URN_NBN_SI_doc-EHLPL8Y1

280 Knjižnica, 2019, 63 (1–2), 269–281 Nina Levpušček Melinc   Rizmal, U. (2013). Anketa o zadovoljstvu uporabnikov s knjižnico in knjižničnimi storitvami: analiza rezultatov . Ljubljana: Fakulteta za upravo. Pridobljeno 15. 1. 2019 s spletne strani: http://www.fu.uni-lj.si/fileadmin/usr-files/Knjiznica/Dokumenti/Anketa/analiza_anke ­ te_2013.pdf Škrjanc, P (2019). Knjižnica – kulturno in socialno srce šole: praktični primer optimizacije prostora šolske knjižnice. Knjižnica , 63 (1–2), 247–268. Verlič, Z. (2002). Študije uporabnikov šolskih knjižnic. Knjižnica , 46 (4), 217–236. Priloga Anketni vprašalnik za pomoč pri raziskavi, kakšna je naša knjižnica kot prostor Prosim, če rešite anketo, saj nam bodo vaši odgovori v pomoč pri pisanju strokovnega članka o prostoru naše šolske knjižnice v reviji Knjižnica. Anketa je anonimna. Obkrožite izbrani odgovor ali več odgovorov (kjer je tako navedeno). Nekatera vprašanja zahtevajo, da odgovor napišete na črto. Odgovori naj bodo zgoščeni in čitljivo napisani. Zahvaljujem se vam za čas, ki si ga boste vzeli za reševanje te ankete. 1. Spol: a) ženski b) moški 2. Na šoli sem (en odgovor): a) zaposleni učitelj ali strokovni delavec b) učenec 4. razreda c) učenec 5. razreda č) učenec 6. razreda d) učenec 7. razreda e) učenec 8. razreda f) učenec 9. razreda 3. Knjižnico obiskujem (en odgovor): a) enkrat na mesec b) enkrat na teden c) večkrat na teden d) večkrat na dan 4. V knjižnici NAJBOLJ POGOSTO (do 3 odgovori): : a) berem b) si izposodim knjigo c) igram družabne igre č) se družim s sošolci in prijatelji d) drugo:  5. Če bi imel neomejeno časa, bi v knjižnici NAJRAJE (en odgovor): a) bral b) si izposojal knjige c) igral družabne igre č) se družil s sošolci in prijatelji d) drugo:

RkJQdWJsaXNoZXIy