URADNE OBJAVE OBCiN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SEŽANA KOPER, 30. decembra 1980 Št. 34 VSEBINA Občina Hirska Bistrica — ODLOK o najvišji najemnini za postovne stavbe in postovne prostore. ODLOK o spremembi odtoka o detni nadomestitvi stanarine in drugi družbeni pomoči v stanovanjskem gospodarstvu — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranji programov občinske izobraievatne skupnosti Hirska Bistrica v tetu t98! — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranje programov občinske kutturne skupnosti Itirska Bistrica v tetu t98t — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranje programov občinski zdravstvene skupnosti Hirska Bistrica v tetu 1981 — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranje programov družbenega varstva otrok v tetu t98t — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranje programov občinske skupnosti sociatnega skrbstva Hirske Bistrica v tetu 198 ! — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranje programov občinske tetesnokutturne skupnosti Hirska Bistrica v tetu 198! — ODLOK o dotočitvi obveznosti za financiranje programov občinske skupnosti za zapostovanje Hirska Bistrica v tetu 1981 — ODLOK o prispevku za pridobivanje stavbnih zemtjišč in izgradnjo komunatnih objektov in naprav individuale in kotek-tivne rabe v tetu 1981 — ODLOK o prispevku za varstvo pred požarom za teto !98t — ODLOK o začasnem financiranju proračunskih potreb občine Hirska Bistrica v prvem trimesečju 1981 — ODLOK o pravicah in dotžnostih občinskih organov na področju družbene kontrote cen ter o načinu uresničevanja posebnega družbenega interesa pri opravtjanju natog občinske skupnosti za cene — ODLOK o spremembah in dopotnitvah statuta občine Hirska Bistrica — ODLOK o organizaciji in detovnem področju občinskih upravnih organov in strokovne stužbe občinske skupščine in izvršnega sveta Občinska votitna komisija Hirska Bistrica — POPRAVEK poročita o izidu gtasovanja na referendumu za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje izgradnje in obnove objektov osnovnega šotstva in otroškega varstva ter za sofinanciranje komunatnih in drugih potreb krajevnih skupnosti Občina Izo!a — ODLOK o spremembi odtoka o pripravi in sprejetju družbenega ptana občine Izota za obdobje od teta 1981 1985 — ODLOK o začasnem financiranju proračunskih potreb občine Izola za teto 1981 . . — ODLOK o določitvi prispevne stopnje za občinsko izobraze- vatno skupnost za teto 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko kutturno skupnost za teto 1981 . , . — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko zdravstveno skupnost za teto 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občmsko skupnos sociatnega skrbstva za teto 1981 .... . — ODLOK o dotočitvi prispevnih stopenj za obctnsko skup otroškega varstva itrza skupnost za zapostovanje za e ° — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občmsko ra vatno skupnost za teto 198! — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko tetesnokut-turno skupnost za teto 198! — ODLOK o dotočitvi stopnje za samoupravno komunatno interesno skupnost občine izota za teto t981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za samoupravno komunatno interesno skupnost občine Izota — enoto za upravtjanje s stavbnim zemtjiščem za teto 1981 Občina Koper — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko izobraževalo skupnost za teto t98! — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko kutturno skupnost za teto 198! — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko zdravstveno skupnost za teto 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevnih stopenj za skupnost otroškega varstva, skupnost sociatnega skrbstva in skupnost za zapostovanje občine Koper za teto 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko razisko- vatno skupnost za teto 198! t — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko tetesnokut-turno skupnost za teto t98! — ODLOK o dotočitvi stopnje prispevka za financiranje oprav-tjanih kolektivnih komunatnih storitev, vzdrževanja in obnav-tjanja komunatnih objektov in naprav skupne vabe ter opravljanja cestne dejavnosti v občini Koper v tetu !98t — SKLEP o javni razgrnitvi osnutka spremembe urbanističnega reda občine Koper za območje krajevne skupnosti Šmarje — SKLEP o javni razgrnitvi osnutka spremembe urbanističnega reda občine Koper za območje krajevne skupnosti Vangane! Občina Piran — ODLOK o spremembi odtoka o pripravi in sprejetju družbenega ptana občine Piran za obdobje od teta 1981 —1985 — ODLOK o spremembi odtoka proračuna občine Piran za teto 1980 — ODLOK o začasnem financiranju proračunskih potreb občine Piran za čas od 1. januarja do .H. marca !981 — ODLOK o spremembah odtoka o graditvi in zgrajevanju zaklonišč na območju občine Piran — ODLOK o sprejemu zazidalnega načrta za območje obrtne cone Lucija — PRAVILNIK za izvajanje zazidatnega načrta obrtne cone Lucija ___ ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko izobraže- vatno skupnost Piran za teto 198! — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko kutturno skupnost za teto 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko zdravstveno skupnost za teto 1981 ___ ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za skupnost sociatnega skrbstva občine Piran za teto !981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za skupnost otroškega varstva občine Piran za teto 198! — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko razisko-vatno skupnost za teto 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko skupnost za zapostovanje Piran za teto 1981 349 URADNE OBJAVE 30. decembra — Št. 34 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za tetesnokutturno skupnost Občine Piran za !eto t981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje zavezancem, ki niso podpisati samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za vzdrževanje in obnovo komunatnih objektov in naprav skupne rabe v občini Piran za teto t98! iz sredstev za obatno cesto — SKLEP o imenovanju začasnega predsednika kotegijskega poslovodnega organa v turistično hotetskem podjetju Portorož — SKLEP o imenovanju začasnega individualnega postovodnega organa v obatno-kraški turistični postovni skupnosti Portorož — SKLEP o sprejemu ugotovitev komisije za spremtjanje obtiko-vanja predtoga dogovora o temetjih družbenega ptana občine Piran za teto !981 —1985 — SKLEP o sogtasju k povišanju cen za odvoz smeti neposrednim uporabnikom za teto t98t Občina Postojna — ODLOK o spremembi odtoka o pripravi in sprejetju srednjeročnega družbenega ptana s prostorskim ptanom občine Postojna zaobobje !98!—1985 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko izobraževalno skupnost Postojna za združevanje sredstev v tetu t981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko kulturno skupnost Postojna za združevanje sredstev v tetu 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko zdravstveno skupnost Postojna za združevanje sredstev v tetu 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko skupnost otroškega varstva Postojna za združevanje sredstev v tetu 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko skupnost sociatnega skrbstva Postojna, za združevanje sredstev v tetu 1981 — ODLOK o prispevku za zapostovanje v tetu 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za raziskovatne skupnosti za združevanje sredstev v tetu 1981 — ODLOK o dotočitvi prispevne stopnje za občinsko tetesnokut-turno skupnost Postojna za združevanje sredstev v tetu 1981 — ODLOK o prispevku za financiranje natog programa samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Postojna za teto 1981 ' * Občina Sežana p — POPRAVEK odtoka proračuna občine Sežana za teto t98! — POPRAVEK odtoka o dotočitvi najniijega prispevka^ki ga organizacije združenega deta in druge organizacije namenijo za sotidarnostno graditev stanovanj in detno nadomeščanje stanarin ter za vzajemno graditev stanovanj v stanovanjskem gospodarstvu občine Sežana — POPRAVEK odtoka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja obrtnega zakona Samoupravna komunalna interesna skupnost občine Piran — SKLEP o cenah za odvoz smeti neposrednim uporabnikom Raziskovalna skupnost občine Piran — SKLEP o ugotovitvi vetjavnosti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana raziskovatne skupnosti občine Piran za obdobje t981 —1985. Občinska izobraževalna skupnost Koper — SKLEP o vrednosti programov občinske izobraževatne skupnosti Koper za teto !981 Kulturna skupnost občine Koper — SKLEP o vrednosti programov kuttumih dejavnosti v občin Koper za teto 1981 Skupnost otroškega varstva občine Koper — SKLEP o vrednosti programov otroškega varstva v občini Koper za teto 1981 Občinska skupnost socialnega skrbstva Koper — SKLEP o vrednosti programov sociatnega skrbstva v občini Koper za teto 1981 Raziskovalna skupnost občine Koper — SKLEP o vrednosti programov raziskovalne skupnosti občine Koper za teto t98 ! ' Telesnokulturna skupnost občine Koper — SKLEP o vrednosti programa tetesne kutture v občini Koper za teto !98t T OBČtNA !L!RSKA B)STR!CA Na podtagi .1. in 4. čtena odtoka o ukrepih neposredne družbene kon-trote cen za proizvode in storitve na območju občine Itirska Bistrica (Uradne objave, št. 14/75), t8. čtena zakona o postovnih stavbah in po-stovnih prostorih (Uradni tist SRS, št. 18/74) in 194. čtena statuta občine Itirska Bistrica je Skupščina občine Itirska Bistrica na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 29. decembra 1980 sprejeta ODLOK O NAJVIŠJI NAJEMNIN! ZA POSLOVNE STAVBE IN POSLOVNE PROSTORE L čten S tem odtokom se dotočajo najvišje najemnine za postovne stavbe in postovne prostore, s katerimi upravtja Samoupravna stanovanjska skupnost Itirska Bistrica 2. čten Za postovno stavbo se šteje stavba, ki je namenjena za postovne dejavnosti in se v ta namen pretežno tudi uporabtja. Za postovni prostor se šteje eden ati več prostorov, namenjenih za postovno dejavnost, ki so pravitoma gradbena cetota in imajo poseben gtavni vhod. Pri tem ni važno ati je prostor v postovni stavbi ati stanovanjski hiši. a) za postovne stavbe in postovne prostore, v katerih se opràvtja trgovska in gostinska dejavnost 45 b) za postovne stavbe in postovne prostore, v katerih se opravlja storitvena obrt 50 c) za postovne stavbe in postovne prostore, katere uporabljajo družbenopotitične organizacije, družbenopotitična skupnost, samoupravne interesne skupnosti, vzgojno izobraževatne in vzgojno varstvene ustanove, temetjne in druge organizacije združenega deta ter skupnosti za pisarniške prostore 20 d) za garaže 20 e) za kteti, sktadišča, tope in druge pomožne prostore 5 * 4. čten V ttorisno površino postovne stavbe oziroma postovnega prostora se vštevajo tudi pomožni prostori, kot so: sanitarije, garderobe, hodniki, pisarne in priročna sktadišča. 5. čten Stroški za komunatne storitve in drugi obratovatni stroški niso zajeti v najemnini in se zaračunavajo posebej. 6. čten Najemniki postovnih stavb in postovnih prostorov so dolini v roku 50 dni od uvetjavitve tega odtoka skteniti s Samoupravno stanovanjsko skupnostjo Ilirska Bistrica novo najemno pogodbo. ^ 7. čten 3. čten Glede na namembnost postovne stavbe ati postovnega prostora znaša najvišja mesečna najemnina: din/mi ttorisne površine Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah in se uporabtja od 1. januarja 1981 datje. $tevi)ka: 01Q-3Wi()-4/12 Itirska Bistrica. 29. decembra 1980 Predsednik dipt oec BOJAN BROZINA, l.r. 30. decembra — Št. 34 Na podlagi )3. in t9. člena zakona o družbeni pomoči v stanovanjskem gospodarstvu (Uradn. I.st SRS. št. S/72. 15/76 in n/77) in w čiena statuta občine litrska Bistrica je Skupščina občine Ilirska Bistrica .na seji zbora združenega deia, zbora krajevnih skupnosti in družbeno-poetičnega zbora dne 29. decembra 1980 sprejela URADNE OBJAVE 2. člen Po stopnji iz ! člena tega odloka plačujejo prispevek zavezanci za plačevanje prispevkov, ki niso sklenili samoupravnega sporazuma o temeljih plana občinske izobraževalne skupnosti Ilirska Bistrica za obdobje 1981 — 1985. ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O DELNI NADOMESTITVI STANARINE IN DRUGI DRUŽBENI POMOČI V STANOVANJSKEM GOSPODARSTVU L člen V odloku o delni nadomestitvi stanarine in drugi družbeni pomoči v stanovanjskem gospodarstvu (Uradne objave, št. 6/77, 51/78 in 5/80) -se 7. člen spremeni tako, da se glasi: Nosilec stanovanjske pravice je upravičen na delno nadomestitev stanarine, če je višina letnega dohodka gospodinjstva, glede na število članov gospodinjstva, manjša od mejnih vrednosti v naslednji tabeli znosnih izdatkov za stanarine: ZNOSNI IZDATKI ZA STANARINE V % OD LETNEGA DOHODKA GOSPODINJSTVA 5. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od 1. januarja 1981 dalje. Številka: 010-51/80-8/! Ilirska Bistrica, 29. 12. 1980 PREDSEDNIK Bojan BROZINA, dipl. oec., 1. r. Na podlagi 194. in 199. člena statuta občine Ilirska Bistrica in 5. odstavka 42. člena zakona o skupnih osnovah svobodne menjave dela (Uradni list SRS, št. 17/79) je Skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti enakopravno s skupščino občinske kulturne skupnosti Ilirska Bistrica dne 29. 12. 1980 sprejela Dohodkovni razred §t. Letni DDG din 1 Število članov gospodinjstva 2 3 4 5 6 7 8 * Znosni izdatek za stanarino v % od DDG 1. - 14.999 — 2. 15.000- - 29.999 3,3 3. 30.000- - 44.999 5,0 0,7 4. 45.000- - 59.999 7,0 2,6 5. 60.000- - 74.999 8,5 4,1 1.9 6. 75.000- - 89.999 9,7 5,4 2,1 0,6 7. 90.000- -104.999 10,8 6,4 3,1 1,7 1,1 0,6 8. 105.000- -119.999 11,7 7,3 4,0 2,6 2.0 1,5 0,9 0.7 9. 120.000- -134.999 12,5 8.1 4,8 3,4 2,8 2,3 1,7 1,5 Ml. 135.000- -149.999 13,2 8,8 5,6 4,1 3.5 3,0 2,1 2,0 11. 150.000- -164.999 13,8 9,5 6,2 4,7 4,1 3.6 3,1 2,8 12. 165.000- -179.999 14,4 10,1 6,8 5,3 4,7 4,2 3,7 3,4 13. 180.000- -194.999 15,0 10,6 7,3 5,9 5,3 4.7 4,2 4,0 14. 195.000- -209.999 15,5 11,1 7,8 6,4 5,8 5,2 4,7 4,5 15. 210.000- -224.999 15,9 11,6 8,3 6,8 6,2 5,7 5.2 4,9 16. 225.000- -239.999 16,3 11.9 8,6 7.2 6,6 6.1 5,5 5,3 17. 240.000- -254.999 16,8 12,4 9,1 7,7 7,1 6,6 6,0 5,8 18. 255.000- -269.999 17,2 12,8 9,5 8,1 7.5 7.0 6,4 6,2 19. 270.000—284.999 17,5 13,2 9,9 8,4 7,8 7,3 6,8 6,5 20. 285.000- -299.999 17,9 13,5 10,2 8,8 8.2 7,7 7.1 6,9 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od 1. januarja 1981 dalje. Številka: 010-5/77-4/2 Ilirska Bistrica, 29. decembra 1980 Predsednik dipl. oec. BOJAN BROZINA, l.r. ODLOK O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV OBČINSKE KULTURNE SKUPNOSTI ILIRSKA BISTRICA V LETU 1981 1. člen Za občinsko kulturno skupnost Ilirska Bistrica se za obdobje od 1. januarja do 51. decembra 1981 določa prispevek iz osebnega dohodka v višini 0,8! % po osnovi bruto osebni dohodek. 2. člen Po stopnji iz 1 člena tega odloka plačujejo prispevek zavezanci za plačevanje prispevkov, ki niso sklenili samoupravnega sporazuma o temeljih plana občinske kulturne skupnosti Ilirska Bistrica za obdobje 1981—1985. 5. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od 1. januarja 1981 dalje. Številka: 010-31/80-8/1 ... ilirska Bistrica. 29. t2. Ì980 . PREDSEDNiK Bojan BROZINA, dtp!, oec., 1. r. Na podlagi 194. in 199. člena statuta občine Ilirska Bistrica in 53. člena Zakona o zdravstvenem varstvu (Uradni list SRS, št. 1/80) je Skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti enakopravno s skupščino občinske zdravstvene skupnosti Ilirska Bistrica dne 29. 12. 1980 sprejela ODLOK O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV OBČINSKE ZDRAVSTVENE SKUPNOSTI ILIRSKA BISTRICA V LETU 198! *4)'"**-,' - - '1 - '' ' ' Na podlagi 194. in 199. člena statuta občine Ilirska Bistrica in 29. člena zakona o svobodni menjavi dela na področju vzgoje in izobraževanja (Uradni list SRS, št. 1/80) je Skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti enakopravno s skupščino občinske izobraževalne skupnosti Ilirska Bistrica, dne 29 12. 1980 sprejela O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV OBČINSKE IZOBRAŽEVALNE SKUPNOSTI ILIRSKA BISTRICA V LETU 1981 L člen Za občinsko izobraževalno skupnost Ilirska Bistrica se za obdobjeo I. januarja do 31. decembra j 98! določa prispevek iz osebnega dohodka v višini 6,22 % po osnovi bruto osebni dohodek. 1. člen Za občinsko zdravstveno skupnost Ilirska Bistrica se za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 1981 določa prispevek iz osebnega dohodka v višini 1,29 % in iz dohodka v višini 10,80% po osnovi bruto osebni dohodek. 2. člen Po stopnjah iz 1. člena tega odloka plačujejo prispevek zavezanci za plačevanje prispevkov, ki niso sklenili samoupravnega sporazuma o temeljih plana občinske zdravstvene skupnosti Ilirska Bistrica za obdobje 1981—1985. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah, porablja pa se od 1. januarja 1981 dalje. š,evilka:0l0-^80-8/. PREDSEDNiK "irska ^ '""° Bojan BROZiNA. dipl. oec.. I. r. 351 URADNE OBJAVE 30 decembra — Št. 34 Na pod!agi !94. in t99. čtena statuta občine Hirska Bistrica in 30. č)ena zakona o družbenem varstvu otrok (Uradni !ist SRS, št. 35/79) je Skupščina občine Hirska Bistrica na seji zbora združenega de!a in zbora krajevnih skupnosti enakopravno s skupščino skupnosti sociainega varstva Hirska Bistrica, dne 29. !2. !980 sprejeta 2. č!en -, Po stopnji iz t. čtena tega odtoka ptačujejo prispevek zavezanci za ptačevanje prispevkov, ki niso skteniti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana občinske tetesnokuhurne skupnosti Hirska Bistrica za obdobje t98t —!985. ODLOK O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV DRUŽBENEGA VARSTVA OTROK V LETU t98t I. čten Za občinsko skupnost otroškega varstva se za obdobje od 1. januarja do 31. decembra Ì981 dotoči prispevek iz osebnega dohodka po osnovi bruto osebni dohodek v višini t,70 % po detovnem mestu in prispevek v višini 1,50% po domicitu. Za skupne programe v SR Stoveniji se dotoča prispevek iz osebnega dohodka po osnovi bruto osebni dohodek v višini 1,16 % po detovnem mestu. 2. čten Po stopnji iz I. čiena tega odtoka ptačujejo prispevek zavezanci za ptačevanje prispevkov, ki niso skteniti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana občinske skupnosti otroškega varstva Hirska Bistrica za obdobje !981—1985. 3. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa se od 1. januarja t98t dat je. Števitka: 010-31/80-8/1 Hirska Bistrica, 29. <2. <980 „ . PREDSEDNIK Bojan BROZINA, dipt, oec., !. r. 3. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa se od !. januarja !98! datje. Števitka: 0)0-1 t/KO-M «irska Bistrica. 29. <2. <980 PREDSEDNIK Bojan BROZINA. dipt, oec., !. r. Na podtagi Ì94. in Ì99. etena statuta občine Hirska Bistrica in 43. etena zakona o zapostovanju in zavarovanju za primer brezposetnosti (Uradni tist SRS, št. 8/78) je Skupščina občine Hirska Bistrica na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti enakopravno s skupščino skupnosti sociainega varstva Hirska Bistrica dne 29. 12. !980 sprejeta ODLOK O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV OBČINSKE SKUPNOSTI ZA ZAPOSLOVANJE ILIRSKA BISTRICA V LETU t981 L čten Za občinsko skupnost za zapostovanje Hirska Bistrica se za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 1981 dotoči prispevek iz dohodka po osnovi bruto osebni dohodek v višini 0,33 %. Na podtagi 194. in 199. čtena statuta občine Hirska Bistrica in 20. čtena zakona o sociatnem skrbstvu (Uradni tist SRS, št. 35/79) je Skupščina občine Hirska Bistrica na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti enakopravno s skupščino skupnosti sociatnega varstva Hirska Bistrica, dne 29. 12. 1980 sprejeta ODLOK O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV OBČINSKE SKUPŠNOSTI SOCIALNEGA SKRBSTVA ILIRSKA BISTRICA V LETU 1981 1. čten Za občinsko skupnost sociatnega skrbstva se za obdobje od 1. januarja do 31. decembra t981 dotoči prispevek iz osebnega dohodka v višini !,34% po osnovi bruto osebni dohodek. 2. čten Po stopdji iz 1. čtena tega odtoka ptačujejo prispevek zavezanci za ptačevanje prispevkov, ki niso skteniti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana občinske skupnosti sociatnega skrbstva Itirska Bistrica za obdobje 1981—1985. 3. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa se od 1. januarja 198! datje. Števitka: 010-31/80-8/1 PRFrmpnNTK Muk, '2- "8" „.jan .ROZINA, dip., oec.... r. Na podtagi 194. čtena statuta občine Hirska Bistrica in 19. čtena zakona o svobodni menjavi deta na področju tetesne kutture (Uradni tist SRS, št. 35/79) je Skupščine občine Hirska Bistrica na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 29. 12. 1980 sprejeta ODLOK O DOLOČITVI OBVEZNOSTI ZA FINANCIRANJE PROGRAMOV OBČINSKE TELESNOKULTURNE SKUPNOSTI ILIRSKA BISTRICA V LETU 1981 1. čten Za občinsko tetesnokutturno skupnost Hirska Bistrica se za obdobje od 1. januarja do 31. decembra 1981 dotoča prispevek iz osebnega dohodka v višini 0,27 % po osnovi bruto osebni dohodek. 2. čten Po stopnji iz 1. čtena tega odtoka ptačujejo prispevek zavezanci za ptačevanje prispevkov, ki niso skteniti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana občinske skupnosti za zapostovanje Itirska Bistrica za obdobje 1981—1985. 3. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah, uporabtja pa se od 1. januarja 1981 datje. Števitka: 010-31/80-8/1 Hirska Bistrica, 29. 12. 1980 PREDSEDNIK Bojan BROZINA, dipt, oec., !. r. Na podtagi 74. čtena zakona o komunatnih dejavnostih posebnega pomena (Uradni tist SRS, št. 24/75 in 13/77) in 194. čtena statuta občine Hirska Bistrica je Skupščina občine na seji zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 29. 12. 1980 sprejeta ODLOK O PRISPEVKU ZA PRIDOBIVANJE STAVBNIH ZEMLJIŠČ IN IZGRADNJO KOMUNALNIH OBJEKTOV IN NAPRAV INDIVIDUALNE IN KOLEKTIVNE RABE V LETU 1981 1. člen Zavezanci za prispevek za pridobivanje stavbnih zemljišč in izgradnjo komunatnih objektov in naprav individuale in kolektivne rabe, ki niso skteniti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana samoupravne komunatne interesne skupnosti občine Hirska Bistrica za obdobje 1981—1985 ptačujejo v tetu 1981 prispevek iz dohodka po osnovi osebnega dohodka in sicer za: — pridobivanje stavbnih zemtjiič — po stopnji 1,05 % — izgradnjo komunatnih objektov in naprav individuatne in kolektivne rabe — po stopnji 1,50%. 2. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah. Števitka: 010-31/80-8/1 PREDSEDNIK Itirska Bistrica, 29. 12. 1980 Bojan BROZINA, dipt. oec. !. r. 31. decembra — $1.34 URADNE OBJAVE Na podlagi 74. čtena zakona o varstvu pred požarom . SRS. it. y?6) na podtagi [94. čtena statuta občine ttirski " Skttpičtna občine ttirska Bistrica na seji zbora združenega dek in zbira [trajevnih skupnosti dne 29. t2.)980 sprejeta ^ '"zbora ODLOK O PRISPEVKU ZA VARSTVO PRED POŽAROM V LETU )98t L čten Zavezanci za prispevek za varstvo pred požarom, ki niso skteniti samoupravnega sporazuma o temetjih ptana samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Itirska Bistrica za obdobie )98t-t985, ptačujejo v tetu [981 prispevek iz dohodka za varstvo pred požarom po osnovi osebnega dohodka — po stopnji 0.29%. 2. č!en Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih obiavah Številka: 010-31/80-8/1 ' Ilirska Bistrica, 29. t2. 1980 PREDSEDNIK Bojan BROZINA, dipl. oec., 1. r. Na podlagi 26. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74) in 194. člena statuta občine Ilirska Bistrica, je skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 29. 12. 1980 sprejela I UVODNE DOLOČBE L člen Ta odlok ureja skupaj z zakonom o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen (v nadaljnjem besedilu: zvezni zakon) in zakonom o pravicah in dolžnostih organov družbenopolitičnih skupnosti na področju družbene kontrole cen in o skupnostih za cene (v nadaljnjem besedilu: republiški zakon) pravice in dolžnosti organov občine Ilirska Bistrica na področju družbene kontrole cen ter organizacije in pristojnosti skupnosti za cene občine Ilirska Bistrica. 2. člen Organi občine Ilirska Bistrica opravljajo v primerih, ki jih določajo zvezni zakon, republiški zakon in ta odlok družbene kontrolo cen s tem, da nastopajo z ustreznimi ekonomskimi ukrepi ter predpisujejo ukrepe neposredne kontrole cen 3. člen Za urejanje medsebojnih odnosov, usklajevanje svojih interesov in uresničevanje pravic in obveznosti na področju cen ustanovijo samoupravne organizacije in skupnosti z območja občine Ilirska Bistrica občinsko skupnost za cene. Naloge in dela, ki jih opravlja občinska skupnost za cene, so naloge in dela posebnega družbenega pomena. Skupnost za cene občine Ilirska Bistrica ima javna pooblastila, določena z zveznim in republiškim zakonom ter s tem dotokom. ODLOK O ZAČASNEM FINANCIRANJU PRORAČUNSKIH POTREB OBČINE ILIRSKA BISTRICA V I. TRIMESEČJU 1981 L člen Do sprejetja proračuna občine Ilirska Bistrica za leto 1981 se bodo potrebe občinskih upravnih organov in drugih proračunskih uporabnikov za I. trimesečje 1981 začasno financirale na podlagi proračuna občine Ilirska Bistrica za leto 1981). 2. člen Razporeditev prihodkov proračuna za potrebe iz L člena tega odloka ne sme presegati 25 % vseh sredstev razporejenih z odlokom o proračunu za leto 1980. 3. člen Določila odloka o proračunu občine Ilirska Bistrica za leto 1980 se smiselno uporabljajo tudi v času začasnega financiranja v letu 1981. 4. člen V primeru neenakomernega dotoka proračunskih sredstev je Izvršni svet Skupščine občine Ilirska Bistrica pooblaščen, da za nemoteno izvrševanje proračunskih odhodkov najame posojilo iz sredstev rezerv občine Ilirska Bistrica. Posojilo mora biti vrnjeno najkasneje do 31. decembra 1981. 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se od L januurja 1981 dalje. Številka: 0I0-29/80-HV7 Ihrska Bistrica, 29. 12. 1980 PREDSEDNIK Bojan BROZINA, dipl. oec., 1. r. Na podlagi 67. člena zakona o temeljih sistema cen in družben! kontroli cen (Uradni list SFRJ, št. 1/80), 17. člena zakona o pračah dolžnostih organov družbenopolitičnih skupnosti na po bent kontrole cen in o skupnostih za cene (Uradni list SRS, st. <- )' 193. člena statuta občine Ilirska Bistrica je Skupščina občme Ihrska Bistrica na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnost! m r benopolitičnega zbora dne 29. 12. 1980, sprejela o PRAVICAH IN DOLŽNOSTIH OBČINSKIH ORGANOV NA PODROČJU DRUŽBENE KONTROLE CEN TER ° URESNtČEVANJA POSEBNEGA DRUŽBENEGA IN RES^ PRI OPRAVLJANJU NALOG OBČINSKE SKUPN rPMc II PRAVICE IN DOLŽNOSTI ORGANOV OBČINE ILIRSKA BISTRICA NA PODROČJU DRUŽBENE KONTROLE CEN 4. člen Izvršni svet Skupščine občine Ilirska Bistrica (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet) opravlja družbeno kontrolo cen proizvodov in storitev, za katere je z dogovorom republike in občin o določitvi njihovih pristojnosti na področju družbene kontrole cen določeno, da so v pristojnosti občin. 5. člen Izvršni svet lahko sklepa z Izvršnim svetom Skupščine SR Slovenije in s pristojnimi organi drugih občin v SR Sloveniji dogovore o izvajanju politike cen, ki je določena v aktu o uresničevanju družbenega plana v posameznem letu. 6. člen Izvršni svet nadzoruje delo skupnosti za cene občine Ilirska Bistrica, ki se nanaša na izvrševanje javnih pooblastil in drugih pravic določenih z zveznim in republiškim zakonom ter s tem odlokom in odloča o pritožbah zoper odločbe občinske skupnosti za cene. 7. člen Izvršni svet lahko zaradi zagotavljanja stabilnosti trga in gibanja cen in uresničevanja družbenega plana predlaga Skupščini občine Ilirska Bistrica, da predpiše obveznost, da se začne postopek družbenega dogovarjanja oziroma samoupravnega sporazumevanja o cenah proizvodov in storitev, ki so v pristojnosti občine ter določi rok za začetek postopka. 8. člen Izvršni svet nastopa zato, da se usklajujejo tekoča razmerja med ponudbo in povpraševanjem in zagotavlja enotnost in stabilnost trga ter enakopravnost pri pridobivanju dohodka z ukrepi zlasti na področju delitve dohodka, kreditne politike, politike davkov in prispevkov, prometa blaga in storitev, blagovnih in drugih rezerv ter splošne, skupne in osebne porabe. 9. člen Izjemoma, če z ukrepi iz prejšnjega člena in z ukrepi določenimi v sklenjenih samoupravni sporazumih in družbenih dogovorih, ni mogoče zagotoviti stabilnih odnosov na trgu in drugih odnosov, ki so pomembni za uresničevanje določene politike cen, če pride ali se pričakuje, da bo prišlo do večjih motenj na trgu in v gibanju cen ali če postane vprašljivo uresničevanje nalog, določenih z družbenimi plani in z drugimi akti oziroma, da se prepreči monopolni vpliv na oblikovanje cen, lahko izvršni svet predpiše ukrepe neposredne kontrole cen iz zveznega zakona. 353 URADNE OBJAVE 30. decembra — Št. 34 K), čten izvršni svet je dotžan v primeru, ko tzvršni svet Skupščine SR Stove-nije s predpisom v sktadu s t4. čtenom repubtiškega zakona ugotovi, da obstajajo pogoji za predpisovanje ukrepov neposredne kontrote cen iz pristojnosti občin in dotoči pristojnim občinskim organom natančnejša merita in pogoje za predpisovanje teh ukrepov, predpisati ukrepe neposredne kontrote cen. tl. čten Če izvršni svet predpiše ukrep neposredne kontrote cen, ki vetja za vse proizvode in storitve, katerih cene so v pristojnosti občine, mora o tem takoj obvestiti Skupščino občine Itirska Bistrica. 12. čten Če izvršni svet oceni, da cene posameznih proizvodov in storitev iz pristojnosti občine ogrožajo iivtjenjski standard detovnih tjudi in občanov, dotoči najvišje cene oziroma najvišje ravni cen teh proizvodov in storitev ter uvede v sktadu z zakonom kompenzacije. Izvršni svet zagotovi in dotpči kompenzacije v sktadu z zakonom tudi v drugih primerih, če z ukrepom neposredne kontrote cen predpiše ceno, ki je nižja od cene, ki bi se obtikovata po meritih, dotočenih in z zveznim zakonom ter s tem prizadene enakopravnost, samoupravnih organizacij in skupnosti pri pridobivanju dohodka in razpotaganju z rezultati deta. 13. čten Izvršni svet opravtja poteg zadev, posebej dotočenih s tem odtokom, tudi vse druge zadeve družbene kontrote cen, za katere je z zveznim zakonom dotočeno, da jih opravtja pristojni organ družbenopotitine skupnosti, če se nanašajo na proizvode in storitve, katerih cene so v občinski pristojnosti. III SKUPNOST ZA CENE OBČINE ILIRSKA BISTRICA * 14. čten Natoge in deta na področju cen za proizvode in storitve iz pristojnosti občine, dotočene z zveznim in repubtiškim zakonom ter s tem odtokom opravtja Skupnost za cene občine Itirska Bistrica (v nadatjnjem besedi-!u: skupnost). Skupnost ustanovijo samoupravne organizacije in skupnosti z območja občine Itirska Bistrica s samoupravnim sporazumom, ki ga sklenejo v Notranjski medobčinski gospodarski zbornici Postojna. Samoupravni sporazum se sktene v sktadu z družbenim dogovorom, ki ga sktenejo Izvršni svet Skupščine občine Itirska Bistrica, Notranjska medobčinska gospodarska zbornica Postojna, Občinska konferenca SZDL Itirska Bistrica, Občinski svet ZSS Itirska Bistrica in organizacija potrošnikov na ravni občine V upravtjanju skupnosti sodelujejo, poteg samoupravnih organizacij in skupnosti, ki jo ustanovijo, tudi drugi udeteženci družbenega dogovora iz prejšnjega odstavka na način, ki ga dotoča ta odtok. 15. čten Skupnost opravtja zlasti nastednja deta in natoge: 1. priprav!ja skupaj z Republiško skupnostjo za cene in skupnostmi za cene drugih občinv SR Sloveniji sktadno z razvojnimi in planskimi usmeritvami osnove za določanje potitike cen v SR Stoveniji; 2. predtaga ukrepe za izvajanje potitike cen: 3. opravtja z zveznim zakonom dotočene natoge in deta v zvezi s samoupravnim sporazumevanjem in družbenim dogovarjanjem o cenah ter izkazuje po potrebi strokovno pomoč pri samoupravnem sporazumevanju in družbenem dogovarjanju; 4. se udeležuje sklepanja samoupravnih sporazumov in družbenih dogovorov, s katerimi se urejajo vprašanja na področju cen proizvodov in storitev, ki so v pristojnosti občin; 5. opravtja natoge in deta družbene kontrote cen, ki jih dotoča zvezni zakon; 6. opravtja natoge in deta neposredne kontrote cen, ki jh dotoča zvezni zakon; 7. predtaga izvršnemu svetu izdajo ukrepov neposredne kontrote cen in drugih ukrepov; 8. spremlja in anatizira gibanje razmerij v cenah za proizvode in storitve; 9. sodetuje z Repubtiško skupnostjo za cene in drugimi občinskimi skupnostmi za cene v SR Stoveniji. 16. čten Skupnost poroča najmanj enkrat na teto Skupščini občine Itirska Bistrica in izvršnemu svetu o izvajanju dotočene potitike cen. . ' ' 17. čten Organa skupnosti sta svet skupnosti in predsednik skupnosti. ' 18. čten Da se zagotovi uresničevanje posebnega družbenega interesa, sodelovanje s skupnostmi za cene drugih družbenopolitičnih skupnosti, udetežba pri detu in uresničevanje vptiva udetežencev družbenega dogovora in samoupravnega sporazuma iz 14. člena tega odtoka na deto skupnosti, se ustanovi svet skupnosti (v nadatjnjem beseditu: svet). Svet se ustanovi in deta v sktadu z načeti delegatskega sistema. 19; čten Svet ima petnajst čtanov. Dva čtana sveta imenuje in razrešuje izvršni svet izmed svojih članov. Notranjska medobčinska gospodarska zbornica Postojna detegira v svet osem čtanov iz vrst temeljnih in drugih organizacij združenega deta in skupnosti ter obrtnega združenja iz območja občine Itirska Bistrica tako, da so zastopani detegati praviloma iz vsake dejavnosti oziroma panoge, za katere je družbena kontrota cen v občinski pristojnosti, pa tudi najmanj eden detegat temetjne ati druge organizacije združenega deta, katere družbena kontrota cen ni v pristojnosti občine. Dva čtana imenujejo v svet samoupravne interesne skupnosti družbenih dejavnosti. Občinska konferenca SZDL Itirska Bistrica, Občinski svet ZSS Itirska Bistrica in organizacija potrošnikov na ravni občine delegirajo v svet po enega čtana. 20. čten Svet ztasti: 1. pripravtja osnove za dotočanje potitike cen in predtaga ukrepe za izvajanje dotočene potitike cen v sktadu z zakonom; 2. opravtja posamezne natoge in deta v zvezi s samoupravnim sporazumevanjem in družbenim dogovarjanjem o cenah v sktadu z zveznim zakonom; 3. obravnava predtoge in mnenja Gospodarske zbornice Stovenije in Notranjske medobčinske gospodarske zbornice Postojna ter sptoš-nih združenj v zvezi z razčtenitvijo meri! in zavzema do njih statišča; 4. obravnava izvajanje dotočene potitike cen; 5. opravtja natoge in deta družbene kontrote cen, dotočene z zveznim in repubtiškim zakonom; 6. predtaga ukrepe neposredne kontrote cen ter druge ukrepe na področju cen; 7. obtikuje statišča o vprašanjih, gtede katerih sodetuje skupnost z Repubtiško skupnostjo za cene; 8. sprejme statut skupnosti; 9. sprejema tetni detovni program skupnosti; 10. sprejema finančni načrt in zaključni račun ter sprejema tetno poročito o detu skupnosti; 11. dotoča višine ptačita za storitve, ki jih opravtja skupnost; 12. dotoča, kateri podatki in tistine pomenijo postovno ati drugo tajnost; 13. obravnava in sprem!ja opravtjanje natog in det skupnosti in nastopa z ukrepi za njihovo izvršitev; 14. v sogtasju z izvršnim svetom voti in razrešuje predsednika skupnosti, ki je tahko hkrati predsednik sveta; 15. voti in razrešuje predsednika sveta; 16. sprejme postovnik o svojem detu. 21. čten O vprašanjih, ki se nanašajo na neposredno kontrolo cen, odtoČa svet soglasno, o vseh drugih vprašanjih s svojega delovnega področja pa z večino gtasov. Če se v svetu pri odločanju o vprašanjih, o katerih odtoča sogtasno, sogtasje ne doseže, obvesti svet o spornem vprašanju izvršni svet, ki dokončno odtoči o spornem vprašanju. 22. čten Predsednik sveta sktiče sejo sveta na svojo pobudo, na zahtevo enega ati več čtanov sveta, na zahtevo izvršnega sveta ati na zahtevo predsednika skupnosti, predtaga dnevni red seje in predseduje sejam sveta. 30 decembra — Št 34 URADNE OBJAVE 354 23. čten Prtds^nik skupnosti predstavlja, zastopa in popisuje skupna, ie ^woren za zakon.tost njenega dela, skrbi za izvajanje aktov svè a ter za uresntčevan,e sodelovanja z Republiško skupnostjo za cene z drugimi občinsktm, skupnostmi, z občinskimi organi in organizacijami z družbeno poltt,čn,m, m drugimi organizacijami, z zbornico ter dru-gimi samoupravnim! organizacijam! in skupnostmi. Predsednik skupnosti ztasti: — predtaga akte, ki jih sprejema svet; — do!oča predtog poročita o detu skupnosti; - predlaga delovni program skupnosti in spremlja njegovo izvrie- vanje; - koordinira deto pri pripravi gradiva za seje sveta; - organizira opravtjanje anatitičnih, strokovnih in drugih natog in det na področju cen in skrbi, da se opravijo; - opravtja natoge in deta, ki so po statutu skupnosti, aktih sveta in odtokih izvrSnega sveta sktadno z zakonom v njegovi pristojnosti. Ce predsednik skupnosti meni, da akt sveta ni v sktadu z ustavo, zakonom ati samoupravnim sptošnim aktom skupnosti, opozori na to svet. Ce svet ktjub opozoritu vztraja pri svojem aktu, obvesti predsednik skupnosti v treh dneh od opozorita o tem izvršni svet. Predsednik skupnosti sme biti na isto dotžnost izvotjen največ dvakrat zaporedoma 24. čten Skupnost ima statut Statut potrdi Skupščina občine Hirska Bistrica. IV PREHODNE !N KONČNE DOLOČBE 25. čten Z dnem, ko začne vetjati ta odtok, preneha vetjati odtok o ukrepih neposredne družbene kontrote cen za proizvode in storitve na območju občine Hirska Bistrica (Uradne objave, št. 14/73). 26. čten Ta odtok začne vetjati nastednji dan po objavi v Uradnih objavah. Stcvitka: 38-5/8H-4/Ì2 V Hirski Bistrici, 29. !2. t98H. PREDSEDNIK BOJAN BROZ1NA, dipt. oec. t.r. Na podtagi 193. in 277 čtena statuta občine Hirska Bistrica je Skupščina občine Hirska Bistrica na seji zbora združenega deta, zbora krajevnih skupnosti in družbenopotitičnega zbora dne 29. t2. 1980, sprejeta * ODLOK O SPREMEMBAH !N DOPOLNITVAH STATUTA OBČtNE ILIRSKA BISTRICA 1. čten Statut občine Hirska Bistrica (Uradne objave, št. 11/78) se spremeni in dopotni. 2. čten VIV. pogtavju tjudska obramba in DS se za 105. čtenom doda nov 105.ačten. *105. a čten. Zaradi uresničevanja voditne vtoge ZVezc komunistov uresničevanju sptošne ljudske obrambe in družbene samozaščite se v občini ustanovi komite za sptošno tjudsko obrambo in družbeno samozaščito Občinski komite za sptošno tjudsko obrambo in družbeno samozaščito imenuje občinska skupščina na predtog komiteja Občinske konference Zveze komunistov. € Za svoje deto je odgovoren občinski skupščini in repubhškemu komiteju za sptošno tjudsko obrambo in družbeno zaščito. Za natoge za katere so se občine dogovorite, da jih rešuje kot skupne na ravni pokrajine, je odgovoren tudi pristojnemu pokrajinskemu komtteju za sptošno tjudsko obrambo in družbeno samozaščito * 3. čten V 188 čtenu se črta 27. alinea 4. čten Spremeni se naziv podpoglavja V!/6: *6. Strokovna služba občinske skupščine in izvršnega sveta * 5. čten Dopotni se 218. čten: *Za opravtjanje strokovnih ter organizacijsko-tehničnih natog v zvezi z detovanjem občinske skupščine, njenega izvršnega sveta, zborov in detovnih tetes ter za sodetovanje z dctegaci jami in konferencami detegacij ima občinska skupščina strokovno stužbo občinske skupščine in izvršnega sveta. Strokovno stužbo vodi sekretar občinske skupščine in je za svoje deto in deto strokovne stuibe odgovoren občinski skupščini. 6. čten Spremeni se 219. čten: *De!ovno področje strokovne stužbe dotoči občinska skupščina z odtokom o organizaciji in detovnem področju občinskih upravnih organov.* VHL IZVRŠNI SVET 7. čten Besedito 220. čtena se nadomesti z novim: *lzvršni svet kot izvršitni organ občinske skupščine opravtja zadeve, ki se dotoča z ustavo, zakoni in statutom občine Hirska Bistrica ter drugimi predpisi in sptošnimi akti. Občinski skupščini je odgovoren v okviru svojih pravic in dolžnosti občine za stanje na vseh področjih družbenega življenja, za izvajanje potitike, izvrševanja aktov občinske skupščine, svoje deto ter deto občinskih upravnih organov.* ) 8. čten Dopotni se 221. čten *Pri uresničevanju svoje odgovornosti do občinske skupščine za stanje na vseh področjih družbenega življenja v občini izvršni svet sprem-tja in obravnava družbenopolitično in ekonomsko stanje ter razvoj občine ter v ta namen ztasti: — spremtja stanje in uresničevanje potitike občinske skupščine ter ji predlaga določitev potitike, — predtaga občinski skupščini izdajo odtokov in drugih sptošnih aktov, — dotoča osnutek in predtog družbenega ptana občine, — dotoča predtog proračuna občine, zaktjučnega računa proračuna ter skrbi za njuno izvrševanje, — skrbi za izvajanje dotočene potitike in izvrševanje predpisov in drugih sptošnih aktov občinske skupščine, — daje občinski skupščini mnenje o predtogih odtokov in drugih sptošnih aktih, ki jih občinski skupščini pošitjajo drugi poobtaščeni predtagatetji, — izdaja odredbe za izvrševanje odtokov in drugih sptošnih aktov občinske skupščine, za katere je poobtaščen, — obravnava mnenja in stališča družbenih svetov, — daje sogtasje k imenovanju detavcev s posebnimi poobtastiti in odgovornostmi, — imenuje voditne detavce na predtog funkcionarja, ki vodi upravni organ, — sprejema postovnik o svojem detu, — predtaga občinski skupščini izvotitev, imenovanja ter razrešitve s področja njegove pristojnosti, — predtaga ustanovitev ati ukinitev občinskih ati medobčinskih upravnih organdv in drugih strokovnih stužb, ki jih ustanovi občinska skupščina ter predtaga ukrepe za izbotjšanje organizacije deta ter organov, — dotoča sptošna načeta za notranjo organizacijo občinskih upravnih organov in strokovne stužbe občinske skupščine, — usktajuje in usmerja deto občinskih upravnih organov ter opravtja nadzorstvo nad njihovim detom, — ustanavtja občinske enote civilne zaščite in imenuje občinski štab zacivitnozaščito, t — usktajuje in usmerja deto upravnih organov in organizacij na pp-dročju sptošne tjudske obrambe in družbene samozaščite, skrbi za izvajanje potitike občinske skupščine in izvrševanje predpisov s področja tjudske obrambe ter nadzoruje deto teh organov in organizacij pri obrambnih pripravah v sktadu z zakonom o sptošni tjudski obrambi m družbeni samozaščiti. — odtoča o sporih o pristojnosti med občinskimi upravnimi organi, — dotoča začetek in konec detovnega časa ter trajanja in razporeditev detovnega časa v upravnih organih, — sprejema program svojega deta, ki mora biti usktajen s progra mom deta občinske skupščine oziroma njenih zborov, 355 URADNE OBJAVE 30. decembra — Št. 34 — sklepa družbene dogovore in samoupravne sporazume, s katerimi se izvaja politika občinske skupščine in za katerega ga pooblasti občinska skupščina, — se povezuje z organizacijami združenega dela, gospodarsko zbornico, samoupravnimi interesnimi skupnostmi, krajevnimi skupnostmi, družbenopolitičnimi organizacijami in društvi zaradi demokratične izmenjave mnenj pri pripravi in sprejemanju družbenih odločitev in zagotavljanju pogojev za njihovo uresničevanji, — opravlja druge zadeve določene z ustavo, zakonom, statutom občine in drugimi predpisi občinske skupščine, — odloča o premoženjsko-pravnih zadevah kadar niso v pristojnosti občinske skupščine. 9. člen Dopolni se 222. člen: * izvršni svet lahko sklepa družbene dogovore, dogovore in samoupravne sporazume, s katerimi se izvaja v odlokih in družbenem planu in na drug način izražena politika, ki jo je določila občinska skupščina in druge družbene dogovore, za katere ga pooblasti občinska skupščina. izvršni svet zastopa občino kot pravno osebo, če ni glede posameznih vprašanj zastopanja z zakonom drugače določeno. izvršni svet skrbi za upravljanje nepremičnin v družbeni lastnini, ki so v uporabi občine ilirska Bistrica in odloča o njihovem razpolaganju. izvršni svet izvršuje pravice in dolžnosti, ki pripadajo obČjni ilirska Bistrica kot ustanovitelju nasproti organizacijam združenega dela, ki opravljajo dejavnost posebnega družbenega pomena. i. Sestav izvršnega sveta ter pravice in dolžnosti njegovih članov: 10. člen Spremeni se 223. člen: * izvršni svet ima predsednika, podpredsednika in 9 članov. Občinska konferenca socialistične zveze delovnega ljudstva po opravljenem kandidacijskem postopku predlaga občinski skupščini kandidate za predsednika izvršnega sveta in poda mnenje k njegovemu predlogu za člana izvršnega sveta. Ob izvolitvi članov izvršnega sveta imenuje občinska skupščina na predlog predsednika izvršnega sveta praviloma izmed članov izvršnega sveta funkcionarje kolegijsko in individualno vodenih upravnih organov. Predsednika, podpredsednika, člane izvršnega sveta in funkcionarje upravnih organov izvoli občinska skupščina za štiri leta in so lahko ponovno izvoljeni še za nadaljnja štiri leta. Občinska skupščina sme izjemoma, če to zahtevajo posebni upravičeni razlogi izvoliti oziroma imenovati te še za štiri leta. Občinska skupščina na predlog kandidata za predsednika izvršnega sveta in na podlagi mnenja komisije za volitve in imenovanja odloči o tem, ali so razlogi za ponovno izvolitev člana izvršnega sveta utemeljeni.* 1 ! člen 225. člen se nadomesti z novim besedilom: * Predsednik izvršnega sveta predstavlja izvršni svet, sklicuje seje sveta, jim predseduje, usklajuje delo izvršnega sveta, skrbi za sodelovanje z upravnimi organi in družbenopolitičnimi organizacijami, krajevnimi skupnostmi, organizacijami združenega dela, samoupravnimi interesnimi skupnostmi in drugimi organizacijami in skupnostmi. Predsednik izvršnega sveta podpisuje akte, ki jih sprejema izvršni svet.