R§VI mm\ ZBgRNIK Zfl VgKnme IN m5TP?UWENTflLN§ QliI5B9 aREJUJE. DR- QOJOTK KREK 1. septembra 1903. JZMAJA 6 KRAT NA LETO befnik. 1. VSAKEGA DRUGEGA MESECA CENA ZA LETO 8 K. ZA iLETA4K50H. POSAMEZNI ZVEZKI PO 2 KRONI Založništvo L.SCHWENTNER ljubijana UREDNIŠTVO UPRAVNIŠTVO 6ospodskeul.št.10. Dvorski trg šl:3 Matisnila JoS-ESirie Zj P- na Ounaji.VII. ^?5ebina L letnika „Novih akordov": št. 1. 1. Dr. Benjamin Ipavec, „Poloneza" za klavir. 2. Fran Ferjančič, „Oj slovenska žemljica" za moški zbor. 3. Iv. pl. Zaje, „Seljanko, dušo draga" pesem za tenor ali sopran s klavirjem. 4. Risto Savin, ,,Sarabande" za klavir. 5. Emil Kemel, „Fugirana predigra" za orgije. 6. Dr. Anton Schwab, „Moji devojčici" serenadica za mešan zbor. 7. Karel Hoffmeister, „Ločitev" dvospev s klavirjem. 8. Josip Prociiazka, „Nokturno" za gosli in klavir. 9. Lavoslav Palior, „En starček je živel" za bariton, moški zbor in klavir. 10. Dr. Gojmir Kreit, „Slovanski capriccio" za klavir. 11. Josip Prociiazlta, „Kaj bi te vprašal" za srednji glas in klavir. Št. 2, 1. Anton Lajovic, „Sanjarija" za klavir. •v 2. Dr. Benjamin Ipavec, „Ge na poljane rosa pade" za srednji glas in klavir. 3. Josip Prochazica, „Vabilo" za moški zbor. 4. Dr. Gojmir Kreit, „Vabilo" za mešan zbor. 5. Viktor Parma, „Mandolinata" za klavir. 6. Dr. Gustav Ipavec, „Tiček" za mešan zbor. 7. Danilo Fajgelj, „Fuga" za orgije. 8. Risto Savin, „Etude" za klavir. 9. Fran Ferjančič, „Pokojnici v slovo" za ženski zbor. 10. Dr. Gojmir Krek, in klavir. ,Jaz nimam več palm . za tenor I St. 3. 1. Anton Lajovic, „Adagio" za velik orkester (čveteroročna priredba skladateljeva). 2. Davorin Jenko, „Na tujih tleh" dvospev s klavirjem. 3. Peter Jereb, „Lahko noč" za moški zbor, tenor- in bari- ton-solo. 4. Lavoslav Pahor, „Na poljani" za bariton in klavir. 5. Karel Hoffmeister, „Leži polje ravno" čveterospev. 6. Dr. Gojmir Krek, „V planinski raj!" koračnica za klavir. 7. Janez Laharnar, „Moj dom" za moški zbor. Št. 4. 1. Josip Procházka, „Barcarola" za klavir. 2. Anton Foerster, „Povejte, ve planine!" za moški zbor. 3. Dr. Gojmir Krek, „Prošnja", za srednji glas in klavir. 4. Ignacij Hiadnik, „Fuga" za orgije. 5. Fran Korun, „Potrkali na okno..." čveterospev. 6. Josip Procházka, „Nokturno H" za gosli in klavir. 7. Oskar Dev, „Mak" za jeden glas in klavir. 3. Kari Jeraj, „Lepa Vida" gondoljera za klavir. 9. Dr. Gojmir Krek, „Idila" za mešan zbor. Št. 5. 1. Josip Procházka, „Eomanca" za klavir. 2. Risto Savin, „Zori rumena rž. . .." za moški zbor. 3. Dr. Benjamin Ipavec, „Pozabil sem mnogokaj dekle" za srednji glas in klavir. 4. Fran Gerbič, „Gondolirjeva pesem" za ženski zbor. 5. Viktor Parma, „Valček" za klavir. 6. Josip Ipavic, „Himna" za mešan zbor in orgije. 7. Emil Komel, „Fughetta" za klavir. 8. Dr. Gojmir Krek, „Misli" za tenor in klavir. 9. Emil Adamič, „Zapuščena" za moški zbor. Št. 6. 1. Josip Ipavic, „Triglavska koračnica" za klavir. 2. F. S. Vilhar, „Klevetnikom Hrvatske" za moški zbor. 3. Josip Procházka, „Zvezde žarijo..." za glas in klavir. 4. Dr. Gojmir Krek, „Bagatela" za klavir. 5. Stanko Premrl, „Slavnostna predigra" za orgije. 6. Emil Adamič, „Lipa" za mešan zbor. 7. Dr. Gojmir Krek, „Polka française" za klavir. KÁía 1/1 JU CL if^u Večerna. Lento e molto espre^ivo. Risto Savin, Op.6. št. 5. Kla\ir. ¡1 ■>- Ii ..p! tffl] " b '•)■■, »U iJ Ar- m^--' fe sL'^d. ^- ^ fit ti it "^r j {0 l r i t—y- • 7 0 ^ mf ^—^ TT p ^-Hr- J -- 1 ^ 4—h i 'it.