URN_NBN_SI_DOC-F4LSDCIX

31 Common School Library, Amherst, Massachusetts. Public and Access Services Quarterly , 2 (1), 47-63. Cooper, L. Z. (2002). A case study of information-seeking behavior in 7-year-old children in a semistructured situation. Journal of the American Society for Information Science & Technology , 53 (11), 904-922. Dumas, E. P. (2005). Give em what they want! Reorganizing your fiction collection by genre. Library Media Connection , 24 (2), 20-22. Eaton, G. (1991). Lost in the library: are spatial skills important in shelf searches? Journal of Youth Services in Libraries, 5 (1), 77-86. Howard, V. in Jin, S. (2007). Teens and pleasure reading: a critical assessment from Nova Scotia. V M. K. Chelton (Ur.), Youth information-seeking behavior. 2, Context, theories, models, and issues (str. 133-163). Lanham, Toronto, Plymouth: The Scarecrow Press. Jamnik, T. (2001). Vloga sodobnega knjižničnoinformacijskega centra pri motiviranju za branje. Magistrsko delo. Ljubljana: FF, Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo. Knaflič, L. (2010). Nova postavitev zbližuje knjigo in bralca. V Knjiga te čaka. Poišči jo!: mednarodni dan knjig za otroke, petek, 2. april 2010: predstavitev nove postavitve leposlovja za mladino, sreda, 14. april 2010 (str. 15-16). Ljubljana: Mestna knjižnica, Pionirska – center za mladinsko književnost in knjižničarstvo. Knjiga te čaka. Poišči jo!: mednarodni dan knjig za otroke, petek, 2. april 2010: predstavitev nove postavitve leposlovja za mladino, sreda, 14. april 2010. (2010). Ljubljana: Mestna knjižnica, Pionirska – center za mladinsko književnost in knjižničarstvo. Kobal, M. (2009). Modeli postavitve knjižničnega gradiva v slovenskih splošnih knjižnicah s posebnim ozirom na postavitev gradiva v mladinskih oddelkih. Knjižnica , 53 (1-2), 99-122. Kobe, M. (1974). Delo z otrokom od predšolskega obdobja do 10. leta. Knjižnica , 18 (1-2), 29-39. Kobe, M., Pahor, N. in Stružnik, E. (1990). Napotki za izvajanje bibliopedagoškega dela z razrednimi skupinami v šolski knjižnici. V Vzgojno-izobraževalno delo v šolski knjižnici- mediateki (str. 14-26). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Larkin-Lieffers, P. A. (2001). Informational picture books in the library: do young children find them? Public Library Quarterly , 20 (3), 3-28. Lavrenčič, D., Pogačar, T. in Zadravec, V. (1996). Otroci do konca osnovne šole – uporabniki knjižnice. Knjižnica , 40 (3-4), 149-152. Leban, V., Grilc, A. in Tomšič, N. (2007). Nova postavitev gradiva v Osrednji knjižnici Kranj. V Ambrožič, M (Ur.) Knjižnice za prihodnost: napredek in sodelovanje: zbornik referatov (str. 193-208). Ljubljana: ZBDS. Ločniškar-Fidler, M., Tomšič, N., Lavrenčič Vrabec, D. in Zadravec, V. (2006). Postavitev in oprema monografskih publikacij v mladinskih oddelkih splošnih knjižnic. Knjižnica , 50 (3), 105-125. Moore, P. A. in St. George, A. (1991). Children as information seekers: the cognitive demands of books and library systems. School Library Media Quarterly, 19 (3),161-68. K. Kemperle, A. Šauperl: Postavitev knjižnega gradiva na oddelku za otroke in mladino v splošni knjižnici , 13-33 Knjižnica, 56 (2012) 1-2

RkJQdWJsaXNoZXIy