OAVTOBUSUIN NOVIH PROGAH Še enkrat občani Pozno pomladi v Polhovem gradcu pričeto dogovarjanje, ki ga je na pobudo nekaj kraja-nov začelo naše uredništvo z okroglo mizo med predstavniki KS Črni vrh in KS Polhov gradec ter predstavniki delovne organizacije SAP-Via-tor o uvedbi dodatnih avtobusnih zvez s tema krajema, se nadaljuje. V obeh krajevnih skup-nostih so razpravljali s krajani o točno določe-nih zahtevah in predlogih, v Polhovem gradcu pa so celo izvedli anketo. Na tej osnovi so v obeh KS izoblikovali predlog in ga poslali SAP-Viatorju. V tej delovni organizaciji so preučili predlog KS in izoblikovali dva predloga novega voznega reda avtobusov za Polhov gradec in Črni vrh. Predloga so poslali obema krajevnima skupnostima, da se bodo krajani o njih izjasnili v javni razpravi. In kakšna sta predloga? Anton Pavlič iz TOZD Medkrajevni potniški promet pri SAP-VIATOR pravi: »Predlog, kot so nam posredovali iz krajevne skupnosti, ni sprejem-Ijiv predvsem z ekonomskega stališča. V njem »zmanjka« dnevno za okrog 250 do 280 km vožnje, da bi bil avtobus polno izkoriščen. Kilo-metrov bi bilo po njihovem predlogu na dan premalo. Vozil namreč ne moremo obračati ta-ko, kot so predlagali. Poiskati bomo morali neko drugo inačico. Sedaj jim pošiljamo pred-log ene možnosti. V javni razpravi pa se bo treba odločiti, kaj je mogoče in kaj ustreza«. Na Robu Z delovno organizacijo SAP-Viator pa imajo pogovore še v eni naši krajevni skupnosti in sicer v Robu. Delegacija te krajevne skupnosti je bila na mestni skupščini, kjer je razložila svoje stališče o nujnosti avtobusne zveze z Ljub-ljano, tudi izven obstoječega voznega reda in to kasneje, kot je trenutno zadnja zveza. Na mest-ni skupščini so naleteli na popolno razumevanje in delovna organizacija SAP-Viator je dobila nalogo, da zadevo uredi, saj je nujnost potrebe več kot upravičena. V SAP-Viatorju so izdelali predlog in izraču-nali, kaj to tudi finančno pomeni. Za takšno progo potrebujejo dodatnega voznika in avto-bus bi peljal nekaj časa tudi prazen. Po besedah Antona Pavliča je delovna organizacija SAP-Viator to pripravljena organizirati, vendar mora nekdo kriti stroške. »Dodatnih stroškov bi bilo dnevno 2.560 dinarjev. To smo sporočili tudi mestni skupščini in komiteju za promet in od tedaj ni več glasu. Prej jasna zahteva, je sedaj povsem izginila. Mi smopripravljeni voziti, ven-dar ne na lastno breme. Če je interes za to progo, naj jo mesto tudi plača! Iz našega žepa je ne moremo financirati, ker delamo na ekonom-ski računici. O tem avtobusu in dodatnih stro-ških se morajo torej občani Roba dogovoriti z nekom, da bo te stroške kril. Brez ekonomskega pokritja ne moremo voziti«. MILOVAN DIMITRIČ