67. JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoci za spodbujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj za leto 2023 (str. 1) 68. JAVNI RAZPIS za dodelitev proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2023 (str. 5) 67. Na podlagi 43. clena Pravilnika o dodeljevanju pomoci za spod­bujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj (Uradni ve­stnik Mestne obcine Ptuj, št. 2/21), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13 in 81/16, 164/20, 11/22, 96/22, 105/22 - ZZNŠPP in 149/22) in skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), spremenjena z Uredbo Komisije (EU) št. 2020/972 z dne 2. julija 2020 in Zako­nom o spremljanju državnih pomoci (Uradni list RS, št 37/04), Mestna obcina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za dodeljevanje pomoci za spodbujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj za leto 2023 I. NAMEN JAVNEGA RAZPISA Sredstva po tem razpisu se dodeljujejo s ciljem in namenom po­vecevanja možnosti za ustanavljanje novih podjetij in dvig gospo­darske aktivnosti na obmocju obcine, vzpostavljanja ugodnega podjetniškega in inovativnega okolja za razvoj podjetništva in ino­vativnosti v obcini, ustvarjanja novih delovnih mest, spodbujanja razvoja socialnega podjetništva ter oživljanja mestnega središca. Za uresnicevanje ciljev obcine na podrocju razvoja podjetništva se sredstva po tem razpisu dodeljujejo po pravilih dodeljevanja po­moci »de minimis« skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), spremenjena z Uredbo Komisije (EU) št. 2020/972 z dne 2. julija 2020 in Zakonom o spremljanju državnih pomoci (Uradni list RS, št 37/04). II. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih financnih sred­stev za uresnicevanje ciljev obcine na podrocju spodbujanja razvo­ja podjetništva, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju pomo-ci »de minimis« za naslednje ukrepe po Pravilniku o dodeljevanju pomoci za spodbujanje razvoja podjetništva v Mestni obcini Ptuj: Ukrep 1: sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij, Ukrep 3: sofinanciranje samozaposlovanja Ukrep 4: sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest, Ukrep 5: sofinanciranje zagona inovativnih podjetij, Ukrep 7: sofinanciranje zaposlovanja mladih, Ukrep 8: sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka Ukrep 9: sofinanciranje spodbujanja razvoja in delovanja social-nega podjetništva, Ukrep 10: sofinanciranje stroškov projektov, pomembnih za razvoj mestnega središca. III. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2023 v višini 60.000,00 EUR, na proracunski postavki 437 Spod­bude za razvoj podjetništva, zaposlovanja in sofinanciranja komu­nalnega prispevka. IV. SPLOŠNI POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU Upravicenci do pomoci so: – podjetja, ki imajo sedež na obmocju obcine in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven obcine, ce imajo na obmocju obcine regi­strirano poslovno enoto in investirajo na obmocju obcine, – nepridobitne pravne osebe, registrirane skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo, s sedežem ali poslovno enoto na ob-mocju obcine, – fizicne osebe s stalnim bivališcem v obcini, kadar gre za sofinan­ciranje samozaposlitve. Podjetje« je lahko vsak subjekt ne glede na svojo statusno prav-no obliko, organizacijo ali lastništvo, ce je njegova dejavnost, ki je predmet sofinanciranja, pridobitna dejavnost; to je dejavnost, ki se opravlja na trgu zaradi pridobivanja dobicka, dohodka, ali ce z opravljanjem te dejavnosti subjekt konkurira na trgu z drugimi subjekti. Pomoc »de minimis« se dodeli enotnemu podjetju. Za enotno podjetje se po tem razpisu šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 10 milijonov EUR), – srednje veliko podjetje (zaposluje manj kot 250 oseb ter letni promet ne presega 50 milijonov EUR in/ali bilancna vsota ne presega 43 milijonov EUR) v primeru prijave na Ukrep 1 So-financiranje materialnih in nematerialnih investicij in Ukrep 8 sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka, – veliko podjetje, ki ni mikro, majhno ali srednje veliko podjetje po zgornji opredelitvi, v primeru prijave na Ukrep 8 sofinanciran­je stroškov komunalnega prispevka, – nepridobitne pravne osebe, registrirane skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo. Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbe­nikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati vecino clanov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoc vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali dolocbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delnicar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delnicarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz tock (a) do (d) preko enega ali vec drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Do pomoci po tem pravilniku niso upravicena podjetja in dru­ge pravne osebe, ki: – so v prisilni poravnavi, stecaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o financnem po­slovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoc za reševanje in pre­strukturiranje (po 18. tocki 2. clena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepra­vilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane financne obveznosti do obcine in države ter nimajo placanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delav­cev, pri cemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoc za iste upravicene stroške do višine, ki jo omogocajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoc »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in akvakulture, – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz se­znama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije, – delujejo na podrocju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije v naslednjih primerih: – ce je znesek pomoci dolocen na podlagi cene ali kolicine zadev­nih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – ce je pomoc pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Pomoci »de minimis« po tem pravilniku se lahko dodelijo pod po­gojem, da upravicenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji »de minimis« pomoci ter intenzivnosti pomoci po drugih predpi­sih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomoceh, vkljucno z navedbo pri kate­rih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoc in o že odobreni in še ne izplacani »de minimis« pomoci, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomoceh za iste upravicene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoci »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z izvo­zno dejavnostjo upravicenca in se ne smejo dodeljevati pod pogo-jem, da se domacim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoci »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni pre­voz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Obcina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoc dodelje­na po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. Decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« po­moci. Obcina bo kot dajalec pomoci hranila evidence o individualni po­moci »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoci. V zvezi z istimi upravicenimi stroški se pomoc »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomocjo, ce bi bila s tako kumu­lacijo presežena najvecja dovoljena intenzivnost pomoci, dolocena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odlocbi, ki jo je sprejela Ko­misija. Skupni znesek pomoci, dodeljen enotnemu podjetju ne bo prese-gel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proracunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoci ter ne glede na to, ali se pomoc dodeli iz sredstev države, obcine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgor­nja dovoljena meja pomoci 100.000,00 EUR). Pomoc »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, dolocene v uredbi 360/2012. Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000,00 EUR oz. 100.000,00 EUR). Pomoci »de minimis« se dodeljujejo v doloceni višini za posa­mezne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij. Pomoc, odobrena po pravilu »de minimis«, lahko pokriva do 100% upra­vicenih stroškov (neto vrednost, brez vkljucenega DDV), razen za Ukrep 8 sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka do najvec 50 % upravicenih stroškov. Za razpisane ukrepe velja, da se pomoc dodeljuje za že izvedene in že placane aktivnosti. Prijavitelji lahko uveljavljajo pomoci de minimis za stroške iz obdobja od 4. 11. 2022 (zakljucek lanskega razpisa) do vkljucno 25. 9. 2023 ter za realizacijo samozaposlitev, odpiranje novih delovnih mest in zaposlovanje mladih od 4. 11. 2022 (zakljucek lanskega razpisa) do vkljucno 25. 9. 2023. V primeru stroškov komunalnega prispevka to pomeni izdano odlocbo in placilo v zgoraj navedenem obdobju. V. OSNOVNI POGOJI RAZPISA PO POSAMEZNIH UKREPIH Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij Namen pomoci je pospešitev nastajanja in ohranjanja obstojecih podjetij in zagotavljanje pogojev za njihovo hitrejšo rast s sofinan­ciranjem materialnih in nematerialnih investicij. Upraviceni stroški za materialne investicije, ki se bodo izvajale na obmocju obcine, so: – stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišc, – stroški pridobivanja projektne in investicijske dokumentacije za gradnjo poslovnih objektov, – stroški nakupa, gradnje ali preureditve poslovnih prostorov, – stroški nakupa opreme in strojev, – stroški celovite obnove obstojece proizvodnje. Upraviceni stroški za nematerialne investicije so: – stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehnicnega znanja ter programske opreme. Neupraviceni stroški so stroški nakupa drobnega inventarja in opreme. Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega raz­pisa. Materialna in / ali nematerialna investicija mora ostati v lasti upra-vicenca najmanj 3 leta. Najnižji znesek investicije oz. prijavljenega projekta, s katerim je možno kandidirati na Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij znaša 2.000,00 EUR (neto vrednost, brez vkljucenega DDV), najvišji znesek s katerim je možno kandidirati na ta ukrep pa 60.000,00 EUR (neto vrednost, brez vkljucenega DDV). Ukrep 3: Sofinanciranje samozaposlovanja Namen pomoci je povecevanje števila samozaposlenih in zmanjše­vanje brezposelnosti. Upraviceni stroški so: – stroški za realizacijo samozaposlitve v višini do 6 oziroma do 12 minimalnih mesecnih plac. Vsaka sofinancirana samozaposlitev mora trajati najmanj 12 me-secev. Upravicenci do pomoci v primeru samozaposlitve so fizicne ose-be, ki imajo stalno prebivališce na obmocju obcine in registrirajo dejavnost na podlagi Zakona o gospodarskih družbah, ce jim taka dejavnost pomeni edini in glavni poklic in je tudi poslovni sedež na obmocju obcine, in sicer do 12 minimalnih mesecnih plac za primer samozaposlitve brezposelne osebe in do 6 minimalnih me-secnih plac za primer samozaposlitve predhodno zaposlene osebe. Ukrep 4: Sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest Namen pomoci je povecevanje števila zaposlenih in ustvarjanje novih delovnih mest ter zmanjševanje brezposelnosti. Upraviceni stroški so: – stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini do 12 mini-malnih mesecnih plac, – stroški za zaposlitev registrirano brezposelnega iskalca prve za­poslitev v višini do 12 minimalnih mesecnih plac. Vsaka sofinancirana zaposlitev mora trajati najmanj 12 mesecev. Upravicenci do pomoci v primeru odpiranja novih delovnih mest so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpisa in zaposlujejo za na-men opravljanja dejavnosti na obmocju obcine. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru zaposlitve registrirane brezposelne osebe s stalnim bivališcem na obmocju obcine. Upravicenci do pomoci v primeru zaposlitve registrirano brezpo­selnega iskalca prve zaposlitve so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpisa in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti na obmocju obcine. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru zaposlitve registriranega brezposelnega iskalca prve zaposlitve, ki ima stalno bivališce na obmocju obcine. Ukrep 5: Sofinanciranje zagona inovativnih podjetij Namen pomoci je ustanavljanje, zagon in razvoj inovativnih pod-jetij, za katere je znacilen visok nivo znanja, potencial hitre rasti, ekspertno znanje zaposlenih, višja dodana vrednost na zaposlene­ga. Upraviceni stroški so: – stroški zašcite intelektualne lastnine (zašcita patenta, blagovne znamke), – stroški izdelave prototipa, – stroški testiranja raziskovalne opreme, – stroški razvoja novega proizvoda in / ali storitve, – stroški raziskave tržišca, – stroški raziskovalnih in drugih storitev, – stroški nakupa specializirane opreme, ki je potrebna za razvoj novega proizvoda in / ali storitve, – stroški dela redno zaposlenih v višini do 12 minimalnih mesec­nih plac. Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega raz­pisa. Ukrep 7: Sofinanciranje zaposlovanja mladih Namen ukrepa je sofinanciranje zaposlovanja mladih brezposel­nih oseb, kar jim bo omogocilo integracijo v delovno okolje in iz­boljšalo njihove zaposlitvene možnosti. S tem bomo prispevali k doseganju cim hitrejše in stabilnejše zaposljivosti ciljne skupine ter pomagali znižati negativni trend brezposelnosti mladih. Upraviceni stroški so: – stroški za zaposlitev mlade osebe v višini do 12 minimalnih me-secnih plac. Sofinancirana zaposlitev mlade osebe mora trajati najmanj 12 me-secev. Upravicenci do pomoci v primeru zaposlovanja mladih so pod-jetja iz IV. tocke tega razpisa in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti na obmocju obcine. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru zaposlitve mlade osebe do dopolnjenega 30. leta starosti oziroma do dopolnjenega 35. leta starosti v primeru zaposlitve osebe z najmanj visoko ali univerzitetno izobrazbo, ki ima stalno bivališce na obmocju ob­cine. Ukrep 8: Sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka Namen sofinanciranja stroškov komunalnega prispevka je pove-canje možnosti za ustanavljanje, rast in investiranje podjetij, usta­navljanje novih tehnoloških in inovativnih podjetij ter ustvarjanje novih delovnih mest s ciljem vzpostavitev boljših možnosti za go-spodarskih razvoj. Upraviceni stroški so: – stroški komunalnega prispevka. Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpisa, ki investirajo v razvoj in razširitev dejavnosti na obmocju obcine. Naložba se mora ohraniti v obcini najmanj 3 leta po zakljucku in-vesticije. Do sredstev je podjetje upraviceno v primeru, da ima pridobljeno pravnomocno gradbeno dovoljenje za izvedbo investicije in v ce­loti placan komunalni prispevek. Ukrep 9: Sofinanciranje spodbujanja razvoja in delovanja soci­alnega podjetništva Namen ukrepa je dodeljevanje pomoci za ustanavljanje novih in razvoj obstojecih socialnih podjetij, ki s svojim delovanjem pripo­morejo k reševanju socialnih, gospodarskih, okoljskih in drugih družbenih problemov na inovativen nacin ter zagotavljajo delovna mesta in socialno vkljucenost ranljivih skupin ter s svojimi proi­zvodi in storitvami odgovarjajo na družbene probleme ter ustvar­jajo družbeno korist. Upraviceni stroški so: – stroški prenove objektov ali poslovnih prostorov za opravljanje dejavnosti socialnega podjetja, – stroški najema poslovnih prostorov za opravljanje dejavnosti so-cialnega podjetja, – stroški za pokritje plac redno zaposlenih oseb, ki po zakonu o so-cialnem podjetništvu, sodijo med ranljive skupine ljudi na trgu dela, – stroški nakupa strojev in opreme za opravljanje dejavnosti soci­alnega podjetja, – stroški promocijskih aktivnosti, – stroški izobraževanj in usposabljanj redno zaposlenih za prido­bitev specializiranih znanj, potrebnih za zagon oziroma izvajanje dejavnosti socialnega podjetja. Upravicenci do pomoci so nepridobitne pravne osebe, registrirane skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo, s sedežem ali poslovno enoto na obmocju obcine in investirajo v dejavnost na obmocju obcine. Ukrep 10: Sofinanciranje stroškov projektov, pomembnih za ra­zvoj mestnega središca Namen ukrepa je pomoc pri nastajanju in ohranjanju delovanja poslovnih subjektov v mestnem središcu in spodbujanje njihovih projektov, s katerimi bo mestno središce postalo še bolj atraktivno in zanimivo. Upraviceni stroški so: – stroški zunanjih izvajalcev pri pripravi projektov, – stroški promocije projektov, – stroški izvedbe projektov, – stroški nakupa opreme, – stroški ureditve zunanjega izgleda objektov (ureditev letnih vr­tov, ureditev vitrin in izložb, oznacbe, table in podobno). Upravicenci do pomoci so poslovni subjekti iz IV. tocke tega razpi­sa, ki investirajo v razvoj in razširitev dejavnosti na obmocju me-stnega središca. Mestno središce pomeni obmocje starega mestnega jedra, kot ga doloca OPN Mestne obcine Ptuj. VI. MERILA ZA OCENJEVANJE VLOG PO POSAMEZNIH UKREPIH Komisija bo pravocasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpol­njevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom in namenom tega javnega razpisa ter intenzivnostjo in upravice­nostjo stroškov in ne bodo v nasprotju z omejitvami sodelovanja, ki so navedene v javnem razpisu, ocenila na podlagi spodaj nave-denih meril po posameznih ukrepih. Ukrep 1: Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. tehnološki vidik investicije, 4. vpliv na okolje, 5. vpliv investicije na poslovanje podjetja, 6. nove zaposlitve v povezavi z investicijo. Ukrep 3: Sofinanciranje samozaposlovanja 1. vrsta dejavnosti, 2. primernost poslovnega nacrta, 3. število mesecev brezposelnosti, 4. status samozaposlene osebe. Ukrep 4: Sofinanciranje odpiranja novih delovnih mest 1. status podjetja, 2. vrsta dejavnosti, 3. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo, 4. izobrazba novo zaposlene osebe, 5. status novo zaposlene osebe, 6. vrsta pogodbe o zaposlitvi. Ukrep 5: Sofinanciranje zagona inovativnih podjetij 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. inovativnost, 4. nove zaposlitve v povezavi z zagonom inovativnega podjetja, 5. primernost podjetniške ideje. Ukrep 7: Sofinanciranje zaposlovanja mladih 1. vrsta dejavnosti, 2. izobrazba novo zaposlene osebe, 3. status novo zaposlene osebe, 4. število mesecev brezposelnosti osebe, ki jo zaposlujejo, 5. vrsta pogodbe o zaposlitvi. Ukrep 8: Sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. zaposlitve v povezavi z investicijo, 4. vpliv predvidene investicije. Ukrep 9: Sofinanciranje spodbujanja razvoja in delovanja soci­alnega podjetništva 1. vrsta dejavnosti, 2. status podjetja, 3. vpliv naložbe na poslovanje, 4. nove zaposlitve v povezavi s predmetom prijave na razpis. Ukrep 10: Sofinanciranje stroškov projektov, pomembnih za ra­zvoj mestnega središca 1. vrsta dejavnosti, 2. obdobje poslovanja prijavitelja v mestnem središcu, 3. pomen dejavnosti prijavitelja na oživljanje mestnega središca, 4. vpliv projekta na poslovanje prijavitelja. Tockovanje glede na zgoraj navedena merila doloca razpisna do-kumentacija, ki je dostopna na spletni strani www.ptuj.si. Sredstva bodo dodeljena upravicencem za vloge, ki bodo pri toc­kovanju dosegle najmanj minimalno število tock, potrebnih za dodelitev nepovratnih sredstev po posameznem ukrepu. Dejansko višino sofinanciranja po posamezni vlogi bo v okviru dovoljene bruto intenzivnosti pomoci dolocila komisija glede na število upravicenih vlog in višino razpoložljivih sredstev po razpisu. VII. ROK ODDAJE VLOG IN NACIN PRIJAVE Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Me-stni trg 1, 2250 Ptuj, je ponedeljek, 25. 9. 2023, do 15. ure, ozi­roma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporocena pošiljka. Prijava na razpis mora biti izdelana izkljucno na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije. Vloge na ta razpis morajo biti vložene posebej za vsak ukrep. V primeru, da se znotraj posame­znega ukrepa prijavljate z vec projekti, mora biti vsak projekt na svojih obrazcih. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge ozi­roma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlogo - prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti pisemski ovojnici, s pripisom »NE ODPIRAJ - VLOGA RAZPIS PODJETNIŠTVO 2023«, dostaviti na naslov Mestne ob­cine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Pri odpiranju se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v spreje­mno pisarno Mestne obcine Ptuj, do navedenega roka za oddajo ali bodo oddane na pošti kot priporocena pošiljka najkasneje 25. 9. 2023. Na hrbtni strani pisemske ovojnice morata biti naziv in polni naslov prijavitelja. VIII. DATUM ODPIRANJA VLOG Odpiranje vlog bo strokovna komisija, ki jo imenuje županja (v nadaljevanju: komisija) opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Zaradi vecjega števila razpisanih programov ter zainteresi­ranih vlagateljev odpiranje ponudb na podlagi tretjega odstavka 222. clena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Repu­blike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZI­PRS1011, 3/13 in 81/16, 164/20, 11/22,  96/22, 105/22 - ZZNŠPP in 149/22) ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in ozna-cene pisemske ovojnice. Nepravilno oznacene vloge ne bodo obravnavane in se neodprte vrnejo pošiljatelju. Ce na vlogi ni poši­ljateljevega naslova, se vloga odpre in se mu po ugotovitvi naslova vrne. Vloge, ki ne bodo prispele v roku, se kot prepozne zavržejo. Na odpiranju ugotavlja komisija popolnost vlog glede na to, ali so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti (formalna popolnost). Ce vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno obvešcen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelj ne bo dopolnil v dolocenem roku, bo komisija zavrgla. IX. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev in me-ril bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev in ga predložila v odlocitev direktorju obcinske uprave. Na podlagi sprejete odlocitve bo direktor obcinske uprave izbranim prejemni­kom sredstev izdal sklepe z utemeljitvijo in jim hkrati dolocil rok za podpis pogodbe, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. O izidu razpisa bodo vlagatelji pisno obvešceni v 60-tih dneh od datuma odpiranja vlog. Vlagatelji lahko vložijo pri­tožbo v roku 8 dni od prejema sklepa, pri organu, ki je izdal sklep. O pritožbi odloca županja. Mestna obcina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le dolocen del razpolo­žljivih sredstev po razpisu. X. PORABA SREDSTEV Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki dolocajo izvrševanje proracuna. V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dode­ljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresnicnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga dolocila pogodbe, je obcina na predlog pristojnega obcinskega upravnega organa upravicena zahtevati vracilo dodeljenih sredstev s pripadajocimi zakonitimi zamudni-mi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. XI. DODATNE INFORMACIJE Brezplacno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne obcine Ptuj, www. ptuj.si. Za dodatne informacije lahko poklicete na Mestno obcino Ptuj Klavdijo Petek, tel. št. 02/748 29 40, gsm 051 311 260, ali pišete na elektronski naslov klavdija.petek@ptuj.si. Številka: 410-299/2023 Datum: 25. 7. 2023 Nuška GAJŠEK županja 68. Na podlagi Odloka o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2023 (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 8/22 in 4/23) in 11. clena Pravilnika o dodeljevanju proracunskih sredstev lastnikom in so-lastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/21) Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, objavlja JAVNI RAZPIS za dodelitev proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2023 1. Naziv in sedež podeljevalca sredstev Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, maticna številka: 58835980000, ID za DDV: SI85675237. 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je dodeljevanje proracunskih sredstev la-stnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja z namenom ohranjanja zgodovinskega me-stnega jedra Ptuja. Pomoci po tem razpisu se dodeljujejo podjetjem kot pomoc po pra­vilu »de minimis« skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis«, ki se uporablja do 31. 12. 2023. 3. Splošni pogoji za sodelovanje na razpisu Upravicenci ali prejemniki sredstev po tem razpisu so: – fizicne osebe, ki so lastniki in solastniki stavb ali delov stavb v starem mestnem jedru Ptuja, ki so predmet obnove in prenove stavb in – pravne osebe, ki so lastniki in solastniki stavb ali delov stavb v starem mestnem jedru Ptuja, ki so predmet obnove in prenove stavb ter delujejo kot podjetje. »Podjetje« je lahko vsak subjekt ne glede na svojo statusno prav-no obliko, organizacijo ali lastništvo, ce je njegova dejavnost, ki je predmet sofinanciranja, gospodarska dejavnost; to je dejavnost, ki se opravlja na trgu (dobava blaga ali izvajanje storitev zaradi pri­dobivanja dohodka). Pomoc »de minimis« se dodeli podjetju, ki upošteva opredelitev enotnega podjetja. Za enotno podjetje šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 10 milijonov EUR). Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: a) podjetje ima vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbeni­kov drugega podjetja; b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati vecino clanov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega pod-jetja; c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoc vpliv na drugo pod-jetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali dolocbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; d) podjetje, ki je delnicar ali družbenik drugega podjetja, na pod-lagi dogovora z drugimi delnicarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz tock (a) do (d) preko enega ali vec drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Do pomoci po tem razpisu niso upravicena podjetja, ki: – so v prisilni poravnavi, stecaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o financnem po­slovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoc za reševanje in pre­strukturiranje (po 18. tocki 2. clena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepra­vilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane financne obveznosti do obcine in države ter nimajo placanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delav­cev, pri cemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoc za iste upravicene stroške do višine, ki jo omogocajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoc »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in ribogojstva v skladu z Uredbo (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2013 (UL L, št. 354/1 z dne 28.12.2013), – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz se­znama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, – delujejo na podrocju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupno­ sti v naslednjih primerih: – ce je znesek pomoci dolocen na podlagi cene ali kolicine zadev­nih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – ce je pomoc pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Pomoc »de minimis« ne sme biti namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države clanice, kot je po­moc, neposredno povezana z izvoženimi kolicinami, z ustanovi­tvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekocimi iz­datki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoci »de minimis« po tem razpisu se lahko dodelijo pod pogo-jem, da upravicenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji »de minimis« pomoci ter intenzivnosti pomoci po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomoceh, vkljucno z navedbo pri kate­rih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoc in o že odobreni in še ne izplacani »de minimis« pomoci, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomoceh za iste upravicene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoci »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z izvo­zno dejavnostjo upravicenca in se ne smejo dodeljevati pod pogo-jem, da se domacim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoci »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni pre­voz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Obcina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoc dodelje­na po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« po­moci. Obcina bo kot dajalec pomoci hranila evidence o individualni po­moci »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoci. V zvezi z istimi upravicenimi stroški se pomoc »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomocjo, ce bi bila s tako kumu­lacijo presežena najvecja dovoljena intenzivnost pomoci, dolocena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odlocbi, ki jo je sprejela Ko­misija. Skupni znesek pomoci, dodeljen enotnemu podjetju ne bo prese-gel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proracunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoci ter ne glede na to, ali se pomoc dodeli iz sredstev države, obcine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgor­nja dovoljena meja pomoci 100.000,00 EUR). Pomoc »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, dolocene v uredbi 360/2012. Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000,00 EUR oz. 100.000,00 EUR). Pomoci »de minimis« se dodeljujejo v doloceni višini za posame­zne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij. Pomoci po pravilu »de minimis«, se lahko seštevajo z drugimi po-mocmi za iste upravicene stroške, vendar le do višine najvecje do-voljene intenzivnosti teh pomoci. 4. Višina razpoložljivih sredstev in višina subvencioniranja Višina razpoložljivih sredstev v letu 2023 znaša 30.000,00 EUR. Sredstva so na proracunski postavki 636 Subvencioniranje obnov fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja. Sredstva se dodelijo na podlagi meril, navedenih pod tocko 6. tega razpisa. Najvišji odobreni znesek po posameznem upravicencu je lahko do najvec 40% višine pogodbenih del. Višina pogodbenih del je razvidna iz racuna izvedenih del, ki ga upravicenec priloži zahtevku za izplacilo sredstev. Proracunska sredstva se dodelijo na osnovi solastniških deležev stavbe, ki pripadajo upravicencem do sredstev. V posameznem primeru se lahko dodeljena sredstva nakažejo di­rektno na racun izvajalca del. V tem primeru se z izvajalcem sklene neposredna pogodba. Pogodbo morata podpisati tako upravicenec kot tudi izvajalec gradbenih del. 5. Dodatni pogoji za dodelitev proracunskih sredstev Vlogo za dodelitev proracunskih sredstev lahko oddajo fizicne in pravne osebe, ki ob splošnih pogojih izpolnjujejo naslednje doda­tne pogoje: – da so lastniki ali solastniki stavb v starem mestnem jedru Ptuja in imajo do Mestne obcine Ptuj poravnane vse financne obve­znosti, – stavba je razglašena za kulturno dedišcino, – se stavba nahaja v starem mestnem jedru, kar je doloceno po Odloku o sprejemu prostorskih ureditvenih pogojev za obmocje P11-C1 Staro mestno jedro Ptuja (Uradni vestnik obcin Ormož in Ptuj, št. 38/88), – dela morajo biti opravljena po navodilih Zavoda za varstvo kul­turne dedišcine Slovenije, – prejemnik sredstev bo obnovil fasado in/ali streho stavbe v ce­loti. V primeru etažnega lastništva oz. solastništva na stavbi je po­trebno priložiti izjavo, da se etažni lastniki oz. solastniki stri­njajo z izvedbo. Etažni lastniki oz. solastniki kot prosilci morajo predložiti izja­vo upravnika stavbe ali ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da se investicija izvaja oz. bo izvedena najka­sneje do predložitve zahtevka. 6. Merila za dodeljevanje v razpisu zagotovljenih sredstev Posamezne vloge bodo tockovane na podlagi meril, podanih preko tockovnika. Kategorija spomenika iz vidika kulturne dedišcine MERILO TOCKE spomeniki, evidentirani za spomenike državnega pomena 15 spomeniki lokalnega pomena 10 objekti kulturne dedišcine 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Objekti, nevarni za okolico MERILO TOCKE mocno odpadanje ometa oz. zamakanje strehe; ogrožena je varnost stavbe 25 delno odpadanje ometa ali lušcenje zakljucnega sloja na posameznih mestih 15 vidne poškodbe zakljucnega sloja na stavbi oz. mocna onesnaženost stavbe 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Objekti z neustreznimi arhitekturnimi rešitvami ali moteco in-frastrukturno napeljavo MERILO TOCKE neustrezne arhitekturne rešitve 10 moteca infrastrukturna napeljava 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo Objekti, ki so že delno obnovljeni MERILO TOCKE objekt je delno obnovljen 15 Objekti s starejšo letnico izgradnje MERILO TOCKE nad 50 let 15 od 25 do 50 let 10 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Lega objekta MERILO TOCKE objekt leži v predelu, ki je že delno obnovljen (obnovljena je sosednja stavba oz. stavba preko ulice ali trga) 15 objekt leži v bližini obnovljenih stavb (obnovljene stavbe so oddaljene manj kot 30 m) 10 objekt leži v bližini obnovljenih stavb (obnovljene stavbe so oddaljene manj kot 60 m) 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Mestna obcina Ptuj bo prosilce uvrstila tako, da bo prejemnikom sredstev na podlagi zbranih tock sofinancirala do najvec 40% vre­dnosti pogodbenih del. Vecje število zbranih tock, pomeni višji % sofinanciranja vrednosti pogodbenih del, a najvec do 40% vredno­sti pogodbenih del. Vrednost tocke se izracuna na osnovi razpolo­žljivih proracunskih sredstev in skupnega števila tock vlagateljev, ki izpolnjujejo v skladu z razpisom dolocene pogoje. Višino zneska po posamezni vlogi bo dolocila komisija, glede na število vlog, število tock in razpoložljiva proracunska sredstva. 7. Obdobje za porabo dodeljenih sredstev Dodeljena sredstva bodo upravicencem izplacana v letu 2023 in morajo biti porabljena v proracunskem letu 2023 oziroma v pla-cilnih rokih, kot jih doloca Zakon o izvrševanju proracunov Re-publike Slovenije za leti 2023 in 2024 (Uradni list RS, št. 150/22 in 65/23). S prejemniki sredstev bo Mestna obcina Ptuj sklenila pogodbe o dodelitvi proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2023, v katerih se bodo dolocile medsebojne pravice in obveznosti. 