URN_NBN_SI_doc-3OP5OTYZ

takih, da bi nanje bilo mogoče odgovoriti tudi iz drugih virov, vendar je večina terjala še podrobnost, ki jo je bilo mogoče opaziti na raz­ stavljenem gradivu: naslovi Zupančičevih uglasbenih pesmi ob raz­ stavljenih notah, im ena znanih slovenskih slikarjev, ki so naslikali po rtret velikega pesnika, ob razstavljenih slikah in podobno. N adalje je bilten naznanil, v katere enote M ariborske knjižnice se bo raz­ stava še selila. H krati je knjižnica pripravila knjižne uganke, na katere je vabila učence 4. in 5. razredov — Ciciban teče v zeleni dan. N anje je opozarjal plakat v vseh pionirskih oddelkih. K ot vedno je izšel še poseben bilten, ki je sodelujočim ponudil nekaj gradiva, znova pa je opozarjal tudi na razstavo. Pokazali smo samo en zgled, kako je mogoče prepletati razne oblike dela v knjižnici. Te pa so razporejene med več delavcev; prvi je zadolžen za redno prip rav ljan je razstav, drugi za redne knjižne uganke, tre tji u reja bilten ob sodelovanju m ladih bralcev. Zato je med njim i potrebna redna povezava, redno sodelovanje, stalni dogo­ vori, skupno iskanje najučinkovitejših poti. In prav to skupno iska­ nje je najdragocenejše, saj se ob njem izm enjujejo izkušnje, se iskrijo misli in se rojevajo spodbude. R ezultat je zavzeto delo, se­ znanjenost vseh sodelujočih z gradivom ; s tem je omogočeno vpliva­ nje na bralce tudi pri izposoji. N arava knjižničarjevega dela je tak ­ šna, da ga sili k nenehnem u izpopolnjevanju. Tako se oblikuje sku­ pina, ki je strokovno kos vedno bolj zahtevnim nalogam. Končni učinek vseh tovrstnih prizadevanj je, da je knjižnica prostor, v ka­ terem se vedno nekaj dogaja, k ar zbuja radovednost bralcev; iz te radovednosti se rodi želja po določeni knjigi, želja po srečanju z njo. Ob spretnem vodstvu knjižničarjev knjiga porom a v roke bralcev, postane vir navdiha, vzbuja tudi med bralci željo, da se ob knjigi srečajo in se o njej pogovorijo; uporaba knjige je vsestranska. To pa je najpom em bnejši nam en knjižnice in njen uspeh. Knjižnica 22(1978)3-4 255

RkJQdWJsaXNoZXIy