- ^--Ti w « 4— t ft b — IP • -M 0-i--H --------- 9-.-- ....... [5=1 / •_* • —k-/0 ^^^ - rT^ 1* — jymorendi '-3—^ A * i —w--< - i —w pr^p 1— r \ -1 ^ __> y y -9--.- - SHch und Druck von Jos. Eberle & C9 Wien, VII. Seidengasse 3 - 9. N.A.Iii. v/ Lahko noč. (A. Gradnik.) Pran Gerbi6,Op.53, st.l. Moški zbor. Lah- ^ J IJ J. ^ le! Na tvo - je .sr f ce naj M I bož - ji M i ± in svet - le TTIp sni ta i bla - gos - lov & m P svet - le sni m J noc_ ro si, m 1 ta V-fc. \ i y( ! ^ h 7Tlf i noc ro - si, DE in svet - le S i -zt sni ta nf espress. Barifon SoIo. -^-0-r-i^ m s noc ro i m ■ SI, in I svet - le I f P sni ta Spa - vaj, sa - njaj, sa-njaj string. ere - do allargan. l&h - I noc ko noc cre- Tempo I. / It lju - bo dek noc, 32V r-rr Spa - vaj, V 2M JjL sa- njaj do i lju - bo dek - le! - see n - f Spa - vaj. - do allargan. be - le - ga * d J m 3 lah ko ¿i ÉÉÉ noc, oj :zz m lah - ko :z2 i f noc, ti lju- bo dek - i riten. le, ti zr ane, oj Iju - bo dek - m m í le! 77" í riten. ^Pa ne pojdem prek poljan (Aleksandrov.) Strahoma Emil Adamič, Glas. Klavir.< iJlj M — Pa ne poj-dem ] m prek po--■-i—• ■Ijan, -1- ^^^-- r p r=r - J J—^— r' P P f -- f C f r —^ —F-■ -J-^- -£- 9 9-'-• •rf ± P i je v po - Ija - ni čr - ni vran, 5 / je vpo-]ja- ni noč m j ^ ? dan. m A: S m —^—m tf = i rf = i mf i Jaz bo-jim se ga mo - ±1 mf -T_^_t i P P PP— eno čr- no \Ta-nje je o - ko čr - na slu L^ iK C/ I S lEE P y ^ y P IS i tnja ? 5 —^-i- ■v r—. p g ' r gre z me - r^ > 1 1 —f--Î- no. 1 nj > 1 ß ñ ' P P ^ I Ü1, v tu-ji-nI —jI 1 / . Pfc M: 3 3 ^ r- ep ,j1 u I ^ s ííi^ ^ 3 ' jH f ^^^ r r 1 'bi rii^ž'! j: 33 * M 9 ža - - lo ^ /P > i ^g- --^-- val. ———^—■ 'j r ¿ - 1 —-^-ÎF- p ^ r ^H —f—Η r r 3 * ^ p f C - i r ir ' r^r r -i— ^---r rf -- --f-f- ff -i—i— —Η^—p— LLJ i r T -1—^—^— Pesem. (Koljcov.-O. Zupančič.) Anton Lajovic. Počasi. Sopran Klavir. I P =F tis - ta pom - H lad, o - ne to ro - že mrt p rliF J J ve, ki sva î i ± ven - ce iz i njih nek - daj scen - do »lil p I ^r I [[Tj- j-rmfi^^ii^ I iW^ sple - ta - la, i sple - ta - ]a ž njim. S In vsi Z2 m dne - \i so i i sli kot pnš - 4 i 0 . g , tir f r H^ i m ritard. . m T. I s s: molto I 7 ~7~ # I # daj vi-jem ven Í ce iz rozr i e po- Ö vem vam, za - daj xi - jem ven - ce iz ^n» •—# 4«—•—é -lé Ispod grma ljubičica. (Albert Wel)er.) Srečko Albini. a tempo_ Mešan zbor. poco ritard. ritard. vik r,all. a tempo pa tempo poco ritard. p a tempo pik rali, espr.essivo a tempo ritard. zanju zna-ti. A pa ce o - cvas - ti; i) Ai) ^ teš-lco li je sa-mo-va - ti jad-na pro-pas - ti, oj, M P — P ritard. espressivo alë^ ritard. r vik rail. un poco meno mosso jad-na pro - pas - m « piii rail, espressivo PP un poco meno mosso ritard. da mu slat - ko, J) slat-ko mirne molto rail. _ p'on- da po - ve ne, pa h on-da po-ve - ne! espressivo ritard. molto rail. - o mraku. Zelo izrazno. Klavir. i S mf: -F 1 accel. P Emil Adamič. poco a ppco h« PP r>)-T" f -í —K— - e................. P 'it-- i ■^r--1 - íp-- fl * • íLJ^ f— > b^ WP " ■ bl» P tf^f P b'^'TV'b« / r T' ^ r 1 •• 1 nf LfJ poco rit. Kot v začetku. poco a poco ritardando a tempo ^?sebina IL letnika „Novih akordov" st. 1. Slika: Dr. Benjamin Ipavec (* 24. dec. 1829). 1. Dr. Benjamin Ipavec, „Valček" za klavir. 2. Oskar Dev, „Vzdih" za en glas in klavir. 3. Josip Procházka, „Balada" za gosli in klavir. 4. Risto Savin, „Ponočni stražnik" za moški zbor, 5. Dr. Gojmir Krek, „Duhovna pesem" za mešan zbor in orgije« 6. Julij Junek, „Terpsihora" Polka française za klavir. Št. 2. Slika: Risto Savin (* 11. juL 1859). 1. Josip Vedral (Ljubljana), „Slovanska koračnica" za klavir, 2. Risto Savin (Praga), „Skala v Savini" za en glas in klavir. 3. Josip Procházka (Ljubljana), „Zaprto srce" četverospev. 4. Hinko Druzovič (G-radec), „Fuga" za orgije. 5. Dr. Gojmir Krek (Ljubljana), „Iz vseh grobov ta večnost.." za en glas in klavir. 6. Dr. Anton Schwab (Celje), „Zdaj sam le sem zahajam" mešan zbor. 7. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Spominski list" za klavir. St. 3. 1. Risto Savin (Praga), „Barcarola" za klavir. 2. Vilko Novak (Zagreb), „Himna k 40oj godišnjici hrv. pjevačkog družtva ,Kola'" za moški zbor. 3. Dr. Benjamin Ipavec (Gradec), Eomanca iz operete „Tičnik" za en glas in klavir. 4. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Spominski list" za klavir. 5. Ivan pl. Zaje (Zagreb), „Pater noster" za en glas, gosli-solo in harmonij ali klavir. 6. Josip Ipavic (Gradec), „Imel sem ljubi dve...." četverospev. 7. Dr. Gojmir Krek (Ljubljana), „Zaprta so njena okenca...." za en glas in klavir. 8. Julij Junek (Praga), „Mazurka" za klavn. Št. 4. Slika: Fran Gerbic (* 5. oktobra 1840). 1. Josip Procházka (Ljubljana), „Impromptu" za klavir. 2. Fran Gerbič (Ljubljana), „Eožmarin" za tri ženske glasove in klavir. 3. Hinko Druzovič (Ptuj) a) „Je pa davi slanca padla" za moški zbor harmoniziran naroden napev. b) „Žalost" za mešan zbor harmoniziran naroden napev. 4. Risto Savin (Praga), „Predsmrtnica" za srednji glas in klavir. 5. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Slavnostna predigra" za orgije. 6. Viktor Parma (Črnomelj), „Ne ndajmo se!" koračnica za klavir. St. 5. Slika: Josip Procházka C^ 24. febr. 1874j. 1. Emil Adamič (Zagorje ob Savi) „Spominski list" za klavir. 2. Josip Proházka (Ljubljana), „Poslednja noč" za višji glas in klavir. 3. Emil Komel (Gorica), „Fugirana predigra" za orgije. 4. Dr. Anton Schwab (Celje), „Slanica" za moški zbor. 5. Risto Savin (Praga), „List v album" za klavir. 6. Dr. Gojmir Krek (Lipsko)^ „Y brezupnosti" za en glas in klavir. '7. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „V gozdu" za mešan zbor. : 8. Josip Procházka (Ljubljana), „Bolne rože" za višji glas in klavir. I 9. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Povejte ve planine" za mešan zbor. i t t St. 6. 1. Dr. Benjamin Ipavec (Gradec), „Dve fugeti" za klavir. 2. Karel Hoffmeister (Praga), „Ko zaspal bom v smrti..." za mešan zbor. 3. Josip Procházka (Ljubljana), „O ljubica..." za en glas in klavir. 4. Dr. Gustav Ipavec (Št. Jurij ob j. ž.), „Kadrilja" za klavir. 5. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Zvečer" za mešan zbor. 6. Risto Savin (Praga), „Narodna" za klavir. 7. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Na tvoje zdravje, Berta..." za en glas in klavir. Vsebina III. letnika „Novih akordov": Št. 1. Slika: Viktor Parma (* 20. febr. 1858). 1. Viktor Parma (Črnomelj), „Koračnica« iz operete „Amazonke" za klavir. 2. Vilko Novak (Zagreb), „Bi mirna noč« za moški zbor z bariton-solom. 3. Josip Procházka (Ljubljana), „Tak' si lepa..." za en glas in klavir. 4. Srečko Albini (Zagreb), „Arlekinade« 1. Serenata za klavir. 5. Karel Hoffmeister (Praga), „Nocturno" dvospev s klavirjem. 6. Dr. Gustav Ipavec (Št. Jurij ob j. ž.), „Kukavica" za mešan zbor. 7. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Zimska kmečka pesem" za en glas in klavir.