Ormož, 24.02.2006 Letnik 4 Številka 1 VSEBINA 1. ODLOK o ustanovitvi Zdravstvenega doma Ormož 2. ODLOK o spremembi odloka o izločitvi organizacijske enote Lekarne Ormož iz Javnega zavoda združene Lekarne Ptuj in o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož 3. ODLOK o spremembi odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož 4. ODLOK o lokacijskem načrtu za ureditev struge Sejanskega potoka 5. SPREMEMBA mreže javne zdravstvene službe na primarni ravni v občini Ormož Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o ustanovitvi Zdravstvenega doma Ormož - osnutek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bodo pri obravnavi odloka sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 24.2.2006 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 1. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS 12/91, 8/96) in določil Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo) ter 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01,19/05) je Občinski svet občine Ormož, na ___ seji, dne __________ sprejel ODLOK o ustanovitvi Zdravstvenega doma Ormož 1. člen Občina Ormož s tem odlokom ustanavlja javni zdravstveni zavod za opravljanja osnovne zdravstvene dejavnosti. Dejavnost zavoda je javna služba, katere izvajanje je v javnem interesu. 2. člen Ime ustanovitelja zavoda je: Občina Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož 3. člen Ime javnega zavoda je: Zdravstveni dom Ormož Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 2 Sedež zavoda je: Ormož, ul. dr. Hrovata 4. 24.2.2006 Volitve predstavnikov delavcev zavoda se razpišejo največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata. 4. člen 9. člen V sestavi zdravstvenega doma delujejo ambulante v Ivanjkovcih, .Miklavžu, Središču ob Dravi, Sv. Tomažu. Notranjo organizacijo zavoda, organizacijske in strokovne enote so določene s statutom. 5. člen Zdravstveni dom opravlja osnovno zdravstveno dejavnost v skladu z določili Zakona o zdravstveni dejavnosti. Dejavnost se izvaja v sodelovanju z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zdravstvenimi sodelavci, ki na podlagi koncesije opravljajo javno službo. Dejavnost javnega zavoda je v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti naslednja: - N 85. 121 Splošna izvenbolnišnična zdravstvena dejavnost - N 85.122 Specialistična izvenbolnišnična zdravstvena dejavnost - N 85. 130 Zobozdravstvena dejavnost - N 85. 141 Samostojne zdravstvene dejavnosti, ki jih ne opravljajo zdravniki - N 85. 142 Alternativne oblike zdravljenja 6. člen Organi zavoda so: - Svet zavoda - Direktor zavoda - Strokovni vodja - Strokovni svet zavoda Svet zavoda ima naslednje naloge: - sprejema statut s soglasjem ustanovitelja - sprejema program dela in razvoja zavoda - spremlja izvrševanje programa dela - sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda - sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda - odloča o najemanju dolgoročnih kreditov - daje soglasje k sklepanjem pogodb in sprejetim odločitvam za katere je tako določeno s statutom - daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posamičnih vprašanjih - predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti - imenuje in razrešuje direktorja zavoda s soglasjem ustanovitelja - imenuje in razrešuje strokovnega vodjo po predhodnem mnenju strokovnega sveta - določa poslovni čas zavoda in ambulant s soglasjem ustanovitelja - opravlja druge zadeve v skladu z zakonom. Svet zavoda se sestaja na rednih in izrednih sejah. Vabilo za sejo sveta se pošlje skupaj z gradivom najmanj sedem dni pred sejo sveta. En izvod gradiva se dostavi tudi ustanovitelju. Predsednik je dolžan sklicati svet zavoda če to zahteva direktor zavoda, ustanovitelj ali trije predstavniki delavcev oziroma uporabnikov. 7. člen 10. člen a) Svet zavoda b) Direktor Svet zavoda šteje devet članov Svet zavoda sestavljajo: - trije predstavniki ustanovitelja od katerih dva imenuje občinski svet, enega pa župan - trije predstavniki delavcev zavoda - trije predstavniki zavarovancev ali drugih uporabnikov, ki jih imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Predstavnike delavcev zavoda izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut zavoda. 