URN_NBN_SI_DOC-HPE1U3ZJ
ovire in zavore v odraslih, ki jih bo treb a o d p rav iti, da bodo učence v sodobnem vzgojno izobraževalnem procesu v resnici poiskale np r. p rim e rn e leposlovne knjige, ne pa sam o ali predvsem lite ra rn o berilo, in da bodo učenci v resnici poiskali knjige k o t v ir inform acij, ne pa sam o učbenike. V i r i K ernel Irena: O snovnošolske knjižnice na območju petih ljubljanskih občin. D elavska knjižnica v L jubljani, m atična služba. Ljubljana, 1975. K obe M arjana: Nekaj m etodičnih napotkov za skupinske razredne oblike dela z obiskovalci šolske knjižnice. K njižnica, št. 1-2, Ljubljana, 1971. Kobe M arjana: Pedagoško delo v sodobni šolski knjižnici. Ljubljana, 1975. (Tipkopis.) Kobe M arjana: Vidiki pedagoškega dela s predšolsko in šolsko mladino v knjižnici. K njižnica, št. 1-2. Ljubljana, 1974. O snovna šola, V sebina vzgojno izobraževalnega dela. Zavod SRS za šol stvo. Ljubljana, 1973. O snovna šola. V sebina vzgojno izobraževalnega dela. Zavod SRS za šol stvo. Ljubljana, 1975. Šircelj M artina: Nekaj sm ernic o nadaljnjem razvoju šolskih knjižnic. O bvestila republiške m atične službe, št. 15. Narodna in univerzitetna knjižnica v Ljubljani. Ljubljana, 1976. Šircelj M artina: O snutek standardov šolskih knjižnic. K njižnica, št. 1-2. Ljubljana, 1971. Šircelj M artina: Sm ernice o delovanju šolske knjižnice v okviru celo dnevne šole. Ljubljana, 1975. (Tipkopis.) Vzorec za časovno razporeditev učne snovi od 1. do 4. razreda. Zavod za šolstvo SRS. Ljubljana, 1973. 42 K njižnica 22(1978)1-2
RkJQdWJsaXNoZXIy