Poštnina plačana v gotovini URADNI VESTNIK OKRAJA NOVO MESTO Leto VII. V Novem mestu, dne 15. avgusta 1962 St. 15 OKRAJNI LJUDSKI ODBOR: 344. Odlok OLO Novo mesto o zaključnem računu investicijskega sklada okraja Novo mesto za leto 1961; OBČINSKI LJUDSKI ODBORI: 345. Odlok ObLO Brežice o spremebi odloka o višini potnih in drugih stroškov za uslužbence organov in zavodov občinskega ljudskega odbora; 346. Odlok ObLO Brežice o spremembah in dopolnitvah odloka o stopnjah občinske doklade in dohodka od kmetijstva, gozdov, hišnine in od samostojnih poklicev ter drugega premoženja; 347. Odlok ObLO Črnomelj o zaključnem računu rezervnega sklada za leto 1961; 348. Odlok ObLO Črnomelj o zaključnem računu o izvršitvi proračuna občine za leto 1961; 349. Odlok ObLO Metlika o spremembah in dopolnitvah odloka o stopnji občinskega prometnega davka od prometa na drobno; 350. Odlok ObLO Novo mesto o notranji organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora; 351. Odlok ObLO Novo mesto o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora; 352. Odlok ObLO Novo mesto o spremembi in dopolnitvi odloka o uvedbi dopolnilnega proračunskega prispevka iz osebnega dohodka delavcev in uslužbencev; 353. Odlok ObLO Sevnica o ustanovitvi sklada za komunalno dejavnost in negospodarske investicije; 354. Odlok ObLO Sevnica o notranji organizaciji upravnih organov obč. ljudskega odbora; 355. Odlok ObLO Sevnica o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora; 356. Odlok ObLO Trebnje o ustanovitvi občinskega sklada za varstvo otrok; 357. Odlok ObLO Trebnje o potrditvi zaključnega računa o izvršitvi proračuna občine za 1. 1961; 358. Odlok ObLO Videm-Krško o ustanovitvi sklada za obnovo podeželja; 359. Odlok ObLO Videm-Krško o položajnih dodatkih uslužbencev ter o posebnih dodatkih tehničnega osebja in pomožnih uslužb. upravnih organov občinskega ljudskega odbora; 360. Odločba ObLO Metlika o priključitvi samostojnega zavoda »Vodovod« Metlika h Komunalni upravi Metlika; 361. Odločba ObLO Novo mesto o ustanovitvi samostojnega zavoda za upravljanje družbenega premoženja v upravi ObLO Novo mesto; VOLITVE IN IMENOVANJA: 362. Odločba ObLO Metlika o imenovanju upravnega odbora sklada za zidanje stanovanjskih hiš; 363. Odločba ObLO Trebnje o imenovanju veterinarskega inšpektorja za območje občine; 364. Odločba ObLO Trebnje o imenovanju kmetijskega inšpektorja za območje občine; GOSPODARSKE ORGANIZACIJE: 365. Bilanca Trgovskega podjetja na debelo in drobno »Resa« Videm-Krško za leto 1961; 366. Bilanca specialne servisne delavnice za popravilo traktorjev in ostalih vozil »Agroservis« za leto 1961. 344. Na podlagi drugega odstavka 123. člena Zakona 0 Proračunih in o financiranju samostojnih zavodov (Uradni list FLRJ, št. 52/59) in na podlagi 31. ^ena Uredbe o družbenih investicijskih skladih Uradni list FLRJ, št. 22/56) ter na predlog Sveta Za družbeni plan in finance OLO Novo mesto je °krajni ljudski odbor Novo mesto na seji okraj-nega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 29. ]Unija 1962 sprejel ODLOK Zaključnem računu investicijskega sklada okraja Novo mesto za leto 1961 1. člen Potrjuje se zaključni račun okrajnega investicijskega sklada za leto 1961 in sicer: a) z naslednjim stanjem skupnih dohodkov in izdatkov sklada za omenjeno leto: 1. prosta sredstva iz 1. 1960 2. priliv v letu 1961 Skupaj . . . 3. črpanje v letu 1961 4. neuporabljena sredstva b) z naslednjim stanjem bilance sklada na dan 11. decembra 1961: 294.130.000 din 317.222.000 din 611.352.000 din 383.880.000 din 227.472.000 din 1. skupna sredstva sklada 1.951,265.000 din 2. uporabljena sredstva 1.723,793.000 din 3. neuporabljena sredstva 227,472.000 din 2. člen Ta odlok prične veljati z dnem objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto. Številka: 400-5/62-3. Datum: 29. junij 1962. Predsednik OLO: Niko Belopavlovič 1. r. 345. Na podlagi 5. in 14. a člena uredbe o povračilih potnih in drugih stroškov javnih uslužbencev (Ur. list FLRJ, št. 9/60, 15/61, 24/61 in 16/62) je Občinski ljudski odbor Brežice na seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 5. junija 1962 sprejel ODLOK o spremembi odloka o višini potnih in drugih stroškov za uslužbence organov in zavodov občinskega ljudskega odbora Brežice 1. člen Prvi odstavek 2. člena odloka o višini potnih in drugih stroškov za uslužbence organov in zavodov občinskega ljudskega odbora Brežice (Uradni vestnih okraja Novo mesto, številka 10-280/60 in 18-399/60 ter 17-264/61) se spremeni in se glasi: »Dnevnica uslužbencev občinskih organov in zavodov znaša: 1. za uslužbence, razvrščene do vštetega XI. plačilnega razreda in za tehnično osebje 2000 din; 2. za uslužbence, razvrščene od X. plačilnega razreda navzgor in za tehnično osebje z izobrazbo visokokvalificiranega delavca pa 2500 din. 2. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«, uporablja pa se od 1. 6. 1962 dalje. Številka: 114-2/62-1. Brežice, 5. junija 1962. Predsednik ObLO: Milan Šepetave 1. r. 346. Na podlagi 1., 2. in 2. a člena temeljnega zakona o občinski dokladi in o posebnem krajevnem prispevku (Uradni list FLRJ, št. 19/55, 19/57, 55/57, 52/58 in 52/59) je občinski ljudski odbor Brežice na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 12. julija 1962 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o stopnjah občinske doklade in dohodka od kmetijstva, gozdov, hišnine in od samostojnih poklicev ter druga premoženja v občini Brežice 1. člen Odlok o stopnjah občinske doklade na dohodek od kmetijstva, gozdov, hišnine, od samostojnih poklicev ter drugega premoženja v občini Brežice (Uradni vestnik okraja Novo mesto štev. 9/52) se spremeni 1. člen tako, da se doda tretji odstavek, ki se glasi: »Pri odmeri občinske doklade od samostojnih poklicev in od drugega premoženja je navedene stopnje uporabiti tako, da skupna obremenitev z dohodnino, davkom na tujo delovno silo, prispevkom za šolstvo in občinsko doklado ne sme presegati 80 %. V takih primerih je treba uporabiti ustrezno nižjo stopnjo občinske doklade«. 2. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Uradnem vesniku okraja Novo mesto«, uporablja pa se od 1. 1. 1962. Številka: 422-10/62-1. Brežice, 12. julija 1962. Predsednik ObLO: Milan Šepetave 1. r. 347. Na podlagi 157. člena Zakona o proračunih in o financiranju samostojnih zavodov (Ur. list FLRJ, št. 52/59) ter na predlog Sveta za družbeni plan in finance ObLO Črnomelj je občinski ljudski odbor Črnomelj na seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 28. aprila 1962 sprejel ODLOK o zaključnem računu rezervnega sklada občine Črnomelj za leto 1961 1. člen Potrdi se zaključni račun rezervnega sklada občine Črnomelj za leto 1961. 2. člen Doseženi dohodki in izvršeni izdatki po zaključnem računu rezervnega sklada občine Črnomelj so znašali: dohodki 3,578.819 din izdatki 1,088.864 din ostanek sredstev 2,489.955 din 3. člen Ostanek dohodkov rezervnega sklada občine Črnomelj za leto 1961 se prenese kot dohodek rezervnega sklada v letu 1962. 