primorske novice Koper, 15. marca 1991 URADNE OBJAVE OBČ!N !HRSRA B!STR!CA, !ZOLA, ROPER, P!RAN, !N SEŽANA Št. 7 Skupnost oba!nih občin Koper - DOPOLNITEV odredbe o spremembi odredbe o določitvi najvišjih cen Občina I Urška Bistrica - ODLOK o spremembi statuta občine Hirska Bistrica -ODLOK o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Hirska Bistrica - ODLOK o zagotavljanju sredstev za potrebe zdravstvenega varstva v občini Hirska Bistrica Občina Izola - ODLOK o priznanjih in nagradah občine Izola - ODLOK o pogojih dobave plina v občini Izola - SKLEP o določitvi vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč na območju občine Izola - POPRAVEK odloka o plačevanju prispevka za zdravstveno varstvo občine Izola Občina Sežana Kraj ev na skupnost Gorjansko - SKLEP o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za potrebe Krajevne skupnosti Krajevna skupnost Prešnica - SKLEP o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za razvoj Krajevne skupnosti Krajevna skupnost Rodik - SKLEP o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za vse potrebe Krajevne skupnosti Krajevna skupnost Materija - SLKLEP o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za potrebe Krajevne skupnosti Krajevna skupnost Hrpelje - SKLEP o preklicu sklepa o prepisu referenduma v Krajevni skupnosti Hrpelje SKUPNOST OBALNÌH OBČtN Na podlagi 5. člena Zakona o družbeni kontroli cen (Uradni list SRS št. 9/88) in 2. člena Odloka o organih za opravljanje družbene kontrole cen skupnosti občin Izole, Koper in Piran (Uradne objave št. 10/85), je Izvršni svet Skupščine Skupnosti obalnih občin Koper na seji dne 27. februarja 1991 sprejel DOPOLNITEV ODREDBE O SPREMEMBI ODREDBE O DOLOČITVI NAJVIŠJIH CEN Odredbo o spremembi odredbe o določitvi najvišjih cen (Uradne objave št. 4/91) se dopolni tako, da se pod 4. točko doda 4. alineo: - minimalni stroški znašajo 32,00 din. Št.: 382-1/91 Predsednik Koper, 27. februarja 1991 DINO KODARIN, l.r. OBČ!NA iURSKA B!STR)CA Na podlagi 276. in 279. člena statuta občine Ilirska Bistrica (Uradne objave, št. 11/78, 34/80, 6/82 in 35/90 in 6. člena odloka o pristojnostih in volitvah v zbore (Uradne objave št. 3/90 in 11/90) je SO H. Bistrica na skupnem zasedanju zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 28. februarja 1991 sprejel naslednji ODLOK O SPREMEMBI STATUTA OBČINE ILIRSKA BISTRICA 1. člen Spremeni se statut Občine Ilirska Bistrica (Uradne objave, št. 11/78, 34/80, 6/82 in 35/90) in sicer se črta 218. in 219. člen statuta. 2. člen Spremeni se 2. odstavek 240. člena statuta občine tako, da se glasi : "Upravni organi so organizirani kot sekretariati, oddelki uprave in upravne organizacije v sestavi upravnega organa." Črtata se 4. in 5. odstavek 240. člena statuta. 3. člen Spremeni se 240. a člen in se glasi: "Občinski upravni organi so: 1. Individualno vodeni UO: 1. Sekretariat za gospodarstvo, 2. Sekretariat za notranje zadeve, 3. Sekretariat za ljudsko obrambo, 4. Uprava za družbene prihodke, 5. Geodetska uprava. 4. člen Črta se 240.b Člen. 5. člen Dopolni se 244. člen tako, da se doda nov 2. odstavek, ki se glasi : Vodjo strokovne službe in vodjo upravne organizacije v sestavi upravnega organa imenuje izvršni svet za 4 leta. Po preteku te dobe sta lahko ponovno imenovana." 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št.: 011-2/78-3/1 Predsednik H. Bistrica, 28. februarja 1991 mag. STANE PROSEN, dipl. vet. Na podlagi 19. in 45. člena zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije (Uradni list SRS, Št. 24/79, 12/82, 39/85, 18/88) in 193. Člena Statuta občine Hirska Bistrica, je Skupščina občine Hirska Bistrica na seji zbora krajevnih skupnosti, zbora združenega dela in družbenopolitičnega zbora dne 28. februarja 1991 sprejela naslednji ODLOK O ORGANIZACIJI IN DELOVNEM PODROČJU UPRAVNIH ORGANOV OBČINE ILIRSKA BISTRICA I. TEMELJNE DOLOČBE 26 URADNE OBJAVE Koper, 15. marca 1991 - št. 7 1. č)en S tem odtokom se ustanavljajo upravni organi Občine Ilirska Bistrica ter določa organizacija in njihovo delovno področje. 2. č!en Upravni organi Občine Itirska Bistrica opravljajo v okviru pravic in dolžnosti občine v skladu z zakoni in drugimi predpisi ter statutom občine !!. Bistrica normativno pravna, analitična, strokovno-tehnična, finančno materialna in računovodska, splošna ter administrativno tehnična, tehnično storitvena dela in naloge ter dela in naloge v zvezi z neposrednim izvrševanjem in uporabo zakonov in drugih predpisov na področjih, za katere so ustanovljeni. 3. člen Upravni organi so samostojni pri opravljanju svojih nalog v okviru pooblastil, statuta in drugih predpisov in so za delo odgovorni občinski skupščini in izvršnemu svetu. 4. člen Upravni organi sodelujejo med seboj, z upravnimi organi družbenopolitičnih skupnosti, podjetij in drugimi organizacijami in skupnostmi pri reševanju vprašanj, za katere je zaradi narave nalog potrebno zagotoviti povezanost in usklajenost. Pri svojem delu se morajo ravnati po smernicah skupščine družbenopolitične skupnosti in načelnih stališčih in smernicah izvršnega sveta. Izvršni svet usklajuje in nadzira delo upravnih organov. 5. člen Upravni organi lahko na podlagi sklenjenega sporazuma opravijo vse ali določene naloge in opravila tudi za druge državne organe, politične organizacije ter druge organizacije in skupnosti. 6. člen Če upravni organi ne opravljajo svojih obveznosti skladno s tem odlokom in pravočasno, se lahko uvede postopek za oceno njihovega dela in postopek za oceno strokovnosti dela funkcionarja, ki vodi upravni organ. 7. člen V skladu s svojo pristojnostjo občinski upravni organi izvajajo obrambne priprave in druge naloge, ki jih določajo predpisi s tega področja. Konkretnejšo vsebino dela in organizacijo upravnih organov za delo v vojnih razmerah določa sklep o vojni organizaciji in sistematizaciji del in nalog v upravnih organih in odlok o organizaciji ter pristojnostih IS in UO občine 11. Bistrica ob neposredni vojni nevarnosti in vojni. 8. člen Delo upravnih organov je javno. O delu pravnega organa obvešča javnost funkcionar ali drugi delavec, ki ga funkcionar pooblasti. Upravni orgdn mora varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot državna, vojaška ali uradna tajnost. II ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV 9. člen Upravni organi so individualno vodeni in organzirani kot sekretariat, uprave in upravne organizacije v sestavi UO. V sestavi sekretariata za gospodarstvo se za opravljanje specializiranih strokovnih nalog in z njimi povezanih upravnih zadev iz pristojnosti družbenopolitične skupnosti ustanovi upravna organizacija za prostorsko planiranje - urbanistično načrtovanje. 10. člen Strokovna služba opravlja strokovna opravila, organizacijske in tehnične naloge v zvezi z delovanjem občinske skupščine, njenih zborov, izvršnega sveta ter upravnih in drugih organov. 11. člen Upravne organe vodijo funkcionarji. Sekretariat vodi sekretar, upravo direktor, upravno organizacijo v sestavi upravnega organa pa vodja upravne organizacije. Funkcionar upravnega organa predstavlja upravni organ, izdaja predpise in druge akte, za katere je pooblaščen ter je osebno odgovoren za opravljanje svoje funkcije, kakor tudi za delo organa, ki ga vodi ter za stanje na področju, za katerega je organ ustanovljen Vodjo upravne organizacije imenuje izvršni svet na predlog funkcionarja upravnega organa. Delo upravne organizacije nadzoruje Sekretariat za gospodarstvo. Notranje organizacijske enote - odseke, vodijo vodje, ki jih na predlog funkcionarja imenuje in razrešuje izvršni svet. Strokovno službo vodi vodja strokovne službe. Imenuje ga izvršni svet na predlog predsednika IS in ima glede uveljavljanja pravic in obveznosti delavcev strokovne službe položaj funkcionarja, ki vodi upravni organ. Višje upravne delavce imenuje izvršni svet na predlog predstojnika. Vodjo strokovne službe, vodjo upravne organizacije ter vodjo notranje organizacijskih enot - odsekov se imenuje za štiri leta in so lahko ponovno imenovani. 12. člen Delavci s posebnimi pooblastili in odgovornostmi so delavci, ki opravljajo inšpekcijsko nadzorstvo. Delavci iz prejšnjega odstavka so imenovani za štiri leta in so lahko po poteku te dobe ponovno imenovani. Delavci s posebnimi pooblastili in odgovornostmi imenuje in razrešuje funkcionar, ki vodi upravni organ po predhodnem soglasju izvršnega sveta. Delovno področje upravnih organov 13. člen Občinski upravni organi so: 1. Sekretariat za gospodarstvo, 2. Sekretariat za ljudsko obrambo, 3. Sekretariat za notranje zadeve, 4. Geodetska uprava, 5. Uprava za družbene prihodke. 14. člen Sekretariat za gospodarstvo opravlja upravne in strokovne naloge iz naslednjih področij: - premoženjsko pravnih, - komunalno stanovanjskih, - cestno in stavbno zemljiških, - gradbenih, - obrti, trgovine, podjetništva, turizma in gostinstva, - otroškega varstva, socialnega skrbstva, izobraževanja, zdravstva, kulture, telesne kulture in raziskovanja, - kmetijstva, gozdarstva, vodnega gospodarstva, lova in ribolova, - družbeno ekonomskih odnosov planiranja in statistike ter - finančno računovodskih. V sestavi sekretariata za gospodarstvo je ustanovljena upravna organizacija za prostorsko planiranje in urbanistično načrtovanje, ki v skladu z zakonom opravlja zadeve: - prostorskega planiranja in - urbanističnega načrtovanja. 15. člen Sekretariat za ljudsko obrambo opravlja naloge s področja ljudske obrambe, ki se nanašajo na: - obrambno načrtovanje in organiziranje splošne ljudske obrambe, - naborno, vojaško in materialno obveznost, - usposabljanje za potrebe splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite, - organiziranje in delovanje civilne zaščite, - organiziranje in delovanje službe opazovanja in obveščanja upravnih zvez in kripto zaščite, - graditev objektov posebnega pomena za splošno ljudsko obrambo, - strokovni nadzor nad izvajanjem obrambno-varnostnih priprav, - opravljanje strokovnih zadev pri usmerjanju mladine v vojaške in obrambne poklice; - spremljanje in povezovanje dela upravnih organov, v zvezi s pripravo dokumentov varnostnega in obrambnega načrta, - požarno varnost, - ostale naloge na podlagi zakona in drugih predpisov. 