8. Razpisna dokumentacija in vsebina prijave Razpisna dokumentacija obsega: – besedilo javnega razpisa, – prijavni obrazec na javni razpis z izjavami in seznamom do-kumentov, ki morajo biti priloženi k vlogi (tocke od a do f): a) parafiran vzorec pogodbe A ali B, b) v primeru etažnega lastništva oz. solastništva overjeno (no-tar, upravna enota) izjavo ustreznega števila solastnikov/eta­žnih lastnikov stavbe, da soglašajo z obnovitvenimi deli, c) v primeru etažnega lastništva oz. solastništva, izjavo uprav­nika stavbe ali izjavo ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da se investicija izvaja oz. bo izvedena naj­kasneje do predložitve zahtevka, d) fotografije stavbe ali pomnilniški medij z digitalnimi foto­grafskimi posnetki, e) kulturnovarstveno soglasje Zavoda za varstvo kulturne dedi-šcine Slovenije, f) predracun z opisom predvidenih del s strani izvajalca del. – vzorec pogodbe A ali B, – obvestilo po 13. clenu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR). Prijava na razpis mora biti podana izkljucno na prijavnem obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navede­na v prijavnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v postavlje­nem roku, se bodo zavrgle. 9. Rok za oddajo vlog in nacin oddaje Rok za oddajo vloge zacne teci naslednji dan po objavi javnega razpisa in se zakljuci 8. 9. 2023. Vloge morajo biti dostavljene do vkljucno 8. 9. 2023: – po pošti priporoceno na naslov: Mestna obcina Ptuj, Oddelek za pravne zadeve in ravnanje s stvarnim premoženjem, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (upošteva se datum poštnega žiga do vkljucno 8. 9. 2023) ali – osebno, v sprejemno pisarno Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, najkasneje do 8. 9. 2023 do 13.00 ure. Vloge morajo biti oddane v zapecateni ovojnici pod oznako: »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA JAVNI RAZPIS ZA DODELI­TEV PRORACUNSKIH SREDSTEV ZA OBNOVO FASAD IN STREH« na prednji strani ter za nazivom in polnim naslovom vlagatelja na hrbtni strani. 10. Odpiranje prejetih vlog Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog za do-delitev sredstev vodi strokovna komisija. Odpiranje vlog bo izve­deno 13. 9. 2023 ob 10. uri v mali sejni sobi mestne hiše, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Prispele vloge se odpirajo po vrstnem redu pri­spetja. Odpiranje vlog je javno, komisija pa lahko glede na veliko število vlogo odloci, da odpiranje ni javno. O odpiranju vlog se vodi zapisnik. 11. Obravnava vlog Vloge bo obravnavala triclanska strokovna komisija, ki jo imenuje županja. Vse pravocasne in popolne vloge bo strokovna komisija ocenjevala na podlagi meril, navedenih pod tocko 6 tega razpisa in pripravila predlog prejemnikov sredstev. Vlagatelji, ki bodo podali nepopolne vloge, bodo pisno pozvani k dopolnitvi vlog v roku 5 dni od odpiranja vlog. Vlagatelj mora v petih (5) dneh po prevzemu poziva vlogo dopolniti. Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisne dokumentacije. Nepopolna vloga, ki jo vlagatelj v navede­nem roku ne bo dopolnil, bo s sklepom zavržena. Nepravilno oznacene ali prepozne vloge bodo neodprte vrnjene vlagatelju. Nepravilno oznacene so vloge, ki niso predložene na pravilno izpolnjeni in oznaceni ovojnici, prepozne vloge pa so vlo­ge, ki so oddane izven roka, dolocenega za oddajo vlog. Nepravilno oznacene in prepozne vloge se zavržejo, neutemeljene pa zavrnejo. 12. Izid razpisa Na podlagi predloga prejemnikov sredstev, ki ga pripravi strokov­na komisija, odloca o dodelitvi sredstev direktor Obcinske uprave Mestne obcine Ptuj, s sklepom. O pritožbi zoper sklep odloca žu­panja Mestne obcine Ptuj. Prejemniki sredstev bodo o izidu javnega razpisa seznanjeni v roku 30 dni od datuma dolocenega za odpiranje vlog. 13. Nakazilo dodeljenih sredstev prejemnikom Prejemnik sredstev je dolžan najkasneje do 30. 11. 2023 Mestni obcini Ptuj predložiti zahtevek za izplacilo sredstev. Zahtevku je potrebno priložiti fotokopijo racuna izvedenih del, potrdilo o pla-cilu racuna in porocilo o izvedbi del ter ustrezno kulturnovarstve-no soglasje. Pogodbeni znesek bo Mestna obcina Ptuj nakazala na transakcijski racun prejemnika sredstev petnajsti (15) dan. Placilni rok pricne teci naslednji dan po potrditvi zahtevka za izplacilo sredstev. Pogoj za potrditev zahtevka je izjava Zavoda za varstvo kulturne dedišci­ne Slovenije, da so bila dela izvedena v skladu z izdanimi kulturno­varstvenimi pogoji in soglasjem. 14. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisna dokumentacija je zainteresiranim na voljo od dneva ob-jave javnega razpisa do izteka razpisnega roka v casu uradnih ur na Oddelku za pravne zadeve in ravnanje s stvarnim premoženjem, Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Razpisna dokumenta­cija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne obcine Ptuj: https:// www.ptuj.si/. Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom lahko zainteresi­rani dobijo na sedežu Mestne obcine Ptuj, pri Mitji Emeršic, e-na­slov: mitja.emersic@ptuj.si, telefon: 02/748-29-56. Številka: 410-298/2023-1 Datum: 27. 7. 2023 Nuška Gajšek županja Izdajatelj: Mestna obcina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredni­ški odbor: Miha DAMIŠ (SD), Maša GORICAN (SDS), Milan KLEMENC (Lista Andreja Cuša – MI & CUŠ), Polonca ŠKERGET (Gibanje Svoboda), Matevž TOPLAK (Lista Ptuj je naš), Janez ROŽMARIN (NSi), Jernej MIKLOŠIC (Resni.ca), Suzana Lara KRAUSE (SLS) in Vinko REŠ (Levica). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj.