URN_NBN_SI_DOC-WKZNRMMZ

* Rešitev m a rk etin šk e g a p ro b lem a p o d ajam zgolj skicno. P rim eri so izb rani n a p o d lag i la stn e o cen e in im ajo ilustracijsko funkcijo. Pa saj bi bilo dovolj im eti le eno (novo), sposo b n o osebo, ki bi z vsem om en jenim g o to v o zaslu žila vsaj svoj osebni d o h o d e k . Velja še k ar n aprej razm išljati! Literatura D ordevič, D ušan: R azvojna psihologija. - G ornji M ilanovac, 1984 Riječnik sociologije i socialne psihologije. - Z agreb, 1977 Slokar, Rajko: R azm išljanje o m a rk e tin g u in stratešk em p lan iran ju v SIK. - K njižnica, Ljubljana, 34 (1990), št. 1-2, str. 39-43 Jančič, Zlatko: M arketing : strategija m enjave. - Ljubljana, 1990

RkJQdWJsaXNoZXIy