URN_NBN_SI_DOC-G7FGX5YQ

— knjižna vzgoja (68 u r letno), — knjižnična vzgoja (51 u r letno), — mentorstvo knjižničarskega krožka (26 u r letno), — knjižne razstave (10 in redno »Nove knjige«), — bralna značka (izbor literature in srečanje z ustvarjalci), — pomoč pedagoškim delavcem in sodelovanje, — mentorstvo pri redni letni praksi študentom Pedagoške aka­ demije in občasno novincem. III. Strokovno in družbeno izobraževanje — branje tekoče ml dinske in strokovne literature, — obiskovanje strokovnih posvetov, predavanj, seminarjev, — ogledi knjižnih razstav, sejmov, knjigarn. Rada bi poudarila, da je izposoja v osnovnošolski knjižnici zelo zahtevna in naporna. Število individualnih obiskovalcev pa še na­ rašča, čimbolj se trudiš s pedagoškimi urami; navdušenje učencev je večje in še večje je razočaranje, če jim ne nudiš tega, kar si jim obljubljal. Šolska knjižnica in z njo knjižničar imata poleg učnega izjemen v z g o j n i pomen! Vsak usposobljen knjižnični delavec se zaveda smotrov in pedagoških ciljev knjižne in knjižnične vzgoje. Moj namen je predstaviti nekaj primerov knjižne in knjižnične vzgoje iz lastne prakse. Knjižna vzgoja: Pedagoška ura v šolski knjižnici Razred: 1.—4. Predm et: slovenski jezik Učna tema: knjižne uganke Učna metoda: razgovor Operativni vzgojno-izobraževalni smoter: učenci s pomočjo vpra­ šanj pri ugankah obnovijo že znane vsebine iz del pisateljice E. Peroci Učna oblika: frontalna, skupinsko delo Učni pripomočki: razstava, lističi ugank UVOD: 1. Kako beremo? Učenci povedo, da nekateri že tekoče, nekateri pa s težavami, zato ne razumejo vsega, kar pre­ berejo. SKLEP: vsak dan bodo 10 m inut glasno brali.

RkJQdWJsaXNoZXIy