Ormož, 21.02.2005 Letnik 3 Številka 1 1. ODLOK o preimenovanju naselja v Krajevni skupnosti Sv. Tomaž 2. ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož 3. ODLOK o spremembi lokacijskega načrta za ureditev krajevnega središča Ivanjkovci 4. ODLOK o lokacijskem načrtu ureditve Športnega parka Trate 5. ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o predkupni pravici Občine Ormož 6. PRAVILNIK o spremembah pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov 7. PRAVILNIK o sofinanciranju programov humanitarnih organizacij v občini Ormož 8. PRAVILNIK o sofinanciranju programov na področju ljubiteljske kulture v občini Ormož 9. PRAVILNIK o pogojih in merilih za sofinanciranje športnih programov v občini Ormož 10. PRAVILNIK o dodeljevanju proračunskih sredstev kmetijstva v občini Ormož za pospeševanje razvoja 11. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE poslovnika Občinskega sveta Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o preimenovanju naselja v Krajevni skupnosti Sv. Tomaž -predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 2 1. Na podlagi 8. člena Zakona o imenovanjih in evidentiranju naselij, ulic in stavb (Uradni list SRS št. 5/80, 42/86, 8/90) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01 ) je Občinski svet občine Ormož za svoji _____ seji, dne ______ sprejel 21.02.2005 Stroški izdelave tablice z novo hišno številko bremenijo lastnika stavbe. 3. Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 900-74/04 7 10 Ormož, dne ___________ ODLOK o preimenovanju naselja v Krajevni skupnosti Sv. Tomaž 1. člen S tem odlokom se naselje Gradišče pri Ormožu preimenuje v Gradišče. 2. člen GURS, Izpostava Ormož je dolžna naročiti in posredovati lastnikom stavb nove tablice z hišnimi številkami najpozneje dva meseca po uveljavitvi tega odloka. člen Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Občinski svet Ormož je na svoji 22. seji, dne 30.12.2004 obravnaval osnutek Odloka o preimenovanju naselja v Krajevni skupnosti Sv. Tomaž. Ker na predloženi osnutek ni bilo pripomb, predlagamo Občinskemu svetu, da sprejme predloženi predlog Odloka o preimenovanju naselja v Krajevni skupnosti Sv. Tomaž. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. "K/74.500 Dejavnost posredovanja in zaposlovanja delovne sile". Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS 12/91, 8/96) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož, na ____ seji, dne ______ sprejel V 2. odstavku 7. člena Odloka o ustanovitvi Mladinskega centra se pred prvo alineo doda nova alinea, ki se glasi: "D/22.110 Izdajanje knjig". ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož 1. člen V 2. odstavku 7. člena Odloka o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 1/04) se črta 17. alinea, ki se glasi: 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Datum: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 3 Obrazložitev: Črtanje dejavnosti K/74.500 Dejavnost posredovanja in zaposlovanja delovne sile predlagamo, saj je Okrožno sodišče Ptuj pri priglasitvi Mladinskega centra zavrnilo vpis navedene dejavnosti. Istočasno pa predlagamo novo dejavnost, ki se nanaša na izdajanje brošur, zloženk, 21.02.2005 prospektov, zbornikov in podobnih publikacij, namenjenih boljšemu informiranju mladih. Občinskemu svetu predlagamo, da navedene spremembe sprejme po skrajšanem postopku na podlagi 87. člena Poslovnika občinskega sveta. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembi lokacijskega načrta za ureditev krajevnega središča Ivanjkovci - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Boštjan Nažar, vodja oddelka za okolje in prostor Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 3. Na podlagi 72. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije št.: 110/02 in 8/03) in 16. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št: 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na ….redni seji dne ……………sprejel ODLOK o spremembi lokacijskega načrta za ureditev krajevnega središča Ivanjkovci I. UVODNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se spremeni Odlok o lokacijskem načrtu za ureditev krajevnega središča Ivanjkovci (Uradni vestnik občine Ormož št. 1/04), ki ga je pod številko LN-1/05 izdelal ZEU – Družba za načrtovanje in inženiring d.o.o. iz Murske Sobote. 2. člen Sprememba lokacijskega načrta se nanaša na grafične priloge iz 3. člena. 3. člen Spremeni se 5. člen, kjer se v poglavju Meja območja obdelave, doda parcelna številka 267/7. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem Vestniku Občine Ormož. Številka : 35000 974/2004-222 Datum: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: V decembru 2004 smo v skladu z Zakonom o urejanju prostora pristopili k izdelavi spremembe lokacijskega načrta za ureditev krajevnega središča Ivanjkovci, s katerim spreminjamo lokacijo poslovno stanovanjskega objekta s parkirišči. V Lokacijskem načrtu ureditve krajevnega središče Ivanjkovci je bil poslovno-stanovanjski objekt lociran izven varstvenega pasa regionalne ceste R1230 in javne poti, saj se je predvidevala rekonstrukcija križišča. Pogoji pri projektiranju križišča so se večkrat spreminjali, zaradi česar se je iz preventivnih razlogov poslovno-stanovanjski objekt odmaknil od ceste, kar je imelo za posledico neracionalno izrabo prostora. Dokončna različica rekonstrukcije križišča je bila določena z revizijo in s soglasjem Direkcije RS za ceste, zato lahko poslovno-stanovanjski objekt zaradi smotrne izrabe prostora lociramo bližje regionalni cesti in križišču. Pogoji za program priprave lokacijskega načrta so bili podani na prostorski konferenci, ki je bila dne 12.6.2003, v Uradnem vestniku občine Ormož številka 13/04 z dne 01.12.2004 pa je bil objavljen Program priprave. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 4 Na podlagi sprejetega programa smo pristojne nosilce urejanja prostora zaprosili za smernice, ki smo jih upoštevali pri pripravi osnutka. V času od 21.02.2005 do 07.03.2005 bo izvedena javna razgrnitev, dne 02.03.2005 pa bo organizirana tudi 21.02.2005 javna razprava na kateri bodo lahko zainteresirani podali morebitne pripombe. vsi OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o lokacijskem načrtu ureditve Športnega parka Trate - predlog V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Boštjan Nažar, vodja oddelka za okolje in prostor Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. Na podlagi 33., 175., 182. in 90. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03 – popr. in 53/03 – ZK-1), sprejetega Programa priprave izdelave lokacijskega načrta ureditve Športnega parka Trate (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/04) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni Vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na …... seji dne ….. sprejel ODLOK o lokacijskem načrtu ureditve Športnega parka Trate I. UVODNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se ureja jugozahodno območje naselja Središče ob Dravi, ki v okviru prostorsko ureditvenih pogojev za južni nižinski del občine Ormož, (Uradni Vestnik občine Ormož, št. 8/00) v 6. členu predvideva izdelavo lokacijskega načrta za to območje. Lokacijski načrt je izdelan v skladu s spremembami in dopolnitvami prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož v letu 2003 (Uradni Vestnik Občine Ormož št. 7/03). Z lokacijskim načrtom se določajo meje, namen s pogoji za izrabo območja, merila in pogoji za oblikovanje in urejanje, merila in pogoji za izvedbo prometnega, komunalnega in energetskega omrežja ter etapnost izvedbe posegov. Lokacijski načrt je na podlagi programa priprave in pogojev ter smernic pristojnih organov, organizacij in skupnosti izdelala ZEU-Družba za načrtovanje in inženiring v Murski Soboti pod oznako LN 35/03, ga na podlagi stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne obravnave dopolnila v decembru 2004 in v skladu z mnenji ključnih nosilcev urejanja prostora in spremenjenim in dopolnjenim planskim aktom uskladila v februarju 2005. II. MEJA OBMOČJA 2. člen Območje obdelave, za katerega se sprejema lokacijski načrt je razvidno iz grafičnih prilog navedenih v 3. členu tega odloka in obsega naslednje parcele (ali dele parcel) – k.o. Središče: 1843, 1839, 1838/1, 1836, 1835, 1834, 1833, 1832, 1875/126, 2314, 2315, 2313, 1875/127, 2316 (cesta). III. FUNKCIJA OBMOČJA S POGOJI ZA IZRABO 3. člen Območje LN sestavljajo naslednje ureditve in objekti s funkcijo, ki izhaja iz same ureditve: 1. obstoječe travnato nogometno igrišče dimenzije : 100 x 68 m; 2. pomožno travnato igrišče dimenzije : 100 x 68 m; 3. obstoječ asfaltirani vadbeni prostor dimenzije : 20 x 40 m; 4. atletska steza dolžine s štirimi stezami, dolžine 120 m; 5. parkirišča za potrebe športno rekreacijskega centra; 6. igrišče za odbojko na mivki : 18x9m; 7. metališče krogle; radij = 50 m; 8. steza za skok v daljino; 9. ograjeno igrišče za tenis; dimenzije: 39x21,5m Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 5 10. pritlični prizidek na vzhodno fasado objekta slačilnic; razširitev obstoječe namembnosti in ureditev klubskih prostorov; 11. ograja okrog območja in teniškega igrišča; 4. člen Določajo se skupna merila in pogoji za navedene posegov v prostor, ki omogočajo: - rekonstrukcijo in nadomestno gradnjo objektov in naprav ter novogradnjo funkcionalnih objektov v sklopu rekreacijskega centra; - vzdrževalna dela na objektih in napravah, - odstranitev objektov in druga dela, ki so povezana s pripravo stavbnega zemljišča, - vzdrževalna dela, rekonstrukcije in gradnja prometne in komunalne infrastrukture, - urejanje in vzdrževanje odprtih površin (hortikulturna ureditev zelenih in parkovnih površin, parkirnih prostorov, otroških igrišč, rekreacijskih površin in športnih igrišč, pešpoti…). IV. POGOJI ZA URBANISTIČNO IN ARHITEKTURNO OBLIKOVANJE OBMOČJA, STAVB, OBJEKTOV IN NAPRAV TER DRUGIH POSEGOV V PROSTOR 5. člen Pogoji za urbanistično in arhitektonsko oblikovanje določajo merila in pogoje za gradnjo in oblikovanje objektov, naprav in drugih posegov v prostor: Lega objektov v prostoru mora upoštevati terenske danosti in mikro klimatske pogoje ter obstoječo sosednjo pozidavo. Novi objekti in naprave morajo biti odmaknjeni od parcelne meje tako, da ni motena sosednja posest, da je možno vzdrževanje objekta in da so upoštevani varnostni pogoji. Odmiki objektov od javnih cest morajo biti v skladu s prometno tehničnimi predpisi oziroma je potrebno upoštevati minimalne odmike. Vsi predvideni objekti morajo biti zunaj 5 metrskega pasu varovanja priobalnega zemljišča potoka Boboc. Prizidek pritlične etažnosti se izvede v nadaljevanju vzdolžnih fasad obstoječega objekta in pomeni podaljšanje obstoječega objekta v višini, strešnem naklonu in vrsti kritine. Celotno območje se ogradi s kovinsko ograjo minimalne višine 1,20m. Poleg v nadaljevanju naštetih določil je pri projektiranju potrebno upoštevati tudi kulturno varstvene in naravovarstvene pogoje za načrtovanje ureditve športnega parka Trate, ter pogoje vseh pristojnih soglasodajalcev. 