URN_NBN_SI_DOC-EEHIAUD7

natelji srednjih šol, bibliotekarji s srednješolskimi profesorji. Predava­ teljica se je potegovala za to, da bi vrnili bibliotekarjem nekdanji ugled. Pravi bibliotekar ima organizacijske in vodstvene sposobnosti, opravlja vzgojno, znanstveno in raziskovalno delo. Da vse to zmore, je potreben visokošolski študij. Posebna komisija naj preuči bibliotekarsko šolanje po svetu in ga prikroji italijanskim po­ trebam. O fakultetnih knjižnicah je preda­ val Bilotta iz Palerma. Zagovarjal je stališče, da morajo biti v knjižnicah fakultet, seminarjev in znanstvenih za­ vodov nameščeni strokovni ljudje po zgledu državnih knjižnic. Dokler pa do tega ne pride, naj ostanejo dose­ danji uslužbenci, ki imajo vsaj tri le­ ta prakse za seboj. Za druge usluž­ bence naj bi uvedli posebne razpise. Delo v univerzitetni knjižnici naj vodi in nadzoruje bibliotekar, prav tako tudi delo Centralne univerzitetne knjižnice. Nabavno politiko je treba koordinirati, da bi se izognili dvojni­ cam. Centralna univerzitetna knjižni­ ca naj ima centralni katalog vseh knjig fakultetnih, seminarskih in znan­ stvenih knjižnic. Poleg tega je treba pri njej organizirati poseben prostor z enciklopedijami, bibliografijami, slo­ varji in drugimi priročniki, z mikro­ filmi pomembnejših del in podobno. Bilo je še več drugih referatov, kot na prim er o sodelovanju med strokov­ nimi in državnimi knjižnicami, o itali­ janskih priimkih s členi in predlogi, o knjižnici za raziskovanje na univerzi John Hopkins v Bologni. V poglavju kronika in informacije je med drugim poročilo o seminarju italijanskega je­ zika in kulture v Kopru. Anton Bajt Knjižnica — 11 161

RkJQdWJsaXNoZXIy