URN_NBN_SI_DOC-E1UWVMYF

Učenje pom eni zbližati znanje in življenje, zato bo prav gotovo uspešna tista šola, v kateri bom o razvijali polnovredne m edčloveške odnose. Sodobna šola bo m orala posvetiti več pozornosti oblikovanju m lade osebnosti, razvijanju inteligence, lo­ gičnega m išljenja, ustvarjalnosti in odpirati pot dom išljiji. Vzgojno-izobraževalni proces se na celjskem področju razvija v to smer, v začetno šolanje se uvajajo oblike integriranega pouka, zaživelo je projektno delo, veliko je uspešnih izvenšolskih dejavnosti, vidni so uspehi na različnih tekm ovanjih, odpi­ rajo se pota raziskovalnem u delu. Trdno sm o prepričani, da bodo uspešne oblike dela zaživele tudi na drugih šolah s prim ernim prenosom teoretičnih in praktičnih izkušenj. In spet smo pri inform acijah, ki bodo povezale v šolski knjižnici vse najpom em bnejše elem ente: knjižničarja, učitelja in učence v celoto. Od tega je odvisen naš razvoj in obstoj. Literatura 1. M ariina Šircelj: Vsebinske in organizacijske zasnove delovanja šolske knjižnice - m edioteke, Vzgoja in izobraževanje (VIZ), Z avod RS za šolstvo, Ljubljana 1981/2 2. Ignac Kam enik: M ediotečna vzgoja v srednjem usm erjenem izobraževanju, VIZ, Ljubljana, 1981/2 3. Dora Gobec, A lenka Kozinc: Individualno delo učencev v m edioteki - prim er m edpredm etne povezave po m etodi projekta, VIZ, Ljubljana 1981/2 4. Za boljšo knjižno in knjižnično vzgojo, VIZ, Ljubljana 1988/1 5. Slobodan Radovič, Škotska biblioteka u nastavi, Dječje novine, G ornji M ilano- vac, 1982 6. N oelene Hall: Teachers, inform ation and school libraries, G eneral Inform ation Program m e and UNISIST, Paris: Unesco, 1986 7. Silva N ovljan: Knjižnica v procesu pridobivanja znanja, spretnosti in navad, FF referat p ri predm etu pedag. psih., Ljubljana 1990 (neobjavljeno) 8. Šolske knjižnice v srednjih šolah, Z avod RS za šolstvo, O E Celje, 1990 9. Zakon o osnovni šoli, Zakon o usm erjenem izobraževanju, Sm ernice za delo osnovnih šol, Statistični obrazci ŠO za leto 1986/87

RkJQdWJsaXNoZXIy