16. člen Sekretariat za notranje zadeve opravlja naloge, ki se nanašajo na : - združevanje občanov, javne shode in prireditve. Koper, 15. marca 1991 - Št. 7 URADNE OBJAVE 27 - posest in nošenje orožja in streh va, - požarno inšpekcijo, - državtjanstvo, osebna imena, sklepanje zakonskih zvez, matične knjige ter vodenje registra prebivalcev, - prijavljanje in odjavljanje prebivališča in prebivanja tujcev, - izdajo osebnih izkaznic in potnih !istin za prehod čez državno mejo, - registracijo motornih vozi! in izdajo vozniških dovoljenj, - na!oge v sistemu družbene samozaščite, - skrb za usk!ajenost varnostnih načrtov vseh subjektov načrtovanja z občinskim varnostnim načrtom ter pomoč pri izdelavi le-teh ; - druge na!oge, ki so dane v pristojnost občinskemu upravnemu organu za notranje zadeve na podlagi zakona in drugih predpisov. V okviru Sekretariata za notranje zadeve se organizirata: Krajevni urad Podgrad in Knežak. Krajevni urad: * - sprejema v!oge za občinske upravne organe, - vodi knjige in evidence, ki izkazujejo osebna stanja in izdaja ustrezna potrdita, - vodi register prebiva!stva, - vodi prijave in odjave bivahšča, - overja predpise in prepise, - opravlja zadeve v zvezi z vročanjem in prejemanjem odločb in položnic o davkih in prispevkih občanov, - opravlja razgrnitve dokumentov splošnega pomena, - opravlja zadeve v zvezi s prometom kmetijskih proizvodov in zemljišč, - daje občanom napotke in informacije v zvezi z delom občinskih upravnih organov, - opravlja administrativno-tehnična in druga opravila za krajevne skupnosti z območja delovanja krajevnega urada. 17. člen Geodetska uprava opravlja naloge, ki se nanašajo na: - vzdrževanje evidenc zemljiškega katastra, - vzdrževanje načrtov, - vzdrževanje registra območij teritorialnih enot (ROTE), - vodi evidenco hišnih številk ter postopek za poimenovanje, preimenovanje in preobštevilčbo naselij in ulic (E HIŠ), - vodenje zbirnega katastra komunalnih naprav, - vzdrževanje preglednih katastrstkih načrtov in kart, - vzdrževanje geodetske mreže, - izvajanje parcelacij in določanje posestnih meja, uvrščanje zemljišč v vrste rabe zemljišč ter skrb za izvajanje revizije vrst rabe, - opravljanje drugih geodetskih meritev in zadev iz občinske pristojnosti v skladu z zakoni in drugimi predpisi. 18. člen Uprava za družbene prihodke opravlja naloge, ki se nanašajo na: - izvajanje, proučevanje in analiziranje davčne politike, dajanje pobud in pripravo ukrepov s tega področja, - odmero, evidenco in izterjavo davkov, prispevkov in drugih družbenih obveznosti finančne narave, - zbiranje podatkov in vodenje evidenc o prihodkih in posameznih virov, - sestavljanje zaključnih rčaunov, bilanc ter drugih finančnih področij, - davčna inšpekcija in davčna kontrola, - druge naloge v skladu s predpisi na tem področju. 19. člen Za opravljanje strokovno-tehničnih del in nalog za občinsko skupščino, izvršni svet, upravne in druge organe se ustanovi strokovna služba, ki: - opravlja naloge sprejemne in glavne pisarne ter vodi evidenco spisov in evidenco obravnavanih zadev, - pripravlja splošne akte za uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti delavcev v kolikor te niso urejene z zakonom, - vodi register političnih organizacij, - pripravlja predloge za ureditev delovnega časa v državnih organih, opravlja druge zadeve, ki ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov, - vzdržuje in gospodari s premoženjem upravnih organov Občine Ilirska Bistrica, - opravlja strokovno nalogo v zvezi z organizacijo sistema javne uprave v občini in v zvezi z organizacijo upravnega poslovanja, - opravlja strokovne naloge v zvezi s kadrovanjem in urejanjem delovnih razmerij, štipendiranjem, sprejemanjem in uvajanjem pripravnikov, izobraževanjem delavcev upravnih organov, izvršuje naloge službe za avtomatsko obdelavo podatkov, - opravlja strokovno tehnična opravila za upravne organe, izvršni svet in občinsko skupščino ter delovna telesa, zbira, pripravlja in posreduje gradiva za seje skupščin, izvršni svet ter druge organe ter v okviru 1NDOK službe, skrbi za informiranje poslancev, izdaja poslansko glasilo Informacije, skrbi za vodenje zapisnikov sej, skrbi za objavo sprejetih aktov, ki koordinira delo s poslanci ter spremlja delovanje skupščinskega sistema v občini in nudi strokovno pomoč, zbira podatke, pomembne za odločanje občinske skupščine in jih posreduje poslancem, opravlja protokolarne in druge zadeve, potrebne za nemoteno delovanje občinske skupščine, njenih organov in izvršnega sveta, opravlja tajniška opravila za predsednika občinske skupščine in izvršnega sveta, opravlja strokovne naloge v zvezi z oblikovanjem in uresničevanjem kadrovske politike v občini. 111 MEDSEBOJNA RAZMERJA IN USKLAJEVANJE DELA MED OBČ!NSK!M! UPRAVNIM! ORGAN! 20. člen O zadevah iz svoje pristojnosti občinski upravni organi sodelujejo med seboj, z upravnimi organi in strokovnimi službami drugih DPS in drugimi državnimi organi. Pri medsebojnem sodelovanju si občinski upravni organi pošiljajo podatke in obvestila potrebna za opravljanje zadev iz njihovega delovnega področja, oblikujejo skupna delovna telesa, organizirajo posvetovanja ter sodelujejo med seboj tudi v drugih oblikah. 21. člen Občinski upravni organi so zlasti dolžni sodelovati in usklajevati svoje potrebe pri uporabi sredstev opreme, storitev skupnega pomena, pri urejanju delovnega časa, kadrovanju, zaposlovanju in urejanju delovnih razmerij, oblikovanju in razporejanju sredstev za delo in dohodke v upravnih organih ter podobnih zadevah. 22. člen Za usklajevanje dela med upravnimi organi za 21. člen tega odloka skrbi posvetovalno telo - kolegij funkcionarjev upravnih organov, ki vodijo upravne organe. Kolegij se sestaja po potrebi, sklicuje in vodi ga predsednik izvršnega sveta v njegovi odsotnosti pa podpredsednik IS, ki predlaga dnevni red sej in skrbi za izvršitev sklepov. IV. URESNIČEVANJE ODGOVORNOST! UPRAVNIH ORGANOV 23. ^len Če občinski upravni organi ne opravljajo svojih nalog pravočasno in v skladu z zakonom se začne postopek za oceno dela funkcionarja, ki vodi upravni organ, višjih upravnih delavcev in delavcev s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. 