• 17 DNEVNIH REDOV SKUPŠČIN OBČINE, MESTA IN SAMOUPRAVNIH INTERESNIH SKUPNOSTI Letos bo treba za varstvo dojenčka v vzgojnovarstvenem zavodu odšteti mesečno od 153 do 538 dinarjev več kot lani, za varstvo pred-šolskega otroka pa 115 do 405 dinarjev več, pač odvisno od osebnih dohodkov staršev. Za toliko so se lani poprečno povišali tudi mesečni dohodki na člana družinske skupnosti. Najman j, to je 718 dinarjev za dojenčka in 537 za predšolskega otroka (to je 20 odstotkov od polne cene varstva), bodo plačali tisti, katerih mesečni dohodek na družin-skega člana zanaša manj kot 2.340 dinarjev. Tisti, pa ki zaslužijo toli-ko, da imajo dohodek na družinskega člana večji od 6.625 dinarjev, bodo prispevali 70 odstotkov od dejanske cene varstva, to je 2.5 15 di-narjev za dojenčka in 1.882 za predšolskega otroka. IZVRŠNI SVET O OBRAMBNIH PRIPRAVAH Izvršni svet občinske skupščine je na svoji 80. seji obravnaval stanje obrambnih priprav v občini. Iz poročila in razprave o njem izhaja, da izvajamo obrambne priprave v občini pretežno v skladu s sprejetim piogramom. Znaten napredek je dosežen v smeri podružbljanja SLO in DS, nenehno se širi krog aktivnih udeležencev pri izvajanju obrambnih in družbeno samozaščitnih nalog. Posebno pozornost je izvršni svet namenil vsebinskem dograjeva-nju in materialnem usklajevanju obrambnih priprav v OZD, KS. SIS in v občini. Od vseh teh pripravah pa je potrebno izvajati tudi dogo-vorjeno kadrovsko politiko na področju SLO in DS. Sprejet je bil rokovnik za izdelavo materialnih bilanc in potreb po določenih, za vojno proizvodnjo neobhodno potrebnih surovinah in reprodukcijskem materialu, energiji, prevozih in delovni sili. Izvršni svet je določil vsebino poročila o obrambnih pripravah in sklenil, da ga predloži v obravnavo in sprejem svetu za splošno Ijudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito skupščine občine, skraj-šana oblika v obravnavo vsem zborom skupščine občine. Sekretariat za ljudsko obrambo bo v sodelovanju z drugimi resor-nimi upravnimi organi sklical posvetovanja z najodgovornejšimi izva-jalci obrambnih priprav v OZD, KS in SIS, na katerih naj še razčistijo morebitne nejasnosti, posredujejo konkretno vsebino nalog in dajo navodila /a njihovo izvajanje. Lahko ugotovimo, da je v minulem obdobju dosežen znaten napre-dek v organizacijskem, kadrovskem in vsebinskem dograjevanju obrambnih načrtov in izvajanju nalog SLO in DS. Prav bi bilo, da bi tudi delavce v OZD in delegate skupščine krajev-nih skupnosti odgovorni izvajalci obrambnih priprav seznanili s pote-kom in doseženo stopnjo izvajanja nalog na področju SLO in DS ter jim predložili v obravnavo in sprejem programe za bodoče delo. Z. T.