šolsko polje, letnik xxviii, številka 1–2 198 Vojko Strahovnik Docent dr. Vojko Strahovnik je znanstveni sodelavec oziroma raziskova­ lec na Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani ter predstojnik katedre za teorijo prava in etiko v javnem življenju na Fakulteti za državne in evrop­ ske študije. Deluje kot urednik knjižne zbirke Philosophy in Dialogue/ Philosophie im Dialog pri založbi LIT Verlag (Berlin). V letu 2015/2016 je kot Fulbrightov raziskovalec gostoval na Univerzi v Arizoni. Je (so) avtor knjig Moralna teorija: O naravi moralnosti (Aristej, Maribor 2016), Moralne sodbe, intuicija in moralna načela (IPAK, Velenje 2009), Chal- lenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), Practical Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) ter številnih člankov in poglavij. Hkrati je vodja mednarodnega projekta Erasmus+ ETHIKA – Ethics and values education in schools and kindergartens. Assist. professor Vojko Strahovnik is a research associate and a researcher at the Theological Faculty (University of Ljubljana) and Chair of the De ­ partment of theory of law and ethics in public life at the Faculty of Gov­ ernment and European Studies. He is an active editor of the book series Philosophy and Dialogue/Philosophie im Dialog published by LIT Ver­ lag (Berlin). In 2015­ 2016 he was a Fulbright visiting researcher at the Uni­ versity of Arizona. He is the (co)author of the following books: Moral Theory. The Nature of Morality (Aristej, Maribor 2016), Moral Judgment, Intuition and Moral Principles (IPAK, Velenje 2009), Challenging Moral Particularism (Routledge, New York 2008; 2011), and Practical Contexts (Ontos Verlag, Frankfurt 2004) and numerous articles and book chap­ ters. He is also a coordinator of international Erasmus+ project ETHIKA – Ethics and Values Education in Schools and Kindergartens. Tomaž Grušovnik Tomaž Grušovnik je docent za filozofijo vzgoje in izobraževanja na Uni­ verzi na Primorskem (Pedagoška fakulteta) ter znanstveni sodelavec na isti instituciji. Ukvarja se z okoljsko etiko, etiko živali in filozofijo eduka­ cije ter zgodovino šolstva. Doslej je objavil dve monografiji, in sicer Odten- ki zelene: humanistične perspektive okoljske problematike (Koper, 2011) ter Etika živali – o čezvrstni gostoljubnosti (Koper, 2016), ki se v pomembnih točkah dotikata vzgoje in ozaveščanja v sklopu okoljske etike in etike živa­ li v navezavi na problem zanikanja. Njegovo raziskovanje na področju fi­ lozofije edukacije je tako usmerjeno v kakovostno vzgojo in izobraževanje v navezavi na problem zanikanja in posledične subjektove tendence po iz­ ogibanju vednosti. Grušovnik je avtor več znanstvenih in strokovnih be­ sedil v domačih in tujih revijah, urednik in sourednik več znanstvenih zbornikov, predaval pa je na številnih konferencah in institucijah v Azi­ av tor j i 199 ji, Avstraliji, Severni Ameriki in Evropi. Leta 2015 je bil tudi predsednik programskega odbora znanstvene konference Vzgojno-izobraževalne pa- radigme, ki se je odvijala na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem. T omaž Grušovnik is assistant professor for philosophy of education at the Faculty of Education, University of Primorska, and scientific associate at the same institution. His main interests are environmental ethics, animal ethics, philosophy of education and history of education. He published two books in Slovenian – Shades of Green: Humanist Perspective of Envi - ronmental Problematic (Koper, 2011) and Animal Ethics – On Transspe- cies Hospitality (Koper, 2016), dealing in important aspects with educa­ tion and awareness­ raising in the field of environmental and animal ethics in connection, with special emphasis on the problem of denialism. His re­ search in the field of philosophy of education thus focuses on the issue of quality education in the face of denialism and interrelated tendency of a subject to avoid knowledge. Grušovnik published several scientific papers in various journal, edited and co­ edited several monographs, and lectured at different institutions in Asia, Australia, North America and Europe. In 2015 he chaired program committee of the scientific conference “Educa­ tional Paradigms” that took place at the University of Primorska.  Zdenko Kodelja Zdenko Kodelja je raziskovalec in vodja Centra za filozofijo vzgoje na Pe­ dagoškem inštitutu v Ljubljani. Zdenko Kodelja is a researcher and the Head of the Centre for Philosophy of Education at the Educational Research Institute in Ljubljana Mitja Sardoč Mitja Sardoč (PhD) je zaposlen kot raziskovalec na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani, kjer je član programske skupine Družbena pogodba v 21. sto­ letju. Je avtor znanstvenih in strokovnih člankov s širšega področja vzgo­ je in izobraževanja ter urednik vrste tematskih številk domačih in tujih znanstvenih revij s področja državljanske vzgoje, multikulturalizma, ena­ kih možnosti itn. Je glavni urednik revije Theory and Research in Educati - on, odgovorni urednik revije Šolsko polje ter član uredniškega odbora revij Educational Philosophy and Theory ter Open Review of Educational Rese - arch. Je tudi urednik dveh zbornikov, ki sta izšli pri založbi Blackwell (Ci- tizenship, Inclusion and Democracy ter Toleration, Respect and Recognition in Education), avtor monografije Multikulturalizem: pro et contra ter so­ avtor monografije Enake možnosti in družbena (ne)enakost v družbi zna- nja. Je urednik publikacije Handbook of Patriotism, ki bo izšla pri založ­ bi Springer.