URN_NBN_SI_DOC-Q34YRMWR

pa, česar še nimamo, sem skušala predlagati ukrepe, s katerim i bi se kaj hitro mogle in m orale uresničiti tiste knjižnične dejavnosti, spričo katerih bi črke zakona o knjižničarstvu kot dejavnosti poseb­ nega družbenega pomena ne zvenele predolgo v prazno. L I T E R A T U R A Libraries and learning in the seventies. Birm ingham 1971. (Pamphlet. 8.) Libraries in the secondary schools. London 1972. The reading habits of young people aged 13— 19. Nottingham 1971. Remplein H .: Die seelische Entw icklung des M enschen im Kindes- und Jugendalter. 15. Aufl. M ünchen 1967. School library resource centres. Recomended standards for po­ licy and provision. London 1972. Seznam osnovnih in srednjih te r višjih in visokih šol na začet­ ku šolskega leta 1972-73. L jubljana 1973. (Statistično gradivo. 1973. 11.) Standards for school m edia program s. Chicago 1969. Šircelj M.: Osnutek standardov šolskih knjižnic. K njižnica 1971. 48—53. Young adult services in the public library. Chicago 1960. 28 K n jižn ica 18(1974)1-2

RkJQdWJsaXNoZXIy