untitled

95 5. Izbor definicij in priporočil OECDja za merjenje znanstvenih in tehnoloških dejavnosti (1994). Ljubljana: Ministrstvo za znanost in tehnologijo. 6. Kalčič, D. (2004). Novi viri na internetu in njihova taksonomija. Knjižnica , 48 (4), 77-95. 7. Kriteriji za zbiranje in urejanje kazalcev raziskovalne uspešnosti v Sloveniji : poročilo o delu na projektni nalogi (2002). Ljubljana: [s. n.]. 8. Navodila za oblikovanje znanstvenih in strokovnih periodičnih publikacij, ki jih sofinancira MŠZŠ . (20. 10. 1998). Ljubljana: Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo. Pridobljeno 08.05.2005 s spletne strani: http:// www.mszs.si/slo/znanost/sifranti/sifranti10.asp 9. Šauperl, A. (1990). Kakovost jugoslovanskih strokovno–znanstvenih serijskih publikacij. Knjižnica , 48 (4), 77-95. 10. Šauperl, A. (1994). O oblikovanju revij in časopisov z informacijskega vidika. Primorska srečanja , 18 (163), 731-732. 11. Vilar, P. (14.12.2004). Obrazec za preverjanje kakovosti spletnih strani . Ljubljana: Zavod za šolstvo in šport. Pridobljeno 08.05.2005 s spletne strani: http:// www.zrss.si/default.asp?link=predmet&tip=7&pID=42&rID=486 12. Žaucer, M. (2004). Znanstveno informiranje v tehniki. V Organiziranje mreže specializiranih centrov in osrednjih knjižnic po znanstvenih področjih v Sloveniji : poročilo o projektni nalogi (str. 90-105). Maribor: [s. n.]. Nina Jamar je študentka podiplomskega študija na Oddelku za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani. Naslov: Lipce 10, 4273 Blejska Dobrava Naslov elektronske pošte: nina.jamar@telemach.net Dr. Alenka Šauperl je izr. prof. na Oddelku za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani. Naslov: Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana Naslov elektronske pošte: alenka.sauperl@ff.uni-lj.si Jamar, N.; Šauperl, A. Tiskane in elektronske oblike znanstvenih in strokovnih serijskih publikacij s področja tehnike v sloveniji in upoštevanje standardov za njihovo oblikovanje

RkJQdWJsaXNoZXIy