Bil je čisto navaden oktobrski večer... Zbor krajanov v K.S Bizo-vik. Na dnevnem redu so toč-ke, zanimive za vse krajane. Zato tudi tolikšna udeležba Ijudi najrazličnejših starosti, skoraj iz vsake hiše je navzoč vsaj eden. Ozračje v velikem prostoru gasilskega doma je zelo naelektreno. Najprej pri-tajeno, pa vse bolj živahno in napeto. Nekaj podobnega je v zraku v poletnih popoldnevih, ko se priženejo nevihtni obla-ki. Naelektrenost je iz točke v točko večja. Najprej o gradbenih dovo-ljenjih za gradnjo novih so-sesk v Bizoviku in za pozida-vanje zemljišč med starim delom naselja. Razlaga ob-činskega plana je takšna, da je za ta predel naše občine pred-videna zidava šele v prihod-njem srednjeročnem obdob-ju. Razlaga: ni sredstev. Naslednja točka je gradnja kanalizacije in vodovoda. Zopet razlaga, da ni denarja in da se bodo omenjene stvari izvajale kasneje. V prihod-njem srednjeročnem obdob- ju- In tako naprej. Vrtec kasneje, avtobusna zveza z mestom kasneje, tele-fon kasneje z velikim doplači-lom... Počasi dobiva človek obču-tek, da je za ta predel Ljub-Ijane sila skromno, skoraj bi rekel mačehovsko odrazen kos kruha. Pa čeprav so neka- tere stvari dokaj preproste in lahko rešljive. Seveda krajani razumemo trenutno gospo-darsko situacijo. Razumemo težave, ker ni sredstev, čeprav je bil podoben položaj tudi takrat, ko so sredstva bila. Zato ostaja občutek odrinje-nosti in zapostavljanja. Med temi problemi so tudi takšni, ki niso vezani toliko na denar, pa so v tem trenutku videti nerešljivi. Denimo telefonski priklju-ček. Ali je res potrebno odš-teti tolikšno vsoto denarja (vsak krajan, ki bi hotel imeti telefon, bi tnoral odšteti sto tisoč dinarjev?! Ali ni v tej vsoti marsikaj sumljivega ozi-roma zaslužkarskega za de-lovno organizacijo, ki bi na-pravila priključek in zahte-vala tolikšno vsoto? Potem naprej. Kako je možno, da ima naselje s 1.100 prebivalci tako slabe avtobu-sne zveze z mestom? Zakaj morajo krajani hoditi pol ure peš do avtobusa? Ali so utemeljene razlage Integrala, da bi avtobus sicer zavil v Bi-zovik, pa ne more, ker da so ceste preozke? Najbrž ta ra-zlaga ne drži, saj Integralov avtobus prav lepo odpelje in pripelje šolarje v šolo in iz nje. Menda so prošnje, naslov-Ijene na omenjeno delovno organizcijo že več kot 15 let, vedno naletele na gluha ušesa. Sedaj, ko že čutimo po-manjkanje bencina, je postal problem še večji. Verjetno se bodo našli nekateri, ki bodo trdili, da pravzaprav takšen sprehod človeku še koristi. Moram reči, da včasih, zlasti ob lepi'.) dnevih, res. Če pa prek njiv zapiha veter in te ob petih zjutraj dobro zmoči, da si potem ves dan premočen, potem tetnu ni tako in lepa hvala za takšno rekreacijo. Zato prosim obe delovni organizaciji (podjetje za PTT promet in Integral) za odgo-vor, Integral posebno še, zakaj ni možno avtobus št. 13 usmeriti tudi prek Bizovika, oziroma podaljšati progo št. 9. Če ne morejo pripraviti pi-snega odgovora, jih lepo vabim na naslednji sestanek naše KS. Če se bomo morali odreči, kot že nekaj let, nekaterim perečim stvarem v Bizoviku, zakaj ne bi mogli z razumeva-njem rešiti vsaj nekaterih. Moral sem napisati teh nekaj vrstic. Zaradi sestanka tistega navadnega oktobr-skega večera in zaradi vseh, ki živimo v KS Bizovik, tam na robu Ljubljane. PETER BERGANT PERIŠKA 19 Podjetje za PTT promet Ljubljana nam je poslalo na-slednji odgovor: »Za trditev, da bi moral vsak krajan Bizovika odšteti za telefonski priključek 100.000 din, ne vemo, odkod izvira. Telefonsko omrežje v tem delu občine še ni zgrajeno niti ni še izdelan projekt zanj. Šele po izdelavi projekta so znani stroški gradnjc tclefon-skega omrežja, ki odpadejo na posameznika, če gradnjo financira krajevna skupnost. Območje krajevne skupno-sti začasno pokriva telefonska centrala Moste, kjer je tre-nutno še na voljo dovolj prik-Ijučkov za vse interesenete v KS Bizovik (ok. 150). Naj še dodamo, da je bila KS Bizovik podrobno sezna-njena z možnostmi pridobitve telefonskih priključkov na svojem območju. Zaradi zasedenosti zmog-Ijivosti obstoječega omrežja v Bizoviku in ATC Dobrunje smo predlagali K.S Bizovik, da se pridruži KS Hrušica — Fu-žine, ki je že naročila izdelavo tehnične dokumentacije. Z Integralom — delovno organizacijo Ljubljanski pot-niški promet smo se dogovo-rili, da nam posreduje odgo-vor za objavo v prihodnji šte-vilki Naše skupnosti! Urednišlvo