ODGOVOR TUDI NA VPRAŠANJE OBČANA Vse o avtocestnem priključku na Brdo Objavljamo najpomembnejši del odprtega vprašanja obiinski vladi, ki ga je nanjo preko našega uredništva naslovil naš občan Franci Hribernik iz Žaucerjeve 16. »Zastavljam vprašanje. ki sem ga pred štirimi leti ie nekajkrat zaslavil v takratni komisiji SZDL za stano-vanjska in komunalna vprašanja in je vezano za ureja-nje cestnih komunikacij v viški občini. Tisti bolj pouče-ni so mi takrat zatrjevali, da mi tega vprašanja ne bo treba več zastavljati tez kakšni dve leti. Ugotavljam, da se stvari niso premaknile pretirano daleč. Najbrz je tudi vam znano. da je eden od redkih izvozov z ljub-ljanske obvoznice (izvoz Brdo) ob zaključku izgradnje tega jzjemno pomembnega komunikacijskega objekta oslal nedograjen in brez logične povezave z drugim cestnim omrežjem. Stvari se niso spreminjale vse do lanskega leta, ko se jc vendarle nekaj premaknilo. Ob hrumenju gradbene mehanizacije setn bil (naivno) pre-pričan, da bo povezava s Cesto na Brdo v takratnem zamahu zagledala luč sveta. Toda, glej ga šmenta, del cesle (Pot za Brdom) so ustrezno razširili. uredili kri-žišče z Brdnikovo ulieo, utrjeni del asfaltirali, potem pa izginili z mehanizacijo neznano kam. Tisti, ki živijo na področju KS Brdo, vedo, da je najkrajša povezava z obvoznico mogoia tako, da pred Kemofarmacijo zavijeS ostro v desno na makadamsko cesto (Za ope-karno) in se meter za metrom »cijaziš« tako dolgo, dokler ne prevoziš tistih Stiristo ali petsto »samajame« in pod seboj končno začutiš umirjeni ples sprednjih in zadnjih koles. V kolikor se ne motim, je bil za to območje že izdelan zazidalni načrt (in najbri tudi spre-jet). Občinski oblasti je zato smiselno zastaviti zelo kratko vprašanje in prav tako zahtevati zelo kratek vendar jasen odgovor. Vprašanje pa se glasi takole: Kdaj bo končno spelja-na ustrezna cestna povezava od izvoza Brdo do Ceste na Brdo oziroma tisti del cesje, ki je v karti Ljubljana označen kol cesta Za opekarno? Prav v tem iasu - od 1. februarja do 15. marca - pa je že razgrnjen lokacijski načrt za avtocestni priključek Brdo in sicer v avli občinske stavbe tcr v prostorih KS Brdo, Vič, Vrhovci in Stane Sever. V prvih dneh marca pa bodo predvido-Tna organizirane tudi javne obravnave v teh krajevnih skupnostih. In kakšno rešitev predvideva lokacijski načrt? »OMinski izvršni svet se je zavzel za rešitev, kij bo potekala severno od tfeste na Brdo in Brdnikove.| Po sprejemu lokacijskega načrta naj bi se izgradnja^ tega odseka pričela v letu 1993. Prav iz tega razloga pa' je nesmotrno, da bi iskali začasno rešitev v preplaslitvj obstoječe povezave, pa tudi zaradi tega, ker bo cesta potekala po drugi trasi kot obstoječa, istočasno pa bo potrebno zgraditi tudi komunalne naprave v samem cestišču,« nam je povedal Egon Breitenberger, občin-ski sekrctar za urejanje prostora in varstvo okolja.