Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
Number of hits: 36
Source type
journals (36)
Journals - titles
CEPS journal (36)
Journals - form
articles (36)
Language
english (36)
Date
2011 (5)
2012 (1)
2013 (1)
2014 (6)
2015 (6)
2016 (6)
2017 (6)
2018 (1)
2020 (1)
2021 (2)
2024 (1)
Location
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (36)
Content
Upbringing and Education (36)
Publisher
= University of Ljubljana Press (1)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (22)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (11)
Rights
CC BY – Attribution (4)
In Copyright (26)
The Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication (6)
Access
Public (36)
Search in (
36
)
Sort by:
relevance
relevance
date ascending
date descending
input date ascending
input date descending
title ascending
title descending
Critical reflection in the professional development of teachers
Contibutors:
Šarić, Marjeta (author)
/
Šteh, Barbara (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (146 kB)
1. TXT document (56 kB)
Towards competence-based practices in vocational education - what will the process require from t...
Contibutors:
Nissilä, Säde-Pirkko (author)
/
Karjalainen, Asko (author)
/
Koukkari, Marja (author)
/
Kepanen, Pirkko (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (184 kB)
1. TXT document (56 kB)
Building partnerships by bridging cultures, contexts, and systems - reflections on TEPE 2015
Contibutors:
Snoek, Marco (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (93 kB)
1. TXT document (9 kB)
The (co-)construction of knowledge within initial teacher training
Contibutors:
Vujičić, Lidija (author)
/
Boneta, Željko (author)
/
Ivković, Željka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (152 kB)
1. TXT document (49 kB)
Personal and emotional factors in the labour integration of university graduates in the field of ...
Contibutors:
Castejón, Juan L. (author)
/
Gilar, Raquel (author)
/
Minano, Pablo (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2011, volume 1,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (281 kB)
1. TXT document (49 kB)
Newly qualified teachers' needs of support for professional competences in four European countries
Contibutors:
Harju, Vilhelmiina (author)
/
Niemi, Hannele (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (186 kB)
1. TXT document (58 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Contibutors:
Azkiyah, Siti Nurul (author)
/
Mukminin, Amirul (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (171 kB)
1. TXT document (54 kB)
Encouraging reflection and critical friendship in preservice teacher education
Contibutors:
Bognar, Branko (author)
/
Krumes Šimunović, Irena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (548 kB)
1. TXT document (69 kB)
Effects of German language teacher professional development on pupils' learning outcomes in inter...
Contibutors:
Šenjug Golub, Ana (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2014, volume 4,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (227 kB)
1. TXT document (62 kB)
Defining moments in policy development, direction and implementation in Irish initial teacher edu...
Contibutors:
O'Doherty, Theresa (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2014, volume 4,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (149 kB)
1. TXT document (54 kB)
The European teacher
Contibutors:
Schratz, Michael (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2014, volume 4,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (241 kB)
1. TXT document (38 kB)
Croatian teacher competencies related to the creation and implementation of education policy
Contibutors:
Kovač, Vesna (author)
/
Rafajac, Branko (author)
/
Buchberger, Iva (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2014, volume 4,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (183 kB)
1. TXT document (60 kB)
Educating student teachers to become high quality professionals - a finnish case
Contibutors:
Niemi, Hannele (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2011, volume 1,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (190 kB)
1. TXT document (51 kB)
Fostering the quality of teaching and learning by developing the "neglected half" of university t...
Contibutors:
Marentič-Požarnik, Barica (author)
/
Lavrič, Andreja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (190 kB)
1. TXT document (53 kB)
Encouraging teachers' and students' innovation with the support of teacher learning communities
Contibutors:
Margalef García, Leonor (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2011, volume 1,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (158 kB)
1. TXT document (44 kB)
Investigating preschool and primary school teachers' self-efficacy and needs in teaching science
Contibutors:
Walan, Susanne (author)
/
Rundgren, Shu-Nu Chang (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2014, volume 4,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (343 kB)
1. TXT document (40 kB)
University teachers' opinions about higher education pedagogical training courses in Slovenia
Contibutors:
Aškerc Veniger, Katarina (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (202 kB)
1. TXT document (55 kB)
Professionalising physics teachers in doing experimental work
Contibutors:
Haagen-Schützenhöfer, C. (author)
/
Joham, Birgit (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2018, volume 8,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (672 kB)
1. TXT document (59 kB)
Elementary and secondary school students' perceptions of teachers' classroom management competencies
Contibutors:
Kalin, Jana (author)
/
Peklaj, Cirila (author)
/
Pečjak, Sonja (author)
/
Puklek Levpušček, Melita (author)
/
Valenčič Zuljan, Milena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (215 kB)
1. TXT document (70 kB)
The (un)attractiveness of vocational and technical education
Contibutors:
Lovšin, Miha (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2014, volume 4,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (307 kB)
1. TXT document (52 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Contibutors:
Smrtnik Vitulić, Helena (author)
/
Lesar, Irena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (190 kB)
1. TXT document (55 kB)
Variations in primary teachers' responses and development during three major science in-service p...
Contibutors:
Jarvis, Tina (author)
/
Pell, Anthony (author)
/
Hingley, Philip (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2011, volume 1,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (269 kB)
1. TXT document (56 kB)
Some aspects of collaboration in inclusive education - teachers' experiences
Contibutors:
Bouillet, Dejana (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2013, volume 3,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (233 kB)
1. TXT document (62 kB)
Building partnerships in an educational ecosystem
Contibutors:
Niemi, Hannele (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (127 kB)
1. TXT document (31 kB)
Investigating the effectiveness of a dynamic integrated approach to teacher professional development
Contibutors:
Antoniou, Panayiotis (author)
/
Kyriakides, Leonidas (author)
/
Creemers, Bert, P. M. (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2011, volume 1,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (227 kB)
1. TXT document (65 kB)
page
of 2
hits per page:
5
10
25
50
100