8. člen Mandat članov sveta raja štiri leta. Član sveta zavoda je v svet lahko izvoljen najmanj dvakrat zaporedoma. Predsednika sveta zavoda imenuje svet zavoda izmed svojih članov. Poslovodni organ zavoda je direktor. Direktor predstavlja in zastopa zavod, organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Naloge direktorja so: - pripravlja predloge delovnih in razvojnih programov - izvršuje sklepe sveta zavoda - sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela s soglasjem sveta zavoda - sprejema kadrovski načrt s soglasjem sveta zavoda - odloča o sklenitvi delovnega razmerja delavcev - sklepa pogodbe do višine 10 mio SIT po veljavnem finančnem načrtu zavoda brez soglasja, za zneske, ki presegajo to vrednost pa s soglasjem sveta zavoda Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 3 - imenuje delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi - odloča o razporejanju delavcev k določenemu delu in nalogam - opravlja druge zadeve na podlagi zakona. Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda s soglasjem ustanovitelja. Za direktorja zavoda je lahko imenovan kandidat, ki poleg pogojev določenih z zakonom izpolnjuje še naslednje pogoje: - da ima univerzitetno izobrazbo ekonomske, pravne in organizacijske smeri - da ima najmanj pet let delovnih izkušenj - da aktivno obvlada enega od svetovnih jezikov Mandat direktorja zavoda traja štiri leta. Po preteku mandatne dobe je ista oseba lahko ponovno imenovana. Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče od prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja, največ za eno leto. 11. člen c) Strokovni vodja zavoda Strokovnega vodjo imenuje in razrešuje z večino glasov vseh članov svet zavoda po predhodnem mnenju strokovnega sveta. Za strokovnega vodja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: - da je doktor medicine s področja dejavnosti zavoda in usposobljen za samostojno delo - da ima najmanj pet let delovnih izkušenj. Svet zavoda imenuje strokovnega vodjo po predhodno izvedenem javnem razpisu. Mandat strokovnega vodja traja štiri leta. Po preteku mandatne dobe je ista oseba lahko ponovno imenovana za strokovnega vodja. Strokovni vodja opravlja naslednje naloge: - vodi strokovno delo zavoda - odgovarja za strokovnost dela zavoda - daje soglasje k razporejanju delavcev k določenim delom in nalogam, ki se nanašajo na strokovno delo zavoda - daje mnenje k imenovanju glavne sestre zavoda in vodij organizacijskih enot - opravlja druge naloge na podlagi zakona. Pogodbo o zaposlitvi strokovnega vodje podpiše v imenu sveta zavoda, direktor zavoda na podlagi sklepa o imenovanju. 24.2.2006 Delovno razmerje se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata. Delavcu, ki je bil pred imenovanjem za strokovnega vodja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom po prenehanju funkcije, ponudi delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. 12. člen d) Strokovni svet Strokovni svet je posvetovalni organ direktorja in strokovnega vodja. Zadolžen je za prenos strokovne doktrine v zdravstveni dom. Strokovni svet zavoda ima pet članov, ki ga sestavljajo zdravniki, zobozdravniki in drugi strokovni zdravstveni delavci, ki jih imenuje direktor v soglasju s strokovnim vodjem. Seje strokovnega sveta zavoda sklicuje vodja strokovnega sveta, ki ga izmed sebe izvolijo člani strokovnega sveta. Strokovni svet zavoda ima naslednje naloge: - obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih iz dejavnosti zavoda - določa in predlaga svetu zavoda načrt strokovnega dela - daje mnenje k planu nabave medicinske opreme - svetu zavoda, direktorju in strokovnemu vodji daje mnenja in predloge glede organizacije in strokovnega dela zavoda ter pogojev za razvoj dejavnosti - predlaga plan izobraževanja zdravstvenih delavcev v zavodu in plan specializacij - daje mnenje k imenovanju vodij posameznih organizacijskih enot in k imenovanju glavne sestre zavoda - daje mnenje k imenovanju strokovnega vodje, - odloča na II. Stopnji o vseh ugovorih uporabnikov v zvezi z zdravljenjem - opravlja interni strokovni nadzor v zavodu - opravlja druge naloge, določene s statutom in drugih splošnih aktih zavoda. 13. člen Zdravstveni dom pridobiva sredstva s plačili za opravljene zdravstvene storitve, iz sredstev proračuna občine, iz pogodbenih razmerij z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zasebnimi zdravstvenimi sodelavci koncesionarji, iz donacij, iz pogodbenih razmerjih s pravnimi osebami ter iz drugih virov, določenih z zakonom. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 4 14. člen Sredstva za investicije in za razširitev dejavnosti se zagotavljajo z dohodki, iz proračuna ustanovitelja, z donacijami in z drugimi viri. 24.2.2006 Prihodki iz prvega odstavka tega člena zavod ne more razporejati za investicije za druge namene iz naslova katerih bi nastale višje obveznosti financiranja, če k temu ne da soglasja ustanovitelj. 15. člen 20. člen Zdravstveni dom lahko za izboljšanje materialne osnove dela, za nabavo specifične ali nadstandardne opreme ter za izvedbo nadstandarnega programa, zbira sredstva neposredno od donatorjev. Zavod je pravna oseba. V pravnem prometu s tretjimi osebami ima vsa pooblastila razen za promet z nepremičninami kjer je potrebno soglasje ustanovitelja. Za upravljanje premoženja je zavod odgovoren ustanovitelju. 16. člen Zdravstveni dom samostojno gospodari s sredstvi prihodkov, ki jih ustvari z opravljanjem svoje dejavnosti. Presežek prihodkov nad odhodki zavod nameni za razvoj, medicinsko tehnološko posodobitev in opravljanje dejavnosti. Presežek prihodkov nad odhodki zavod nameni za investicije v opremo ali za obnovo ali vzdrževanje opreme. Del presežka pa se po predhodnem soglasju ustanovitelja lahko nameni za stimulativno nagrajevanje delavcev. V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno. 17. člen 23. člen Primanjkljaj sredstev v poslovanju zavoda izkazan v letnem poslovnem poročilu krije ustanovitelj le, če zavod z analizo stanja dokaže, ustanovitelj pa ugotovi, da je do primanjkljaja prišlo zaradi motenj v poslovanju, ki so posledice disparitete med kalkulativnimi elementi cen storitev in realiziranimi stroški. Pri tem mora zavod dokazati, da ima sistematizirano in zasedeno število delovnih mest v skladu z normativi in standardi in v skladu s programi dogovorjenimi na ravni občine ter da je realizirana masa za plače enaka ali nižja od zneska planiranih plač za obdobje v katerem se ugotavlja primanjkljaj. Primanjkljaj sredstev ugotovljenih iz naslova preveč izplačanih plač krije zavod. Zavod je dolžan skrbeti za vzdrževanje in obnavljanje stavb in prostorov, ki jih je v soglasju z ustanoviteljem oddal v najem ali v zakup koncesionarjem ter vzdrževati in obnavljati opremo v teh prostorih, v skladu s pogodbo. 21. člen Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je določena s tem odlokom in vpisom v sodni register. 22. člen 24. člen Zavod lahko da koncesionarju možnost najema prostih prostorov, ki jih ne potrebuje za opravljanje javne zdravstvene službe. Zavod lahko koncesionarju odproda opremo, ki je ne potrebuje za opravljanje javne zdravstvene službe. 25. člen 18. člen Če zdravstveni dom v obračunskem obdobju izkaže presežek prihodkov nad odhodki in presežek nameni za stimulacijo zaposlenih v skladu z zakonom, kasneje pa izkaže primanjkljaj, pa mora pokriti v breme sredstev za plače najkasneje v naslednjem obračunskem obdobju, razen če dokaže, da financer še ni izpolnil svoje obveznosti v celoti. 19. člen Prihodki zavoda, ki niso predmet osnovnih dejavnosti so prihodki zavoda s katerimi samostojno razpolaga če v celoti in realno pokrije tiste stroške take dejavnosti, ki bremenijo osnovno dejavnost. Zavod je dolžan koncesionarja na njegove stroške vključiti v strokovno izpopolnjevanje, ki ga organizira za svoje zdravnike in zobozdravnike oziroma druge svoje zdravstvene delavce. 26. člen Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda, ki jih zavod prevzame ali se zanje obveže le iz pravnih poslov v okviru dejavnosti zavoda, določene s tem odlokom ter na osnovi progama dela zavoda, h katerem je dal predhodno soglasje. 27. člen Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 5 Zavod je dolžan ustanovitelju najmanj enkrat letno poročati o poslovanju ter mu pošiljati podatke o poslovnih rezultatih zavoda ter druge podatke, ki so nujni za izvrševanje funkcije ustanovitelja. V primeru motenj v poslovanju je zavod dolžan ustanovitelja o tem nemudoma obvestiti in predlagati ukrepe za odpravo le-teh. 28. člen Ustanovitelj je dolžan zavodu zagotavljati sredstva le v okviru dogovorjenega obsega. Zavod ne sme prevzemati finančnih obveznosti izven dogovorjenega obsega. 29. člen Zavod mora od ustanovitelja: - pridobiti soglasje k določbam statuta - pridobiti soglasje k imenovanju in razrešitvi direktorja - pridobiti soglasje k spremembi ali razširitvi dejavnosti - pridobiti soglasje k poslovnemu času zavoda in ambulant - pridobiti soglasje k ukinitvi ambulant oziroma posamezne dejavnosti. Če ustanovitelj ne odloči o izdaji soglasja iz prejšnjega odstavka v roku 60 dni od vložitve zahtevka se šteje, da je soglasje izdal. 