Dopisl. Košlanj. Iz šoštanja aam poroča soaiišljeaik: Neko oijunsko človeče se je drznilo v preJzadaji številki «Orjune« sramotiti aašcga občespoštovaaega, za aapredek Ijudstva vaetega ia ddavaega g. kaplaaa Grila. Sumhiči ga aarodaega izdajstva, češ, da zahaja g. Gri! v Woschaaggovo hišo in se vozi z ajcgovim avioiuobiloai. Smešao! Čadne pojaie o narodni zavedaosti mora imti la otročji dopisunček, če tai::ira isto po «dobrih večerjah ia avtomobilih.« G. kap!anu za te udobnosti mcnda vendar ai ncvošljiv?! Čudao samo to, da se je a. pr. gospa Rihatričeva vozila z istim avtoaiobilom in vendar jc bila ta caarodaa izdajalka« kumica orjunskeniu praporu. Narodai izdajakc je vsekakor tadi starosla tukajšajega Sokola bv. Martia Vrečko, ki se je bil žal tako daleč spozabi!, da se je istočasao z gospo Rihtaričevo vsedel v Wosehaaggov avtomobil. Kaj naj še le rečemo o vdedemokratu in oberorjuacu Rihtariču. katerega odaošaji do «paagermaaa« Woschaagga morajo biti pač jako tesai ,ker ga je zaprosil za posojilo. s katerim je mogla gospa kamica ob razvitju prapora pokazr:!i svojo darežljivost? Da &o šoštanjski orjuaci brez dvoma narodni, kdo bi to tajil? Saj veadar aajizrazitejši med nj-imi z razaimi gospicami ob gotovih urah ia krajih občujejo v blažeai aemščiai. Res aismo vedeli prej za ta nov način aarodnega udejstvovanja. Ia pri vsem tem aaj se še čudimo, zakaj v Šoštaaja «vse dirja v Or juao« ia naval je takšen, da se člaai pred poštenim dovekom sraraujejo priznaii, da so orjuaaši. Ta čut sramote aam je tcaa bolj neamljiv, ker so ravao njihovi janaški čini ob priliki razvitja prapora očividca dokaz, da tudi organizirane barabe včasih lahko pridejo do zgodovinske veljave. Se poznauao, orjanci, kaj?! Molčali smo dos«kij o vseh teh vaših početjih, ki pa še docela nismo vseh navedli. Ali vi ste aas s svojim hrezstidniru aapadom na aaSega vnetega dušnega pastirja saiui izzvali, da vam povemo, kar vam gre. Pripravljeni smo prih(xlnjic. te treba, vas počastiti še z uekaterimi dišedimi cvetkami vaše čedae orjunske manire. Poaarejeni podpisi ob priliki aaaieravanega misijona, zakoaska zvestoba dičnega orjanca, potlrte peči, nočna razgrajaaja, pi-etepi, divjc izzivaaje procesije, ziasti pa izredna zakonska ljubezen. izražeaa v klofntali ia pretepaaju boljše polovice niso brezpredmetae govorice v šoštanjski javaosli. Zdravo! ¦¦¦¦»¦•«•»>«•»*»«>»»¦»«¦¦»»»*««