URN_NBN_SI_DOC-XAEERYFB
j ega usmerjenega izobraževanja: če je le-ta »profesionalec«, se pravi diplomant višješolskega študija knjižničarstva, doslej ni mogel imeti istega statusa kot pedagogi na šoli; odpirajoča se visoka stopnja študija bibliotekarstva pa knjižničarju na srednji šoli omogoča, da profesio nalno dogradi svojo izobrazbo do ravni, ki mu omogoča uveljavitev enakovrednega statusa z drugimi pedagoškimi delavci; - deficitarnost sedanjega perm anentnega izobraževanja šolskih knjižničarjev; celo strokovni domet Katedre za knjižničarstvo na Peda goški akademiji v Ljubljani ni pokrival celotnega republiškega p ro stora; - deficitarnost na področju izobraževanja knjižničnih delavcev za potrebe vzgojnovarstvenih organizacij za predšolske otroke, čeprav normativi za delo teh ustanov nam enjajo pomenljivo mesto ustrez nemu knjižnemu gradivu z literarnimi vsebinami tako v igralnicah posameznih starostnih skupin otrok kot v knjižnici za vzgojiteljski kader; v pereči luči se ta problem kaže prav sedaj, ko je profil »vzgo jitelj predšolskih otrok« dosegel izobraževanje na višji stopnji; - neustrezno tretiranje strokovnega statusa šolskega knjižničarja in šolske knjižnice kot knjižničnoinformacijskega centra šole; - potreba po sistemsko rešeni ustrezni strokovni službi za šolske knjižnice v okvirih Zavoda SRS za šolstvo in njegovih področnih e n o tah; s to problematiko povezana: 1. reorganizacija dosedanjega modela republiške (so)matične službe za šolske knjižnice, in 2. problematika konstituiranja vzorčnih (hospitacijskih) šolskih knjižnic in njihova strokovna verifikacija; - deficitarnost izvirne slovenske priročniške strokovne literature kot pripomočka šolskim knjižničarjem pri njihovem delu; - deficitarnost standardiziranih A V gradiv (software) za potrebe izobraževanja šolskih knjižničarjev, pa tudi za knjižničarjevo bibliope- dagoško delo z uporabniki v šolski knjižnici na osnovni šoli in v šolski knjižnici na stopnji srednjega usm erjenega izobraževanja; - bele lise, kar zadeva ustanavljanje, predvsem pa smotrno delo vanje aktivov šolskih knjižničarjev na posameznih območjih (regijah). Prav aktivi šolskih knjižničarjev so namreč bazični nosilci izobraže vanja, hkrati pa pomenljivi pričevalci o stopnji profesionalizacije tega sektorja knjižničarske stroke.
RkJQdWJsaXNoZXIy