-Q OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI URADNO GLASILO Številka: 17/ 2017 LETNIK IX SREDIŠČE OB DRAVI; 29.12. 2017 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, ISSN 1855-7767 VSEBINA: 56. ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2018 57. LETNI IZVEDBENI PROGRAM KULTURE ZA LETO 2018 58. LETNI IZVEDBENI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2018 59. SKLEP O DOLOČITVI CENE JAVNE SLUŽBE ODVAJANJA IN ČIŠČENJA ODPADNIH VODA TER STORITEV POVEZANIH Z NEPRETOČNIMI GREZNICAMI, OBSTOJEČIMI GREZNICAMI IN MALIMI KOMUNALNIMI ČISTILNIMI NAPRAVAMI 60. SKLEP O SUBVENCIONIRANJU CENE STORITEV GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ODVAJANJA IN ČIŠČENJA ODPADNIH VODA TER STORITEV POVEZANIH Z NEPRETOČNIMI GREZNICAMI, OBSTOJEČIMI GREZNICAMI IN MALIMI KOMUNALNIMI ČISTILNIMI NAPRAVAMI 61. SKLEP O POTRDITVI DOPOLNJENEGA PREDLOGA PRORAČUNA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2018 62. SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2018 63. SKLEP O LETNEM NAČRTU PRODAJE NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2018 64. SKLEP O POTRDITVI KADROVSKEGA NAČRTA ZA LETO 2018 65. SKLEP O POTRDITVI LETNEGA PROGRAMA KULTURE ZA LETO 2018 66. SKLEP O POTRDITVI LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA ZA LETO 2018 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO in 76/16 -odi.US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/2016), je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 25. redni seji z dne 22.12.2017 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2018 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2018 določajo: • proračun, • postopki izvrševanja proračuna ter • obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podskupine kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR Skupina / Podskupina kontov Proračun 2018 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 1,972.506,30 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,749.563,06 70 DAVČNI PRIHODKI 1,449.149,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1,300.199,00 703 Davki na premoženje 146.950,00 704 Domači davki na blago in storitve 2.000,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 300.414,06 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 288.944,46 711 Takse in pristojbine 1.500,00 712 Globe in druge denarne kazni 0,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.166,60 714 Drugi nedavčni prihodki 7.803,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 74.810,50 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 74.810,50 PREJETE DONACIJE 0,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 148.132,74 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 110.732,96 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 37.399,78 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 780 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2,010.717,66 40 TEKOČI ODHODKI 563.054,48 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 197.365,64 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 27.420,00 402 Izdatki za blago in storitve 309.693,84 403 Plačila domačih obresti 5.575,00 409 Rezerve 23.000,00 41 TEKOČI TRANSFERI 1,126.420,05 410 Subvencije 229.400,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 509.754,98 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 98.354,40 413 Drugi tekoči domači transferi 288.910,67 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 250.988,20 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 250.988,20 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 70.254,93 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 45.023,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 25.231,93 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -38.211,36 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 75 Prejeta vračila danih posojil 0,00 750 Prejeta vračila danih posojil 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0,00 440 Dana posojila 0,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 0,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 140.028,00 50 ZADOLŽEVANJE 140.028,00 500 Domače zadolževanje 140.028,00 VIN. ODPLAČILA DOLGA 130.905,16 55 ODPLAČILA DOLGA 130.905,16 550 Odplačila domačega dolga 130.905,16 