4. člen Ta odlok prične veljati z dnem objave v »Ur-vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 400-18/62. Črnomelj, 28. aprila 1962. Predsednik ObLO: Janez Žunič 1. r. 348. Na podlagi 168. člena Zakona o proračunih in financiranju samostojnih zavodov (Ur. list FLRJ, št. 52/59) in 10. točke 50. člena Zakona o občinskih ljudskih odborih (Ur. list LRS, št. 19-88/52) je občinski ljudski odbor Črnomelj na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 28. aprila 1962 sprejel ODLOK o zaključnem računu o izvršitvi proračuna občine Črnomelj (občinski proračun) za leto 1961 1. člen Potrdi se zaključni račun o izvršitvi proračuna občine Črnomelj za leto 1961. - 2. člen Doseženi dohodki in izvršeni izdatki po proračunu občine Črnomelj za leto 1961 so znašali: Doseženo Predvideno din (izvršeno) din — dohodki 126,620.000 140,170.570 — manj 10 % posebna proračunska rezerva — 5,606.824 ■— razpolož. sredstva 126,620.000 134,563.746 — izdatki 126,620.000 126,595.636 Presežek dohodkov nad izdatki — 7,968.110 3. člen Presežek dohodkov nad izdatki po proračunu občine Črnomelj za leto 1961 v znesku 7,968.110 din se prenese kot dohodek proračuna občine Črnomelj 2a leto 1962. 4. člen Sredstva 10 % posebne proračunske rezerve iz 'eta 1961 v znesku 5,606.824 din se prenesejo kot dohodek proračuna občine Črnomelj za leto 1962. 5. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 400-11/62-3. Črnomelj, 28. aprila 1962. Predsednik ObLO: Janez Žunič 1. r. PREGLED dohodkov in izdatkov po delih proračuna občine Črnomelj po ZR za leto 1961 *5 Dohodki Plan Doseženo i Skupni dohodki 186,353.000 205,201.775 2 ^°sebni dohodki 27,800.000 32,262.578 Doh. drž. organov 1,500.000 272,622 c Dstali dohodki 3,300.000 935.823 6 p0taciie 6,280.000 5,694.000 renešena sredstva 3,500.000 3,559.844 Skupaj 228,733.000 247,926.642 Manj: — 10 % pos. pror. rez. — — prenos v sklad za šol. 84,413.000 —- prenos v ostale sklade 17,700.000 Skupno dohodki 126,620.000 Plan 5,606.824 89,651.020 18,105.052 134,563.746 Doseženo 6.320.000 6,042.213 6.210.000 V 6,358.207 20,000.600 ' 2:5,088.893 46.533.000 12.095.000 . 46,180.879 11,835.254 6,415.000. 4,663.928 700.000 3,920.000 11,500.000 8.500.000 8.347.000 126,620.000 '9,800.000 8,905.666 3,800.596 126,595.636 p Izdatki 1 Prosv. in ljud. kultura: osebni materialni 2 Socialno varstvo: osebni materialni 3 Zdravstvena zaščita: osebni materialni 5 Državna uprava in sodstvo: osebni materialni 6 Komunalna dejavnost: osebni materialni 7 Negospodarske investicije 8 Dotacije: a) samostojnim zavodom b) skladom c) družb, organizacijam 9 Obveznosti iz posojil 10 Pror. rezerva in obvezn. Skupno izdatki 349. Na podlagi tretjega in četrtega odstavka III. točke V. dela tarife prometnega davka (Uradni list FLRJ, št. 19/61, 27/61, 31/61, 45/61 in 6/62) je občinski ljudski odbor Metlika na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 16. junija 1962 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o stopnji občinskega prometnega davka od prometa na drobno v občini Metlika V odloku o stopnji občinskega prometnega davka od prometa na drobno v občini Metlika (Uradni vestnik okraja Novo mesto št. 2-39/60, 2-28/61 in 6-97/62), se v prvem členu doda nov odstavek, ki se glasi: • . »Od prodaje motornih vozil se plačuje 3 % občinski prometni davek na drobno..« II. Ta odlok stopi v veljavo z dnem objave v »Ur. vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 010-3/62. Metlika, 16. junija 1962. Predsednik ObLO: Franc Vrviščar 1. r. '■* ' s< Ja »•*.■■> <1 :X - 350. ■ I«; k* « /: L; Na podlagi 16. člena zakona o'frrgahizabiji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS, št. 22-119/59) je občinski ljudski odbor Novo mesto na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 30i junija 1962 sprejel ODLOK o notranji organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora Novo mesto 1. člen Upravni organi občinskega ljudskega odbora, za katere se določa notranja organizacija, so: A — Tajnik B — Temeljni upravni organi: II. Oddelek za splošne in družbene službe III. Oddelek za notranje zadeve IV. Oddelek za finance V. Oddelek za gospodarstvo in komun, zadeve VI. Oddelek za narodno obrambo C — Posebni upravni organi: VII. Krajevni uradi: Brusnice, Gotna vas, Hinje, Dol. Toplice, Otočec, Mirna peč, Straža, Šmarjeta, Škocjan, Šentjernej, Žužemberk. D — Drugi upravni organi: VIII. Sodnik za prekrške 2. člen Notranja organizacija upravnih organov ljudskega odbora je naslednja: V oddelku za splošne in družbene službe so: 1. skupščinska pisarna, 2. odsek za splošne zadeve, 3. odsek za socialno varstvo in invalidske zadeve; somostojna delovna mesta: 4. pravni svetovavec ObLO, 5. referat za prosveto in kulturo, 6. referat za zdravstvo, 7. sanitarna inšpekcija, 8. glavna pisarna, 9. sprejemna pisarna. V oddelku za notranje zadeve so: 1. referat za promet, 2. referat za požarno varnost in civilno zaščito, 3. referat za državljanska stanja), 4. referat za prijavno in odjavno službo in volilne imenike, 5. matičarji. V oddelku za finance so: 1. odsek za proračun, investicije in sklade, 2. uprava za dohodke; samostojna delovna mesta: 2. referat za premoženjsko-pravne zadeve. V oddelku za gospodarstvo in komunalne zadeve so: 1. odsek za gradbene in komunalne zadeve, 2. odsek za gozdarstvo, samostojna delovna mesta: 3. referat za upravno pravne zadeve, 4. referat za industrijo in obrt, 5. referat za blagovni promet in promet, 6. referat za kmetijstvo in kmetijska inšpekcija, 7. referat za plan in analize, 8. referat za delo in delovna razmerja, 9. referat za ugotavljanje čistih in osebnih dohodkov v gospodarstvu, 10. tržna inšpekcija 11. veterinarska inšpekcija, 12. delovna inšpekcija, 13. gradbena inšpekcija, 14. inšpekcija za ceste, V odelku za narodno obrambo so: 1. referat za vojaške zadeve, 2. referat za pripravo civilnega sektorja, 3. referat za množično pripravo prebivastva. Posebnih notranjih organizacijskih enot nimajo krajevni uradi in sodnik za prekrške. 3. člen Ta odlok velja od dneva, ko ga je sprejel občinski ljudski odbor, objavi pa se v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o sistemizaciji delovnih mest upravnih organov občinskega ljudskega odbora Novo mesto (Uradni vestnik okraja Novo mesto, št. 23-380/61 in 3-48/62). Številka: 02,1-4/62-1. Novo mesto, 30. junija 1962. Predsednik ObLO: Ludvik Golob 1. r. 351. Na podlagi 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Uradni list LRS, št. 22-119/59) in 6. odstavka 25. člena zakona o javnih uslužbencih (Uradni list FLRJ, št. 53-664/57) je občinski ljudski odbor Novo mesto na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 30. junija sprejel ODLOK o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora Novo mesto 1. člen Za organe, navedene v odloku o notranji organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora Novo mesto se določijo naslednja delovna mesta, potrebna strokovna izobrazba in drugi pogoji: I. tajnik — visoka — nad 10 let — 1 II. Oddelek za splošne in družbene službe načelnik — visoka — nad 10 let — 1 vodja pisarne oddelka — srednja — 1—3 let — 1 1. skupščinska pisarna vodja skupščinske pisarne ter referent za prošnje in pritožbe — višja — 3—10 let — 1 stenodaktilograf — srednja 3—10 let — 1, vodja pisarne predsednika in podpredsednika — srednja — 1—3 let — 1 vodja pisarne tajnika in stenodaktilograf — srednja — 1—3 let ■— 1 2. odsek za splošne zadeve šef odseka in referat za napredek upravnega p°' slovanja — visoka — nad 10 let — 1 referat za pravne zadeve — odd. visoka — nad 10 let — 1 referat za zadeve zborov volivcev, krajevnih odborov in za zadeve drugih organov družbenega upravljanja — višja — 3—10 let — 1 referent za splošne pravne zadeve in arhiva — srednja — 3—10 let — 1 referent za kadrovsko in personalno službo — srednja — 3—10 let — 2 3. odsek za socialno varstvo in invalidske zadeve šef odsbka in referent za invalidske zadeve — visoka — nad 10 let — 1 referat za invalidske zadeve — višja — 3—10 let — 1 referat za zadeve borcev in invalidov — visoka — 3—10 let — 1 referat za soc. varstvo — višja — 3—10 let — 1 likvidator invalidnin in administracija — srednja — 1—3 let — 1 4. samostojna delovna mesta: pravni svetovalec ObLO — visoka, nad 10 1. — 1 referat za prosveto in kulturo — visoka — nad 10 let — 1 referat za zdravstvo — visoka — nad 10 let — 1 sanitarna inšpekcija — srednja — 3—10 let — 2 glavna pisarna: vodja gl. pisarne — srednja — 3—10 let — 1 registratura — nep. sred. 1—3 let — 2 odprema pošte — nižja — 6 m.—1 leta — 1 notranji kurir — nižja — 6 m.—1 leta — 1 zunanji kurir — nižja — 6 m.—1 leta — 1 sprejemna pisarna: vodja spre j. pisar. — srednja — 3—10 let — 1 vratarji in razmn. — osn. — 6 m.—1 leta — 3 vodja stroj episnice in strojepiska — srednja 3— 10 let — 1 strojepiske — nep. sred. — 1—3 let — 3 delavci pri zgradbi: telefonist — K. del. — 1—3 let — 1 čistivci — NK del. — do 6 mes. — 5 Hi. Odelek za notranje zadeve načelnik — visoka — nad 10 let — 1 vodja pisarne oddelka in strojepisec — srednja — 1—3 let — 1 referat za promet — višja — 3—10 let — 1 referat za požarno varnost in civilno zaščito — višja — 3—10 let — 2 referat za državljanska stanja — višja — 3—10 let — l referat za prijavno in odjavno službo ter voliv-ne imenike — srednja — 1—3 let — 2 matičarji — srednja — 1—3 let — 3 Oddelek za finance načelnik — visoka —< nad 10 let — 1 vodja pisarne odd. — srednja — 1—3 let — 1 • °dsek za proračun, investicije in sklade §ef odseka in referent za proračun — višja 3—10 let — i referat za investicije in proračun — srednja — 3—10 let — 1 referat za sklade — srednja — 3—10 let —< 1 računovodstvo — srednja — 3—10 let — 2 nkonom — srednja — 3—10 let — 1 računski režiser — srednja — 3—10 let — 1 2. uprava za dohodke: šef uprave za doh. — visoka — nad 10 let — 1 referat za odmero taks — višja — 3—10 let — 1 referat za odmero dohodnine in d. p. p. po II. in III. obliki — višja — 3—10 let — 1 referat za odmero dohodinine po X. obliki — višja — 3—10 let — 2 referat za takse in prometni davek od nepremičnin — višja — 3—10 let —■ 1 referat za odmero hišnine — sred. — 3—10 let — 1 referat za odmero posebnih prispevkov — srednja — 3—10 let — 1 referat za odmero gozdne takse — srednja — 3—10 let — 2 likvidatorji —- srednja — 3—10 let — 2 vodja davčnega knjigovodstva in knjigovodja — srednja — 3—10 let — 1 davčni knjigovodje — srednja — 3—10 let — 5 davčni kontrolor — višja — 3—10 let — 1 pisarniški referent — srednja — 1—3 let — 1 blagajnik —• nižja — 1—3 let — 1 davčni izvršitelji — nižja — 1—3 let — 4 3. samostojna delovna mesta: referat za premoženjsko pravne zadeve — visoka — nad 10 let — 2 V. Oddelek za gospodarstvo in komunalne zadeve načelnik — visoka — nad 10 let — 1 vodja pisarne oddelka — srednja 1—3 let — 1 1. odsek za gradbene in komunalne zadeve: šef odseka — visoka -— nad 10 let — 1 referat za urbanizem — visoka 3—10 let — 1 referat za gradb. zadeve — sred. — 3—10 1. — 1 referat za komunalne zadeve — srednja — 3— 10 let — 1 referat za stanovanjske zadeve — višja —• 3—10 let — 1 2. odsek za gozdarstvo: šef odseka in gozdarski inšpektor — visoka — nad 10 let — 1 referat za izkoriščanje gozdov — srednja — 3—10 let — 1 referat za gojitev, nego in vzdrževanje gozdov — srednja —• 3—10 let — 1 pisarniški referent — srednja — 1—3 let — 1 3. samostojna delovna mesta: referat za upravno-pravne zadeve — visoka — nad 10 let — 1 referat za industrijo in obrt — visoka — 3—40 let — 1 referat za blagovni promet in promet — višja — 3—10 let — 1 referat za kmetijstvo in kmetijska inšpekcija — visoka — nad 10 let — 1 referat za plan in analize — visoka — 3—10 let — 3 referat za delo in delovna razmerja — visoka — 3—10 let — 1 srednja — 3—10 let — 2 referat za ugotavljanje čistih in osebnih dohodkov v gospodarstvu — visoka — 3—10 let — 1 tržna inšpekcija — visoka — 3—10 let — 2 veterinarska inšpekcija — vis. — nad 10 1. — 1 gradbena inšpekcija — visoka — 3—10 let — 1 delovna inšpekcija — višja — 3—10 let — 1 inšpekcija za ceste — visoka — nad 10 let — 1 VI. oddelek za narodno obrambo načelnik — visoka — nad 10 let — 1 vodja pisarne oddelka — srednja — 1—3 let — 1 referent za vojaške zadeve —- višja — 3—10 let — 2; srednja — 3—10 let — 1 referat za pripravo civilnega sektorja — višja — 3—10 let — 1 referat za množično pripravo prebivavstva — višja — 3—-10 let — 1 strojepiska — nep. sred. — 1—3 let — 1 VII. Krajevni uradi: Brusnice: šef in matičar — srednja — nad 10 let — 1 Dol. Toplice: šef — višja — nad 10 let — 1 matičar — srednja — 1—3 let — 1 Gotna vas: šef — višja — nad 10 let — 1 matičar — srednja — 1—3 let — 1 Hinje: šef in matičar — srednja — nad 10 let — 1 Mirna peč: šef in matičar — srednja — nad 10 let-— 1 pisarniški uslužb. — nep. sred. — 1—3 let — 1 Otočec: šef in matičar — srednja — 3—10 let — 1 Straža: šef in matičar — srednja — nad 10 let — 1 Škocjan: šef — srednja — nad 10 let — 1 matičar — srednja — 1—3 let — 1 Šmarjeta: šef in matičar — srednja — nad 10 let — 1 Šentjernej: šef in matičar — višja — nad 10 let — 1 pisarniški uslužb. — nep. sred — 1—3 let — 1 Žužemberk: šef — višja — nad 10 let —- 1 matičar — srednja — 1—3 let — 1 VIII. Sodnik za prekrške: sodnik za prekrške — visoka — nad 10 let — 1 r vodja pisarne — srednja — 1—3 let — 1 strojepisec — nep. sred. — 1—3 let —• 1 2. člen Poleg delovrtih mest, navedenih v 1. členu tega odloka, se pri upravnih organih določijo še naslednja delovna mesta, ki se lahko zasedejo s honorarnimi uslužbenci in delavci z nepopolnim delovnim ~ časom in to: 1. sodnik za prekrške — 1 2. pri krajevnih uradih: Brusnice — snažilec — 1 Dol. Toplice — snažilec — 1 h: d ‘Gotna vas — snažilec I f 4!gj; £•? Hinje — snažilec — 1 Otočec — snažilec — 1 Straža — snažilec — 1 Škocjan —i snažilec — 1 Šmarjeta — snažilec — 1 Šentjernej — snažilec — 1 Žužemberk — snažilec — 1 3. člen Za vsa v 1. členu navedena delovna mesta se zahteva strokovni izpit iz ustrezne stroke. 4. člen Istočasno se pri upravnih organih občinskega ljudskega odbora določijo pripravniška mesta sledečih vrst uslužbencev, in to: I. vrste — 6 delovnih mest II. vrste —• 6 delovnih mest III. vrste — 5 delovnih mest IV. vrste —- 5 delovnih mest 5. člen Ta odlok velja od dneva objave, ko ga je sprejel občinski ljudski odbor, objavi pa se v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora Novo mesto (Uradni vestnik okraja Novo mesto, št. 23-380/61 in 3-48/62). Številka: 021-3/62-1. Novo mesto, 30. junija 1962. Predsednik ObLO: Ludvik Golob 1. r. 352. Na podlagi 12. člena Zakona o proračunske«1 prispevku iz osebnega dohodka delavcev (Uradu1 list FLRJ, št. 17/61, 44/61, 52/61 in 30/62) in 26. člena statuta občine Novo mesto je občinski ljudsk1 odbor Novo mesto na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev dne 31. maja 1962 spreje1 ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o uvedbi dop°* nilnega proračunskega prispevka iz osebnega d° hodka delavcev in uslužbencev 1. člen V odloku o uvedbi dopolnilnega proračunskega prispevka iz osebnega dohodka delavcev in usl«z bencev (Uradni vestnik okraja Novo mesto, števi ka 24-405/61 in 6-101/62) se 2. člen spremeni tako-da se glasi: a »Dopolnilni proračunski prispevek iz osebneF dohodka plačujejo po stopnji 15 % delavci in ushlZ benci, ki so zaposleni: 1. v gospodarskih organizacijah; ( 2. v državnih organih, zavodih in družbenih drugih organizacijah; 3. pri zasebnih delodajavcih. a Dopolnilni proračunski prispevek iz oseba1- dohodka se ne pobira od osebnih dohodkov P° oficirjev, oficirjev in vojaških uslužbencev v službi JLA. Od osebnih dohodkov do 18.000 din mesečno se ne plačuje dopolnilni proračunski prispevek in se tudi po odbitku prispevka osebni dohodek ne sme znižati pod 18.000 din. Dopolnilni proračunski prispevek se plača po stopnji, ki je veljala na dan izplačila osebnih dohodkov.« 2. člen Ta odlok velja od 1. naslednjega meseca po objavi v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«, Številka: 401-31/62. Novo mesto, 31. maja 1962. Predsednik ObLO: Ludvik Golob 1. r. 353. Občinski ljudski odbor Sevnica je na podlagi 106. in 107. člena zakona o proračunih in financiranju samostojnih zavodov (Ur. 1. FLRJ št. 52—59) na seji občinskega zbora in na seji zbora proizva-javcev dne 22. junija 1962 sprejel ODLOK o ustanovitvi sklada za komunalno dejavnost in negospodarske investicije občine Sevnica 1. člen Ustanovi se sklad za komunalno dejavnost in negospodarske investicije občine Sevnica (v nadaljnjem besedilu »sklad«) z namenom, da se zagotovijo sredstva za financiranje potreb komunalne dejavnosti in negospodarskih investicij v občini. 2. člen Sklad je pravna oseba. Za svoje obveznosti odgovarja s svojimi sredstvi. 3. člen Sklad upravlja upravni odbor, ki šteje sedem članov. Predsednika in člane imenuje občinski ljudski odbor izmed odbornikov in drugih državljanov ter strokovnjakov, ki delajo na področju komunalne dejavnosti in negospodarskih investicij v občini. Mandatna doba članov upravnega odbora traja dve leti. Upravni odbor upravlja sklad po zakonu o proračunih in o financiranju samostojnih zavodov in na njegovi podlagi izdanih predpisov, po tem odloku in po pravilih sklada. 4. člen Upravni odbor sklada je odgovoren za svoje delo občinskemu ljudskemu odboru. Sklad ima svoja pravila. S pravili se natančneje predpiše Upravljanje sklada, pravice upravnega odbora, Predsednika upravnega odbora ter druge določbe v zvezi z upravljanj ena sklada. Pravila sprejme upravni odbor, potrdi pa jih občinski ljudski odbor, 5. člen Sredstva sklada so: — komunalni prispevek, ki ga plačujejo gospodarske organizacije, ustanove, družbene organizacije in zasebniki po odloku o obvezni priključitvi zgradb na komunalne naprave in prispevki za izgradnjo komunalnih naprav v ožjem gradbenem okolišu mesta Sevnica; — dotacije občine, podjetij in drugih; — sredstva, ki jih vsako leto določi občinski ljudski odbor z družbenim planom ali proračunom; — sredstva, ki jih za uresničenje namena sklada prispevajo gospodarske organizacije, zadružne in družbene organizacije ter ustanove; — posojila, ki jih za namene sklada najame upravni odbor; — sredstva prodanih zemljišč splošnega ljudskega premoženja; — sredstva za obnovo podeželja; — volila in darila. 6. člen Dohodki in izdatki sklada se določijo s finančnim načrtom, ki ga sprejme upravni odbor sklada. Sredstva sklada se smejo uporabljati samo na podlagi potrjenega finančnega načrta. 7. člen Sredstva sklada se uporabljajo za vzdrževanje, rekonstrukcijo in obnovo komunalnih naprav ter objektov. Za komunalne naprave in objekte po tem odloku je šteti: ceste, pota, vodovode, kanalizacijo, javno razsvetljavo, električno omrežje, pokopališča in podobno. Sklad ima rezervo, višino celotne rezerve, letna vlaganja v rezervo in rok, do katerega mora rezerva doseči določeno višino, določi občinski ljudski odbor Sevnica na predlog upravnega odbora sklada. 8. člen Sredstva sklada se vlagajo na poseben račun pri Narodni banki Sevnica. 9. člen Finančne zadeve opravlja za sklad odsek za proračun in sklade, administrativne zadeve pa odsek za gradbene in komunalne zadeve občinskega ljudskega odbora Sevnica. 10. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«, uporablja pa se od 1. januarja 1962 dalje. Številka: 010-29/62-1. Sevnica, 22. junija 1962. Predsednik ObLO: Karel Kolman 1. r. 354. Na podlagi 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Ur. 1. LRS št. 22-119/59) je občinski ljudski odbor Sevnica na seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 22. junija 1962 sprejel ODLOK o notranji organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora Sevnica 1. člen Organi občinskega ljudskega odbora, za katere se določa notranja organizacija so: A — I. Tajnik B — Temeljni upravni organi: II. Oddelek za splošne in družb, službe III. Oddelek za gospodarstvo in finance IV. Odsek za narodno obrambo C — Posebni upravni organi: V. Katastrski urad Sevnica VI. Krajevni urad Blanca VII. Krajevni urad Boštanj VIII. Krajevni urad Bučka IX. Krajevni urad Loka X. Krajevni urad Studenec XI. Krajevni urad Šentjanž XII. Krajevni urad Tržišče XIII. Krajevni urad Zabukovje D — Drugi organi: XIV. Sodnik za prekrške 2. člen Notranja organizacija upravnih organov občinskega ljudskega odbora Sevnica je naslednja: V oddelku za splošne in družbene službe so: 1. odsek za zdravstvo in socialno varstvo 2. odsek za notranje zadeve 3. glavna in sprejemna pisarna 4. strojepisnica 5. samostojni referati in inšpekcije 6. pomožne in tehnične službe. V oddelku za gospodarstvo in finance so: 1. odsek za gradbene in komunalne zadeve 2. odsek za proračun in sklade 3. odsek za gozdarstvo 4. uprava za dohodke 5. samostojni referati in inšpekcije 3. člen V odseku za narodno obrambo, katastrskem uradu, krajevnih uradih in pri sodniku za prekrške ni notranjih organizacijskih enot. 4. člen Ta odlok velja od 1. julija 1962 dalje. Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o notranji organizaciji upravnih organov občinskega ljudskega odbora Sevnica, objavljen v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto št. 6-166/60. Številka: 010-27/62-1. Sevnica, 22. junija 1962. Predsednik ObLO: Karel Kolman 1. r. 355. Na podlagi 16. člena zakona o organizaciji uprave ljudskih odborov (Ur. 1. FLRJ št. 22/59) in 6. odstavka 25. člena zakona o javnih uslužbencih (Ur. 1. FLRJ št. 53/57, 44/58, 1/59, 52/59, 27/60, 53/60 in 62/61) je ObLO Sevnica na seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 26. marca 1962 izdal ODLOK o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora Sevnica 1. člen Za organe, navedene v odloku o notranji organizaciji upravnih organov ObLO Sevnica, se določijo naslednja delovna mesta, potrebna strokovna (teoretična in praktična) izobrazba in drugi pogoji: 1. I. Tajnik — visoka —višja — nad 7 oz. nad liO let — 1 II. Oddelek za splošne in družbene službe 2. načelnik — višja — nad 7 let — 1 Odsek za zdravstvo in socialno varstvo 3. šef odseka — višja -- srednja — nad 5 oz nad 7 let — 1 4. referat za splošno skrbstvo in socialno varstvo — višja — srednja — nad 3 oz. nad 5 let — 1 5. referat za invalidske zadeve in zadeve borcev NOV — srednja —- nad 4 leta — 1 -6. referat za varstvo družine in mladine — srednja — nad 4 leta — 1 7. pomožni sanitarni inšpektor — srednja —■ nad 3 leta — 1 Odsek za notranje zadeve 8. šef odseka in referat za promet — srednja —-nad 5 let — 1 9. referat za požarno varnost in civilno zaščito — srednja — nad 2 leti — 1 10. pisarniški uslužbenec odseka — nepopolna srednja — nad 2 leti — 1 11. matičar Sevnica — popolna osemletka, ma-tičarski tečaj — nad 2 leti — 1 Glavna pisarna 12. vodja glavne pisarne in delovodnika — srednja nad 2 leti — 1 13. delovodničar — popolna osemletka — nad 6 mesecev — 1 14. pisarniški uslužbenec v oddelku — odseku —■ popolna osemletka — nad 6 mesecev — 1 15. strojepiska — dvoletna AŠ — nad 2 leti — 5 Samostojni referati 16. referat za šolstvo, prosveto in kulturo — višja —• srednja — nad 3 oz. nad 5 let — 1 17. referat za personalno in OMT službo — srednja —■ nad 5 let — 1 18. ekonom — nepopol. srednja — nad 2 leti — ^ 19. snažilke — 2 20. kurirji — 2 III. Oddelek za gospodarstvo in finance 21. načelnik — visoka — višja — nad 7 oz. nad 10 let — 1 Odsek za gradbene in komunalne zadeve 22. šef odseka — gradbeni inšpektor — višja — srednja — nad 5 oz. nad 7 let —• 1 23. referat za gradbene zadeve (komunalne zadeve in ceste) — srednja — nad 3 leta — 1 24. referat za stanovanjske zadeve — srednja — nad 3 leta — 1 Odsek za proračun in sklade 25. šef odseka — srednja — nad 5 let — 1 26. referat za izvajanje proračuna in skladov — srednja — nad 3 leta — 1 27. blagajnik — srednja — nad 3 leta — 1 Odsek za gozdarstvo 28. šef odseka in gozdarski inšpektor —- višja — srednja — nad 3 oz. nad 5 let — 1 29. referat za urejanje in izkoriščanje gozdov ter gozdarski inšpektor — srednja — nad 3 leta — 1 30. pisarniški uslužbenec — popolna osemletka — nad 2 leti — 1 Uprava za dohodke 31. šef uprave — višja — srednja — nad 5 let oz. nad 7 let — 1 32. referat za dohodke iz gospodarstva — srednja — nad 5 let — 1 33. referat za odmero dohodkov od obrti in prostih poklicev — srednja —< nad 4 leta — 1 34. referat za odmero dohodkov od prebivav-stva — srednja — nad 3 leta — 2 35. referat za odmero gozdnega sklada — popolna osemletka — nad 2 leti — 1 36. vodja davčnega knjigovodstva — srednja — nad 5 let — 1 37. referat za registracijo računov — nepopolna srednja — nad 3 leta — 1 38. davčni knjigovodja — popolna osemletka — nad 2 leti — 4 39. davčni izterjevalec — popolna osemletka — nad 1 leto — 3 Samostojni referati 40. referat za gospodarsko planiranje in analize ■— visoka — višja — nad 5 let oz. nad 7 let — 1 41. referat za družbeni plan, investicije in statistiko — srednja — nad 5 let — 1 42. veterinarski inšpektor — visoka — nad 7 let — 1 43. veterinarski higienik — popolna osemletka — nad 6 mesecev — 1 44. referat za kmetijstvo — višja —- srednja — nad 4 oz. nad 6 let — 1 45. referat za gospodarsko-pravne zadeve — visoka — višja — nad 3 leta oz. nad 5 let — 1 46. referat za delovna razmerja in inšpektor dela — višja — srednja — nad 3 oz. nad 5 let — 1 47. tržni inšpektor in referat za blagovni pro-^et — srednja — nad 5 let — 1 48. pisarniški uslužbenec v oddelku — odseku — nePopolna srednja — nad 2 leti —- 2 IV. Odsek za narodno obrambo 49. šef odseka — višja srednja — nad 6 oz. nad 7 let — i 50. referat za naborne zadeve —■ srednja •— nad 2 leti — 1 51. referat za vojaške zadeve — srednja — nad 2 leti — 1 52. referat za vojne priprave na področju gospodarstva — srednja — nad 2 leti — 1 V. Katastrski urad 53. šef urada — višja — srednja — nad 5 oz. nad 7 let — 1 54. geometer — srednja — nad 3 leta — 1 55. katastrski referent — srednja —- nad 2 leti — 1 56. referat za evidenco SLP — srednja — nad 2 leti — 1 57. vodja pisarne katastrskega urada — srednja — nad 2 leti — 1 58. geodetski risar — nepopolna srednja — nad 2 leti — 1 59. pomožni katastrski referent — nepopolna srednja — nad 2 leti — 2 60. VI. Sodnik za prekrške — višja — srednja — nad 3 oz. nad 5 let — 1 61. pisarniški uslužbenec pri sodniku za prekrške — nepopolna srednja — nad 2 leti — 1 VII. Krajevni uradi 62. šef in matičar KU Blanca — srednja in ma-tič. tečaj — nad 3 leta — 1 63. šef in matičar KU Boštanj — srednja in matič. tečaj — nad 3 leta — 1 64. pisarniški uslužbenec KU Boštanj — nižja — nad 2 leti — 1 65. šef in matičar KU Bučka — srednja in ma-tičarski tečaj — nad 3 leta — 1 66. šef in matičar KU Loka — srednja in matič. tečaj — nad 3 leta — 1 67. šef in matičar KU Studenec — srednja in matič. tečaj — nad 3 leta — 1 68. šef in matičar KU Zabukovje — srednja in matič. tečaj — nad 3 leta — 1 69. šef KU Šentjanž — srednja — nad 3 leta — 1 70. matičar KU Šentjanž — popolna osemletka in matič. tečaj — nad 2 leti — 1 71. šef KU Tržišče — srednja — nad 3 leta — 1 72. matičar KU Tržišče — popolna osemletka — matič. tečaj — nad 2 leti — 1 2. člen Za vsa, v prvem členu navedena delovna mesta, se pri strokovni izobrazbi zahteva že opravljeni strokovni izpit. 3. člen Pri upravnih organih občinskega ljudskega odbora se določijo pripravniška delovna mesta sledečih vrst uslužbencev: I. vrste 2 II. vrste 3 III. vrste 3 z dokončno administrativno šolo 2 4. člen Uslužbencem, ki zasedajo delovna mesta, ukinjena s tem odlokom, je dolžan starešina organa poiskati drugo ustrezno zaposlitev, v kolikor ne izpolnjuje pogojev za redno upokojitev, dotlej pa jim zagotovi prejemke v dosedanji višini. 5. člen Ta odlok se objavi v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto« in velja od 1. januarja 1962. Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih občinskega ljudskega odbora Sevnica (Ur. vestnik okraja Novo mesto št. 6/60). Številka: 02-1/62-1. Sevnica, 26. marca 1962. Predsednik ObLO: Karel Kolman 1. r. 356. Na podlagi 106. in 107. člena zakona o proračunih in o financiranju samostojnih zavodov (Ur. 1. FLRJ št. 52-847/59) in 6. člena Uredbe o prispevku za varstvo otrok v »Tednu otroka« (Ur. 1. FLRJ št. 42-519/54) je Občinski ljudski odbor Trebnje na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajav-cev dne 29. junija 1962 sprejel ODLOK o ustanovitvi občinskega sklada za varstvo otrok 1. člen Ustanovi se sklad za varstvo otrok občine Trebnje. 2. člen Sklad je pravna oseba. Za svoje obveznosti odgovarja s svojimi sredstvi. 3. člen Sredstva sklada so: 1. pobrani prispevki v »Tednu otroka« na območju občine, 2. prispevki gospodarskih in družbenih organizacij, 3. darila in podobni dohodki. 4. člen Sredstva sklada se uporabljajo: 1. za zaščito socialno zdravstveno ogroženih otrok, 2. za letovanje siromašnih otrok. 5. člen Sklad mora imeti skupno rezervo v višini 10.000 dinarjev, v katero se vsako leto plačuje procentu-alno tako, da do 31. decembra 1963 doseže navedeni znesek. 6. člen Sklad upravlja upravni odbor, ki šteje 5 članov. V upravni odbor predlagajo: — 2 člana občinski ljudski odbor, od katerih mora biti 1 odbornik občinskega zbora, —■ 1 člana občinski odbor društva prijateljev mladine Trebnje, — 1 člana občinski odbor RK Trebnje, -—- 1 člana občinski odbor SZDL Trebnje. 7. člen Na podlagi predlogov po 6. členu imenuje upravni odbor občinski ljudski odbor na skupni seji obeh zborov. Predsednika upravnega odbora izvolijo člani upravnega odbora izmed sebe. Mandatna doba članov upravnega odbora sklada traja 2 leti. 8. člen Upravni odbor sklada opravlja tele naloge: a) predpiše pravila sklada, b) sestavlja program uporabe sredstev sklada, c) sprejema letni finančni načrt in zaključni račun sklada, d) skrbi za izvrševanje finanč. načrtov sklada, e) opravlja druge naloge, ki so določene s pravili sklada in drugimi predpisi. 9. člen Odredbodajalec za finančni načrt sklada je predsednik upravnega odbora sklada oziroma član upravnega odbora, ki ga določi upravni odbor. 10. člen Administrativne in finančne zadeve opravlja za finance pristojni upravni organ ObLO. Finančno in blagajniško službo za sklad opravlja Narodna banka Novo mesto. 11. člen Upravni odbor sklada predpiše pravila, ki določajo natančnejši način uporabljanja in poslovanja sklada najpozneje do 30. oktobra tega leta. Pravila potrdi občinski ljudski odbor Trebnje. 12. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 402-08/62. Trebnje, 29. junija 1962. Predsednik ObLO: Ciril Bukovec 1. r. 357. Na podlagi 168. člena zakona o proračunih in 0 financiranju samostojnih zavodov (Ur. 1. FLRJ št. 52/59) je ObLO Trebnje na seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 29. junija 1962 sprejel ODLOK o potrditvi zaključnega računa o izvršitvi prora' čuna občine Trebnje za leto 1961 1. člen Potrdi se zaključni račun o izvršitvi proračun3 občine Trebnje za leto 1961, ki obsega: dohodke 136,935.231 izdatke 125,591.689 presežek dohodkov nad izdatki 3,686.333 10 % posebna prorač. rezerva 7,657.209 2. člen Presežek dohodkov nad izdatki proračuna za leto 1961 v znesku 3,686.333 din se prenese kot dohodek stalnega rezervnega sklada. 10 % obvezna proračunska rezerva za leto 1961 v znesku 7,657.209 dinarjev se razdeli: 70,93 % kot dohodek proračuna za leto 1962, ki znaša 5,431.000, 29 % kot dohodek družbenega sklada za šolstvo za leto 1962, ki znaša 2,218.500 in 0,07 % pa ostane na rezervnem skladu, kar znaša 7.209 dinarjev. 3. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 400-022/62-1. Trebnje, 29. junija 1962. Predsednik ObLO: Ciril Bukovec 1. r. PREGLED dohodkov in izdatkov zaključnega računa o izvršitvi proračuna občine Trebnje za leto 1961 Občinski proračun (po delih) Del Dohodki Planirano Doseženo 1 Skupni dohodki 86,693.000 94,978.777 2 Posebni dohodki 31,287.000 31,855.655 3 Dohodki državnih organov 320.000 259.073 4 Ostali dohodki 3,214.000 4,070,026 5 Dotacija — — 6 Prenesena sredstva 5,771.000 5,771.700 Skupaj . . . 127,285.000 136,935.231 Del Izdatki Planirano Doseženo 1 Prosveta in kultura 2,100.000 1,682.593 2 Socialno varstvo 10,725.000 9,369.637 3 Zdravstvena zaščita ie,300.000 17,411.993 5 Državna uprav 56,063.000 52,850.238 6 Komunalna dejavnost 9,650.000 11,088.759 8 Dotacije 23,147.000 23,111.700 9 Obveznosti iz posojil in garancij 6,000.000 6,940.105 10 Obveznosti in rezerva 3,300.000 3,136.664 Skupaj . . . 127,285.000 125,591.689 358. Na podlagi 106. člena Zakona o proračunih in O' financiranju samostojnih zavodov (Ur. list FLRJ št. 52/59) in 26. člena statuta občine Videm-Krško je Občinski ljudski odbor Videm-Krško na ločenih sejah občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 12. junija 1962 sprejel ODLOK ° ustanovitvi sklada za obnovo podeželja občine Videm-Krško 1. člen Ustanovi se sklad za obnovo podeželja občine Videm-Krško (v nadaljnjem besedilu »sklad«). 2. člen Sklad je pravna oseba in ima svoj poseben račun pri Narodni banki Videm-Krško. Za svoje obveznosti odgovarja sklad s svojimi sredstvi. 3. člen Sklad upravlja upravni odbor, ki šteje 5 članov. Člane upravnega odbora imenuje ObLO na skupni Seji obeh zborov. Mandatna doba članovo upravnega odbora traja dve leti. 4. člen Sklad ima pravila. S pravili se določi organizacija in način poslovanja sklada. Pravila predpiše upravni odbor sklada, potrdi pa jih ObLO Videm-Krško. 5. člen Sredstva sklada so namenjena za obnovo stanovanjskih in gospodarskih poslopij v državljanski lastnini, ki so bila uničena ali poškodovana v drugi svetovni vojni. 6. člen Dohodki sklada so: 1. Prenešena sredstva okrajnih ljudskih odborov Trbovlje in Novo mesto; 2. Dotacije ObLO in gospodarskih organizacij; 3. Vrnitev sredstev porabe prejšnjih let. 7. člen Dohodki in izdatki sklada se določijo s finančnim načrtom, ki ga sprejme za vsako koledarsko leto, upravni odbor sklada. Finančni načrt mord biti sprejet pred začetkom leta, za katero se nanaša. Upravni odbor lahko med letom spremeni razporeditev sredstev sklada in njegove dohodke poveča ali zmanjša. 8. člen Sklad ima rezervo. Rezerva sklada znaša 200.000 dinarjev. Rezerva mora doseči določeno skupno višino najkasneje v 3 letih. Vsako leto se vloži v rezervo eno tretjino od skupno določene rezerve. 9. člen Administrativne in finančne zadeve sklada opravlja oddelek za gospodarstvo in komunalne zadeve ObLO Videm-Krško. 10. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 400-23/62-3. Videm-Krško, 12. junija 1962. Predsednik ObLO: Stanc Nunčič 1. r. 359. Na podlagi 4. odstavka 158. člena zakona o javnih uslužbencih (Ur. 1. FLRJ št. 53/57, 44/58, 1/59, 52/59, 27/60, 53/60 in 52/81) je ObLO Videm-Krško na ločenih sejah obeh zborov dne 13. aprila 1962 sprejel ODLOK o položajnih dodatkih uslužbencev ter o posebnih dodatkih tehničnega osebja in pomožnih uslužbencev upravnih organov občinskega ljudskega odbora Videm-Krško 1. člen Položajni dodatki uslužbencev ter posebni dodatki tehničnega osebja in pomožnih uslužbencev — v nadaljnjem besedilu: uslužbenci — upravnih organov ObLO se določajo na način, ki ga določa ta odlok. 2. člen Višina položajnega dodatka oz. posebnega dodatka uslužbenca je odvisna od vrednosti delovnega mesta, ki ga zaseda, izpolnitve predpisanih pogojev za to mesto in vrednosti točke. Vrednost delovnega mesta — skupni prejemki delovnega mesta — je izražena z določenim številom točk. Pregled točkovne vrednosti posameznih delovnih mest je v posebni prilogi, ki je sestavni del tega odloka. Vrednost točke je odvisna od sredstev, ki so odobrena za osebne dohodke uslužbencev upravnih organov ObLO v občinskem proračunu. Vrednost točke je enaka za vsa delovna mesta. 3. člen Položajni dodatek in posebni dodatek za posamezno delovno mesto predstavlja razliko med zneskom prejemka po plačilnem razredu, ki ga prejema uslužbenec in skupni prejemki delovnega mesta, ki ga zaseda. , Vsi posebni dodatki, ki so bili priznani po dosedanjih predpisih za posamezna delovna mesta in so se izplačevala v breme občinskega proračuna, so vsebovani v skupnih prejemkih po tem odloku. V slučaju potrebe se posebni dodatki iz prejšnjega odstavka obračunsko prikažejo v individualnih določbah o položajnih in posebnih dodatkih. Dohodarstvene nagrade, ki jih prejemajo uslužbenci Odseka za dohodke, se ne štejejo za posebne dodatke po 2. odstavku tega člena. V skupnih prejemkih, ki jih bo uslužbenec prejel po tem odloku so všteta tudi napredovanja. 4. člen Uslužbencu, ki ne izpolnjuje predpisanih pogojev glede teoretične izobrazbe in praktičnih izkušenj, ki je predpisana za delovno mesto, ki ga zaseda, se zmanjša sestavek točk na način, ki je predpisan s 5., 6., 7. in 8. členom tega odloka. 5. člen Uslužbencu, ki ima za eno stopnjo nižjo strokovno izobrazbo, kot je predpisana za delovno mesto, ki ga zaseda se odbije 3 odstotke od skupnega števila točk. Skupno število točk uslužbenca, ki ima za dve ali tri stopnje nižje strokovno izobrazbo, kot je predpisana za delovno mesto, ki ga zaseda, se zmanjša za 5 oz. 7 odstotkov. 6. člen Uslužbencu, ki nima potrebnih praktičnih izkušenj za delovno mesto, ki ga zaseda, se zmanjša število točk za 6 odstotkov. Če ima uslužbenec že nad polovico dobe praktičnih izkušenj, ki so predpisane za določeno delovno mesto, se zmanjša število točk za 4 odstotke. Kot doba praktičnih izkušenj, ki so predpisane za posamezno delovno metso, se računa delovna doba po dokončni pripravniški praksi. 7. člen Uslužbencu, ki se mu odštevajo točke iz dveh razlogov (5. in 6. člen) se najprej določi odstotek zmanjšanja po 5. členu tega odloka, nato pa se tako dobljeni odstotek zmanjšanja poviša pri vsakem nadaljnjem odbitnem razlogu (6. člen) za 2 odstotka. 8. člen Uslužbencu, ki je postavljen na pripravniško mesto se odšteje 15 odstotkov točk, ki so določene za delovno mesto, za katero se pripravlja. Zmanjšanje po prejšnjem odstavku traja vse dotlej, dokler uslužbenec ne opravi strokovnega izpita. 9. člen Uslužbencem, se za delovne izkušnje prizna povečanje števila točk izračunanih po 2., 3., 4., 5. in 7. členu tega odloka. Povečano število točk se prišteva k skupnemu številu točk, ki so ugotovljene po 7. členu tega odloka. Povečanje skupnega števila točk iz prvega odstavka tega člena znaša 1, 2. oz. 3 odstotke in sicer: 1. za uslužbence, ki zasedajo delovna mesta, za katera so predpisane 1-letne praktične izkušnje in ki imajo: a) nad 3 do 8 let službe za 1 %, b) od 8 do 12 let službe za 2 %, c) nad 12 let službe za 3 %■ 2. za uslužbence, ki zasedajo delovna mesta, za katera so predpisane 2-letne praktične izkušnje in ki imajo: a) nad 4 do 8 let službe za 1 %, b) od 8 do 12 let službe za 2%, c) nad 12 let službe za 3 %. 3. za uslužbence, ki zasedajo delovna mesta, za katera so predpisane 3-letne praktične izkušnje in ki imajo: a) nad 5 do 10 let službe za 1 %, b) od 10 do 15 let službe za 2 %, c) nad 15 let službe za 3 %. 4. za uslužbence, ki zasedajo delovna mesta, za katera so predpisane 5-letne praktične izkušnje in ki imajo: a) nad 8 do 12 let službe za 1 %, b) nad 12 do 16 let službe za 2%, c) nad 16 let službe za 3 %. Za povečanje skupnega števila točk v smisln tega člena se upoštevajo samo tista službena leta, ki so priznana uslužbencu za napredovanje o javnih službah — 196. člen ZOJ. 10. člen Svet za splošne in notranje zadeve se pooblašča, da predpiše poseben pravilnik o nagrajevanju strojepiscev in snažilcev. Točkovna vrednost ustreznih delovnih mest (skupni prejemki) predpostavljajo le osnovo za določitev normiranja del na teh delovnih mestih. Uslužbenci iz prvega odstavka tega člena ne morejo dobiti manjše prejemke kot so določeni s točkovno vrednostjo delovnih mest, ki jih zasedajo in zmanjšani oz. povečani z uporabo 5., 6., 7., 8. in 9. člena tega odloka. 11. člen Za 15 % se povečajo skupni prejemki tistim Uslužbencem upravnih organov ObLO, katerih delovna mesta iz kakršnih koli razlogov niso zajeta z veljavnim odlokom o sistemizaciji delovnih mest. Za enak odstotek se povečajo prejemki honorarnih uslužbencev. Osnova za povečanje prejemkov oz. honorarjev iz tega člena so čisti prejemki na dan 31. decembra 1961. 12. člen Uslužbenci, ki bi po določbah tega odloka prejemali manjše skupne prejemke kot so jih imeli na dan 31. 12. 1961 obdržijo prejšnje prejemke. 13. člen Ta odlok se smiselno uporablja tudi za sodnike in uslužbence Okrajnega sodišča v Vidmu-Krškem. 14. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«, uporablja pa se od 1. januarja 1962 dalje. 15. člen Z uveljavitvijo tega odloka prenehajo veljati Predpisi, ki jih je sprejel ljudski odbor o okvirih za določanje položajnih dodatkov uslužbencev upravnih organov ObLO. Številka: 010-46/62-1. Videm-Krško, 13. aprila 1062. Predsednik ObLO: Stane Nunčič 1. r. Zap. št. PREGLED TOČKOVNE VREDNOSTI DELOVNIH MEST Delovno mesto Število točk I. URAD TAJNIKA 1- tajnik 2. vodja skupščinske pisarne 3. pravni svetovalec 4. referent za personalno službo in OMT 5. vodja pisarne predsednika in tajnika II. ODDELEK ZA SPLOŠNE ZADEVE načelnik referent v sprejemni pisarni 8* ekonom 9. Glavna pisarna: vodja glavne pisarne — delovodničar 765 520 635 425 390 665 370 370 420 10. odprava pošte in interna dostava 300 11. arhivar 305 12. kurir 245 Strojepisnica: 13. vodja strojepisnice 395 14. strojepiska 315 15. strojepiska 315 16. strojepiska 315 Pomožno tehnično osebje 17. šofer 380 18. snažilka 230 19. snažilka 230 20. snažilka 230 21. snažilka 230 III. ODDELEK ZA DRUŽBENE SLUŽBE 22. načelnik 685 23. referent za skrb. in varstvo družine 455 24. referent za socialno varstvo 445 25. referent za borce NOV in invalid, zadeve 445 26. sanitarni inšpektor 510 27. referent za šolstvo 520 28. pisarniški uslužbenec 300 29. referent za kulturo in prosveto 440 IV. ODDELEK ZA GOSPODARSTVO IN KOMUNALNE ZADEVE 30. načelnik 720 Odsek za plan in analize ter statistiko: 31. šef odseka — analitik 660 32. referent za plan 450 33. referent za statistiko 395 Referenti: 34. referent za upravno pravne zadeve 550 35. referent za blagovni promet, obrt in stanovanjske zadeve 425 36. referent za delo in delovna razmerja 410 37. referent za kmetijstvo 535 38. referent za gozdarstvo 470 39. pisarniški uslužbenec v ref. za gozdarstvo 335 40. gradbeni inšpektor 510 41. kmetijski inšpektor 535 42. veterinarski inšpektor 575 43. tržni inšpektor 510 44. inšpektor za delo 490 45. gozdarski inšpektor 500 46. pisarniški uslužbenec v oddelku 310 V. ODDELEK ZA FINANCE 47. načelnik 720 Odsek za proračun in sklade: 48. šef odseka — referent za sklade , 530 49. referent za sklade 395 50. računovodja 395 51. blagajnik 395 Odsek za dohodke: 52. šef odseka — ref. za odm. davka od os. d. 655 53. referent za odmero obrt. doh. in sam. poki. 470 54. referent za dohodke od kmetijstva 430 55. referent za dohodke od kmetijstva 430 56. referent za takse 435 57. referent za dohodke iz gospodarstva 535 58. referent za odmero gozdne takse 405 Davčno knjigovodstvo: 59. vodja davčnega knjigovodstva 455 60. referent za registracijo računov 395 61. knjigovodja gozdnih taks 420 62. davčni knjigovodja 365 63. davčni knjigovodja 365 64. davčni knjigovodja 365 65. davčni knjigovodja 365 66. vodja davčne izterjave 355 67. davčni izvršitelj 315 68. davčni izvršitelj 315 69. davčni izvršitelj 315 Referati 70. referent za premoženjsko pravne zadeve 535 71. pisarniški uslužbenec v oddelku 315 VI. ODDELEK ZA NARODNO OBRAMBO 72. načelnik 695 73. referent za vojaške zadeve 520 74. referent za vojaške zadeve 460 75. referent za prip. civilnega sektorja 475 76. referent za naborne zadeve 480 77. komandant mladinskega odreda 490 78. pisarniški uslužbenec 330 VII. ODDELEK ZA NOTRANJE ZADEVE 79. načelnik 670 80. referent za civilno zaščito in gasil. 450 81. referent za promet in javni red 425 82. matičar 395 83. referent za prijavno -odjavno službo 320 84. pisarniški uslužbenec 320 VIII. KATASTRSKI URAD 85. šef urada 655 86. geometer, 475 87. geometer 475 88. geometer 475 89. vodja pisarne in kat. knjigovodja 400 90. katastrski referent 360 91. katastrski referent 360 92. katastrski referent 360 93. katastrski referent 360 94. geodetski risar — kataster hiš . 360 95. referent za evidenco SLP 380 IX. SODNIK ZA PREKRŠKE 96. sodnik za prekrške 600 97. pisarniški uslužbenec 325 X. KRAJEVNI URADI Brestanica 98. šef KU — matičar 410 99. pisarniški uslužbenec 300 Kostanjevica 100. šef KU — matičar 420 101. pisarniški uslužbenec 325 Leskovec 102. šef KU 440 103. matičar 355 Podbočje 104. šef KU 455 105. matičar 320 Raka 106. šef KU — matičar 420 107. pisarniški uslužbenec 315 Senovo 108. šef KU 465 109. matičar 355 110. pisarniški uslužbenec 315 Veliki Trn 111. šef KU —- matičar 400 Zdole 112. šef KU 380 360. Na podlagi 48. člena temeljne uredbe o finančno samostojnih zavodih (Ur. 1. FLRJ št. 51/53 in 47/54) in 7. točke 26. člena statuta občine Metlika, je ObLO Metlika na ločenih sejah občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 23. 12. 1962 sprejel ODLOČBO o priključitvi samostojnega zavoda »Vodovod« Metlika in Komunalni upravi Metlika 1. Samostojni zavod »Vodovod« Metlika, ki je bil ustanovljen z odločbo ObLO Metlika št. 338/1-54 z dne 4. 5. 1954, se s 1. januarjem 1962 priključi Komunalni upravi Metlika. II. Likvidacija zavoda se ne opravi. Vsa osnovna in obratna sredstva ter drugo premoženje zavoda (aktiva in pasiva) po stanju 1. januarja 1962 prevzame Komunalna uprava Metlika. III. Zaposleno osebje zavoda prevzame Komunalna uprava Metlika. IV. Ta odločba velja z dnem sprejetja, izvaja pa se od 1. januarja 1962 in se objavi v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 022-8/62. Predsednik ObLO: Metlika, 19. julija 1962. Franc Vrviščar 1. r. 361. ObLO Novo mesto je sprejel na predlog sveta za družbeni plan in finance na podlagi. 2. in 11. člena temeljne uredbe o finančno samostojnih zavodih (Ur. 1. FLRJ št. 51-426/53) 16. točke 50. člena zakona o občinskih ljudskih odborih (Ur. 1. LRS št. 19-88/52) in 7. točke 26. člena statuta občine Novo mesto na seji občinskega zbora in zbora proizvaj avcev dne 30. junija 1962 ODLOČBO o ustanovitvi samostojnega zavoda za upravljanje družbenega premoženja v upravi ObLO Novo mesto 1. Ustanovi se zavod za upravljanje družbenega premoženja v upravi ObLO Novo mesto kot samostojen zavod. Ime zavoda je: »Zavod za upravljanje družbenega premoženja v upravi ObLO« Novo 'mesto — skrajšano »Zavod za upravljanje družbenega premoženja« Novo mesto. Sedež zavoda je: Novo mesto. 2. Delovno področje je območje občine Novo mesto. 3. Naloge zavoda so: Zavod upravlja in vzdržuje vse poslovne in samostojne stavbe ter upravlja kmetijska in gozdna zemljišča na območju občine Novo mesto, ki je Splošno ljudsko premoženje (SLP) ali družbena lastnina v upravi ObLO Novo mesto, kolikor niso dane v uporabo gospodarskim organizacijam ali drugim uporabnikom, zlasti pa: 1. upravlja in daje v najem poslovne stavbe in prostore ter stanovanja v poslovnih stavbah, ki so SLP ali družbena lastnina v upravi ObLO Novo mesto; 2. upravlja in daje v najem poslovne prostore kot posamezne dele stavbe, ki je v družbeni etažni lastnini, glede katerih je občina Novo mesto pridobila pravico razpolaganja v smislu prvega odstavka 3. člena zakona o lastnini na delih stavb (Ur. list FLRJ št. 16-281/59); 3. upravlja in daje v najem kmetijska zemljišča iz kmetijskega zemljiškega sklada SLP, kolikor ta zemljišča niso dodeljena v trajno uporabo kmetijskim organizacijam ter upravlja gozdove SLP, ki so v upravi ObLO Novo mesto; • 4. upravlja tržni prostor in tržnico v Novem mestu na Prešernovem trgu s pravico pobiranja tržnih pristojbin; 5. upravlja športna igrišča in objekte in druga eventuelna javna zemljišča in objekte, ki mu jih ObLO prenese v upravljanje; 6. izvaja po predhodni pritrditvi ObLO investicijska dela z ustvarjenimi sredstvi (gradnja poslovnih objektov) in pri tem: a) skrbi za ureditev premoženjsko-pravnih in drugih vprašanj v zvezi z graditvijo in pripravo gradbišč; b) priskrbi vso, tehnično dokumentacijo — vključno gradbeno dovoljenje ter v ta namen sklepa projektne pogodbe; c) oddaja gradbena, obrtniška in instalacijska dela izvajalcev ter v ta namen sklepa gradbene Pogodbe; d) opravlja tehnični nadzor nad gradnjo, skrbi za tehnični pregled gradbenih objektov, za izdajo Uporabnega dovoljenja, izvedbo kolovdacije in su-Perkolovdacije ter skrbi za komunalno ureditev objektov, katere bo upravljal in njihove neposredne okolice. 4. Zavod je pravna oseba, ki opravlja javno službo in je organiziran po načelih družbene samouprave. Zavod se financira samostojno po določbah zakona o proračunih in o finansiranju samostojnih zavodov (Ur. 1. FLRJ št. 52-847/59). 5. Organa zavoda sta: 1. upravni odbor in 2. direktor. 6. Upravni odbor ima z direktorjem vred, ki je že P° svojem položaju član upravnega odbora 7' čla-n°v, od katerih 4 člane imenuje in razrešuje na Predlog sveta za družbeni plan in finance ObLO na skupni seji obeh zborov, 2 člana pa izvoli in °dstavlja delovni kolektiv zavoda. Predsednika si izvoli upravni odbor izmed svo-Ph članov. 7. Direktorja zavoda imenuje in razrešuje ObLO. 8. Zavod gospodari s premoženjem, ki mu ga da ustanovitelj in s premoženjem, ki ga ustvarja s svojim poslovanjem. 9. Zavod ima tele sklade: 1. investicijski sklad 2. rezervni sklad. 10. Osebne prejemke delavcev in uslužbencev zavoda predpiše upravni odbor zavoda s pravilnikom v soglasju s svetom za finance ObLO. 11. Za zadeve in naloge zavoda je pristojen za finance pristojni svet ObLO. 12. Zavod mora imeti pravila, ki mu jih predpiše ObLO Novo mesto kot njegov ustanovitelj v smislu 19. člena temeljne uredbe o finančno samostojnih zavodih (Ur. 1. FLRJ št. 51-426/53). 13. Zavod začne s poslovanjem takoj. 14. ' Ta odločba se objavi v »Uradnem vestniku okraja Novo mesto«. Številka: 022-96/62-5. Novo mesto, 30. junija 1962. Podpredsednik ObLO: Sergij ThoržeVskij 1. r. VOLITVE IN IMENOVANJA 362. Na podlagi 5. točke 30. člena statuta občine Metlika in 10. člena pravil sklada za zidanje stanovanjskih hiš občine Metlika, je ObLO Metlika na skupni seji obeh zborov dne 16. junija 1962 izdal ODLOČBO o imenovanju upravnega odbora sklada za zidanje stanovanjskih hiš I. V upravni odbor se imenujejo: 1. Kobe F"ranc, odbornik ObLO Metlika, 2. Molek Franc, uslužbenec ObLO Metlika, 3. Vujčič Peter, direktor tovarne »Beti« Metlika, 4. Hanzelj Zvonko, računovodja KZ Metlika, 5. Smuk Andrej, obratovodja tovarne »Novo-teks« obrat II. Metlika, 6. Plut Franc, uslužbenec ObLO Metlika, 7. Pavlovič Zvonko, uslužbenec ObLO Metlika. II. Predsednika voli upravni odbor izmed svojih članov. III. Ta odločba stope v veljavo z dnem, ko jo sprejme ObLO na skupni seji obeh zborov. Z uveljavitvijo te odločbe,. preneha veljati odločba št. 01-01-30/1-60 o imenovanju upravnega odbora za zidanje stanovanjskih hiš, ko jo je izdal ObLO na skupni seji obeh zborov dne 8. aprila 1960. Številka: 023-7/62. Metlika, 16. junija 1962. Predsednik ObLO: Franc Vrviščar 1. r. 363. Na podlagi 9. člena zakona o veterinarski službi v LRS (Ur. 1. LRS št. 6/59) občinski ljudski odbor Trebnje na skupni seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 29. junija 1962 izdaja ODLOČBO o imenovanju veterinarskega inšpektorja za območje občine Trebnje Za veterinarskega inšpektorja pri ObLO Trebnje se imenuje tov. Vraničar Ivana, roj. 14. julija 1931, veterinarja I. vrste iz Trebnjega. Številka: l/A-97/62-2. Trebnje, 29. junija 1962. Predsednik ObLO: Ciril Bukovec 1. r. 364. Na podlagi 49. in 69. člena Temeljnega zakona o varstvu rastlin pred boleznimi in škodljivci (Ur. list FLRJ št. 26-294/52) ObLO Trebnje na skupni seji občinskega zbora in zbora proizvajavcev dne 29. junija 1962 izdaja ODLOČBO o imenovanju kmetijskega inšpektorja za območje občine Trebnje Za kmetijskega inšpektorja pri ObLO Trebnje se imenuje tov. Žibert Anton, referent za kmetijstvo ObLO Trebnje. Številka: 034-06/62. Predsednik ObLO: Trebnje, 29. junija 1962. Ciril Bukovec 1. r. GOSPODARSKE ORGANIZACIJE IN ZAVODI 365. BILANCA na dan 31. decembra 1961 podjetje TRGOVSKO PODJETJE NA DEBELO IN DROBNO »RESA« VIDEM-KRŠKO Aktiva Naziv postavke v 000 Pasiva Naziv postavke v 000 I. Osnovna sredstva I. Viri stalnih sredstev Sedanja vrednost osnovnih sredstev 26.144 Poslovni sklad 35.366 Sedanja vrednost sredstev skupne porabe 946 Sklad skupne porabe 946 II. Druge oblike sredstev Rezervni sklad in drugi skladi 5.533 Banka in blagajna 2' .044 II. Druge oblike virov sredstev Kupci in druge terjatve 88.291 Krediti pri banki 205.533 Zaloge 216.661 Dobavitelji in druge obveznosti 92.323 Druga aktiva 5.196 Druga pasiva 18.581 Skupaj . . . 358.282 Skupaj . . . 358.282 Vodja računovodstva: Predsednik upravnega odbora: Direktor: Nada Preskar 1. r. Tone Malus 1. r. Drago Pleterski 1. r. 366. BILANCA na dan 31. decembra 1961 podjetja »AGROSERVIS« SPEC. SERVISNA DELAVNICA ZA POPRAVILO TRAKTORJEV IN OSTALIH VOZIL BREŽICE Aktiva Naziv postavke I. Osnovna sredstva v 000 Pasiva Naziv postavke I. Viri stalnih sredstev v 000 Sedanja vrednost osnovnih sredstev 11.716 Poslovni sklad 13.890 Sedanja vrednost sredstev skupne porabe — Sklad skupne porabe 97 II. Druge oblike sredstev Rezervni sklad in drugi skladi 1.328 Blagajna in banka 2.712 II. Druge oblike virov sredstev Kupci in druge terjatve 21.755 Krediti pri banki 21.175 Zaloge 14.851 Dobavitelji in druge obveznosti 16.259 Druga aktiva 6.135 Druga pasiva 4.420 Skupaj . . . 57.169 Skupaj . , . . 57.169 Vodja računovodstva: Predsednik upravnega odbora: Direktor: Slavko Molan 1. r. Franc Bradač 1. r. Lojze Vučajnk 1. r. Izdaja »Uradni vestnik okraja Novo mesto — odgovorni urednik: Baškovič Milan — Tiska ČZP »Kočevski tisk« v Kočevju. — Uredništvo in uprava: Novo mesto, Ljubljanska c. št. 2, tel. št. h. c. 25, 39, 85, 106 in 115. Letna naročnina 700 din, ki se plača pri KB Novo mesto na tekoči račun številka 606-11 2-245