Matineja. Gledal sein obraze, ki so stopali v dvorano. Povečini so bili skeptični, nekateri bojeviti, \si pa radovedni. Mnogi sq kazali tudi pomilovalni smehljaj, ki pa ie bil bolj karikatura duševne nesigurnosti. * Kogoj ni žetiijalen. zato pa žubori iz n-iega revolucija in inicijativa. Danes udriha, recimo po Rukavini, jutri bo udrihal z isto hladnokrvnostjo po klavir¦iu. Sedai opazi vse polno senčic v koncertni dvorani. kmalu nato pa iih bo sinal sarn i. t. d. Da ie pa resen glasbenik, ki nckai hoče. ;e pokazal z iniciiativo za ^atinc.jo, z izbero sporeda in z izbero, Devca. ki naj bi ga podal. Že sedaj pa °menim, da z izbcro pianista ni imel sreče. * Nad vse zanimiv ic bil niojiov uvod, v katerem ie skušal v kratkem orisati lašc glasbenike in njihovo delovan.ie. ^aliboir. da ni bilo mo^oče vsetra razu^eti. ker ie tiovoril mestoma nerazločno. V kolikor se ie pa razumelo, so bile ne¦^atere misli prav lepe. dočim bi se dalo 0 marsikateri debatijati. Povdarjal ie n. nr- saniospev. edinca, ki združuje baje v sebi vse občutke skladatelievega življe- nia. Ako bi bilo to mogoče, tedaj bi bila takšna skladba nekak muzjkaličen Maggi irT bi spadala v glasbeno kemijo. Meni ie na vsak način ljubša oristna. krepka iuha. ker hočem. kakor vsak človek yži- vati. požirati in ne vem, kaj še vse. Tr- s '" klavij; strnila v celoto. tako. da je primoderni pesmi nemogoče. prisoditi enemu ali drugemu važnejšo vlpgp. V tem oziru je prof. Ra-vnik otrok svoje dobe, ker io razume in ker čuti ž njo. Vcasih semi ie celo zazdelo. da podajajo njegovi prsti nevede reflekse duše. navzlic pra-vilni artikutaciii in dpbrp oremišljenem fraziranju. In koliko banalnih mest ie znal prikriti s svoio igro in jim celo do-dati novih mičnosti? * Vse skladbe so bile skrbno naštudi- rane in pravilno interpretirane. zato mi-slim da nisem rekel preveč. ako pravhn»Kranjec pojd' se les učit'!« Ado Gg.