Meni
SLO
|
ENG
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 9
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (9)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (9)
Časopisje in članki - oblika
članki (9)
Jezik
angleški (9)
Leto izida
2011 (1)
2013 (2)
2014 (5)
2016 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (9)
Vsebina
Filozofija, psihologija (7)
Sociologija (2)
Umetnost (1)
Vzgoja, izobraževanje (7)
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (9)
Pravice
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (1)
pravice pridržane (8)
Dostop
Prost (9)
Išči med rezultati (
9
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Gifted education and talent support in Germany
Avtorji:
Fischer, Christian (avtor)
/
Müller, Kerstin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Warburton, N. (2012). Vprašanje umetnosti The Art Question. Afterword study by Marjan Šimenc. Lju...
Avtorji:
Zabel, Blaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (70 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Roel Bowkamp and Sonja Bowkamp in collaboration with Clara Bartelds (2014). Blizu doma Close to H...
Avtorji:
Mešl, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Dewey, J. (2012). The school and society Šola in družba. Afterword studies by Slavko Gaber and An...
Avtorji:
Zabel, Blaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (71 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Avtorji:
Prosen, Simona (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Poljšak-Škraban, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (145 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
An overview of the current status of talent care and talent support in Hungary
Avtorji:
Fuszek, Csilla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (485 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Gifted education in Switzerland
Avtorji:
Müller-Oppliger, Victor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
National policies and strategies for the support of the gifted and talented in Austria
Avtorji:
Resch, Claudia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (175 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
Ability as an additional support need
Avtorji:
Sutherland, Margaret B. (avtor)
/
Stack, Niamh (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (121 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Zapri
Zapri
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility