Nova matematika in dom Tudi po vaških predelih so se otroci začeli učiti nove mate-matike. Kakor vsako novost, so tudi to sprejeti starši z različ-nimi občutki. Prvošolčkom je prišla kar prav. Prijetno se razvedrijo ob njej in tudi vživijo se v pouk. Marsikaj sami dodajajo in s tem še bolj poživijo živahne ure. Na šolsko tablo smo risali več množic otrok in odrastih. Neka dekUca si je izmislila, naj si otroci na skici podajo roke, ker so prijatelji med seboj. Hi-tro so še drugi trije narisali ena-ke množice. Zraven teh so risali še množico odrastih: staršev, stricev- in tet, ki žive v isti dru-žini. Tudi te so narisaU z ro-kami, ki si jih podajajo drug drugemu. ,,Sonja pa ni zvezala očku in tnamici rok, * se je ogla-sila Marica. trNo, pa naj si jih podasta," sem rekel deklici. A ta je le motčala in gledala v tla. Narisati tega ni hotela. Zabolelo me je, ker sem vedel, zakaj. ,Jioš pa dntgič, kajne? " semji svetoval. ,,Ja," je vesefa rekla, me prijazno pogledala in se stis-nila k meni. Ko bi videl njen očka ta pri-zor, najbrž ne bi več tepel mamice. A.B