^ ?0£_ M Letnik 3 KNJIŽNICA F. k. meška kolodvorska 9 2270 ORMOŽ Številka 15/11 VSEBINA VSEBINA 41. ODLOK o proračunu občine Ormož za leto 2006 - dopolnjen predlog Nadaljevanje iz Poročevalca št. 15/1 Poročeval£<£& SŠS/DE „*« >/■ , 2 8.12.2005 __________3_____ { "-^_________________________________________________________ / O o o o o o o o o q p p p p o o Ki ca o o p p p p o p p p p p o p o o o O -----------------------i. 0:0 po po p p p p p p p p p p p p p p p p po p p p p p p p p PP po P P 00 03 P P P P P P P P P P P P P P P P o p P P P P P P P P >U O « O 888888 8.8 888 p p O O O O o o cn n 8 8 8 8 ° ° 8 11 I 1 p p p p co oo p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p lili I p p p p p p p p p § o ° ODHODKI PO PRORAČUNSKIH UPORABNIKIH IN EKONOMSKI KLASIFIKACIJI ZA LETO 2006 Delež v % CD CO CN CD OD r- UD m cr> Q> CD CN O 90 0-4 CD CO CD 9'0 -st CD 100 SKUPAJ 51.452.200 2.685.279 92.921.204 286.818.120 1.308.988.738 40.290.587 174.457.332 1.494.865.296 14.200.112 8.326.648 13.412.729 21.800.819 8.863.042 11.879.900 19.706.004 14.108.163 3.564.776.173 I Investicijski transferi 43 CD CD 27.700.000 CD 32.190.000: CD CD 59.742.788 CD CD CD CD CD CD CD CD 119.632.788 CO Investicijski odhodki 42 000000'l CD 000 000 0 L 24.700.000 ’ 285.847.000 CD 23.500.000 OD CN OD UD r^. 5 C7> 800.000 718.000 3.500.000 1.586.259 250.000 702.896 2.000.000 1.150.000 1.257.470.983 CO jgf Tekoči transferi CD CD CN ■^r CD uri CD 25.690.000 CD 978.051.738 CD 47.876.076 487.516.680 CD CD CD CD 574.920 CD CD CD 1.544.813.614 CO 9 Tekoči odhodki 40 45.348.000 2.685.279 29.531.204 262.118.120 12 900.000 40.290.587 103.081.256 45.889.000 13.400.112 7.608.648 9.912.729 20.214.560 8.038.122 11.177.004 17.706.004 12.958.163 642.858.788 CD 2 PRORAČUNSKI UP ORABNIK OBČINSKI SVET NADZORNI ODBOR NVdnZ OBČINSKA UPRAVA - ODDELEK ZA SPLOŠNE ZADEVE OBČINSKA UPRAVA - ODDELEK ZA DRUŽBENE DEJAVNOSTI OBČINSKA UPRAVA - ODDELEK ZA FINANCE OBČINSKA UPRAVA - ODDELEK ZA GOSPODARSTVO OBČINSKA, UPRAVA - ODDELEK ZA OKOUE IN PROSTOR KRAJEVNA SKUPNOST IVANJKOVCI KRAJEVNA SKUPNOST KOG KRAJEVNA SKUPNOST MIKLAVŽ PRI ORMOŽU KRAJEVNA SKUPNOST ORMOŽ KRAJEVNA SKUPNOST PODGORCI KRAJEVNA SKUPNOST SREDIŠČE OB DRAVI KRAJEVNA SKUPNOST SVETI TOMAŽ KRAJEVNA SKUPNOST VELIKA NEDEUA SKUPAJ Delež v % 5 CD 3 3 o O CD 80 CN cn UD UD r-- OD ODHODKI PO FUNKCIONALNI IN EKONOMSKI KLASIFIKACIJI ZA LETO 2006 Delež v % O™ d L c: CZ )_ CZ T- T- cz ■_ LC CC r-. X- CZ CZ )_ 'N CZ cc CZ CZ CZ f t -j m ■ CZ CD OC ■ cr cn ' CD CC CN CN r>. CN lr CD CC CZ e - e cr i SKUPAJ 48.576.45? ur C“ tr c** « cc o e 34.764.947 c: c c c: fS N- 0* 307.818.654 60.737.95? c cr c: £ 12.497.351 20.036.000 cr c: cr u: <= CN 617.554.668 m h-* cr CC CN m o un 367.075.600 — 661.805.415 67.630.000 366.366.172 803.873.618 cr cr cr cr CN ir cn 18.600.000 21.767.676 cr r*— tr h- N. n LC ir o- O O Investicijski transferi 43 O o CZ CD CD O 27.700.000 a a O CZ O CD 17.455.600 42.287.188 000 000 L l oooooss 15.690.000 CD CD O 119.632.788 n- n Investicijski odhodki 42 CD o o 3.540.000 O 24.700.000 10.000.000 o O CD o 439.203.513 000000zz 179.440.000 292.294.211 0000007 143.743.259 OOOOSSSEi o O O 1.257.470.983 cn LO cn Tekoči transferi S 5.104.200 o o 3.440.000 3.720.000 O 20.750.000 CD 3.300.276 10.810.000 CD 113.862.000 25.045.800 167.180.000 206.474.680 46.500.000 186.773.040 651.433.618 95.420.000 O o 1.541.813.614 cn on 'rf Tekoči odhodki O "ST CN LO CN (N rv- cn LD CD CD cn CD CD O o h- CD CO CN CN O 278.118.654 CN LO CD CO CN CN 1.133.000 LO r^. CD CD "N" 9.226.000 O O o CD O CN 64.489.155 3.283.173 000 0006 CD 01 cn CD r>- CD CD CD CD 0 m 01 30.349.873 1.200.000 O 18.600.000 21 267.676 642.858.788 18,0 PODROČJE PRORAČUNSKE PORABE POLITIČNI SISTEM EKONOMSKA IN FISKALNA ADMINISTRACIJA ZUNANJA POLITIKA IN MEDNARODNA POMOČ SKUPNE ADMINISTRATIVNE SLUŽBE IN SPLOŠNE JAVNE STORITVE ZNANOST IN TEHNOLOŠKI RAZVOJ LOKALNA SAMOUPRAVA OBRAMBA IN UKREPI OB IZREDNIH DOGODKIH NOTRANJE ZADEVE IN VARNOST TRG DELA IN DELOVNI POGOJI KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN RIBIŠTVO PRIDOBIVANJE IN DISTRIBUCIJA ENERGETSKIH SUROVIN PROMET, PROMETNA INFRASTRUKTURA IN KOMUNIKACIJE GOSPODARSTVO VAROVANJE OKOUA IN NARAVNE DEDIŠČINE PROSTORSKO PLANIRANJE IN STANOVANJSKO KOMUNALNA DEJAVNOST ZDRAVSTVENO VARSTVO KULTURA, ŠPORT IN NEVLADNE ORGANIZACIJE IZOBRAŽEVANJE SOCIALNO VARSTVO SERVISIRANJE JAVNEGA DOLGA INTERVENCIJSKI PROGRAMI IN OBVEZNOSTI SKUPAJ o5? > ‘M O O O S CN O m o CD o 90 rv. o 60" O ^3 CN m LO CD D- 2 CD O CN| CN CN cn CN MERILA ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV V LETU 2806 IZOBRAŽEVANJE 1. Stroški za izdatke za blago in storitve 1.1. Stalni (fiksni) materialni stroški - za oddelek osnovne šole v 1. izmeni 324.664,00 SIT - za oddelek podružnične šole v 1. izmeni 257.215,00 SIT - za oddelke podružnične šole - kombinirani odd. 257.215,00 SIT - za oddelek osnovne šole s prilagojenim progran 165.642,00 SIT - za oddelek podaljšanega bivanja 65.559,00 SIT - za oddelek glasbene vzgoje 90.820.00 SIT - stroški vode na učenca v oddelku osnovne šole 1.737,00 SIT - stroški vode na učenca v oddelku podaljš 174,00 SIT bivanja 1.2. Splošni (programsko odvisni) materialni stroški - za oddelek glasbene vzgoje 57.407,00 SIT 1.3. Interesne dejavnosti - na učenca v oddelku osnovne šole 1.057,00 SIT 1.5. Lutkovna skupina (prizna se maksimalno 30 vaj na sezono, 3 šolske ure za honorar strokovnega sodelavca na vajo, pavšal za programske stroške, pavšal za materialne stroške) do višine 342.765,00 SIT; 1.6. Recitacijska ali literarna skupina (prizna se maksimalno 20 vaj na sezono, 2 šolski uri za honorar mentorju na vajo, programski stroški, pavšal za materialne stroške) do višine 108.067,00 SIT; 1.7. Folklorna (tamburaška skupina), plesna skupina (prizna se maksimalno 45 vaj na sezono, 2 šolski uri za honorar vodji na vajo, programski stroški, pavšal za materialne stroške) do višine 319.352,00 SIT; 1.8. Likovna, fotografska, filmska skupina (prizna se maksimalno 50 mentorskih vaj na sezono, 2 šolski uri za honorar mentorju na vajo, programski stroški, pavšal za materialne stroške) do višine 467.554,00 SIT. 2. Štipendije in druge oblike študijskih pomoči Vrednost točke za izračun štipendije se določa na podlagi Pravilnika o štipendijah in drugih oblikah študijskih pomoči (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 5/001) glede na rast izhodiščne plače za prvi tarifni razred (količnik 1,00) v skladu z veljavno kolektivno pogodbo za negospodarske dejavnosti v Republiki Sloveniji. OTROŠKO VARSTVO Priznavajo se: mesečni stroški v višini razlike med ekonomsko ceno vzgojno-varstvenih storitev v skladu s sklepi občinskega sveta in izračunanimi prispevki staršev k oskrbnini v vrtcih na podlagi Sprememb in dopolnitev Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Ur.list RS, štev. 44/96, 1/98, 84/98, 102/00, 111/00, 92/02 in 97/03). KULTURA 1, Ljubiteljska kultura 1.1. Odrasli pevski zbor (prizna se maksimalno 80 vaj na sezono, 2 šolski uri za honorar zborovodji na vajo, programski stroški, pavšal za materialne stroške) do višine 384.491,00 SIT; 1.2. Otroški pevski zbor (prizna se maksimalno 40 vaj na sezono, 2 šolski uri za honorar zborovodji na vajo, programski stroški, pavšal za materialne stroške) do višine 276.172,00 SIT; 1.3. Pihalni orkester (prizna se maksimalno 80 vaj na sezono, 3 šolske ure za honorar za dirigenta, pavšal za materialne stroške) do višine 1.064.521,00 SIT; 1.4. Gledališka skupina (prizna se maksimalno 45 vaj na sezono, 3 šolske ure za honorar strokovnega sodelavca na vajo, pavšal za programske stroške, pavšal za materialne stroške) do višine 480.725,00 SIT; 1.9. Skladu Republike Slovenije za ljubiteljske kulturne dejavnosti, Območni izpostavi Ormož se zagotavljajo sredstva v višini 20-ih odstotkov priznanih sredstev za sofinanciranje kulturnih društev in skupin za ljubiteljsko dejavnost. 2. Vzdrževanje kulturnih domov (dvoran) 547.920,00 SIT za eno (1) dvorano v krajevni skupnosti, razen Kulturnega doma Ormož, za katerega se zagotavlja dvakratni znesek. ŠPORT priznana cena ure dejavnosti vadbene skupine znaša 3.912,00 SIT, od tega 2.693,00 SIT za objekt in 1.220,00 SIT za strokovni kader; priznani stroški nezgodnega zavarovanja na vadbeno skupino v tekmovalnem športu znašajo 23.968,00 SIT. 1. Šport otrok in mladine priznava se 80-umi program vadbene skupine; v vadbeni skupini je 20 udeležencev; pri programih otrok do 7.leta starosti se prizna strošek strokovnega kadra in objekta; pri programih otrok od 7.do 15.leta se prizna strošek strokovnega kadra in objekta ter stroški izvedbe občinskih prvenstev. 2. Šport nadarjenih otrok in mladine usmerjenih v vrhunski šport v vadbeno skupino je vključenih 15 udeležencev; a/ Priznani stroški obsegajo: stroške objekta; stroške strokovnega kadra; stroške nezgodnega zavarovanja; materialne stroške v višini 20% za starostno skupino od 15.do 17.leta starosti; stroške meritev za starostno skupino od 15.do 17.leta. b/ Priznava se: 240 ur vadbe za starostno skupino do 11 .leta starosti; 240 ur vadbe za starostno skupino od 11.do 15.leta starosti; 320 ur vadbe za starostno skupino od 15.do 17.leta starosti; 320 ur vadbe za starostno skupino od 17.do 19.leta starosti. 3. Kakovostni šport odraslih vadbena skupina obsega 15 udeležencev v kolektivnih športih, v individualnih športih pa sorazmerni del; priznava se: 360-umi program redne vadbe letno v 2. državni ligi;. 480-umi program redne vadbe letno v 1. državni ligi Priznani stroški obsegajo: stroške objekta; stroške strokovnega kadra; stroške nezgodnega zavarovanja; materialne stroške v višini 100% priznanih stroškov za strokovni kader in objekte na vadbeno skupino, razen za vadbene skupine s področja kakovostnega športa odraslih kjer se priznava dodatek za materialne stroške v višini 200% priznanih stroškov za strokovni kader in objekte. 4. Športno rekreativna dejavnost v vadbeni skupini je 20 udeležencev; prizna se 80-urni program vadbene skupine. Priznani stroški obsegajo: stroške objekta in stroške strokovnega kadra. Po merilih za vrednotenje programov športa nadarjenih otrok in mladine usmerjenih v vrhunski šport ter kakovostni šport odraslih (člani) se sofinancirajo športne panoge, ki imajo vzpostavljeno popolno tekmovalno piramido, vključeno v redna tekmovanja za državno prvenstvo v okviru športnih panožnih zvez, članska moštva pa so uvrščena najmanj v drugo državno ligo. V kolikor člansko moštvo ni uvrščeno najmanj v drugo državno ligo, se sofinancirajo vadbene skupine do starostne skupine, ki je dosegla rang, primerljiv z drugo državno ligo v članski konkurenci. V individualnih športnih panogah se sofinancirajo stroški udeležbe v zaključnem delu tekmovanja za državno prvenstvo. ZNANOST Sofinancirajo se: raziskovalni projekti za območje občine Ormož; raziskovalni programi in znanstveni projekti srednješolcev, študentov in samostojnih raziskovalcev od 50% do največ 70% stroškov projekta. KMETIJSTVO Sredstva za pospeševanje razvoja kmetijstva se dodeljujejo v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož. DROBNO GOSPODARSTVO (PODJETNIŠTVO! Sredstva za kreditiranje malega gospodarstva se dodeljujejo v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje malega gospodarstva v občini Ormož. CESTNO GOSPODARSTVO 1. Tekoče vzdrževanje krajevnih cest A/ MAKADAM: 130.236,00 SIT/km) B/ ASFALT: 84.148,00 SIT/km 2. Zimska služba po programu A/ Pluženje: pluženje asfaltne javne poti širine do 3 m 1.813.00 SIT/km pluženje asfaltne javne poti širine do 3 m -naklon večji od 6% 2.382,00 SIT/km pluženje makadamske javne poti širine do 3 m 2.286.00 SIT/km pluženje makadamske javne poti širine do 3 m -naklon večji od 6% 2.972,00 SIT/km B/ Posip: 1,22 SIT/m2 ceste (s posipnim materialom) Zneski v točkah 1. in 2. predstavljajo vrednost z DDV. SOCIALNA VARNOST Srečanje starejših občanov starih nad 70 let starosti 1.317.00 SIT/obČana nad 70 let starosti NAMENSKI PRIHODKI PRORAČUNA ZA LETO 201 36 IN PORABA LE-TEH NAMENSKI PRIHODKI IN ODHODKI PRIHODKI i PRORAC UNSKA ŠIFRA NAMENSKA PORABA 1 2 3 4 5 1. Prihodki iz naslova "Ormoško poletje 2006" 5.000.000 Projekt “Ormoško poletje 2006" - delno 031801 5.000.000 2. Okoljska dajatev za onesneževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda 60.000.000 Izgradnja glavnega zbiralnika ob Dravi do ČN v Ormožu - delno 081518 12.000.000 Izgranja navezave obstoječe fekalne kanalizacije na obstoječo RČN v Mihovcih 081520 8.675.070 Izgradnia kanalizacije V. Nedelja - Mihovci I. faza - delno 081516 22.920.000 Izgradnja fekalne kanalizacije Dobravska ulica v Ormožu - delno 081517 11.458.000 Izgradnja zadrževalnega bazena v Ormožu - delno 081514 4.946.930 3. Požarna taksa 7.700.000 Sofinanciranje nabava opreme iz sredstev požarne takse 030715 7.700.000 4. Vodarina 16 ž .000.000 Nadomestilo po koncesiji za oskrbo s pitno vodo 081610 142.100.000 Vodovodno zajetje Mihovci 081616 24.287.188 Vodna povračila - delno 081612 612.812 5. Kanalščina 7.200.000 Nadomestilo za odvajanje odpadnih voda - delno 061511 7.200.000 6. Čiščenje odpadnih voda 29.000.000 Nadomestilo za čiščenje odpadnih voda 081510 25.430.000 Nadomestilo za odvajanje odpadnih voda - delno 081511 3.570.000 7. Števnina 19.270.000 Zamenjava vodomerjev- delno 081611 19.270.000 8. Okoljska dajatev za onesneževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov 46.400.000 Odplačila glavnice kredita za sanacijo deponije komunalnih odpadkov Dobrava (bilanca C) 062220 5.000.000 Sanacija 2.faze deponije komunalnih odpadkov Dobrava - LIFE 081503 14.000.000 Nadaljevanje sanacije deponije komunalnih odpadkov Dobrava 081504 27.400.000 9. Vodna povračila 10.000.000 Vodna povračila - delno 081612 10.000.000 10. Prihodki iz naslova odvoza komunalnih odpadkov 63.700.000 Nadomestilo za odvoz smeti 081501 63.700.000 11. Prihodki iz naslova odlaganja komunalnih odpadkov 61.000.000 Nadomestilo za odlaganje odpadkov 081502 61.000.000 12. Prihodki iz naslova najemnin in kupnin za stanovanja 47.000.000 Vzdrževanje stanovanj 071670 18.295.523 Stroški upravljanja 071671 5.510.511 Pridobivanje novih stanovanj - delno 081660 15.309.730 Glavnice za odplačilo kreditov (bilanca C) 062220 7.884.236 13. Neto vrednost kupnin od privatizacije stanovanj 776.572 Pridobivanje novih stanovanj - delno 081660 776.572 14. Prihodki od najemnin za poslovne prostore 3.800.000 Investicijsko vzdrževanje poslovnih prostorov 070402 1.500.000 Tekoče vzdrževanje poslovnih prostorov - delno 070401 2.300.000 115. Prihodki iz naslova ogravanja stanovanj 13.000.000 Proračunski sklad - delno 071672 13.000.000 16. Prejeta sredstva Ministrstva za kmetijstvo gozdarstvo in prehrano za gozdne ceste 235.455 Tekoče vzdrežvanje gozdnih cen - delno 071150 235.455 17. Pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest 552.036 Tekoče vzdrežvanje gozdnih cen - delno 071150 552.036 18. Neposredne regionalne spodbude Ministrstva za gospodarstvo 60.366.870 Umetno bogatenje podtalnice za vodno zajetje v Mihovcih II. faza -etapa A - II. podfaza - ponikovalna polja - delno 081614 60.366.870 19. Prejeta sredstva Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano za sofinanciranje dopolnitev obstoječega razvojnega programa podeželja in oblikovanja lokalnih akcijskih skupin 1.548.400 Dopolnitev obstoječega razvojnega programa podeželja in oblikovanje lokalnih akcijskih skupin - delno 071116 1 548.400 20. Sofinanciranje projekta Dopolnitev obstoječega razvojnega programa podeželjain oblikovanje lokalne akcijske skupine - nhrino PrloLiio 2.310.000 Dopolnitev obstoječega razvojnega programa podeželja in oblikovanje lokalnih akcijskih skupin - delno 071116 2.310.000 21. Prejeta sredstva Ministrstva za šolstvo, šport in znanost za sofinaciranje obnove atletske steze v Ormožu 6.470.000 Ureditev atletske steze v Ormožu - delno 051872 6.470.000 22. Sofinanciranje modernizacije lokalne ceste Lahonci: vezna cesta LC 223-300 JP 802-5000 JP 802-540 - občina Ljutomer 7.000.000 Modernizacija LC Lahonci: vezna cesta LC 223-300 JP 802-500 JP 802-540 - delno 081320 7.000.000 22. Neposredne regionalne spodbude - modernizacija ceste Lahonci 42.516.180 Modernizacija LC- Lahonci: vezna cesta LC 223-300 JP 802-500 JP 302-540 - delno 081320 42.516.180 23. Prejeta sredstva Ministrstva za šoisivo, šport in znanost za sofinaciranje obnove igrišča v Središču ob Dravi 1.290.000 Zunanji športni objekti 051871 1.290.000 24. Prejeta sredstva za prekomejno sodelovanje INTERREG III A -Turistične cone Prlekije 11.322.438 Turistične cone Prelekije - delno 071422 11.322 438 25. Prejeta sr edstva za prekomejno sodelovanje INTERREG III A -Ekorentediacije 16.010.376 Ekomeremediacije 081681 16.010.376 SKUPAJ 690.468.327 690.468.327 PRIHODKI (A. Bilanca prihodkov in odhodkov) 2.940.788.479 )elež namenskih prihodkov v vseh prihodkih 23,5 KADROVSKI NAČRT ZA LETO 2006 Neposredni proračunski uporabniki Sistemizacija 1.12.2005 za uraden ih 1.12.2005 Plan zaposlenih 2006 1 2 3 4 SKUPAJ 41 38 38 Občinska uprava 36,5 33,5 33,5 Urad župana 3 3 3 Tajni/ca občine 1 1 1 Oddelek za družbene dejavnosti S,5 8,5 8,5 Oddelek za gospodarstvo 4 5 4 Oddlek za okolje in prostor 6 4 5 Oddlek za finance 9 8 8 Občinski inšpektorat 4 4 4 Ožji deli lokalne skupnosti 4,5 4,5 4,5 Krajenva skupnost Ivanjkovci 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Kog 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Ormož 1 1 1 Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Središče ob Dravi 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Sveti Tomaž 0.5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 Na dan 1.12.2005 je bilo zaposlenih 38 delvcev, od tega 36 za nedoločen čas in 2 za določen čas. Od delavcev za določen čas je eden zaposlen na projektu in se mu z 15.2.2006 prekine delovno razmerje. Druga delavka, kije zaposlena za določen čas pa se zaposli za nedoločen čas po odhodu delavke v pokoj. _ ______________[_________________j_________________j_.