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -29.088,52 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 9.122,84 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 38.211,36 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2017 SPLOŠNI SKLAD ZA DRUGO - konto 9009 30.000,00 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - podkontov in načrt razvojnih programov, ki sta prilogi k temu odloku se objavita na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si in na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-podkonta Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen (namenski prejemki in izdatki proračuna) Namenski prejemki proračuna Občine Središče ob Dravi so tisti, ki jih določajo državni predpisi in odločbe, sklepi ali pogodbe, ki določajo namensko porabo prejetih sredstev. Občinska uprava pripravi poročilo o namenskih prihodkih, ki je sestavni del vsakoletnega Zaključnega računa proračuna. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča župan. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2018 in konec leta z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2018 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: • v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in • v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki. Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 30% izhodiščne vrednosti odloča župan. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov. Občinski svet odloča o spremembi vrednosti projektov nad 30% izhodiščne vrednosti projektov, ki so večji od vrednosti 100.000,00 EUR. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: • podračun proračunske rezerve, oblikovane po 49. členu ZJF, • podračun stanovanjskega sklada, oblikovanega na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega stanovanjskega sklada (007-9/2011). Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V drugih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega predvideno višino odloča Občinski svet s posebnim sklepom. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2018 odpiše dolgove, kijih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 EUR. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška 2,00 (dveh) EUR, poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2018 lahko zadolži do višine 100.000,00 EUR. 11. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2018 zadolžijo: • ZDRAVSTVENI DOM ORMOŽ do višine:1,300.000,00 EUR • CENTER STAREJŠIH OBČANOV d.o.o. do višine 800.000,00 EUR Pod naslednjimi pogoji: • Za servisiranje dolga zagotavljajo sredstva iz neproračunskih virov • Za najete kredite jamčijo z lastnimi menicami ali izvršnicami. 12. člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko v letu 2018 zadolži do višine 100.000,00 EUR. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (začasno financiranje v letu 2019) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2019, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 410-20/2017 Središče ob Dravi, 22.12.2017 Župan Jurij BORKO l.r. PRILOGA: • Posebni del proračuna • Načrt razvojnih programov Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina Na podlagi 9. in 14. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02, 7/07, 53/07, 129/10, 20/11, 100/11, 111/13 in 61/17)) in 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 25. redni seji dne 22.12.2017 sprejel LETNI IZVEDBENI PROGRAM KULTURE ZA LETO 2018 1. UVOD Letni izvedbeni program kulture določa javni interes občine na področju zagotavljanja dostopnosti do kulturnih dobrin, spodbujanja kulturne ustvarjalnosti, ljubiteljske kulture in kulturne dediščine, ki se uresničuje z zagotavljanjem organizacijskih, finančnih in prostorskih pogojev za izvajanje kulturnih dejavnosti v občini. 