Št. 8 Maribor, petek 10.2.2023 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 178. Javni razpis za sofinanciranje programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem iz proračuna Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2023 Na podlagi Pravilnika o sofinanciranju programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 1/2016) in v skladu z Odlokom o proračunu Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2023 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 5/23), Občina Cerklje na Gorenjskem objavlja JAVNI RAZPIS ZA SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ZA MLADE IN PROJEKTOV, POVEZANIH Z DELOM MLADIH (MLADINSKIH CENTROV) V OBČINI CERKLJE NA GORENJSKEM IZ PRORAČUNA OBČINE CERKLJE NA GORENJSKEM ZA LETO 2023 1. Sofinancer in sedež sofinancerja: Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem. 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje letnih programov za mlade, to je programov, ki omogočajo mladim pridobivanje načrtnih učnih izkušenj, z namenom zagotavljanja boljših pogojev za življenje, delovanje in vključevanje mladih v preventivne, izobraževalne, prostovoljne in socializacijske aktivnosti in projektov, povezanih z delom mladih (mladinski projekti). Program za mlade poteka kontinuirano, skozi celotno leto in vključuje večje število aktivnih udeležencev. Izvajajo ga usposobljeni izvajalci, ki zagotavljajo izvajanje in koordiniranje mladinskih aktivnosti mladinskega centra skozi večji del leta, vsaj enkrat tedensko, devet mesecev v letu, s predstavitvijo dejavnosti širši javnosti. Projekt, povezan z delom z mladimi (mladinski projekt) pa je posamična aktivnost izvajalca, zaključen enkratni ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIX dogodek, ki se ne izvaja kontinuirano skozi vse leto (npr. delavnice, predavanja, izobraževalni programi, okrogle mize, oratorij, ipd.). Programe za mlade in mladinske projekte izvajajo tako imenovani mladinski centri, ki predstavljajo organizacijsko funkcionalno središče za mlade, ki ga zagotavlja pravna oseba javnega ali zasebnega prava ali njen sestavni del, s tem, da ji je v temeljnem aktu te pravne osebe zagotovljeno avtonomno delovanje v mladinskih centrih. Programi oziroma projekti izvajanja aktivnosti mladinskih centrov so izvedeni na način, ki omogočajo predstavitev aktivnosti širši javnosti. 3. Višina razpisanih sredstev Višina proračunskih sredstev, namenjena za sofinanciranje programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih projektov) v okviru mladinskih centrov, prispelih na Javni razpis za programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem iz proračuna Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2023, je 15.000,00 EUR, pri čemer se za sofinanciranje izvajanja programov nameni 80% predvidenih sredstev, za sofinanciranje izvajanja projektov, povezanih z delom mladih (mladinski projekt) pa 20% predvidenih sredstev. Sredstva so zagotovljena na proračunski postavki 1862 – Sofinanciranje programov za mlade in projektov povezanih z delom mladih. 4. Upravičenci Na razpis se lahko prijavijo izvajalci programov za mlade in mladinskih projektov, ki jih izvajajo tako imenovani mladinski centri, ki predstavljajo organizacijsko funkcionalno središče za mlade, ki ga zagotavlja pravna oseba javnega ali zasebnega prava ali njen sestavni del, s tem, da ji je v temeljnem aktu te pravne osebe zagotovljeno avtonomno delovanje v mladinskih centrih, pod pogojem, da:  bodo prijavljene programe/projekte izvajali in izvedli v letu 2023, Št. 8/2023 10.2 2023   Uradno glasilo slovenskih občin izvajajo v praksi programe oz. projekte za mlade najmanj dvanajst (12) mesecev pred objavo javnega razpisa, imajo sedež v občini Cerklje na Gorenjskem. 5. Pogoji za sodelovanje na javnem razpisu Vlogo na javni razpis lahko oddajo izvajalci, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:  vloga se nanaša na področja mladinskega dela iz razpisne dokumentacije;  so izvajalci programov ali projektov, ki v praksi (aktivno delujejo) izvajajo programe najmanj 12 mesecev pred objavo javnega razpisa in imajo sedež v občini Cerklje na Gorenjskem;  cilj dejavnosti ni pridobivanje dobička;  imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske možnosti za uresničitev načrtovanih aktivnosti;  da uveljavljajo pluralno programsko zasnovo, ki se odraža v letnem programu dela z več različnimi dejavnostmi oziroma programi;  programi ali projekti, ki so predmet razpisa, se morajo prednostno opravljati na območju občine Cerklje na Gorenjskem in morajo biti namenjeni predvsem mladim, ki živijo v občini Cerklje na Gorenjskem;  da za izvajanje programov zagotavljajo lasten delež oziroma delež sofinanciranja iz drugih virov in imajo jasno izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki izvajanja dejavnosti, ki je predmet tega pravilnika, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov, delež sredstev iz drugih virov in pričakovano financiranje na podlagi Pravilnika o sofinanciranju programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 1/2016; v nadaljevanju besedila: pravilnik);  se programi oz. projekti izvajajo na neprofitni osnovi in  da izpolnjujejo druge pogoje, določene s pravilnikom in določili tega javnega razpisa. Stran 395 Vsak izvajalec lahko na navedeni razpis prijavi največ 3 programe za mlade in največ 3 projekte, povezane z delom mladih (mladinski projekt). 6. Prednostne kategorije Med prednostna področja sofinanciranja se uvrščajo naslednji programi oz. projekti za mlade:  neformalno izobraževanje in usposabljanje mladih (učna pomoč, ipd.),  usposabljanje mladih za prostovoljno delo in za delo z mladimi,  informiranje in svetovanje za mlade,  aktivnosti za aktivno in kvalitetno preživljanje prostega časa,  spodbujanje delovnih navad, prostovoljstva, solidarnosti in medgeneracijskega sodelovanja mladih,  aktivnosti, ki vzpodbujajo k strpnosti, nenasilju,  preventivni programi s področja odvisnosti, socialnih področij, integracije in reintegracije ranljivih skupin (zmanjševanje socialne izključenosti, pridobivanje socialnih izkušenj, veščin in spretnosti, krepitev močnih točk za otroke in mlade, zmanjševanje škode zaradi slabših izobraževalnih možnosti, pomoč pri vključevanju v lokalno okolje, zmanjševanje verskih, rasnih in kulturnih predsodkov, krepitev socialne vloge posameznika),  participacija, aktivno državljanstvo, človekove pravice. 7. Merila in kriteriji za vrednotenje prejetih vlog: Prejete vloge za pridobitev sredstev za sofinanciranje programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem se bodo vrednotila na podlagi naslednjih meril in kriterijev: 1. PREGLEDNOST IN RAZVIDNOST: jasno in pregledno opredeljen cilj, namen, obseg programov / projektov, povezanih z delom mladih: o cilji in namen mladinskih programov in projektov niso razvidni o cilji in namen mladinskih programov in projektov so delno razvidni o cilji in namen mladinskih programov in projektov so jasno razvidni TOČKE do 5 točk 0 točk do 2 točki do 5 točk 2. VKLJUČENOST: do 30 točk število aktivnih članov, vključenih v izvedbo posameznega programa / projekta za mlade: o 1-5 o 6-10 o 11-15 o 16-20 o 21 in več do 10 točk 1 točka 3 točke 5 točk 8 točk 10 točk število vključenih mladih v posamezni program / projekt: o do 5 udeležencev o 6-10 udeležencev o 11-20 udeležencev o 21-30 udeležencev o 31 in več udeležencev do 10 točk 1 točka 3 točke 5 točk 7 točk 10 točk število vključenih mladih v posamezni program / projekt iz ciljne populacije, ki vključujejo mlade z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike ter družbeno izločeno do 10 točk Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin invalidno mladino): o program ali projekt ne vključuje mladih z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike, družbeno izločeno oz. odklonsko mladino, invalidno mladino ter izrazito nadarjene mladostnike o program ali projekt vključuje mlade z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike, družbeno izločeno oz. odklonsko mladino, invalidno mladino ter izrazito nadarjene mladostnike do 5 udeležencev o program ali projekt vključuje mlade z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike, družbeno izločeno oz. odklonsko mladino, invalidno mladino ter izrazito nadarjene mladostnike od 6 do 10 udeležencev o program ali projekt vključuje mlade z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike, družbeno izločeno oz. odklonsko mladino, invalidno mladino ter izrazito nadarjene mladostnike od 11 do 20 udeležencev o program ali projekt vključuje mlade z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike, družbeno izločeno oz. odklonsko mladino, invalidno mladino ter izrazito nadarjene mladostnike od 21 do 30 udeležencev o program ali projekt vključuje mlade z manj priložnostmi, iz ogroženih družin, šolske osipnike, družbeno izločeno oz. odklonsko mladino, invalidno mladino ter izrazito nadarjene mladostnike od 31 in več udeležencev Stran 396 0 točk 1 točka 3 točke 5 točk 7 točk 10 točk Število vključenih mladih iz ciljne populacije mladih z manj priložnostmi se vključuje tudi v skupino števila vključenih mladih v posamezni programa / projekt. 3. PROSTOVOLJSTVO: do 30 točk Jasno opredeljen program prostovoljnega delo izvajalca programa ali projekta: o v programu ni jasno opredeljenega programa in obseg prostovoljnega dela o v programu je pomanjkljivo opredeljen program in obseg prostovoljnega dela o v programu je jasno opredeljen program in obseg prostovoljnega dela do 5 točk 0 točk do 2 točki do 5 točk število prostovoljcev: o do 5 prostovoljcev o 6-10 o 11-20 o 21 in več do 25 točk 5 točk 10 točk 18 točk 25 točk 4. MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE (povezovanje mladih z ostalimi starostnimi skupinami): o iz programa / projekta ni razvidno povezovanje mladih z ostalimi starostnimi skupinami o iz programa / projekta je razvidno povezovanje mladih z 1 starostno skupino o iz programa / projekta je razvidno povezovanje mladih z 2 in več starostnimi skupinami do 5 točk 0 točk 1 točka 5 točk 5. KONTINUIRANOST: do 105 točk izvajalci programov za mlade oz. projektov, povezanih z delom mladih v okviru mladinskih centrov izvajajo dejavnost (mladinski center aktivno deluje) že daljše časovno obdobje: o 12 – 24 mesecev o 25 mesecev – 49 mesecev o 50 mesecev in več do 50 točk število izvedenih programov oz. projektov za mlade v preteklem letu: o 1 program / projekt o 2-3 programi / projekti o 4 in več programov / projektov do 5 točk 1 točka 3 točke 5 točk prijavljeni programi se bodo nadgrajevali in izvajali kontinuirano, skozi večji del leta, vsaj enkrat tedensko, devet mesecev v letu: o program se izvaja en dan v tednu (več kot tri ure na dan), najmanj devet mesecev o program se izvaja od dva do pet dni v tednu (več kot tri ure na dan) najmanj devet mesecev o program se izvaja več kot tri dni v tednu ( več kot tri uri na dan) najmanj devet mesecev do 50 točk 6. DOSTOPNOST Programi in projekti vključujejo mladino iz celotne občine, aktivnosti so dostopne za neorganizirano mladino (na podlagi vabil, najav, objav dogodkov, list prisotnosti): do 10 točk dostopnost glede na območju izvajanja: o program ali projekt je dostopen za mlade iz ožjega področja občine Cerklje na Gorenjskem o program ali projekt je dostopen za mlade iz celotne občine Cerklje na Gorenjskem dostopnost glede na organiziranosti: o program ali projekt je dostopen za mlade iz občine Cerklje na Gorenjskem, aktivnosti so dostopne za organizirano mladino 10 točk 20 točk 50 točk 10 točk 20 točk 50 točk do 5 točk 0 točk 5 točk do 5 točk 0 točk Št. 8/2023 10.2 2023 o Uradno glasilo slovenskih občin program ali projekt je dostopen za mlade iz občine Cerklje na Gorenjskem, aktivnosti so dostopne za neorganizirano mladino (vabila, najave, objave, javna promocija ipd.) 7. EKONOMIČNOST: (preglednost realne finančne konstrukcije in ocene stroškov izvedbe programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (v primerjavi z učinkovitostjo in udeležbo) Stran 397 5 točk do 60 točk do 5 točk Realnost finančne konstrukcije: o realna finančna konstrukcija in ocena stroškov izvedbe programov v primerjavi z učinkovitostjo in udeležbo ni jasna o realna finančna konstrukcija in ocena stroškov izvedbe programov v primerjavi z učinkovitostjo in udeležbo je delno pregledna in delno jasna o realna finančna konstrukcija in ocena stroškov izvedbe programov v primerjavi z učinkovitostjo in udeležbo je pregledna in jasna 0 točk do 2 točki do 5 točk Delež zagotovljenih lastnih sredstev izvajalca za izvedbo prijavljenega programa/projekta, glede na predloženi finančni načrt izvedbe: o izvajalec nima zagotovljenih lastnih sredstev o izvajalec ima zagotovljenih od 1% do 10% lastnih sredstev o izvajalec ima zagotovljenih od 11% do 20% lastnih sredstev o izvajalec ima zagotovljenih od 21% do 30% lastnih sredstev o izvajalec ima zagotovljenih od 31% do 40% lastnih sredstev o izvajalec ima zagotovljenih 41% in več lastnih sredstev (Za lastna sredstva se šteje tudi finančno ovrednotenje človeških virov (prostovoljnega dela), dokazljivih s pogodbami in evidenčnim seznamov prostovoljcev. Pri vrednotenju ene prostovoljne ure izvajalec upošteva ocenjeno vrednost ure, kot je določeno v 21. in 23. členu Pravilnika o področjih prostovoljskega dela in vpisniku (Uradni list RS, št. 48/11 in 60/11), pri čemer se kot dokazilo priložijo sklenjene pogodbe ter poročilo o prostovoljcih. Plačila udeležencev se ne upoštevajo kot lastna sredstva. Lastna sredstva se upoštevajo ob predložitvi dokazil.) do 40 točk Delež zagotovljenih sredstev iz državnega proračuna in/ali EU sredstev za izvedbo programov/projektov, povezanih z delom mladih: o izvajalec v letu prijave na javni razpis nima zagotovljenih sredstev iz državnega proračuna in/ali EU sredstev o izvajalec ima v letu prijave na javni razpis zagotovljena sredstva iz državnega proračuna in/ali EU sredstev v višini od 1% do 10% o izvajalec ima v letu prijave na javni razpis zagotovljena sredstva iz državnega proračuna in/ali EU sredstev v višini od 11% do 20% o izvajalec ima v letu prijave na javni razpis zagotovljena sredstva iz državnega proračuna in/ali EU sredstev v višini od 21% do 30% o izvajalec ima v letu prijave na javni razpis zagotovljena sredstva iz državnega proračuna in/ali EU sredstev v višini 31 % in več (Izvajalec dokazuje s predložitvijo dokazil o zagotovljenih sredstev). do 15 točk 8. INOVATIVNOST (programi ali projekti, povezani z delom mladih, neposredno, poleg obstoječih znanih programov, vsebujejo tudi drugačen pristop k reševanju problemov): o prijavljen program ali projekt se izvaja ponavljajoče v enakem obsegu in je enak preteklim programom o prijavljen program ali projekt se izvaja ponavljajoče v povečanem obsegu in po vsebini bistveno ne odstopa od preteklih programom in projektov o prijavljen program ali projekt neposredno ne posnema že izvedenih programov in projektov ter vsebuje drugačen pristop k reševanju problemov, se nadgrajuje, ima nove vsebine in nove cilje do 5 točk 9. PREVENTIVNOST (program ali projekt za mlade je preventivne narave in vsebuje preventivnost s področja učne problematike, nasilja, socializacije, s področja odvisnosti ipd.): do 5 točk o o o o 0 točk 1 točka 2 točki 5 točk program ali projekt nima razvidne preventivne usmeritve program ali projekt je preventivne narave in vsebuje preventivnost z 1 področja program ali projekt je preventivne narave in vsebuje preventivnost z 2 področji program ali projekt je preventivne narave in vsebuje preventivnost z 3 in več področij 0 točk 5 točk 10 točk 15 točk 25 točk 40 točk 0 točk 2 točki 5 točk 10 točk 15 točk 0 točk do 2 točki do 5 točk 10. BREZPLAČNOST (zagotovljena je brezplačna udeležba mladih v programu ali projektu za mlade) 30 točk 11. SODELOVANJE do 10 točk Sodelovanje izvajalca programa z drugimi organizacijami in institucijami (v nadaljevanju besedila: organizacija): o z 1 drugo organizacijo o z 2 drugima organizacijama do 5 točk 1 točka 3 točke Št. 8/2023 10.2 2023 o Uradno glasilo slovenskih občin z 3 in več drugimi organizacijama Stran 398 5 točk Sodelovanje izvajalca programa z lokalno skupnostjo in zavodi v njeni lasti (v nadaljevanju besedila: zavod): o z 1 drugim zavodom o z 2 drugima zavodoma o z 3 in več drugimi zavodi do 5 točk 12. PROSTORSKI POGOJI za izvajanje programov oziroma projektov za mlade: do 5 točk o o 0 točk 5 točk izvajalec ne razpolaga s prostori za izvajanje aktivnosti na področju dela z mladimi izvajalec razpolaga s prostori za izvajanje aktivnosti na področju dela z mladimi 1 točka 3 točke 5 točk 13. REFERENCA IZVAJALCA: (uspešno izvedeni projekti in/ali programi v preteklih treh letih (2014, 2015, 2016) za katere je izvajalec prejel nagrado, priznanje ali bil kot uspešen program/projekt sofinanciran s strani lokalne skupnosti, državne ali mednarodne institucije ali organizacije) do 10 točk o o o 5 točk 7 točk 10 točk 1 referenca 2 referenci 3 in več referenc Na podlagi zgoraj meril in kriterijev lahko posamezen program oz. projekt prejeme od 0 do največ 310 točk. V primeru, da prijavitelj ne priloži dokazil, ki se nanašajo na merila, po katerih se posamezna vloga točkuje, se šteje, da prijavitelj takega dokazila nima in bo vloga v tem delu prejela 0 točk. Programi in projekti se točkujejo ločeno. Vrednost točke se določi v skladu s predvidenimi proračunskimi sredstvi za razpisano leto. Višina sofinanciranja posameznega izvajalca je odvisna od skupnega števila zbranih točk vseh programov in projektov ter vrednosti točke. 8. Objava javnega razpisa in dodatne informacije o razpisu: Objava javnega razpisa: Javni razpis se objavi v občinskem glasilu »Uradno glasilo slovenskih občin« dne 10. 2. 2023 in na spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem www.cerklje.si, v rubriki »Novice in objave«, v rubriki »Javni razpisi in natečaji« dne 10. 2. 2023. Prevzem razpisne dokumentacije: Besedilo razpisa in razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem www.cerklje.si (rubrika »Novice in objave«, v rubriki »Javni razpisi in natečaji«). Besedilo razpisa in razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji dobijo tudi v času uradnih ur v sprejemni pisarni Občine Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem do vključno 7. 3. 2023 do 14.00 ure. Informacije: Dodatne informacije prijavitelji prejmejo v času uradnih ur pri višji svetovalki Simoni Vodlan (tel. 04/28 15 807, elektronski naslov obcinacerklje@siol.net), in sicer do vključno 7. 3. 2023 do 14.00 ure. 9. Rok za predložitev prijav in način predložitve vlog: Vloga je lahko oddana v sprejemni pisarni občine ali poslana priporočeno po pošti. Upoštevale se bodo vse vloge, ki bodo prispele do vključno do 13. 3. 2023 do 14.00 ure oziroma bodo ta dan oddane po pošti kot priporočene pošiljke do 14.00 ure. Vloga mora biti oddana v pisni obliki, v zaprti ovojnici z označbo: »NE ODPIRAJ – JAVNI RAZPIS PROGRAMI ZA MLADE 2023« na naslov: Občina Cerklje na Gorenjskem Trg Davorina Jenka 13 4207 Cerklje na Gorenjskem Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naslov izvajalca. Za vloge, ki niso pravočasne se neodprte vrnejo pošiljatelju. Neutemeljene vloge in vloge, ki so jih podale neupravičene osebe, se s sklepom zavrnejo. Če prijavitelj za isti program ali projekt na javni razpis pošlje več vlog, se obravnava prva vloga, ostale pa se zavržejo, razen, če jih je mogoče obravnavati kot dopolnitve ali spremembe prve vloge. Prijavitelj lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka za oddajo vlog na način, kot je opredeljeno zgoraj, z obvezno navedbo, na katero vlogo se dopolnitev oziroma sprememba nanaša. Nepravilno dopolnjene in označene vloge se ne bodo upoštevale oziroma bodo izločene iz nadaljnjih postopkov obravnave. Posamezna prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na razpisnih obrazcih razpisne dokumentacije naročnika (Občine Cerklje na Gorenjskem). Prijava mora biti čitljivo in pregledno napisana, v nasprotnem primeru ne bo obravnavana. Prijava mora vsebovati zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisni dokumentaciji. Vse izpolnjene obrazce z dokazili naj prijavitelj dostavi v eni (1) pravilno opremljeni kuverti. 10. Obseg financiranja: Obseg financiranja programov za mlade: V kolikor izvajalec na javni razpis izpolnjuje pogoje tega razpisa, bo višina sofinanciranja odvisna od prejetih točk. Občina Cerklje na Gorenjskem bo posamezne programe sofinancirala do višine razpoložljivih sredstev. Višina sredstev, ki jih bo prejel posamezen program, bo program. Vrednost ene (1) točke bo določena potem, ko bo znano, koliko točk so skupaj prejeli programi, ki so bili točkovni v Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin skladu z merili in kriteriji, navedeni v 7. točki tega razpisa, saj se bodo sredstva, namenjena razpisu, delila z vsoto točk vseh primernih programov. Za sofinanciranje izvajanja programov se nameni 80% predvidenih sredstev iz proračuna Občine Cerklje na Gorenjskem. Izvajalci morajo imeti izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki, delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov in delež sredstev iz drugih virov. Obseg financiranja projektov, povezanih z delom mladih (mladinski projekt): V kolikor izvajalec na javni razpis izpolnjuje pogoje tega razpisa, bo višina sofinanciranja odvisna od prejetih točk. Občina Cerklje na Gorenjskem bo posamezne mladinske projekte sofinancirala do višine razpoložljivih sredstev. Višina sredstev, ki jih bo prejel posamezen mladinski projekt, bo izračunana na podlagi točk, ki jih bo v postopku ocenjevanja in podlagi zgoraj navedenih meril dobil posamezen mladinski projekt. Vrednost ene (1) točke bo določena potem, ko bo znano, koliko točk so skupaj prejeli mladinski projekti, ki so bili točkovni v skladu z merili in kriteriji, navedeni v 7. točki tega razpisa, saj se bodo sredstva, namenjena razpisu, delila z vsoto točk vseh primernih projektov. Za sofinanciranje izvajanja projektov, povezanih z delom mladih (mladinski projekt) se nameni 20% predvidenih sredstev iz proračuna Občine Cerklje na Gorenjskem. Izvajalci morajo imeti izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki, delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov in delež sredstev iz drugih virov. Nematerialni prispevki v obliki prostovoljnega dela, ki jih prijavitelj izkaže oziroma predvidi v finančnem načrtu, se upoštevajo tako, da se ocenjena vrednost opravljenega prostovoljnega dela, v skladu z 21. členom Pravilnika o področjih prostovoljskega dela in vpisniku (Uradni list RS, št. 48/11, 60/11 in 29/16), vrednoti za organizacijsko delo trinajst (13) eurov/uro, za vsebinsko delo deset (10) evrov/ uro in za opravljeno drugo prostovoljsko delo šest (6) eurov/uro. 11. Obravnava prijav, terminski načrt odpiranja vlog ter popolnost vlog: Strokovna komisija, imenovana s sklepom župana, odpre vloge, prispele na razpis najkasneje v tridesetih (30) dneh po razpisnem roku, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Odpiranje vlog ni javno. Komisija za vsako vlogo posebej ugotovi, ali je pravočasna, ali jo je podala upravičena oseba, na predpisanih obrazcih in ali je popolna glede na razpisne pogoje. V primeru nepravilno in nepopolno izpolnjenih prijav s pomanjkljivo dokumentacijo bo na podlagi zapisnika strokovne komisije, le-ta vlagatelja pozvala, da v roku osmih (8) dni od prejema poziva dopolnijo svojo vlogo. V primeru, da vlagatelj v predpisanem roku vloge ne bo dopolnil, bo vloga izločena in s sklepom zavržena kot nepopolna. 12. Rok v katerem, bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa: Izvajalci bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najpozneje v šestdesetih (60) dneh od datuma odpiranja vlog. Občina Cerklje na Gorenjskem bo z izbranimi izvajalci sklenila pogodbo o sofinanciranju programov za leto 2023 v okviru sredstev, zagotovljenih v proračunu za leto 2023. Dodeljena sredstva morajo biti porabljena do 31. 12. 2023. Stran 399 Izvajalec, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva iz javnega razpisa niso bila dodeljena, lahko v osmih (8) dneh od prejema sklepa vloži pritožbo pri županu Občine Cerklje na Gorenjskem. V pritožbi mora pritožnik natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je le-ta vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljeni kriteriji in merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloča župan in v roku petnajstih (15) dni od prejema pritožbe odloči s sklepom. Sklep župana je dokončen. 13. Splošne določbe:  Občina Cerklje na Gorenjskem si pridružuje pravico do sprememb razpisnih pogojev v času odprtja javnega razpisa in do preklica javnega razpisa.  Občina Cerklje na Gorenjskem lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnihkoli posledic razveljavi ali razdeli le določen del razpoložljivih sredstev iz proračuna občine.  Občina Cerklje na Gorenjskem si pridružuje pravico do spremembe okvirne višine sredstev za področja navedena v točki 3 tega razpisa oziroma, da na posameznem področju sredstev ne razdeli ali da sredstev ne razdeli ali izplača v celoti.  Občina Cerklje na Gorenjskem si pridržuje pravico da sredstev, rezerviranih na proračunski postavki 1862 – Sofinanciranje programov za mlade in projektov povezanih z delom mladih ne razdeli v celoti.  Prijavitelj mora izpolnjenji vlogi priložiti vse listine, ki so zahtevane v razpisni dokumentaciji.  Občina Cerklje na Gorenjskem ne prevzema nikakršne odgovornosti za izgubljene ali prepozno predložene vloge.  Komisija, ki jo imenuje župan, bo pregledala vloge, prispele na razpis. Na odpiranju komisija ugotavlja pravočasnost, pravilnost in popolnost vlog ter ugotovi, ali vloge izpolnjuje pogoje Pravilnika o sofinanciranju programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 1/2016) in pogoje tega razpisa.  Odpirajo se samo v roku prejete in pravilno označene ovojnice, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Vloge se odpirajo v roku tridesetih (30) dneh po zaključku razpisa. Če komisija ugotovi, da vloga ni popolna, bo občinska uprava pozvala prijavitelja, da v roku osmih (8) dni le-to dopolni. Vloge, ki ne bodo dopolnjene v pozivnem rok, bodo s sklepom zavržene.  Vloge, ki ne bodo izpolnjevale pogojev tega razpisa, se bodo izločile.  S strani komisije bo opravljeno vrednotenje popolnih vlog po merilih in kriterijih iz tega javnega razpisa.  Če se ugotovi, da je izvajalec podal neresnične podatke, ni upravičen do dodelitve sredstev, njegova vloga pa se s sklepom zavrže.  Z izbranimi izvajalci bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju prijavljenih programov ali projektov, na podlagi katerih bodo izplačana sredstva.  Dodeljena sredstva morajo biti porabljena do 31. 12. 2023.  Izbrani izvajalec je dolžan podpisano pogodbo vrniti v roku tridesetih (30) dni od dneva prejema pogodbe, sicer se šteje, da je odstopil od zahteve za sofinanciranje, sofinancer pa ni dolžan izpolniti obveznosti, ki bi izhajale iz pogodbe.  Izvajalci, ki prejmejo sredstva iz občinskega proračuna, so dolžni v svojih promocijskih gradivih na ustrezen način predstavljati Občino Št. 8/2023 10.2 2023     Uradno glasilo slovenskih občin Cerklje na Gorenjskem, in sicer tako, da pisno navedejo, da program ali projekt sofinancira Občina Cerklje na Gorenjskem, poleg se lahko priloži grb Občine. Občina Cerklje na Gorenjskem oz. od nje pooblaščeni subjekt ima pravico kadar koli izvesti nadzor izvajanja programov/projektov, ki so predmet sofinanciranja, in nadzor namenskosti porabe sredstev po sklenjeni pogodbi. Pri tem je izvajalec programa/projekta dolžan izvajalcu nadzora nuditi vse potrebne informacije in mu predložiti potrebna dokazila oz. dokumentacijo o izvedbi sofinanciranega mladinskega programa ali projekta in nastalih stroških v zvezi s tem. Izbrani izvajalec je dolžan pristojnemu organu občine v pogodbenem roku in na predpisanih obrazcih predložiti vsebinsko in finančno poročilo o izvedbi in namenski porabi sredstev, pridobljenih na podlagi javnega razpisa. Izbrani izvajalec mora vrniti prejeta sredstva v občinski proračun:  če izvajalec ni oddal poročila o realizaciji celoletnega programa v roku, določenem v pogodbi,  če izvajalec delno ali v celoti ne izpolnjuje svojega programa/projekta. Že prejeta in nenamensko porabljena sredstva je izvajalec dolžan vrniti v proračun, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od dneva prejema sredstev do dneva vračila sredstev v proračun. V primeru, da je izbrani izvajalec kršil pogodbena določila, ali če je bila na podlagi nadzora ugotovljena nenamenska poraba sredstev ali v primeru, da je prišlo do sodnega spora, izvajalec ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu. Številka: 410-0003/2023-03 Datum: 7. 2. 2023 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, župan OBČINA GORNJI GRAD 179. Sklep o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje stanovanjske gradnje Prekštan (ID 1719) Na podlagi 338. člena (ZUreP-3, Uradni list RS, št. 199/21 in 105/22 – ZZNŠPP) in v povezavi s 112. členom Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2, Uradni list RS, št. 61/17) ter ter 8. in 16. člena Statuta Občine Gornji Grad (Uradno glasilo SO, št. 14/21) je župan Občine Gornji Grad dne 7. 2. 2023 sprejel SKLEP O JAVNI RAZGRNITVI IN JAVNI OBRAVNAVI DOPOLNJENEGA OSNUTKA OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA OBMOČJE STANOVANJSKE GRADNJE PREKŠTAN (ID 1719) 1. člen Občina Gornji Grad s tem sklepom obvešča javnost, da se javno razgrne dopolnjen osnutek Občinskega podrobnega Stran 400 prostorskega načrta za območje stanovanjske gradnje Prekštan (OPPN Prekštan), ki ga je izdelal Razvojni center Planiranje d.o.o. Celje. 2. člen Javna razgrnitev bo potekala v času od torka 21. 2. 2023 do srede 22. 3. 2023. Gradivo bo v času javne razgrnitve objavljeno na spletnem portalu Občine Gornji Grad na povezavi: https://www.gornji-grad.si/objava/268498 Ogled gradiva bo mogoč po predhodni najavi tudi v prostorih Občine Gornji Grad, Kocbekova cesta 23, 3342 Gornji Grad, v času uradnih ur. 3. člen Javna obravnava dopolnjenega osnutka prostorskega akta bo v torek 7. 3. 2023 s pričetkom ob 16.00 uri v sejni sobi Občine Gornji Grad, Kocbekova cesta 23, 3342 Gornji Grad. 4. člen V času javne razgrnitve in javne obravnave dopolnjenega osnutka, lahko svoje pripombe in predloge podajo vsi zainteresirani organi, organizacije in posamezniki. Pripombe in predlogi se lahko podajo:  pisno ali v ustni obliki na javni obravnavi,  z vpisom v knjigo pripomb in predlogov na mestu javne razgrnitve na Občini Gornji Grad,  ali pošljejo na Občino Gornji Grad po pošti v pisni obliki, ali na elektronski naslov obcina@gornjigrad.si. Rok za oddajo pripomb in predlogov poteče zadnji dan javne razgrnitve. 5. člen Namen javne razgrnitve je seznaniti občane in zainteresirano javnost z vsebino OPPN Prekštan in pridobiti k dopolnjenemu osnutku pripombe in dodatne predloge. Po končani javni razgrnitvi bo občina proučila pripombe in predloge ter do njih zavzela stališča, ki bodo objavljena na spletni strani Občine Gornji Grad. 6. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin ter na spletni strani Občine Gornji Grad in stopi v veljavo naslednji dan po objavi. Številka: 3505-0002/2018-2023-91 Datum: 7. 2. 2023 Občina Gornji Grad Anton Špeh, župan OBČINA LJUTOMER 180. Sklep št. 10 o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča na območju posamične poselitve v k.o. 270 – Nunska Graba (ID3323) Na podlagi 138. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/2021) in 18. člena statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011 in 2/2013) je Občinski svet Občine Ljutomer na 3. redni seji dne 7.2.2023 sprejel Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP ŠT. 10 O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA DOLOČITEV OBSEGA STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU POSAMIČNE POSELITVE V K.O. 270 – NUNSKA GRABA (ID3323) 1. člen Občinski svet Občine Ljutomer potrjuje lokacijsko preveritev z identifikacijsko številko lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov 3323, ki se nanaša na preoblikovanje stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu parcele št. 148/1 in 150/7 v k.o. 270 – Nunska Graba, v enoti urejanja prostora z oznako JG02. 2. člen Na zemljišču iz prvega člena tega sklepa se v skladu s 135. in 138. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/2021, v nadaljevanju ZURep -3) omogoči preoblikovanje obstoječega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, za namen gradnje stanovanjsko kmetijskega prizidka, kot izhaja iz elaborata Lokacijska preveritev za preoblikovanje izvornega območja stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, št. LP 7/22, november 2022 (ZEU d.o.o., Ulica Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota). 3. člen V skladu z 138. členom ZURep-3 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu občine in v prostorsko informacijskem sistemu. Občina Ljutomer vnese podatek o spremenjeni obliki in velikosti stavbnega zemljišča v evidenco stavbnih zemljišč, ob naslednji spremembah in dopolnitvah OPN pa jo ustrezno prikaže v grafičnem prikazu namenske rabe prostora. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Stran 401 preoblikovanje stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi na delu parcele št. 576/1, 577 in 578 v k.o. 249 – Kuršinci, v enoti urejanja prostora z oznako LG01. 2. člen Na zemljišču iz prvega člena tega sklepa se v skladu s 135. in 138. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/2021, v nadaljevanju ZURep -3) omogoči preoblikovanje obstoječega stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, za namen gradnje novega kmetijsko – gospodarskega objekta za shranjevanje kmetijske mehanizacije in kmetijskih pridelkov, kot izhaja iz elaborata Lokacijska preveritev za preoblikovanje izvornega območja stavbnega zemljišča pri posamični poselitvi, št. LP 9/22, november 2022 (ZEU d.o.o., Ulica Staneta Rozmana 5, 9000 Murska Sobota). Gradnja kmetijsko – gospodarskega objekta na stavbnem zemljišču, ki s tem sklepom spreminja velikost in obliko, se omogoči po določilih Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ljutomer. 3. člen V skladu z 138. členom ZURep-3 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu občine in v prostorsko informacijskem sistemu. Občina Ljutomer vnese podatek o spremenjeni obliki in velikosti stavbnega zemljišča v evidenco stavbnih zemljišč, ob naslednji spremembah in dopolnitvah OPN pa jo ustrezno prikaže v grafičnem prikazu namenske rabe prostora. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 032/2022-10-11 Datum: 7.2.2023 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja Številka: 032/2022-10-10 Datum: 7.2.2023 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja 181. Sklep št. 11 o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča na območju posamične poselitve na delu parc. št. 576/1, 577 in 578 v k.o. 249 – Kuršinci (ID3330) Na podlagi 138. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/2021) in 18. člena statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011 in 2/2013) je Občinski svet Občine Ljutomer na 3. redni seji dne 7.2.2023 sprejel SKLEP ŠT. 11 O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA DOLOČITEV OBSEGA STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU POSAMIČNE POSELITVE NA DELU PARC. ŠT. 576/1, 577 IN 578 V K.O. 249 – KURŠINCI (ID3330) 1. člen Občinski svet Občine Ljutomer potrjuje lokacijsko preveritev z identifikacijsko številko lokacijske preveritve v zbirki prostorskih aktov 3330, ki se nanaša na 182. Sklep o razglasitvi leta 2023 za »Leto prleških vrednot in zelene pismenosti«. Na podlagi 29. in 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, UPB-2 št. 94/07, 76/08, 100/08, 79/09, 51/10 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18; v nadaljevanju: ZLS), 18. člen Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/2009, 7/2011, 2/2013 in 1/2016) je Občinski svet Občine Ljutomer na 3. redni seji, 7.2.2023 sprejel naslednji SKLEP ŠT.: 12 1. Občinski svet Občine Ljutomer razglasi leto 2023 za »Leto prleških vrednot in zelene pismenosti«. 2. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 030/2023-10-12 Datum: 7.2.2023 Občina Ljutomer mag. Olga Karba, županja Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA PREVALJE 183. Javni razpis za subvencioniranje malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Prevalje v letu 2023 Občina Prevalje na podlagi Pravilnika o subvencioniranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 27/2021) in Odloka o proračunu občine Prevalje za leto 2023 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 5/2023) objavlja JAVNI RAZPIS ZA SUBVENCIONIRANJE MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV V OBČINI PREVALJE V LETU 2023 1. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev, namenjenih za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav za stanovanjske objekte na območju Občine Prevalje. Subvencionira se postavitev ene male komunalne čistilne naprave za en stanovanjski objekt, kot tudi postavitev ene komunalne čistilne naprave za več stanovanjskih objektov. 2. Upravičenci Upravičenci dodelitve proračunskih sredstev po tem pravilniku so lastniki stanovanjskih objektov, ki so fizične osebe s stalnim prebivališčem v občini, ki so prijavljeni vsaj eno leto pred oddajo vloge. Če je več solastnikov, potem morajo solastniki podati pisno soglasje. V primeru izgradnje skupne male čistilne naprave za več stanovanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena, oziroma tisti, ki ga določijo v posebni medsebojni pogodbi. Investitorji pa medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. Do subvencije niso upravičene pravne osebe. Do sredstev niso upravičene fizične osebe, ki so lastnice stanovanjske ali večstanovanjske stavbe v območju aglomeracij. Na podlagi potrdila izvajalca javne službe, da stavbe na območju, kjer že obstaja javna kanalizacija ali je predvidena izgradnja javne kanalizacije, ni tehnično možno ali ni ekonomsko upravičeno priklopiti na javni kanalizacijski sistem, se subvencija odobri. Sredstva se ne dodelijo za naložbe izven območja občine. Upravičenec lahko kandidira na proračunska sredstva za en objekt le enkrat. V kolikor je upravičenec že prejel javna sredstva za isti namen, do sredstev po tem razpisu ni upravičen. 3. Višina razpisanih sredstev Občina Prevalje je v proračunu za leto 2023 na proračunski postavki 42152220 Individualne čistilne naprave namenila 5.000,00 EUR. 4. Višina subvencioniranja in upravičeni stroški Višina subvencije znaša 50 % upravičenih stroškov za vgradnjo male komunalne čistilne naprave oziroma največ Stran 402 1.000,00 EUR na stanovanjski objekt pri zamenjavi obstoječe greznice s čistilno napravo ali novogradnji. Subvencionira se postavitev ene male komunalne čistilne naprave za en stanovanjski objekt, postavitev ene male čistilne naprave za en večstanovanjski objekt, kot tudi postavitev ene komunalne čistilne naprave za več stanovanjskih objektov. Za skupinsko čistilno napravo za večstanovanjsko stavbo oziroma več stanovanjskih stavb znaša višina pomoči 1.000 EUR za prvo enoto, za vsako nadaljnjo pa 500 EUR, vendar skupna višina dodeljenih sredstev ne sme presegati 50 % upravičenih stroškov za vgradnjo male komunalne čistilne naprave. Upravičeni stroški so:  stroški nakupa male komunalne čistilne naprave velikosti do 50 PE,  stroški montaže in gradnje male komunalne čistilne naprave in  stroški njenega prvega zagona z nastavitvijo parametrov. DDV ni upravičen strošek. Upravičeni stroški lahko nastanejo od 1.1.2020 dalje. 5. Pogoji za pridobitev sredstev Pogoji za dodelitev subvencije so:  da je vlagatelj lastnik objekta enostanovanjske ali večstanovanjske stavbe, da je fizična oseba in da ima prijavljeno stalno prebivališče v občini vsaj eno leto pred oddajo vloge;  da v primeru, kjer je več solastnikov objekta, vsi solastniki podajo soglasje;  da se mala komunalna čistilna naprava vgrajuje za objekt enostanovanjske ali večstanovanjske stavbe in da se ta objekt nahaja na območju občine;  da imajo upravičenci pravico graditi na zemljišču, kjer je postavljena mala komunalna čistilna naprava (soglasje lastnika);  da je mala komunalna čistilna naprava v velikosti največ do 50 PE;  da ima objekt enostanovanjske ali večstanovanjske stavbe veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali potrdilo upravne enote za stanovanjski objekt zgrajen pred letom 1967, ali, da ima objekt na podlagi določil prvega odstavka 197. člena ZGO-1 uporabno dovoljenje;  da objekt enostanovanjske ali večstanovanjske stavbe leži izven območja aglomeracij oziroma če je mala komunalna čistilna naprava postavljena za objekt, ki leži na območju predvidenih aglomeracij, mora biti na podlagi potrdila izvajalca javne službe občine razvidno, da objekt na javno kanalizacijo ne bo priklopljen zaradi zakonsko dopustnih razlogov;  da imajo upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno čistilno napravo, podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov male čistilne naprave, ki ni časovno omejen, in osebo, ki bo zadolžena za upravljanje male komunalne čistilne naprave;  da lokacija postavitve male komunalne čistilne naprave omogoča izvajalcu javne službe dostop in neovirano praznjenje le-te s cisterno;  da je čistilna naprava vgrajena in v funkciji obratovanja; Št. 8/2023 10.2 2023     6. Uradno glasilo slovenskih občin da je mala komunalna čistilna naprava izdelana v skladu z enim od standardov SIST EN 12566-1, SIST EN 12566-2, SIST EN 12566-3, SIST EN 12566-4 ali SIST EN 12566-5 ter da ima mala komunalna čistilna naprava certifikat oziroma izjavo o skladnosti izdelka z zahtevami glede doseganja mejnih vrednostih parametrov odpadnih vod, kot jih predpisuje Uredba o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo (Uradni list RS, št. 64/12, 64/14 in 98/15) in z vsemi njenimi spremembami; da se v skladu s standardi odvaja očiščena odpadna voda neposredno v površinsko vodo in da so za malo komunalno čistilno napravo opravljene prve meritve in je izdelano potrdilo o pozitivno opravljeni prvi meritvi, ki jih izvede oseba, vpisana v evidenco izvajalcev obratovalnega monitoringa, iz katerega mora biti razvidno, da je obratovanje male komunalne čistilne naprave v skladu z določbami Uredba o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo (Uradni list RS, št.64/12, 64/14 in 98/15) in z vsemi njenimi spremembami; da je upravičenec uredil vpis male komunalne čistilne naprave pri izvajalcu gospodarske javne službe v evidenco MKČN; da vlagatelj ali upravičenci še niso pridobili subvencije za isto naložbo ter da niso prejeli sredstev za subvencioniranje ali sofinanciranje iz drugih javnih sredstev. Vloga za dodelitev sredstev Vlagatelj mora dostaviti:  izpolnjeno vlogo za subvencioniranje na predpisanem obrazcu Občine Prevalje (obrazec št. 1 oziroma št. 2) skupaj z zahtevano dokumentacijo.  Obvezne priloge:  pooblastilo lastnikov, če vlogo daje pooblaščenec (npr. upravnik večstanovanjskega objekta (bloka) idr.);        dokazilo o lastništvu objekta (zemljiško knjižni izpisek)*; izjava solastnika stanovanjske stavbe, o prijavi in prejemu sredstev, v primeru solastništva stanovanjske stavbe (obrazec 3), dokazilo o lastništvu zemljišča, kjer je postavljena MKČN*, oziroma soglasje lastnika, če zemljišče ni v lasti vlagatelja (obrazec 4), veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali potrdilo upravne enote za stanovanjski objekt zgrajen pred letom 1967, ali, da ima objekt na podlagi določil prvega odstavka 197. člena ZGO-1 uporabno dovoljenje; kopijo računa izvedenih del s strani izvajalca (ali mora biti kaj razvidno: cena brez DDV, tip in proizvajalec MKČN, …); dokazilo o plačilu MKČN v celoti (podatki se morajo ujemati z računom); podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov male komunalne čistilne naprave, ki ni časovne omejen in kontakt osebe, ki bo zadolžena za upravljanje MKČN (obrazec 5); Stran 403  izjavo o usklajenosti lokacije vgradnje MKČN z izvajalcem javne službe (pri skupni večji MKČN),  potrdilo oz. izjavo izvajalca javne službe, v kolikor MKČN leži na območju aglomeracij, kjer priključitev na javno kanalizacijsko omrežje tehnično ni možno ali je priključitev ekonomsko neupravičena,  izjava oz. soglasje izvajalca javne službe o vpisu male čistilne naprave v evidenco MKČN** *ni obvezna priloga, lahko pridobi organ sam. ** Investitor poda vlogo za izdajo izjave oz. soglasja pri izvajalcu javne službe o vpisu male čistilne naprave v evidenco MKČN, ki mora vsebovati naslednjo dokumentacijo: a) navodilo za obratovanje in dokumentacijo o MKČN, b) izjavo o lastnostih MKČN, c) vodno soglasje v skladu s predpisi, ki urejajo vode, v kolikor je iztok MKČN v vodotok, d) analizni izvid, če je na razpolago, e) poročilo o prvih meritvah (Prve meritve za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE, izvede oseba, vpisana v evidenco izvajalcev obratovalnega monitoringa). Vlogo mora prosilec v zaprti ovojnici oddati v vložišču Občine Prevalje ali jo poslati po pošti na Občina Prevalje, Trg 2a, 2391 Prevalje, z oznako »Ne odpiraj – Javni razpis za subvencioniranje MKČN 2023«. Rok za prijavo na razpis je do porabe predvidenih sredstev v tekočem proračunskem letu oziroma najdalj do 31.08.2023. 7. Postopek za dodelitev sredstev Javni razpis Sredstva za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav in kanalizacijskih priključkov v občini se zagotavljajo iz občinskega proračuna, njihovo višino za posamezno leto določi občinski svet z odlokom o proračunu. Občina lahko zagotovi dodatna sredstva v tekočem letu z odlokom o spremembah in dopolnitvah odloka o proračunu občine za tekoče leto. Na podlagi določene višine sredstev se objavi javni razpis. Javni razpis se objavi enkrat letno. Razpis je odprt do porabe predvidenih sredstev v tekočem proračunskem letu oziroma najdalj do 31.08. tekočega proračunskega leta. V primeru, da občina zagotovi dodatna sredstva v tekočem letu z odlokom o spremembah in dopolnitvah odloka o proračunu občine za tekoče leto, se le-to javno objavi. Postopek za dodelitev proračunskih sredstev v skladu z razpisnimi pogoji vodi komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Odpiranje vlog Odpiranje vlog ni javno. Odpiranje vlog poteka enkrat mesečno za vloge, ki so prispele v prejšnjem koledarskem mesecu. Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin Če vloga ob vložitvi ni popolna, se prosilca pozove, da vlogo v roku 8 dni dopolni. Če tega ne stori, oziroma je vloga kljub dopolnitvi še vedno nepopolna, se vloga s sklepom zavrže. Obravnava vlog Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge (z vsemi zahtevanimi dokazili) po vrstnem redu prispetja. Prednostno pa se obravnavajo vloge za objekte, ki se nahajajo znotraj aglomeracij zaradi javnega interesa. Komisija pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 30 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi proračunskih sredstev. Sredstva se odobravajo popolnim vlogam, v skladu s prvim odstavkom tega člena, do porabe proračunskih sredstev za ta namen. Na podlagi predloga komisije o dodelitvi proračunskih sredstev občinska uprava izda odločbo. Zoper odločbo je mogoča pritožba pri županu občine. Odločitev župana je dokončna. Razpisno dokumentacijo lahko vlagatelji dobijo na Občini Prevalje, objavljena pa je tudi na spletni strani Občine Prevalje (www.prevalje.si). Vlagatelji lahko dobijo dodatne informacije o razpisu na Občini Prevalje – kontaktna oseba je Bernarda Gradišnik, tel.: 02/87 05 745, e-pošta: bernarda.gradisnik@jkp-log.si. 9. Končne določbe Občina Prevalje lahko javni razpis po svoji presoji brez kakršnihkoli posledic razveljavi ali razdeli le določen del razpoložljivih sredstev. Javni razpis se objavi na občinski spletni strani ter v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 354-00008/2023 Datum: 07.02.2023 Občina Prevalje dr. Matija Tasič, župan O izidu javnega razpisa se vse vlagatelje obvesti v roku 15 dni od dne, ko komisija pripravi predlog dodelitve proračunskih sredstev oziroma najkasneje do konca proračunskega leta. Pogodba in nakazilo odobrenih sredstev Z upravičencem se sklene pogodba o dodelitvi subvencije in ostalih medsebojnih obveznostih in pravicah. Prejemnik po pogodbi se zaveže, da:  bo hranil dokumentacijo še najmanj 5 let po izplačilu sredstev s strani občine;  bo omogočil občini vpogled v dokumentacijo in kontrolo koriščenja namenskih sredstev;  se strinja, da se podatki o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih, ki so javnega značaja, lahko objavijo. Vlagatelj mora podpisati pogodbo v roku 15. dni od pisnega poziva. V primeru, da v tem roku ne podpiše pogodbe, se šteje, da je vlogo za dodelitev sredstev umaknil. Nakazilo sredstev se izvrši na osebni račun upravičenca v roku 30 dni od podpisa pogodbe. Namenska poraba sredstev Proračunska sredstva se lahko porabijo samo za namen, za katerega so dodeljena. Kontrolo nad izvajanjem namenske porabe proračunskih sredstev, skladno z javnim razpisom, izvaja komisija, ki je imenovana za postopek o dodelitvi proračunskih sredstev. Upravičenec je dolžan vrniti nenamensko porabljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunavajo od dneva izplačila upravičencu, do dneva vračila sredstev v primerih, ko se ugotovi:  da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena,  da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke,  druge nepravilnosti pri uporabi sredstev. 8. Razpisna dokumentacija Stran 404 OBČINA RADENCI 184. Sklep o zadržanju izvajanja Sklepov o imenovanju odborov in komisiji Občine Radenci, sprejetih na 2. redni seji Občinskega sveta Občine Radenci Župan Občine Radenci na podlagi 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. l. RS, št. 94/07 –UBP, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 –ZUJF, 14/15 –ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 –ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE in ostale spremembe) izdaja naslednji SKLEP O ZADRŽANJU IZVAJANJA SKLEPOV O IMENOVANJU ODBOROV IN KOMISIJI OBČINE RADENCI, SPREJETIH NA 2. REDNI SEJI OBČINSKEGA SVETA OBČINE RADENCI I. Občinski svet Občine Radenci je na 2. redni seji Občinskega sveta Občine Radenci, dne 07.02. 2023, z enotnim glasovanjem sprejel navedene sklepe:  Sklep o imenovanju Odbora za varstvo okolja, urejanje prostora in gospodarske javne službe;  Sklep o imenovanju Odbora za proračun, finance in premoženjske zadeve;  Sklepa o imenovanju Statutarno pravne komisije;  Sklepa o imenovanju Odbora za šport in turizem;  Sklep o imenovanju Odbora za družbene dejavnosti;  Sklep o imenovanju Odbora za gospodarstvo, obrt in podjetništvo;  Sklep o imenovanju Odbora za kmetijstvo;  Sklep o imenovanju Nadzornega odbora. Vsi navedeni sklepi so priloga tega sklepa o zadržanju. II. Župan zadrži izvajanje vseh, pod točko I. navedenih splošnih aktov, zaradi dvoma o zakonitosti glasovanja na 2. redni seji Občinskega sveta Občine Radenci, ki je potekala dne 07.02. 2023. II. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Obrazložitev: Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin Občinski svet Občine Radenci je na 2. redni seji, dne 07.02. 2023 sprejel akte, navedene pod točko I. v nasprotju s 47. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci, v katerem je določeno, da predsedujoči pred vsakim glasovanjem prebere predlagano besedilo sklepa. Iz navedenega izhaja, da se o vsakem sklepu glasuje posamično in šele potem, ko se svetniki seznanijo z vsebino sklepa, o kateri glasujejo. Da bi enotno glasovanje o vseh sklepih hkrati lahko zadostilo predpisom, bi morali svetniki predhodno posebej glasovati in sprejeti sklep o tem, da se z načinom glasovanja o vseh sklepih hkrati, strinjajo. Ker obstaja dvom o zakonitosti glasovanja, glede sprejetja sklepov o imenovanju odborov in komisij Občine Radenci na 2. redni seji Občinskega sveta Občine Radenci, ki je potekalo dne 07.02. 2023, župan v smislu določbe 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE ter ostale spremembe), zadrži izvajanje vseh navedenih aktov, sprejetih na 2. redni seji OS, z dne 07.02. 2023. Določba 33. člena Zakona o lokalni samoupravi namreč določa, da župan zadrži objavo splošnega akta občine, če meni, da je neustaven ali nezakonit in predlaga občinskemu svetu, da o njem ponovno odloči na prvi naslednji seji, pri čemer mora navesti razloge za zadržanje. Če občinski svet vztraja pri svoji odločitvi, se splošni akt objavi, župan pa lahko vloži pri ustavnem sodišču zahtevo za oceno njegove skladnosti z ustavo in zakonom. Župan zadrži izvajanje odločitve občinskega sveta, če meni, da je nezakonita, ali je v nasprotju s statutom ali drugim splošnim aktom občine, in predlaga občinskemu svetu, da o njej ponovno odloči na prvi naslednji seji, pri čemer mora navesti razloge za zadržanje. Ob zadržanju izvajanja odločitve občinskega sveta župan opozori pristojno ministrstvo na nezakonitost take odločitve. Če občinski svet ponovno sprejme enako odločitev, lahko župan začne postopek pri upravnem sodišču. Številka: 03121-0002/2023-4 Datum: 07.02. 2023 5. Branko Domanjko, __________________________ 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0001/2022Občina Radenci Roman Leljak, župan 186. SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA PRORAČUN, FINANCE IN PREMOŽENJSKE ZADEVE 1. V odbor za proračun, finance in premoženjske zadeve se imenujejo: 1. Rajko Capl, __________________________ 2. Miran Jelen, __________________________ 3. Mojca Smolko, __________________________ 4. Drago Kocbek, __________________________ 5. Janez Konrad, __________________________ 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0001/2022Občina Radenci Roman Leljak, župan Sklep o imenovanju Odbora za varstvo okolja, urejanje prostora in gospodarske javne službe Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel 187. Sklep o imenovanju Statutarno pravne Komisije Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU STATUTARNO PRAVNE KOMISIJE SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA VARSTVO OKOLJA, UREJANJE PROSTORA IN GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE 1. V Odbor za varstvo okolja, urejanje prostora gospodarske javne službe se imenujejo: 1. Franjo Mulec, __________________________ 2. Anton Belna, __________________________ 3. Todor Mitev, __________________________ 4. Marko Kranjc, __________________________ Sklep o imenovanju Odbora za proračun, finance in premoženjske zadeve Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel Občina Radenci Roman Leljak, župan 185. Stran 405 in 1. V Statutarno pravno komisijo se imenujejo: 1. Janez Konrad, __________________________ 2. Darjan Meglič, __________________________ 3. Robert Sečko, __________________________ 4. Dominik Petko, __________________________ 5. Drago Kocbek, __________________________ Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Stran 406 Občina Radenci Roman Leljak, župan Številka: 011-0001/2022Občina Radenci Roman Leljak, župan 188. Sklep o imenovanju Odbora za šport in turizem Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA ŠPORT IN TURIZEM 1. V Odbor za šport in turizem se imenujejo: 1. Mojca Smolko, __________________________ 2. Rudi Volf, __________________________ 3. Bogdan Lesjak, __________________________ 4. Srečko Bodanec, __________________________ 5. Dejan Berič, __________________________ 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 190. Sklep o imenovanju Odbora za gospodarstvo, obrt in podjetništvo Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA GOSPODARSTVO, OBRT IN PODJETNIŠTVO 1. V Odbor za gospodarstvo, obrt in podjetništvo se imenujejo: 1. Miran Jelen, __________________________ 2. Bogdan Lesjak, __________________________ 3. Franc Himelrajh, __________________________ 4. Aleksander Pelcl, __________________________ 5. Mitja Škerget, __________________________ 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0001/2022Občina Radenci Roman Leljak, župan Številka: 011-0001/2022Občina Radenci Roman Leljak, župan 189. Sklep o imenovanju Odbora za družbene dejavnosti Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA DRUŽBENE DEJAVNOSTI 1. V Odbor za družbene dejavnosti se imenujejo: 1. Mirko Korošak, __________________________ 2. Tina Zver, __________________________ 3. Helena Hedžet, __________________________ 4. Nina Grein, __________________________ 5. Igor Pučko, __________________________ 191. Sklep o imenovanju Odbora za kmetijstvo Na podlagi 16. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter 59., 60. in 62. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 6/15, 3/16, 11/20, 62/20) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA KMETIJSTVO 1. V Odbor za kmetijstvo se imenujejo: 1. Franjo Mulec, __________________________ 2. Breda Zemljič, __________________________ 3. Darjan Meglič, __________________________ 4. Todor Mitev, __________________________ 5. Stanko Mlinarič, __________________________ 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0001/2022- 2. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0001/2022- Občina Radenci Roman Leljak, župan Št. 8/2023 10.2 2023 192. Uradno glasilo slovenskih občin Sklep o imenovanju Nadzornega odbora Na podlagi 32. in 32a. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/1993, 57/1994, 14/1995, 26/1997, 70/1997, 10/1998, 16/1999 - popr., 70/2000, 60/2007, 79/2009, 51/2010 in 40/2012 –ZUJF in nadaljnje spremembe), 10. in 39. člena Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/11 in 67/15) ter Poslovnika Nadzornega odbora Občine Radenci ( Uradno glasilo slovenskih občin št. 21/15 in 33/19) je Občinski svet Občine Radenci na 2. redni seji, dne 07.02. 2023, sprejel SKLEP O IMENOVANJU NADZORNEGA ODBORA 1. V Nadzorni Odbor Občine Radenci se imenujejo: 1. Gorazd Rudolf Kovačič, __ _______ _____ ____________ 2. Vida Kovačič, __________________________ 3. Miran Zamuda, __________________________ 4. Sabina Seme, __________________________ 5. Iztok Palčič, __________________________ 2. Nazorni odbor opravlja naloge v skladu s Statutom Občine Radenci in Poslovnikom Nadzornega odbora Občine Radenci ( Uradno glasilo slovenskih občin št. 21/15 in 33/19). Stran 407 3. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 011-0001/2022Občina Radenci Roman Leljak, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 193. Popravek sklepa o ugotovitvi obstoja javne koristi V Sklepu o ugotovitvi obstoja javne koristi (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 5/2023, z dne 27. januarja 2023) je bila ugotovljena redakcijska napaka, zato objavljamo POPRAVEK SKLEPA O UGOTOVITVI OBSTOJA JAVNE KORISTI V Sklepu o ugotovitvi obstoja javne koristi za izvedbo projekta: »Protipoplavna ureditev območja Poljanske Sore od Puštala do sotočja Selške in Poljanske Sore ter Sore do Suhe«. (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 5/2023, z dne 27. januarja 2023) je bila ugotovljena redakcijska napaka, zato objavljamo prilogo, ki je sestavni del Sklepa. Uradno glasilo slovenskih občin Uredništvo SEZNAM ZEMLJIŠČ NA OBMOČJU PROTIPOPLAVNIH UKREPOV SOTOČJE SOR IN SORA DO SUHE po stanju na dan 7. 9. 2022 SOTOČJE k.o. Škofja Loka Parc. št. 185/2 185/5 185/4 185/1 184/1 184/3 *299 184/2 180/1 *355 609/3 609/2 EUP ŠK-16/02 OPPN CU 179/7 179/9 179/10 179/11 179/12 179/8 lokalno ščitenje objekta terase, oporni zid, lokalno ščitenje objekta 179/6 179/3 poseg sanacija obstoječega zidu lokalno ščitenje objekta sanacija obstoječega zidu sanacija obstoječega zidu sanacija obstoječega zidu lokalno ščitenje objekta lokalno ščitenje objekta lokalno ščitenje objekta sanacija obstoječega zidu, jezbica lokalno ščitenje objekta lokalno ščitenje objekta lokalno ščitenje objekta terase, oporni zid, lokalno ščitenje objekta terase, oporni zid, lokalno ščitenje objekta del ŠK-16/02 OPPN CU del Št. 8/2023 10.2 2023 1051/5 1068/3 1067/9 183 *44 *43/2 181/2 180/5 *41/1 k.o. Puštal Parc. št. 959/3 29/22 12/4 Uradno glasilo slovenskih občin ŠK-16/01 OPPN CU Cesta ŠK-16/02 OPPN CU voda Voda del ŠK-10 OPPN SSv del ŠK-25/03 ZD ŠK-16/02 OPPN CU Terase Sanacija obstoječega zidu, jezbice Jezbica betonski zid betonski zid betonski zid betonski zid betonski zid betonski zid EUP Voda del K1 del G ŠK-23/02 ZD poseg zaščita brežin z rebri EUP ŠK-26/02 SSa ŠK-23/01 ZD ŠK-23/01 ZD poseg zid zid ureditev brežine zaščita brežine z rebri, ureditev brežine SORŠKA CESTA k.o. Škofja Loka Parc. št. 177 175/5 175/10 175/11 175/15 1068/3 175/14 175/18 175/13 1038 175/19 173 171 168/5 168/6 168/1 133/2 133/10 133/29 133/28 133/27 133/25 133/23 133/21 133/19 133/3 132/15 k.o. Suha ŠK-23/01 ZD ŠK-26/02 SSa ŠK-26/01 SSa ŠK-25/07 ZD ŠK-26/01 SSa ŠK-13/07 OPPN CU nasip nasip nasip nasip nasip nasip nasip nasip nasip nasip nasip zid zid zid Stran 408 Št. 8/2023 10.2 2023 Parc. št. 957/2 957/24 957/23 957/25 957/26 957/27 957/28 957/10 *345 957/11 966/4 957/29 Uradno glasilo slovenskih občin EUP ŠK-23 K1 ŠK-26/02 SSa poseg zid zid zid zid zid zid zid zid zid zid zid zid SEZNAM ZEMLJIŠČ NA OBMOČJU PROTIPOPLAVNIH UKREPOV V PUŠTALU – I. IN II. FAZA PUŠTAL I. FAZA k.o. Puštal Parc. št. 959/3 138/8 138/2 EUP ŠK-23/08 ZS 134/1 134/4 poseg zaščita brežin z rebri oporni zid, montažni elementi oporni zid, montažni elementi terase oporni zid, montažni elementi terase oporni zid, montažni elementi terase PUŠTAL II. FAZA k.o. Puštal Parc. št. 959/3 131/3 129/1 *85 128/2 *161 *97 128/3 128/1 127/1 126/1 125/12 941/5 EUP ŠK-23/05 ZD ŠK-24/05 SSa ŠK-23/05 ZD ŠK-24/05 SSa ŠK-24/05 SSa ŠK-23/05 ZD ŠK-24/05 SSa ŠK-24/05 SSa ŠK-23/05 ZD ŠK-24/05 SSa ŠK-23/05 ZD ŠK-24/05 SSa poseg zaščita brežin z rebri zaščita brežin z rebri zaščita brežin z rebri lokalno ščitenje objekta lokalno ščitenje objekta lokalno ščitenje objekta zaščita brežin z rebri zaščita brežin z rebri, lokalno ščitenje objekta zaščita brežin z rebri zaščita brežin z rebri lokalno ščitenje objekta zaščita brežin z rebri Stran 409 Št. 8/2023 10.2 2023 Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA ZREČE 194. Odlok o spremembah Odloka o delovnih telesih v Občini Zreče Na podlagi prvega in drugega odstavka 30. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 19. in drugega odstavka 25. člena Statuta Občine Zreče (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/16, 26/18 in 2/23) je Občinski svet Občine Zreče na 3. redni seji, dne 11. 1. 2023 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O DELOVNIH TELESIH V OBČINI ZREČE 1. člen V Odloku o delovnih telesih v Občini Zreče (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/14) se v 19. členu prvi odstavek spremeni tako, da se glasi: »(1) Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja ima sedem članov, ki jih občinski svet imenuje izmed svojih članov.« 2. člen V 20. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi: »(1) Statutarno pravna komisija ima sedem članov.« 3. člen Po uveljavitvi tega odloka se izvede postopek imenovanja dodatnih članov Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, ter postopek imenovanja vseh ostalih stalnih delovnih teles Občinskega sveta Občine Zreče v mandatnem obdobju 2022-2026. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0011/2022-3 Datum: 16. 01. 2023 Občina Zreče mag. Boris Podvršnik, župan Stran 410 Št. 8/2023 10.2 2023 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM Javni razpis za sofinanciranje programov za mlade in projektov, povezanih z delom mladih (mladinskih centrov) v občini Cerklje na Gorenjskem iz proračuna Občine Cerklje na Gorenjskem za leto 2023 Stran OBČINA GORNJI GRAD Sklep o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje stanovanjske gradnje Prekštan (ID 1719) Stran 400 OBČINA LJUTOMER Sklep št. 10 o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča na območju posamične poselitve v k.o. 270 – Nunska Graba (ID3323) Sklep št. 11 o lokacijski preveritvi za določitev obsega stavbnega zemljišča na območju posamične poselitve na delu parc. št. 576/1, 577 in 578 v k.o. 249 – Kuršinci (ID3330) Sklep o razglasitvi leta 2023 za »Leto prleških vrednot in zelene pismenosti«. Stran 400 OBČINA PREVALJE Javni razpis za subvencioniranje malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Prevalje v letu 2023 Stran 402 OBČINA RADENCI Sklep o zadržanju izvajanja Sklepov o imenovanju odborov in komisiji Občine Radenci, sprejetih na 2. redni seji Občinskega sveta Občine Radenci Sklep o imenovanju Odbora za varstvo okolja, urejanje prostora in gospodarske javne službe Sklep o imenovanju Odbora za proračun, finance in premoženjske zadeve Sklep o imenovanju Statutarno pravne Komisije Sklep o imenovanju Odbora za šport in turizem Sklep o imenovanju Odbora za družbene dejavnosti Sklep o imenovanju Odbora za gospodarstvo, obrt in podjetništvo Sklep o imenovanju Odbora za kmetijstvo Sklep o imenovanju Nadzornega odbora 394 401 401 404 405 405 405 406 406 406 406 407 193. OBČINA ŠKOFJA LOKA Popravek sklepa o ugotovitvi obstoja javne koristi 407 194. OBČINA ZREČE Odlok o spremembah Odloka delovnih telesih v Občini Zreče 410 o Stran 411