kazalo 1.p65

Knjižnica 47(2003)1-2, 41-68 68 30. Svetina, J. (1991): Konkurenčna ponudba dobrih učbenikov tudi pri nas? (1991). Delo , 13. septembra 1991, str. 7. 31. Tulley, M. A., & Farr, R. (1985). The Purpose of State Level Textbook Adoption: what does the legislation reveal? Journal of Research and Development in Education , 18 (2), str.1-6. 32. Tysson-Bernstein, H., & Woodward, A. (1991). Nineteenth Century Policies for Twenty-First Century Practice: The Textbook Reform Dillema. V Altbach, P.G. et al: Textbooks in American Society (str.91-105) . Albany: State University of New York Press. 33. Waugh, C. A. (2002). Developing a Marketing plan. V The Experts’ Guide to the K-12 School Market (str.124-129). Denver: The Internet Monitor. 34. Westbury, L. (1992). Review of Michael W. Apple & Linda K. Christian-Smith (eds.) The Politics of the Textbook Paradigm, No 8 Pridobljeno 10.7.2002 s spletne strani: http://www.w4.ed.uiuc.edu/faculty/westbury/Paradigm/ 35. Zapisniki sej Komisije za učbenike pri Splošnem združenju grafične, grafično predelovalne industrije, časopisne in založniške dejavnosti ter knjigotrštva Slovenije, Ljubljana, januar-junij 1987. Hranjeno v Arhivu RS. Dr. Miha Kovač je zaposlen kot docent za področje knjigarstva na Oddelku za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, Filozofske fakultete Uni- verze v Ljubljani Naslov: Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana Naslov elektronske pošte: miha.kovac@ff.uni-lj.si Dr. Mojca Kovač Šebart je zaposlena kot docentka za področje pedagoške socio- logije na Oddelku za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani Naslov: Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana Naslov elektronske pošte: mojca.kovac-sebart@guest.arnes.si

RkJQdWJsaXNoZXIy