1.1. Pravne podlage Pravne podlage za financiranje nalog iz proračuna so določena v Zakonu o uresničevanju javnega interesa za kulturo. Javni interes za kulturo temelji na zagotavljanju javnih kulturnih dobrin, s katerimi se uresničuje kulturni razvoj Slovenije in slovenskega naroda, za katerega skrbijo Republika Slovenija (v nadaljnjem besedilu: država) in lokalne skupnosti. Javni interes za kulturo se uresničuje predvsem z zagotavljanjem pogojev za: - kulturno ustvarjalnost, - dostopnost kulturnih dobrin, - kulturno raznolikost, - uveljavljanje in razvoj slovenskega jezika, - slovensko kulturno identiteto, - skupen slovenski kulturni prostor. Z zagotavljanjem in izboljšanjem navedenih pogojev se bodo uresničevale usmeritve in cilji iz predloga Nacionalnega programa za kulturo 2014-2020. Prioritete v letu 2018 na področju kulture v občini so: hitrejše približevanje predpisanim standardom v dejavnostih, ki jih izvajajo občinska kulturna društva, spodbujanje kulturne ustvarjalnosti, pluralizem izvajalcev ter spodbujanje javno zasebnega partnerstva; varovanje kulturne dediščine in njeno vključevanje v razvojne programe občine, izboljšanje pogojev za ustvarjalnost invalidov in njihovo dostopnost do kulturnih dobrin. Pravico do sofinanciranja programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti imajo nosilci in izvajalci kulturne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje : - imajo sedež v Občini Središče ob Dravi in delujejo na območju občine Središče ob Dravi, - dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi, - imajo potrjen program s strani najvišjega organa društva, - imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini ter ostalo dokumentacijo, ki jo določa zakon, ki ureja društva (velja za društva), - imajo zagotovljene osnovne materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih dejavnosti, - delujejo na področju ljubiteljske kulture najmanj eno leto, - vsako leto ob razpisu za tekoče leto oz. najkasneje do konca leta predložijo poročilo o realizaciji programov ter poročilo o doseženih uspehih, - da kulturni program ali njegov posamezen del, s katerim predlagatelj kandidira za sofinanciranje po tem pravilniku ni financiran ali sofinanciran iz katerekoli druge postavke proračuna Občine Središče ob Dravi. 2. PROGRAMI, KI SE BODO V LETU 2018 IZVAJALI V JAVNEM INTERESU 2.1. Prireditvena dejavnost V javnem interesu občine je čim širša ponudba raznih prireditev in predstav, s katerimi bo zagotovljena boljša dostopnost kulturnih dobrin občanom. Občina bo s sistemom sofinanciranja prireditvene dejavnosti omogočila širšo ponudbo prireditev s področja kakovostne in množične kulture. V javnem interesu je organizacija abonmajskih predstav: gledališki, glasbeni in otroški abonma. Finančno bodo podprte tudi prireditve s področja ljubiteljske kulture, s katerimi se predstavlja dosežke kulturnih društev in skupin. s področja gledališke dejavnosti: srečanje otroških gledaliških skupin, srečanje odraslih gledaliških skupin; srečanje odraslih folklornih skupin. Z namenom zagotavljanja večje dostopnosti in raznolikosti so v javnem interesu sofinancirane še druge posamične prireditve. 2. 2. Spodbujanje kulturne ustvarjalnosti Spodbujanje kulturne ustvarjalnosti je med prioritetami občinske kulturne politike. V javnem interesu občine so posamični projekti samostojnih kulturnih ustvarjalcev, ustvarjalne delavnice, likovne kolonije, natečaji za kulturne ustvarjalce. Občina bo projekte s področja kulturne ustvarjalnosti podprla z namenom pomoči pri ustvarjanju in predstavitvi ustvarjalnih dosežkov na področju kulture. Občina bo projekte finančno podprla preko javnega razpisa. 2.3. Spodbujanje ljubiteljske kulture V interesu občine je finančno podpreti dejavnost vseh aktivnih kulturnih društev, skupin in posameznikov, ki delujejo na naslednjih področjih kulturnih dejavnosti: folklornem, glasbenem, gledališkem, literarnem, likovnem, založniškem uprizoritvenem, področju kulturne dediščine, ter druge vsebine s področja kulture Financiranje redne dejavnosti in posamičnih projektov kulturnih društev in skupin se bo izvajalo z javnim razpisom in javnim pozivom na podlagi Pravilnika o sofinanciranju kulturnih dejavnosti v občini Središče ob Dravi 2.4. Varstvo kulturne dediščine Varstvo kulturne dediščine, občina bo izvajala varstveno sanacijske posege na spomenikih in kulturni dediščini v občinski lasti ter finančno podprla posamične varstvene posege na kulturno dediščino, ki je v privatni lasti. Cilj sanacijskih posegov na kulturno dediščino je poleg samega varovanja tudi njena uveljavitev kot razvojnega elementa in njeno vključevanje v razvojne projekte občine, predvsem s področja turizma in izobraževanja. Javni interes na področju varstva kulturne dediščine je vzdrževanje in obnavljanje dediščine ter preprečevanje njene ogroženosti ter zagotavljanje javne dostopnosti dediščine. Med projekte s področja varovanja kulturne dediščine, ki se jih sofinancira spada tudi obnova in restavriranje kulturne dediščine. 2.5. Knjižnična dejavnost V javni interes na področju knjižnične dejavnosti spadajo: optimalna ponudba knjižničnega gradiva, zagotavljanje prostorskih pogojev in opreme za uporabo gradiva, omogočanje dostopa do urejenih zbirk domoznanskega gradiva, zagotavljanje dostopnosti knjižničnega gradiva za uporabnike s posebnimi potrebami,... Knjižnično dejavnost izvaja javni zavod Knjižnica Frana Ksavra Meška v Ormožu. Splošna knjižnica je namenjena informiranju in potrebam prebivalcev po izobraževanju, raziskovanju, kulturi in razvedrilu ter razvijanju pismenosti. V interesu občine je približati vsem prebivalcem boljšo dostopnost do knjižničnega gradiva. Knjižnica bo v letu 2018 z namenskimi sredstvi občine in Ministrstva za kulturo nabavila ustrezno število enot knjižničnega gradiva. Poleg knjig nakupuje knjižnica za potrebe uporabnikov še serijske publikacije (časopise, časnike, revije, zbornike...), multimedijsko gradivo, elektronske publikacije in zagotavlja dostop do različnih baz podatkov. 2. 6. Muzejska dejavnost Muzejsko dejavnost se izvaja v najetih prostorih, kjer je stalna muzejska zbirka Občine Središče ob Dravi. Prav tako pa je Občina soustanoviteljica Pokrajinskega muzeja Ptuj Ormož. 2.7. Spodbujanje izdaje lokalnega časopisa V interesu občine je finančna podpora za izdajanje edinega časopisa središke občine -časnik Sredica - glasilo občine Središče ob Dravi, ki jo periodično izdaja Občina Središče ob Dravi in prinaša tudi prispevke s področja kulture in ustvarjalnosti. 2.8. Javna infrastruktura na področju kulture Pomemben pogoj za izvajanje kulturnih dejavnosti je ustrezna javna infrastruktura, to so objekti in oprema, ki omogočajo kvalitetno izvajanje dejavnosti. V letu 2018 so z občinskim proračunom zagotovljena sredstva za Pokrivanje stroškov obratovanje dvorane Orlana, Tekoče pokrivanje stroškov in vzdrževanje Sokolane, Tekoče vzdrževanje Kulturnega doma Obrež Tekoče vzdrževanje Vaškega doma Grabe 2.9. Spodbujanje radijske dejavnosti Občina Središče ob Dravi za vsesplošno obveščenost svojih občanov sofinancira tudi delovanje medobčinskega radia v Ormožu. 3. POSEBNE DOLOČBE 3.1. Programi kulture Sredstva za sofinanciranje programov se razdelijo v celoti na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov v skladu z merili in kriteriji določenimi v Prilogi I k Pravilniku o sofinanciranju programov s področja ljubiteljskih kulturnih dejavnosti. 3.2. Planirani nameni Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko občinski svet ob sprejemanju rebalansa proračuna spremeni znesek namenskih sredstev in sprejme odločitev, da se del sredstev prerazporedi v druge namene. 4. FINANČNA SREDSTVA ZA DEJAVNOST KULTURE 4.1. Finančna sredstva z programe kulture S proračunom občine za leto 2018 so za izvedbo programa kulture zagotovljena naslednja sredstva: PODROČJE Proračunska postavka Znesek v EUR Spodbujanje ljubiteljske kulture 180309-Sofinanciranje kulturnih društev 16.000,00 4.2. Finančna sredstva za planirane namene PODROČJE Proračunska postavka Znesek v EUR Prireditvena dejavnost 180307-Kulturne prireditve 2.000,00 Spodbujanje kulturne ustvarjalnosti 180401 do 180403-Programi veteranskih organizacij 900,00 Spodbujanje ljubiteljske kulture 180308-Sklad RS za ljubiteljsko kulturo 800,00 Varstvo kulturne dediščine 180201-Obnova spomenikov 6.000,00 Knjižnična dejavnost 180302, 180304, 180305, 180306, 180319 Knjižničarstvo in založništvo 50.540,60 Muzejska dejavnost 180202, 180203, 180205, 180206-Muzejska dejavnost 19.956,82 Spodbujanje izdaje revij in lokalnih časopisov 180301-Občinsko glasilo »Sredica« 11.819,60 Javna infrastruktura na področju kulture 180313, 180315, 180316 in 180317-Kulturne dvorane in domovi 96.675,00 Spodbujanje radijske dejavnosti 180310, 180318 Mediji in avdiovizualna kultura 13.309,75 Nepredvideni programi 040306-Prireditve ob praznikih 2.000,00 SKUPAJ 204.001,7 dejavnosti Skupna proračunska sredstva za programe kulture za leto 2018 znašajo 220.001,77 vObčiniSredišče ob Dravivletu2018. EUR. 5. VELJAVNOST IN UPORABA Letniprogram kultureObčine Središče ob Dravi začneveljatinaslednjidanposprejemunaObčins kem svetuObčine Središče ob Dravi, injeosnovazaizvedborazpisainrazdelitevsredst evzasofinanciranje programov kulturnih Letni program kulture v občini Središče ob Dravi se objavi na spletni strani občine in v uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 610-1/2017 Središče ob Dravi, 22.12.2017 Župan Jurij BORKO l.r. Napodlagi 4.členaZakonaošportu(UradnilistRS,št. 29/17 ),vskladuzusmeritvami NacionalnegaprogramašportavRepublikiSlove niji 2014-2023,na podlagiPravilnikao pogojih in merilih za sofinanciranje dejavnosti športnih programov in drugih športnih aktivnosti na območju občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/2008 )in13.členaStatuta Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016 jjeObčinskisvetObčine Središče ob Dravinasvoji 25 redniseji,dne 22.12.2017sprejel LETNI IZVEDBENI PROGRAMŠPORTAVOBČINI SREDIŠČE OB DRAVI ZALETO2018 I. UVOD Z letnim programom športa ( v nadaljevanju LPŠ ) so opredeljeni programi športa, ki bodo v letu 2018 sofinancirani iz občinskega proračuna, obseg in vrsta dejavnosti potrebnih za uresničevanje tega programa ter obseg sredstev, ki se v ta namen zagotovijo v proračunu občine. Občina bo za izvajanje letnega programa športa v letu 2018 zagotavljala proračunska sredstva tistim, ki bodo na podlagi javnega razpisa izvajali posamezne programe športa, ki so v skladu z Nacionalnim programom športa v Republiki Sloveniji in v interesu občine. S sredstvi za transferje neprofitnim organizacijam in ustanovam bodo sofinancirani programi športa, uporaba športnih objektov ter strokovne in razvojne naloge na področju športa glede na vsebino. II. IZHODIŠČA IN USMERITVE Upoštevaje izhodišča nacionalne strategije razvoja športa izpostavljamo v Občini Središče ob Dravi za leto 2018 naslednje usmeritve: > Posebno pozornost posvetiti tekmovalnim in interesnim programom za otroke in mladine, z namenom spodbujati kakovosten način preživljanja prostega časa in preventivno delovati v smislu preprečevanja socialno patoloških pojavov. > Poskušali doseči maksimalno dostopnost različnih programov športa čim širšemu krogu občanov, zato bomo posebno pozornost posvetili dostopnosti in maksimalni izkoriščenosti javnih športnih objektov za vse programe športa. > S sofinanciranjem programov za mlade, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport ter s posebno podporo kategoriziranim športnikom, bomo skušali doseči, da naši športniki lahko svoj potencial razvijejo tudi v domačem okolju. > Vplivati na izboljšanje sodelovanja med osnovnimi in srednjo šolo ter društvi pri usmerjanju mladih v šport in rekreacijo. > Skrbeti je potrebno za načrtovanje, gradnjo in vzdrževanje javnih športnih objektov, ki naj bodo večnamenski. > Zagotavljati promocijo športa kot zdravega načina preživljanja prostega časa z raznimi aktivnostmi namenjenimi vsem občanom. > Za dvig kvalitete sofinanciranih programov in racionalnosti porabe javnih sredstev bomo povečali nadzor nad izvedbo programov letnega programa športa. LPŠ Občine Središče ob Dravi za leto 2018 opredeljuje programe športa, ki se sofinancirajo iz občinskega proračuna, njihovo vsebino ter višino in namen sredstev, predvidenih v občinskem proračunu. III. VIŠINA SREDSTEV Iz proračuna Občine Središče ob Dravi se za proračunsko leto 2018 izbranim izvajalcem športnih vsebin zagotovi 63.135,00 EUR. IV. PRAVNE PODLAGE Pravne podlage za financiranje nalog iz proračuna so določene v Zakonu o športu in Pravilniku za vrednotenje športnih programov v Občini Središče ob Dravi. Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo nosilci in izvajalci športne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje po Pravilniku o postopku in sofinanciranju letnega programa športa v občini Središče ob Dravi s spremembami in dopolnitvami ( uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 2/10) so registrirani za opravljanje športnih dejavnosti (obvezno dokazilo: kopija odločbe o vpisu v register društev) 1. imajo sedež v Občini Središče ob Dravi in delujejo na območju občine Središče ob Dravi 2. dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi 3. imajo potrjen program s strani najvišjega organa društva, 4. imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini ter ostalo dokumentacijo, ki jo določa zakon, ki ureja društva (velja za društva), 5. imajo zagotovljene osnovne materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih dejavnosti, 6. delujejo na področju športnih aktivnosti najmanj eno leto, 7. vsako leto ob razpisu za tekoče leto oz. najkasneje do konca leta predložijo poročilo o realizaciji programov ter poročilo o doseženih uspehih, 8. da športni program ali njegov posamezen del, s katerim predlagatelj kandidira za sofinanciranje po tem pravilniku ni financiran ali sofinanciran iz katerekoli druge postavke proračuna Občine Središče ob Dravi, V. PROGRAMI, KI SE BODO V LETU 2018 IZVAJALI V JAVNEM INTERESU ObčinaSredišče ob Dravibozaizvajanjeletnegaprogramašportavlet u201 Szagotavljalaproračunska sredstvatistim,kibodonapodlagijavnegarazpisai zvajaliposamezneprogramešporta,kiso vskladuzNacionalnimprogramomšportavRepub NkiSlovenijiinvinteresuobčine Središče ob Dravi. Te dejavnosti so: 1. Športna vzgoja otrok, mladine in študentov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa • Interesna športna vzgoja predšolskih otrok • Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok • Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport od 6 do 14 let o • cicibani in cicibanke o • mlajši dečki in mlajše deklice o • starejši dečki in starejše deklice • Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami • Interesna športna vzgoja mladine • Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport -od 15 do 18 oz. 20 let o • kadeti in kadetinje o • mladinci in mladinke • Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami • Interesna športna dejavnost študentov 2. Športna rekreacija 3. Kakovostni šport 4. Vrhunski šport 5. Šport invalidov 6. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu 7. Velike mednarodne, državne, medobčinske in občinske športne prireditve Interesna športna vzgojapredšolskih otrok, šoloobveznih otrok in mladineter študentov zunaj obveznega izobraževalnega programa Športna vzgoja otrok in mladih, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa ne glede na njegovo pojavno obliko, ima poleg sklopa pozitivnih učinkov na skladen biopsihosocialni razvoj odraščajočega in zorečega mladega človeka še izrazito vzgojni pomen. A1 Interesna športna vzgoja predšolskih otrok Predšolsko obdobje obsega čas od otrokovega rojstva do sprejema v šolo. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo programi »Zlati sonček«, »Naučimo se plavati«, »Ciciban planinec« in športne dejavnosti, ki jih organizirajo športna društva in drugi izvajalci za predšolske otroke. A2 Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok od 6. do 15. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo programi »Zlati sonček«, »Krpan«, »Naučimo se plavati« in drugi 80 urni programi za skladen razvoj gibalnih sposobnosti otrok in mladostnikov. A3 Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport Športna vzgoja pomeni vtem obdobju temeljno pripravo na športno uspešnost. V programe se lahko vključujejo otroci od 6. do 15. leta starosti, ki imajo interes, sposobnosti, ustrezne osebnostne značilnosti in visoko motivacijo, da bi lahko postali vrhunski športniki. A4 Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami V te programe se glede na interes lahko vključujejo otroci s posebnimi potrebami. A5 Interesna športna vzgoja mladine Interesna športna vzgoja mladine je dejavnost mladih od 16. do 20. leta starosti, ki se prostovoljno vključujejo v športne programe. A6 Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport Programi športne vzgoje zajemajo načrtno vzgojo mladih športnikov, starih od 16 do 20 let, ki so usmerjeni v doseganje vrhunskih rezultatov, primerljivih z dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu. A7 Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami Programi vključujejo mladino od 16. do 20. leta s posebnimi potrebami v vsakdanje življenje. Športna rekreacija odraslih Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela, preprečevati upadanje splošne vitalnosti človeka ter s temi motivi pritegniti čim večje število ljudi v redne oblike dejavnosti. Pri tem gre za aktivno, koristno in prijetno izpolnjevanje dnevnega, tedenskega in letnega prostega časa. Kakovostni in vrhunski šport V kakovostni šport sodijo priprave in športna tekmovanja ekip in posameznikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa. Vrhunski šport je priprava in tekmovanje športnikov, ki imajo status državnega, mednarodnega, svetovnega in perspektivnega razreda. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, Razvoj športa in programov športa omogoča izobraževanje in usposabljanje kadrov, zato se podpira tudi izobraževanje. Šport invalidov Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. Posamezen izvajalec športnega programa bo prejel sredstva na podlagi točk, ki jih bo zbral glede na točkovni sistem, ki je sestavni del pravilnika. Z izbranimi izvajalci športnihprogramovbožupansklenilpogodbe,kibo donatančnoopredeljevalenamensko porabo proračunskih sredstev. Velike mednarodne, športno rekreativne in občinske športne prireditve Prireditve so namenjene pospeševanju motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, gospodarstvo in turizem. Delovanje društev in občinskih športnih zvez Sredstva so namenjena za delovanje društev in občinskih športnih zvez. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu Sofinancira se izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov preko inštituta za šport in Olimpijskega komiteja Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ). Založniška dejavnost Založniška dejavnost obsega izdajanje strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandno gradivo na temo športnih dejavnosti, povezanih s športno dejavnostjo v občini Središče ob Dravi. VI. POSEBNE DOLOČBE Sredstva za sofinanciranje programov športa se razdelijo v celoti na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov v skladu z merili in kriteriji določenimi v Prilogi I k Pravilniku o pogojih in merilih za sofinanciranje dejavnosti športnih programov in drugih športnih aktivnosti na območju občine Središče ob Dravi. Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko občinski svet ob sprejemanju rebalansa proračuna spremeni znesek namenskih sredstev in sprejme odločitev, da se del sredstev prerazporedi v druge namene. VII. FINANČNA SREDSTVA ZA IZVEDBO PROGRAMA ŠPORTA S proračunom občine za leto 2018 so za izvedbo programa športa zagotovljena naslednja sredstva: PODROČJE Znesek v EUR Interesna športna vzgoja predšolskih otrok, šoloobveznih otrok, mladine ter študentov zunaj obveznega izobraževalnega programa 50.000,00 Športna rekreacija odraslih Kakovostni šport in vrhunski šport Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov Šport invalidov Športni parki 3.925,00 € Letno kopališče Ormož 9.010,00 € LetniprogramšportaObčine Središče ob Dravi začneveljatinaslednjidanposprejemunaObčins kem svetuObčine Središče ob Dravi, injeosnovazaizvedborazpisainrazdelitevsredst evzasofinanciranje programovšportavObčiniSredišče ob Dravivletu2018. Sredstva za sofinanciranje dejavnosti izvajalcev športnih programov se v celoti razdelijo na podlagi izvedenega javnega razpisa ter na podlagi vrednotenja prispelih Na podlagi Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi, št. 7/2016), Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb (Uradni list RS, št. 87/2012 in 109/2012) in 16. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 4/2016) je Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 25. redni seji, dne 22.12.2017 sprejel naslednji Letovanje socialno ogroženih otrok 200,00 € programov izvajalcev v skladu z veljavnimi merili. Letni program športa v občini Središče ob Dravi se objavi Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in na spletni strani občine. Številka: 617-1/2017 Središče ob Dravi, 22.12.2017 Župan Jurij BORKO l.r. 1. člen Občinski svet Središče ob Dravi je obravnaval in sprejel Elaborat o oblikovanju cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda v Občini Središče ob Dravi za leto 2018. SKLEP O določitvi cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda ter storitev povezanih z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami 2. člen Občinski svet Središče ob Dravi soglaša z določitvijo cene javne službe odvajanja in čiščenja odpadnih voda ter storitev povezanih z nepretočnimi greznicami, obstoječimi greznicami in malimi komunalnimi čistilnimi napravami in sicer: 1. ODVAJANJE ODPADNIH VODA Storitev odvajanja odpadnih voda - obvezna javna služba (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v€ Odvajanje odpadnih voda Količina odvedene vode m3 Na m3 odvedene vode 0,5036 Omrežnina za odvajanje odpadnih voda za - obvezna javna služba in posebne storitve (brez DDV); Storitev Enota mere Cena v€ Premer vodomera Na mesec DN