Na delo z znanjem Izobraževanje v Zvezi mladine Poglobljeno delovanje vseh delovnih ljudi v izgfadnji na-šega samoupravnega socdali-stičnega sistema je dutiti tudi pri delu organizacije zveze mladdne. Tako se pred novo organdzirano ZM postavlja vr-sta nalog, med katerimi za-vzema pomembno mesto pred-vsem družbenopolitično izobra-ževanje članstva. Aktivno vkijučevanje raladih v samo-upravni proces zahteva za uspe&no delo, tudi ustrezino izobrazbo s podrodja družbeno-ekonomskih odnosov. Prav to-vistno- izobraževanje pa je v našem izobraževalnem procesu še vedno slabo zastopano. Da bi se tako stanje spreme-nilo, je Obdinska konferenca zveze mdadine občine Ljublja-na-Center letos že drugič orga-nizirala politidno šolo za mda-de delavce v naši občdni. Zato se je v začetku raeseca v prostorlh KS Tabar zbralo štirideset mladib delavcev, de-legiranih iz delovnih organdza-cij občine Center. V petdnev-nem cikiuisu sosev obliki pre-davanj m diskiisij slušatelji seznanjali z marksistično ideo-logijo, našim socdaiistionim sa-mcnuipTavnim sistemom ter z določenimi temami s podrodja družbenih in ekonomskih ved. V praktičn©m delu so se slu-šatelji seznanjali z načini vv-denja seetankov, načinom in sredsbvi pravočasnega informi-ranja kot pogojem za uspešno in nepretrgaao delovanje. Po-leg tega so udeleženci dobdli tudl praktičme izskušnje o izde-lavi različnih aktov in doku- mentov, saj so v oblikL semi-narskih nalog samostojno se-stavljali okvirne in akcijske programe za svoje aktive, po-leg tega so se seznanjali tudi z načinom sestavljanja zapls-nikov in drugih zabeležk. Prvi dan se je iz vrst sluša-teljev konstituiral svet šole, ki je kot izvršilnd samoupravni organ organiziral in vodil vsa-kodnevno delo šole. Poleg tega so slušatelji sami vodili pre-davanja in razprave. Na ta na-čin so se tudi seznanjali z de-. lovanjem na samoupravnem principu in se bodo tako laže in hitreje aktivno vključili v samoupravno življenje delovne organizacije, iz katere izihajajo. Omeniti je treba še začasno konstituiran aktiv ZK, kjer so se organizirali vsi slušatelji, člani ZK. Aktiv je sproti spremljal delo in uspehe šole, na sestankdh pa so člani ana-lizirali vtdse in pomagali svetu šole odpravljati morebitne po-manjkljivosti. Aktiv ZK je po-leg tega sklenil evidenttratd iz vrst slušateljev možne kandt date za sprejem v zvezo ko-nmndsbov tn jih predlagati osnovnd organizaciji v TOZD, iz katere izhajajo. Zadnji dan je v zaključnem delu vsak slušatelj podal še krajši referat iz ene od preda-vanih tem. To je bil, poleg te-sta, fcudi prikaz uspešnosti po-litične šole. Ti reforati pa bo-do v nadaljnjem deLu služili tudi kot osnova za izdelavo brošure, ki bo v pomoč prl delu miadih delavcev v druž-benopolitičnem in samouprav-nem življenju v TOZD. Mišo Javornik