URN_NBN_SI_DOC-MFOQT6QM
dejavnosti. Vendar sam ne bo imel pristojnosti, da sprejema sklepe, temveč bo svoje predloge posredoval vsem trem samouprav nim interesnim skupnostim, ki jih bodo vsaka zase sprejemale. Drugače v našem sistemu tudi ne more biti, čeprav bo nem ara kdo menil, da so pristojnosti takega sveta zelo okrnjene. Vendar bo njegova vloga lahko zelo pomembna v podružbljanju knjižničarske dejavnosti, v priznavanju in uveljavljanju njene družbene vloge in poslanstva, v usklajevanju raznolikih interesov med posameznimi družbenimi področji, ki so predstavljeni v strokovnem svetu. Veliko bo odvisno od začrtanega dela strokovnega sveta, od njegove vztrajnosti, da se spopada z odprtimi problemi in da po gumno predoča pereča vprašanja širši družbeni skupnosti. Zakon ne dopušča površnega odnosa v nekaterih poglavitnih določbah in zato odmerja ostre sankcije in kazni za prekrške zaradi neupoštevanja in neuresničevanja zakonskih določb. V prehodnih določbah pa zavezuje upravne organe, samouprav ne interesne skupnosti ter knjižnice, da v določenih rokih opravijo potrebne ukrepe in sprejmejo ustrezne akte v skladu z novimi določili zakona. Zakon je torej tu. Daje nam pomemben pravno-normativni okvir za delovanje knjižničnoinformacijskega sistema. Pred knjiž nicami in knjižničarji pa je naloga, da ta okvir zapolnijo z žlahtno vsebino, z učinkovitim delom in s kakovostnim opravljanjem odgo vornega družbenega poslanstva. Tomo Martelanc Na podlagi 3. točke 379. člena ustave Socialistične republike Slovenije izdaja Predsedstvo Socialistične republike Slovenije U K A Z o razglasitvi zakona o knjižničarstvu Razglaša se zakon o knjižničarstvu, ki ga je sprejela Skupščina Socialistične republike Slovenije na seji Zbora združenega dela dne 14. julija 1982, na seji Zbora občin dne 14. julija 1982 in na seji Družbenopolitičnega zbora dne 14. julija 1982 in na seji Skupščine kulturne skupnosti Slovenije dne 8. julija 1982. St. 0100-8/82 Ljubljana, dne 14. julija 1982. Predsednik Viktor Avbelj 1. r.
RkJQdWJsaXNoZXIy