__________________... Zaposlena sta tudi dva pripravnika, ki jima poteče pripravništvo v letu 2006. Eden od pripravnikov se zaposli za nedoločen čas. Zaposlovanje novih pripravnikov v letu 2006 ni planirano. V letu 2006 bo po preteku pripravništva dvema delvcema, zaposlitvi delavke za nedoločen čas ter prekinitvi delovnega razmerja za določen čas (15.2.2006) zaposlenih 38 delvcev za nedoločen čas. FINČNI NAČRT REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2006 LZ VRSTA PROllETA Predlog 2006 ' D°P- Predlog 2006 Indeks ' i 1 2 3 4 5 6=5/3 A. PRIHODKI 42.841.253 1.270.572 44.111.825 103,0 1. Začetno stanje 40.326.821 0 40.326.821 100,0 ! 2. 2006 2.514.432 1.270.572 3.785.004 150,5 B ODHODKI 0 0 0 0,0 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 0 0 0 0,0 C. STANJE SREDSTEV 31.12.2006 (A.-B.) 42.841.253 1.270.572 44.111.825 103,0 FINANČNI NAČRT POŽARNEGA SKLADA ZA LETO 2006 | VRSTA PROMETA Predlog 2006 Spremebe DOP2006d'°9 1 2 3 4 5 6=5/3 A. PRIHODKI 7.700.000 0 7.700.000 0,0 1. Prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije -požarna taksa 7.700.000 0 7.700.00U 0,0 B. ODHODKI 7.700.000 0 7.700.000 0,0 1. Sofinanciranje nabave gasilske opreme 7.700.000 0 7.700.000 0,0 C. STANJE SREDSTEV 31.12.2006 (A.-B.) 0 0 0 0,0 FINAČNI NAČRT PRORAČUNSKEGA SKLADA ZA PODROČJE STANOVANJSKEGA GOSPODARSTVA ZA LETO 2006 VRSTA PROMETA i Predlon 7flDG Spremebe '”dlb 1 2 3 4 5 6=5/3 I A- PRIHODKI 60.776.572 22.000.000 82.776.572 136,2 : 1. Prihodki od najemnin za stanovanja 47.000.000 0 47.000.000 100,0 j 2. Prihodki iz naslova ogrevanja 13.000.000 0 13.000.000 100,0 3. Namenski prihodki iz naslova prodaje stanovanj 776.572 0 776.572 100,0 4. Nemenski prenos sredtev iz leta 2005 0 11.000.000 11.000.000 0.0 5. Najeti krediti pri drugih javnih skladih 0 11.000.000 11.000.000 0,0 B. ^ODHODKI 60.776.572 22.000.000 82.776.572 136,2 i 1. Vzdrževanj stanovanj 18.295.523 0 18.295.523 100,0 I 2 Pridobivanje novih stanovanj 16 086.302 22.000.000 38.086.302 236,8 I 1 Stroški upravljanja 5.510.511 0 5.510.511 100,0 4 Stroški financiranja (odplačilo kreditov) 7.884.236 0 7.884.236 100,0 ! 4. Stroški kotlovnic (ogrevanje) 13.000.000 0 13.000.000 100,0 ! C. STANJE SREDSTEV 31.12.2006 (A.-B.) 0 0 0 0,0 NAČRT NABAV IN GRADENJ ZA LETO 2006 A. Načrt nabavim gradenj - oprema Proračunska Nabava Neposredni proračunski uporabnik postavka opreme 4202 Občina: 04 Občinska uprava - oddelkza splošne zadeve 040620 6.000.000 Skupaj 6.000.000 B. Načrt nabav in gradenj - investicije in investicijsko vzdrževanje Neposredni proračunski uporabnik Proračunska postavka Investicijsko vzdrževanje in obnove 4205 Občina: 04 Občinska uprava - oddelkza splošne zadeve 04 Občinska uprava - oddelkza splošne zadeve 040604 040620 5.000.000 9.200.000 Skupaj 14.200.000 C. Načrt nabav in gradenj - informatizacija (informacijska oprema) Proračunska Nabava Neposredni proračunski uporabnik postavka opreme 4202 Občina: 04 Občinska uprava - oddelkza splošne zadeve 040621 4 000.000 Skupaj 4 000.000 Skupaj (A. + B. + C.) 24.200.000 Na podlagi 80.a in č člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02), Uredbe o prodaji in drugih oblikah razpolaganja s finančnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 123/03), 13. člena Uredbe o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99 in 7/01) je občinski svet na svoji_______. seji, dne ____________sprejel LETNI PROGRAM PRODAJE OBČINSKEGA STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2006 I. Uvodna pojasnila Po drugi točki 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega in finančnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Občinsko finančno premoženje so po 1. odstavku 67. člena ZJF denarna sredstva, terjatve, dolžniški vrednostni papirji ter delnice in deleži na kapitalu pravnih oseb in druge naložbe v pravne osebe. Način, pogoji in postopek odprodaje finančnega premoženja so opredeljeni z Uredbo o prodaji in drugih oblikah razpolaganja s finančnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 123/03). Občinsko stvarno premoženje so po 1. odstavku 67. člena ZJF premičnine in nepremičnine v lasti občine. Način pogoji in postopek odprodaje stvarnega premoženje so opredeljeni z Uredbo o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03). 2. Program prodaje finančnega premoženja občine za leto 2006 Kapitalske naložbe % delež v lasti občine tržna vrednost v družbi: Geoplin d.o.o. 0,235 116.110.000,00 SIT Termal d.o.o. 33,33 1.255.000.00 SIT SKUPAJ 117.365.000.00 SIT Prodaja finančnega premoženja v lasti občine se za leto 2006 načrtuje na podlagi opravljene ocene vrednosti podjetij. 3. Program prodaje stvarnega premoženja občine za leto 2006 Zemljišča 20.000.000,00 SIT Zgradbe in poslovni prostori____________________________________________________10,000.000,00 SIT SKUPAJ_____________, __________________________________________________ 30.000.000,00 SIT Prodaja stvarnega premoženja v lasti občine se za leto 2006 načrtuje na podlagi primerljivih cen na 11 11. Tabela A - Program prodaje zemljišč: pare. št. raba k.o. izmera v m2 način razpolaganja 835/7 njiva Ormož 591 prodaja 835/8 njiva Ormož 822 prodaja 832/1 travnik porušen objekt Ormož 771 219 prodaja 783/1 travnik Ormož 751 prodaja 1026 travnik Ormož 718 prodaja 1029 travnik Ormož 766 prodaja 627/3 pot Mihalovci 244 menjava 627/4 pot Mihalovci 55 menjava 627/7 pot Mihalovci 360 menjava 627/8 pot Mihalovci 46 menjava 635/3 pot Mihalovci 53 menjava 635/5 pot Mihalovci 35 menjava 635/6 pot Mihalovci 520 menjava 1103/5 cesta Mali Brebrovnik 64 menjava 9/1 sadovnjak Sodinci 732 prodaja 10 pašnik Sodinci 855 prodaja 420/1 gozd Sodinci 910 prodaja 420/7 gozd Sodinci 1500 prodaja *4 stav. Sodinci 374 prodaja 473 pašnik Senešci 162 prodaja Tabela B - Program prodaje zgradb in poslovnih prostorov: Stanovanje v Miklavžu pri Ormožu 35 v višini 4.000. 000.00 SIT Del starega vrtca pri Sv. Tomažu v višini 6.000. 000.00 SIT. Ta program začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 40300-00009/2005 0011 05 Ormož, dne_______________________ OBČINA ORMOŽ ŽUPAN Vili TROFENIK I. r. — Transferna sredstva skupaj 0\ o -e m T$ O ■h •s II o rH 12.460.82sl 7.996.729 6.508.648 o o a oš o rt 'O 9.083.163 6.223.042 13.776.413 11109911 trt F") 00 05 H OS P ; I •j . •e (d e i i i >u Informacijsko komimika, središča 0» CD 000 001 000 001 000 001 CD 200.000 000 001 000 001 000 OOi I Krajevni praznile os CD 200.000 200.000 200.000 200.000 200.000 200.000 200.000 OOOOOfT O 1 I : S. ! 1 Srečanje starejših občanov r- 566.310 205.650 861681 381.138 355.089 245.409 330.411 333.153 05 tr, o 'O ri it M 1 t S: -g Vzdrževanje športnih objektov 409.200 306.900 102.300 409.200 204.600 102.300 306.900 409.200 2.250.600 i o rsi Tekoče vztlreževanje kulturnih dvoran Ifi 1.095.840 547.920 547.920 547.920 547.920 547.920 547.920 547.9201 4.931.280 g S T > ; 1 SKUPAJ Opomba: Obrazložitev: Po drugi točki 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega in finančnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Priprava letnega programa prodaje občinskega finančnega in stvarnega premoženja temelji na 80.a in č člena Zakona o javnih financah ter na podzakonskih predpisih Uredbi o prodaji in drugih oblikah razpolaganja s finančnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 123/03) za prodajo finančnega premoženja in Uredbi o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03) za prodajo stvarnega premoženja t.j. premičnin in nepremičnin. OBRAZLOŽITEV K DOPOLNJENEMU PREDLOGU PRORAČUNA ZA LETO 2806 1. UVOD Pri pripravi dopolnjenega predloga proračuna občine Ormož za leto 2006 so bili ponovno preverjeni proračunski prihodki in odhodki za posamezne namene po področjih porabe. Bistvena sprememba v primerjavi s predlogom proračuna je v tem, da je predlagatelj pri pripravi dopolnjenega proračuna upošteval zakonsko določeno programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov na podlagi pravilnika o programski klasifikaciji izdatkov občinskih proračunov (Uradni list RS, št. 57/05, 88/05-popr. in dopolnitve Ministrstva za finance z dne 22.11.2005 št. 411-14/2004/25, 987/SSFLS) po katerih se proračunski izdatki občine iz dosedanjih desetih prerazporedijo na triindvajset področij. V skladu s Proračunskim priročnikom za pripravo proračunov občin za leto 2006 z dne 13.10.2005 št. 4101-1/2005/2, 891/SSFLS so med prihodke in odhodke občinskega proračuna vključeni »izvirni oz. lastni« prihodki ter vsi odhodki krajevnih skupnosti, V Letni program prodaje občinskega stvarnega premoženje za leto 2006 so vključene nekatere nerealizirane prodaje občinskega stvarnega in finančnega premoženja iz leta 2005, ki zaradi dolgotrajnih postopkov prodaje v letu 2005 niso bile realizirane, čeprav so bile v letnem programu za leto 2005 ter nekatera nova zemljišča, stanovanje v Miklavžu pri Ormožu 35 in poslovni prostor (stari vrtec) pri Sv. Tomažu, katerih pobuda za prodajo oziroma nakup je prišla s stani strank. Občinska uprava kateri so postali sestavni del splošnega oziroma posebnega dela proračuna občine Ormož. Ta vključitev prihodkov in odhodkov nima nobenih posledic na pravno samostojnost krajevnih skupnosti, ki še naprej pripravljajo svoje finančne načrte in razpolagajo s svojimi finančnimi sredstvi na svojih podračunih. Gre le za celovito izkazovanje vseh prihodkov in odhodkov katero se je dosedaj prikazovalo v »konsolidiranem« izkazu prihodkov in odhodkov. V skladu s 24. členom Zakona o javnih financah bi Vlada do 30.9. tega leta morala sprejeti sklep o višini primerne porabe in izračun pripadajočih zneskov finančne izravnave za leto 2006. Glede na to, da tega še ni storila je bilo pri pripravi dopolnjenega predloga proračuna upoštevano delovno gradivo za sejo Vlade, kije bilo objavljeno na njeni spletni strani 1.12.2005 za katerega pa ni pričakovati bistvenih sprememb in bo takšno kot je bilo pripravljeno po vsej veijetnosti sprejeto na Vladi. Iz leta 2005 se prenese 61,6 mio tolarjev nerealiziranih proračunskih postavk oziroma namenskih sredstev in se vključijo v dopolnjeni predlog proračuna za leto 2006. Gre za projekte, ki so bili v večini primerov oddani v letu 2005 a njihovo plačilo zapade v plačilo v letu 2006. Zap.št. PRENOS SREDSTEV IZ LETA 2005 ZNESEK 1. Planska in urbanistična dokumentacija - študije 10.000.000.00 2. Ureditev prostorov krajevnih skupnosti 2.500.000,00 3. Priprava in spremljanje projektov iz neposrednih regionalnih spodbud 1.448.805,00 4. Postavitev avtobusnih nadstrešnic 5.325.000,00 5. Pridobivanje novih stanovanj 11.000.000,00 6. Zunanji športni objekti 4.000.000,00 7. Priprava koncesijskega akta za oskrbo s plinom 4.000.000,00 8. Taksa za obremenjevanje voda 10.000.000,00 9. Drugi nenamenski prenos sredstev 13.343.153,00 SKUPAJ 61.616.958,00 2. SPLOŠNI DEL A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV PRIHODKI Splošni del proračuna je v skladu z navodili s Proračunskim priročnikom za pripravo občinskih proračunov za leto 2006 in programsko opremo (APPrA-O), katerega je izdalo oziroma pripravilo Ministrstvo za finance. S tem je določeno, da se proračun na občinskem svetu obravnava in sprejme na nivoju štirimestnih kontov. Zaradi preglednosti planiranih proračunskih prihodkov je v prilogi (št. 2) objavljena prihodkovna stran splošnega dela proračuna na nivoju šestmestnih kontov. Skupen obseg prihodkov občinskega proračuna za leto 2006 je v dopolnjenem predlogu proračuna za leto 2006 ocenjen na 2.940,8 mio tolarjev (od tega »izvirni« prihodki krajevnih skupnosti 36,4 mio tolarjev) in je večji za 48,3 mio tolarjev oziroma za 1,7 odtokov od predlaganega predračuna. Medtem ko vsi prejemki po vseh treh bilancah (A, B in C z namenskim prenosom sredstev iz leta 2005) znašajo 3.755,0 mio tolarjev. Sprememb prihodkov se nanašajo na uskladitev prihodkov s pripravljenimi izračuni lastnih prihodkov (21. in 22. člen Zakona o financiranju občin), ki ga je pripravilo Ministrstvo za finance in čaka na poreditev na Vladi. Vključeni so kapitalski prihodki, kateri so posledica nerealizirane prodaje nekaterih stavbnih in kmetijskih zemljišč v letu 2005 in povpraševanje kupcev po nakupu enega stanovanja in poslovnega prostora. Spremembe so nastale tudi pri transfernih prihodkih in prejetih sredstvih iz sredstev Evropske unije. Vključeni so trije novi transferi za sofinanciranje projektov (sofinanciranje obnove igrišča v Središču ob Dravi s strani Ministrstva za šolstvo šport in znanost, ter dva projekta iz naslova prekomejnega sodelovanja interreg III A za turistične cone Prlekije in Ekoremediacije) medtem ko je Ministrstvo za gospodarstvo izdalo negativni sklep za projekt »Razvoj poslovnih con«, kar pa ima za posledico tudi izpad predvidenih sredstev iz naslova Evropske unije. 70 Davčni prihodki Na podlagi že omenjenega predloga primerne porabe in s tem ocene lastnih prihodkov se davčni prihodki povečajo za 5,8 mio tolarjev in znašajo 1.109,8 mio tolarjev. V primerjavi s predlogom proračuna se povečajo davki na promet nepremičnin in na finančno premoženje za 2,5 mio tolarjev in davek na dobitke od iger na srečo za 3,2 mio tolarjev. Pri ostalih gre le za minimalne popravke. 71 Nedavčni prihodki Nedavčni prihodki se zmanjšajo za 1,1 mio tolarjev in znašajo 606,4 mio tolarjev. Zmanjšanje prihodkov je posledica manjših ocenjenih prihodkov iz naslova podeljenih koncesij na ravni države (energetsko izkoriščanje reke Drave) za 1,0 mio tolarjev iz 70,5 na 69,5 mio tolarjev. Pri ostalih postavkah gre le za minimalne popravke. 72 Kapitalski prihodki Predlog proračuna za leto 2006 zajema kapitalske prihodke iz naslova prodaje kabelskega sistema (KS Ormož) v višini 0,5 mio tolarjev. V dopolnjenem predlogu so vključeni prihodki od prodaje stavbnih in kmetijskih zemljišč v skupni višini 20,0 mio tolarjev. V večini primerov gre za nerealizirano prodajo iz leta 2005 ter za zamenjavo nekaj zemljišč. Dva kupca sta izrazila željo po nakupu stanovanja in poslovnega prostora, kar predstavlja v skupnem znesku 10,0 mio tolarjev. 74 Transferni prihodki Transferni prihodki se zmanjšajo za 2,5 mio tolarjev in znašajo 1.166,6 mio tolarjev. Za 98 tisoč tolarjev se zmanjšajo prihodki iz naslova finančne izravnave, ki sedaj znaša 984,6 mio tolarjev. Glede na to, da je bil s stani Ministrstva za gospodarstvo zavrnjen projekt »Razvoj poslovnih con« se za predviden znesek sofinanciranja v višini 3,7 mio tolarjev zmanjšajo prihodki iz tega naslova. Občina Ormož je kot prijavitelj projekta prejela dopis Ministrstva za finance z dne 22.11.2005 št. 544-4/2005-33 v katerem je navedeno: »Čeprav vaša vloga izpolnjuje kakovosti, zahtevana za ugodno mnenje, je drug projektni predlog podobne narave dosegel višjo oceno. Dovolite, da se vam zahvalimo za vaše zanimanje za program Phare 2003 Ekonomska in socialna kohezija »Razvoj poslovnih con««,, kar pomeni, da odpade tudi sofinanciranje iz naslova sredstev Evropske unije. Med transferne prihodke je vključeno predvideno sofinanciranje obnove igrišča v Središču ob Dravi s strani Ministrstva za šolstvo šport in znanost v višini 1,3 mio tolarjev. 78 Prejeta sredstva iz Evropske unije Prejeta sredstva iz evropske unije se v globalu povečajo za 16,1 mio tolarjev. Zaradi že navedene zavrnitev sofinanciranja projekta »Razvoj poslovnih con« iz strani Ministrstva za finance odpade tudi sofinanciranje iz naslova sredstev Evropske unije - sredstva Phare v višini 11,2 mio tolarjev. Občina Ormož je sodelovala kot partner skupaj z prleškimi občinami na javnem razpisu za zbiranje vlog, ki bodo sofinancirane iz Sosedskega programa Slovenija - Madžarska - Hrvaška 2004 -2006 (INTERREG III A) z dvema projektoma: Turistične cone Prlekije in Medžimurja in Ekoremdiacije — trajnostno upravljanje z vodami v zavarovanih območjih Slovenije in Madžarske. V okviru teh dveh projektov so bila občini odobrena sredstva v skupni višini 57,0 mio tolarjev (Turistične cone Prlekije 37,0 mio tolarjev in Ekoremediacije 19,9 mio tolarjev) od tega v letu 2006 27,3 mio tolarjev. Struktur prihodkov po dopolnjenem predlogu proračuna za leto 2006 15,0 ------- 0,0 -- davčni prihodki nedavčni kapitalski sredstva EU: prihodki prihodki prihodki Primerjava prihodkov dopolnjenega predloga s predlogom proračuna za leto 2006 1.400 1.200 j 1.000 ■ Ti % 800 _o ■ E 600 — Spl- 400 j - p 200 j- n 1 davčni prihodki □ predlog 06 1 a dop.predlog 06 nedavčni kapitalski prihodki prihodki •transferni sredstva EU prihodki ODHODKI Odhodki po bilanci A se povečajo od planiranih po prellogu proračuna v višini 3.322,9 mio tolarjev za 241u8 mio tolarjev na 3.564,8 mio tolarjev. Odhodki krajevnih skupnosti so zajeti v skupni višini 112,3 mio tolarjev. 40 Tekoči odhodki Tekoči odhodki se v primerjavi s predlogom proračuna povečajo za 37,8 mio tolarjev. V primetjavi s predlogom proračuna se zagotovijo najnujnejša sredstva za tekoče vzdrževanje čistilnih naprav in kanalizacijskega omrežja v skupni višini 3,0 mio tolarjev. Za 12,0 mio tolarjev se povečajo drugi operativni odhodki m a račun namenskega prenosa sredstev oziroma cibveznosti iz leta za pripravo koncesijskih aktov za oskrbo s plinom, zagotovitve dodatnih sredstev za obveznosti za skMe dela in razvoj in usposabljanje človeških virov ter obveznosti po vključitvi dveh novih projektov (Turistične cone Prlekije in Ekoremdiacije). Proračunske rezerve se povečajo za 22,7 mio tolarjev, od tega proračunska rezerva za 1,3 mio tolarjev (uskladitev s povečanjem prihodkov po bilanci A) ter stanovanjski rezervni sklad za 22,0 mio tolarjev (prenos nakupa stanovanj v Podgorcih v novem poslovno-stanovanjskem objektu). Zaradi ukinitve splošne proračunske rezervacije v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti se zmanjšajo sredstva za ta namen v višini 0,6 mio tolarjev. 42 Investicijski odhodki Sredstva namenjena za investicije se povečajo za 193,0 mio tolarjev. Za nakup objektov za ureditev grajske pristave se v letu 2006 nameni 25,9 mio tolarjev. Sredstva namenjena za novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije se v globalu povečajo za 125,1 mio tolarjev (projekti iz Turističnih con Prlekije in Ekoremediacije, dodatna sredstva za II. fazo plačnika v Podgorcih, ureditev krajevnega središča na Kogu, izgradnja II. faze pločnika in javne razsvetljave v Pušencih, izgradnja avtobusnega postajališča na cesti Ormož — Središče, obnove in rekonstrukcije javnih poti, javna razsvetljava na Hardeku, dodatna sredstva za izgradnjo zadrževalnega bazena v Ormožu in izgradnjo kanalizacije v Dobravski ulici v Ormožu, izgradnja precejalnika v Cvetkovcih in izgradnja navezave obstoječe fekalne kanalizacije na obstoječo RČN v Mihovcih). Izdatki za investicijsko vzdrževanje se povečajo za 7,6 mio tolarjev. Dodatna sredstva se zagotovijo za vzdrževanje javne razsvetljave, iz leta 2005 pa se prenesejo namenska sredstva za vzdrževanje prostorov krajevnih skupnosti in športnih objektov (javna razsvetljava na igriščih v Ivanjkovcih in na Kogu) za slednje so dela bila oddana že v letu 2005 vendar plačilo zapade v letu 2006. Sredstva namenjena za študije o izvedljivosti projektov in projektno dokumentacijo se povečajo za 21,9 mio tolarjev. Od tega več kot polovica predstavlja namenski prenos sredstev iz leta 2005 za študijo o poseljenosti prebivalstva in pripravo in spremljanje projektov iz naslova neposrednih regionalnih spodbud. Razliko predstavljajo sredstva za izdelavo regionalnega razvojnega programa in nadzor pri novih vključenih investicijskih projektih. 43 Investicijski transferi Investicijski transferi se v primerjavi s predlogom proračuna povečajo iz predlaganih 108,6 mio tolarjev na 119,6 mio tolarjev. Dodatna sredstva v višini 11,0 mio tolarjev se zagotovijo za sofinanciranje odkupa poslovnih prostorov in nakupa opreme za potrebe zdravstvene ambulantne v Ivanjkovcih. B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Prejemki v računu finančnih terjatev in naložb se povečajo iz predlaganih 19,3 mio tolarjev za 117,4 mio tolarjev na 136,6 mio tolarjev. Prejemki se povečajo na račun prodaje deleža v podjetju Geoplin d.o.o. Ljubljana v višini 116,1 mio tolarjev in prodaje deleža v podjetju Termal d.o.o. Ormož v višini 1,3 mio tolarjev. Prejemki iz tega naslova so bili planirani že v letu 2005 vendar jih zaradi dolgotrajnih postopkov pri prodaj ni bilo možno sprovesti. Izkupiček od prodaje v višini 91,4 mio tolarjev se nameni za povečanje kapitalskega deleža v Centru za starejše občane Ormož, kar je tudi že bilo planirano v letu 2005. Ostanek od izkupička prodaje kapitalskih naložb v višini 25,9 mio tolarjev pa se nameni za nakup prostorov in zemljišč za ureditev grajske pristave. C. RAČUN FINANCIRANJA Obseg zadolževanja se poveča od predlaganih 510,0 mio tolarjev za 106,0 mio tolarjev na 616,0 mio tolarjev, Od planiranega dodatnega zadolževanja 106,0 mio tolarjev predstavlja 11,0 mio tolarjev nerealizirano oz. preneseno zadolževanje iz leta 2005 za nakup stanovanj v Podgorcih, ostali del v višini 95,0 mio tolarjev je v večini posledica vključenih novih investicij po vloženih pripombah na predlagani proračun. 3. POSEBNI DEL Vsi proračunski izdatki se od predlaganih z dopolnjenim predlogom proračuna za leto 2006 povečajo iz 3.421,8 mio tolarjev na 3.755,0 mio tolarjev, kar pomeni povečanje za 333,3 mio tolarjev oziroma za 9,7 odstotkov. Zajeti so tudi odhodki krajevnih skupnosti v skupni višini 112,3 mio tolarjev. 02 Nadzorni odbor Po dopolnitvi oziroma uskladitvi predloga programa dela nadzornega odbora se odhodki zmanjšajo za 143,2 tisoč tolarjev predvsem na račun manjših obdavčitev izdatkov za delo članov nadzornega odbora v primerjavi s tistim, ki je bilo načrtovano pri pripravi predlogu proračuna. 04 Občinska uprava — Oddelek za splošne zadeve Odhodki v sklopu oddelka za splošne zadeve se povečajo na račun namenskega prenosa oziroma nerealiziranih postavk v letu 2005 za 6,5 mio tolarjev. 2,5 mio tolarjev se prenese za ureditev prostorov krajevnih skupnosti ter 4,0 mio tolarjev za pripravo koncesijskih aktov za oskrbo s plinom. 05 Občinska uprava - Oddelek za družbene dejavnosti Sredstva v sklopu družbenih dejavnosti se povečajo za 40,9 mio tolarjev, od tega 11,0 mio tolarjev za sofinanciranje nakupa poslovnih prostorov in opreme za potrebe zdravstvene ambulante Ivanjkovcih, 4,0 mio tolarjev na račun namenskega prenosa že oddanih del za obnovo javnih razsvetljav na igriščih v Ivanjkovcih in na Kogu, kjer bi naj bila v obeh primerih dela koračna v letu 2005 vendar bo plačilo zapadlo v letu 2006 ter 25,9 mio tolarjev za nakup zemljišča in poslovnih prostorov za ureditev grajske pristave v Ormožu. 06 Občinska uprava - Oddelek za finance Zaradi povečanja prihodkov je potrebno v skladu z zakonom uskladiti višino rezervnega sklada (1,5 % od planiranih prihodkov minus že odd voj ena sredstva v preteklih letih) kar predstavlja 1,3 mio tolarjev. 91,4 mio tolarjev od prodaje kapitalske naložbe v Geoplinu d.o.o. se nameni za odkup deleža v centru za starejše občane Ormož. Ta transakcija oziroma sprememba v naložbah je bila planirana že v letu 2005, vendar je zaradi dolgotrajnih postopkov pri prodaji ni bilo možno izvesti. 07 Občinska uprava - Oddelek za gospodarstvo V sklopu oddelka za gospodarstvo se odhodki v globalu povečajo za 29,4 mio tolarjev, kar predstavlja v primerjavi s predlogom proračuna povečanje za 21,6 odstotkov. Za obveznosti do skladov za razvoj in usposabljanje človeških virov in sklada dela Podravja se zagotovi 0,9 mio tolarjev. Ob pripravi predloga proračuna še ni bil znan obseg obveznosti občine Ormož, zato so bile obveznosti planirane v višini realizacije iz leta 2005. Zaradi že navedenih razlogov se ukine oziroma umakne proračunska postavka namenjena razvoju poslovnih con v višini 14,4 mio tolarjev. Za programsko obdobje 2007 - 20013 je potrebno pristopiti k izdelavi regionalnega razvojnega programa. Zaradi navedenega morajo zagotoviti za izdelavo razvojnega programa del sredstev lokalne skupnosti. Za ta namen se v letu 2006 odpre nova proračunska postavka in zagotovi 2,0 mio tolarjev. Občinam Ormož, Ljutomer, Razkrižje in Štrigova so bila v sklopu projekta Turistične cone Prlekije odobrena sredstva iz naslova sredstev Interreg III A. Gre za dvoletni projekt katerega vrednost del v letu 2006 za občino Ormož znaša 21,9 mio tolarjev. Projekt na območju občine Ormož obsega adaptacijo prostor za arheološko zbirko z ureditvijo fasade na gradu Ormož, opremo arheološke zbirke, adaptacijo turistično informacijske pisarne z opremo, ureditev turističnih poti, sofinanciranje strokovnjaka za arheologijo in splošne stroške v zvezi z izvajanjem projekta. V letu 2005 ni bil realiziran projekt izgradnje stanovanjsko-poslovnega objekta v Podgorcih. Tako občina ni odkupila stanovanj in se realizacija v višini 22,0 mio tolarjev prenese v leto 2006. 08 Občinska uprava — Oddelek za okolje in prostor Največ sprememb v primerjavi s predlogom proračuna je predlaganih v sklopu oddelka za okolje in prostor. Odhodki se povečajo za 163,9 mio tolarjev, kar je v primerjavi s predlogom za 12,3 odstotke več. V podprogramu vzdrževanje in gradnja občinskih cest se odhodki povečajo za 66,0 mio tolarjev na račun investicij. Večina dodatnih investicij je bila vključena na podlagi pripomb vloženih na predlog proračuna. Tako se zagotovijo dodatna sredstva za izgradnjo 11. faze pločnika v Podgorcih v višini 4,0 mio tolarjev, 12,0 mio tolarjev se zagotovi za izgradnjo avtobusnih postajališč na cesti Ormož -Središče ob Dravi pri odcepu za Hum, za obnove in rekonstrukcije javnih poti pa se zagotovi 10,0 mio tolarjev. Za ureditev krajevnega središča na Kogu se zagotovi dodatnih 10,2 mio tolarjev, kar predstavlja z že zagotovljenimi 9,0 mio tolarjev skupaj 19,2 mio tolarjev za ureditev II. faze krajevnega središča na Kogu. V dopolnjenem predlogu so zagotovljena tudi sredstva za izgradnjo 11. faze pločnika v Pušencih v višini 24,4 mio ob že zagotovljenih 6,5 mio tolarjev v predlogu proračuna za izgradnjo I. faze. V letu 2005 je bilo s pogodbo oddano delo za postavitev avtobusnih nadstrešnic v višini 5,3 mio tolarjev. Glede na čas izvedbe in plačilni rok bo plačilo zapadlo v letu 2006. Za cestno razsvetljavo se zagotovi 12,1 mio tolarjev, od tega 1,0 mio tolarjev za investicijska vzdrževanja (na podlagi pripomb na predlog proračuna), 2,1 mio tolarjev za izgradnjo javne razsvetljave na Hardeku in 9.0 mio tolarjev za izgradnjo II. faze razsvetljave v sklopu izgradnje pločnika v Pušencih. Sredstva namenjena za ravnanje z odpadno vodo se v globalu povečajo za 46,0 mio tolarjev. Za najnujnejše vzdrževanje kanalizacij in čistilnih naprav se zagotovijo sredstva v skupni višini 3,0 mio tolarjev. Glede na to, da v letu 2005 ni bilo pridobljeno upravno dovoljenje za izgradnjo navezave obstoječe fekalne kanalizacije v Mihovcih na RČN se realizacija let-te prenese v leto 2006 v višini 10,6 mio tolarjev. Je pa zato bila v letu 2005 v celoti realizirana izgradnja kanalizacije II. b faza v Mihovcih v skupni višini 23,0 mio tolarjev od tega je bilo prvotno planirano za leto 2006 7,0 mio tolarjev, vendar je bila realizacija zaradi zagotovitve porabe namenskih sredstev iz naslova takse za obremenjevanje voda realizirana v letu 2005. Sredstva za izgradnjo zadrževalnega bazena v Ormožu I. faza se prenesejo oziroma združijo na proračunsko postavko izgradnja zadrževalnega bazena v Ormožu tako, tako se skupaj za ta projekt v letu 2006 nameni 41,5 mio tolarjev. Izgradnja fekalne kanalizacije na Dobravski ulici je bila planirana prvotno v dveh letih. Po dopolnjenem predlogu je predvideno, da se celoten projekt v višini 14,0 mio tolarjev realizira v letu 2006 za kar se nameni dodatnih 5,3 mio tolarjev. Za projektno in drugo tehnično dokumentacijo je potrebno v letu 2006 zagotoviti dodatnih 17,0 mio tolarjev. Dodatna sredstva se namenijo za izdelavo idejnih zasnov za kanalizacijo in čistilno napravo v Središču ob Dravi, projektno dokumentacijo za kanalizacijo na Kogu, preveritev kanalizacije v Ormož in izdelavo dokumentacije za izgradnjo nove čistilne naprave v Ormožu. Ne predlog krajevne skupnosti Podgorci se za izgradnjo precejalnika v Cvetkovcih zagotovijo sredstva v višini 3,9 mio tolarjev. V sklopu prostorskega načrtovanja se za plansko in urbanistično dokumentacijo za izdelavo študij oddanih v letu 2005 (predvsem za študijo o poseljenosti občine Ormož) namensko prenesejo sredstva v leto 2006 v višini 10,0 mio tolarjev. Dela na projektu Umetnega bogatenja so na podlagi razpisa bila oddana v letu 2005, dokončana pa bodo v letu 2006. Glede na vrednost del oziroma podpisano pogodbo je potrebno za izvedbo projekta v letu 2006 zagotoviti 152,2 mio tolarjev, kar je za 6,1 mio tolarjev manj kot je bilo prvotno načrtovano. Za pripravo in spremljanje projektov iz naslova neposrednih regionalnih spodbud povezanih s projektom Umetnega bogatenja podtalnice se iz leta 2005 prenese 1,4 mio tolarjev. Občinam Ormož, Šalovci, Grad, Krajinskemu parku Goričko, madžarskemu partnerju Orsegi Nemzeti Park Igazgatosag in Prleški razvojni agenciji je bil odobren na javnem razpisu za sosedski program SI HU - HR (Interreg III A) odobren projekt Ekoremediacije - trajnostno upravljanje z vodami v zavarovanih območjih Slovenije in Madžarske. V okviru tega projekta mora občina Ormož zagotoviti v letu 2006 22,0 mio tolarjev. Projekt obsega: čiščenje onesnaženih voda v ruralnem okolju Brebrovnik - Veličane, monitoring krajinskega parka Jeruzalem, izdelava študije optimiranja procesov za povečanje samočistilne sposobnosti habitatov v razmerah masovnega turizma in intenzivnega kmetijstva in splošne stroške povezane z izvajanjem projekta. Sredstva namenjena za odkupe zemljišč za cestno in komunalno infrastrukturo se povečajo za 12,5 mio tolarjev in po dopolnjenem predlogu znašajo 20,0 mio tolarjev. Gre za enak obseg porabe sredstev kot je predviden s prodajo stavbnih in kmetijskih zemljišč v letu 2006. Sredstva se namenijo za nakup zemljišč potrebnih za izgradnjo komunalne in cestne infrastrukture (pločniki, avtobusna postajališče, parkirišča, ceste, kanalizacije, čistilne naprave, krajevna središča) ter za zamenjave zemljišč po predlogih občanov. 11-18 Krajevne skupnosti Pri odhodkih povezanih z delovanjem krajevnih skupnosti v globalu ni nobenih sprememb. Tako so odhodki za vse krajevne skupnosti v letu 2006 planirani v skupni višini 112,3 mio tolarjev. V primerjavi s predlogom proračuna so le notranje prerazporeditve med posameznimi proračunskimi postavkami predvsem na račun planirane proračunske rezervacije v predlog proračuna. Glede na to, da so finančni načrti krajevnih skupnosti postali sestavni del proračuna občine se sredstva za nepredvidene odhodke zagotavljajo v sklopu skupne proračunske rezervacije. Večina sredstev predvidenih za splošno proračunsko rezervacijo se prerazporedi na proračunsko postavko drugi operativni odhodki v sklopu področja 06 Lokalna samouprava. v mi Struktura odhodkov po dopolnjenem predlogu proračuna za leto 20C6 investicijski trnaste ri 3,4% investicijski odhodki 35,3% tekoči odhodki 18,0% tekoči transferi 43,3% Pregled sprememb proračunskih prihodkov po dopolnjenem predlogu za leto 2006 250,0 S 15°.° 100,0 - 50,0 tekoči odhodki tekoči transferi investicijski odhodki transferi Primerjava odhodkov dopolnjenega predloga s predlogom proračuna za leto 2006 1.800 •,------------------------------------------------------ □ predlog 2006 a dop. predlog 2006- 1.000 - tekoči odhodki tekoči transferi investicijski odhodki investicijski trnasferi JAVNA RAZVOJNA AGENCIJA OBČINE ORMOŽ FINANČNI NAČRT ZA LETO 2006 f Zap. št. Naziv Predlog 2006 Spremembe Dop. predlog 2006 A. PRIHODKI 26.030.800 C 26.030.800 1. Prihodki iz proračuna občine Ormož 20.030.800 0 20.030.800 |1.1. za stroške dela: 14.151.000 0 14.151.000 i 1.1.1. plače in dodatki 10.700.000 0 10.700.000 1.1.2. prispevki na plače 1.770.000 0 1.770.000 1.1.3. davek na plače 550.000 0 550.000 1.1.4. povračila in nadomestila 668.944 0 668.944 11.1.5. regres 296.056 0 296.056 1.1.6. premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja 115.000 0 115.000 1.1.7. odprava nesorazmerij v plačah 51.000 0 51.000 1.2 za materialne stroške 3.040.000 0 3.040.000 1.3. za program dela agencije - TIC 2.839.800 0 2.839.800 2. Prihodki od prodaje blaga in storitev 6.000.000 0 6.000.000 1.1. prihodki od prodaje blaga in storitrv 6.000.000 0 6.000.000 B. ODHODKI 26.030.800 0 26.030.800 1. Stroški dela 19.751.000 0 19.751.000 1.1. Plače in dodatki 14.850.000 0 14.850.000 M.2. Regres za letni dopust 445.000 0 445.000 11.3.. Povračila in nadomestila 1.114.000 0 1.114.000 11.4. Prispevek delodajalca za socilano varnost 2.420.000 0 2.420.000 1.5. Premije dodatnega pokojninskega zavarovanja 170.000 0 170.000 1.6. Davek na plače nnn /■%«<-. OdU.UUU 0 680.000 1.7. Odprava nesorazmerij v plačah 72.000 0 72.000 2. Izdatki za blago in storitve 3.440.000 0 3.440.000 [2.1. Pisarniški material in storitve 710.000 0 710.000 [2.2. Energija, voda, komunalne storitve in komunikacije 800.000 0 800.000 2.3. zdatki za službena potovanja 380.000 0 380.000 2.4. Reprezetanca 60.000 0 60.000 2.5. Sejnine članov sveta javne agencije 180.000 0 180.000 2.6. zdatki za storitve zunanjih sodelavcev 310.000 0 310.000 2.7. Drugi operativni odhkodki 1.000.000 0 1.000.000 3. Izdatki za program dela agencije - TIC 2.839.800 0 2.839.800 3.1. zdatki za blago in storitve 2.839.800 0 2.839.800 Ormož, 8. 12. 2005 PRILOGE ŠT. 1: V skladu s poslovnikom občinskega sveta in terminskim načrtom za sprejem proračuna za leto PRIPOMBE NA PRELOG PRORAČUNA 2006 so bile predlagatelju proračuna posredovane naslednje pripombe na predlog proračuna za leto 2006: Zap.št. PREDLAGATELJ -PREDLOG 1. Občinska svetnika Ivan Kukovec in Slavko Kosi 1.1. Izgradnja obojestranskih avtobusnih postajališč na cesti Ormož - Središče pri odcepu za Hum 1.2. Izgradnja pločnika ob cesti Ormož - Središče ob Dravi na poteku od priključka za Hum do odcepa ceste za Frankovce po desni strani v smeri Središča ob Dravi z javno razsvetljavo 1.3. Izgradnja obojestranskih avtobusnih postajališč v Loperšicah 1.4. Izgradnja pločnika v Loperšicah od gasilskega doma do odcepa ceste za Šalovce 1.5. Izgradnja javne razsvetljave ob pločniku ter postavitev do treh svetilk javne razsvetljave v strnjenem delu vasi, ene v »PURGU« in dveh v smeri proti Šalovcem 2. Kn jižnica Franca Ksavra Meška Ormož 2.1. Zaposlitev delavca za nedoločen čas (31.1.2006 poteče zaposlitev za določen čas) in zagotovitev sredstev za plačo delavcu 3. Krajevna skupnost Središče ob Dravi 3.1. Tekoče vzdrževanje gozdnih cest (Jr 803-830) 3.2. Sanacija cestišča (JP 803-850 Godeninci cca 800 m) 3.3. Sanacija cestišča (LC 302-040 Šalovci cca 250 m) 3.4. Tehnična dokumentacija za avtobusno postajališče v Salovcih 3.5. Tehnična dokumentacija za avtobusno postajališče v Središču ob Dravi ter ureditev Trga talcev 3.6. Tehnična dokumentacija za rušitveni načrt stare šole v Grabah 3.7, Ureditev dreves po Trški ulici v Središču ob Dravi 3.8. Zaporna loputa v Šolski ulici v Središču ob Dravi - izliv v Črnec 3.9. Postavitev dveh luči na obstoječe električne drogove (Središče ob Dravi; Prečna in Dravska ulica) 3.10. Razsvetljava rokometnega igrišča 3.11. Ureditev ograje okoli rokometnega igrišča 3.12. Prerazporeditev sredstev iz obnove atletske steze v Ormožu za ureditev osnovne šole v Središču ob Dravi 3.13. Obnova fasade z izolacijo na čebelarskem domu Grabe 3.14. Vzdrževanje vrtca v Središču ob Dravi 3.15. Oprema za vrtec v Središču ob Dravi 3.16. Vzdrževanje osnovne šole v Središču ob Dravi 3.17. Oprema za osnovno šolo v Središču ob Dravi 4. Krajevna skupnost Podgorci 4.1. Podaljšanje izgradnje pločnika v Podgorcih ob lokalni cesti št. 076-031 (od Bombekovih do mosta) 4.2. Obnova javne poti št. 804-895 v dolžini 320 m in širini 3 m 4.3. Preplastitev dela javne poti št. 804-941 v Cvetkovcih dolžina 200 m in širina 2,5 m 4.4. Preplastitev dela javne poti št. 804-931 v Bresnici dolžina 200 m širina 2,5 m 4.5. Razširitev javne razsvetljave ob javni poti št. 804-941 v Cvetkovcih (5 luči) 4.6. Razširitev javne razsvetljave ob lokalni cesti št.076-031 Sodinci -Lasigovci v delu novega naselja v Podgorcih (5 luči) 4.7. Razširitev javne razsvetljave ob javni poti št. 804-901 v Podgorcih (3 luči) 4.8. Izgradnja parkirišč za potreba vrtca in osnovne šole v Podgorcih 4.9. Izgradnja usedalnikov za kanalizacijo v Cvetkovcih 5. Občinski svetnik Mirko Zalar 5.1. Obnova in rekonstrukcija javne poti št. 802-760 (povezava krajev Žerovinci - Cerovec - Veličane) v kraju Žerovinci 6. Občan Marjan Sok Sodinci 21 a, Velika Nedelja 6.1. Izgradnja kanalizacije ob lokalni cesti Podgorci - Sodinci 1. Od predlaganih petih predlogov se v dopolnjeni predlog proračuna vključi izgradnja avtobusnega postajališča na cesti Ormož - Središče pri odcepu za Hum v višini 12,0 mio tolarjev (proračunska postavka 081329). Za ostale projekte je potrebno pridobiti projektno dokumentacijo in jih vključiti v načrt razvojnih programov za prihodnja leta saj gre za vlaganja na prioritetni osi Ptuj - Središče ob Dravi, medtem ko se del pripombe pod 1.5. realizira v breme proračunske postavke 081350 Javna razsvetljava.__________________________ 2. Predlogu oziroma pripombi Knjižnice Ksavra Meška Ormož se ne ugodi, ker je pred tem potrebno urediti status dveh delavk. 3. V predlogu tekočega-vzdrževanja gozdne ceste št. JP 803-830 gre za kategorizirano javno pot in ne za gozdno cesta za katero se krajevni skupnosti zagotovljena sredstva v okviru vsakoletnih sredstev vzdrževanja javnih poti glede na dolžino in vrsto cest (asfalt, makadam). Za sanacije, obnove in rekonstrukcije javnih poti je v letu 2006 predvidenih skupaj 20,0 mio tolarjev. V spomladanskem delu leta bo opravljen strokovni pregled vseh javnih poti v občini in takrat bo glede na dejansko stanje pripravljen prioritetni program vzdrževanja javnih poti. Tehnična dokumentacija za avtobusno postajališče v šaiovci in Središču ob Dravi bo v letu 2006 izdela v breme proračunske postavke 081324 Tehnična dokumentacija za pločnike, ceste in postajališča. Tehnična dokumentacija za rušitveni načrt stare šole v Grabah je v postopku izdelave. Ureditev dreves po Trški ulici v Središču ob Dravi bo urejena v breme proračunske postavke 081630 Urejanje parkov in zelenih površin. Zapora lopute v Šolski ulici v Središču ob Dravi -izliv v Črnec bo v letu 2006 urejena v breme proračunske postavke 081511 Odvajanje odpadnih voda. Postavitev dveh luči na obstoječe električne drogove v Prečni in dravski ulici bo urejena v breme proračunske postavke 081350 Javna razsvetljava. Razsvetljava rokometnega igrišča bo realizirana iz proračunske postavke 051871 Zunanji športni objekti. Obnova rokometnega igrišča s postavitvijo odbojnih ograj je bila opravljena v letu 2004, postavitev ograje ni predvidena. Prerazporeditev sredstev iz obnove atletske steze v Ormožu za ureditev osnovne šole v Središču ob Dravi ni možna. Pri projektu obnove atletske steze v Ormožu gre za sofinanciranje iz državnega proračuna in bi kakršen koli odmik od vrednosti oziroma projekta pomenil odstop države od sofinanciranja. Za obnovo II. faze šolske zgradbe v Središču ob Dravi je v letu 2006 predvidenih 22,0 mio tolarje v okviru proračunske postavke 051918. Občina ne sme vlagati sredstev v tujo lastnino, zato se v proračunu za leto 2006 ne zagotavljajo sredstva za obnovo fasade na čebelarskem domu v Središču ob Dravi. Idejni projekt obnove šolske zgradbe v Središču ob Dravi je izdelan vendar čaka na soglasje Ministrstva za šolstvo, šport in znanost glede ustreznosti sprememb prostorov. Izvajanje notranje rekonstrukcije zgradbe bo možno šele po prejetem soglasju in uskladitvi morebitnih pripomb z Ministrstvom za šolstvo, šport in znanost. Vrednost del je ocenjena na 247,0 mio tolarjev brez opreme. Rekonstrukcija temelji na spremembi namena in razporeditvi notranjih prostorov zato opreme ni možno nabaviti pred dokončanimi deli povezanimi s samo rekonstrukcijo prostorov. Za leto 2006 pa je planiran zamenjava stavnega pohištva na južni strani šolske zgradbe. Glede na dejansko stanje vrtcev v ormoški občini ima prednost izgradnja novega vrtca v Ormožu. So pa predvidena sredstva za investicijska vlaganja in nabavo oprem za predšolsko vzgojo v višini 18,0 mio tolarjev za vse enote javnega zavoda, katera se bodo porabila po programu, ki ga bo pripravil javni zavod. 4. Za podaljšanje izgradnje II. faze pločnika ob lokalni cesti št. 076-031 se zagotovijo na proračunski postavki 081323 dodatna sredstva v višini 4,0 mio tolarjev. Za sanacije, obnove in rekonstrukcije javnih poti je v letu 2006 predvidenih skupaj 20,0 mio tolarjev. V spomladanskem delu bo opravljen strokovni pregled vseh javnih poti v občini in takrat bo glede na dejansko stanje pripravljen prioritetni program vzdrževanja javnih poti. Prednost pri izgradnji javne razsvetljave imajo javne razsvetljave, ki se gradijo ob izgradnji pločnikov. Razširitev javne razsvetljave ob javni poti št. 804-901 v Podgorcih (3 luči) se izvede v breme proračunske postavke 081350 Javna razsvetljava. Izgradnja parkirišč za potrebe vrtca in osnovne šole v Podgorcih je potrebna vendar v letu 2006 ni razpoložljivih sredstev za ta namen. V dopolnjenem predlogu se doda nova proračunska postavka 081521 Izgradnja precej evalnika v Cvetkovcih v višini 3,9 mio tolarjev. PRILOGE ŠT. 2: DDiunnvi cdi ncMm nn a o da /■ i - m * * ..•< ......vi -i * ijv/.i . ... v. i. i_. * ivv/i\nvunn ZA LETO 2006 (na nivoju šestmestnih kontov) 5. V letu 2006 imata na področju krajevne skupnosti Ivanjkovci prednost izgradnji dveh cest (Lahonci in Svetinje) katerih vrednost del za leto 2006 je ocenjena na 83,3 mio tolarjev. 6. Izgradnja kanalizacije ob lokalni cesti Podgorci — Sodinci bo izvedena v skladu z operativnim programom odvajanja in čiščenja odpadnih voda Ministrstva za okolje in prostor, po katerem se kanalizacijsko omrežje najprej zgradi na vodovarstvenem območju in tam kjer je večja gostota poseljenosti prebivalstva. Za izgradnjo navedene kanalizacije so izdelani idejni projekti skupaj z izgradnjo pločnika in javne razsvetljave. V izdelavi je tudi projektna dokumentacija, sama izvedba del pa je po načrtu razvojnih programov za obdobje 2006 - 2009 predvidena za leti 2007 in 2008 v skupni višini 140,0 mio tolarjev. A. BILANCA PRIHODKOV J2 4! •c w) 1$ o. o . fN SL O O 4*' 03 h* to T- o o o o o □ crj p rr_ "o! o: o! o o O o o o o o o o o CJ) CD > 3 o s O) Is. ir od 00 N. d ir o> CN ir 01 to d CM od 00 o ” o ® => N. o £ C 00 is. cr> oo o o S Q ® P O CD C P a> co V- h- 0:0 ” ■ i- ir CM t- O te e Cio to cd oo oo cd i* i- ■<— te CL 2 o Z m ip r 00 r-:n CM v- v- cm oo O co ir «» o cr> CN £ co m (N I oo co CN r<- CN K co CN o o o OD CO O o o a o o CD O o o O o S r» isj.ir d C0 (VI i CN OO o mio 5 ^ s s ^ 5 & £ fM rt n* CN O o 2 S p q g O O □ gg o p O m do CN t- CD CN : N. |sj |sj » co O •M fp £ ts.r~.CO CO CD O pop d o d CN L. 8 8 co CO (N m ro tn in en o p ir ir (VI o (vi o OO N- + ir Is. + n N- + CM fs. + T~ fs. + O td 5 D O X a Qu 3 0. D K V) |S. + §L x SE o o X >y g o 03 >o >co !H 'D N CD CZ •N o E at SL 0 -5 1 S i •u z o-u X I LIJ j £> O z 0 a | 1 a g 03 C C "i -g o 8 S 8^ O h- IN O " ra _2 ■c -c x = -S .E a. E 2 E - & ra -o S o 12 > > OO 2 « o S O- .= =1 -o :2 ■o 4' “ O O <*■> o O CD .g 0) .£ >o TD M O £ 2: CL O >o c 03 CZ N= 03 CZ •-i 1 a) S:Z co — a g ®;5 'Č*< CD Z >N __ 03 < Q_ Q TD O O CD (V> m o CO N- o h- I o z „•2 4) CO o e. ra > ra O □ 2 2 O ! O It T- |S- O m is. Si U < ® S S o o o ,E> 0 CD d 1 (T3 C ra o e. ra = 15 2 'S' 3 2 -f S-51 a o m n □ CD rt O rr oihs. rt t** rt CD CD K- hs. CD CD -t t ® rr m rt-rt ' cn 8888 a o o o p: m d i p n- ir o o |s- IDN CD d CD ^ T- CD O O 8 im j j CD O m ; o CD rt '^r o 00:00 p p cd o •d d en d o 1 5,1 CO W od T >h4 03 -U CD -2 S -S 03 CZ o 05 N S TD 03 CL TD O 03 P 03 CO 03 =5 o "O 03 c5 N 03 O -C i*E: TD M O 02 03 P IH ŠŠI « > ■v' 03 03 N Z <® (0 c ,g s •g w n p ±” . °-S S CD O h- hs- P P h-s. h- 0 ■g •§i 1 >N i Si c o 03 N i Qj m "TO i-U P 2 ^ I *j£- C0 03 c o TD O o > m c v o o O) CNJ O g =5 E 2 >5 o. 2 O ®"» o Q o o m oo o in o o o -* ■» d »j« o cn © o o o o o S|$iSl8 g:g g g;8 g g g g;g g g rgiggglšgg g g'g o O O O 0. 0 O O O OJ o 0:O.OQ'OiO:DO:DiD - - O o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o in;T-.o:o;o;o 3 ” i o S 5 t» S! o £ S - G) rt SS 9 ® £ o S i: 2 9 T 9 om o Iflr-O 9 9 9 N- rt rf O tS ts r- O O o go o o 0:0;0 0 ° ° 9 9 g g e co g 0:0 O ° d "t t cn;r- 0:0 (M (N g g g g gg o o o d d d £ g £ N. 0:00 r- d d 0:0 O O : 0'0 gggggg gr ' CN O O O O g O o 8 O 0:0 o o' did g k o o O (N K O d d n r— r- t- (D O g g gg g g 8 S cn rsi o (N 1—1 N* O rt OKI g i- rf T- 8 3.§§ £Sg££g9§g O O O T- . r- O T- Tf rt O O CD rf rf (rj r- O O V- r- (N >N 2 .tj N O Q_ 0 Tl |-2i TD Oj ? g- o: c TJ O LU J= G " O CL , ON N v O N v N E » ro g o -O o fi N ^ ?! E s TD 03 TD O; N O V, > 5 CD : O Z £ ° S g N TD TD O O -C -C: i i O 2 !o o N N 0 O CO |:=? o co Jr m 0 0 C C >gR — -03 0 >N TD I ro: C: V) S .5, S. M C 03: (TJ 0$ >N O E 2 ® c.- ® -g ™ g. S- c - ® jd šV?! S 2 co o y | , 2: ro o. >o S:-1® ^ o g-: c g X'p 111 O. £L ffl 03 03 >N N N |. C; C j 5 Oi " g 03 U Z IE LU 'T* y O lil S * ”5 O "O TD 1| |i|i| O: O O; O •|i 2 lli 2 0 = l£| TD TD ” ro' ro'. C : “■ ' o o TD TD O O rE rEi-E^i-ci-c -c -c o. a o □ CN O hZ £ - Q_ LU -VI f < 0- 0- 0. o. a Q h cm o r- i v n r- o o o r- o o m «- g:g n m m co ro N. -r- o a o o o o o n N N 0 .E. « > jS: ro 2:.” y £ D) 0) O) i .. i5 o'"a 1 oj ®LE Oi-O O v-ap g g 2; 5 1 tv .El _ro a -Q: O: CD X '^EZ ^ CL F^čge: ^ tv m a) a E E O ro o r § g a: 0 2 0. r- N m g:o:r- RRN ■Z “ O TD 2 ■- I! “!•= Q.:0- 2 o rov O i .L: o: o 5 5 TD TD TD o o o -Ci-C -C C T "Z CL1CL CL °-Z TD *(J > ^ < -ro O O LU ■ro z gč3 ii Q G 2 T? O JZ 'Z CL 1 ro -g = : c 'Eh c5 TD o 0 TD JZ C TD 5 c >co 0 c 03 « 1 S) o o w 0 c =oi o .-E =5 ‘g si|v i ° -C 11 ro ® II o: ° ro 5., II 5 ® O TD Qj O TD O h- N N N N >»o X r-;g g un r~:'» O O O r— T— r— N. -y : ■q- oi 1 ii ':'Z' LL Q_ ?Č0 CL rf N ^ rf K K:K|N J2 ja E o E £ EL C/) uo o o ) (N ro s .5 rz S O CD O pip p CD CD CD 0 8 O O O CD B v UD Tf to m o eu > 3 o-i uri o-o H H o o 5- T--cn 0:0 0:0 __L O o o o; o i o o o o o o in o o o o o o o □ o! o 5 1 s P p p Q Q O o o o o P o P P m i—i i_i I N O CNiuri x3" § § e o O o §§ R R o o § § o o o Oj c-? A -er cd 1° I o o 8 .1 p S Q Q PR 9 § Ul O :s 05 e» 05 O CD CD gf gi | gf p o o" o o o o: o: o o o p o p o P O o o (N « § un 1 j ! 1 1 s 8° S 8 § oS § § lil iMl fv ^ O O o od m § g r> Ul un un m CN O O j <* O O O O i... r-* o o un h- V) O £ J- o c 05 M Ž lis cu. -o .2 O :E OD 1P 'E "CD O :§ as TJ O. CD c L5 03 1 2 CZ 1 N c Eh '5) E! £ O O g> O") (Ti 01 5 5 !si ==! is E . >2 :=> -S: Js O) CT) o. c o __ _CO I -§ "O V) E d £ig eI < O CLIŽ p oje en D:K > O Z o .E w > =-o S.E tS "Ž > ® fi > II tO O ■o (D 5 -e . 1 o —, O •- ijl I E1 ~ £ B!J J .N 2-^^i O. 2 e a. O- o, to S — to 1 ™° 03 Si E CD LU 2 O LU oc CL O LU SZ SL > O TD M O m J2 “w Mi i ® -55 i«! ” 3 o O "□ o p - i ° ■= € CL j CL II 18 X, i |ig ll Q_:CL ‘U ■-E § ■ w 3 0 os »s: 1 S S O ; _x : M .C 12 : LU 5) 111 =, ^3 73 o cc -S a- 2 o B_ O "O — o X 5 s ■o O o X rE CD 'čd' TJ o Q- TD o hzi O PC S s g - »o :S2 1 NI I t O) I o;:2 L^, S >uj ||S f 11 re cu II -I P --o^ 1 V) z .! 1 LL g Š ji O ZD 03 U) _x: 03 CD CL f5 C ■g f5 O E- Q) £ O) ‘ob" TJ O Q- -o O O O -C o ‘Z O. LL v- O S ° CR 5 o 0 1 CL 1 LU LL N O O _Q W_ 2 ■ .E S.:S. g O .2 iz >0 -5; £2 5 g -i CD £Z M — O 03 03 ^ M M g 03 j 03 Zi •z: c ; co Z) 3 ' >2 ^ "S $5; £5 f o o c CH os 05 IN ii $ 1 ^ .s 1 E ,ti!5 CD CD "5 "co -a -o £ £ to to CD O 'a? to ~o £ to 03 OJ ■5? 5 § IN. -rt fN. 2i co CD O 03 CD "E ai' in CL zyf S S 9 H o § IN- |N- ___L.. M O) TJ C F" cn _© -o 22 g 22- O Čl. ™ o" O tl) -22 E ts o o CD rz 22 I O- 2 O Q- ■o > 9 o c o 2*: o CD O O •*=3" CD ^r un CD CD § s CD oTo j o o P o o □ c o o ! o o S ° O CD CM co cn co — r-— j CD CD Oi CD ^— OD od cn en CD CN Osi i CD ^ CD o o o o co CM "‘■■"h o o o o ° ° to co eri CN 8 § § .............-f*. •** o O O ®* O ( IS c len D O oTo 1 o o od un CD O o CD r-- CD CD CD CM O N CD CM CO-r-iK OD CD CM CD *— OD co un ud O CM CM ca m ui CD co CO r-- co S S o o <=? ° O CD K co en cm .E Co M O C co _sz OJ Q_ .E o 05 "O M O Cf> CD "O O CL CT3 E E CD O £L 03 CJ) OJ iZ 'o' s E CO zzn O) >u O) '5" co JQ O E" U co CZ •g co 05 M "co O CZ 05 CZ M C IZ o C2- >co o o o> o Q_ O' M CO CD CJ ‘cz 2 TD O CZ • o -CZ 05 'ET "5 05 CZ ■-g co o CD o CD O O o- co CM CM 0) TD 0) CO co "CD E* oZ CZ “o ZZ o TJ CD 'c* co "5 sz co CZ •g co .E "E 1.1 to 05 s 5 O 4= .to -E 'E t 05 Sp — O 05 -- T=> 05; O) C- « ™ 05 O;-5) = i"5T o D_ 05 -a S. ;S CO M CZ > E 75 O -S CD CD CD '=T r*v- § -=r i~-- 1 1 "O CD CO | 05 o ai 00 05 05 E' O Ši#: g> « ■° 'E 0 b 1 "§ I £ _g -S g g -g rg g_ g_ co co g si 75 75 .2.2 av co S2S 2 ||| 05 05 CO co o o CD CD CO o CZ 177 sz M CO E co ZD o cz_ co CJ) CD sz ET s co s* Q_ CD c >5 _sz» CD o co sz N CD tz o £ZL CO >C0 to ” -§ 1 Sili g i 75 .£ c 5 .2 0 5 2 | C 05 1 co S z O O) S-e4 2 CL 2= ■s. m š ,s ~ CD II h- _CZ) i o o ž|! °! = | Hi ° s ° ui e j-a .£, 00 f is o >: 2. Q- 05 j/> 05 >CJ ” "=r. !i? ; « .5* " o 05 S: c cj «i«| "o : O- j C/O 5 5 5 5 O CD P j O O O O O r- i~~ i'- o -e- r<- § r- o = 5 h- 5 -7T r-- 5 £ r— ru S eo M jn « to f**— f**— OJ OJ 2§§8 "er O CO CO OD r— LO un un co co P> ?n T- Oj OJ CM on ro O T- r- OJ OJ o o co ur> o o o o o s Š s uri ir> ud M § 9r ■Sil o! §. 00 R LLI z: ZD LU X C0 CL O o: > LU SZ o CJ CD :=r» 2Z 3 I « g S =- =» E lu M « CO Z5 LU iS « M iž LU N — «3,: rv LU < ® < ec > > 3= < P lu o. ni V) C2 1 O E. “■ - s .5 2 o Teo 5 j$j co g CM CM CO ll ™ ^2 O V) O- P5 2 Cim O > LU g ?2 •I =5 CD LU er er LU E' 1 CD 1 O -i- - E O t s V) I 1 "3 -3 0> O j <31 : 5» 5» uj Z 5 "Sp CJ 05 5T'3T UJ er CL LJ- jp ■ ra 111 1 I S 05 5 2 ■S .® .* O? CD r^. 0D CD O UD S en d o d CD LU er er LU 'ET 1 "5 05 '57' I -3 zL CL Q- CL CL CL ■ib CO O O CD -SS8 ■" 8 r- 0J co C . CO 2 m O) 3) Q? c - o Z. CL o CD Čl :g> .2 11 oj *-co oj o- 50 o- s g 75 , -a E (55 05 m '5T □L LU S CD r-^