URN_NBN_SI_DOC-H4X8YWJH

Obliko Kdor išče, ta najde knjižničar po dogovoru z drugimi pe­ dagogi lahko uporabi za najrazličnejše teme: bodisi iz literature in literarne zgodovine, bodisi iz prirodnih ved (biologije, fizike, kemije itd), bodisi iz športa, glasbe, likovne um etnosti itd. Obravnavano skupinsko obliko dela z bralci izvede knjižničar lahko tudi na ta način, da razdeli udeležence na m anjše skupine in skupinam razdeli vprašalnike. Te skupine potem po svojih močeh in domiselnosti članov iščejo odgovore na zastavljena vprašanja. OBISK MLADINSKEGA PISATELJA. O literaturi bo z učenci raz­ predel pogovor v šolsko knjižnico povabljeni mladinski pisatelj. Knjiž­ ničar m ora pri organizaciji obiska literarnega ustvarjalca paziti, da bo to avtor, ki bo starostno stopnjo poslušalcev in soudeležencev po­ govora zanimal. Zato knjižničar npr. pred sedmo- in osmošolce ne bo povabil Ele Peroci ali pesnika, ki piše samo za otroke, marveč npr. Smiljana Rozmana ipd., saj so učenci v tej starosti v obdobju dogodiv­ ščin in pustolovščin in so svojo poetično in pravljično fazo že prerasli. OBISK PREDSTAVNIKA ZALOŽBE. Učenci višjih razredov (zlasti 7. in 8. razred) naj bi se seznanili tudi z delovnim procesom, katerega končni rezultat je knjiga, ki si jo lahko izposodijo v šolski knjižnici. Pot rokopisa skozi vse založniške faze ali pa posamezne stopnje te poti razloži in ponazori v knjižnico povabljeni predstavnik založbe. To je bodisi urednik knjižne zbirke (Knjižnica Sinjega galeba, Biseri, Ku­ rirčkova knjižnica), bodisi tehnični urednik, prevajalec ali ilustrator. Mladim bralcem naj bi vpogled v resno in zahtevno delo številnega, zanje bolj ali manj anonimnega team a poglobil in pomagal oblikovati pravilen odnos do dobre leposlovne in poljudno znanstvene knjige.

RkJQdWJsaXNoZXIy