30. člen Z dnem uveljatvitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 35/96, 9/05). 31. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. 24.2.2006 OBRAZLOŽITEV: Veljavni odlok je bil spremenjen leta 2005, z morebitnimi spremembami bi postal nepregleden, zaradi česar predlagamo osnutek novega odloka. Z odlokom urejamo dejavnosti zavoda, organizacijo zavoda in pristojnosti organov zavoda. V skladu z 8. členom Zakona o zavodih vsebuje akt o ustanovitvi zavoda naslednje podatke: ime ustanovitelja, ime in sedež zavoda, dejavnost zavoda, določbe o organih zavoda, pravice obveznosti in odgovornosti zavoda, vire in način pridobivanja sredstev, način razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki in način kritja primanjkljaja sredstev za delo zavoda in obveznosti ustanovitelja. V sestavi zdravstvenega doma trenutno delujejo ambulante v Miklavžu, Središču ob Dravi in Sv. Tomažu. V lanskem letu je bil v Ivanjkovcih zgrajen objekt, v katerem bo prav tako delovala ambulanta. Zaradi navedenega smo v osnutek odloka navedli vse štiri ambulante. Po veljavnem odloku je svet zavoda imel 11 članov, z novim odlokom pa predlagamo le 9 članov in sicer trije predstavniki ustanoviteljev, trije predstavniki delavcev in trije predstavniki uporabnikov. Glede na veljavni odlok so pristojnosti sveta zavoda, direktorja ter strokovnega vodja in strokovnega sveta ostale nespremenjene. Zdravstveni dom bo za svoje delovanje pridobival sredstva s plačili za opravljene storitve, iz sredstev proračuna občine, iz pogodbenih razmerij s pravnimi osebami in z zasebnimi zdravstvenimi delavci, iz donacij ter iz drugih virov. Sredstva za investicije in razširitev se bodo zagotavljala z dohodki zavoda, s proračuna ustanovitelja ter z donacijami in drugimi viri. Odlok ne bo imel finančnih posledic za proračun. Občinskemu svetu predlagamo, da sprejme osnutek odloka. Številka: Datum: Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 6 24.2.2006 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o spremembi odloka o izločitvi organizacijske enote Lekarne Ormož iz Javnega zavoda združene Lekarne Ptuj in o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bodo pri obravnavi odloka sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 24.2.2006 Vili TROFENIK l. r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91-I, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94odl US, 8/96 in 36/00), in 9. člena Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS št. 9/92, 38/999) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05) je Občinski svet Ormož na svoji, ___ seji, dne ________ sprejel ODLOK o spremembi odloka o izločitvi organizacijske enote Lekarne Ormož iz Javnega zavoda združene Lekarne Ptuj in o ustanovitvi Javnega zavoda Lekarna Ormož 1.člen 3. člen Odloka o izločitvi organizacijske enote Lekarna Ormož iz javnega zavoda Združene lekarne Ptuj in o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 37/92) se spremeni tako, da se glasi: »Ime javnega zavoda je: Lekarna Ormož. Sedež zavoda je: Ormož, Ptujska cesta 25.« 2.člen Za prvim odstavkom 4. člena odloka se doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »Dejavnost zavoda je v skladu z uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti razvrščena v: - G 52.310 Dejavnost lekarn - G 52.320 Trgovina na drobno z medicinskimi in ortopedskimi izdelki - G 52.330 Trgovina na drobno s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki - N 85.200 Veterinarstvo« Za drugim odstavkom 4. člena odloka se doda nov odstavek, ki se glasi: »Dejavnost zavoda se izvaja v Lekarni Ormož in lekarniški podružnici Središče ob Dravi«. 3. člen 6. člen odloka se spremeni tako, da se glasi: »Zavod upravlja svet zavoda. Svet zavoda ima pet članov. Sestavljajo ga: - 3 predstavniki ustanovitelja, od katerih dva imenuje občinski svet, enega pa župan - 1 predstavnik uporabnikov, ki ga imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije - 1 predstavnik delavcev, ki ga izvolijo delavci s tajnim glasovanjem. Svet zavoda ima naslednje naloge: - sprejema statut - sprejema program dela in razvoja zavoda in spremlja njihovo izvrševanje - sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda - sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda - nadzira zakonitost dela in poslovanje zavoda - predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti - odloča o ustanoviti in ukinitvi lekarniške podružnice - predlaga ustanovitelju poslovni čas lekarne in podružnice - imenuje in razrešuje direktorja zavoda - sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem in ocenjuje delo direktorja - daje soglasje k aktu o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela - daje ustanovitelju in direktorju predloge in mnenja o posameznih vprašanjih - daje soglasje k načrtu nabav opreme - daje soglasje k kadrovskem načrtu - opravlja ostale naloge v skladu z določili tega odloka in statuta Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 7 Člani sveta se imenujejo za štiri leta. Po preteku dobe so lahko ponovno izvoljeni oziroma imenovani. 24.2.2006 imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja največ za eno leto«. 6. člen 4. člen 7. odloka se spremeni, tako, da se glasi: » Poslovodni organ zavoda je direktor. Direktor predstavlja in zastopa zavod, organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda in je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda. Direktor: - vodi strokovno delo zavoda - pripravlja predlog programa dela in razvoja zavoda - izvršuje sklepe sveta zavoda - sprejema kadrovski načrt - sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela - sklepa pogodbe o zaposlitvi delavcev - sklepa pogodbe s poslovnimi partnerji. Direktor je samostojen pri upravljanju poslov iz svojega delovnega področja. 8. člen odloka se spremeni tako, da se glasi: » Zavod ima strokovni svet, ki ga sestavljajo trije člani. Člane strokovnega sveta imenuje direktor izmed magistrov farmacije. Naloge strokovnega sveta so določene s statutom zavoda. 7. člen 13. člen odloka se spremeni tako, da se glasi: » Zavod si mora od ustanovitelja pridobiti: - soglasje k statutu - soglasje k imenovanju in razrešitvi direktorja zavoda - soglasje k ustanovitvi in ukinitvi lekarniške podružnice. Če ustanovitelj ne odloči o izdaji soglasja iz prejšnjega odstavka v roku 60 dni od vložitve zahtevka se šteje, da je soglasje izdal. Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika. Ustanovitelj na predlog sveta zavoda določa poslovni čas lekarne in podružnice.« 8.člen V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta, razen pogodb o investicijah in pogodb ki se nanašajo na nepremičnine, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje ustanovitelja. Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda s soglasjem ustanovitelja. Direktor zavoda mora imeti visoko strokovno izobrazbo farmacevtske smeri, strokovni izpit in najmanj pet let delovnih izkušenj v lekarniški dejavnosti. Zavod mora uskladiti svoje splošne akte s tem odlokom v 30 dneh po njegovi uveljavitvi. 9. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Datum: Vili TROFENIK l. r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Mandat direktorja traja štiri leta in je po preteku lahko ponovno imenovan. Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. 5.člen Za 7. členom odloka se doda nov 7a člen, ki se glasi: » 7 a. člen Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni OBRAZLOŽITEV: V skladu z Zakonom o zavodih je potrebno uskladiti ime javnega zavoda Lekarna Ormož, saj dosedaj veljavno ime Lekarna Ormož p.o. ni bilo usklajeno z veljavno zakonodajo. Poleg tega smo v odloku navedli dejavnosti zavoda, ki so urejene s standardno klasifikacijo dejavnosti. Z odlokom spreminjamo sestavo sveta zavoda. Svet zavoda ima pet članov in sicer tri imenuje ustanovitelj, enega imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje, enega pa delavci. Poleg tega smo z odlokom uredili Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 8 pristojnosti sveta zavoda, pristojnosti direktorja ter imenovanje v.d. direktorja Ker gre za majhne spremembe odloka predlagamo občinskemu svetu, da na podlagi 87. člena poslovnika obravnava predlagani odlok po skrajšanem postopku. OBČINSKA UPRAVA BESEDILO ČLENOV, KI SE SPREMINJAJO: 3. člen Ime javnega zavoda je: Lekarna Ormož p.o. Sedež zavoda je: Ormož, Skolibrova 16 6. člen Zavod upravlja svet zavoda. Svet zavoda ima tri člane: - enega člana, predstavnika ustanovitelja, ki ga imenuje skupščina občine Ormož - enega člana, predstavnika uporabnikov, ki ga imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije - enega člana, predstavnika delavcev, ki ga s tajnim glasovanjem izvolijo delavci lekarne. 24.2.2006 Svet zavoda se imenuje za 4 leta. Svet zavoda ima pristojnosti, ki so določene z zakonom in statutom zavoda. 7. člen Delo zavoda organizira in vodi direktor, ki ima pooblastila in odgovornosti določene z zakonom in statutom zavoda. Direktor zavoda vodi zavod in je odgovoren za strokovno delo zavoda. Za direktorja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje pogoje določene z zakonom in se imenuje na način določen z zakonom. Mandat direktorju traja 4 leta. 8. člen Strokovni svet je kolegijski, strokovni organ zavoda. Sestava, način oblikovanja in naloge strokovnega sveta zavoda se določijo s statutom zavoda, v skladu z zakonom. 13. člen Statut zavoda postane veljaven, ko da nanj soglasje ustanovitelj. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o spremembi odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bodo pri obravnavi odloka sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 24.2.2006 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 3. Na podlagi 14. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 11/99, 7/01, 19/05), je Občinski svet na svoji ___ seji, dne _____________ sprejel 1. člen v 4. členu Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 26/94, 9/96 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/98, 7/98, 10/99, 13/99, 4/03) se za zadnjo alineo doda nova alinea, ki se glasi: »prevoz oseb po obstoječih žičniških napravah«. ODLOK o spremembi odloka o gospodarskih javnih službah v občini Ormož Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 9 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. 24.2.2006 žičniške naprave »Globoki klanec«. Ker gre za majhne spremembe odloka predlagamo občinskemu svetu, da na podlagi 87. člena poslovnika obravnava predlagani odlok po skrajšanem postopku. OBČINSKA UPRAVA Številka: Ormož, dne BESEDILO ČLENOV, KI SE SPREMINJAJO 4. člen Vili TROFENIK l. r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: Smučarki klub Sv. Tomaž je podal vlogo za podelitev koncesije za graditev vlečnice »Globoki klanec«. Na podlagi 76. člena Zakona o žičniških napravah za prevoz oseb (Uradni list RS, št. 126/03) si morajo lastniki žičniških naprav, ki so imeli ob uveljavitvi navedenega zakona veljavno obratovalno dovoljenje pridobiti koncesijo za graditev v dveh letih po uveljavitvi zakona. Na podlagi 38. člena Zakona o žičniških napravah za prevoz oseb se javni prevoz potnikov po žičniških napravah opravlja kot izbirna javna služba. Glede na to, da v odloku o gospodarskih javnih službah še nimamo navedene te službe, predlagamo občinskemu svetu, da sprejme predlagano spremembo odloka. Na podlagi navedenega odloka, pa bomo pripravili odlok o koncesiji za graditev Izbirne javne službe so: 1. pogrebne in pokopališke storitve ter urejanje pokopališč 2. urejanje ulic trgov in cest s pripadajočimi objekti. 3. urejanje in vzdrževanje javnih tržnic 4. urejanje javnih parkirišč 5. javna razsvetljava v naseljih, ki obsega razsvetljavo prometnih in drugih javnih površin v naseljih 6. oskrba naselij s plinom 7. urejanje javnih parkov, nasadov, drevoredov, zelenic, otroških igrišč in drugih javnih površin s pripadajočimi napravami in opremo 8. postavljanje in vzdrževanje prometne signalizacije na ulicah in trgih. Javne službe iz prejšnjega odstavka se opravljajo na celotnem območju občne, če z odlokom z 2. člena tega odloka za posamezno javno službo ni določeno drugače. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o lokacijskem načrtu za ureditev struge Sejanskega potoka V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bodo pri obravnavi odloka sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 24.2.2006 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. Na osnovi 72. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, popr. 8/03) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je občinski svet občine Ormož na redni seji dne sprejel ODLOK o lokacijskem načrtu za ureditev struge Sejanskega potoka Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 10 Priključki na vtočnem in iztočnem delu nove struge se lahko zavarujejo z lomljencem. I. UVODNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se sprejme lokacijski načrt za ureditev struge Sejanskega potoka v občini Ormož, ki ga je v letu 2005 izdelala ZEU – družba za načrtovanje in inženiring d.o.o. iz Murske Sobote pod številko LN – 12 /05. 2. člen Odlok o lokacijskem načrtu za ureditev struge Sejanskega potoka določa obseg ureditvenega območja, zasnovo urejanja, zasnovo projektnih rešitev za krajinsko načrtovanje, zasnovo projektnih rešitev za prometno urejanje, rešitve in ukrepe za varovanje okolja in ohranjanje narave,ukrepe za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, etapnost izvedbe, obveznosti investitorjev in izvajalcev ter nadzor nad izvajanjem tega odloka. Navedene sestavine so obrazložene in grafično prikazane v lokacijskem načrtu, ki je skupaj z obveznimi prilogami na vpogled na občini Ormož. II. UREDITVENO OBMOČJE 3. člen Ureditveno območje zajema naslednje parcele oziroma dele parcel: v k o. Trgovišče: 918, 919, 935, 936,937, 1029, 1031, 1027, 1044, 1050, 1132/2, 1045 in 1049 k. o. Velika Nedelja: 1685 in 1703. 4. člen Z lokacijskim načrtom se načrtuje prekop in ureditev struge Sejanskega potoka med Trgoviščem in Mihovci pri Veliki Nedelji ter sanacija opuščenega dela struge. Pred leti izveden razbremenilnik in obstoječa struga potoka onesnažujeta podtalnico na tem območju, zato bo s skrajšanjem struge izveden eden od ukrepov za zaščito zdrave pitne vode. III. ZASNOVA UREJANJA UREDITVENEGA OBMOČJA 5. 24.2.2006 člen Predviden je prekop nove struge Sejanskega potoka v širini 16 m in dolžini 450 m med razbremenilnikom, ki je odvajal odvečne vode v Pesnico in staro strugo Sejance. Del obstoječe struge, ki ne bo več v funkciji, se ohrani in vzdržuje v obstoječem stanju. Razbremenilnik od začetka nove struge do Pesnice in del obstoječe struge od novega prekopa do mosta pod Mihovci se sanirata v obstoječem preseku s čiščenjem in obnovo zarasti.Po potrebi se izvede tudi delna razširitev struge, ki upošteva sonaravno ureditev. Preko novega dela struge je predvidena gradnja mostu na dovozni poti s parcelno št. 1029 k. o. Trgovišče. IV. ZASNOVA UREJANJA ZA KRAJINSKO NAČRTOVANJE 6. člen Nova struga se v celoti obsadi z avtohtonim drevjem in grmovjem na obeh straneh struge. Sanira se tudi rastje ob razbremenilniku in ob obstoječi strugi do mosta pod Mihovci. Predvidena je odstranitev naplavin v strugi in odstanitev poškodovanega rastja in po potrebi nadomestitev z novim grmovjem. Posegi v obstoječo strugo so omejeni na čiščenje in delne razširitve v obstoječem profilu za zagotovitev pretoka. Material iz izkopa se razgrne v bližini struge, odvečni material pa se lahko uporabi za sanacijo drugih površin. V. ZASNOVA PROJEKTNIH REŠITEV ZA PROMETNO UREJANJE 7. člen S predvidenimi ureditvami niso tangirane obstoječe dovozne poti. Ohranijo se vsi dovozi do kmetijskih zemljišč, za dostop na zemljišča južno od nove struge pa se zgradi novi most na dovozni cesti. Širina mostu je 6,0 m ( 5,0 m vozni pas in 2x 0,5o m bankine). Most je zasnovan kot monolitni betonski okvir. Po potrebi se lahko v poznejši fazi nadomestijo tudi obstoječi mostovi na Sejanskem potoku. VI. REŠITVE IN UKREPI ZA VAROVANJE OKOLJA IN OHRANJANJE NARAVE 8. člen Predvideni posegi so v območju vodovarstvenega območja vodarne Ormož in sicer segajo ureditve delno v vsa tri varstvena območja. Nova struga je predvidena v tretjem varstvenem območju, kjer velja blagi režim zaščite. Odlok o določitvi vodovarstvenega območja za zavarovanje zajetij za pitno vodo vodarne Ormož (Uradni Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 11 vestnik občine Ormož, št. 5/00) v varstvenih pasovih ne prepoveduje regulacij in sanacij vodotokov. Definiran je pogoj, da se morajo na vseh deloviščih v varstvenih območjih uporabljati brezhibni stroji, zavarovani pred izlitjem pogonskih goriv in maziv. 9. člen Sejanski potok je opredeljen kot naravna vrednota in je zavarovan kot hidrološki naravni spomenik. Leži tudi v širšem ekološko pomembnem območju (EPO Drava), zato je pri vseh ureditvah treba upoštevati naravovarstvene smernice, ki predpisujejo ohranjanje stare struge in ohranjanje obvodne vegetacije. Posegi v strugo so minimalni, omejeni na čiščenje in le delne posamične razširitve za zagotovitev normalnega pretoka . Pri novih in nadomestnih zasaditvah se morajo uporabljati avtohtone drevesne in grmovne vrste ( črna jelša, poljski hrast, maklen, jesen, dob, glog, dren, črni trn). Posegi v strugo se smejo izvajati pod nadzorom naravovarstvene službe. 24.2.2006 Projektno dokumentacijo je treba pred pridobitvijo gradbenega dovoljenja revidirati s strani MOP – ARSO, Pisarna Maribor. 13.člen Deponije materiala in transportne poti je treba locirati izven območij kulturne dediščine. V fazi izvajanja del je treba zagotoviti občasen arheološki nadzor, v primeru posega v arheološko območje pa izvesti predhodna arheološka izkopavanja. 14. člen Sestavni del projektna dokumentacije mora biti projekt zasnove zaščitnega pasu ob trasi novega preseka Sejance. Drevje za morebitni posek označi pooblaščen delavec Zavoda za gozdove Slovenije, KE Ormož pred pričetkom gradnje. XI. NADZOR 15. člen VII. UKREPI ZA VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI Nadzor nad izvajanjem tega odloka izvajajo pristojne inšpekcijske službe. 10. člen Posebni ukrepi za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami niso predvideni. V času izvedbe predvidenih ureditev je treba dela izvajati tako, da ne bo prišlo do onesnaženja tal in podtalja. XII. KONČNA DOLOČILA 16. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. VIII.ETAPNOST IZVEDBE 11. člen Vse ureditve, definirane s tem lokacijskim načrtom, se bodo izvajale sočasno. V poznejših fazah se bodo po potrebi nadomestili obstoječi mostovi na Sejanskem potoku in se izvajala vzdrževalna dela. IX. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV 12. člen V projektni dokumentaciji je treba določiti hidrološke parametre in dimenzionirati korito nove struge glede na vodni režim. Številka: Župan Občine Ormož Datum: Vili TROFENIK l. r ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: Na podlagi Dolgoročnega plana občine Ormož leži območje lokacijskega načrta za ureditev struge Sejanskega potoka v območju, ki se ureja z Odlokom o prostorskih ureditvenih pogojev za južni nižinski del občine Ormož (Ur. Vestnik Občine Ormož, št. 8/2000) Lokacijski načrt obravnava del območja na robu na robu 2. vodovarstvenega območja vodarne Ormož. Z lokacijskim načrtom je predviden prekopa in ureditev struge med Trgoviščem in Mihovci pri Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 12 Veliki Nedelji v k.o. Trgovišče in k.o. Velika Nedelja. Trasa novega preseka struge bo tekla med naseljema Trgovišče in Mihovci pri Veliki Nedelji in se bo od obstoječe struge odcepila približno 450 m nad sedanjim vtokom v razbremenilnik in se bo ponovno priključila na obstoječo strugo približno 700 m pod delilnim objektom v razbremenilnik. Dolžina preseka bo predvidoma 450 m, pri čemer se bo obstoječa struga skrajšala za približno 700 m, zato zagotovitev ustreznih vzdolžnih padcev nivelete dna ne bo vprašljiva. Ureditev zajema tudi del stare struge Sejanskega potoka skladno s smernicami nosilcev urejanja prostora. Območje urejanja zajema naslednje parcelne številke : 918, 919, 920, 937, 936, 935, 1029, 1031, 24.2.2006 1027, 1044, 1032/2, 1050, 1049, 1037 k.o. Trgovišče; 1703/1, 1685, 1688, 1586, 1587, 1693 k.o. Velika Nedelja. Osnutek odloka je bil javno razgrnjen za 30 dni od 02.11.2005 do 02.12.2005. V času javne razgrnitve so imeli občani možnost za podajanje mnenj in predlogov, 23.11.2005 pa je bila opravljena tudi javna razprava, katere se je udeležil le en občan. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - SPREMEMBA mreže javne zdravstvene službe na primarni ravni v občini Ormož – hiter postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 13/99, 3/01) bodo pri obravnavi odloka sodelovali: - Zinka Hartman, tajnica Občine Ormož Ormož, dne 24.2.2006 Vili TROFENIK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 5. 2. člen Na podlagi 5. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo) ter 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01) je Občinski svet občine Ormož, na ___ seji, dne __________ sprejel Sprememba mreže začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: Datum: Vili TROFENIK l. r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ SPREMEMBA mreže javne zdravstvene službe na primarni ravni v občini Ormož 1. člen V podtočki 2.1. Osnovna zdravstvena dejavnost, se v prvem odstavku, drugi stavek spremeni tako, da se glasi: »V sestavi zdravstvenega doma Ormož delujejo ambulante v Ivanjkovcih, Miklavžu pri Ormožu, Središču ob Dravi in Sv. Tomažu.« OBRAZLOŽITEV: Občina Ormož je maja 1996 sprejela Mrežo javne zdravstvene službe na primarni ravni v občini Ormož. V mreži so zajete le ambulante v Miklavžu, Središču ob Dravi in pri Sv. Tomažu. Ob sprejemanju Mreže so bili prostorski pogoji za ambulanto v Ivanjkovcih neustrezni. Ker je bil v letu 2005 zgrajen poslovnostanovanjski objekt v katerem se bo nahajala ambulanta, je treba spremeniti mrežo javne zdravstvene službe. Na podlagi 86. člena poslovnika občinskega sveta predlagamo občinskemu svetu sprejem Mreže po hitrem postopku. OBČINSKA UPRAVA Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana