezazidanega stavbnega zemljišča se določi kot površina zemljiške parcele, ki je namenjena gradnji, ob upoštevanju pogojev 3. člena tega odloka in pogojev vsakokratnega veljavnega izvedbenega prostorskega akta ter pogojev oziroma omejitev, določenih z drugimi pravnimi akti. III. DOLOČITEV OBMOČIJ ODMERE NADOMESTILA 5. člen (območja odmere nadomestila) (1) Območja, ki so predmet odmere nadomestila, določa veljaven prostorski akt. Delijo se na tri kakovostne skupine na podlagi kriterijev lokalnega pomena območja in dostopnosti do javnih funkcij in so določena na mejo naselij po Registru prostorskih enot natančno: 1. območje: Naselji Središče ob Dravi in Grabe. 2. območje: Naselje Obrež. 3. območje Naselji Godeninci in Šalovci. (2) Pregledna karta kakovostnih skupin je priloga k temu odloku. IV. MERILA ZA DOLOČITEV VIŠINE NADOMESTILA 6. člen (splošna merila) Za določitev višine nadomestila za zazidana in nezazidana stavbna zemljišča se upoštevata naslednji merili: lega in namen stavbnega zemljišča, opremljenost stavbnega zemljišča s posamezno vrsto gospodarske javne infrastrukture ali z omrežji infrastrukture gospodarskih javnih služb. 7. člen (lega in namen zazidanega stavbnega zemljišča) (1) Namen uporabe stavbnega zemljišča, oziroma dela stavbe na tem stavbnem zemljišču, se določi na podlagi evidenc o nepremičninah. Glede na vrsto dejanske rabe dela stavbe, se zazidano stavbno zemljišče vrednoti na naslednji način: A. Stanovanjske stavbe: enostanovanjske, dvostanovanjske individualne stavbe, vrstne hiše, stanovanjske stavbe s tremi ali več stanovanji, stanovanjske stavbe za posebne družbene skupine, oskrbovana stanovanja, stanovanje, neprimerno za bivanje v stavbi z dvema in več stanovanji, garažne stavbe in nepokrita parkirišča, ki se ne uporabljajo v povezavi s poslovno dejavnostjo. Skupina 1. območje 2. območje 3. območje 50 30 15 B. Stavbe, v katerih se opravlja dejavnost turizma, gostinstva Skupina 1. območje 2. območje 3. območje 220 150 90 Stavbe v katerih se opravlja trgovina in storitvene dejavnosti Skupina 1. območje 2. območje 3. območje 220 150 90 Stavbe v katerih se opravlja industrija in objekti, ki se uporabljajo v povezavi z dejavnostmi Skupina 1. območje 2. območje 3. območje 220 150 90 8. člen (lega in namen nezazidanega stavbnega zemljišča) Namen uporabe nezazidanega stavbnega zemljišča se določi glede na namensko rabo območja, kot jo določa veljavni prostorski akt in se vrednoti na naslednji način: Namembnost zemljišča Skupina 1. območje 2. območje 3. območje Območja za izgradnjo stanovanjskih stavb 50 30 15 Območja za izgradnjo poslovnih stavb 220 150 90 9. člen (opremljenost stavbnega zemljišča) (1) Opremljenost stavbnega zemljišča s komunalnimi in drugimi objekti in napravami individualne in skupne rabe z dejansko možnostjo priključka na te objekte in naprave se ovrednoti z naslednjimi točkami: Opremljenost z GJS Število točk Javna cesta 60 Javni vodovod 50 Javna kanalizacija 50 Javna razsvetljava 20 (2) Šteje se, da ima stavbno zemljišče možnost priključka na vodovod, elektriko, in kanalizacijo, če obstaja dejanska možnost priključitve in koriščenja teh komunalnih objektov in naprav. V. ODMERA NADOMESTILA 10. člen (določitev višine nadomestila) 1 (1) Letna višina nadomestila za zazidana stavbna zemljišča se določi kot vsota točk, dobljenih iz 7. in 9. člena tega odloka, ki se pomnoži s površino zazidanega stavbnega zemljišča ter z letno višino točke za odmero nadomestila za zazidana stavbna zemljišča. (2) Letna višina nadomestila za nezazidana stavbna zemljišča se določi kot število točk, dobljenih iz 8. in 9. člena tega odloka, ki se pomnožijo s površino nezazidanega stavbnega zemljišča, z letno višino točke za odmero nadomestila za nezazidana stavbna zemljišča ter faktorjem 0,2. 11. člen (vrednost točke) (1) Vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2019 znaša 0,00291 EUR/m2. (2) Vrednost točke za odmerno leto se z ugotovitvenim sklepom župana letno revalorizira s količnikom, ugotovljenim na podlagi letnega povprečnega indeksa rasti cen življenjskih potrebščin po podatkih Statističnega urada RS, za obdobje pred letom za katero se nadomestilo odmerja, v kolikor je količnik večji od ena. (3) V primeru drugačne določitve vrednosti točke, kot je določena v prejšnjem odstavku, novo vrednost točke določi Občinski svet Občine Središče ob Dravi, na predlog župana. 12. člen (zavezanec) (1) Zavezanec za plačilo nadomestila za zazidano stavbno zemljišče je lastnik oz. neposredni uporabnik zemljišča oziroma dela stavbe (imetnik pravice razpolaganja, najemnik stanovanja oziroma poslovnega prostora, imetnik stanovanjske pravice). (2) Zavezanec za plačilo nadomestila za nezazidano stavbno zemljišče je njegov lastnik, najemnik oziroma imetnik stavbne pravice, če je le-ta vzpostavljena na zemljiški parceli. 13. člen (prijava nadomestila) Zavezanec za plačilo nadomestila je dolžan občinski upravi sporočiti vse spremembe, ki bi kakorkoli vplivale na odmero nadomestila v roku petnajstih dni po nastanku spremembe, najpozneje pa do 28.02. tekočega leta. V kolikor zavezanec tega ne sporoči, občinska uprava sama pridobi podatke iz ustreznih evidenc in jih uskladi skladno s predpisi s področja o evidentiranju nepremičnin. Podatke za odmero nadomestila vzdržuje občinska uprava Občine Središče ob Dravi na osnovi uradnih podatkov in lastnih evidenc. 14. člen (Odmera nadomestila) Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča se odmeri za vsak odmerni predmet posebej Odločbo za plačilo nadomestila izda Ministrstvo pristojno za finance, ki tudi poskrbi za izterjavo plačila. Osnova za izdajo odločb so podatki, kijih vsako leto posreduje občinska uprava. Plačilo nadomestila zavezanci plačujejo v skladu s predpisi o davčnem postopku. Postopek pritožbe na odločbo za plačilo nadomestila se izvede v skladu s predpisi o davčnem postopku. VI. OPROSTITVE PLAČILA NADOMESTILA 15. člen (oprostitve plačila nadomestila) (1) Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča se ne plačuje: za zazidana stavbna zemljišča, katera se neposredno uporabljajo za potrebe obrambe in zaščite RS, za objekte tujih držav, ki jih uporabljajo tuja diplomatska in konzularna predstavništva ali v njih stanuje njihovo osebje, za objekte mednarodnih in meddržavnih organizacij, ki jih uporabljajo te organizacije ali v njih stanuje njihovo osebje, če ni v mednarodnem sporazumu drugače določeno, za stavbe, ki jih uporabljajo verske skupnosti za svojo versko dejavnost. (2) Za oprostitev lahko zavezanec zaprosi v naslednjih primerih - za dobo 5 let občan, ki je kupil novo stanovanje kot posamezen del stavbe ali zgradil, dozidal ali nadzidal družinsko stanovanjsko hišo, če je v ceni stanovanja oziroma družinske stanovanjske hiše ali neposredno v celoti plačal stroške komunalnega prispevka. Petletna oprostitev začne teči od dneva vselitve v stanovanje ali stanovanjsko hišo, kar zavezanec dokazuje s potrdilom Upravne enote o prijavi stalnega prebivališča. - zavezanec katerega objekt je trajno neuporaben zaradi požara, poplave ali druge naravne nesreče in to dokaže z ustreznim potrdilom. Oprostitev velja za obdobje, ko objekta ni mogoče uporabljati. Zavezanci morajo vlogo za oprostitev z ustreznimi dokazili vložiti za tekoče leto odmere do 28.02. tekočega leta. Vil. KAZENSKE DOLOČBE 16. člen (kazenske določbe) (1) Z denarno kaznijo 850 € se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki je zavezanec za plačilo nadomestila, če: ne prijavi nastanka obveznosti plačila nadomestila po tem odloku ali vseh sprememb, ki vplivajo na odmero nadomestila, in sicer v 15 dneh po nastanku obveznosti oziroma sprememb; na poziv pristojnega občinskega organa v roku 30 dni od poziva ne posreduje točnih podatkov, ki omogočajo odmero nadomestila; prijavi lažne podatke ali prikriva podatke, ki so potrebni za izračun nadomestila. (2) Z denarno kaznijo do 250 € se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. (3) Z denarno kaznijo do 450 € se kaznuje samostojni podjetnik, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. (4) Z denarno kaznijo do 150 € se kaznuje fizična oseba, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. Vlil. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 17. člen (prenehanje veljavnosti obstoječega odloka) (1) Z dnem uveljavitve tega odloka se preneha uporabljati Odlok o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 21/2003 in 23/2005). (2) Pritožbe zavezancev, vezane na odmero nadomestila za pretekla odmerna leta, se obravnavajo na podlagi takrat veljavnega odloka. 18. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati 8 dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Uporabljati pa se začne s 01.01.2019. Številka: 007-5/2017 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi drugega odstavka 132. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije, št. 61/2017) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel ODLOK o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Središče ob Dravi 1. člen Ta odlok določa višino stroškov lokacijske preveritve, ki jih Občina Središče ob Dravi zaračuna investitorju oziroma pobudniku lokacijske preveritve, razen če je investitor oziroma pobudnik Občina Središče ob Dravi, kot nadomestilo stroškov, ki nastanejo v postopku lokacijske preveritve na podlagi pobude investitorja gradnje na posamični poselitvi, investitorja, ki želi odstopiti od prostorskih izvedbenih pogojev ali izvesti dopolnilne prostorske ureditve oziroma posege v prostor, ali pobudnika začasne rabe prostora. 2. člen Stroški za posamezno lokacijsko preveritev znašajo: za določanje obsega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi 1.000,00 eurov, za individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev 1.500,00 eurov, za omogočanje začasne rabe prostora 1.300,00 eurov. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 007-16/2018 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 109. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije, št. 61/2017) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018, sprejel ODLOK o določitvi takse za obravnavo zasebnih pobud za spremembo namenske rabe prostora v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Središče ob Dravi 1. člen Ta odlok določa višino takse za obravnavanje tistih zasebnih potreb glede prostorskega razvoja, ki predstavljajo pobudo za spremembo namenske rabe prostora v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Središče ob Dravi, ki jo vplačajo vlagatelji pobud. 2. člen (1) Višina takse za posamezno pobudo za spremembo namenske rabe prostora iz prejšnjega člena znaša: za spremembo osnovne namenske rabe prostora: 150,00 eurov za spremembo podrobnejše namenske rabe prostora 150,00 eurov (2) Za spremembo v primarno rabo (gozdna, kmetijska, vodna) se taksa ne plača. (3) Takse se ne plača, ko gre za spremembe, ki ne predstavljajo vsebinsko novega določanja ali spreminjanja namenske rabe prostora, načrtovanja novih prostorskih ureditev ali določanja novih prostorskih izvedbenih pogojev, so pa potrebne zaradi odprave očitnih pisnih, računskih in tehničnih napak v tekstualnem ali grafičnem delu OPN ter odpravo pomanjkljivosti glede njegove oblike. (4) V kolikor se vloga nanaša na več parcel, se za posamezno pobudo šteje pobuda dana za spremembo namembnosti na enovitem zaokroženem območju v okviru ene enote urejanja prostora. (5) Zavezanec za plačilo takse je vlagatelj pobude. (6) Plačilo takse ne zagotavlja spremembe namenske rabe prostora v OPN, temveč zgolj obravnavo ustreznosti pobude na občini z vidika njene skladnosti s temeljnimi pravili urejanja prostora, cilji prostorskega razvoja občine in pravnimi režimi v prostoru ter z vidika možnosti opremljanja zemljišča s komunalno opremo in drugo gospodarsko javno infrastrukturo. Plačilo takse je pogoj za obravnavo pobude. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 007-15/2018 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - Odi. US, 76/08, 100/08 - Odi. US, 79/09, 14/10 - Odi. US, 51/10, 84/10 - Odi. US, 40/12 -ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 76/16- odi. US in 11/18 - ZSPDSLS-1) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 4/16 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na 2. redni seji dne 20.12.2018 sprejel PRAVILNIK o prenehanju veljavnosti Pravilnika o dodeljevanju enkratne socialne pomoči v Občini Središče ob Dravi 1. člen Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju enkratne socialne pomoči v Občini Središče ob Dravi objavljen v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi št. 7/14. 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 007-17/2018 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16 ) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018, sprejel naslednji Sklep o potrditvi dopolnjenega predloga Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2019 1. Sprejme in potrdi se dopolnjen predlog Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2019 s prilogami. 2. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-8/2018-1 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi kadrovskega načrta za leto 2019 1. člen Sprejme in potrdi se predlog kadrovskega načrta za leto 2019 za občinsko upravo občine Središče ob Dravi. Za P- Št. Zaposleni Tarif na skup ina Sprejet kadrovs ki načrt za leto 2018 Št.sist. delovnih mest Dejansko št. zaposlenih na 31.12.2018 Predlog kadrovskega načrta za leto 2019 Delo.raz. za ned.čas Delovno razmerje za določen čas I. Funkcionarji občine (župan, podžupan) Župan 1 1 1 0 Mandat 4 leta Podžupan 1 20% plače 1 25% plače 1 25% plače 0 Mandat 4 leta SKUPAJ -I 2 2 2 0 II. Zaposleni, ki se jim sredstva za plače zagotavljajo na podlagi Zakona o sistemu plač v javnem sektorju Direktorica občinske uprave VII/2 1 1 1 1 0 Mandat 5 let Tajnica župana V 1 1 1 0 6 mesecev Hišnik Vzdrževalec IV 1 1 1 1 1 Nedoloče n čas Višji svetovalec lil VII/2 0 1 1 1 Nedoloče n čas Finančnik II VII/2 0 1 1 1 Nedoloče n čas SKUPAJ M 4 4 3 5 3 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in začne veljati naslednji dan po objavi in je sestavni del proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2019. Številka: 03230-8/2018-2 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti ( Uradni list RS, št. 11/18 ) na podlagi 2. in 3. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18 ) ter 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet na svoji 2. redni seji dne 20.12.2018 sprejel naslednji Sklep O letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 1. člen S tem sklepom se določi Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 (v nadaljevanju letni načrt) 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 38.256,72 EUR. 3. člen Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: Zap št. Lokacija, pare. št. vrsta nep. K.o izmera v m2 Lastnik Predvidena sredstva v € 1. 35/44, 35/32, 35/26, 35/30, 35/38, 35/41,35/28, 35/35, Obrež, cesta Javna pot 1441 Čavničar, Habjanič, Kočevar, Krničar, Puklavec, Rakuša Zebec 5.000,00 2. JR 803-601 - 566/3 del ceste Ša lovci 1000 Trstenjak Ivanuša 4.000,00 3. 553/4 zemljišče Vodranci 2400 Čurin 5.000,00 4. 2441 stanovanje 1/15 Središče 90 Jesih, 2.660,00 5. 1669/4, 1662/1, 1663/3, 1691/51, 1670/3, 1675/3, 1691/53 Središče -odkup za izgradnjo ceste 2871 Horvat, Kovač, Majč, Podgorelec, SKZGRS 21.596,72 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in začne veljati naslednji dan po objavi in je sestavni del proračuna občine Središče ob Dravi za leto 2019. Številka: 03230-8/2018-3 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti ( Uradni list RS, št. 11/18 ) na podlagi 2. in 3. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18 ) ter 13. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16) je Občinski svet na svoji 2. redni seji dne 20.12.2018 sprejel naslednji Sklep o letnem načrtu prodaje nepremičnega premoženja Občine Središče ob Dravi za leto 2019 1. člen S tem sklepom se določi Letni načrt prodaje nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2019 (v nadaljevanju letni načrt) 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 82.106,80 EUR. 3. člen Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: Zap št. Lokacija, pare. št. K.o izmera v m2 Lastnik Predvidena sredstva v € 1. 522/1 Vodranci 119 Dedovanje Horvat 142,80 2. 534/4 Vodranci 252 Dedovanje Horvat 302,40 3. 534/3 Vodranci 942 Dedovanje Horvat 1.130,40 4. 529/3 Vodranci 5129 Dedovanje Horvat 6.154,80 5. 520/2 Vodranci 277 Dedovanje Horvat 332,40 6. 2290/4 Središče 31,17 Stanovanje, Slovenska 18 5.750,00 7. 2290/1 Središče 1156 stavbišče 13.294,00 8. Kmetijska zemljišča Središče 40000 Agrarni deleži 10 55.000,00 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in začne veljati naslednji dan po objavi, ter je sestavni del proračuna občine za leto 2019. Številka: 03230-8/2018-4 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji Sklep o potrditvi amandmaja št. 1 1. člen Sprejme in potrdi se amandma št. 1, ki ga je vložil župan Občine Središče ob Dravi k predlogu Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Središče ob Dravi. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-8/2018-5 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji Sklep o potrditvi Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Središče ob Dravi 1. člen Sprejme in potrdi se dopolnjen predlog Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Središče ob Dravi. Predlog Odloka se uskladi z vloženim amandmajem št. 1. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230-8/2018-6 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji Sklep o potrditvi predloga Odloka o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Središče ob Dravi 1. člen Sprejme in potrdi se predlog Odloka o določitvi stroškov lokacijske preveritve v Občini Središče ob Dravi z predlagano spremembo. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230- 8/2018-7 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji Sklep o potrditvi predloga Odloka o določitvi takse za obravnavo zasebnih pobud za spremembo namenske rabe prostora v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Središče ob Dravi 1. člen Sprejme in potrdi se predlog Odloka o določitvi takse za obravnavo zasebnih pobud za spremembo namenske rabe prostora v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Središče ob Dravi z predlagano spremembo. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka: 03230- 8/2018-8 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe ravnanja z odpadki v Občini Središče ob Dravi in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016 ) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji SKLEP O seznanitvi s poročilom o izvajanju GJS ravnanja z odpadki v letu 2017 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi se je seznanil z letnim poročilom o izvajanju gospodarske javne službe ravnanja z odpadki v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž v letu 2017, ki ga je pripravil izvajalec GJS. 2. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 03230- 8/2018-9 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Občini Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 7/16) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16 )je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2 . redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji SKLEP O seznanitvi s poročilom o izvajanju GJS odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih voda v letu 2017 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi se je seznanil z letnim poročilom o izvajanju gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž v letu 2017, ki ga je pripravil izvajalec GJS. 2. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 03230- 8/2018-10 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo v občini Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/16), in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16 ) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji SKLEP O seznanitvi s poročilom o izvajanju GJS oskrbe s pitno vodo v letu 2017 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi se je seznanil z letnim poročilom o izvajanju gospodarske javne službe oskrbe s pitno v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž v letu 2017, ki ga je pripravil izvajalec GJS. 2. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 03230- 8/2018-11 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja obveznih lokalnih gospodarskih javnih služb ravnanja s komunalnimi odpadki v občini Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 7/16 ) Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12, 109/12 in 76/17) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji SKLEP o določitvi cene gospodarske službe ravnanja z odpadki 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi je obravnaval in sprejel Elaborat o oblikovanju cen storitev obveznih občinskih javnih gospodarskih služb ravnanja z odpadki v občinah Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi za leto 2019. 2. člen Občinski svet Središče ob Dravi soglaša z določitvijo cene javne službe za zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov, obdelavo komunalnih odpadkov in odlaganje komunalnih odpadkov: 1. ZBIRANJE ODPADKOV Zbiranje ločenih frakcij in kosovnih odpadkov, ločeno zbiranje odpadne embalaže ter mešanih komunalnih odpadkov (cene so brez DDV): cena storitev v EUR/kg 0,16388 od tega stroški javne infrastrukture v EUR 0,00375 stroški izvajanja storitev v EUR 0,16013 Zbiranje bioloških odpadkov (cene so brez DDV): cena storitev v EUR/kg 0,10916 od tega stroški javne infrastrukture v EUR 0,0000 stroški izvajanja storitev v EUR 0,10916 2. OBDELAVA ODPADKOV Obdelava mešanih komunalnih odpadkov (cene so brez DDV): cena storitev v EUR/kg 0,09945 od tega stroški javne infrastrukture v EUR 0,00000 stroški izvajanja storitev v EUR 0,09945 3. ODLAGANJE ODPADKOV Odlaganje mešanih komunalnih odpadkov (cene so brez DDV): cena storitev v EUR/kg 0,14903 od tega stroški javne infrastrukture v EUR 0,00000 stroški izvajanja storitev v EUR 0,14903 3. člen S sprejemom tega sklepa preneha veljati sklep številka 03230-6/2017- 3 z dne 08.12.2017. 4. člen Ta sklep velja takoj po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi uporabljati pa se začne s 01.01.2019. Številka: 03230-8/2018- 12 Središče ob Dravi, dne: 20.12.2018 Jurij BORKO, župan l.r. Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi, št. 7/16), Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb (Uradni list RS, št. 87/12, 109/12 in 76/17) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/16) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 2. redni seji, dne 20.12.2018 sprejel naslednji SKLEP O določitvi cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda ter storitev povezanih z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi je obravnaval in sprejel Elaborat o oblikovanju cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda v Občini Središče ob Dravi za leto 2019. 2. člen Občinski svet Središče ob Dravi soglaša z določitvijo cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda ter storitev povezanih z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami in sicer: 1. ODVAJANJE ODPADNIH VODA Storitev odvajanja odpadnih voda - obvezna javna služba (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v€ Odvajanje odpadnih voda Količina odvedene vode m3 Na m3 odvedene vode 0,50362 Omrežnina za odvajanje odpadnih voda za - obvezna javna služba in posebne storitve (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v€ Premer vodomera Na mesec DN