* 12. člen 226. člen se nadomesti z novim besedilom: * Podpredsednik izvršnega sveta nadomešča predsednika pri vodenju sej izvršnega sveta, kot tudi v vseh drugih njegovih pravicah in dolžnostih, če je predsednik odsoten ali zadržan * 13. člen 227. člen se nadomesti z novim: Predsednik, podpredsednik in člani izvršnega sveta dajo pred prevzemom dolžnosti pred predsednikom občinske skupščine tole slovesno izjavo: * Izjavljam, da bom svojo dolžnost opravljal vestno in odgovorno, da bom dela! po ustavi in zakonih ter da bom varoval družbeni red Socialistične federativne republike Jugoslavije. Z vsemi svojimi močmi se bom bori! za razvoj socialističnih samoupravnih odnosov, za oblast delavskega razreda in uresničevanje skupnih interesov delovnih ljudi in občanov ter za napredek in razvoj občine Ilirska Bistrica, Socialistične republike Slovenije in Socialistične federativne republike Jugoslavije * 14. člen 234. člen se dopolni s 3. odstavkom: (lani izvršnega sveta uživajo enako imuniteto, kot jo imajo delegati občinske skupščine. ' O imuniteti člana izvršnega sveta odloča izvršni svet. Predsednik izvršnega sveta mora obvestiti občinsko skupščino o odločitvah izvršnega sveta v zvezi z imuniteto njegovih članov. 2. način dela izvršnega sveta in njegovih delovnih teles 15. člen 235. člen se dopolni z novim besedilom: Delo izvršnega sveta je javno. Uresničevanje javnosti določi izvršni svet s svojim poslovnikom. Izvršni svet dela in odloča o vprašanjih iz svoje pristojnosti na sejah. Izvršni svet odloča z večino glasov vseh članov. 16. člen Za 235. členom se doda 235. a člen Izvršni svet poroča in obvešča občinsko skupščino oziroma posamezne zbore občinske skupščine o stanju in problematiki, na vseh področjih družbenega življenja v občini. Izvršni svet jih obvešča tudi o izvrševanju zakonov, odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov. Izvršni svet predlaga občinski skupščini oziroma posameznim zborom tudi oblikovanje politike do določenih vprašanj ter sprejem potrebnih odlokov in drugih splošnih aktov. Izvršni svet mora občinski skupščini in posameznim zborom na njihovo zahtevo dati poročilo o izvajanju politike in o izvrševanju zakonov, odlokov in drugih aktov občinske skupščine. Člani izvršnega sveta in funkcionarji upravnih organov izvršujejo sklepe izvršnega sveta, o njih obveščajo delavce v upravnem organu, ki jih vodijo ter skrbijo, da se sklepi izvršnega sveta pravočasno, pravilno in učinkovito izvajajo. 17. člen 236. člen se nadomesti z hovim besedilom: Izvršni svet pri izvrševanju svojih pravic in dolžnosti in v okviru svoje odgovornosti občinski skupščini za stanje na vseh področjih družbenega življenja v občini sodeluje z organizacijami združenega dela, krajevnimi skupnostmi, samoupravnimi interesnimi skupnostmi, družbenopolitičnimi organizacijami, zlasti na področju medsebojnega informiranja in njihovega pritegovanja v obravnavanje zadev, ki so na dnevnem redu sej izvršnega sveta in jim daje strokovno pomoč. 18. člen Za 236. členom se doda nov 236. a člen Izvršni svet lahko oblikuje za predhodno obravnavo zadev iz svoje* pristojnosti stalna in začasna delovna telesa. 19. člen Doda se nov 236. b člen Izvršni svet imenuje sekretarja izvršnega sveta za predlog predsednika sifeta in na podlagi mnenja komisije za volitve in imenovanja. Sekretar izvršnega sveta skrbi, da je gradivo pravočasno pripravljeno za seje, skrbi za tehnično usklajenost dela v delovnih telesih izvršnega sveta, je odgovoren za izvrševanje sklepov Izvršnega sveta in opravlja druge zadeve, ki mu jih poveri izvršni svet v skladu s poslovnikom 3. Pravni akti 20. člen Izvršni svet izdaja odredbe in odločbe ter sprejema sklepe. Z odredbo izvršni svet praviloma ureja posamezne konkretne situacije, ki so splošnega pomena in obvezuje vsakogar, na katerega se ta konkretna situacija nanaša. Z odredbo izvršni svet uredi posamezno vprašanje zaradi pravilnega izvrševanja predpisa. V mejah zakonskih pooblastil izvršni svet izdaja tudi odločbe v upravnem postopku in druge odločbe. Kadar izvršni svet ne odloči z drugim aktom, sprejme sklep. NOVO POGLAVJE V STATUTU Vlila Razmerja izvršnega sveta in občinskih upravnih organov I. Razmerja do občinske skupščine 21. člen Razmerja izvršnega sveta in občinskih upravnih organov do občinske skupščine temeljijo na odgovornosti izvršnega sveta in upravnih organov za stanje v družbenopolitični skupnosti oziroma na področjih za katera so ustanovljeni, kot tudi za opravljanje njihovih in drugih funkcij. 22. člen Izvršni svet in občinski upravni organi so doižni poročati občinski skupščini o izvajanju določene politike, o izvrševanju zakonov in drugih predpisov ter splošnih aktov, ki jih je spre je!a občinska skupščina o stanju in razvoju na vseh a!i na posameznih področjih družbenega živ-Ijanje in o drugih vprašanjih iz svoje pristojnosti, kot tudi o svojem delu ter ji predlagati ustrezne ukrepe. Izvršni svet in občinski upravni organi so dolžni ravnati po smernicah -in sklepih občinske skupščine. 23. člen Izvršni svet ima pravico, kadar to zahteva skupščina, pa dolžnost, da se izreče o vsakem predlogu oziroma o vprašanju, ki ga ni sam predloži! skupščini in ki se nanaša na vprašanja iz njegove pristojnosti, na delo občinskih upravnih organov ter na druga vprašanja, ki imajo pomen za njegovo delo. Izvršni svet je dolžan dajati odgovore in pojasnila na vprašanja, ki mu jih postavljajo posamezni zbori skupščine, delovna telesa skupščine in zborov ter delegati v zborih skupščine. (e posamezen zbor sprejme predlog delegatov za interpelacijo v zvezi z delom izvršnega sveta, ima izvršni svet pravice in dolžnosti, da pred obravnavo v zboru da svoje poročilo o vprašanju, na katerega se nanaša interpelacija. 24. člen (e izvršni svet meni, da ne bo mogel zagotoviti določene politike ali izvrševanja zakona ali drugega splošnega akta skupščine, katerega izdaja se predlaga, ali da ne more prevzeti odgovornosti za opravljanje svoje funkcije, če ne bo sprejet predlagani predpis ali drug splošni akt katerega izdajo predlaga, lahko postavi vprašanje zaupnice. Če skupščina izglasuje izvršnemu svetu nezaupnico, je ta dolžan odstopiti. 25. člen Občinski upravni organi imajo pravico in dolžnosti predložiti zborom občinske skupščine v obravnavo posamezna pomembnejša vprašanja s svojega delovnega področja, dajati pobude in predlagati ukrepe v zvezi z izvajanjem politike in izvrševanja zakonov, drugih predpisov in splošnih aktov kot tudi v zvezi z uresničevanjem svoje odgovornosti za stanje na ustreznem področju. O vprašanjih obudah in predlogih, ki jih dajejo občinski skupščini, si morajo občinski upravni organi predhodno pridobiti mnenje ali načelno stališče izvršnega sveta o izvrševanju obveznosti do skupščine pa obveščajo izvršni svet. Občinski upravni organi so dolžni po naročilu občinske skupščine raziskovati stanje na posameznem področju oziroma proučiti določeno vprašanje, pripraviti poročilo, elaborat ali osnutek predpisa oziroma drugega ukrepa ali izvršiti v določenem roku posamezno zadevo iz svojega delovnega področja ter o tem poročati. Funkcionarji, ki vodijo občinske upravne organe, morajo dati pismeni ali ustni odgovor na vprašanja in na zahteve po pojasnilih, ki jim jih postavljajo delegati občinske skupščine. 26. člen Izvršni svet in občinski upravni organi neposredno sodelujejo z delegacijami in delegati v občinski skupščini na način, določen s poslovnikom občinske skupščine v vprašanjih, ki imajo pomen za uresničevanje njihovih funkcij, ali kadar tako sodelovanje prispeva k uspešnejšemu delovanju delegatskega sistema. 2. Razmerja med izvršnim svetom in občinskimi upravnimi organi 27. člen / skladu z odgovornostjo za delo občinskih upravnih organov mora Hi izvršni svet v pogled, kako občinski upravni organi izvajajo ozt na zagotavljajo izvajanje politike ter izvrševanje zakonov, rug! dpisov, družbenih planov ter splošnih aktov in smermc o ms 'pščine ter načelnih stališč in smernic izvršnega sveta. ., Občinski upravni organi obveščajo izvršni svet o stanju ter o proO -i na ustreznem področju; na njegovo zahtevo so mu o ^ ke, poročila in pojasnila v zadevah s svojega de ovnega p 'la zahtevo izvršnega sveta morajo občinski upravni organ! nje na posameznem področju oziroma posamezna enem roku opraviti določeno nalogo s svojega de ovneg p mu o tem poročati. % 28. člen , Občinski upravni organi se morajo ravnati po načelnih stališčih in smernicah izvršnega sveta glede načina izvajanja določene politike in izvrševanja zakonov, drugih predpisov, in splošnih aktov občinske skupščine ter predpisov izvršnega sveta oziroma po smernicah za usklajevanje njihovega dela. Občinski upravni organi lahko zahtevajo, da izvršni svet obravnava m zavzema načelno stališče do posameznih vprašanj v zvezi z izvajanjem politike, zakonov in drugih predpisov, kot tudi do vprašanj v zvezi s pripravo predpisov oziroma drugih ukrepov. 29. člen (e občinski upravni organ meni, da načelno stališče ali smernica izvršnega sveta ni v skladu z zakonom ali z drugim predpisom ali s splošnim aktom občinske skupščine ali s predpisom oziroma s splošnim aktom izvršnega sveta,opozori na to izvršni svet in zahteva, da ponovno preizkusi svoje načelno stališče ali smernice. Enako ravna upravni organ tudi, če meni, da ne more zagotoviti izvajanja načelnega stališča ali smernice oziroma izvajanja splošnega akta, ki ga občinski skupščini predlaga izvršni svet. (e izvršni svet kljub zahtevi občinskega upravnega organa vztraja pri svojem načelnem stališču oziroma smernici, ali če se občinski upravni organ ne strinja s predlogom predpisa ali splošnega akta, ki ga je določi! izvršni svet in, ki se nanaša na vprašanja z delovnega področja občinskega upravnega organa, lahko funkcionar, ki vodi občinski upravni organ predloži odstop in ga obrazloži. Če je v primeru iz prejšnjega odstavka predložil odstop funkcionar, ki ga voli oziroma imenuje oziroma razrešuje občinska skupščina, je izvršni svet dolžan o svojem stališču glede predloženega odstopa in o razlogih zanj, obvestiti občinsko skupščino. 3. Medsebojna razmerja občinskih upravnih organov 30. člen Občinski upravni organi v okviru svojega delovnega področja in svojih pooblasti! med seboj sodelujejo v vprašanjih skupnega pomena, usklajujejo programe dela, izmenjujejo mnenja in izkušnje ter podatke in obvestila, sklicujejo skupne sestanke in posvetovanja, se dogovarjajo o skupnih akcijah ter organizirajo druge oblike medsebojnega sodelovanja. Občinski upravni organi ustanavljajo skupna delovna telesa v zadevah, ki terjajo po svoji naravi sodelovanje teh organov. 3 !. člen Pri pripravljanju osnutkov predpisov si mora občinski upravni organ priskrbeti mnenje drugih zainteresiranih občinskih upravnih organov. Če občinski upravni organ ne sprejme načelnih in drugih pomembnih pripomb, ki jih dajo drugi občinski upravni organi k osnutku predpisa, ki naj ga izda občinska skupščina ali izvršni svet, mora ob predložitvi predpisa sporočiti te pripombe in svoje stališče do njih. Če v primeru, ko je z zakonom določeno, da izda izvršni predpis funkcionar, ki vodi upravni organ, v soglasju s funkcionarjem, ki vodi drug upravni organ, pa med njima ni doseženo soglasje, je funkcionar dolžan o spornem vprašanju obvestiti izvršni svet. 32. člen Če nastane med občinskimi upravnimi organi spor o pristojnosti ali se pojavijo druga sporna vprašanja z njihovega delovnega področja, so ti organi dolžni o tem poročati izvršnemu svetu, ki odloči o sporu o pristojnosti oziroma da smernice za razrešitev spornih vprašanj. 