URN_NBN_SI_doc-T2OXVRKA
546 Šolska kronika • 3 • 2015 Štirn D., Kroflič R., Bernik T. (2015). Raziskovanje sveta in ustvarjanje zgodbe s foto- grafijo. V: Fototerapija od konceptov do praks, ur. Peljhan, M., str. 177. CIRIUS – Center za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje. Kamnik. Štirn Koren, D., Štirn Janota P., Markota J. (2014). Vzgoja preko umetniške izkušnje – kreativnica. V: Majerhold, K. in Sudec, K. (ur.). Zbornik za spodbujanje demo- kratičnega emancipiranega dialoga med ponudniki kulturnih dobrin ter obiskovalci , Ljubljana: Društvo ŠKUC, Galerija Škuc, str. 256–271. Štirn Koren, D. (2010). Uvajanje umetniških praks v predšolsko vzgojo ali kako smo se (o)žlahtili. V: Kulturno žlahtenje najmlajših – Razvoj identitete otrok v pro- storu in času preko raznovrstnih umetniških dejavnosti, ur. Kroflič, R., Štirn Koren, D., Štirn Janota, P., Jug, A., str. 14–23. Vrtec Vodmat. Ljubljana. Štirn Janot, P. (2015). Induktivni pristop na poti od prosocialnega k etičnemu ravna- nju: študija primera. V: Sodobna pedagogika, let. 66, št. 1, str. 64–86. Štirn, P., Štirn D., Jeznik K. (2007). Identiteta – stanje ali izbira? Sodobna pedagogika, let. 58 (124), št. 3, str. 144–162. Summary The kindergarten garden / playground – a place of socializing and cooperation Darja Štirn In this article, we examine the importance of designing school playgrounds according to Patrick Grahn’s concept of eight areas known as "garden room characters”, which were real- ized within the framework of the project To-gether and the Cultural Enrichment of the Youngest project carried out at the Vodmat Kindergarten. We explain the connection between the signifi- cance of designing school grounds to be an area of mutual cooperation and the spatial ethics that facilitate the social development of children - and in particular the development of their environmental identities.
RkJQdWJsaXNoZXIy