bodo navaliH preveč drv pred no^e. ampak ta način ustanavljanja ie odvisen od kraja in terena. na katerem učitel] deluje. torej so tudi its-pehi le enostranski in ne pooolni. Vsa stvar izeleda. kakor da si merodajne oblasti natikajo učitelja na roko kot rokavico, s katero segajo potem v oigenj po kostanj. Verjeinite, no pa saj veste. da inia učiteli na deželi vso duik) In vse srce za krnetsko ljudstvo. on živi in dela zanj. ampaJ. oblasti naj mu store vsaj malo v pomoč. Vse kaže. da do definitivne rešitve vprašanja idealnih kmetijsko nadaljevalnih tečajev. kakoršnj so bili zamišljeni po naduč. A. Skulj še dolgo časa ne bo prišlo. zdi se mi pa to tako važno in nujno, da bi bila iako umestna vsaj delna rešitev te^a .vprašanja in sicer na ta na- | &lu da se sedanje ponavljalne šole z | uradno odredbo ta_coj reorganizirajo po načrtu kmetijsko nadaljevalnih tečajev. katere bi poleg obveznih učencev neobvezno obiskovali titcU dečki od 14 do 16 teta. Na ta način bi dobili učitelti vsaj }7. Gblasti nai skrbe za zadostno število učnrh moči, t. j. takih učiteljev. ki so obiskovali kmetij&ki tečaj, ali so p^. prizoiani strokovnjaki. 8. Knictijski t^aji 7a učitdje uaj se raz-iri,io in preuredijo tako. da bodo imefi obiskovalci priliko na učiteljišču in p