4. Razmerja do republiških upravnih organov in republiškega izvršnega sveta 33. člen Občinski upravni organi sodelujejo z republiškim izvršnim svetom in republiškimi upravnimi organi, se dogovarjajo o vprašanjih skupnega pomena, izmenjujejo izkušnje, mnenja, pobude in predloge ter usklajujejo svoje akcije in razvijajo druge oblike medsebojnega sodelovanja in pomoči pri delu. 34. člen Občinski upravni organi so dolžni ukrepati za nezakonitost ali nepravilnost pri delu^kadar jih na to opozorijo republiški upravni organi. l 357 URADNE OBJAVE 30. decembra — St. 34 Upravni organi so dolini na zahtevo republiških upravnih organov posredovati poročila, obvestila in mnenja ter pošiljati tiste podatke, ki jih že imajo oziroma so jih dolini zbirati. 15. člen Občinski upravni organi so dolžni pri izvrševanju nadzorstva nad njihovim delom sodelovati z republiškimi upravnimi organi v zvezi z zagotavljanjem izvrševanja zakonov, drugih predpisov, splošnih aktov ter ukrepov republiških upravnih organov. Občinski upravni organi morajo republiškim upravnim organom predložiti vsak akt za katerega je ugotovljeno, da je nezakonit ali izdan izven upravnega postopka. 5. Razmerja do samoupravnih interesnih skupnosti 16. člen Izvršni svet in občinski upravni organi sodelujejo s samoupravnimi interesnimi skupnostmi z območij republike v vprašanjih, ki so zanje skupnega pomena, zlasti pri planiranju razvoja ustreznih dejavnosti, pri zbiranju in obdelavi informacij, pri izvajanju družbene dogovorjene kadrovske politike, pri pripravi predlogov predpisov in drugih splošnih aktov, kot tudi v zadevah, ki se nanašajo na izvrševanje zakonov, predpisov in drugih splošnih aktov, in o drugih vprašanjih, ki imajo pomen za njihovo delo. Izvršni svet, občinski upravni organi in samoupravne interesne skupnosti organizirajo skupno opravljanje strokovnih nalog na ustreznih področjih oziroma se sporazumevajo o smotrni in usklajeni organizaciji in načinu opravljanja strokovnih nalog v upravnih organih oziroma v strokovnih službah samoupravnih interesnih skupnosti : ustanavljajo stalne ali začasne ^kupne delovne skupine; izmenjujejo podatke. obvestila, pobude, mnenja in predloge ter razvijajo druge oblike medsebojnega sodelovanja. 17. člen Izvršni svet in občinski upravni organi v skladu s svojo odgovornostjo spremljajo delo samoupravnih interesnih skupnosti, ki opravljajo dejavnost posebnega družbenega pomena, ter jim pošiljajo svoja stališča, predloge, mnenja in pripombe, glede izvajanja zakonov in drugih predpisov ter politike, ki jo je za ustrezno področje določila občinska skupščina. Samoupravne interesne skupnosti obveščajo izvršni svet in upravne organe o svojih sklepih oziroma o ukrepih v zvezi z navedenimi stališči, predlogi, mnenji oziroma pripombami. Samoupravne interesne skupnosti in občinski upravni organi predhodno usklajujejo vprašanja, ki so skupnega pomena za te skupnosti in za upravne organe. Kadar obravnava izvršni svet na svoji seji zadeve s področja samoupravnih interesnih skupnosti, katerih skupščine enakopravno odločajo z zbori občinske skupščine, imajo predstavniki teh samoupravnih interesnih skupnosti pravico sodelovati v razpravi na seji izvršnega sveta. 18. člen Izvršni svet lahko predlaga občinski skupščini, da začasno uredi vprašanje, od katerega je bistveno odvisno delo samoupravne interesne skupnosti, ki opravlja določeno dejavnost ali za delo posebnega družbenega pomena, če pa ta tudi po predhodnem opozorilu izvršnega sveta sama ne uredi takega vprašanja. 19. člen Če izvršni svet ugotovi, da so nastale v posamezni samoupravni interesni skupnosti iz prejšnjega člena bistvene motnje pri uresničevanju samoupravnih pravic delavcev ali pri izvrševanju z zakonom določene dejavnosti, ali so na drug način huje oškodovani družbeni interesi, predlaga občinski skupščini, da uporabi zoper njo ustrezne začasne ukrepe 6. Razmerja do družbenopolitičnih organizacij 40. člen Izvršni svet in občinski upravni organi sodelujejo z družbenopolitičnimi organizacijami v vprašanjih, ki imajo pomen za te organizacije, za uresničevanje njihove vloge in za izvrševanje družbenega nadzorstva nad delom izvršnega sveta in občinskiih upravnih organov. Pri izvrševanju svojih funkcij, izvršni svet in občinski upravni organi obravnavajo stališča družbenopolitičnih organizacij v zvezi z reševanjem vprašanj in pristojnosti izvršnega sveta in občinskih upravnih organov. 41. člen Občinski upravni organi in izvršni svet dajejo družbenopolitičnim organizacijam na njihovo zahtevo podatke, pojasnila in mnenja ter jih obveščajo o vprašanjih iz svojega delovnega področja, na katera lahko s svojo aktivnostjo vplivajo te organizacije; obravnavajo pobude, predloge, pripombe in stališča družbenopolitičnih organizacij v zvezi z delom izvršnega sveta in občinskih upravnih organov in z reševanjem vprašanj na posameznih področjih ter jih obveščajo o storjenih ukrepih. 7. Razmerja do organizacij združenega dela in krajevnih skupnosti 42. člen Izvršni svet in občinski upravni organi pri uresničevanju svojih funkcij sodelujejo s temeljnimi in drugimi organizacijami združenega dela, s krajevnimi skupnostmi, z drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi, z družbenimi organizacijami in društvi o vprašanjih, ki so zanje skupnega pomena Izvršni svet in občinski upravni organi morajo omogočiti samoupravnim organizacijam in skupnostim iz prejšnjega odstavka, da izrazijo svoja stališča in mnenja, pobude in predloge o vprašanjil^za katera so zainteresirane in da na drug način prispevajo k reševanju teh vprašanj. 43. člen Občinski upravni organ si mora pri pripravljanju predpisov in drugih splošnih aktov priskrbeti mnenje organov zainteresiranih samoupravnih interesnih skupnosti, organizacij združenega dela. njihovih združenj, samoupravnih organizacij in skupnosti ter zainteresiranih državnih organov. (e občinski upravni organi ne sprejme načelnih in drugih vsebinskih pripomb, ki jih dajo organizacije, skupnosti in organi iz prejšnjega odstavka, mora ob predložitvi akta sporočiti te pripombe in svoja stališča do njih. 44. člen Občinski upravni organi spremljajo izvrševanje javnih pooblastil, ki so z odlokom poverjena organizacijam združenega dela in drugim samoupravnim organizacijam in skupnostin^družbenim organizacijam, društvom in drugim organizacijam, dajejo pobude oziroma predlagajo ukrepe za učinkovitejše izvrševanje javnih pooblastil, v skladu z odlokom pa lahko opravljajo upravno nadzorstvo in dajejo smernice v zvezi z izvrševanjem javnih pooblastil. 45. člen Zaporedje členov od 237. dalje se pomakne v IX., X. in XI. poglavju za 23. členov. IX. OBČINSKI UPRAVNI ORGANI 46. člen 238. člen se dopolni s tretjim novim odstavkom: ^Občinski upravni organi sodelujejo med seboj, z upravnimi organi drugih družbenopolitičnih skupnosti, z organizacijami združenega dela. drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi, družbenopolitičnimi organizacijami, če je to pomembno za opravljanje zadev iz pristojnosti upravnih organov in kadar ima to pomen za organizacije in skupnosti ter zagotavljajo medsebojno obveščanje organizacij in skupnosti ter pridobivanje njihovih mnenj.€ 47. člen Spremeni se prvi odstavek 239. člena * Občinski upravni organi morajo v mejah svojih pravic in dolžnosti na področjil^ki spadajo v njihovo pristojnos^zagotoviti s svojim delom delovnim ljudem in občanom, organizacijam združenega dela ter drugim samoupravnim organizacijam in skupnostim učinkovito uveljavljanje njihovih pravic in interesov. Zlasti pa ustvarjati pogoje in nastopati z ukrepi, s katerimi se olajšuje in omogoča čim hitrejše in popolnejše uveljavljanje pravic in interesov oziroma izpolnjevanje njihovih obveznosti ter jim nuditi pomoč pri uveljavljanju in varstvu teh pravic in interesov.# 48. člen Za 24(1. členom se doda nov 240. a člen Občinski upravni organi so: ! Kolegijsko vodeni upravni organi so: — komite za družbeno planiranje in gospodarstvo, — komit a t ìosti: 30. decembra — št. 34 URADNE OBJAVE 2. Individualno vodeni: — sekretariat za ljudsko obrambo, — sekretariat za notranje zadeve, — sekretariat za občo upravo in proračun, — uprava za družbene prihodke, — geodetska uprava. 49. člen Doda se nov 240. b čeln Dctavci.ki opravtjajo natoge upravnega organa sestavtjajo detovno skupnost upravnega organa. Pravice, dolžnosti in odgovornosti delavcev delovne skupnosti upravnega organa se urejajo s samoupravnimi splošnimi akti delovne skupnosti na podlagi ustave in zakona. --it " -- - ' ; 50. Men V 244. in 245. in 240. čienu se beseda predstojnik ustrezno nadomesti s funkcionar $1. člen Doda se nov 240. c člen Zadeve inšpekcijskega nadzora se za občino Ilirska Bistrica opravljajo v skupnem upravnem organu občine Cerknica, Ilirska Bistrica in Postojna. Skupni upravni organ za zadeve inšpekcijskega nadzora se ustanovi z odlokom, ki ga sprejmejo skupščine občine Cerknica, Ilirska Bistrica in Postojna. 52. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 011-2/78-3 V Ilirski Bistrici, 29. 12. 1980 Predsednik: BOJAN BROZINA, dipl. oec., 1. r. f.T . - , Na podlagi 19. člena Zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79) ter 194. člena statuta občine Ilirska Bistrica je Skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 29. 12. 1980 sprejela ODLOK O ORGANIZACIJI IN DELOVNEM PODROČJU OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV IN STROKOVNE SLUŽBE OBČINSKE SKUPŠČINE IN IZVRŠNEGA SVETA 1. člen S tem odlokom se ustanovijo upravni organi občine Ilirska Bistrica (v nadaljnjem besedilu: upravni organi) in strokovna služba občinske skupščine in izvršnega sveta (v nadaljnjem besedilu: strokovna služba) ter določa njihovo delovno področje ter druga vprašanja v zvezi z njihovim delovanjem. 2. člen Občinski upravni organi in strokovna služba so samostojni v okviru nalog iz svoje pristojnosti v okviru ustave, zakonov in drugih predpisov ter so za svoje delo odgovorni občinski skupščini in izvršnemu svetu Strokovna služba opravlja strokovna in druga opravila za občinsko skupščino in izvršni svet. 3. člen Občinski upravni organi lahko v okviru svojega delovnega področja opravljajo strokovne naloge za samoupravne interesne skupnosti ali družbenopolitične oziroma družbene organizacije po sporazumu, ki ga z njimi sklene upravni organ s soglasjem izvršnega sveta. S sporazumom se določi zlasti obseg in vrsta nalog, ki jih upravm organ opravlja za posameznega uporabnika, osnove in merila za zagotavljanje sredstev za delo, način koordiniranja dela ter druge me se bojne pravice, obveznosti in odgovornosti. 4. člen Občinski upravni organi spremljajo stanje na področjih, za katerega so ustanovljeni. V ta namen: . . — spremljajo izvajanje sprejete politike ter izvrševanje za odlikov in drugih splošnih aktov, ugotavljajo vzroke, pojave, gibanja ter analizirajo njihove posledice in učinke sprejetih odločitev, na podlagi ugotovitev predlagajo ukrepe izvršnemu svetuz in občinski skupščini, obveščajo družbenopolitične organizacije, samoupravne interesne skupnosti, organizacije združenega dela in druge samoupravne organizacije in skupnosti o stanju,š pojavih in gibanjih, ki imajo pomen za uresničevanje njihove družbene vloge in položaja. 5. člen Občinski upravni organi na podlagi ugotovitev o stanju na področjih, za katera so ustanovljeni: — poročajo občinski skupščini in izvršnemu svetu o izvajanju sprejete politike; skrbijo za pravočasno spremljanje stanja ter dajejo pobude za določanje politike in predlagajo ukrepe za reševanje vprašanj s svojega delovnega področja, — dajejo pobude za sklepanje samoupravnih sporazumov in družbenih dogovorov, ki imajo pomen za splošne družbene interese ter za skupne potrebe in interese delovnih ljudi in občanov, — opozarjajo organizacije združenega dela in druge samoupravne organizacije in družbenopolitične organizacije na pojave, ki jih pri svojem delu zasledijo in imajo pomen za uresničevanje njihovega ustavnega položaja in vloge v družbi, — vzpodbujajo pripravo in uresničevanje samoupravnih sporazumov o temeljih planov samoupravnih interesnih skupnosti in drugih nosilcev planiranja, — opravljajo upravni nadzor nad uporabo zakonov in splošnih aktov ter drugih predpisov upravnih organov, v organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih, — pripravljajo predpise iz svojega delovnega področja. + 6. člen V okviru izvajanja politike, ki jo je določila občinska skupščina občinski upravni organi: — zagotavljajo izvrševanje zakonov, odlikov, drugih predpisov ter splošnih aktov in jih neposredno izvršujejo, — izvajajo smernice in stališča občinske skupščine in izvršnega sveta, ' — v okviru svoje pristojnosti ukrepajo za reševanje vprašanj iz svojega delovnega področja, — izvajajo in zagotavljajo izvajanje samoupravnih sporazumov ter družbenih in drugih dogovorov pri sklepanju katerih so sodelovali oziroma h katerim so pristopili skupščina občine, izvršni svet ali upravni organ, kot tudi samoupravnih sporazumov in družbenih dogovorov, za katere to tako določa zakon, , — izdelajo izvršilne predpise za izvrševanje odlokov in drugih splošnih aktov občinske skupščine, kadar so za to pooblaščeni z odlokom ali z drugim splošnim aktom občinske skupščine, — odločajo o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti ter opravljajo druge upravne zadeve za katere so pooblaščeni z zakonom. 7. člen Občinski upravni organi opravljajo strokovna dela iz svojega delovnega področja za občinsko skupščino, izvršni svetr ter ustrezne družr bene svete. Občinski upravni organi zagotavljajo s svojim delom učinkovito uresničevanje pravic in interesov delovnih ljudi in občanov, organizacij združenega dela, krajevnih skupnosti, samoupravnih interesnih skupnosti ter drugih samoupravnih organizacij in skupnosti. Občinski upravni organi morajo s svojim delom zagotavljati popolno, smotrno in učinkovito izvrševanje funkcij državne uprave, spoštovanje ustavnosti in zakonitosti ter ustvarjalno prispevati h krepitvi in razvijanju socialističnih samoupravnih družbenih odnosov in političnega sistema. 8. člen Občinski upravni organi zagotavljajo strokovno pomoč delegatom in delegacijam občinske skupščine, republiške skupščine in skupščin samoupravnih interesnih skupnosti. 9. člen Če občinski upravni organi ne opravljajo svoje obveznosti po tem odloku v redu in pravočasno, se lahko začne postopek za oceno dela upravnega organa in postopek za oceno strokovnosti dela funkcionarja, ki vodi upravni organ, vodilnih delavcev in delavcev s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. 359 URADNE OBJAVE 30. decembra — Št. 34 10. č!en Občinski upravni organi v mejah svojega delovnega področja izvajajo obrambne priprave in druge naloge, ki jih določajo predpisi ter načrti obrambnih priprav. 11. člen Občinski upravni organi skrbijo za uveljavljanje družbene samozaščite na svojem področju ter sodelujejo pri opravljanju nalog z drugimi organi in organizacijami. 12. člen Delo upravnih organov je javno. O delu posameznih upravnih organov obveščajo javnost funkcionarji Funkcionar, ki vodi upravni organ, lahko pooblasti tudi druge osebe v upravnem organu za obveščanje javnosti. Občinski upravni organi morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom in drugimi predpisi določeni kot državna ali uradna tajnost. 1! ORGANIZACIJA OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV 13. člen Občinski upravni organi se ustanovijo kot individualno vodeni in kolegijsko vodeni upravni organi. Občinski upravni organi so organizirani kot komiteji, sekretariati in uprave. Sekretariati in uprave se ustanovijo za opravljanje zadev iz pristojnosti občine na področju katerih je izvrševanje politike zakonov in drugih predpisov v izključni ali pretežni pristojnosti upravnega organa. Komite se ustanovi za področja na katerih je pri opravljanju upravnih nalog potrebno zagotoviti stalno in organizirano sodelovanje, dogovarjanje in usklajevanje dela upravnih organov z ustreznimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi, drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi ter z drugimi upravnimi organi o vprašanjih skupnega pomena in interesa zaradi zagotavljanja enotnosti pri oblikovanju in izvajanju politike, izvrševanja zakonov, predpisov in drugih splošnih aktov. 14. člen Kolegijsko vodena občinska upravna organa sta: ! Občinski komite za družbeno planiranje in gospodarstvo, 2. Občinski komite za družbene dejavnosti 15. člen Individualno vodeni občinski upravni organi so: 1. Sekretariat za notranje zadeve, 2. Sekretariat za ljudsko obrambo, 3. Sekretariat za občno upravo in proračun, 4. Uprava za družbene prihodke, 5. Geodetska uprava. 16. člen Izvršni svet predpiše splošna načela za notranjo organizacijo in sistemizacijo de! in nalog ter nemonklaturo enotnih nazivov za skupine iz tovrstnih de! in nalog, enotne nazive glede strokovne izobrazbe in drugih pogojev, potrebnih za opravljanje de! in nalog v upravnih organih. II. DELOVNA PODROČJA OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV 17. člen Komite za družbeno planiranje in gospodarstvo opravlja zadeve, ki se nanašajo na: družbeno planiranje občine: družbeni plan občine, dolgoročni plan občine, oblikovanje dolgoročne politike razvoja v letnih resolucijah in drugjh aktih za uresničevanje srednjeročnih družbenih planih ter na njihovo izvrševanje; sodelovanje z organizacijami združenega dela, samoupravnimi interesnimi skupnostmi in drugimi skupnostmi pri pripravi in uresničevanju planov in drugih planskih aktov; statistično spremljanje pojavov v družbenem življenju; prostorsko in urbanistično urejanje, varovanje celovitosti naravnega in ustvarjenega človekovega okolja ter na posege v prostor, ki so širšega družbenega pomena; na naselja in urejanje stavbnih zemljišč; gradbeništvo, stanovanjsko in komunalno gospodarstvo; energetiko, rudarstvo, industrijo, drobno gospodarstvo; delovna razmerja in delo pri zasebnih delodajalcih; promet blaga in storitev ter pojave in razmerja na trgu, cene in ukrepe v zvezi z družbeno kontrolo cen, blagovne rezerve, turizem, gostinstvo; kmetijstvo, živalstvo, gozdarstvo, lovstvo, ribištvo, vodno gospodarstvo; zadeve, ki se nanašajo na premoženjsko pravna razmerja; promet in zveze in druge zadeve na gospodarskem področju. 18. člen Občinski komite za družbene dejavnosti opravlja zadeve, ki se nanašajo na: vzgojo in izobraževanje, raziskovalno dejavnost, kulturo, telesnokul-turo, zdravstvo in socialno varstvo; varstvo borcev narodnoosvobodilne vojne in drugih vojn ter vojaških invalidov; varstvo civilnih invalidov vojne (žrtve fašističnega nasilja, civilne žrtve vojne, žrtve vojnega materiala, žrtve diverzantskega oziroma terorističnega napada na SFRJ); varstvo družinskih članov osebe v obvezni vojaški službi; varstvo, urejanje in vzdrževanje grobišč in grobov borcev narodnoosvobodilne vojne in drugih vojn; varstvo kulturnih spomenikov, spominskih plošč in drugih spominskih obeležij. 19. člen Sekretariat za notranje zadeve: opravlja upravne zadeve s področja neposrednega izvrševanja zakonov in drugih predpisov: združevanja občanov; javnih shodov in prireditev; posesti in nošenja orožja in streliva; osebnih izkaznic; prijavljanja bivališča in prebivališča in druge zadeve s področja javnega reda in miru, osebna stanja, matične knjige, osebna imena, potnih listin za prehod čez državno mejo in prebivanje tujcev, registriranje motornih vozi! in izdaje vozniških dovoljenj, nadzorstva nad izvajanjem zakona o varstvu pred požarom, eksplozivnih snoveh, upravne zadeve o varnosti cestnega prometa in opravljanju vozniških izpitov, nalog s področja družbene samozaščite ter na druge naloge s področja notranjih zadev. 20. člen Sekretariat za ljudsko obrambo * opravlja upravne in strokovne zadeve iz pristojnosti občine na področju ljudske obrambe, ki se nanašajo na: obrambni in varnostni načrt občine; strokovno vsklajevanje obrambnih priprav; na ukrepe za pripravljenost in vojno mobilizacijo organizacij, skupnosti in državnih organov; na pravice in obveznosti občanov, organizacij združenega dela, drugih samoupravnih organizacij na področju ljudske obrambe; na naloge v sistemu družbene samozaščite, ki so povezane z ljudsko obrambo; planiranje in financiranje potreb ljudske obrambe; strokovno-tehnične naloge sveta in komiteja za SLO in DSZ; na vojne zveze in kriptografsko zavarovanje podatkov; na civilno zaščito in varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami; na službo za opazovanje, javljanje, obveščanje in alarmiranje; na usposabljanje prebivalstva za obrambo in zaščito ter na usposabljanje delavcev, ki opravljajo strokovna dela v zvezi z obrambnimi pripravami; na obrambno vzgojo; na usmerjanje mladine v vojaške poklice; na izvajanje varnostnih in zaščitnih ukrepov na področju obrambnih priprav; na vojaško obveznost, vojaško mobilizacijo in na druge zadeve s področja ljudske obrambe. 21. člen Sekretariat za občo upravo in proračun opravlja zadeve, ki se nana-čajo: urejanje in organizacijo občinskih upravnih organov in strokovne službe, razvijanje metod in tehnike dela; na pravice, dolžnosti in odgovornosti delavcev delovnih skupnosti upravnih organov; na izpopolnjevanje strokovne izobrazbe; nadzorstvo nad uporabo predpisov o upravnem postopku in pisarniškem poslovanju; nadzorstvo nad zakonitostjo samoupravnih aktov TOZD, drugih organizacij in skupnosti ter uresničevanje samoupravnih odnosov v teh organizacijah združenega dela in skupnostih: poslovanje s spisi, arhiviranje ter vodenje evidence o vseh obravnavanih zadevah pri upravnih organih, sprejemanje in odpravo pošte, volitve in referendume; skupno, organizirano sprejemanje strank in nudenje dogovorjenih uslug strankam; nabavo in evidenco potrošnega materiala in drugih materialnih in osnovnih sredstev; prevozne, kurirske in telefonske storitve, vzdrževanje in čiščenje prostorov; proračun občine, zaključni račun, druge račune občine, splošno porabo in druga vprašanja, sredstva za delo upravnih organov in dohodek delovne skupnosti ter organov, finančno, materialno in računovodsko poslovanje občinskih upravnih organov; organizacijo in delovanje krajevnih skupnosti: administrativno-tehnična opravila za izvršni svet in upravne organe; opravlja druge zadeve, ki ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov. 30. decembra — št. 34 URADNE OBJAVE 360 22. Men Uprava za družbene prihodke Občinska uprava za družbene prihodke opravi,a upravne in strokovne zadeve, k. se nanašajo na izpolnjevanje davčnih obveznosti ob čanov; izpolnjevanje obveznosti občanov v zvezi z zagotavljanjem sredstev za skupne tn splošne potrebe in interese; za spremljanje pridobivanja prthodkov .n trošenje sredstev pri občanih; na inšpekcijsko nadzorstvo tn davčno kontrolo, na izpolnjevanje davčnih obveznosti občanov, na spremljanje izvajanja dogovora o davčni politiki SRS na strokovna in administrativno-tehnična opravila komisij in drugih de lovnih teles [zvršnega sveta s področja davčne uprave, na prekrške davčnih zavezancev, na zaključni račun davkov in prispevkov ter pri spevka za starostno zavarovanje kmetov 23. č!en Geodetska uprava oprav!ja zadeve, ki se nanašajo na usklajevanje dejavnosti geodetske službe; programe geodetskih de!; imenovanje in evidentiranje nasetij. u!ic in stavb; na katastre in druge evidence o zemljiščih, komunalnih napravah in zgradbah; na geodetske mreže, temeijne načrte in karte ter na vodenje drugih upravnih zadev. 24. č!en Za oprav!janje zadev določenih s tem od!okom de!ujeta v sestavu sekretariata za notranje zadeve nas!ednja krajevna urada: 1. Krajevni urad Knežak v Knežaku za območje KS Knežak in Šembije 2. Krajevni urad Podgrad v Podgradu za območje KS Podgrad. Hrušica in Starod. 25. č!en Krajevna urada opravljata za območje za katerega sta ustanovljena naslednje naloge: * prijavno-odjavno službo, sprejemanje vlog strank iz pristojnosti občinskih upravnih organov in posredovanje tem v reševanje; dajejo potrdila iz evidence, ki jih vodijo; dajejo podatke ter opravljajo druge naloge za potrebe občinskih upravnih organov; opravljajo administrativno-tehnična opravila za delovanje delegatskega sistema v krajevni skupnosti; opravljajo naloge za potrebe krajevnih skupnosti in družbenopolitičnih organizacij v krajevnih skupnostih, ki jih v dogovoru s krajevnimi skupnostmi in družbenopolitičnimi organizacijami v kr ajevnih skupnostih določi izvršni svet; prijavljanje bivališča in prebivališča ter vodila matične knjige H!. STROKOVNA SLUŽBA OBČINSKE SKUPŠČINE IN IZVRŠNEGA SVETA 26. člen Za opravljanje strokovnih, organizacijskih in tehničnih nalog v zvezi z delovanjem občinske skupščine in njenih organov ter izvršnega sveta, se ustanovi strokovna služba skupščine in izvršnega sveta (v nadaljnjem besedilu: strokovna služba). Delo strokovne službe vodi sekretar, ki ga imenuje občinska skupščina. Sekretar ima pravice, dolžnosti in položaj funkcionarja, ki vodi upravni organ. 27. člen Strokovna služba opravlja: strokovne in tehnične naloge v zvezi s pripravo gradiva za delo občinske skupščine ter njenih delovnih teles, naloge v zvezi s preverjanjem izvrševanja sklepov občinske skupščine in objavljanjem aktov, pripravlja posamezne akte, ki niso v pristojnosti upravnih organov ozt-roma za katere je posebej pooblaščena; opravlja strokovne za e ve v zvezi z delovanjem delegatskega sistema, spremlja in anahztra pobude, predloge, mnenja in pripombe delegatov in delegacij in ji posre uje pristojnim organom; opravlja strokovno tehnične in druge na oge skupine delegatov za delegiranje v Skupščino strokovne zadeve v zvezi s preizkušanjem vlog. prošenj tn p čanov, delovnih ljudi ter komisij občinske skupščine; oP^vja kovne naloge v zvezi z uresničevanjem nalog občine "* * . drovske politike, skrbi za načrtovanje kadrov za tzvajanj p drovske politike, vodi kadrovsko evidenco m žago sv* pomoč kadrovskim službam v organizacijah zdru ^ ^ dročju informiranja zbira in analizira informacije, po ^ j„. moupravno odločanje ter jih posreduje delegacijam ! Ajevnih formativnim službam in skupinam v združenem e skupnostih. IV NOTRANJA ORGANIZACIJA IN SISTEMIZACIJA DEL IN NALOG 28. člen V občinskih upravnih organih se organizirajo notranje organizacijske enote in sistemizacijo naloge in opravila, da se zagotovi učinkovito, racionalno, smotrno in strokovno opravljanje nalog, zagotovi pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic in izvrševanje obveznosti delovnih ljudi in občanov, samoupravnih organizacij in skupnosti v skladu z naravo in obsegom del in nalog upravnega organa Notranjo organizacijo in delo upravnega organa ter sistemizacijo de! in nalog predpiše funkcionar, ki vodi upravni organ s splošnim aktom o organizaciji in delu upravnega organa ter s splošnim aktom o sistemizaciji del in nalog, ki temeljita na splošnih načelih notranje organizacije in sistemizacije de! in nalog, določenih z v zakonu ter odloku in aktu izvršnega sveta občinske skupščine. V MEDSEBOJNA RAZMERJA IN USKLAJEVANJE DELA MED UPRAVNIMI ORGANI TER STROKOVNO SLUŽBO 29. člen V zadevah iz svoje pristojnosti občinski upravni organ in strokovna služba sodeluje med seboj, z upravnimi organi drugih družbenopolitičnih skupnosti in drugimi državnimi organi. Pri medsebojnem sodelovanju si upravni organi in strokovna služba pošiljajo podatke in obvestila potrebna za opravljanje zadev iz njihovega področja, izmenjuje izkušnje, sestavljajo skupne strokovne komisije in druga delovna telesa, organizirajo posvetovanja ter sodelujejo med seboj tudi v drugih oblikah. 30. člen Pri pripravljanju osnutkov predpisov si mora občinski upravni organ priskrbeti mnenje drugih zainteresiranih občinskih upravnih organov Če občinski upravni organ ne sprejme načelnih in drugih pomembnejših pripomb, ki jih dajo drugi občinski upravni organi, mora ob predložitvi predpisa sporočiti te pripombe in svoje stališle do njih sporočiti izvršnemu svetu oziroma občinski skupščini. 31. člen Če nastane med občinskimi organi spor o pristojnosti ali se pojavijo druga sporna vprašanja z njihovega delovnega področja, ^o ti organi dolžni o tem poročati izvršnemu svetu, ki odloči v sporu o pristojnosti oziroma da smernice za rešitev spornih vprašanj. 32. člen Občinski upravni organ in strokovna služba so zlasti dolžni sodelovati in usklajevati svoje potrebe pri uporabi sredstev opreme, storitev skupnega pomena, urejanje delovnega časa, kadrovanju, zagotavljanju in urejanju delovnih razmerij, oblikovanju in razporejanju dohodka delovnih skupnosti in drugih zadevah. 33. člen Za usklajevanje dela med upravnimi organi in strokovno službo skrbi posvetovalno telo, kolegij funkcionarjev, ki vodijo upravne organe in strokovno službo. Kolegij se sestaja po potrebi. Seje kolegija sklicuje predsednik izvršnega sveta. !. Razmerja do občanov 34. člen Vloge in predloge občanov, ki jih ti predložijo upravnim organom, morajo upravni organi obravnavati in nanje odgovoriti. O zahtevkih občanov, morajo upravni organi odločiti v predpisanih rokih. V ta namen morajo organizirati delo, način ter pogoje dela tako, da lahko občani pri njih čim laže in v čim krajšem postopku uveljavijo pravice in vršijo svoje obveznosti 35. člen Vloge in predloge občanov, ki jih ti naslovijo zaradi nepravilnega odnosa delavcev upravnih organov do njih, morajo upravni organi takoj vzeti v obravnavo. Funkcionar, ki vodi upravni organ ali vodilni delavec preizkusi vložene vloge in predloge ter na vložene pritožbe opozori delavca na čigar delo se nanaša. V primeru hujše kršitve do občanov pa uvede disciplinski postopek. O sprejetih ukrepih je funkcionar ali vodilni delavec dolžan obvestiti občana o tem, kar je bilo storjeno v zvezi z njegovo vlogo. 361 URADNE OBJAVE 30. decembra — St. 34 36. člen Upravni organi obveščajo izvršni svet in občinsko skupščino o vlogah in predlogih, ki jih predložijo občani glede dela upravnih organov, njihovi upravičenosti in storjenih ukrepih, učinkovitem reševanju vlog in pritožb pri odločanju o predlogih v rokih, ki jih določita izvršni svet oziroma občinska skupščina. 37. člen Občinski upravni organi morajo ustrezno modernizirati opravila v zvezi z izvrševanjem svojih nalog, skrbeti za napredek in racionalizacijo njihove notranje organizacije ter strokovno izobraževanje, izpopolnjevanje in družbenopolitično izobraževanje delavcev. V!. FUNKCIONARJI, VODILNI DELAVCI IN DELAVCI S POSEBNIMI POOBLASTILI 38. člen Občinske upravne organe vodijo funkcionarji upravnih organov. Funkcionarji občinskih upravnih organov imajo lahko svoje namestnike. Funkcionar upravnega organa mora poročati o stanju in o delu organa, ki ga vodi, občinski skupščini in izvršnemu svetu. Na zahtevo zborov občinske skupščine ali izvršnega sveta mora funkcionar upravnega organa dajati obvestila in pojasnila o vprašanjih s področja dela organa, ki ga vodi. Funkcionar upravnega organa izdaja predpise in druge akte, za katere je pooblaščen, izvaja ukrepe iz svoje pristojnosti in opravlja druge zadeve, ki jih določa zakon ali drug predpis. 39. člfn Vodilni delavci v občinskih upravnih organih so občinski svetovalci in svetovalci funkcionarjev, ki vodijo občinske upravne organe in strokovno službo. Vodilne delavce imenuje in razrešuje izvršni svet na predlog funkcionarja, ki vodi upravni organ. Delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi imenuje in razrešuje funkcionar, ki vodi občinski upravni organ s soglasjem izvršnega sveta. Vodilni delavci in delavci s posebnimi pooblastili in odgovornostmi se imenujejo za štiri leta in so po preteku te dobe lahko ponovno imenovani. 40. člen O izločitvi uradne osebe upravnega organa odloča funkcionar, ki vodi ta upravni organ. O izločitvi funkcionarja, ki vodi upravni organ, odloča izvršni svet. O izločitvi člana kolegijskega organa odloča kolegijski upravni organ, o izločitvi predsednika kolegijskega upravnega organa pa odloča izvršni svet. VH. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 41. člen Občinski komite za družbeno planiranje in gospodarstvo, sekretariat za ljudsko obrambo, sekretariat za notranje zadeve, sekretariat za občo upravo in proračun ter uprava za družbene prihodke začnejo uporabljati te nazive s 1 februarjem 1981. Izvršni svet določi najpozneje v roku dveh mesecev splošna načela za notranjo organizacijo in sistemizacijo de! in nalog upravnih organov in strokovne službe. Upravni organi in strokovna služba morajo uskladiti svojo notranjo organizacijo v šestih mesecih od uveljavitve tega odloka. 42. člen Izvršni svet se pooblasti: — da določi kako se izvrši prenos neporabljenih sredstev, inventarja ter pravic in obveznosti iz dosedanjih upravnih organov in strokovne službe na novo organizirane, — da določi način, kako se prevzamejo oziroma predajo nedokončane zadeve. 43. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok preneha veljati: — odlok o organizaciji upravnih organov občine Ilirska Bistrica (Uradne objave, št. 11/78), — odlok o ustanovitvi, organizaciji, nalogah in pristojnostih strokovne službe občinske skupščine (Uradne objave, št. 19/75). 44. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 01(1-19/80-1 (M2 V Ilirski Bistrici, 29. 12. 1980 ' ' PREDSEDNIK Bojan BROZINA dipl. oec., l.r. OB&NSKA VOMLNA KOMMHA niRSKA BMTRICA POPRAVEK ! * . . * * ' besedila — Poročilo o izidu glasovanja na referendumu za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje izgradnje in obnove objektov osnovnega šolstva in otroškega varstva ter za sofinanciranje komunalnih in drugih potreb krajevnih skupnosti objavljenega v Uradnih objavah št. 31/80. Datum v drugi vrsti drugega odstavka *29. november 1980* stoji v izvirniku pravilno *29. oktober 1980*. OBČ!NA [ZOLA Na podlagi 203. člena statuta občine Izola je skupščina občine Izola na seji zbora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 25. decembra 1980 sprejela ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRIPRAVI IN SPREJETJU DRUŽBENEGA PLANA OBČINE IZOLA ZA OBDOBJE OD LETA 1981 DO LETA 1985 1. člen 2. člen odloka o pripravi in sprejetju družbenega plana občine Izola za obdobje od leta 1981 do leta 1985 (Uradne objave, št. 7/79) se spremeni in se glasi: *Izvršni svet občinske skupščine predloži občinski skupščini do konca januarja 1981 osnutek in do konca februarja 1981 predlog družbenega plana, ki ga bo sprejela do konca marca 1981* 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan p