Spisovanje novih učnih knjig. O preustroju osnovnega šolstva se vrše kaj pridno razna posvetovanja, kar pač vsakega izined nas najiskreneie veseli. Ko bodo smotri in učna snov raznih predmetov že jasno začrtani, bo potem pač prvo in najnujnejše delo, da damo učencem potrebnih uonih knjig v roke. Da se bo spisovanje učnih knjig tudi vršilo po nekem smotrnem načrtu, zato ie potrebno, da se sedaj primerno pjrazdcli delo, sicer bi utegnilo za kak učni predmet kar po več pisateljev prirefati učne knjige, drug predmet pa bi spet čakal leta in leta, preden bi se kdo lotil spisovanja dotične knjige. A sedaj v prehodni dobi ie misliti tudi na to, da je večina učnih knjig že povsem razprodana ter da je nujno potrebno, ponatisniti vsaj nekatere dosedanje učne knjige. O vsem tem in še o marsičem (o založništvu, aprobaciji itd.) naj bi se porazgovorili tisti, ki nameravau> sodelovati pri izdajanju učnih knj?. Za prvo orientacijo bi morda zadostovale drobne notice v naših stanovskih listih. Tako mi je n. pr. znano, da pripravIja tov. D. Humek »Oeometrijo za meščanske šole«; g. ravnatelj H. Schreincr je napisal »Dodatke« k svo,iim »Čitankam«; podpisanec pa prireja aradivo za nov natisk >;Čitanke za meščanske šole«, a pozneje namevava sodelovati pri »Zkod.ovini« in »Slovnici«. In tako je gotovo še marsikdo, ki sč nripravlja na sestavljanie učnih knjigf. Na) bi se tudi dotični oprlasili. da se spoznarno in o marsičem važnem norazcfovorimo Josip Brinar.