URN_NBN_SI_DOC-VOP7EAO2

Literatura 1. Elley W.: How in the w orld do students read?. - Hamburg : IEA 1992. 2. Ingham J.: School organisation. - V : Library W ork w ith Young People.- London: Rossendale 1981. 3. Katz J.: Najčistejša oblika komunikacije po dim nih signalih. - Raz­ gledi 1993 (30.4.), str.30. 4. Kranjc A.: Motivacija za izobraževanje. - L j.: Delavska enotnost 1982. 5. Leroi-Gourhan A: Gib in beseda. - Lj. : ŠKUC & Filozofska fakulte­ ta, 1.d., 1990. 6. McLuhan M.: Gutenbergova galaksija. - Beograd : N o lit 1973. 7. Norm ativi in standardi za splošnoizobraževalne knjižnice. - Poročevalec Kulturne skupnosti Slovenije, št.28 (14.4.1987). 8. Novljan S.: Funkcionalno opismenjevanje odraslih prebivalcev Slo­ venije. - Knjižničarske novice 2(1992) 4, str.17. 9. Novljan S.: Najkrajša pot v Evropo vodi skozi knjižnico. - Knjižničarske novice 1(1991) 5-6,str.l-2. 10. Novljan S.: Splošnoizobraževalne knjižnice v letu 1991. L j.: N U K 1992. 11. Novljan S.: Splošnoizobraževalne knjižnice v letu 1992. - Knjižničarske novice 3(1993) 6-7. 12. Osnovno šolstvo-Družbeno varstvo otrok. - L j.: Uradni list SRS 1991. 13. Pädagogische Psychologie I. - F ra n kfu rt: Fischer Verlag 1984, str.133-211. 14. Plevnik D.: Informacija je komunikacija. - Zagreb.: Informatika i društvo 1986. 15. Postlethwaite T.N. & K.N.Ross: Effective Schools in Reading. - Hague: IEA 1992. 16. Postman N.: Das Verschwinden der Kindheit. - F ra n kfu rt: Fischer 1983. 17. Prins H. & W.de Gier: Image, status and reputation of librarian- ship. - 1FLA Journal 18(1992) 2, str.108. 18. Vzgojno-izobraževalno delo v šolski knjižnici-mediateki. L j.: Zavod republike Slovenije za šolstvo 1990.

RkJQdWJsaXNoZXIy