24. člen Pobude za oceno dela posameznih oseb, da lahko pet poslancev posameznega zbora občinske skupščine ali zborov občinske skupščine. Če je pobuda sprejeta, skupščina na predlog izvršnega sveta imenuje komisijo za oceno posameznih odgovornih oseb. V. IZLOČITEV URADNIH OSEB IN FUNKCIONARJEV 25. člen O izločitvi višjega upravnega delavca, upravnega delavca, ali delavca s posebnimi pooblastili in odgovornostmi odloča funkcionar, ki vodi upravni organ. O izločitvi funkcionarja, ki vodi upravni organ odloča izvršni svet. V! PREHODNE !N KONČNE DOLOČBE 26. člen Organizacija občinskih upravnih organov mora biti usklajena s tem odlokom takoj po sprejemu vseh aktov v skladu z zakonom o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90). 27. člen Z dnem, ko prične veljati ta odlok preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju občinskih upravnih organov in strokovne službe Skupščine občine in izvršnega sveta (Uradne objave, št. 34/80, 17/84, 4/88 in 42/90). 28. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. St.: 021-8/90-3/1 Predsednik Ilirska Bistrica, 28. februarja 1991 mag. STANE PROSEN, dipl. vet., l.r. 28 URADNE OBJAVE Koper, 15. marca 1991 - 5t. 7 Na podlagi 19. č!ena zakona o prispevkih za pokojninsko in invahdsko zavarovanje, zdravstveno varstvo in zaposlovanje (Uradni list RS, št. 48/90) je Skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora združenega de!a, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 8. marca 1991 sprejela ODLOK O ZAGOTAVLJANJU SREDSTEV ZA POTREBE ZDRAVSTVENEGA VARSTVA V OBČINI ILIRSKA BISTRICA L člen S tem odlokom se določa nov način zagotavljanja sredstev za potrebe zdravstvenega varstva na ravni občine. 2. člen Sredstva za zdravstveno varstvo se zagotavljajo za izvajanje občinskega programa zdravstvenega varstva. 3. člen Sredstva za zdravstveno varstvo se zagotavljajo s prispevkom, ki ga plačujejo: L fizična oseba, ki je v delovnem razmerju, 2. fizična oseba, ki samostojno opravlja dejavnost kot redni poklic, 3. fizična oseba, ki je lastnik podjetja v zasebni lastnini in zavezanec za prispevke po L in 2. točki tega člena oziroma uživalec pokojnine. 4. člen Prispevek za zdravstveno varstvo se plačuje v proračun občine Ilirska Bistrica. 5. člen Prispevek za zdravstveno varstvo plačujejo zavezanci iz L do 3. točke 3. člena tega odloka po stopnji 0,66 % iz bruto osebnega dohodka. 6. člen Obračunavanje in plačevanje prispevka je določeno z zakonom o prispevkih za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, zdravstveno varstvo in zaposlovanje. 3. člen Priznanja in nagrade občine Izola podeljuje občinska skupščina na skupnem zasedanju zborov, razen priznanja občine Izola v obliki plakete s srebrnim grbom občine Izola, ki ga podeljuje predsednik občinske skupščine. 4. člen Naziv častni občan podeluje občinska skupščina posameznikom, ki so z izjemnim delovanjem in stvaritvami na posameznih področjih družbenega življenja in dela prispevali k ugledu in napredku občine ter širše skupnosti. 5. člen Predlog za proglasitev za častnega občana poda Komisija Skupščine občine Izola za odlikovanja, priznanja in nagrade na pobudo podjetij, zavodov, političnih strank, društev, državnih organov in drugih organizacij in skupnosti. 6. člen Proglasitev častnega občana občine Izola se izvrši s svečano izročitvijo ustrezne listine na slavnostni seji občinske skupščine. 7. člen Priznanje občine Izola v obliki plakete z zlatim grbom in ustrezne listine podeljuje občinska skupščina občanom, podjetjem, zavodom, organizacijam, obrtnikom, krajevnim skupnostim, društvom gospodarstva, znanstvenoraziskovalne dejavnosti, vzgoje in izobraževanja, kulture, telesne kulture, ždravstva, socialnega varstva in delovanje krajevne samouprave v občini Izola. 8. člen Nagrado občine Izola z ustrezno listino podeljuje Skupščina občine Izola posameznikom ali skupini občanov za njihovo ustvarjalno delo oziroma inovatorstvo in inventivnost ter uspehe na področju gospodarstva, znanstveno raziskovalne dejavnosti, vzgoje in izobraževanja, kulture, telesne kulture, zdravstva, socialnega varstva in delovanja krajevne samouprave. 9. člen 7. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Št. 012-3/90-8/8 Predsednik Ilirska Bistrica, 8. marca 1991 STANE PROSEN, dipl. vet., l.r. OBČINA IZOLA Na podlagi 151. in 254. člena statuta občine Izola (Uradne objave, št. 21/87 in 26/87) in 5. člena Odloka o začasni ureditvi vprašanj v zvezi s sestavo in pristojnostmi zborov občinske skupščine ter o volitvah funkcionarjev skupščine in Izvršnega sveta (Uradne objave št. 16/90) je Skupščina občine Izola na seji Zbora združenega dela, na seji Zbora krajevnih skupnosti in na seji Družbenopolitičnega zbora dne 28. februarja 1991 sprejela ODLOK O PRIZNANJIH IN NAGRADAH OBČINE IZOLA 1. člen S tem odlokom se ureja podeljevanje priznanj in nagrad. 2. člen Priznanja in nagrade občine Izola so: - Proglasitev za častnega občana občine Izola; - Priznanje občine Izola v obliki plakete z zlatim grbom občine Izola in ustrezne listine; - Nagrada občine Izola z ustrezno listino; - Priznanje občine Izola v obliki plakete s srebrnim grbom občine Izola. Predlog za podelitev priznanja občine Izola v obliki plakete z zlatim grbom in ustrezne listine in predlog za podelitev nagrade občine Izola in ustrezne listine, poda Komisija Skupščine občine Izola za odlikovanja, priznanja in nagrade. Predlog mora vsebovati: - število predlogov za priznanja, - število predlogov za nagrade, - obliko nagrade in višino nagrade, če se predlaga podelitev denarne nagrade, - kratko obrazložitev oz. utemeljitev za podelitev priznanj in nagrad. 10. člen Sredstva za priznanja in nagrade po tem odloku se zagotovijo v proračunu občine Izola. 11. člen Priznanja in nagrade se podelujejo na podlagi utemeljenih predlogov predlagateljev in na podlagi razpisa komisije. Komisija objavi razpis za zbiranje prijav za priznanja in nagrade vsako drugo leto, 3 mesece pred občinskim praznikom. Predlagatelji morajo predložiti predloge za podelitev priznanj in nagrad v roku 1 meseca od dneva objave razpisa. 12. člen Predloge za podelitev priznanj in nagrade občine Izola lahko podajo komtstjc podjetja, zavodi, druge organizacije in skupnosti, politične stranke, društva, državni organi in občani. Predlogi morajo biti pismeni in obrazloženi, da sta iz njih jasno razvdn.a dejavnost m doseženi uspehi tistih, ki so predlagani za dobrtmke prtznanja. oziroma nagrade občine Izola Ce komisija za sestavo predloga za podelitev priznanja oz. nagrade ocent da je podam predlog pomanjkljiv, zahteva od predlagatelja dopoln.tev predloga, lahko pa povpraša za mnenje tudi druge organe in organizacije. ^ ^ Koper, 15. marca 1991 - 5t. 7 URADNE OBJAVE 29 13. č!en Priznanja in nagrade se dobitnikom izročijo na slavnostni seji občinske skupščine. Obrazložitev o podelitvi priznanja ali nagrade poda na slavnostni seji občinske skupščine predsednik komisije za odlikovanja priznanja in nagrade občine Izola, priznanja in nagrade pa izroči predsednik občinske skupščine. 14. člen Priznanja občine Izola v obliki plakete s srebrnim grbom občine Izola podeljuje predsednik Skupščine občine Izola uglednim gostom in delegacijam, ki uradno obiščejo občino Izola, kot tudi organizacijam in posameznikom za posebne zasluge na področju širjenja medsebojnih odnosov in sodelovanja. 15. člen Upravna in administrativno-tehnična opravila po tem odloku opravlja strokovna služba Sekretariata za občo upravo, ki vodi tudi evidenco dobitnikov priznanj in nagrad. Evidenca je javna in na vpogled vsem zainteresiranim občanom. 16. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati Odlok o priznanjih in nagradah občine Izola (Uradne objave, št. 9/85 in 24/90). 17. člen Priznanja in nagrade, ki jih je občinska skupščina podelila na podlagi razveljavljenega odloka določenega v 16. členu, ostanejo v veljavi. 18. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. * Št.: 902-7/90 Predsednik Izola, 28. februarja 1991 ZVONKO GRAHEK, l.r. Na podlagi Temeljnega zakona o prometu in hrambi vnetljivih tekočin in plinov (Ur.l. SFRJ št. 16/65 in 25/70), pravilnika o gradnji naprav za tekoči naftni plin in o vskladiščenju in pretakanju tekočega naftnega plina (Ur.l. SFRJ št. 24/71), zakona o prekrških (Ur. list SRS št. 25/83, 42/85, 47/87 in 5/90) ter 5. člena odloka o začasni ureditvi vprašanj v zvezi s sestavo in pristojnostmi zborov občinske skupščine ter o volitvah funkcionarjev občinske skupščine in izvršnega sveta (Ur. objave št. 16/90) je skupščina občine Izola na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 28. februarja 1991 sprejela ODLOK O POGOJIH DOBAVE PLINA V OBČINI IZOLA I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se v skladu s Temeljnim zakonom o prometu in hrambi vnetljivih tekočin in plinov ter pravilnika o gradnji naprav za tekoči naftni plin in o vskladiščenju in pretakanju tekočega naftnega plina določa obveznost upoštevanja navedenih predpisov na območju občine Izola. II. OBVEZNOSTI 2. člen Pred pričetkom dobave plina in vsakokratnim priklopom plinskih troši! je distributer na poziv uporabnika oz. odjemalca dolžan pregledati pri uporabniku potrebne ateste o pravilni tehnični izvedbi plinskih troši! ter opraviti strokovni priklop. Oseba, ki opravi priklop na trošilih sestavi zapisnik o ugotovljenem stanju v dveh izvodih, od katerega enega izroči uporabniku, drugega pa distributerju. 3. člen Distributer ali strokovna oseba, ki jo ta pooblasti mora na stroške uporabnika oz. odjemalca najmanj enkrat na leto opraviti preglede na vseh plinskih trošilih in plinskih inštalacijah v stanovanju. Oseba, ki pregleda trošila in inštalacije sestavi zapisnik o ugotovljenem stanju v dveh izvodih, od katerega enega izroči uporabniku, drugega pa distributerju. 4. člen S tem odlokom se zadolžuje Energetika TOZD Butan plin Enota Izola kot osnovnega nosilca plinifikacije mesta Izola, da vodi obvezni evidenčni register o opravljenih pregledih in ob izteku rokov navedenih v 3. členu odloka obvesti stanovalce. 5. člen Uporabniki oz. odjemalci so dolžni v skladu z navodili in predpisi uporabljati plinska trošila v nasprotnem primeru pa sc jim prekine dobava plina. 6. člen Etažni lastnik oz. imetnik stanovanjske pravice je dolžan Energetiki TOZD Butan plin Enota Izola sporočiti spremembo naslova kraja bivanja v 3 dneh od dneva nastanka spremembe. 7. člen Določila tega odloka so dolžne spoštovati vse pravne in fizične osebe, ki opravljajo distribucijo plina. 8. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja komunalni inšpektor SO Izola. II! KAZENSKE DOLOČBE 9. člen Z dnem kaznijo od 1.000 din do 15.000 din se kaznuje pravna oseba Energetika TOZD Buran plin Izola kot nosilca plinifikacije mesta Izola, - če distributer ali strokovna oseba najmanj enkrat na leto ne opravi pregleda na vseh plinskih trošilih in inštalacijah (3. člen odloka) - če ne vodi obveznega evidenčnega registra o opravljenih pregledih in ne pozove uporabnikov po izteku rokov iz 3. člena odloka (4. člen odloka) - če dobavitelj uporabniku oz. odjemalcu dobavi plin, ne glede na to, da ta ne upošteva določi! tega odloka (5. člen odloka) Z denarno kaznijo od 500 do 2.500 din se kaznuje odgovorna oseba pravne osebe, če ne poskrbi, da nosilec plinifikacije mesta Izola ne izvaja de! iz prve, druge in tretje alincc prvega odstavka tega člena. Z denarno kaznijo od 500 do 2.500 din sc kaznuje fizična oseba - če kot uporabnik ne omogoči, da sc plinska trošila in plinske inštalacije v stanovanju in priklopi, redno strokovno vzdržujejo in pregledujejo najmanj enkrat letno. (2. člen odloka) Z mandatno kaznijo 500 din, ki jo izterja komunalni inšpektor na kraju samem se kaznuje fizična oseba - če kot uporabnik oz. odjemalec sam ali z nepooblaščeno osebo opravi priklop plinskih troši! na plinsko inštalacijo (2. člen odloka), - če kot etažni lastnik oz. imetnik stanovanjske pravice ne sporoči Energetiki TOZD Butan plin Izola spremembo naslova kraja bivanja v 3 dneh od dneva nastanka spremembe (6. člen odloka). IV. KONČNE DOLOČBE K), člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v uradnih objavah. Št : 311-1/90 Predsednik Izola, 28. februarja 1991 ZVONKO GRAHEK, l.r. Na podlagi 58., 59., 60 in 61. člena zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 18/84, 32/85 in 33/89), 16. člena odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Izola (Uradne objave št. 13/86), 151. člena statuta občine Izola (Uradne objave št. 21/87 in 26/87) in 5. člena odloka o začasni ureditvi vprašanj v zvezi s sestavo in pristojnostmi zborov občinske skupščine ter o volitvah funkcionarjev občinske skupščine in Izvršnega sveta (Uradne objave, št. 16/90) je Skupščina občine Izola na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 28. februarja 199! sprejela SKLEP O DOLOČITVI VREDNOST! TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNIH ZEMLJIŠČ NA OBMOČJU OBČINE IZOLA 30 URADNE CHIAVE Koper, 15 marca 1991 - $t 7 1. č!en Za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine !zo!a se doioči vrednost točke v višini 0,0027556 din mesečno. 2. č!en Vrednost točke iz 1. č)ena tega sklepa je akontativna in se valorizira v skladu z indeksom rasti cen na drobno na območju Republike Slovenije. 3. člen Skupščina občine Izola pooblasti IS SO Izola, da mesečno valorizira vrednost točke iz 1. člena tega sklepa. 4. člen Zbrana sredstva iz tega naslova se namenijo za izvajanje programa Sklada stavbnih zemljišč občine Izola. 5. člen Z dnem uveljavitve preneha veljati sklep o določitvi vrednosti točke št. 414-37/89 z dne 23. oktobra 1990. 6. člen Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od 1. januarja 1991. Št.: 381-3/91 Predsednik Izola, 28. februarja 1991 GRAHEK ZVONKO, l.r. Pri preverjanju objavljenega besedila ODLOKA o določitvi obveznosti plačevanja prispevka za zdravstveno varstvo v občini Izola, je bila ugotovljena tiskarska napaka, zato dajemo naslednji POPRAVEK ODLOKA O PLAČEVANJU PRISPEVKA ZA ZDRAVSTVENO VARSTVO V OBČINI IZOLA 1. člen pravilno glasi: "S tem odlokom se določa obveznost plačevanja prispevka za zdravstveno varstvo v občini Izola za občinski program zdravstvenega varstva, za enake namene kot v 1990 letu." OBČtNA SEŽANA Na podlagi 2. člena Zakona o samoprispevku (Uradni list SRS, št. 35/85 in 48/86) je svet KS Gorjansko na svoji seji, dne 18. februarja sprejel SKLEP O RAZPISU REFERENDUMA ZA UVEDBO SAMOPRISPEVKA ZA POTREBE KS GORJANSKO 1. Za Krajevno skupnost Gorjansko se razpiše referendum z uvedbo samoprispevka v denarju in delu za potrebe Krajevne skupnosti Gorjansko. 2. Pravico glasovati na referendumu imajo občani, ki so vpisani v splošni volilni imenik za Krajevno skupnost Gorjansko. 3. Referendum bo 31. marca 1991 od 7. do 19. ure na posebej določenem mestu. ' Na referendumu se glasuje osebno in tajno z glasovnico. Na glasovnici je naslednje besedilo: Krajevna skupnost Gorjansko GLASOVNICA Referendum dne 31. marca 1991 o uvedbi samoprispevka v denarju in delu za potrebe Krajevne skupnosti Gorjansko Samoprispevek se uvede za dobo štirih let od 1991 do 1995 Zavezanci za samoprispevek so delovni ljudje in občani, ki imajo stalno prebivališče v KS Gorjansko in ga plačujejo od: - osebnih dohodkov in nadomestil, ki presegajo najmžjt znesek osebnega dohodka, ki zagotavlja socialno in matenalno varnost delavcev določenega z zakonom zmanjšanih za davke in prispevke iz osebnega dohodka po stopnji 1 %, - od pokojnin, ki presegajo znesek najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo po stopnji 1 %, - občani, ki so zavezanci davka od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti in gozdov od odmere osnove po stopnji 1 %, - od dohodka samostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodarskih dejavnosti po stopnji 1 %. Samoprispevek se ne plačuje od prejemkov iz socialno varstvenih pomoči, od priznavalnin, od invalidnine in od drugih prejemkov po predpisih o vojaških invalidih in civilnih invalidih vojne, od denarnega nadomestila za telesno okvaro, od dodatka za pomoč in postrežbo, od pokojnine, ki ne presega zneska najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo, od starostne pokojnine priznane po zakonu o starostnem zavarovanju kmetov, od štipendij učencev in študentov ter od nagrad, ki jih prejemajo študenti in učenci na proizvodnem delu oziroma na delovni praksi. Samoprispevek se ne plačuje od osebnega dohodka delavcev in drugih občanov, ki ne presega zneska osebnega dohodka, ki zagotavlja materialno in socialno varnost delavca, določenega z zakonom. GLASUJEM ZA PROTI . Glasovalec izpolni glasovnico tako, da obkroži ZA, če se strinja z uvedbo samoprispevka, besedo PROTI, pa obkroži, če se ne strinja z uvedbo samoprispevka. 