21.02.2005 V. POGOJI ZA IZVEDBO PROMETNEGA, KOMUNALNEGA IN ENERGETSKEGA OMREŽJA 6. člen Infrastrukturno opremljanje zemljišč, stavb, objektov in naprav se izvaja na sledečih osnovah: 1. PROMETNA UREDITEV Površine za mirujoči promet so urejene kot dva sklopa parkirišč, vzdolž ceste in ob funkcionalnem objektu. Vse prometne površine morajo biti označene z ustrezno vertikalno in horizontalno signalizacijo. Parkirišča in manipulativne površine morajo biti zadovoljivo utrjene, v protiprašni izvedbi (asfaltirane) ter odvodnjavane. Parkirišča morajo biti opremljena z lovilci olj. Za usklajevanje projektiranja, gradnje ali rekonstrukcije stavb, objektov, naprav in napeljav je odgovoren pristojni občinski organ za ceste. Gradnja in rekonstrukcija objektov in naprav v varovalnem pasu občinske ceste so dovoljene le s soglasjem pristojnega občinskega upravnega organa za ceste. 2. ZUNANJE UREDITVE Optimalno se s primerno drevesno vegetacijo zasadi parkirne površine in predele na meji proti sosednjim območjem . 3. VODOVODNO OMREŽJE Vodovodno omrežje poteka po občinski cesti. Predvideni objekti in ureditve se po potrebi priključijo na obstoječi vod. 4. HIDRANTNO OMREŽJE Hidrantno omrežje temelji na krožni povezanosti vodovodnega sistema in mora biti vezano na javni vodovod za odjemnim mestom. 5. KANALIZACIJSKO OMREŽJE Meteorno vodo s parkirišč in drugih utrjenih površin je potrebno pred izpustom v sistem kanalizacije očistiti v ustrezno dimenzioniranih lovilcih olj. 6. ELEKTRIČNO OMREŽJE Obstoječa priključna moč športnega parka se ne bo povečala. Pri vseh gradbenih delih v bližini elektroenergetskih vodov in naprav mora biti zagotovljen nadzor s strani pristojne elektro službe. 7. JAVNA RAZSVETLJAVA Območje je opremljeno z omrežjem javne razsvetljave. Razsvetljava igrišč mora biti urejena kot interna javna razsvetljava s svojim prižigališčem, katero se priključi na nizkonapetostno omrežje. Pri projektiranju morajo biti upoštevani vsi z zakonom določeni vertikalni in Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 6 horizontalni odmiki kabla javne razsvetljave od ostalih vodov. Vsi vodi in razvodi morajo biti v podzemni izvedbi. 8. VODNOGOSPODARSKE UREDITVE Obravnavano območje se nahaja ob potoku Boboc, in je v poplavnem območju visokih vod potoka Boboc in potoka Črnec, vendar predvidene ureditve ne bodo imele bistvenega vpliva na vodni režim in na poplavno varnost območja. Pri izgradnji in obratovanju objektov je potrebno izvesti vse ukrepe, da v primeru poplave ne pride do škodljivih vplivov na vode in vodni režim, da se ne poslabša poplavna varnost območja in da ne pride do drugih škodljivih vplivov na okolje. Pred izdelavo projektne dokumentacije je potrebno izdelati strokovno podlago za celotno območje športnega parka Trate, v kateri bodo preučene visokovodne razmere in podana rešitev poplavne varnosti. Vse meteorne vode z zelenic in strešin, ki ne bodo onesnažene z vodi škodljivimi snovmi naj se speljejo direktno v odvodnike ali v tla s ponikanjem. Odvodnjo padavinskih vod iz parkirnih in manipulativnih površin je potrebno urediti preko peskolovov in lovilcev olj. VI. VARSTVO OKOLJA, MERILA ZA VARSTVO NARAVE IN BIOTSKE RAZNOVRSTNOSTI TER MERILA IN POGOJI ZA BIVANJE IN DELO 7. člen Ohranjanje narave: Na območju ki ga obravnava lokacijski načrt se nahaja zavarovano območje, naravna vrednota : slikovita lipa, ki je z Odlokom zavarovana kot dendrološki naravni spomenik. Zemeljska dela bi negativno vplivala na vitalnost zavarovanega drevesa, zato naj se na območju koreninskega sistema ne izvajajo nikakršna zemeljska dela, tudi ne temeljenje tribun. Pred kakršnim koli načrtovanjem naj to območje, kjer zemeljska dela niso dovoljena, določi na terenu pristojna naravovarstvena služba. Pri načrtovanju posegov v prostor se upoštevajo usmeritve, izhodišča in pogoji za varstvo zavarovanih naravnih vrednot navedeni v strokovnem gradivu »Naravovarstvene smernice za lokacijski načrt ureditve Športnega parka Trate« (ZRSVN, OE Maribor, junij 2004), ki so priloga temu odloku in se hranijo na sedežu občine Ormož. Če se izdeluje projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja na območju, ki se ureja s tem aktom, in je ta načrtovan na naravni vrednoti, zavarovanem območju ali območju biotske raznovrstnosti, je treba pred začetkom izdelovanja projekta pridobiti naravovarstvene pogoje, k projektnim rešitvam pa tudi naravovarstveno soglasje, in sicer za tista 21.02.2005 območja oziroma za tiste vrste posegov, za katere je to v naravovarstvenih smernicah določeno (105. člen ZON). Naravovarstvene pogoje in naravovarstveno soglasje izda Ministrstvo za okolje, prostor in energijo. Za posege na zavarovanih območjih, za katere ni potrebno pridobiti gradbenega dovoljenja in akt o zavarovanju tako določa, izda soglasje Zavod RS za varstvo narave. 8. člen Varstvo kulturne dediščine: V območju se nahaja nepremična kulturna dediščina – Srednjeveško grobišče, kjer se posegi (nasipavanje ali izkopavanje različnih materialov) lahko izvajajo samo pod arheološkim nadzorom ZVKDS OE Maribor, ki v primeru pozitivnih najdb preidejo v zaščitna arheološka izkopavanja. 9. člen Javna higiena območja se zagotavlja z določitvijo mest ločenega zbiranja komunalnih odpadkov in njihovim rednim odvozom s strani pooblaščene organizacije. Odpadki se zbirajo in odvažajo ločeno. Odpadna embalaža se zbira in vrača dobaviteljem za reciklažo pri proizvajalcih, vse v skladu s programom ločenega zbiranja odpadkov. 10. člen Investitorji morajo pri izdelavi projektne dokumentacije zagotoviti zakonsko določene zaščitne ukrepe za varstvo podtalnice, tal in preprečevanje morebitnih možnosti nastanka prekomernega hrupa v naravnem in bivalnem okolju, prekomerne emisije dima prašnih delcev in drugih snovi, ki bi imele negativne posledice v okolju. 11. člen Za zaščito v primeru nevarnosti elementarnih in drugih nesreč je potrebno zagotoviti ustrezne evakuacijske poti in površine za ljudi in materialne dobrine, intervencijske poti in površine, upoštevati vplive novih objektov, zagotoviti zadostne odmike med stavbami za preprečitev prenosa požara oziroma zagotoviti ustrezne druge ukrepe. VII. ETAPNOST IZVEDBE POSEGOV 12. člen Lokacijski načrt območja se lahko izvaja v več etapah, ki so med seboj neodvisne glede na časovno zaporedje. Vsak objekt ali ureditev predstavlja svojo etapo, možna je izvedba le dela etape, v kolikor se v projektni dokumentaciji dokaže, da Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 7 takšen del smiselno predstavlja zaključeno celoto. V okviru vsake posamezne etape je treba izvesti pripadajočo infrastrukturo. Pri izvajanju del v etapah je treba zagotoviti ustrezne ukrepe za varstvo bivalnega in delovnega okolja. 21.02.2005 16. člen Lokacijski načrt ureditve Športnega parka Trate je vsem zainteresiranim na vpogled na pristojnem oddelku Občine Ormož. 17. člen 13. člen Začasna namembnost zemljišč, ki se ne preoblikujejo v prvi oziroma predhodnih etapah ostaja enaka dosedanji. Za njih veljajo obstoječi režimi s tem, da se na teh zemljiščih dovoljujejo posegi v prostor, ki so potrebni za nemoteno realizacijo predhodnih etap. VIII. OBVEZNOSTI IZVAJALCEV INVESTITORJEV IN 14. člen Investitorji in izvajalci so dolžni zagotoviti: - zgraditev komunalnih naprav znotraj območja sočasno z izgradnjo stavb oziroma predhodno če je to potrebno, vse na podlagi predhodno izdelanega programa komunalnega opremljanja območja; izvedbo ustreznih ukrepov za preprečitev morebitnih vplivov podtalnice na gradnjo in bodoče uporabnike v predelih, kjer ta možnost obstaja; izvedbo ukrepov za varovanje bivalnega in delovnega okolja pred negativnimi vplivi iz okolice; IX ODSTOPANJA 15. člen Odstopanja od gabaritov predpisanih s tem odlokom in grafičnim delom lokacijskega načrta so dovoljena v naslednjih velikostih : do 3 m v horizontali. Za večja odstopanja je potrebno v posebnem delu projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja ugotoviti razloge ter zagotoviti skladnost posegov z generalnim konceptom ureditve območja. Spremembe namembnosti zemljišč, stavb, objektov in naprav, razen tistih, ki so dovoljene s tem odlokom, načeloma niso dovoljene, razen v smislu bistvenih izboljšav pogojev za bivanje in delo. Spremembe lahko odobri občinska strokovna služba, pristojna za okolje in prostor na podlagi strokovne presoje in ob pozitivnem mnenju pristojnih nosilcev urejanja prostora ter pod pogojem, da se ne spreminja glavni namen oz. funkcija območja in se s tem ne poslabšujejo pogoji za bivanje in delo na območju posega v prostor. X KONČNE DOLOČBE Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja Inšpektorat RS za okolje in prostor. 18. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem Vestniku občine Ormož. Številka : 35000-224/2004 222 Datum : …….. Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV : Območje obdelave je del naselja Središče ob Dravi, območje športnega parka Trate. S prostorskimi sestavinami dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 – 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86, 9/90) z vsemi spremembami (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 27/94, 33/95 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, 7/03) ter družbenega plana občine Ormož za obdobje 1986 – 1990, (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 28/86) je predmetno območje opredeljeno pretežno kot območje za rekreacijo. Odlok o prostorsko ureditvenih pogojih za južni nižinski del občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/00) v 6. členu predvideva izdelavo izvedbenih načrtov, za ureditveno območje naselja Središče ob Dravi. Po določbah Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije, št. 110/02 in 8/03) je to lokacijski načrt. Izdelava lokacijskega načrta je primerna oblika prostorskega akta za ureditev športnega parka Trate v naselju Središče ob Dravi. S tem odlokom se ureja jugozahodno območje naselja, ki zajema obstoječe travnato nogometno igrišče in asfaltirani vadbeni prostor z okolico. Območje športno-rekreacijskega centra predvideva izgradnjo pomožnega travnatega igrišča dimenzij 100 krat 68 metrov, atletske steze s štirimi stezami in parkirišča za potrebe športno rekreacijskega centra. V fazi javne razgrnitve osnutka lokacijskega načrta so bili podani predlogi za dodatne športne objekte, ki smo jih v fazi predloga odloka upoštevali in se nanašajo na igrišče za odbojko na mivki (18x9m), metališče krogle (radij = 50 m), ograjeno igrišče za tenis (dimenzije: 39x21,5m), pritlični prizidek na vzhodno fasado objekta slačilnic; razširitev obstoječe namembnosti in ureditev klubskih prostorov (prizidek pritlične Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 8 etažnosti se izvede v nadaljevanju vzdolžnih fasad obstoječega objekta in pomeni podaljšanje obstoječega objekta v višini, strešnem naklonu in 21.02.2005 vrsti kritine), kovinsko ograjo minimalne višine 1,20m. Navedene ureditve se bodo izvajale fazno. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o predkupni pravici Občine Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Številka: Ormož, dne 5. Na podlagi 85. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list Republike Slovenije, št. 110/02, 8/03) in 16. člena statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož na ___ seji dne ____ sprejel ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o predkupni pravici Občine Ormož 1. člen V 2. členu Odloka o predkupni pravici Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 15/03) se v 2. odstavku pri Krajevni skupnosti Ormož za 10. alineoo doda nova alinea, ki se glasi: "-k.o. Ormož, parc. št. 21, 94, 644, 646/1, 646/2, 646/3, 647, 648/1, 648/2, 649, 651/1, 651/2, 651/3, 651/4, 652, 794, 795, 929, 930, 1303/1". 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Priloga : Skica na strani 25. Obrazložitev: Zemljišča s parc. št. 929, 930, 1303/1 se nahajajo ob Centru za starejše občane in v naravi predstavljajo park. Parc. št. 94 predstavlja javno pot ob Osnovni šoli Hardek, Parc. št. 21 pa predstavlja v naravi del parkirišča pri pokopališču. Ostale parcele na katerih uveljavljamo predkupno pravico pa so del območja športnega parka Mestna graba. Glede na to, da na navedenih parcelah obstaja občinski javni interes, predlagamo občinskemu svetu, da v skladu z Zakonom o urejanju prostora sprejme Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o predkupni pravici. V skladu z 87. členom Poslovnika občinskega sveta predlagamo, da se navedena sprememba oz. dopolnitev obravnava po skrajšanem postopku. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Pravilnik o spremembah pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 9 21.02.2005 6. 6. člen Na podlagi 100. b člena Zakona o lokalni samoupravi - ZLS (Uradni list RS št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 90/97, 10/98, 74/98, 70/00, 51/02, 108/03- odločba US) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož na svoji ___ seji, dne _______ sprejel V celotnem besedilu 2. odstavka 11. člena pravilnika se pred besedo "plače" doda beseda "osnovne". 7. člen PRAVILNIK o spremembah pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov 1. člen V 3. odstavku 3. člena Pravilnika o spremembah pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni vestnik občine Ormož 4/99, 10/00, 6/01) se pred besedo "plače", doda beseda "osnovne". 2. člen Za 3. odstavkom 3. člena pravilnika se doda nov odstavek, ki se glasi: " Podžupanu, ki opravlja funkcijo poklicno pripada dodatek za delovno dobo." 3. člen V celotnem besedilu 5. člena pravilnika se pred besedo "plače" doda beseda "osnovne". 4. člen Prvi stavek 1. odstavka 6. člena pravilnika se spremeni tako, da se glasi: "Del plače za opravljanje funkcije člana občinskega sveta znaša največ 15 % osnovne plače župana." 5. člen Drugi stavek 2. odstavka 7. člena pravilnika se spremeni tako, da se glasi: "Znesek se poveča za funkcijski dodatek ter dodatek za delovno dobo v skladu z zakonom". Drugi stavek 3. odstavka 7. člena pravilnika se spremeni tako, da se glasi: "Znesek se poveča za dodatek za delovno dobo, če opravlja funkcijo poklicno." V prvem odstavku 12. člena pravilnika se pred besedo "plače" doda beseda "osnovne". 8. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Ormož, dne Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ BESEDILO ČLENOV, KI SE SPREMINJAJO: Tretji odstavek 3. člena: Plača podžupana se lahko oblikuje v višini največ 80% plače župana iz prvega odstavka tega člena, če funkcijo opravlja poklicno. 5. člen Plača podžupana se oblikuje največ v višini 80 % plače župana, v skladu z naslednjimi kriteriji in merili: - za nadomeščanje župana v primeru odsotnosti ali zadržanosti 10% plače župana - za vodenje občinskega sveta 10 % plače župana - za koordinacijo dela delovnih teles 20 % plače župana - za pomoč županu pri izvrševanju nalog 20 % plače župana - za opravljanje nalog iz pristojnosti župana po pooblastilu 10 % plače župana. Podžupanu, ki je v skladu s sklepom občinskega sveta določen, da bo v primeru predčasnega prenehanja funkcije župana opravljal funkcijo župana, pripada mesečni dodatek v višini 10 % plače župana za ves čas opravljanja funkcije podžupana. V času, ko opravlja funkcijo župana, mu pripada plača, ki bi jo dobil župan. Z odločbo oziroma s sklepom v skladu z zakonom in tem pravilnikom se na podlagi nalog, ki jih podžupan opravlja oziroma pooblastil, ki jih ima, določi količnik osnovne plače oziroma dela plače in drugi elementi za izračun plače oziroma dela plače podžupana. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 10 Prvi stavek 1. odstavka 6. člena Del plače za opravljanje funkcije člana občinskega sveta znaša največ 13,5% plača župana. Drugi stavek, drugega odstavka 7. člena Znesek se poveča za funkcijski dodatek ter dodatek za delovno dobo. Drugi stavek tretjega odstavka 7. člena Znesek se poveča za dodatek za delovno dobo Drugi odstavek 11. člen Krajevne skupnosti se razvrstijo po številu prebivalcev. V posamezni skupini KS se določijo naslednji odstotki za nagrado predsedniku sveta KS: - v skupini do 1000 prebivalcev 2 % plače župana - v skupini od 1000 -2000 prebivalcev 3 % plače župana - v skupini od 2000 -3000 prebivalcev 4 % plače župana - v skupini nad 3000 prebivalcev 5 % plače župana. Prvi odstavek 12. člena Predsednik in člani nadzornega odbora občine imajo pravico do nagrade v višini največ 11 % za predsednika oziroma največ 6 % plače župana za člana. Nagrade ne smejo niti mesečno niti letno preseči najvišjega možnega zneska. 21.02.2005 Obrazložitev: Pravilnik je temeljil na določilih Zakona o lokalni samoupravi, ki je predpisoval plače funkcionarjev (župana, občinskih svetnikov in podžupana). Plače oziroma nagrade občinskim funkcionarjem so v skladu z zakonom temeljile na plači župana, vključno z dodatkom za minulo delo, ne glede na to, ali je župan opravljal funkcijo poklicno ali nepoklicno. Spremenjen 100 b člen Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 52/02) pa predpisuje, da županu, ki opravlja funkcijo nepoklicno ne pripada dodatek za minulo delo, kar pomeni, da bi bila plača ostalih občinskih funkcionarjev odvisna od načina opravljanja županske funkcije. Ker je opravljanje funkcije ostalih funkcionarjev občine neodvisno od načina opravljanja županske funkcije, je potrebno spremeniti določbe pravilnika tako, da so plače oziroma nagrade funkcionarjev odvisne le od osnovne plače župana, ki je določena z zakonom. Sprememba deleža v 6. členu pravilnika iz 13,5 % na 15 % pomeni približno ohranjanje dosedanjega nivoja plač občinskih funkcionarjev in zato predlagana sprememba pravilnika nima finančnih posledic za občinski proračun. Dosedanja vrednost dela plače iz 1. odstavka 6. člena je znašala 96.939,89 SIT, po spremenjenem pravilniku pa znaša 96.746,40 SIT. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Pravilnik o sofinanciranju programov humanitarnih organizacij v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 7. Na podlagi 21 in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00, 51/02) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na svoji _________, dne _________ sprejel PRAVILNIK o sofinanciranju programov humanitarnih organizacij v občini Ormož 1. SPLOŠNA DOLOČILA 1. člen S tem pravilnikom se določijo pogoji in postopki, merila in kriteriji za ocenjevanje in razdelitev sredstev namenjenih za sofinanciranje programov humanitarnih organizacij, ki so lokalnega pomena in jih iz javnih sredstev sofinancira Občina Ormož. II. POGOJI IN POSTOPEK Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 11 2. člen Izvajalci humanitarnih programov so društva, zavodi, gospodarske družbe in druge organizacije, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirani za opravljanje humanitarnih organizacij. 3. člen Izvajalci programov morajo izpolnjevati naslednje pogoje: - da imajo sedež v občini Ormož; - da so registrirani za opravljanje humanitarne dejavnosti ter da s svojim humanitarnim delom izkazujejo pričakovano kakovost; - da imajo materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje humanitarnih aktivnosti; - društva morajo biti registrirana v skladu z Zakonom o društvih in imeti urejeno evidenco o članstvu; - pravne osebe, ki delujejo na področju Občine Ormož in nimajo sedeža v občini, vendar se njihovi programi nanašajo na uporabnike iz občine Ormož; - da delujejo v javnem interesu na območju občine Ormož; - da delujejo najmanj 2 leti. 21.02.2005 merili tega pravilnika pripravi predlog razdelitve razpoložljivih sredstev. Vodja občinske uprave v 30 dneh po končanem razpisu s sklepom obvesti vse prijavljene o izidu razpisa. Zoper ta sklep je možen ugovor županu v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev župana o ugovoru je dokončna. 8. člen Z izbranimi izvajalci sklene župan pogodbo o sofinanciranju. Pogodba vsebuje poleg določil o višini sredstev tudi način nadzora in določilo o vračilu sredstev v primeru nenamenske porabe. Izvajalci programov morajo po opravljenih nalogah oziroma v časovnih razdobjih, določenih s pogodbo predložiti dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti v skladu s pogodbo. Izvajanje programov spremlja občinska uprava. V kolikor izvajalci ne izpolnjujejo obveznosti določenih s pogodbo se jim za ta del programa ukinejo finančna sredstva, že prejeta sredstva pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun, skupaj z zakonsko predpisanimi obrestmi. 4. člen 9. člen Sredstva za sofinanciranje programov se izvajalcem iz 2. člena dodelijo na osnovi razpisa. Za organizacijo in izvedbo javnega razpisa je zadolžena občinska uprava. Javni razpis se objavi najkasneje v 45 dneh po sprejemu proračuna. Javni razpis se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož in na spletni strani občine. Komisija oceni program glede na vsebino posamezne dejavnosti, pestrost programa, množičnost vključevanja, sodelovanje organizacije z okoljem odmevnost in tradicijo izvedbe programa. 10. člen 5. člen Občina Ormož vsako leto v proračunu določi višino sredstev za sofinanciranje dejavnosti iz tega pravilnika. 6. člen Javni razpis mora vsebovati predmet javnega razpisa, opredelitev upravičencev, ki se lahko prijavijo na javni razpis, pogoje ki jih morajo izpolnjevati upravičenci, rok za oddajo vlog, informacijo o razpisni dokumentaciji in rok v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu razpisa. 7. člen Za razdelitev proračunskih sredstev med prijavljene na javni razpis imenuje župan komisijo, ki na podlagi javnega razpisa in skladno s pogoji in Vrednost sofinanciranja humanitarnih programov je odvisna od vsakoletnih razpoložljivih sredstev v občinskem proračunu. Vrednost posameznih programov je izražena v točkah. Vrednost točke se določi tako, da se razpoložljiva sredstva proračuna namenjena za sofinanciranje humanitarnih programov delijo s skupnim seštevkom točk ovrednotenih programov, prispelih na javni razpis. III. MERILA IN KRITERIJI 11. člen Komisija bo pri ocenjevanju prispelih vlog upoštevala naslednja merila in kriterije: - kvaliteta in realnost programa, jasno opredeljeni cilji in uporabniki ter metode dela od 1 do 10 točk - namenskost programa, vključenost rizičnih skupin prebivalstva, in strokovnih delavcev od 1 do 10 točk - učinkovitost programa glede na stroške in številčnost populacije, kateri je program namenjen od 1 do 5 točk Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 12 - reference oziroma učinki eventuelne dosedanje izvedbe programa od 1 do 5 točk - delež lastnih sredstev od 1 do 5 točk Vsak izvajalec lahko na razpis kandidira praviloma z 1 programom. IV. KONČNE DOLOČBE 12. člen 21.02.2005 OBRAZLOŽITEV: Pojavlja se vedno več interesentov s področja humanitarnih organizacij za sofinanciranje njihovih programov iz občinskega proračuna, zaradi tega je potrebno podrobneje opredeliti pogoje, merila za sofinanciranje humanitarnih organizacij. V preteklosti to ni bilo potrebno, saj sta delovali le 2 organizaciji na območju občine Ormož in so bila sredstva zagotovljena v proračunu. Pravilnik nima finančnih posledic za proračun. Ta pravilnik začne veljati 15 dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. OBČINSKA UPRAVA Številka: Datum: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Pravilnik o sofinanciranju programov na področju ljubiteljske kulture v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 8. - Na podlagi določil Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS št. 96/02) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na svoji _________, dne _________ sprejel - PRAVILNIK o sofinanciranju programov na področju ljubiteljske kulture v občini Ormož 1. člen S tem pravilnikom se določijo pogoji, postopki, merila in kriteriji za izbor programov za sofinanciranje na področju ljubiteljske kulture v Občini Ormož. 2. člen Izvajalci kulturnih programov so: - društva registrirana za izvajanje programov na področju kulture; - posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri Ministrstvu pristojnem za kulturo; pravne osebe na področju občine Ormož, ki so registrirane za opravljanje kulturno umetniške dejavnosti vrtci, osnovne šole. glasbene šole in srednje šole. 3. člen Pravico do sofinanciranja kulturnih programov imajo izvajalci iz prejšnjega člena pod naslednjimi pogoji: - da imajo sedež in da delujejo na območju občine Ormož - da so registrirani najmanj dve leti - da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje kulturnih aktivnosti - društva morajo biti registrirana v skladu z Zakonom o društvih in imeti urejeno evidenco o članstvu ter uvedeno članarino - da delujejo v javnem interesu. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 13 Za posameznike, ki so vpisane v razvid samostojnih ustvarjalcev pri Ministrstvu pristojnem za kulturo morajo imeti stalno prebivališče v občini Ormož. 4. člen Sredstva za sofinanciranje programov se izvajalcem iz 2. člena dodelijo na osnovi razpisa. Občina Ormož vsako leto do konca oktobra objavi javni razpis za zbiranje ponudb programov, ki se sofinancirajo iz proračunskih sredstev v naslednjem proračunskem letu. 5. člen Izvajalce letnega programa se izbere - na podlagi javnega razpisa - z neposredno pogodbo brez javnega razpisa v primerih in pogojih, ki jih določa Zakon o javnih naročilih Javni razpis pripravi občinska uprava in ga objavi v zadnjem trimesečju leta za naslednje leto. V javnem razpisu se določi predmet javnega razpisa, pogoji za sodelovanje v javnem razpisu, okvirno višino sredstev, ki bodo razdeljena za sofinanciranje programov kulture, rok za prijavo in rok v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu razpisa. 21.02.2005 8. člen Sredstva se lahko porabijo le za namen, za katerega so bila s pogodbo določena. Če izvajalec dodeljenih sredstev ne porabi namensko, mora dodeljena sredstva vrniti v skladu z določili Odloka o proračunu Občine Ormož za tekoče leto. Izvajanje programov spremlja strokovna služba občinske uprave. Izvajalci programov morajo do konca februarja poročati o izvedbi programov in dati morebitna dodatna pojasnila v zvezi z izvajanjem programov. V primeru, da se obseg programa med letom spremeni, je izvajalec dolžan o tem obvestiti občino v roku 15 dni po nastali spremembi. 9. člen Temeljna pravila za izvajanje ljubiteljske kulturne dejavnosti so: - redno kontinuirano in kvalitetno delo društva - množičnost članstva in število nastopov - primernost programa - število nastopov v krajevni skupnosti, občini in izven občine. 10. člen Vsako društvo je dolžno priložiti naslednjo dokumentacijo: - seznam in število članov s plačano članarino - seznam vadečih po posameznih skupinah - program izvajanja del - kraj in urnik vadbe - ime in priimek ter usposobljenost strokovnih sodelavcev, ki vodijo program Občina Ormož zbira predloge za sofinanciranje naslednjih področij ljubiteljske kulturne dejavnosti: - glasba in zborovsko petje; - gledališče in lutke; - folklora in ples - slikarstvo, kiparstvo, film - multimedialni projekti, ki združujejo omenjena področja. 6. člen 11. člen Predlog izbora programov in višino dodelitve finančnih sredstev za sofinanciranje programov pripravi 3 članska komisija, ki jo imenuje župan. Na podlagi predloga komisije vodja Občinske uprave v roku 30 dni po pripravljenem predlogu s sklepom obvesti predlagatelje prijav. Zoper sklep je možen ugovor županu v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev župana o ugovoru je dokončna. 7. člen Z izbranimi izvajalci letnega programa se sklene pogodba najkasneje v 45 dneh po sprejemu proračuna, v kateri se določi: - vsebino in obseg programa - čas realizacije programa - višino sredstev - nadzor nad namensko porabo sredstev - druge medsebojne pravice in obveznosti. Točkovno vrednotenje posameznih področij: 1. Glasbena dejavnost 1.1. Odrasli pevski zbor - prizna se maksimalno 80 vaj (2 šolski uri), za vsako vajo se prizna 1 točka - honorar za zborovodjo na vajo 2,5 točke - pavšal za materialne stroške na sezono na člana zbora 4 točke - premierni nastop v občini 20 točk - sodelovanje na reviji oziroma tekmovanje na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na reviji oziroma tekmovanje na republiški ravni 30 točk 1.2. Otroški pevski zbor - prizna se maksimalno 40 vaj (2 šolski uri) na sezono, za vsako vajo 0,5 točke - honorar za zborovodjo na vajo 2,5 točke - pavšal za materialne stroške na sezono 2 točki - premierni nastop v občini 20 točk Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 - sodelovanje na reviji oziroma tekmovanje na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na reviji oziroma tekmovanje na republiški ravni 20 točk 1.3. Pihalni orkester - prizna se maksimalno 80 vaj (3 šolske ure) na sezono, za vsako vajo 1 točka - honorar za dirigenta na vajo 4 točk - prizna se pavšal za materialne stroške na sezono na člana orkestra 4 točk - premierni nastop v občini 20 točk - sodelovanje na tekmovanju na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na tekmovanju na republiški ravni 30 točk 2. Gledališka, lutkovna in recitacijska dejavnost 2.1. Gledališka skupina - prizna se največ 30 vaj na premiero, za vsako vajo 1 točka - honorar za režiserja na vajo 3 šolske ure 3,75 točke - pavšal za materialne stroške na premiero 10 točk - premierni nastop v občini 20 točk - sodelovanje na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na republiški ravni 20 točk 2.2. Lutkovna skupina - prizna se maksimalno 30 vaj na sezono, za vsako vajo 1 točka - honorar za strokovnega sodelavca na vajo 3 šolske ure 3,75 točk - pavšal za materialne stroške na premiero 5 točk - premierni nastop v občini 20 točk - sodelovanje na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na republiški ravni 20 točk 2.3. Recitacijska ali literarna skupina - prizna se maksimalno 15 vaj na premiero, za vsako vajo 1 točka - honorar za strokovnega sodelavca na vajo (2 šolski uri) 2,5 točke - pavšal za materialne stroške na premiero 3 točke - premierni nastop v občini 10 točk - sodelovanje na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na republiški ravni 20 točk 3. Folklorna in plesna dejavnost 3.1. Folklorna (tamburaška), plesna skupina - prizna se maksimalno 40 vaj na sezono, za vsako vajo 1 točka - honorar za strokovnega sodelavca na vajo (2 šolski uri) 2,5 točke - pavšal za materialne stroške na sezono na člana skupine 4 točke - premierni nastop v občini 20 točk - sodelovanje na reviji oziroma tekmovanju na medobčinski ravni 20 točk 14 21.02.2005 - sodelovanje na reviji oziroma na tekmovanju na republiški ravni 20 točk 4. Slikarska, kiparska in filmska dejavnost 4.1. Slikarska, kiparska in filmska skupina - prizna se maksimalno 40 vaj na skupino, za vsako vajo 1 točka - honorar mentorju za vajo (2 šolski uri) 2,5 točke - pavšal za materialne stroške na sezono na člana skupine 5 točk - premierni nastop na razstavi v občini 30 točk - sodelovanje na medobčinski ravni 20 točk - sodelovanje na republiški ravni 20 točk 12. člen Vrednost sofinanciranja kulturnih programov je odvisno od vsakoletnih razpoložljivih sredstev v občinskem proračunu za področje kulture. Vrednost posameznih programov je izražena v točkah. Vrednost točke se določi vsako leto z občinskim proračunom. 13. člen Ta pravilnik začne veljati 15 dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Datum: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: S pravilnikom o sofinanciranju programov na področju kulture so podrobneje opredeljeni postopki, merila in kriteriji za izbor. Prav tako s pravilnikom določamo sankcije v primeru nenamensko porabljenih sredstev in obveznosti izvajalcev programov v zvezi s poročanjem o izvedbi programov. Pravilnik nima posledic na proračun, saj se zaradi pravilnika samega ne bo spremenil obseg proračunskih sredstev, merila za samo financiranje so nespremenjena. Tudi v bodoče bo Občinski svet ob sprejemanju proračuna sprejemal fakultativne elemente (vrednost točke). OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 15 21.02.2005 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Pravilnik o pogojih in merilih za sofinanciranje športnih programov v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 9. - Na podlagi 3.7. in 9. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na svoji _________, dne _________ sprejel - PRAVILNIK o pogojih in merilih za sofinanciranje športnih programov v občini Ormož 1.člen S tem pravilnikom se določijo pogoji in postopki, merila in kriteriji za izbor in sofinanciranje programov na področju športa v Občini Ormož. 2. člen Izvajalci športnih programov so: - športna društva in klubi - vrtci, osnovne šole in gimnazija - zasebniki, registrirani za opravljanje dejavnosti v športu - pravne osebe , ki so registrirane za opravljanje dejavnosti v športu. Športna društva imajo pod enakimi pogoji prednost pri sofinanciranju in izvajanju letnega programa športa. 3. člen Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo izvajalci iz prejšnjega člena pod naslednjimi pogoji: - da imajo sedež in da delujejo na območju občine Ormož - da so registrirani najmanj 2 leti - - da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje športnih programov da imajo urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino da delujejo v javnem interesu 4. člen Iz javnih sredstev se sofinancirajo naslednje vsebine športnih programov: 1. Interesna športna vzgoja otrok in mladine 2. Kakovostni in vrhunski šport 3. Športna rekreacija 4. Šport invalidov 5. Športne prireditve in akcije 6. Izobraževanje strokovnih kadrov 7. Športni objekti 5. člen Izvajalce letnega programa se izbere - na podlagi javnega razpisa - z neposredno pogodbo brez javnega razpisa v primerih in pogojih, ki jih določa Zakon o javnih naročilih Javni razpis pripravi občinska uprava in ga objavi v zadnjem trimesečju leta za naslednje leto. V javnem razpisu se določi predmet javnega razpisa, pogoji za sodelovanje v javnem razpisu, okvirno višino sredstev, ki bodo razdeljena za sofinanciranje programov športa, rok za prijavo in rok v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu razpisa. Vsako društvo je dolžno priložiti naslednjo dokumentacijo: - seznam in število članov s plačano članarino - število skupin - seznam vadečih po posameznih skupinah - kraj in urnik vadbe - ime in priimek ter usposobljenost trenerjev oziroma vaditeljev - razpored uradnih tekmovanj pri tekmovalnem športu. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 16 6. člen Predlog izbora programov in višino dodelitve finančnih sredstev za sofinanciranje programov pripravi 3 članska komisija, ki jo imenuje župan. Na podlagi predloga komisije vodja Občinske uprave v roku 30 dni po pripravljenem predlogu s sklepom obvesti predlagatelje prijav. Zoper sklep je možen ugovor županu v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev župana o ugovoru je dokončna. 7. člen Z izbranimi izvajalci letnega programa se sklene pogodba najkasneje v 45 dneh po sprejemu proračuna, v kateri se določi: - vsebino in obseg programa - čas realizacije programa - višino sredstev - nadzor nad namensko porabo sredstev - druge medsebojne pravice in obveznosti. 8. člen Sredstva se lahko porabijo le za namen, za katerega so bila s pogodbo določena. Če izvajalec dodeljenih sredstev ne porabi namensko mora dodeljena sredstva vrniti v skladu z določili Odloka o proračunu Občine Ormož za tekoče leto. Izvajanje programov spremlja strokovna služba občinske uprave. Izvajalci programov morajo do konca februarja poročati o izvedbi programov in dati morebitna dodatna pojasnila v zvezi z izvajanjem programov. V primeru, da se obseg programa med letom spremeni, je izvajalec dolžan o tem obvestiti občino v roku 15 dni po nastali spremembi. 9. člen 1. Interesna športna vzgoja otrok in mladine Na področju interesne športne dejavnosti otrok in mladine se iz proračuna občine Ormož sofinancirajo naslednji programi: - športni program "Zlati sonček" - športni program "Športna značka" - šolska športna tekmovanja - učenje plavanja - drugi programi Za programe iz prvih dveh alinej prejšnjega odstavka tega člena se sofinancirajo stroški organizacije, strokovnega kadra in materialni stroški za izvedbo. V programu šolskih športnih tekmovanj na ravni občine se sofinancirajo stroški objekta, 21.02.2005 organizacijski stroški, stroški prevoza, sodniški stroški in stroški priznanj. V programu šolskih športnih tekmovanj na regijskem in državnem nivoju se sofinancirajo potni stroški, stroški prehrane in stroški spremljevalcev. Na področju športnega programa učenja plavanja se sofinancira strošek objekta in strošek prevoza. 2. Kakovostni in vrhunski šport V kakovostni in vrhunski šport sodijo programi športnih društev in klubov, ki s svojimi člani nastopajo na uradnih tekmovanjih, ki jih razpisujejo nacionalne panožne zveze. Na področju športa nadarjenih otrok in mladine usmerjeni v kakovostni in vrhunski šport se priznava: - 240 ur vadbe letno za starostno skupino do 11. leta starosti - 240 ur vadbe letno za starostno skupino od 11. do l5 leta starosti - 320 ur vadbe letno za starostno skupino od 15. do 17. leta starosti - 320 ur vadbe letno za starostno skupino od 17. do 19. leta starosti Starostna skupina šteje najmanj 15 udeležencev. V kolikor je starostna skupina v posamezni športni panogi manjša se prizna sorazmerni del stroškov. V priznani ceni ure vadbe so zajeti stroški objekta in stroški strokovnega kadra. Poleg zgoraj navedenih stroškov se priznajo stroški nezgodnega zavarovanja in materialni stroški v višini 20 % stroškov objekta in sodniški stroški za prvenstvene tekme. Na področju kakovostnega športa se priznava: - 360 ur vadbe letno za moštvo v drugi državni ligi - 480 ur vadbe letno za moštvo v prvi državni ligi. Vadbena skupina obsega 15 udeležencev. V kolikor je skupina manjša se prizna sorazmerni del stroškov. V priznani ceni ure vadbe se priznajo stroški objekta in stroški strokovnega kadra. Poleg navedenih stroškov se priznajo še stroški nezgodnega zavarovanja in materialni stroški v višini 200 % stroškov na objekt in vadbeno skupino. Programi s področja športa nadarjenih otrok in mladine, usmerjeni v kakovostni in vrhunski šport se sofinancirajo za tiste športne panoge, ki imajo vzpostavljeno popolno tekmovalno piramido in so vključena v redna tekmovanja za državno prvenstvo v okviru športnih panožnih zvez, članska moštva pa so uvrščena najmanj v drugo državno ligo. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 17 21.02.2005 V kolikor člansko moštvo ni uvrščeno v drugo državno ligo se sofinancirajo mlajše skupine do starostne skupine, ki je uvrščena v rang tekmovanja za državno prvenstvo primerljiv z drugo državno ligo v članski konkurenci tradicionalnih športnih panog. 7. Športni objekti Sofinancirajo se stroški obratovanja, rednega in investicijskega vzdrževanja javnih športnih objektov. V individualnih športnih panogah se sofinancirajo stroški udeležbe na zaključnem delu tekmovanja za državno prvenstvo ter sorazmerni del stroškov vadbe glede na starostno kategorijo. Sofinanciranje športnih programov je odvisno od meril, ki se določijo vsako leto v proračunu. 3. Športna rekreacija Na področju športne rekreacije obsega vadbena skupina najmanj 20 udeležencev. Priznani stroški obsegajo stroške objekta in stroške strokovnega programa v obsegu do 80 ur na vadbeno skupino starosti do 25 let in nad 60 let. Ta pravilnik začne veljati 15 dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporablja se od 1.1.2005, razen za področje kakovostnega športa, ki se uporablja od 1.7.2005. 4. Šport invalidov Na področju športa invalidov obsega skupina najmanj 10 udeležencev. Priznani stroški obsegajo stroške objekta in stroške strokovnega programa v obsegu do 80 ur na vadbeno skupino. Priznani stroški obsegajo stroške udeležbe na regijskih in državnih prvenstvih, ki se nanašajo na stroške prevoze in stroške spremstva. 5. Športne prireditve in akcije Sofinancirajo se tiste športne prireditve, ki pomembno vplivajo na prepoznavnost občine in so iz vrst tradicionalno priznanih športov v občini. Priznajo se organizacijski stroški, stroški najema objektov in stroški priznanj športnih prireditev. 6. Izobraževanje strokovnih kadrov Na področju izobraževanja strokovnih kadrov se sofinancirajo programi usposabljanja ter pridobitve in potrjevanja licenc strokovnih delavcev v športu. Priznavajo se stroški kotizacij, šolnin in stroški udeležbe na izobraževanjih, ki so pogoj za pridobitev nazivov oziroma licence. 10. člen 11. člen Številka: Datum: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: S pravilnikom o sofinanciranju programov na področju športa so podrobneje opredeljeni postopki, merila in kriteriji za izbor. Prav tako s pravilnikom določamo sankcije v primeru nenamensko porabljenih sredstev in obveznosti izvajalcev programov v zvezi s poročanjem o izvedbi programov. Pravilnik nima posledic na proračun, saj se zaradi pravilnika samega ne bo spremenil obseg proračunskih sredstev, merila za samo financiranje so nespremenjena. Tudi v bodoče bo Občinski svet ob sprejemanju proračuna sprejemal fakultativne elemente (vrednost ure). OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Miran Klinc, svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 18 21.02.2005 9. 6. člen Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet Občine Ormož na svoji _________, dne _________ sprejel Upravičenci do sredstev za spodbujanje razvoja kmetijstva lahko za investicije v kmetijska gospodarstva pridobijo občinska proračunska sredstva v kolikor so investicije začete v tekočem letu. Ob vlogi za odobritev sredstev mora biti podana ocena možnosti obstoja kmetijskega gospodarstva in zagotovitev prodaje dodatnih tržnih viškov prodaje. Nosilec kmetijskega gospodarstva mora imeti ustrezno poklicno usposobljenost oz. izobrazbo. PRAVILNIK o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen 7. člen S tem Pravilnikom se določajo pogoji in postopek za dodeljevanje sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož. Upravičenci do sredstev za vzpodbujanje razvoja kmetijstva za namen C3 - podpora modernizaciji, razširitvi kmetijske pridelave in razvoju dopolnilnih dejavnosti na kmetiji lahko pridobijo posojilo pod ugodnimi pogoji in podporo dotacije v skupni vrednosti do 40 % upravičenih stroškov investicije za namen C2-Podpora nakupu specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov. 2. člen Sredstva za pospeševanje kmetijstva v občini Ormož se zagotavljajo iz sredstev proračuna občine in bančnih sredstev. 3. člen Ukrepi za razvoj kmetijstva izhajajo iz: - ukrepov za varovanje okolja in vzdrževanja urejenosti kmetijske krajine - ukrepov za prenos znanja in trženja v kmetijstvu - ukrepov za zaščito, posodobitev, razširitev, modernizacije in razvoja dopolnilnih dejavnosti na kmetiji. 4. člen Upravičenci do sredstev za razvoj kmetijstva so fizične osebe – občani občine Ormož, ki se ukvarjajo s proizvodnjo hrane in bodo sredstva porabili oziroma vložili v občini Ormož. Upravičenci do sredstev so tudi društva, združenja, strokovne službe in družbe registrirane s področja kmetijstva s sedežem v občini Ormož. 5. člen Upravičenci do sredstev za razvoj kmetijstva ob vlogi za dodelitev sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva morajo dati izjavo, da za posamezen namen niso pridobili sredstev iz državnega proračuna ali drugih mednarodnih virov oz. navesti višino z dokazilom v kolikor so sredstva iz teh virov že pridobili. Upravičencem do sredstev za vzpodbujanje razvoja kmetijstva se pomoč dodeli, če ta ukrep pomeni vzpodbudo za izvedbo projekta oz. je zanj nujno potreben. 8. člen Ukrepi za varovanje okolja in vzdrževanja urejenosti kmetijske krajine predstavljajo: A1 - podpora zložbi kmetijskih zemljišč A2 - podpora programu kmetovanja na vodovarstvenem območju A3 - podpora čebelarstvu A4 - podpora konjereji A5 - podpora ohranjanju avtohtonih pasem živali malih divjadi A1 PODPORA ZLOŽBI KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ Namen ukrepa: Izboljšanje proizvodne sposobnosti kmetijskih zemljišč. Upravičeni stroški: izdelava strokovnih podlag za zložbo kmetijskih zemljišč (predlog idejne zasnove ureditve komasacijskega območja, ocena pričakovanih učinkov komasacije in drugi upravni stroški) Intenzivnost pomoči: do 100 % upravičenih stroškov. Upravičenci do pomoči: lastniki kmetijskih zemljišč, v njihovem imenu komasacijski odbor, skupnost ali druge pravne osebe Pogoj pridobitve sredstev: račun za izdelavo strokovnih podlag za zložbo kmetijskih zemljišč A2 PODPORA PROGRAMU KMETOVANJA NA VODOVARSTVENEM OBMOČJU Namen ukrepa: Varovanje pitne vode s preprečevanjem vnosa nitratov, zdravju človeka škodljivih pesticidov in prekomerne količine hranil v tla. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 Upravičeni stroški: analiza stanja v tleh na pesticide pred in po spravilu pridelkov ter količine hranil pred in po spravilu pridelkov na kmetijskih zemljiščih II. vodovarstvenega območja. Intenzivnost pomoči: do 100 % pokrivanje stroškov analize zemlje na hranila in pesticide. Upravičenci do pomoči: lastniki ali dolgoletni zakupniki zemljišč na II. vodovarstvenem območju. Pogoji pridobitve sredstev: račun za analizo zemlje na pesticide in hranila na II. vodovarstvenem območju, kopija analiznega lista. A3 PODPORA ČEBELARSTVU Namen ukrepa: Ohranjanje biološke pestrosti kmetijskega prostora in skupna zdravstvena preventiva čebeljih družin. Upravičeni stroški: nakup zdravil in pripomočkov za zdravstveno varstvo čebel in matic odpornih na bolezni Intenzivnost pomoči: do 50 % pokrivanje nakupa zdravil, pripomočkov in matic odpornih na bolezni Upravičenci do pomoči: čebelarska društva, ki v imenu čebelarjev opravljajo skupen nakup zdravil, pripomočkov in matic odpornih na bolezni Pogoji pridobitve sredstev: račun za nakup zdravil, pripomočkov in matic ter seznam čebelarjev upravičencev do pomoči. A4 PODPORA KONJEREJI Namen ukrepa: Vzdrževanje staleža kvalitetnih plemenskih živali, spodbujanje razvoja konjereje. Upravičeni stroški: stroški zdravstvene kontrole in zavarovanja konj plemenjakov. Intenzivnost pomoči: do 50 % stroškov zdravstvene kontrole in stroškov zavarovanja konj plemenjakov. Upravičenci do pomoči: imetniki živali konj plemenjakov. Pogoji pridobitve sredstev: so dokazilo o poreklu živali, potrdilo o plačani zavarovalnini in računi zdravstvene kontrole živali konj plemenjakov. A5 PODPORA OHRANJANJU AVTOHTONIH PASEM ŽIVALI MALIH DIVJADI Namen ukrepa: Ohranjanje živalske pestrosti kmetijskega prostora z malo divjadjo. Upravičeni stroški: nakup avtohtonih pasem živali malih divjadi in opreme za gojitev živali malih divjadi (jerebic, fazanov in poljskih zajcev) Intenzivnost pomoči: do 40 % upravičenih stroškov nakupa avtohtonih pasem živali malih divjadi in opreme za gojitev avtohtonih pasem živali malih divjadi ali do 50 % upravičenih stroškov, če gre za območja z omejenimi dejavniki kmetovanja. Upravičenci do pomoči: lovske družine Občine Ormož Pogoji pridobitve sredstev: račun za nakup avtohtonih pasem živali malih divjadi in opreme. Upravičenec do pomoči ob koncu leta izdela letno 19 21.02.2005 poročilo z realizacijo programa avtohtonih pasem živali malih divjadi. ohranjanja 9. člen Ukrepi za prenos znanja in trženja v kmetijstvu predstavljajo: B1 Podpora izobraževanju kmetov B2 Podpora delovanja društev in njihovih programov B3 Podpora izvedbi demonstracijskih poskusov B4 Podpora trženju predstavitve kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali B1 PODPORA IZOBRAŽEVANJU KMETOV Namen ukrepa: Vzpodbujanje dodatnega izobraževanja kmetov in gospodinj na predavanjih, tečajih in strokovnih ekskurzijah. Upravičeni stroški: - stroški prostorov za predavanja in tečaje po sprejetem programu Kmetijsko svetovalne službe, - materialni stroški izdajanja Kmetijskih novic, - stroški izobraževanja za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetijah (certifikatno izobraževanje). Intenzivnost pomoči: - do 50 % pokrivanje stroškov prostorov po programu KSS iz prve alinee upravičenih stroškov, - do 100% pokrivanje materialnih stroškov izdajanja Kmetijskih novic iz druge alinee upravičenih stroškov, - do 50 % stroškov tečajev, izobraževanj za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetijah iz tretje alinee upravičenih stroškov, Upravičenci do pomoči: Kmetijska svetovalna služba, fizične osebe Pogoji pridobitve sredstev: račun za opravljeno predavanje in stroške prostorov, račun materialnih stroškov izdajanja Kmetijskih novic, stroški izobraževanj za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetijah. Fizične osebe k računu priložijo potrdilo o opravljenem tečaju, oz. pridobljen certifikat za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetijah B2 PODPORA DELOVANJA DRUŠTEV IN NJIHOVIH PROGRAMOV Namen ukrepa: sofinancirajo se programi delovanja društev s področja kmetijstva, ki so neprofitna in se ne ukvarjajo s komercialno dejavnostjo. Podpora je namenjena za izvedbo strokovnega dela, stroškovnih prireditev in strokovnih publikacij, ki se ne tržijo. Upravičeni stroški: sofinancirajo se stroški izvedbenega programa za najem prostorov za izvedbo izobraževanja, materialni stroški Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 strokovnih publikacij, demonstracije, organiziranje prireditev in tekmovanj, stroški predavateljev in stroški prevozov za strokovne ekskurzije. Intenzivnost pomoči: sofinancirajo se finančno ovrednoteni programi v višini do 50 % upravičenih stroškov izvedbenega programa za najem prostorov za izvedbo izobraževanja, materialni stroški strokovnih publikacij, demonstracije, organiziranje prireditev in tekmovanj, stroški predavateljev in stroški prevozov za strokovne ekskurzije. Upravičenci do pomoči: društva s področja kmetijstva, ki so registrirana in delujejo na območju Občine Ormož. Pogoji pridobitve sredstev: finančno ovrednoteni program društva za tekoče leto, dokazila o plačilu računov za izvedene aktivnosti, potrdilo Upravne enote Ormož o vpisu društva v Register društev. B3 PODPORA IZVEDBI DEMONSTRACIJSKIH POSKUSOV Namen ukrepa: Vzpodbujanje hitrejšega prenosa novejših kmetijskih znanj v praksi Upravičeni stroški: stroški semena, pesticidov in mineralnih gnojil Intenzivnost pomoči: do 50 % pokrivanje stroškov semena pesticidov in mineralnih gnojil za opravljene sortne gnojilne in pesticidne poskuse opravljene po programu Kmetijske svetovalne službe Upravičenci do pomoči: Kmetijska svetovalna služba Pogoji pridobitve sredstev: račun za nakup semena pesticidov in mineralnih gnojil. Ob koncu leta Kmetijska svetovalna služba izdela poročilo z rezultati opravljenih poskusov. B4 PODPORA TRŽENJU – PREDSTAVITVI KAKOVOSTNIH KMETIJSKIH PROIZVODOV IN ŽIVALI Namen ukrepa: Vzpodbujanje promocije kakovostnih kmetijskih proizvodov in živali na zahtevnejših trgih s ciljem širitve trga, prilagajanju povpraševanja potrošnikov in doseganju večje ekonomičnosti pridelave hrane. Upravičeni stroški: stroški najemnine sejemskega prostora, tržne raziskave in stroške oglaševanja z uporabo javnih medijev. Intenzivnost pomoči: do 50 % stroškov najemnine sejemskega prostora, tržne raziskave in stroške oglaševanja z uporabo javnih medijev. Upravičenci do pomoči: fizične osebe, društva in družbe registrirane s področja kmetijstva Pogoji pridobitve sredstev: račun za uporabo sejemskega prostora, računi za tržne raziskave in oglaševanja z uporabo javnih medije. Prednost za pridobitev sredstev ima skupen nastop večjega števila upravičencev 20 21.02.2005 10. člen Ukrepi za zaščito, posodobitev, razširitev, modernizacijo in razvoj dopolnilne dejavnosti na kmetiji predstavljajo: C1 Tehnična pomoč za naložbe v kmetijska gospodarstva C2 Podpora nakupu specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov C3 Podpora modernizaciji, razširitvi kmetijske pridelave in razvoju dopolnilnih dejavnosti na kmetiji C4 Podpora pridelavi vrtnin in poljščin C5 Podpora gospodarski stabilnosti kmetij C1 TEHNIČNA POMOČ ZA NALOŽBE V KMETIJSKA GOSPODARSTVA Namen ukrepa: Vzpodbujanje naložb v obnovo in razširitev proizvodnje na kmetijskih gospodarstvih: nakup kmetijskih zemljišč ter opreme za opravljanje dopolnilne dejavnosti in turizma na kmetijah (posodobitve prostorov in nakup opreme), dokup osnovne črede za katero se vodijo hlevske knjige, stroški gradnje in obnove hlevov, strošek nakupa hlevske opreme, gradnje in obnove objektov za dodelavo, skladiščenje, predelavo kmetijskih pridelkov, nakup sodobnih kmetijskih strojev, naprava trajnih nasadov. Upravičeni stroški: Stroški svetovanja in izdelave poslovnih načrtov oziroma investicijskih programov. Intenzivnost pomoči: do 50% upravičenih stroškov. Upravičenci do pomoči: Fizične osebe, ki bodo izvajale naložbe v kmetijska gospodarstva v tekočem letu. Pogoji pridobitve sredstev: mnenje KSS, račun za opravljeno storitev. C2 PODPORA NAKUPU SPECIALNE VRTNARSKE MEHANIZACIJE, STEKLENJAKOV IN PLASTENJAKOV Namen ukrepa: Podpora vlaganj v nakup specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov namenjena povečanju proizvodnje zelenjadarstvu v občini Ormož. Upravičeni stroški: strošek nakupa specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov in plastenjakov Intenzivnost pomoči: do 20 % upravičenih stroškov nakupa specialne vrtnarske mehanizacije, do 30% nakupa steklenjakov in plastenjakov. Upravičenci do pomoči: fizične osebe. Pogoji pridobitve sredstev: račun za nakup specialne vrtnarske mehanizacije, steklenjakov ali plastenjakov, mnenje Kmetijske svetovalne službe, lokacijska informacija za postavitev steklenjaka oz. plastenjaka. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 C3 PODPORA MODERNIZACIJI, RAZŠIRITVI KMETIJSKE PRIDELAVE IN RAZVOJU DOPOLNILNIH DEJAVNOSTI NA KMETIJI Namen ukrepa: Vzpodbujanje strukturnih sprememb na kmetiji, uvajanje novejših tehnoloških rešitev in tehnologij na kmetiji. Upravičeni stroški: nakup kmetijskih zemljišč ter opreme za opravljanje dopolnilne dejavnosti in turizma na kmetijah (posodobitve prostorov in nakup opreme), dokup osnovne črede za katero se vodijo hlevske knjige, stroški gradnje in obnove hlevov, strošek nakupa hlevske opreme, gradnje in obnove objektov za dodelavo, skladiščenje, predelavo kmetijskih pridelkov, nakup sodobnih kmetijskih strojev, naprava trajnih nasadov. Intenzivnost pomoči: posojilo pod ugodnimi pogoji od 40 do 50 % upravičenih stroškov investicije. Upravičenci do pomoči: Prosilec – fizična oseba lahko pridobi kreditna sredstva v obliki kredita od 40 do 50 % višine upravičenih stroškov investicije oz. 45 do 55 % višine upravičenih stroškov investicije, če je prosilec nosilec kmetije mladi kmet star do 40 let. Višina obrestne mere in rok za vračilo kredita se določita po izbiri najugodnejše banke z razpisom o dodeljevanju sredstev za kreditiranje kmetijstva. Pogoji pridobitve sredstev: poslovni načrt oz. investicijski program kmetije, potrdilo o vplačanih zapadlih davkih in prispevkih, dokazilo o kreditni sposobnosti prosilca. C4 PODPORA PRIDELAVI VRTNIN IN POLJŠČIN Namen ukrepa: Podpora je namenjena skupni gospodarsko učinkovitejši pridelavi, nastopu zelenjadarskih kmetij na trgu in izdelavi programa namakanja za tekoče leto. Upravičeni stroški: strošek izdelave programa namakanja, zagonskih stroškov Namakalne zadruge in specializirane zelenjadarske zadruge Intenzivnost pomoči: do 100 % pokrivanje stroška najema prostora, začetnih zagonskih stroškov in opreme ter do 50 % pokrivanje stroškov izdelave načrtov programa namakanja Upravičenci do pomoči: Namakalna zadruga in specializirane zelenjadarske zadruge. Pogoji pridobitve sredstev: račun za izdelavo načrtov programa namakanja ter začetnih zagonskih stroškov in nakupa opreme. C5 PODPORA GOSPODARSKI STABILNOSTI KMETIJ Namen ukrepa: Pokrivanje dela stroškov izvedbe sanacijskega programa kmetije ob naravnih nesrečah. 21 21.02.2005 Upravičeni stroški: pokrivanje škode nastale v tekočem letu na gospodarskih objektih in kmetijskih zemljiščih poškodovanih ob naravnih nesrečah (potres, plaz, udor, strela in poplave). Intenzivnost pomoči: do 500.000 SIT na kmetijo glede na ocenjeno škodo, pri tem se upošteva znesek iz zavarovalne police. Dodeljena sredstva občine in izplačilo iz zavarovalne police ne smeta presegati višino ocenjene škode. Upravičenci do pomoči: fizične osebe - nosilci kmečkih gospodarstev, ki so utrpeli gospodarsko nesrečo ob naravnih nesrečah. Pogoji pridobitve sredstev: izdelan sanacijski program kmetije, ki ga izdela Kmetijsko svetovalna služba. 11. člen Sredstva za pospeševanje ukrepov iz 5., 6. in 7. člena (razen ukrepa C3) namenjene razvoju kmetijstva se dodeljujejo v obliki podpor na podlagi javnega razpisa, ki ga objavi župan občine Ormož v sredstvih javnega obveščanja. 12. člen Javni razpis za dodeljevanje podpor za razvoj kmetijstva mora vsebovati: - skupni znesek sredstev namenjenih razvoju kmetijstva - subjekte, ki lahko zaprosijo za sredstva - višina podpore, ki jo lahko pridobijo upravičene osebe - pogoje pod katerimi se sredstva dodeljujejo - pogoje, ki jih mora prosilec izpolnjevati - navedbo dokumentacije, ki jo mora prosilec priložiti k vlogi - naslov na katerega se prošnje vložijo - rok za vložitev vlog - rok v katerem bo župan sprejel in posredoval sklep o dodelitvi sredstev 13. člen Vlogo na podlagi razpisa sprejema organ Občinske uprave pristojen za gospodarstvo. Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Komisija pripravi predlog razdelitve sredstev. 14. člen O dodelitvi sredstev na predlog komisije odloča občinska uprava. Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo na župana v roku 8 dni od sprejema sklepa. Odločitev župana je dokončna Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 22 21.02.2005 15. člen - Župan je enkrat letno dolžan seznaniti Odbor za kmetijstvo in gozdarstvo in Občinski svet občine Ormož s porabo sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva. - II. KREDITIRANJE RAZVOJA KMETIJSTVA potrdilo o vplačanih vseh zapadlih davkih in prispevkih dokazilo o kreditni sposobnosti prosilca 21. člen Vloge za kredit s prilogami vložijo prosilci na banki. 16. člen 22. člen Sredstva občinskega proračuna namenjena vzpodbujanju ukrepov C3 – modernizaciji, razširitvi kmetijske pridelave in razvoju dopolnilnih dejavnosti na kmetiji se vežejo pri banki in se uporabljajo za zagotavljanje ugodnih pogojev za kredite, ki jih kmetijstvu občine Ormož odobrava banka iz svojih sredstev. Strokovna in finančno tehnična opravila pri dodeljevanju sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva bo po pogodbi opravljala banka. Banka pripravi oceno ekonomske upravičenosti projektov kreditne sposobnosti prosilcev in pripravi predlog ter ga posreduje komisiji za dodelitev kreditov. 23. člen 17. člen Prosilec lahko pridobi sredstva v obliki kredita od 40 - 50 % upravičenih stroškov investicije oz. od 45 - 55 % upravičenih stroškov investicije, če je prosilec nosilec kmetije mladi kmet star do 40 let. Prosilec lahko pridobi kredit samo, če ima zagotovljene tudi ostale vire financiranja. 18 člen Komisijo za dodelitev kreditov imenuje župan Komisija šteje 4 člane: - 1 predstavnik Občinskega sveta - 1 predstavnik Občinske uprave - 1 predstavnik Kmetijsko svetovalne službe - 1 predstavnik izbrane banke Strokovna in administrativna dela za komisijo opravlja Oddelek za gospodarstvo. 24. člen Višina obrestne mere in rok za vračilo kredita Občina Ormož določi po izbiri najugodnejše banke z razpisom o dodeljevanju sredstev za kreditiranje kmetijstva. Sklep o odobritvi kredita sprejme banka na osnovi mnenja komisije. 19 člen 25. člen Sredstva za kreditiranje kmetijstva se dodeljujejo na podlagi javnega razpisa, ki ga objavi župan občine Ormož skupaj z izbrano banko v sredstvih javnega obveščanja. Sklep o odobritvi kredita se posreduje vsem prosilcem najkasneje v osmih dneh po prejemu odločitve. 26. člen 20. člen Razpis sredstev za kreditiranje kmetijstva vsebuje: - določbo pravilnika na podlagi katerega se objavi razpis - skupen znesek razpisanih sredstev namenjenih za kreditiranje kmetijstva v občini - namene za katere se dodeljujejo sredstva - subjekte, ki lahko zaprosijo za kredit - doba vračanja kredita - višina obrestne mere - rok za vložitev prošenj in naslov na katerega se vložijo prošnje - navedba, kar mora prošnja za kredit vsebovati - navedbo dokumentacije, ki jo mora prosilec priložiti prošnji poslovni načrt oz. investicijski program Po prejemu sklepa o odobritvi kredita sklene banka s prejemnikom kredita kreditno pogodbo, ki vsebuje razpisne pogoje. 27. člen Namensko porabo kredita, pridobljenega po tem pravilniku in izpolnitev obveznosti iz kreditne pogodbe lahko preveri Oddelek za gospodarstvo. III. KONČNE DOLOČBE 28. člen Ta pravilnik začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku občine Ormož. Z dnem Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 23 uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož 7/04). Številka: Ormož, dne: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 21.02.2005 Obrazložitev: Pravilnik o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v Občini Ormož je predlagan v skladu z izhodišči Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in 87/1 členom Pogodbe Evropske skupnosti, ki ureja državne podpore na področju kmetijstva. Občinska uprava je dolžna uskladiti pravilnik z določili Pristopne pogodbe in Smernicami Skupnosti o državni pomoči v kmetijskem sektorju. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Spremembe in dopolnitve poslovnika Občinskega Sveta Ormož, dne 21.02.2005 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 10. Na podlagi 75. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 13/99 in 3/01) pošiljamo svetniki Koalicije Slovenija (SDS + N.Si) občinskemu svetu Ormož v obravnavo SPREMEMBE IN DOPOLNITVE poslovnika Občinskega Sveta V času sej občinskega sveta Občine Ormož prihaja ob razpravah do različnih tolmačenj posameznih določb Poslovnika občinskega sveta zaradi nejasnosti in nekaterih neživljenjskih členov, nekateri členi pa so nepotrebni in smešni. Zato v izogib stalnim polemikam in nepotrebnemu trošenju energije, časa in denarja predlagamo naslednje spremembe, katerih sprejem je po členu 16 Statuta občine Ormož v pristojnosti občinskega sveta in se po določbah 115. člena Poslovnika občinskega sveta sprejemajo po določbah, ki veljajo za sprejem odlokov. Predlagane spremembe nimajo predvidenih finančnih posledic za občinski proračun, za cilj imajo le enostavnejše in bolj kvalitetno delo občinskega sveta. Ker gre za manj pomembne spremembe, skladno 87. členu Poslovnika občinskega sveta predlagamo, da se spremembe sprejmejo po skrajšanem postopku. Besedilo členov: 1. člen V 11. členu se besedilo drugega odstavka črta brez nadomestila. Obrazložitev: Neposredno voljeni funkcionarji so po ustavi RS izvoljeni na neposrednih volitvah. V ustavnem smislu zaprisežejo le funkcionarji, ki niso neposredno voljeni in če tako določa ustava. To na primer velja za predsednika RS, ki je neposredno izvoljen in mora dati tudi prisego. V primeru našega poslovnika za protiustavno določilo, zato predlagamo, da se ga črta. 2. člen V 17. členu se v 8. odstavku v zadnjem stavku črta besedilo »praviloma posredovan s sklicem naslednje seje« in se namesto njega doda »POSREDOVAN NAJKASNEJE V ROKU 30 DNI«. Obrazložitev: Menimo, da je normalen rok za odgovor največ 30 dni ne glede na to kdaj bo sklicana naslednja seja, enak rok pa predvideva tudi poslovnik v predhodnem odstavku tega člena, ki pa je splošen za vse odgovore, tako da ni logično, da bi bili roki za pisne odgovore daljši, kar predvideva dikcija, ki jo želimo spremeniti. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 24 3. člen V 30. členu se v tretjem odstavku besedica župan nadomesti z »PREDLAGATELJ« Obrazložitev: Logično je, da umakne brez razprave predlagano točko dnevnega reda le tisti, ki jo predlaga. Če bi bil to vedno samo župan, bi lahko dosegel, da noben drugi predlagatelj ne bi mogel svojega predloga mimo njegove volje pripeljati niti do faze odločanja o dnevnem redu, zato predlagamo spremembo. 4. člen V 36. členu se v 3. odstavku v prvem stavku črta druga besedica »lahko«, zadnji stavek istega odstavka se spremeni, da glasi: »ODMORA NI MOGOČE DOLOČITI, V ČASU GLASOVANJA«. 21.02.2005 nobene razprave. Tudi če se splošna razprava opravi v delovnih telesih, pa je potrebno poudariti, da delovna telesa nimajo funkcije OS, saj lahko obravnavajo le zadeve iz svoje pristojnosti. Predstavitev proračuna pa se ne more smatrati kot splošna razprava. Takšen način sprejemanja proračuna je edinstven primer v Sloveniji, saj povsod drugje opravijo splošno razpravo o vsebini proračuna. 8. člen V 92. členu se za na začetku prvega stavka doda »V ČASU SAME RAZPRAVE IN«. V istem stavku se za besedico lahko doda »DELOVNA TELESA IN«. Obrazložitev: V splošni razpravi in v določenem roku po njej lahko svetniki in delovna telesa dajo k proračunu pripombe in predloge v pisni obliki. Obrazložitev: Svetniška skupina lahko kadarkoli pred glasovanjem zahteva odmor za posvetovanje. To je ekskluzivna in ne fakultativna pravica in o njej ne more odločati predsedujoči, zato predlog za navedeno spremembo. 5. člen V 69. členu se za prvo besedo v 4. odstavku doda besedi »KOMISIJE ALI«. V 5. odstavku istega člena se za besedo sejo doda besedi »KOMISIJE ALI«. 6. člen V 80. členu se v 3. odstavku besedilo Odlok je sprejet zamenja z besedilom »ODLOK JE PRIMEREN ZA DRUGO OBRAVNAVO«. Obrazložitev: Popravek je nujen, saj prvi obravnavi sledi druga, tako da odlok ne more biti sprejet v prvi obravnavi. V prvi obravnavi OS ugotovi samo primernost odloka za drugo obravnavo. 7. člen V 90. členu se zadnji odstavek črta brez nadomestila. Obrazložitev: Zadnji odstavek 90. člena je nekonsistenten in v nasprotju z besedilom 90. in 91. člena, zato predlagamo črtanje. Postavlja se vprašanje, kako in na podlagi česa bo župan pripravil dopolnjen predlog proračuna, če ni Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 3 25 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 21.02.2005 Poročevalec, št. 3 26 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 21.02.2005