5. Referendum vodi volilni odbor, ki vodi postopek volitev. Volilni odbor ima naslednje naloge: - izvrši tehnične priprave za referendum, - določi glasovalno mesto, - ugotavlja izzid referenduma in sestavi zaključno poročilo o izzidu referenduma in ga objavi. 6. Sklep o uvedbi samoprispevka sprejme svet KS, če se bo večina vseh vpisanih glasovalcev z območja, ki je določeno v 1. točki tega sklepa, izjavila zanj na referendumu. Sredstva zbrana s samoprispevkom so namenska in se bodo uprab-ljala za namene določene v I. točki tega sklepa. 7. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Gorjansko, 18. februarja 1991 Predsednik sveta Krajevne skupnosti SUBAN RADOVAN, l.r. 35/85 ^48/86? ° ^^°P"spevku (Uradni tis! SRS. št. sp^eje! * * "S Penica "a svoji seji' dne t. marea 1991 ° RAsPFVKA^A^F^YMA ZA UVEDBO SAMOPF SPEVKA ZA RAZVOJ KRAJEVNE SKUPNOST! 1. Za Krajevno skupnos! Prešnica se razpi samopnspevka v denarju za razvoj Krajev, referendum za uvedbo skupnosti Prešnica. Koper, 15. marca 1991 - Št. 7 URADNE OBJAVE 31 2. Pravico glasovati na referendumu imajo občani, ki so vpisani v splošni volilni imenik za Krajevno skupnost Prešnica. 3. Referendum bo v osnovni šoli Prešnica 31. marca 1991 od 7. do 19. ure na posebej določenem mestu. 4. Na referendumu se glasuje osebno in tajno z glasovnico. Na glasovnici je naslednje besedilo: Krajevna skupnost Prešnica GLASOVNICA Referendum dne 31. 3. 1991 o uvedbi samoprispevka v denarju za razvoj Krajevne skupnosti. Samoprispevek se uvede za dobo štirih let od 1991 do 1993. Zavezanci za samoprispevek so delovni ljudje in občani, ki imajo stalno prebivališče Krajevne skupnosti v Prešnici in ga plačujejo od : - osebnih dohodkov in nadomestil, ki presegajo najnižji znesek osebnega dohodka, ki zagotavlja socialno in materialno varnost delavcev določenega z zakonom zmanjšanih za davke in prispevke iz osebnega dohodka po stopnji 1,5 %, - od pokojnin, ki presegajo znesek najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo po stopnji 1,5 %, - občani, ki so zavezanci davka od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti in gozdov od odmere osnove po stopnji 1,5 %, - od dohodka samostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodarskih dejavnosti po stopnji 1,5 %. Samoprispevek se ne plačuje od prejemkov iz socialno varstvenih pomoči, od priznavalnin, od invalidnine in od drugih prejemkov po predpisih o vojaških invalidih in civilnih invalidih vojne od denarnega nadomestila za telesno okvaro, od dodatka za pomoč in postrežbo, od pokojnine, ki ne presega zneska najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo, od starostne pokojnine priznane po zakonu o starostnem zavarovanju kmetov, od štipendij učencev in študentov ter od nagrad, ki jih prejemajo študenti in učenci na proizvodnem delu oziroma na delovni praksi. Samoprispevek se ne plačuje od osebnega dohodka delavcev in drugih občanov, ki ne presegajo zneska osebnega dohodka, ki zagotavlja materialno in socialno varnost delavca, določenega z zakonom. GLASUJEM ZA PROTI Glasovalec izpolni glasovnico tako, da obkroži ZA, če se strinja z uvedbo Samoprispevka, besedo PROTI, pa obkroži, če se ne strinja z uvedbo samoprispevka. 5. Referendum vodi volilni odbor, ki vodi postopek volitev. Volilni odbor ima naslednje naloge: - izvrši tehnične priprave za referendum, - določi glasovalno mesto, - ugotavlja izzid referenduma in sestavi zaključno poročilo o izzidu referenduma in ga objavi. 6. Sklep o uvedbi samoprispevka sprejme svet KS, če se bo večina vseh vpisanih glasovalcev z območja, ki je določeno v 1. točki tega sklepa, izjavila zanj na referendumu. Sredstva zbrana s samoprispevkom so namenska in se bodo uporabljala za namene določene v 1. točki tega sklepa. 7. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Prešnica, 5. marca 1991 Predsednik sveta Krajevne skupnosti VLADIMIR MEMON Na podlagi 2. člena Zakona o samoprispevku (Uradni list SRS. št. 35/85 in 48/86) je svet Krajevne skupnosti Rodik na svoji seji. dne 4. marca 1991 sprejel SKLEP O RAZPISU REFERENDUMA ZA UVEDBO SAMOPRI SPEVKA ZA VSE POTREBE KRAJEVNE SKUPNOSTI 1. Za Krajevno skupnost Rodik se razpiše referendum za uvedbo samoprispevka v denarju za potrebe KS (komunalna ureditev, pokopališče, vodovod) 2. Pravico glasovati na referendumu imajo občani, ki so vpisani v splošni volilni imenik za KS Rodik. 3. Referendum bo v Rodiku 7. aprila 1991 od 7. do 19. ure na posebej določenem mestu. 4. Na referendumu se glasuje osebno in tajno z glasovnico. Na glasovnici je naslednje besedilo: KRAJEVNA SKUPNOST RODIK GLASOVNICA Referendum dne 7. aprila 1991 o uvedbi samoprispevka v denarju za potrebe krajevne skupnosti. Samoprispevek se uvede za dobo štirih let od 1 maja 199! do 3(1. aprila 1995. Zavezanci za samoprispevek so delovni ljudje in občani, ki imajo stalno prebivališče v Rodiku in ga plačujejo od: - osebnih dohodkov in nadomestil, ki presegajo najnižji znesek osebnega dohodka, ki zagotavlja socialno in materialno varnost delavcev določenega z zakonom zmanjšanih za davke in prispevke iz osebnega dohodka po stopnji 1 %, - od pokojnin, ki presegajo znesek najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo po stopnji ! %, - občani, ki so zavezanci davka od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti in gozdov od odmere osnove po stopnji ! %, - od dohodka samostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodarskih dejavnosti po stopnji 1 %. Samoprispevek se ne plačuje od prejemkov iz socialno varstvenih pomoči, od priznavalnin, od invalidnine in od drugih prejemkov po predpisih o vojaških invalidih in eivilnih invalidih vojne od denarnega nadomestila za telesno okvaro, od dodatka za pomoč in postrežbo, od pokojnine, ki ne presega zneska najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo, od starostne pokojnine priznane po zakonu o starostnem zavarovanju kmetov, od štipendij učencev in študentov ter od nagrad, ki jih prejemajo študenti in učenci na proizvodnem delu ozrioma na delovni praksi. Samoprispevek se ne plačuje od osebnega dohodka delavcev in drugih občanov, ki ne presega zneska osebnega dohodka, ki zagotavlja materialno in socialno varnost delavca, določenega z zakonom. GLASUJEM ZA PROTI Glasovalec izpolni glasovnico tako. da obkroži ZA, če sc strinja z uvedbo samoprispevka, besedo PROTI, pa obkroži, če se ne strinja z uvedbo samoprispevka. 5 Referendum vodi volilni odbor, ki vodi postopek volitev. Volilni odbor ima naslednje naloge: - izvrši tehnične priprave za referendum, - določi glasovalno mesto, - ugotavlja izzid referenduma in sestavi zaključno poročilo o izzidu referenduma in ga objavi. ^ Sklep o uvedbi samoprispevka sprejme svet KS, če se bo večina vseh vpisanih glasovalcev z območja, ki je določeno v ! točki tega sklepa, izjavila zanj na referendumu. Sredstva zbrana s samoprispevkom so namenska in se bodo uporabljala za namene določene v 1. točki tega sklepa. 7. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Rodik, 5. marca 199! Predsednik sveta Krajevne skupnosti POŽAR VIKTOR, l.r. 32 URADNE OBJAVE Koper, 15. marca 1991 - št. 7 Na podlagi 2. čtena Zakona o samoprispevku (Uradni list SRS, št. 35/85 in 48/86) je svet Krajevne skupnosti Materija na svoj! sej!, dne 27. februarja 1991 sprejel O RAZPISU SPEVKA ZA SKLEP REFERENDUMA ZA UVEDBO SAMOPRI-POTREBE KRAJEVNE SKUPNOSTI MATERIJA 6. Sklep o uvedbi samoprispevka sprejme svet Krajevne skupnosti, če se bo večina vseh vpisanih glasovalcev z območja, ki je določeno v 1. točki tega sklepa, izjavila zanj na referendumu. Sredstva zbrana s samoprispevkom so namenska in se bodo uporabljala za namene določene v 1. točki tega sklepa. 1. Za Krajevno skupnost Materija se razpiše referendum za uvedbo samoprispevka v denarju za gradnjo vaških prostorov, ureditev pokopališča, druge infrastrukture. 2. 7. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Materija, dne 27. februarja 1991 Predsednik sveta Krajevna skupnosti GRŽELJ MIRO, l.r. Pravico glasovati na referendumu imajo občani, ki so vpisani v splošni volilni imenik za Krajevno skupnost Materija. 3. Referendum bo v Krajevni skupnosti Materija 7. aprila 1991 od 7. do 19. ure na posebej določenem mestu. 4. Na osnovi 64. člena Statuta krajevne skupnosti Hrpelje na svoji seji dne 12. marca 1991 sprejel SKLEP O PREKLICU SKLEPA O RAZPISU REFERENDUMA V KRAJEVNI SKUPNOSTI HRPELJE Na referendumu se glasuje osebno in tajno z glasovnico. Na glasovnici je naslednje besedilo: KRAJEVNA SKUPNOST MATERIJA GLASOVNICA 1. Preklicuje se sklep o razpisu referenduma v krajevni skupnosti Hrpelje (Uradne objave, št. 6/91). 2. Ta sklep velja naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Sežana, 12. marec 1991 Referendum dne 7. aprila 1991 o uvedbi samoprispevka v denarju za potrebe Krajevne skupnosti. Samoprispevek se uvede za dobo štirih let od 1991 do 1995. Predsednik sveta Krajevne skupnosti Hrpelje DAMIJAN KRIŽMAN, l.r. Zavezanci za samoprispevek so delovni ljudje in občani, ki imajo stalno prebivališče v Krajevni skupnosti Materija in ga plačujejo od : - osebnih dohodkov in nadomestil, ki presegajo najnižji znesek osebnega dohodka, ki zagotavlja socialno in materialno varnost delavcev določenega z zakonom zmanjšanih za davke in pnspevke iz osebnega dohodka po stopnji 2 %, - od pokojnin, ki presegajo znesek naj nižje pokojnine za polno pokojninsko dobo po stopnji 2 %, - občani, ki so zavezanci davka od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti in gozdov od odmere osnove po stopnji 2 %, - od dohodka samostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodarskih dejavnosti po stopnji 2 %. Samoprispevek se ne plačuje od prejemkov iz socialno varstvenih pomoči, od priznavalnin, od invalidnine in od drugih prejemkov po predpisih o vojaških invalidih in civilnih invalidih vojne od denarnega nadomestila za telesno okvaro, od dodatka za pomoč in postrežbo, od pokojnine, ki ne presega zneska naj nižje pokojnine za polno pokojninsko dobo, od starostne pokojnine priznane po zakonu o starostnem zavarovanju kmetov, od štipendij učencev in študentov ter od nagrad, ki jih prejemajo študenti in učenci na proizvodnem delu oziroma na delovni praksi. Samoprispevek se ne plačuje od osebnega dohodka delavcev in drugih občanov, ki ne presega zneska osebnega dohodka, ki zagotavlja materialno in socialno varnost delavca, določenega z zakonom. GLASUJEM ZA PROTI Glasovalec izpolni glasovnico tako, da obkroži ZA, če se strinja z uvedbo samoprispevka, besedo PROTI, pa obkroži, če se ne strinja z uvedbo samoprispevka. 5. Referendum vodi volilni odbor, ki vodi postopek volitev. Volilni odbor ima naslednje naloge: - izvrši tehnične priprave za referendum, - določi glasovalno mesto, - ugotavlja izzid referenduma in sestavi zaključno poročilo o izzidu referenduma in ga objavi.